DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu-mi acorda garantia, probleme sandero

Lord Hades
post 11 Mar 2010, 21:33
Post #91


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(klaus @ 23 Feb 2010, 01:11)
Referitor la raspuns, eu as cere sa mi se indice in carnetul de intretinere si in cel de garantie unde scrie modalitatea OBLIGATORIE de schimbare a vitezelor, care sunt turatiile de schimbare astfel incat eu, clientul, sa fi fost informat complet asupra obligatiilor mele, pe care dacia le invoca.
*



Salutari coforumist nefericit. Nu am citit tot topicul. Imi pare rau pt ce ai patit.
Refuzul reparatiei pe garantie vine clar din partea Dacia (nu din partea unitatii service).
Cu OPC nu vei rezolva absolut NIMIC! Daca Dacia refuza si va refuza in continuare sa iti repare pe garantie, ai doar o singura solutie: actionare in judecata. Ca sa faci treaba asta, ai nevoie de o expertiza tehnica din partea unui service autorizat (cel mai bine ai merge la RAR) in urma careia sa se specifice clar ca, nu socul produs de tine a provocat incidentul, ci uzura / calitatea materialelor / defectiuni de asamblare din partea dacia au fost la baza.

In alta ordine de idei, o sa te lupti cu morile de vant. Ce zice Klaus mai sus e perfect valabil, dar, politica dacia fata de clientii din romania este urmatoarea: daca se poate imputa defectul clientului, atunci sa o facem. Daca nu e clar ca lumina zilei ca e defect de fabricatie, nu vor plati. Imi pare rau pt tine.

Ce ti-as recomanda ar fi sa initiezi cumva o petitie, mai intai pe forum (ajutat de forumisti si moderatori) pe care sa o semneze cat mai multa lume nemultumita de calitatea serviciului de relatii cu clientii al dacia (eu sunt un client intr-o situatie asemanatoare cu a ta) si sa o trimiti departamentului de calitate al dacia si celor de la VC. Daca aduni cateva mii de semnaturi, cineva o sa te ia in seama, daca nu ...

Succesuri!

PS: ar fi trebuit sa derapeze ambreiajul nu sa iti rupa distributia (asta sa le-o zici celor de la dacia)


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu.vincze
post 11 Mar 2010, 23:12
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 May 09
From: Arad




Un lucru e CLAR !!! Garantia Dacia este PRAF in ochi !!!


--------------------
Dacia Logan DCI 85 CP 2007 Prestige - AR19LAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 12 Mar 2010, 09:16
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Garantia Dacia e ok, mi-am schimbat doua pinioane (unul in garantie extinsa), tabloul de bord (tot in garantie extinsa). Bine, erau defecte evidente...

Departamentul relatii cu clientii... greu, greu de tot. Imi explica doamna de acolo (si seful ei de asemenea) ca trebuie sa schimb cureaua de distributie la 4 ani in conditiile in care am schimbat pinionul (deci si cureaua) la 1 si 3 ani, deci ar urma la 7 ani (km nu se pun, ca nu prea fac multi).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 12 Mar 2010, 12:18
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Și la mine garanția a funcționat așa cum trebuie, fără consum nervos din partea mea.


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 13 Mar 2010, 13:32
Post #95


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Garantia functioneaza impecabil doar in conditiile in care defectul respectiv nu poate fi imputat clientului. Atata tot.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 13 Mar 2010, 14:11
Post #96


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Am si eu pe cineva care tot la un Sandero a patit din ghinion sa i se distruga ambreiajul... omul pur si simplu a condus normal si la un moment dat a auzit ca o lovitura puternica sub pedalier moment in care a cedat ambreiajul(nu a lovit de nimic si chiar avea cel mult 50km/h)... cei de la Dacie Pitesti i-au spus ca este vina lui si daca o vrea reparata trebuie sa o plateasca pentru ca nu a condus conform normelor prevazute... Acum omul si-a facut masina singur si a ajuns sa mearga cu ea cu frica... Nu am nimic cu nimeni insa Noile Dacii sunt cu mult mai slabe decat vechile 1310 la forjare si la materiale...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Mar 2010, 14:34
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ca se mai intampla cate un incident la nu stiu cate mii de masini , poate sute de mii , gata , sunt proaste .Loganul unchiului meu nu are nimic , si ce coclauri a vazut masinuta , nu e menajata de loc , la drum intins sub 150 nu o lasa (daca ai permite traficul binenteles) si are motor 1.4 .
Defecte de fabricatie se mai intampla la or ce marca .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 13 Mar 2010, 21:43
Post #98


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(Alexio @ 13 Mar 2010, 14:11)
Nu am nimic cu nimeni insa Noile Dacii sunt cu mult mai slabe decat vechile 1310 la forjare si la materiale...
*


Tu generalizezi si aberezi rau de tot. Cum dracu va gasiti tocmai voi astia cu oboseli de masini sa comentati din auzite si ca asa credeti voi.Am fost elegant ca ti-am zis doar atit...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Mar 2010, 22:13
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(bobo77 @ 13 Mar 2010, 22:43)
Tu generalizezi si aberezi rau de tot. Cum dracu va gasiti tocmai voi astia cu oboseli de masini sa comentati din auzite si ca asa credeti voi.Am fost elegant ca ti-am zis doar atit...



Frate da ce masina ai tu ma?! Altii au oboseli de masini dar tu ai racheta nu? Omul a spus ce a mai auzit si de la altii si poate e adevarat, poate nu. Poate ca nu a avut banii tai de logan sa-si cumpere unul sau poate ca are un mercedes sau un audi a8 pe care nu si l-a trecut la semnatura ca poate nu e snob. Asa ca las-o mai moale cu afirmatii de genul asta. Simte doar esenta topicului...


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 13 Mar 2010, 22:32
Post #100


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Ce-ai luat foc bre asa, care-i problema ta? Si nu esti frate cu mine ca nu ne tragem de sireturi, frate sa-i spui cui iti permite.Nu poti da verdicte despre o masina din auzite si da masina din semnatura lui inca odata zic este o petarda. Afirmatia lui pe ce este bazata? (este vorba de aia bolduita de mine)
@ursul_bipolar eu zic sa-ti vezi de treaba si nu mai filozofa sa nu cazi in partea cealalta...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 13 Mar 2010, 22:36
Post #101


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




@ ursul_bipolar, cine sa o lase mai moale cu astfel de afirmatii? Ce conteaza daca are racheta sau nu? In discutie era afirmatia cum ca 1310 e "marfa" si astea noi, "jafuri". Sa fim seriosi...

This post has been edited by BZN: 13 Mar 2010, 22:37


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 13 Mar 2010, 23:01
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD





Noa .... sa continui si io nitel Off-topiceala asta:

Cu riscul da a-mi trosni si mie niste atacuri scriptice si fara sa incerc sa pun gaz pe foc, DAR: va intreb care masina o sa reziste si o sa fie mai putin petarda decat 1300-le (1310, ... gama in sine) cand o sa aibe varsta celei din semnatura colegilor.

Hai sa nu le facem petarde pe toate doar pt faptul ca sunt alta generatie si alta tehnologie.

De la 1300 incoace .... oarecum (unele mai mult altele mai putin) pot zice ca imi este cunoscuta intreaga serie Dacia.

Am peste 500K - 600K de km parcursi, dintre care vre-o 400k facuti cu Dacia.

Nu sunt petarde toate! S-ar putea sa aveti surpriza sa vedeti o Raketa de AUDI sau BMW, de varsta lor, care afuma de te astupa, in timp ce-s depasite de petardele cu pricina!


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 13 Mar 2010, 23:03
Post #103


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Problema cu garantia e una, afirmatia legata de comparatia cu 1310, alta. Fie ca ne place, fie ca nu, e o oarecare diferenta intre astea doua, cum zicea cineva pe forum, sunt clase diferite.
Legat de garantie, vezi ca sunt cazuri in care s-au schimbat motoare cu totul ,gratis, chiar aici pe forum. Sa fim seriosi, un ambreiaj il distrugi in cateva minute daca chiar vrei si distributia la fel. Asta nu inseamna ca sunt proaste...
Am vazut destule masini in garantie exploatate necorespunzator, asa ca pana la urma, Dacia e indreptatita sa faca unele cercetari in legatura cu astfel de defecte.
LE
@ venusake, nu putem compara mere cu pere. Am, dupa cum se vede si un Tico de care sunt f multumit. Imi dau seama ca poate o sa fie mai longeviv decat Logan, dar nu fac parte din aceeasi clasa. Ca sa ma fac bine inteles, e ca si cum ai spune: ce buna e o masina de spalat normala de acu' 30 de ani, uite, merge si-n curte daca are curent si ce proasta e asta automata care daca nu se afla intr-o incapere la o minima temperatura nici macar nu porneste...

This post has been edited by BZN: 13 Mar 2010, 23:12


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Mar 2010, 23:12
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




venusake ai perfecta dreptate, la asta ma refeream si eu doar ca, e greu cand uiti de unde ai plecat... si ai ajuns la logan sa mai vezi lucrurile corect.

@BZN problema era cu mentalitatea dacia de a trata garantia pe care tot ei o acorda pe bani destul de multi si nu fiabilitatea pieselor. acele defecte se pot intampla si la alte firme.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 13 Mar 2010, 23:21
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




@BZN:
Vrei sa-ti arat o Dacie 1310 care zapaceste un Logan ? (masini de serie)


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 13 Mar 2010, 23:30
Post #106


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Cu promisiunea ferma ca asta e ultimea mea interventie aici ( probleme de off-topic), iti raspund: si da si nu. Vezi " masina de spalat" ... Cu cat e mai performant, orice obiect e mai predispus la defectiuni... excl.gif
Inca o data, scuze de off.

This post has been edited by BZN: 13 Mar 2010, 23:32


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 14 Mar 2010, 01:20
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ursul_bipolar @ 13 Mar 2010, 23:12)
@BZN problema era cu mentalitatea dacia de a trata garantia pe care tot ei o acorda pe bani destul de multi si nu fiabilitatea pieselor. acele defecte se pot intampla si la alte firme.
*



Si alte firme crezi ca te trateaza altfel? Te trateaza fix la fel ... asta nu vreti voi sa intelegeti, ca nu-i dacia cu nimic diferita de alte firme la acordarea garantiei ... inca unele poate is si mai a dracului ...


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
derski
post 14 Mar 2010, 21:22
Post #108


tepuit in perioada de garantie


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 January 10




Colegilor!.. garantia la dacia e varza. Daca pentru o amarata masina de spalat de 800 lei aflata in perioada de garantie a venit de la firma in 48 de ore si a intors-o pe toate partile si nu au plecat pana nu au reparat-o, ei bine cei de la dacia 2 zile nici nu m-au bagat in seama, pana nu le-am dus eu masina pe cap nu s-au uitat la ea....si cu uitatul au ramas.Cat despre ce s-a discutat mai sus nu pot sa spun ca daciile de azi nu sunt fiabile dar daca totusi mai apar defecte de ce nu sunt rezolvate, si aici ma refer la defecte majore nu la chestii de genul: burduful de la schimbatorul de viteza sau nu stiu ce stopuri aburite.


--------------------
dacia sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu.vincze
post 14 Mar 2010, 21:49
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 May 09
From: Arad




In primul rand este o masina low cost pentru fabrica (mai putin pentru noi). Fabrica primeste loturi de piese, pe unele chiar le fabrica.
Nu toate loturile sunt reusite (sunt cu defecte). Fabrica stie de ele, totusi le monteaza urmand ca in garantie sa le mai "carpeasca ". Este metoda cea mai ieftina (gandita de cei de la management).
Cu loturile ce sunt trimise afara este alta poveste.
Va rog sa ma contraziceti daca nu am dreptate !
Totul e sa ai noroc sa mai fii in perioada de garantie.

This post has been edited by laurentiu.vincze: 14 Mar 2010, 21:52


--------------------
Dacia Logan DCI 85 CP 2007 Prestige - AR19LAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 15 Mar 2010, 10:27
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




[quote=aphophis,17 Feb 2010, 09:55]
ideea era alta. La toate marcile vei gasi service-uri mai bune si service-uri mai proaste..
*

[/quote]

<span class='edit'>22 Feb 2010, 18:31:</span>
S-a va mai zic o faza dura. Am fost azi si am luat masina de la service si ghici ce vroiau aia? ......cica sa le platesc stationare cat a stat masina la ei blink.gif ....ca sa vezi frate ce tupeu au unii si cum vor sa traga de pe tine. Dar ce sa mai vorbim, traim in Romania.
*

[/quote]


Auzi, dar tu de ce nu ti-ai luat masina de la Suceava? Cand ai luat de la Xandor a fost greseala ta cea mare. Acum stii de ce foarte multi de aici se duc la Suceava sau poate airea, unde au drumuri, pentru a-si lua o dacie. E fostul Service comunist, doar ca varuit albastru.



Si cu offtopicul de dupa, parerea mea ca un moderator ar trebui sa faca un pic de ordine.
Acu se stie ca nu mai e nimeni ca loganul, aia cu 1300 sunt obositi, aia cu bmw si mercedes sunt tarani si snobi, numai loganul e masina adevarata.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 15 Mar 2010, 23:15
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




adica ce sa inteleg ca daca vreau sa-mi i-au un sandel e mai bun unul de afara???


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 16 Mar 2010, 00:14
Post #112


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Deja disper din cauza la povestea asta cu "pentru export"!

Hai, sa zicem ca sunt de acord ca de la inceputul benzii de montaj fiecare vehicol primeste un VIN, si sa zicem ca se stie unde merge masina respectiva. Accept ca la fiecare etapa de productie / montaj se vede pe ecranul la calculator cu rosu si cu verde ca e masina pentru prostime sau pentru clienti adevarati (da, stiu ca variantele de echipare sunt diferite pentru Germania, de ex). Si nea Gigi de pe linie vede ce fel de piesa trebuie sa puna, d'aia d'a noast'a, sau d'aia pentru afara. Da' acu' nelamurirea mea e asta: piesele astea, identice la urma urmei, n-ar trebui sa aiba coduri diferite? Ca, la urma urmei, toata logistica aprovizionarii liniilor se bazeaza pe aceste coduri ("pe linie avem 10 masini, 3 pentru export, 7 pentru intern. Trebuie sa aprovizionam linia cu 10 repere, dar din ele 3 trebuie sa fie d'alea bune, si 7 naspeturi"). N-ar fi trebuit ca aceste coduri sa se regaseasca pe undeva? Ca io n-am auzit de asa ceva pe forumul asta, si, vorba aia, au transpirat destule informatii classified p-acilea. Asa ca nu stiu zau... mie nu prea imi vine a crede.

Cred ca ar trebui un topic separat pentru chestiunea asta, ca si asa am stricat bunatate de subiect.


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Mar 2010, 09:10
Post #113


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Multi sufera la ideea ca au fost ei prostiti. Din pacate nu e cazul de tratament preferential;
Sau de garantie in situatia de mai sus.

This post has been edited by einstein1984: 16 Mar 2010, 13:56


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 16 Mar 2010, 13:54
Post #114


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




M-am uitat putin pe forumuri din Germania si Franta. Se pare ca sint tot mai multi nemultumiti de masinile Dacia, odata cu cresterea vinzarilor Dacia. Totusi, numarul nemultumitilor ramine neglijabil in raport cu numarul total de cumparatori. In Franta, spre surprinderea mea, sictirul cu care sint tratati nemultumitii de catre Dacia-Renault este mult mai mare decit tratamentul nostru din Romania.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Mar 2010, 13:58
Post #115


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eh lasa, ca vin in service francezii si se plang: nu merge buzzerul de centura, nu se inchid automat usile in rulare, face zgomot pompa de servo la diesel, face zgomot electrovana de turbo, face zgomot fleoscaitul motorinei in rezervor.
La Clio 2 campus nu se mai plang de toate astea, dar deh unii dau 8000 poe masina si au pretentii de 14 000 sau cat o fi un clio 3.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 16 Mar 2010, 14:31
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(einstein1984 @ 16 Mar 2010, 14:58)
La Clio 2 campus nu se mai plang de toate astea, dar deh unii dau 8000 poe masina si au pretentii de 14 000 sau cat o fi un clio 3.
*



Nu cred ca se pune problema de pretentii de Clio 3 dar totusi cand dai vreo 9500 sau cat o fi un sandero prestige si chiar si 8000 ai macar pretentia sa fie functionala 100%, sa nu troncane nu stiu ce plastice prin interior sau exterior samd. Asta e valabil pt toate marcile nu numai pt dacia.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Mar 2010, 14:49
Post #117


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




PAi asta e , ca nu de alea se plang, ci de cele precizate mai sus. Nu de alta dar inca sunt noi si nu au inceput sa troncane ca la solenza hayonul si alte alea.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 16 Mar 2010, 21:16
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




daca si-au luat plasa o data astia care au cumparat dacia a doua oara numai cumpara iar compania stie asta si sunt convins ca nu vor sa piarda piata de vest!voi ce ziceti???


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 17 Mar 2010, 15:00
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(klaus @ 25 Feb 2010, 15:42)
Cum zice francezul, not good. Daca acea curea nu prezinta nici un semn, e ca noua, inseamna intr-adevar ca a fost un singur soc, fara alunecarea ei. De aici rezulta 2 optiuni:
1. Fie socul a fost intr-adevar foarte puternic, problema e ca nu e definit in caietul de intretinere/utilizare care sunt aceste socuri (scrie doar sa nu fie pornita prin impingere)
2. Fie pinionul avea defect ascuns. Aici singurul mod de dovedire este expertiza, ramanad la discutie cine trebuie sa o efectueze.

*




Hmmm... nu mai am dacie de mult (si nici nu ma incearca remuscarile). Insa de cand aveam Supernova stiu ca la schimbarea distributiei se recomanda si schimbarea penei de la ax, pt ca au mai fost cazuri cand pana s-a rupt si pinionul se misca pe arborele cotit.

Nu stiu cum au evoluat lucrurile, dar mie mi se pare problema de fabricatie.

Cat despre socuri si ruperea penei, lucrurile ar trebui sa stea asa:
1. Distributia nu are treaba cu impinsul masinii. Chestia cu impinsul masinii se refera (din cate stiu) la catalizator si riscul unui rateu pe evacuare care l-ar putea distruge. In plus daca tensiunea bateriei e prea mica, tot nu porneste datorita electronicii.

2. Distributia se poate rupe numai daca are defect de fabricatie, e prost instalata sau se depaseste cuplul maxim (de ex datorita blocarii pompei de apa, sau a axului cu came, sau a depasirii mari a turatiei max admise - 6500+ RPM). Nu e permis ca un mecanism de distributie sa cada la 20+ K Km iar vina sa fie proasta exploatare.

3. Inca o data se confimra ca garantia depinde de urechile posesorului. Din pacate e valabil si pt alte marci (desigur in proportie variabila).

4. Modul de KK este similar cu cel legat de pompele de motorina "picate" din cauze de fabricatie, care se inlocuiau fara intrebari afara, insa la noi se cereau dovezi cu privire la calitatea carburantului.

Concluzia mea? O masina e suma multor lucruri, inclusiv calitatea serviciilor post-vanzare. Cu asa optica, consider ca Skoda e o achizitie din ce in ce mai buna...





--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 17 Mar 2010, 15:32
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




nasol ce a patit colegu, citisem mai sus ca masina ar fi fost la relantiu, permite mi sa te corectez, a spus ca motoru era rece, iaaar cand motorul e rece scade mai greu in turatii pana ajunge la temperatura optima, deci, nu avea cum sa fie la relantiu, iar asa sa isi dea duhu din cauza unei frane de motor, defect clar de fabrica, sn mea numa ea stie ce frane de motor primeste si ce socuri si nu comenteaza, ba dimpotriva i place:)) da-i in judecata totusi 1300 lei cat ai platit reparatie sunt niste bani, altii lucreaza o luna intreaga ptr acei bani, numai bine !


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 21:00
Forum Renault