Problema Ardaf, nu am acceptul de plata
![]() ![]() ![]() |
Problema Ardaf, nu am acceptul de plata
Dedik1 |
![]() ![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2006
- B 98 DDK
|
|||
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat putin pe normele de RCA.
In 19 feb. 2010 a aparut Ordinul 2/2010 de modificare a acestor norme. Avem asa: 1. Termenul de plata a despagubirilor este 10 zile (in loc de 15) "maximum 10 zile de la data depunerii ultimului document necesar stabilirii răspunderii și cuantificării daunei, solicitat în scris de către asigurător". Deci ca imi cere pe vorbe e fix nula cererea asiguratorului. 2. "Asigurătorul RCA poate desfășura investigații privind producerea accidentului, în termen de cel mult 3 luni de la data avizării producerii evenimentului asigurat". (ca pana acum, nici o modificare). Deci cele 3 luni curg de la avizarea accidentului, nu de la terminarea celor 10 zile (foste 15) de plata. 3. Asigurătorul e obligat "sa comunice in scris intenția de a desfășura investigații privind producerea accidentului, în termen de maximum 10 zile de la data avizării daunei". Asta inseamna ca daca nu a comunicat in scris in 10 zile de la avizare se aplica sanctiunea legala, si anume decaderea din dreptul de a desfasura investigatii. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 11 Mar 2010, 21:34) Cazurile prezentate de tine, smecheri si "fraudulosi", asa cum ai constatat sper, nu sunt tolerati pe aici, uneori cu destula exigenta si cu toate acestea insisti cu prea multa vehementa asupra "profilului fraudulos", la modul general, al celor care deschid un dosar de dauna, la "problemele" financiare ale firmelor de asigurari, la pierderile pe care le inregistreaza etc. facand apoi remarci cel putin nepoliticoase (n-ai bani, treaba ta!) !!! Majoritatea celor care scriu aici si carora li se raspunde, cer sfaturi deoarece nu stiu cum sa procedeze, sunt la prima experienta etc. si sunt chiar timorati de "rechini" din asigurari care ii trateaza ca pe niste infractori ordinari, trezindu-se in situatia tipica in care necunoscandu-si drepturile pot fi trasi pe sfoara cu usurinta ! Cazurile prezentate de mine sunt foarte des intalnite, de aceea si asiguratorii au devenit din ce in ce mai stricti si mai zelosi in detrimentul oamenilor seriosi. Ca nu sunt si pe aici personaje negative nu prea imi vine sa cred. Si daca spun ca firmele de asigurari nu au bani sa stiti ca nu vorbesc aiurea. Am demonstrat logic, pe alte topicuri si de ce nu pot avea profit , in conditiile in care tarifele la service-uri sunt de nivel european, infrastructura e la nivel african si pretul politelor este la un nivel romanesc. Ca se revenim totusi si la Ardaf. Firma asta ajunsese acum 3 ani in pragul falimentului. Adevarul este ca s-a ajuns aici si din cauza managementului defectuos si a deturnarilor de fonduri din partea stim noi cui. Apoi a fost luat de cehi, care au venit cu bani si astfel firma s-a relansat. Dar acum doi ani s-a mers pe politica preturilor mici si iar i-a zapacit daunalitatea si nivelul ridicat al fraudelor.Acum, Ardaf-ul este preluat de Generali care a bagat iar capital. Din pacate a facut si o greseala. Nu a schimbat directorul de daune. Acesta este incompetent si prin orice firma a fost a plecat cu suturi in fund din cauza boacanelor grave. Cum a ajuns la Ardaf in pozitia asta nu imi dau seama. Cert e ca stilul militienesc si intimidator al personalului din daune e dictat de acesta. Eu am lucrat in Ardaf, am facut parte dintr-un colectiv de profesionisti dar majoritatea am fost determinati sa plecam iar in urma noastra au fost angajate multe marionete care erau usor de manipulat de catre "cel de sus''. |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#34
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(klaus @ 12 Mar 2010, 11:44) M-am uitat putin pe normele de RCA. In 19 feb. 2010 a aparut Ordinul 2/2010 de modificare a acestor norme. Avem asa: [...] 3. Asigurătorul e obligat "sa comunice in scris intenția de a desfășura investigații privind producerea accidentului, în termen de maximum 10 zile de la data avizării daunei". Asta inseamna ca daca nu a comunicat in scris in 10 zile de la avizare se aplica sanctiunea legala, si anume decaderea din dreptul de a desfasura investigatii. Foarte interesant! Inseamna ca in cazul prietenei de care vorbeam mai sus, in conditiile in care Carpatica a comunicat in ~10 ca refuza despagubirea (nesemnat nestampilat) , s-a facut contestatie si s-a raspuns (verbal) ca se va comunica raspunsul la contestatie in tr-o luna si jumatate ei nu mai au cum (legal) sa faca invedtigatia. In aceste conditii ma intreb in ce baza mai dureaza o luna si jumatate solutionarea, si ce posibil raspuns va putea primi dupa acest timp. Tare imi e teama ca peste o luna si jumatate iar vor spune ca refuza, ca nu iau in considerare noile declaratii si poze atasate. Masina e inca lovita, nereparata, pot sa o cheme la noi poze/cercetari, dar nu au facut-o pana acum. Nu stiu daca vinovatul si-a reparat masina, dar in conditiile in care a trecut peste o luna de la acident cred ca a reparat-o. Sunt curios ce fac ei o luna jumatate - masinile nu le cheama, drept legal la investigatie nu au, atunci ce fac atata timp???? P.S. In general in ce consta o invetigatie dinasta care tine 3 luni? Se cheama masinile din nou la poze, se dau din nou declaratii, se audiaza martori, se fac expertize? Concret ce se intampla? Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 12 Mar 2010, 12:08 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Cu Carpatica e cam greu, sfatul meu e sa trimiti un mail la CSA!
|
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#36
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Mi-am dat seama ca e greu
![]() Eram curios asa in general ce fac ei la o investigatie. Cum se procedeaza. In felul asta orice despagubire poate fi refuzata pe motive mai mult sau mai putin intemeiate, si iti zic sigur ca multi injura si renunta, nu se mai baga la procese, mai ales daca e vorba de sume mai mici. Pe asta cred ca mizeaza si ei. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Aresgod |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 10 ![]() |
Am revenit!!!
Asa am fost la asigurator (Ardaf) mi-a dat o harie stampilata frumoasa cu numar de ordine... in care era dreptatit sa ancheteze inca 90 de zile motivul nu se cunoaste si nici nu vor sa spuna... deci citind toate mesajele scrise in aceasta tema la mine au fost aprobate piesele, aprobat costul lor dar in momentul cand sa trimis devizul au refuzat sa mai trimita banii... acum sa va spun dc am lipsit cu raspunsuri cu acest forum, m-am interesat am vorbit cu diverse persoane inclusiv de la CSA, si am facut putine presiune... urmeaza ca in cursul acestei saptamani sa vina inspectorul de daune sa faca poze la locul accidentului si sa imi ia mie o noua declaratie(eu fiind pagubitul) nici nu stiu ce ar trebui sa spun ca eu nu am vazut doar am auzit... si se va "rezolva" Acum de ce eram asa suparat ... au voie asiguratorii sa aprobe absolut tot si tocmai la sfarsit sa spuna NU, pentru ca mi se pare anormal... Exista o frauda pai vii faci poze totul in decurs de maxim 3 zile si la locul accidentului si masina... dar tu nu.. vii faci poze dupa 2 luni la locul acidentului ce speri sa constati??? masina reparata in service cu acordul lor... in momentul deschiderii dosarului faci reconstituire.. care iese exact ca in momentul accidentului... imi este frica acum ca avand in vedere ca masina era parcata.... bine la marginea drumului perpendicular cu drumul.. poate sa zica ca nu facea parte din drumul public.. ca am avut un prieten care era in nu stiu ce parcare si i sa refuzat plate ca nu facea acea parcare parte din drumurile publice si era parcare privata |
--------------------
BMW
525
2001
|
|
BZN |
![]()
Post
#38
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 12 Mar 2010, 12:05) ... P.S. In general in ce consta o invetigatie dinasta care tine 3 luni? Se cheama masinile din nou la poze, se dau din nou declaratii, se audiaza martori, se fac expertize? ... Poze si expertize n-au cum, cel putin teoretic. Vinovatul isi poate repara rapid masina, ca doar nu e obligat sa stea 3 luni pana fac unii "investigatii". Mai ales ca ai si un termen... In 30 de zile, daca vrei sa circuli pe drumul public, autovehiculul trebuie reparat. Eu zic ca trag de timp. Sau, se spera sa gaseasca vreo chichita prin declaratii, vreo neconcordanta ceva... This post has been edited by BZN: 12 Mar 2010, 14:18 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Dedik1 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 November 09 ![]() |
din ce spui tu ... e nasol
io zic ca n-o sa-ti plateasca "distinsii" de la ardaf nimic csa ul n-o sa faca nimic o sa-ti faci tu nervi ... dupa care o sa renunti si o sa scoti masina pe banii tai din service |
--------------------
Renault
Megane
2006
- B 98 DDK
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
parerea mea e ca timpul ala pe care il au la dispozitie sa mai faca investigatii sa il foloseasca numai pt asta, si sa se modifice putin legislatia ca in momentul in care se folosesc de timpul ala, sa fie ceva gen ca inscrisul in fals la contracte civile. adica ori te fac hot, si dupa ce vad ca nu esti, sa suporte, ori sa taca din gura.
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
bob737 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 29 March 09 ![]() |
nu te opreste nimeni sa depui o plangere la politie pt faptul ca esti facut hot. legat de taraganarea legala de 90 de zile (care mi se pare ENORMAA), poti sa le ceri daune de 0.1%zi de intarziere dupa a zecea zi din care depui toate actele la dosar. daca toata lumea ar proceda astfel probabil ca si asiguratorii nu ar mai taragana-o atat.
|
--------------------
BMW M Tech
330
Xi
|
|
namidee |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Cred ca solutia eleganta (si ceva mai scumpa totodata) ramane CASCO la o societate de asigurari serioasa. Iti repari masina pe CASCO si-l lasi pe asigurator sa-si scoata banii de la Carpatica/Ardaf/Euroins.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
Duyu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Singurul inconvenient ar fi eventuala fransiza. In rest ramane cea mai buna solutie.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Madriann |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(namidee @ 13 Mar 2010, 15:54) Cred ca solutia eleganta (si ceva mai scumpa totodata) ramane CASCO la o societate de asigurari serioasa. Iti repari masina pe CASCO si-l lasi pe asigurator sa-si scoata banii de la Carpatica/Ardaf/Euroins. E o solutie MULT mai scumpa, din pacate. Eleganta, da, dar nu normala. Ar trebui o filtrare mult mai atenta acestor pocnitori de catre CSA, licentele sa se acorde mai greu si sa se suspende mai usor....sesizarile clientilor sa conteze...s.a.m.d. Am mai scris pe undeva...ARDAF (CT) e singurul asigurator de care am dat unde s-a contestat jenant factura proforma (prea mult chit, prea multa vopsea, prea mult smirghel, 2 ore manopera in loc de 3 la asta s.a.m.d.) ![]() Am avut la 407 CASCO+RCA, le-am folosit recent pe amandoua in accidentul din februarie (am derapat intr-un giratoriu si am lovit destul de tare spatele unei Dacii). L-am linistit pe respectivul sofer cand i-am spus ca am RCA-ul la Allianz, ulterior, era foarte incantat ca i s-a reparat si eliberat masina in doar 3 zile ![]() Devizul la el a fost undeva la 2100 RON, desi harbul ala nici 1000 RON nu facea. E, relativ, impotriva regulilor economiei de piata...dar eu unul, as autoriza maxim 4-5 companii pentru RCA national, eligibile pe baza unui punctaj calculat anual. La fiecare neregula, puncte minus...cred ca si-ar schimba putin atitudinea. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
QUOTE(Madriann @ 14 Mar 2010, 10:53) E, relativ, impotriva regulilor economiei de piata...dar eu unul, as autoriza maxim 4-5 companii pentru RCA national, eligibile pe baza unui punctaj calculat anual. La fiecare neregula, puncte minus...cred ca si-ar schimba putin atitudinea. Sa zici merci ca nu sunt putine firme care fac RCA. La cat de ieftina e piata asigurarilor in Romania, comparativ cu costul reparatiilor care a ajuns aproape la fel ca in tarile unde cel mai ieftin RCA este de minim 800 euro , ar fi fost usor sa se alieze in practicarea unor tarife similare. |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
bob737 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 29 March 09 ![]() |
Piata nu e neaparat ieftina, ci este de-a dreptul haotica. Eu nu am auzit de suma minima 800 eur rca in UE insa in toate tarile civilizate rca-ul difera de la o marca la alta si de la un model la altul pe clase de risc iar cele din clasa de risc minim platesc mai putin ca in Romania!Bineintes, depinde si de sofer ca acesta sa aiba un trecut curat. Mie mi se pare aberant sa taxezi cu acelasi pret RCA-ul unui logan 1.4 (eventual condus si de un pensionar) cu al unui golf 1.4 tsi de vreo 200 de cp sa zicem.
PS acum 3 ani plateam rca in franta la un 407 1.8 benzina....28 euro/luna si asta pt ca nu aveam istorie la firma de asigurare! |
--------------------
BMW M Tech
330
Xi
|
|
danutsb |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
QUOTE(namidee @ 13 Mar 2010, 14:54) Cred ca solutia eleganta (si ceva mai scumpa totodata) ramane CASCO la o societate de asigurari serioasa. Iti repari masina pe CASCO si-l lasi pe asigurator sa-si scoata banii de la Carpatica/Ardaf/Euroins. Am vazut acum cateva zile la TV pe cineva de la CSA care spunea ca vor sa faca obligatorie repararea pe RCA-ul vinovatului. Va dati seama atunci... Cel putin acum, eu unul direct pe CASCO m-as duce, indiferent cine-i vinovat. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
namidee |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
@bob737: Kosfunny are dreptate doar partial. Cand inchei o polita de asigurare RCA (in Germania cel putin) ai de completat un formular de vreo 5 pagini in care dai date despre tine (cati ani ai, de cat timp ai permis, daca ai puncte penalizare), despre masina (marca, model, motor), despre unde locuiesti (in unele zone se intampla accidente mai des) si multe altele. Ideea e ca se merge pe premiza "vinovat pana la proba contrarie", insemnand ca in primul an platesti o gramada (approx. 1000 Eur pt. Dacia Sandero 1.4 MPI) si dupa aia se micsoreaza semnificativ daca nu ai accidente, dar sub 400Eur/an nu cred sa coboare. Ceva imi zice ca si in Romania o sa se ajunga aici in cativa ani (nu prea multi) si cred ca pe asta mizeaza si societatile de aigurari deja prezente pe piata.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
steph |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
O sa platesc fara probleme RCA de 1000 euro/an daca nu o sa mai fiu intampinat de vreun inspector mucos cu liceul terminat la seral care imi vorbeste nepoliticos.
|
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Inseamna ca poti avea parte si acum de tratament preferential. De 1000 euro poti face linistit rca si casco la aceeasi firma doar pentru riscuri de baza. Si mai esti si despagubit in caz ca o dai tu de gard.
Daca inchei politele la o firma ok, iti faci reparatiile prin casco cu regres catre societatea vinovatului. Si poti fi sigur ca esti tratat ca si client, nu ca un pagubit obisnuit. This post has been edited by kosfunny: 18 Mar 2010, 21:31 |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
steph |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai deja dau pe casco 700eu/an si 1000ron RCA pentru un Yaris.
Vorbem la modul general insa. Oricum sa aud ca Omniasig vrea sa imi puna fransiza cu forta si sa modifice regulile in timpul jocului nu e ok. |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Pai nu te obliga nimeni sa inchei casco cu fransiza. Gasesti si firme care nu au bagat inca fransiza. Ideea e ca in viitor nu va mai exista casco cu fransiza. Afara fransiza medie e de 500 euro si noi tindem spre Europa dezvoltata , si cu bune si cu rele.
|
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
BZN |
![]()
Post
#53
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(kosfunny @ 19 Mar 2010, 08:10) .... Ideea e ca in viitor nu va mai exista casco cu fransiza. Afara fransiza medie e de 500 euro si noi tindem spre Europa dezvoltata , si cu bune si cu rele. Cred ca ai vrut sa zici fara... @steph aproape sigur are rate si a fost obligat intr-un fel sau altul sa incheie CASCO la oMNIASIG, na, ce sa fac, mi-a scapat tasta. ![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
da steph , asa am auzit si eu la un prieten, s-a dus cu un dosar de dauna la omniasig, i-au bagat contractul aditional sub nas fortandu-l oarecum sa semneze. A fost ceva de genul : asta e ultimul dosar fara fransiza , de la urmatorul dosar aveti automat fransiza. Si daca nu vrei si daca vrei tot acolo ajungi , cu ocazia faptului ca ai semnat ultimul dosar de dauna ti-ai dat oarecum si acordul ca ti s-a adus la cunostinta ca vei trece la fransiza. Si sa fim seriosi sunt firme la care la al doilea dosar fransiza e dublul primeia la o rata de 300 euro trebuie sa ai o dauna maricica ca sa renteze sa apelezi la casco , adica cu o bara de fata sau cu un parbriz sigur nu apelezi la casco
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
misu78 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Asta se numeste casco?
![]() In conditiile astea de ce as mai face casco? Doar pentru dauna totala si furt? NU CRED!!!!!! |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
kosfunny |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
In principiu, un neamt isi face casco pt a fi acoperit de furt, incendiu, calamitati si ... de prostia lui!
In Romania casco se face si pt a primi vopsitorie integrala a unui element zgariat de o pisica. Si daca se poate , lucrarea sa se faca la cel mai scump service posibil! |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Adica prostia pisicii!
Nu-i chiar asa, domnul kosfunny se dovedeste un bun angajat! Odata am sa-i spun si gluma cu tiganul violator si constiinta! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
BZN |
![]()
Post
#58
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
@kosfunny, eu platesc 1600ron CASCO pe an si inca vreo 450 ron RCA, pt masina din semnatura , ti se pare putin? Daca nu le covine sa iasa de pe piata, sa-i lase pe cei care despagubesc si zgarieturile de... pisici.
Sustin, ca de obicei parerea lui @adi_ar, dar as face o completare. Cred ca era corect sa lamuresti mai intai asta: QUOTE(kosfunny @ 19 Mar 2010, 08:10) .... Ideea e ca in viitor nu va mai exista casco cu fransiza. Afara fransiza medie e de 500 euro si noi tindem spre Europa dezvoltata , si cu bune si cu rele. Cred ca e deformatie profesionala, la voi ( nu ma strict refer la XYZ asig.) se "uziteaza" aceasta perdea de fum menita sa duca la zapacirea potentialului client ( pagubit sau nu). Deci, cu sau fara fransiza? |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Da, scuze!
![]() |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 13:21 |