Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
undemerg |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#32
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ma refeream la acc pe potentiometru la benzina.
Oricum, cine a mers cu toate dCi-urile a observat ca sunt diferente de zgomot intre ala de 65 si cel de 70 sau 85. Nu te da pe spate diferenta, dar este. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am facut si eu un mic test cu Duster 4×4 dci 110CP undeva pe langa Posta Calnau-Buzau . Traseul a fost cam scurt , cateva rampe abrupte si trecerea prin paraul Calnau . La urcare am incercat putin sa vad daca trage bine la turatie mica , aproape de relanti , si se descurca foarte bine .Eu nu m-am bagat prin parau ( la volan) dar s-a trecut cu cinci persoane in masina si s-a urcat un mal destul de abrupt care credeam ca nu-l urca mai ales ca se udase cauciucurile (pacat ca nu-mi merge inregistrarea , nu se deschide filmul
![]() In concluzie eu sunt multumit de prestatiile masinii . |
--------------------
-
-
-
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#34
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Cheie ai primit la intrare?
|
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Da , dar nu a intrat in contact , nu m-am uitat atent la ea dar cred ca e identica cu celelalte pe care le aveam .In ziare nu am gasit , m-am uitat la Adevarul si Gazeta Sporturilor .Testul l-am efectuat la General Autocom Maracineni- Buzau , numai azi aveau la dispozitie modelul 4×4 si tin sa-i felicit pentru traseu si organizare .
|
--------------------
-
-
-
|
|
undemerg |
![]()
Post
#36
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 15 Apr 2010, 20:03) Ma refeream la acc pe potentiometru la benzina. Oricum, cine a mers cu toate dCi-urile a observat ca sunt diferente de zgomot intre ala de 65 si cel de 70 sau 85. Nu te da pe spate diferenta, dar este. Intre 65 si 85 e o diferenta semnificativa. E drept, cand am facut eu comparatia, a mea avea 50k km, iar 85-ul era nou, dar diferenta era foarte mare. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#37
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(www.drive-test.ro) A testa Dacia Duster in Maroc pare o chestie exotica, gen safari. Chiar este. Testele sunt tinute langa Marrakech, un oras aflat practic in centrul Marocului foarte aproape de tropice intr-o zona care imbina absolut ciudat saracia lucie cu luxul, uratenia ghetourilor cu splendoarea palatelor si a cartierelor rezidentiale de lux, dar mai ales parfumul a sute de mii de trandafiri infloriti stapanind peste toate, inclusiv turme de oi pascand pietre, drumuri de tara pierzandu-se printre coline prafuite, valuri de praf si camile. Am pornit la drum cu versiunea 4x2 echipata cu motorul de 1.5 litri dCi de 85 CP. Aparent submotorizata si nedemna de a iesi de pe asfalt. Nimic mai gresit. Intr-adevar, daca o vei baga in noroi, ai toate sansele sa nu iesi cu ea de acolo. Dar noi am mers pe drumuri asfaltate prost intretinute, ale caror suprafata asfaltica disparea deseori, apoi am luat-o de-a curmezisul pe drumuri de tara printr-un peisaj de-a dreptul selenar. Un desert plin de coline, rape si pietre, numai bun pentru a testa suspensiile si trenul de rulare. Prima impresie (voi reveni cu un articol complet, dupa cum v-am obisnuit): trenul de rulare de la Duster este absolut fenomenal pentru offroad, chiar si in varianta 4x2. Nu simti absolut nimic: nu gropi, nu santuri, nu macadam, nu rape, nu nimic. Treci peste ele ca un tanc, ma rog, ca unul in miniatura. Puntea spate ramane si ea surprinzator de stabila, fara joc neplacut la viteze de 70-80km/h pe macadam. Din acest motiv, masina e extrem de distractiva, chiar mai distractiva decat Stepway (tot 4x2). Evident, directia nu iti comunica cine stie ce iar ruliul este prezent in virajele pe asfalt luate mai tare. Insa franele tin bine iar vizibilitatea este foarte buna (pana cand vrei sa parchezi cu spatele), ceea ce compenseaza minusurile la care de altfel ma asteptam. Dar revin la trenul de rulare: in teren accidentat este mult, mult, mult mai bun decat al majoritatii crossoverelor de pe piata, ba chiar decat al unor SUV-uri cu pretentii. Iar cutia de viteze de pe modelul 4x2 diesel, chiar daca nu are modificarile de pe versiunea 4x4 (care i-ar oferi o prima viteza special conceputa pentru offroad), isi dozeaza foarte bine efortul. Rezultatul este spectaculos: te dai cat de tare te pofteste inima cu aceasta masina, chiar si printr-un desert marocan. Repet, e vorba de versiunea 4x2, cu punte spate similara Loganului, dar tren de rulare intarit. Dar offroad? Acolo au fost folosite exemplare diesel de 110CP 4x4. Sistem de tractiune integrala de la Nissan, cu cuplor electromagnetic preluat de la Murano (de ce Murano si nu Qashqai care foloseste unul similar: Murano e mult mai greu, recte cuplorul electromagnetic e mai puternic si mai potrivit pentru utilizarea la limita ceruta de statutul de cross-offroader al lui Duster). Senzatie: prima treapta poate functiona singura, fara mentinerea apasata a ambreiajului, ca la o cutie automata. Tinand minte acest lucru, am putut cobori pante extrem de abrupte fara a atinge ambreiajul, doar lasand masina sa curga la vale in prima treapta si dozand domol raspunsul franelor. De urcat, urca tot intr-a-ntaia, fara a fi nevoit sa turezi motorul, doar in rampele accentuate fiind nevoit sa accelerezi. Da, nu ai reductor, insa in 99% din modurile in care vei folosi masina nici nu vei simti nevoie. Confortul oferit in teren accidentat si chiar in offroad de catre Duster a intrecut asadar cu mult asteptarile. Stiu, multi vor zice ca ajung in acelasi tip de zone cu berlinele sau hatchurile lor. Tuturor acestora le zic sa testeze mai intai un Duster pe acelasi tip de teren, sa vada cum masina niveleaza orice prinde sub roti, si mai ales sa invete cum sa se catere cu un Duster prin albii uscate de torenti. Ca minusuri amintesc evident comenzile geamurilor electrice nefericit puse pe bord, ba chiar insasi faptul ca masina foloseste un bord de Logan, apoi faptul ca pe sosea iti doresti totusi mai multa putere. Nu e o masina lenesa, insa nici vivace din cale-afara. Ramane sa o testez si maine si sa revin cu impresiile de la un drum mai lung pe asfalt. Plus cu o noua transa de imagini de la un lac aflat in mijlocul desertului, la poalele muntilor Atlas. Pana atunci, bucurati-va de imaginile din galeria foto de azi. Ele spun doar o mica parte a povestii. Marrakech, 15 aprilie 2010 Adrian Mihaltianu |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
boga81 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 18 September 08 From: Bucuresti ![]() |
la adras in dr taberei nu aveau la test decat un 4x2 dCi - 85 de caluti... merge ok si mi s-a parut putin mai silentios decat sandero diesel...
sa vad pe unde gasesc un dCi de 110CP - 4x4... tare sunt curios de rapoartele din cutie... si, logic, sa-l tavalesc putin... dar, deh... sa vedem cand oi prinde vreunul... |
--------------------
Suzuki
SX4 1.6 4x4 Navi
- ex: '08, Sandel 1.5 dCi MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon... |
|
nicku01 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
s-a tot scris pe acest forum despre duster dar majoritatea din poze, filmulete.... parerile mele:
minusuri (-) - hayonul de la portbagaj pe interior ii acoperit pe jumate cu plastic... in rest se vede tabla,suduri, mastic...inestetic. - la varianta 4x4 foarte prost facut portbagajul... o bucata de carton presat runcat peste roata de rezerva... arata ca dracu... puteau sa il lucreze putin mai bine ca si la varianta 4x2. - la varianta cu scaune din piele DEJA au inceput sa apara cute pe scaunul soferului in showroom. cum o arata pe la 50.000 km???? - capacul ala de WC.... scuze.... rezervor daca ii dai un bobarnac tremura tot. m-am uitat la 5 dustere iar la 3 facea de parca mai are putin si pica. - scaune ca si pe logan... identice ![]() - cremul ala de pe bord arata destul de urat in cazul in care masina ii verde sau gri... hmmm. - stergatoarele de parbriz de generatie veche (20ani) - geamurile electrice spate pozitionate foarte rau. - protectiile de usi (acelea din plastic optionale) arata urat ...prea mari. - manerele de la usi FOARTE FRAGILE - nu are ca optiune climatronic. plusuri (+) - botul masinii arata foarte bine.... nu as modifica la el nimic. spatele nu arata nici el rau - aripile fata si spate sunt foarte unflate. da senzatie de masivitate si aduce un mare + la estetica. - pe spate la varianta 4x4 are bari de torsiune... un lucru EXCELENT la offroad. - sistemul 4WD auto si LOCK. excelent gandit/imprumutat. - de la volan se vede botul masinii (lucru tipic SUV) un mare + - scaun reglabil pe inaltime... aku nu mai stau cu capul in tavan ca si la logan. - Bordul putin mai bine lucrat fata de logan/sandero ceasurile si volanul au un look foarte bun. - kitul de protectie aripi cu utilitate maaare (din experienta propie)+ ca arata foarte bine pe caroseriile inchise la culoare. - airbaguri laterale CU PROTECTIE SI PENTRU CAP +++ - barile de pe plafon sunt mari si tapene. - frane simtitor mai bune fata de logan/sandel. - geamurile fumuri pe spate arata foarte bine. - garda mare la sol, oalele rotilor foarte mari +. - nu mai trancane usa asa tare ca si la logan. mi ne pare ca se inchide mai ''ermetic''. - loc suficient pentru piceoare in spate. - esp decuplabil +. - PRETUL cu 6.000 mai mic fata de concurenta (excludem sx4 ca ii o jucarie) dupa drivetestul cu dci-ul 4x4 full ala de 17.000 euro voi reveni cu pareri legate de tinuta de drum cuplu, zgomot etc... This post has been edited by nicku01: 16 Apr 2010, 12:18 |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
C@talin |
![]()
Post
#40
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
zgomote nu sunt ca e inca noua
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
nicku01 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
C@talin |
![]()
Post
#42
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
am zis 1.5 dci e insonorizat calumea se aude ca un benzinar in interior.
la insonorizare nu se mai compara cu loganu .e peste |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Manuel |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
M-am dat si eu cu un Laureate dCi de 85. Ce sa zic, e faina rau masinuta! Cel mai mult mi-a placut cum trece peste gropile din asfalt si peste plombe, fara sa simti absolut nimic. Vreau si eu una!
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
OldMan |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
...drive test pe sosea ...Duster 1,5DCI 85HP, 2x4...parerea mea...zgomotos la viteze peste 100km/h, in spate si mai zgomotos, capac rezervor cam prea mare, consum 7,5l/100, masina rulata in afara, promter centuri urat pozitionat...da aste e, cand vrei sa spargi piata cu pretul mai tai din calitate.
|
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
tkx |
![]()
Post
#45
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
am facut si eu ieri drive test la amat pitesti. masina un dci de 85 laureate.
-ma asteptam sa incaseze mai bine zonele cu asfalt peticit, dar tremurau plasticele destul cat sa se auda bine -mi s-a parut mic exteriorul si foarte mic interiorul -pe usa din spate abia te strecori +zgomotul de la motor si de afara destul de mic +aspectul general consumul pe cb 6.9 in cei 248km cat avea masina avand in vedere pretul nu merita duster 4x2 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
lacusta77 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 18 July 07 ![]() |
QUOTE(tribunul @ 15 Apr 2010, 16:53) Multa lumea vrea multe lucruri, dar in momentul in care le vrei trebuie sa ai si o justificare, fie ea cat de mica. Pt. ca urca si coboara, asta-i motivul pt. care o vrei? <span class='edit'>15 Apr 2010, 17:56:</span> Eu daca as dispune de banii astia cred ca as alege un focus sedan, sau o octavia, un lancer....etc. Amice ... nu e cazul sa-ti explic tie ce fac cu banii mei .... ![]() Am "N" motive sa-mi schimb masina... ![]() Si-n alta ordine de idei... iarna trecuta am ramas blocat de cateva ori in zapada iar daca acest Duster ma v-a scoate cel putin odata/iarna din bucluc ...eu voi fi foarte multumit ![]() Si ca sa termin intr-o nota mai fericita(pt mine ![]() |
--------------------
DACIA
DUSTER
Laureate, 4x4, dci
|
|
aphophis |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
felicitari pentru duster
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#48
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
QUOTE(lacusta77 @ 16 Apr 2010, 16:54) Amice ... nu e cazul sa-ti explic tie ce fac cu banii mei .... ![]() Am "N" motive sa-mi schimb masina... ![]() Si-n alta ordine de idei... iarna trecuta am ramas blocat de cateva ori in zapada iar daca acest Duster ma v-a scoate cel putin odata/iarna din bucluc ...eu voi fi foarte multumit ![]() Si ca sa termin intr-o nota mai fericita(pt mine ![]() Multi de aici de pe forum ar vrea sa spuna acelasi lucru ca si tine dar din pacate la noi puterea de cumparare e problema de sau comandat numai cateva sute de bucati. |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
i96nds |
![]()
Post
#49
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Vecinul meu a facut un drive-test, neoficial... evident...
Lui i-a placut Duster - ceea ce e super, tinand cont ca el se cam pricepe la masini si a mers cu Mercedes si BMW... A zis ca e evident faptul ca masina e sub marcile mentionate dar e o masina decenta la un pret foarte decent. Plasticele sunt mai OK decat la Logan, i-a placut mult suspensia. Si motorul - tot dCi - i-a placut mult, suficient pt RO. Masina tot 4X2. Design-ul poate nu e foarte atragator la exterior.. dar la fel s-a zis si de Logan cand a aparut, nu ? Si s-au vandut sute de mii.... poate chiar milionul. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
mark`` |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Maine am programare si eu la un Test Drive. Abea astept sa vad ce modele au pt test. Trebuie sa marturisesc ca as vrea sa testez un benzinar. Mie imi place mai mult benzinarele si sunt curios daca un 1.6 16v face fata.
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
Michael |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
L-am vazut si eu azi in fuga pe Dusterache. De drive test nici nu a fost vorba (desi aveau diesel 110 cai 4x4), ca eram grabit. Astept insa sa se inchida "portile", ca sa am mai mult timp pentru testare.
Pentru moment, cateva impresii la prima vedere. La exterior arata fain. Mi se pare ca se inspira destul de mult din Nissan Pathfinder. Oricum, Dacia a avut grija ca majoritatea modelelor expuse sa aiba Pack Look si Pack piele (ba chiar si alte accesorii), desi sub capota de cele mai multe ori nu gaseai decat 85 de cai si tractiune fata. Parca geamurile laterale sunt cam "patratoase", dar cred ca niste deflectoare de aer le-ar da un aspect mai aerodinamic. La interior, repet si eu cele spuse aici de atatea ori: cat mama naibii costa sa puna si ei niste butoane mai calumea in bordul ala? Iar intre maroul ala din bord de la Laureate si argintiul de la Preference, eu il prefer pe acesta din urma. Ce nu mai inteleg: de ce suportul lateral al scaunelor trebuie sa fie atat de lat? Asta face ca si scaunele sa fie late, iar spatiul dintre ele foarte mic. Ceea ce face ca, pe de alta parte, cotiera sa fie foarte ingusta. Este vizibil faptul ca portbagajul la 4x4 este mai mic decat la 4x2. Oricum, la ambele variante au folosit o metoda - inteligenta sau smechereasca, fiecare e liber sa aprecieze - pentru a obtine un volum cat mai bun al portbagajului: "plafonul" acestuia (acel material "retractabil" care il acopera) este pozitionat mai sus decat nivelul superior al spatarului scaunelor. Pe dedesubt pare destul de fragil la prima vedere. Iar capacul ala de la rezervor ar permite si alimentarea in zbor ![]() |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
robertt |
![]()
Post
#52
|
![]() bilutze Group: Members Posts: 62 Joined: 19 March 05 From: lat44° 26' lon26° 6' ![]() |
QUOTE(i96nds @ 16 Apr 2010, 19:57) A zis ca e evident faptul ca masina e sub marcile mentionate dar e o masina decenta la un pret foarte decent. un punct de vedere cinstit. QUOTE(mark`` @ 16 Apr 2010, 20:34) Maine am programare si eu la un Test Drive. Abea astept sa vad ce modele au pt test. Trebuie sa marturisesc ca as vrea sa testez un benzinar. Mie imi place mai mult benzinarele si sunt curios daca un 1.6 16v face fata. nu au benzinare la drive test, din pacate. am facut drive test la Dacoservul din Bd. Preciziei. m-a dat cu 4x2 85 CP si cu 4x4 110 CP. este o diferenta mare intre cele 2 motoare. motorul de 11 CP isi merita toti banii. se misca foarte bine. fata este foarte frumoasa in schimb ma dezamagit spatele. interiorul acelasi de la Logan un pic stilizat. una peste alta masina merita banii. |
--------------------
Opel
Vectra 1800 16v
2001
- b xx xxx
|
|
maddan |
![]()
Post
#53
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit din Maroc, de la testele oficiale de presa.
In mare, am scris aici ce stie Dusterul (a citat Ironick mai sus). Azi am testat versiunea 1.6 benzina. Tot pe scurt, ca sunt mort de somn: merita sa luati oricare dintre dieseluri, fie 4x2, fie 4x4. Sunt geniale. Benzinarul insa parca e din alt film. Si nu ma refer la motor, care e binestiut, ma refer la modul in care simti masina. Daca Duster diesel se simte ca un tanculet si e teribil de amuzanta dar si de solida totodata, Duster benzina se simte ca un Logan suprainaltat. Ma rog, scaunul soferului e oricum cu doua clase peste cel din Logan... Revin maine mai pe larg. Ideea generala a fost insa asta: Duster diesel rupe tot. Iar in versiune de top se pisa cu jet pe orice concurent aparent. De departe. ps. a urca o rampa accentuata, in treapta 1 de viteza, fara a apasa acceleratia, sau a cobori o panta accentuata apasand usor doar frana, fara a apasa ambreiajul dar si fara teama ca ti se opreste motorul, desi ai o cutie de viteze manuala, nu automata, iata o realizare extrem de interesanta pentru cei care spuneau ca Duster fara reductor nu conteaza in off-road serios. Ei uite ca solutia e foarte OK si functioneaza. Doar ca trebuie sa te obisnuiesti sa conduci asa in zonele cu dificultate mare. Si da, nu o sa bata la fund nici un Patrol, nici un Defender, ci doar o sa tina pasul cu ele, alegand locuri de trecere mai usurele. Hai, continuu maine. ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#54
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(maddan) [...] offroad ... au fost folosite exemplare diesel de 110CP 4x4. Senzatie: prima treapta poate functiona singura, fara mentinerea apasata a ambreiajului, ca la o cutie automata. Tinand minte acest lucru, am putut cobori pante extrem de abrupte fara a atinge ambreiajul, doar lasand masina sa curga la vale in prima treapta si dozand domol raspunsul franelor. De urcat, urca tot intr-a-ntaia, fara a fi nevoit sa turezi motorul, doar in rampele accentuate fiind nevoit sa accelerezi. Da, nu ai reductor, insa in 99% din modurile in care vei folosi masina nici nu vei simti nevoie. ps. a urca o rampa accentuata, in treapta 1 de viteza, fara a apasa acceleratia, sau a cobori o panta accentuata apasand usor doar frana, fara a apasa ambreiajul dar si fara teama ca ti se opreste motorul, desi ai o cutie de viteze manuala, nu automata, iata o realizare extrem de interesanta pentru cei care spuneau ca Duster fara reductor nu conteaza in off-road serios. [...] ca de obicei, inca un articol bun din partea lui maddan care sa le-nchida gura anumitor persoane ![]() PS: pozele sunt deosebite ![]() ![]() This post has been edited by membru_DC: 17 Apr 2010, 09:05 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Am ajuns ieri la reprezentanta si am apucat sa-l examinez mai indeaproape. Concluzia - 90% cumpar unul la anul.
Apecte pozitive: - finisajele de calitate mai buna decat la Logan - scaunele (sistemul nou de reglare e genial, sa vedem si cat de rezistent) - spatiul in portbagaj (la 4x2 cel putin) - aspectul general al masinii - retrovizoarele exterioare, extrem de generoase - airbaguri laterale standard pentru echiparea Laureate Aspecte negative: - la spatiul interior nu sta foarte bine, daca imi reglez scaunul din fata intr-o pozitie comoda (am 1.92), in spatele meu e cam greu de stat. La un Logan ph. 1 nu aveam problema asta, desi pe hartie ampatamentul Dusterului e mai mare - imposibilitatea de a comanda ESP pe alte versiuni decat cea de top. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
adimfx |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 7 February 08 ![]() |
Iasi si impresiile mele din Maroc:
si o bucata din conferinta: sursa: http://www.0-100.ro/2010/04/17/prima-impresie-dacia-duster/ |
--------------------
MINI
Cooper
2002 climatronic, 4 airbag, 30.000 km
|
|
mark`` |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Am fost si am condus
![]() Per total nu mi-as lua varianta 85CP diesel nici daca am bani fixi pt asa ceva, mai bine ma abtin. Minim 110 CP, nu vorbesc avioane. Daca chiar vrem sa dam atatia bani pt un SUV luam 4x4 si 110 CP, daca nu luam Logan de 85CP si e perfect. Parerea mea... |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
C@talin |
![]()
Post
#58
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
dci de 110 e peste ala de 85 la orice capitol.nu merita sa ieie dusteru cu dci de 85
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
RSV |
![]()
Post
#59
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
Impresii de la drive test ale unui posesor de Logan din 2007:
- Finisaje slabe la interior (bordul si fetele de usi iti dau senzatia unui interior lucios, vechi, folosit). Calitate slaba a materialelor -Pozitie foarte proasta de condus in special daca ai inaltime peste 1.85 cum am eu. -Vizibilitate foarte proasta din cauza parbrizului si al inaltimii scaunului mult prea mare. La logan vad mult mai bine. Per ansamblu nu sunt multumit si probabil voi pastra Loganul actual. |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
johny2k |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 16 July 04 ![]() |
adimfx,
Care dintre culorile de Duster ce le-ati avut la drive test arata mai bine? brun, albastru mineral, argintiu? |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 - Intense 1.6 - 4x4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:19 |