Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Dacia Duster, (de la posesori sau din drive test)
CGDBZ |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
nicku01 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
Azi am facut drive testul cu dusterul 4x4 diesel; full option (inclusiv piele ,ESP si protectiile aripi si usi)
IMPRESII: PLUSURI (+): - motorul diesel surprinzator de silentios. sincer nu ma asteptam - reprize de acceleratie foarte bune (se simte cuplul) - oglinzile sunt mari... - suspensii relativ ok. nu am mers pe offroad dar am mers pe un drum plin de gropi si denivelare ... ![]() - pozitie inalta la volan - loc suficient de mare in spate pentru piceoare - volanul imbracat in piele arata destul de bine. minusuri (-): - cute pe scaunul soferului in piele.... peste 2-3 luni si 5000 km ii tot incretit ![]() - capacul de la rezervor ii jenibil resutl minusurilor le-am mai postat... |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
venusake |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
QUOTE(yoncv @ 18 Apr 2010, 13:43) Ieri, la al doilea test-drive, in masina am fost 5 persoane (adulti), dintre care , ce e drept, eu eram mai "siluet". Pot sa-ti spun ca n-am stat chinuiti. Nu o fost ca si-n Laguna II, dar .... era chiar acceptabil! |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
caphonne |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Mda am fost si eu la ''dive test'' cu versiunea 1.5 dci 85 cp doar ca 4x2 mers 5 minute cu el ca nah atat a vrut dealerul.Per amsamblu multumit de el cu o mica exceptie de care ma temeam.Pentru a intra in masina scaunul trebuie sa fie dat in spate mult si volanul ridicat inaltimiea mea fiind 1.83.Daca mai reglam un pic scaunul probabil obtineam o pozitie mai bunicica.
Oricum astept un drive test adevarat cu versiunea 4x4 pentru ca pe aia o vreau.Sa vad pe unde ca in Bucuresti e cam greu. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#96
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
Am facut si eu azi un drive test cu dCi-ul 4x2 de 85CP si cu dCi-ul 4x4 de 110CP la reprezentanta din Oradea.
-Se misca bine ambele dar se simte diferenta de cai si de cuplu intre ele. Pentru cine nu vrea sau nu isi permite cel de 110cp, si cel de 85 cp se descurca foarte bine -Oglinzile sunt destul de mari si ofera o vizibilitate buna, directia e precisa iar in ansamblu este foarte usor de condus in oras. Am prins si cateva denivelari in asfalt cu modelul 4x4 si nu prea se simt. -Treapta 1 la 4x4 chiar ca e foarte scurta, am pornit de pe loc si in cativa metri a trebuit sa schimb deja, cred ca e de mare ajutor pe teren accidentat, la pornirea de pe loc din panta si nu numai, la remorcari sau tractari Pentru cine zice ca nu merita cumparata decat in varianta 4x4 este gresit, pozitia inaltata la volan, placerea la condus pe care o ofera si modul in care se descurca cu drumurile noastre, spatiul si confortul interior face toti banii chiar daca e 4x2 iar pentru cine isi permite si are nevoie 4x4 e o alegere si mai buna. Oradea din fericire a avut tot timpul la drive test varianta 4x4 dCi si asta pentru ca au cumparat-o ei pentru firma. This post has been edited by asgard1955: 18 Apr 2010, 18:22 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#97
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(redu @ 17 Apr 2010, 19:06) Mie mi se pare ca masinile inca nu ies de pe o "linie de productie" comuna. De ce cu ghilimele? Multe pareri diferite, ceea ce inseamna ca un Duster nu e la fel cu altul, ceea ce inseamna ca in functie de echipa care a lucrat la un Duster stabilim calitatea. Inca nu ies omogen dpdv calitativ. Unele scartaie, altele nu, unele au rugina, altele nu, unele aia, altele nu. Inca e o mare loterie cu Duster-ul. Calitatea este foarte diferita intre exemplare. Linia de productie se rezuma la oamenii care au lucrat la fiecare exemplar. Calitatea plasticelor, adica modul in care le simti cand pui pana pe ele sau cand le vezi, este corecta, cred eu, pt pret. Ar mai fi unele aspecte zise deja. Sa zicem ca le-as accepta tinand cont de pret. Dar lucrul de mantuiala nu-l suport. Si pe 1.6, 16V, chel, 4x2, asta am vazut. Sper sa fi gasit eu un exemplar mai prost, altfel masina chiar mi-ar place. Astept pareri pozitive de la posesori si alti test-drive-eri norocosi s-o scoata prin off road La fabrica de avioane de la Craiova se mai faceau niste avioane la care agregatele nu se gaseau de fiecare data in acelasi loc ( IAR-99 ) |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
maddan |
![]()
Post
#98
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Bon. Am scris pe larg impresiile mele de dupa drive-test cu Duster.
Lucrez acum la ce am filmat, poate vedeti si alte unghiuri ale masinii in afara celor deja aratate de colegii mei din presa pana acum. Special pentru voi, 4 wallpapere ![]() ps. adaugate si in format .zip pentru a le putea da jos curate. Schimbati pur si simplu extensia .zip in .jpg (NU sunt arhivate). ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by maddan: 18 Apr 2010, 21:08 Attached thumbnail(s) Wallpaper_Duster_01.jpg ( Size: 373.19k ) Number of downloads: 3550 Wallpaper_Duster_02.jpg ( Size: 545.69k ) Number of downloads: 9815 Wallpaper_Duster_03.jpg ( Size: 377.83k ) Number of downloads: 3582 Wallpaper_Duster_04.jpg ( Size: 419.55k ) Number of downloads: 3493 |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
venusake |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Fain articol! Mi-o placut!
Am lasat si un comentariu! |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
slider2 |
![]()
Post
#100
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
am vazut si eu vineri unul in timpul unui drive test. eu eram intr-o masina cu un tovaras si in apropiere de un dealer dacia (langa carrefour grand arena), din ce am dedus pana acum era dci (nu stiu care variante, in orice caz nu avea "i rosu", daca se mai foloseste aceasta demarcatie) varianta laureate (si cred ca cu pack look pe el), culoare brun cajou (sau cum naiba se scrie). stiu ca alea 4x4 parca au o inscriptie pe spate, dar n-am luat seama...
eu nu prea imi doresc un astfel de model (adica suv), si la inceput masina mi s-a parut foarte urata (ma refer la primele poze, alea facute in uzina), dar dupa ce am vazut-o pe asta pe viu pot spune asta: - masina arata destul bine in realitate, mai sunt pe ici pe colo cateva chestii care ar fi putut arata mai bine, dar asta e, poate la facelift - pare impunatoare, chiar eleganta pe culoarea asta, s-ar putea si pe negru - garda la sol mi se pare arhi-suficienta, daca este cineva care vrea si mai mare inseamna ca eu sunt ciudat, pentru ca mie si cea de logan mi se pare prea mare. exceptie fac cei care practica sporturi offroad - tinand cont de preturi se va vinde in draci, si pe la noi, pe afara nu mai zic - interiorul nu l-am vazut pe viu, doar in poze. in continuare plasticul ala vopsit maro arata ca naiba. per total se putea ceva mai bine la interior, dar din nou probabil la facelift. din aceste puncte de vedere masina are note destul de bune, ramane de vazut la partea tehnica... adica fiabiliatea si ar mai fi inca niste chestii si anume niste motorizari mai potente ar fi fost bine venite, sau cutiile de viteze sa aiba ultima treapta ceva mai lunga ca si etajare, de exemplu dciul de 110 in ultima treapta de viteza la 3000rpm are 125km/h, ceea ce dupa mine nu e chiar ok pentru un diesel. la focus la 125km/h am cam 2200rpm (si eu am doar 5 trepte, nu 6)... ceea ce este mult mai benefic din punctul de vedere al consumului si zgomotolui |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
L-am testat ieri si sincer ca nu m-a convins! M-a deranjat in primul rand faptul ca la dealerul la care am ajuns eu aveau o singura masina de test si am asteptatmai mult de o ora pana am reusit sa il testez. In al doilea rand mi se pare penibil sa lansezi un SUV 4x4 si sa ai la test doar varianta 4x2. O nota proasta la organizare pt Dacia din acest pct. de vedere.
Per ansamblu masina nu este una rea. Va fi cu siguranta fiabila deoarece mecanica este aceeasi ca la Logan si pana la urma, la o masina 4x4 fiabilitatea este deosebit de importanta. Pe langa acest aspect am apreciat urmatoarele plusuri sau minusuri: + Designul exterior: masina place estetic si pot spune ca este o reusita din acest pct de vedere. + Confort: pozitia la volan este mai buna ca la Logan/Sandero si asta deoarece masina este mai inalta, iar scaunul se poate cobora mai jos(nu stiu daca scaunele sunt altele, dar se sta mai bine). Acest lucru nu iti mai da senzatia aia ca stai cocotat artificial. + Au inbunatatit unele detalii la interior: usile spate au difuzoare (desi au disparut cele de la luneta) si manere de prindere la fel ca in fata, manerele usilor sunt mai de calitate/mai inchegate ca la Logan, ceasurile de bord sunt mai frumoase, exista filtru de praf din fabrica. Volanul imbracat in piele este superb. + Greutatea redusa: Ajuta foarte mult motorul de 85 cp. + Suspensia spate independenta si suspensia in general: filtreaza foarte bine denivelarile. + Pare bine antifonata, dar na... era noua (parca asa mi s-a parut si Loganul meu la inceput). - Materialele din interior: din pacate plasticul este la fel de tare ca si la Logan. In max. 2 ani de la drumurile noastre vor aparea cu siguranta greieri. - Finisarea interiorului: am observat cateva lufturi atat la nivelul bordului, cat si in portbagaj. Din unele pct. de vedere este mai prost finisat ca Loganul. - Am mai observat un fenomen care la Logan lipseste, atunci cand se ruleaza pe drumuri pietruit,e rotile arunca pietre sub masina si totul se transforma intr-o grindina pe tabla. Probabil datorita inaltimii, nu-mi explic. - Portbagajul si hayonul sunt prost antifonate: pt pasagerii din spate este mai nsaol deoarece pe drumuri mai urate hayonul si probabil cricul care este prins direct pe tabla produc zgomote. Din fata nu se aude. - Cutia de viteze de la diesel, desi este mai scurta, este oarecum imprecisa si intra greu in R. Concluzii: Masina are un pret corect pt ce ofera, cu toate ca se putea si mai bine, si este imbatabila la raportul calitate/pret pt cine are cu adevarat nevoie de un SUV 4x4 cu caracteristici bune Off-Road. In rest pot spune ca este putin supraapreciata si nu vad de ce ai da 18.000E pe o astfel de masina daca nu ai neaparata nevoie de un SUV si la banii astia exista Megane, Astra, Focus, Golf etc. Motorul de 85 cp il recomand doar pt variantele inferioare de echipare - mai usoare. Pe Laureatul testat, desi avea zvac si era ok in oras, la drum intins in depasiri isi arata limitele (doar un pic mai bine ca 1.4 de 75 pe Logan Laureate). Adaug si cateva poze deoarece imaginile fac cat o mie de cuvinte. This post has been edited by catalinux*: 19 Apr 2010, 07:01 Attached thumbnail(s) DSC01280.JPG ( Size: 431.38k ) Number of downloads: 5547 DSC01281.JPG ( Size: 252.31k ) Number of downloads: 3833 DSC01282.JPG ( Size: 301.2k ) Number of downloads: 3702 DSC01283.JPG ( Size: 291.49k ) Number of downloads: 3628 DSC01284.JPG ( Size: 261.1k ) Number of downloads: 3652 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(maddan @ 18 Apr 2010, 21:05) Bon. Am scris pe larg impresiile mele de dupa drive-test cu Duster. Lucrez acum la ce am filmat, poate vedeti si alte unghiuri ale masinii in afara celor deja aratate de colegii mei din presa pana acum. Special pentru voi, 4 wallpapere ![]() ps. adaugate si in format .zip pentru a le putea da jos curate. Schimbati pur si simplu extensia .zip in .jpg (NU sunt arhivate). ![]() ![]() ![]() ![]() placut articolul..... ![]() Tot nu inteleg de ce nu au folosit in maroc si varianta 4x4 benzina?? De ce se fereste dacia sa scoata in drivetest aceasta varianta? This post has been edited by nicku01: 19 Apr 2010, 08:53 |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#103
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
...am facut si "drive test", ma rog drive test inseamna altceva decat ce am facut ieri la reprezentanta din Alba, 3 km de mers drept pe o strada cu limita de viteza 50km/h, asfalt in buna stare si viteza a 3-a. Pana la urma au fost mai mult decat suficienti cei 3 km, ca sa-mi fac o parere despre rabla - 1,5 dci de 85 cp, 4x2
impresii bune cam putine, imi plac scaunele desi nu au reglaj pe inaltime, cel putin asta cu care m-am dat, m-am putut aseza confortabil (1.85 si putin peste 90 de kile), portbagaj destul de mare, motorul il stim, consumul aratat pe bord 6,2 ![]() impresii proaste...multe, la exterior - cele mai urate jante ce le puteau pune, apoi, la un exemplat expus in showroom nu se inchideau usile corect (n-avea bandouri pe usi la baza si ramanea deschisa usa din fata fata de cea din spate); interior: amplasarea comenzilor pentru geamuri electrice spate e la dracu in portbagaj ca si la logan, o persoana mai mica de statura care are scaunul mai in fata isi rupe mana printre scaune cand deschide geamurile din spate; daca scaunele fata's confortabile nu pot spune acelasi lucru despre bancheta, pe care stai ca pe trotuar; nu-mi place ca inca nu s-a renuntat la forma aeratoarelor de pe bord si a celorlalte butoane care au forma de buton de aragaz si is facute din plastic de pahar de inghetata. Apoi ce m-a dat pe spate rau a fost cutia, ma rog eu cred ca e din cauza timoneriei, cutia fiind buna, se manevreaza in viteza mai rau ca o berlina, cel putin fata de a mea e in urma cu mult, se aude in masina cum cupleaza treptele, agata arcurile alea care-s foarte tari, schimbatorul e rigid peste masura. Cam atat ca mi-e lene sa mai scriu, dar per ansamblu de banii aia masina e ok, mai mult, personal mi-s cumpara un exemplar 4x4 de 110 cp, dar nu pentru intrebuintare zilnica, ci strict pentru iesiri la gratar, la munte... |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
daca exteriorul am vazut ca place la multa lume,la interior se mai putea lucra....e facut cam in graba...obligatoriu pt geamurile spate trebuia comanda pe usa soferului...macar pt versiunea cea mai scumpa era necesara climatizarea...si,nota 10 pt spatiu pasageri
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
OldMan |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 8 April 05 ![]() |
un aspect interesant care cred ca trebuie retinut...masa unui Logan 1,5DCI 85cp=cu masa Duster 1,5DCI 85cp 4x2....
|
--------------------
Logan
1,5 dci ABS plus
2007
- SV-91-KUL
|
|
smcsa |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 21 June 06 From: Timisoara ![]() |
Vazut la reprezentanta. Singurul minus (pentru mine) e scaunul soferului. Lasat jos, fata de lasat jos in Logan, e mai sus. Si la 2 m ai mei se simte. Si tot de la cei 2 m ai mei, manerul usii (care e drept, arata mult mai bine si nici nu-ti ia vantul usa din mana) ma incurca la piciorul stang.
Cu scaunul dat in spate in aceeasi pozitie de condus ca in Logan, am masurat cu ruleta distanta pana la spatarul spate si este identica cu cea de la Logan (ca zicea cineva mai sus ca e mai mic). Nasol la rotile otel stilizate: la cum se parcheaza in orasele aglomerate ai avea ce rupe - capacul de plastic - in bordura, dar asa o sa zgarii roata. Astept sa-l testeze altii un an (poate intre timp apare var. 2) si il iau atunci. |
--------------------
Logan
Laureate Plus
2007 Welcome To The Machine
|
|
TAW |
![]()
Post
#107
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 18 Apr 2010, 19:20) -Treapta 1 la 4x4 chiar ca e foarte scurta, am pornit de pe loc si in cativa metri a trebuit sa schimb deja, cred ca e de mare ajutor pe teren accidentat, la pornirea de pe loc din panta si nu numai, la remorcari sau tractari ....... Oradea din fericire a avut tot timpul la drive test varianta 4x4 dCi si asta pentru ca au cumparat-o ei pentru firma. Treapta 1. e chiar foarte utila in teren accidentat. De aceea a si fost conceputa atat de scurta - urcari fara pierderi semnificative de putere, coborari fara a fi necesara utilizarea franei. Oradea a primit 4x4 pentru ca are o pondere semnificativa din obiectivul total de vanzari in 2010, iar pe anul trecut volumul masinilor livrate a fost suficient pentru a se "califica"... |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
facut drive test in mini offroad cu 4x4 1,5dci full...
masina merge f bine in teren accidentat, suspensia moale filtreaza f bine, garda la sol trece cam peste tot, caroseria nu se torsioneaza f mult, motorul trage bine (era 5 persoanetoate peste 75 de kile) minusuri... masina este f mica cam cat un frelander generatie I... masina este ideala pt sate sa mergi pe ulite asfaltate sau nu, sa urci pe dealuri cand te duci la livada....eu stau in bucuresti... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
caphonne |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
[quote=b76bgaarh,19 Apr 2010, 11:03]
facut drive test in mini offroad cu 4x4 1,5dci full... salut unde facusi testul? |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
tulcea
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
din cate am inteles de la dealerul dacia din Timisoara masinile de drive test au fost cumparate de dealer de la uzina (cele 4x4).
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(asgard1955 @ 18 Apr 2010, 18:20) -Treapta 1 la 4x4 chiar ca e foarte scurta, am pornit de pe loc si in cativa metri a trebuit sa schimb deja, cred ca e de mare ajutor pe teren accidentat, la pornirea de pe loc din panta si nu numai, la remorcari sau tractari Insotitorul de la drive test chiar mi-a recomandat sa plec numai cu a 2-a de pe loc. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
caphonne |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
QUOTE(Steel Tormentor @ 19 Apr 2010, 12:09) Da ? Sa fie el sanatos nici la o masina de offroad nu pleci cu a-2-a.S-a specificat clar de ce se foloseste treapta 1 la varianta 4x4 pentru ca motorul dezvolta forta necesara la turatii mici lucru care face usor abordarea terenului accidentat atat la urcare cat si la coborare si mai ales la coborare unde o lasi usor din frana de motor fara sa mai folosesti frana de picior. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
era vorba de plecarea normala, pe sosea, nu pe off-road. am testat si coborarea si urcarea in treapta 1
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
kork |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 August 06 ![]() |
Ai incercat-o si cu motorul pe benzina ? Daca da, cum e ?
|
--------------------
Dacia
Supernova
2002 - Confort
- b12ujv
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#116
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sa scriu si eu. In afara de faptul ca se manevreaza mai bine decat un Logan, altceva nu vad nimic care sa imi placa. Directie mai precisa, tinuta de drum mai buna, suspensile absorb destul de bine denivelarile. Pe romaneste, la Logan tragi de volan si astepti sa vireze masina, la Duster nu mai astepti. Scaunele? Buretele din ele este mai moale si te cufunzi mai bine in ele, nimic altceva. Nu mai este sistemul cu rozeta care se deregleaza in timp, este cu maneta. Joc la spatar au si astea. Si inca cum. Pedala de ambreiaj "pulsa", parca cineva batea constant cu ciocanul in ea. Am mai intalnit fenomenul si la o Laguna3. Un bug de ambreiaj hidraulic marca Renault.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Eu am avut senzatia ca pozitia la volan este mai buna decat la logan. Mai joasa un pic.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#118
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai nu l-ai reglat pe inaltime?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Ba da. La maxim jos.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
l_stoian79 |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 April 10 ![]() |
QUOTE(catalinux* @ 19 Apr 2010, 07:55) ...... - Am mai observat un fenomen care la Logan lipseste, atunci cand se ruleaza pe drumuri pietruit,e rotile arunca pietre sub masina si totul se transforma intr-o grindina pe tabla. Probabil datorita inaltimii, nu-mi explic. ......... pe Logan ai cauciucuri cu alt profil. Gumele de pe Duster sunt "Cross Contact" deci gume teoretic ptr Crosover/SUV, deci probabil cu un profil mai agresiv/adanc, ceea ce se inseamna ca intra mai usor pietre intre crampoane -> mai multe pietre aruncate pe dedesubt. E normal ![]() This post has been edited by l_stoian79: 19 Apr 2010, 16:34 |
--------------------
Opel Astra Classic2
& Toyota Land Cruiser LJ73
2006 & 1990
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:19 |