DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Duster in presa si alte forumuri, Articole pe net despre Prafosul in discutie

P-A-C-O
post 30 Dec 2011, 12:55
Post #421


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




tu esti ca specialistu' de la 6:37 laugh.gif



apropo, daca tot esti asa mare cunoscator, sti cu ce masina s-au facut testele de comparatie (in off-road) cand se lucra la proiectul DUSTER?


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 30 Dec 2011, 12:58
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@ALH. Deformari elastice = deformari reversibile, inainte ca acestea sa ajunga in domeniul plastic. Caroserii "rigide"au masinile de curse, aici e mai importanta stabilitatea pe virajele atacate cu viteza mare, decat confortul pilotului care si asa ia o caruta de bani dupa cateva ore de pilotaj. Un SUV tocmai pentru asta nu e facut.
Lonjeroane are si Dusterul, ele formeaza cadrul motor de care se prinde grupul motopropulsor. Daca te referi la masinile cu sasiu, nu caroserie autoportanta, adica Jeep Willys, ala era facut numai pentru offroad, dar dupa un drum de tara cu el, te apuca raul de masina, numai pentru confort nu era facut. In schimb daca te propteai in copac sau rapa cu el, il indreptai la ciocan si daca nu curgea nimic din el, iti continuai drumul.
@paco. Nici nu ma obosesc sa-ti raspund. Informatii de pe net poate lua oricine. Tu ai mers macar un pic cu Duster, sau iti insusesti parerile de la altii?

This post has been edited by D-Ice: 30 Dec 2011, 13:00


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 30 Dec 2011, 13:08
Post #423


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(D-Ice @ 30 Dec 2011, 12:58)
Tu ai mers macar un pic cu Duster


nu sad.gif
da' de ce-ntrebi, am pierdut ceva? mellow.gif

30 Dec 2011, 13:09:
QUOTE(P-A-C-O @ 30 Dec 2011, 12:55)
apropo, daca tot esti asa mare cunoscator, sti cu ce masina s-au facut testele de comparatie (in off-road) cand se lucra la proiectul DUSTER?



This post has been edited by P-A-C-O: 30 Dec 2011, 13:09


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 30 Dec 2011, 16:26
Post #424


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Cu dacia 1300 sport? huh.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 30 Dec 2011, 18:59
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




De fapt, cu Ciuareg. biggrin.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Dec 2011, 23:33
Post #426


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(D-Ice @ 30 Dec 2011, 12:17)
Dragilor, o caroserie bine proiectata este o GRINDA ELASTICA, ea trebuie sa "se onduleze" in functie de solicitarile care apar in circulatie, cu atat mai mult la un SUV care merge si prin alte parti decat pe asfalt.
*


Esti penibil specialistule, te faci de ras cu asemenea postari...

This post has been edited by bobo77: 30 Dec 2011, 23:34


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Dec 2011, 03:45
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@bobo77. Da, caroseria este o grinda elastica, nu un corp rigid. La fel ca si colegului de mai sus, nici nu ma obosesc sa-ti replic, daca ai argumente contra celor spuse de mine, spune, daca nu,...
Se vede in schimb ca cei mai multi si vehementi critici au vazut Duster doar in poze si la TV, cateva teste gasite pe net cu goagale si la asta se refera toata argumentarea lor. Dar daca ii intrebi daca au condus/detinut/studiat asa ceva, pauza. Penibil este sa fii "specialist" si sa nu stii nimic. Doar mistouri ieftine si atat. La asta da, suntem cei mai buni.

This post has been edited by D-Ice: 31 Dec 2011, 04:01


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 31 Dec 2011, 12:58
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Toti producatorii auto se "chinuie" sa faca caroserii cat mai rigide deoarece rigiditatea caroseriei este unul dintre elementele cheie pentru siguranța, confortul și durabilitatea unui automobil. Cu cât mai redus este nivelul de „torsionare” al unui autovehicul pe suprafețe carosabile denivelate sau la abordarea virajelor cu viteză ridicată, cu atât mai sigur este comportamentul acestuia de rulare. Pasagerii identifică o rigiditate ridicată a caroseriei prin nivelul foarte redus de zgomot interior și prin finisajele foarte precise ale habitaclului cat si prin rosturile de la exterior.
Nimeni nu vrea sa faca o caroserie "elastica" dar din cauza ca vor sa scoata un produs cat mai ieftin iese "elastica".
Cat despre Duster rosturile esterioare (usi,haion) cat si zgomotul acestora pe teren accidentat arata o caroserie "elastica" ( ca sa-l citez pe @D-Ice) caci eu o numesc o caroserie cu rigiditate slaba, asta fiind un defect nu ceva bun.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 31 Dec 2011, 13:23
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




&feature=g-hist&context=G2abf9eeAHTv7upQAXAA
Minutul 2.48. Cand am sa am ocazia, am sa incerc si la a mea sa vad daca se deschide/inchide hayonul sau vreo portiera la fel. Cert e ca beemve se poate lauda cu o caroserie autoportanta destul de rigida incat sa nu aiba pobleme macar la a deschide si inchide portierele in pozitii dubioase. Basca, se mai si descurca bine in teren accidentat.
PS: Totusi sa nu uitam ca un beemveu costa nitel mai mult decat un guster. Numa' nitel.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Dec 2011, 13:47
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Cand masinile se vor face din piatra, ca la Fam. Flintstone, atunci vom avea caroserii 100% rigide. Deocamdata se fac pe structura din otel, care este al naibii de elastic.
P.S. Dati-mi un exemplu de masina, indiferent de pret, la care daca o ridici pe cric din fata, se inchid TOATE usile normal.
@jay333. Smecherie ieftina. De ce nu au deschis-o pe aia de la sofer? Ca deplasarea maxima e pe stalpul din fata, adica aproape in zona unde se afla talerul (sprijinul) arcului. Acolo este efortul maxim. Usile din spate si hayonul se deschid la fel si la Dacia Break.

This post has been edited by D-Ice: 31 Dec 2011, 14:27


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 31 Dec 2011, 15:04
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




@jay333 pai tocmai asta este ca daca vrei o masina ieftina nu prea ai cum sa scoti o caroserie rigida, cel putin nu ca la un BMW, de asta costa cat costa.
@D-Ice ce nu intelegi tu este faptul ca masinile se torsioneaza si nu sunt elastice si asta nu findca asa vor producatorii ci findca nu pot sau nu vor mai mult.
P.S. Al meu 307 2.0 HDI din 2005 si 115.000km daca il ridic pe cric ( pe orice roata) usile si haionul se inchid si se deschid normal dar pentru un hatbach compact are 1335kg, cat un Duster .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Dec 2011, 15:30
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Pai cam vor sa nu fie 100% rigide. E-te aici.
Aici vezi cum se testeaza folosind FEA tocmai sa nu fie rigide, dar sa se deformeze controlat.
Cat despre inchisul si deschisul normal, daca ciulesti urechile o sa auzi zgomotul zavorului fier pe fier cand inchizi usa in conditiile de mai sus. O structura de otel o sa fie elastica indiferent daca producatorul vrea sau nu. Asta e.

This post has been edited by D-Ice: 31 Dec 2011, 15:36


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ALH
post 31 Dec 2011, 15:41
Post #433


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 October 10




pt D-Ice:
-ca idee, nu mai cita bibliografie din wikipedia, nu stii cine posteaza pe acolo cine stie ce;
-relativ la deschidere usi cu roata suspendata/rigiditate : am avut Gklasse lung 5 usi: absolut nici o scartaiala in teren la caroserie si toate usile se inchideau/deschideau absolut la fel pe strada sau pe stanca.
Eu sustin in continuare ca rigiditatea e data de varianta de sasiu+caroseris sa caroserie autoportanta.

PS: si caroseria de la Aro 244 era foarte rigida, nu se torsiona in teren insa din cauza otelul slab folosit la lonjeroane in timp se decalibra.


--------------------
Dacia Duster 4x4, 1.6 16V 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 31 Dec 2011, 16:13
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




@D-Ice ba vor sa fie 100% rigide dar nu pot sa le faca asa. Nu confunda deformarea la impact (in caz de accident) cu torsionarea in timpul rularii. Si o piatra daca o arunci cu putere intr-o stanca se sparge.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brd
post 31 Dec 2011, 16:14
Post #435


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 February 11




ALH-daca ai avut Gklasse de ce nu esti pe forum la mercedes ?

bobo77-nu este discutie pe forumul asta la care sa nu iei la misto pe cineva .altceva mai stii sa faci?


--------------------
Dacia Berlina 77/99/; Supernova ;Sandero 1.4/clio 1.4 2008
nu cred pina nu vad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ALH
post 31 Dec 2011, 16:24
Post #436


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 October 10




@brd: ce are sula cu prefectura? am Duster - scriu acilea despre el, despre G scriam unde trebuie. Esti militianu' forumului? radmasa.gif


--------------------
Dacia Duster 4x4, 1.6 16V 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Dec 2011, 16:58
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(CGDBZ @ 31 Dec 2011, 15:04)
P.S. Al meu 307 2.0 HDI din 2005 si 115.000km daca il ridic pe cric ( pe orice roata) usile si haionul se inchid si se deschid normal dar pentru un hatbach compact are 1335kg, cat un Duster .
*



Stai linistit ca Duster 4x2 era dat pe site-ul Dacia cu 12kg mai usor decat modelul de Logan din care deriva... Deci de unde rigidizare suplimentara... Dupa circa un an s-a ingrasat brusc cu vreo 100kg si ceva, bineinteles, fara sa i se aduca vreo modificare structurala.. Dar probabil citeau si ei forumul si au vazut ca nu da bine.

This post has been edited by PaulT: 31 Dec 2011, 16:58


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 31 Dec 2011, 17:09
Post #438


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Nu stiu cat cantareste loganul ca nu m-am uitat dar in cartea de identitate la dusterul meu (1.6 16v, 4x4, laureate) scrie:

Masa proprie: 1371 kg
Masa maxima autorizata: 1800 kg
Sarcina utila maxima autorizata: 429 kg
Masa autorizata pe axa fata: 930 kg
Masa autorizata pe axa spate: 960 kg
Masa remorcabila cu dispozitiv de franare: 1500 kg
Masa remorcabila fara dispozitiv de franare: 660 kg
Sarcina pe carligul de remorcare: 75 kg


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Dec 2011, 17:13
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Eram sigur ca asta scrii.. biggrin.gif Eu vorbeam de 4x2 comparat cu Loganul corespondent ca motorizare.

L.E. - Acum, este o diferenta de fix 100kg intre Duster 1.6 16v 4x2 si Logan 1.6 16v... Pana acum ceva timp, greutatea declarata pe site era cu 12kg mai mica decat cea a Logan-ului. Cei care au mai citit si participat la discutii pe vs cu Duster isi aduc probabil aminte despre ce vorbesc (cgdbz probabil ca este printre ei).

This post has been edited by PaulT: 31 Dec 2011, 17:15


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 31 Dec 2011, 17:32
Post #440


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Nu te contrazic, poate nici acum greutatile date nu sunt bune. Masinile echivalente de la concurenta sunt cu cateva sute de kg mai grele la aceeasi echipare, e clar ca undeva sa facut rabat.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 31 Dec 2011, 18:13
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(ALH @ 31 Dec 2011, 16:41)
pt D-Ice:
-ca idee, nu mai cita bibliografie din wikipedia, nu stii cine posteaza pe acolo cine stie ce;
-relativ la deschidere usi cu roata suspendata/rigiditate : am avut Gklasse lung 5 usi: absolut nici o scartaiala in teren la caroserie si toate usile se inchideau/deschideau absolut la fel pe strada sau pe stanca.
Eu sustin in continuare ca rigiditatea e data de varianta de sasiu+caroseris sa caroserie autoportanta.

PS: si caroseria de la Aro 244 era foarte rigida, nu se torsiona in teren insa din cauza otelul slab folosit la lonjeroane in timp se decalibra.
*



Nu conteaza cine posteaza in Wikipedia ci referintele, alea din josul paginii.
Putea sa fie si Humvee, caroseria nu putea fi 100% rigida din motive de structura si materiale folosite. Nici Symbolul meu nu scartaie in teren, dar asta nu inseamna ca nu se deformeaza (elastic) caroseria.
La Aro 244 nu rigiditatea era problema ci calitatea tablei si ambutisarile "ascutite" vizavi de vibratiile foarte puternice (greu de amortizat) ale motorului "de Brasov". Pe scurt, fisurau elementele de caroserie.

In fine, nu mai are rost discutia contradictorie, ideea este ca intram in Noul An, peste un pic, asa ca sa ne bucuram fiecare de ce avem in ograda, si sa avem parte de mai bun la anul.
LA MULTI ANI! cheers.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ALH
post 31 Dec 2011, 18:17
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 October 10




La multi Ani tuturor !!! Sanatate si bucurie cu masinile fiecaruia, oricum toate ajung la fier veci dupa un numar mai mare sau mai mic de ani... cheers.gif


--------------------
Dacia Duster 4x4, 1.6 16V 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 31 Dec 2011, 18:42
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Corect!! La Multi Ani tuturor!!! cheers.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 31 Dec 2011, 19:57
Post #444


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




La Multi Ani !!! cheers.gif


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Jan 2012, 15:13
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(CGDBZ @ 31 Dec 2011, 15:04)
@jay333 pai tocmai asta este ca daca vrei o masina ieftina nu prea ai cum sa scoti o caroserie rigida, cel putin nu ca la un BMW, de asta costa cat costa.
@D-Ice ce nu intelegi tu este faptul ca masinile se torsioneaza si nu sunt elastice si asta nu findca asa vor producatorii ci findca nu pot sau nu vor mai mult.
P.S. Al meu 307 2.0 HDI din 2005 si 115.000km daca il ridic pe cric ( pe orice roata) usile si haionul se inchid si se deschid normal dar pentru un hatbach compact are 1335kg, cat un Duster .
*


nu stiu de ce am impresia ca compari mere cu pere. Adica torsionarea unei masini de clasa compacta cu cea a unui crossover. Oricum am vazut ca de exemplu santa fe nou si kia sportage nou au si ele probleme de genul asta. La santa fe chiar la chestii marunte ca parcarea masinii cu o roata pe bordura si una pe strada.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Jan 2012, 16:19
Post #446


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(brd @ 31 Dec 2011, 16:14)

bobo77-nu este discutie pe forumul asta la care sa nu iei la misto pe cineva .altceva mai stii sa faci?
*


cainele moare de drum lung si.......continurea o stii? asta este valabil pentru tine.Daca nu stii continuarea o sa o scriu intr-un post viitor.
Pai cum dracu sa nu iei la misto postari de genul celei de mai sus, cand toata lumea se chinuie sa faca sasiuri cat mai rigide ( asta nu inseamna ca si reusesc toti ca se practica reduceri de cost), domnul de mai sus vine si spune o prostie si lauda super masina duster, argumentul fiind ca a condus el masina biggrin.gif

This post has been edited by bobo77: 1 Jan 2012, 16:53


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brd
post 1 Jan 2012, 20:22
Post #447


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 February 11




bobo *cainele moare de drum lung si.......*--vad ca vorbesti din experienta


--------------------
Dacia Berlina 77/99/; Supernova ;Sandero 1.4/clio 1.4 2008
nu cred pina nu vad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 1 Jan 2012, 21:05
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(bobo77 @ 6 Dec 2011, 23:51)
Mai sunteti cateva specimene pe sectiunea asta plini de voi...cu o atitudine de stie tot, dar la probleme tehnice duster nu stie unul sa raspunda...sa dea o rezolvare , o solutie sau o idee.
*


Ma mir cum de suporti sa pierzi vremea printre noi, astia mai neajutorati. Sa stii ca un argument bun este sa conduci Dusterul, mai ales pentru altii care critica masina dupa ce au vazut in poze, si au gasit pe net cateva teste facute se stie cum, unele de alde Promotor, altele de ADAC.
Prostie MARE e sa compari mere cu pere si SUV cu masini sport, dar asta e, si cu gandul la Q7 si cu fundul in autobuz, e trist.
Oricum orice discutie e inutila, mai ales cand apar "specialisti" de genul celui/lor de mai sus.
Raman la parerea mea ca Duster e masina care isi merita toti banii, masina care ajunge aproape oriunde, bineinteles depinzand si de doza de materie canusie dintre scaunul soferului si volan, si cine are asteptari de Q7 la pret de Duster, sa mai astepte. Dar pana atunci, va rog frumos, nu mai aruncati cu noroi in ceva ce nu cunoasteti. E mai usor sa razi ca August ... (continuarea o pun intr-un post viitor), decat sa creezi ceva. Este de admirat ca francezii continua traditia romaneasca de a construi automobile cu valente offroad, asta dupa ce tot romanii (carcotasi) au bagat Aro in groapa.

This post has been edited by D-Ice: 1 Jan 2012, 21:12


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Jan 2012, 23:37
Post #449


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Mai stai linistit ca am mers cu dusterul si mi-am format o parere, dar cand parerea de "specialist"(putina personalitate te rog sa ai, ca eu ti-am spus asa) este ca isi merita toti banii, eu ma opresc aici ca nu mai are rost, nu avem acelasi punct de vedere...
@brd tot cu frustrari mari ai ramas, binenteles ca stii proverbul ca doar te caracterizeaza, de cand te chinui sa te bagi si tu in seama, ai ajuns la bula daciotul, (nu te-am pus eu) atat poti prietene ce este greu de inteles.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 2 Jan 2012, 21:15
Post #450


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bobo77 @ 30 Dec 2011, 23:33)
Esti penibil specialistule, te faci de ras cu asemenea postari...
*


ar fi bine sa fie doar "specialist", mai nasol ar fi daca este "expert" ... frustrat.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 17:34
Forum Renault