Ulei recomandat
![]() ![]() ![]() |
Ulei recomandat
cristi.r |
![]()
Post
#451
|
||
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
megane
diesel
2006
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#452
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Diferenta ar putea fi in calitatea aditivilor si detergentilor folositi, ca si la benzine de altfel...
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
daniM |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
nu am spus sa mergi dincolo sa iti iei. daca cunosti pe cineva care merge,iti poate aduce.Aral-ul mi l-a adus la 7,89 euro litrul
13 Jul 2007, 22:55: si asta e adevarat (cine stie ma poate sustine)ORICE marfa care e facuta pentru ,sau mai ales ,sub licenta in Romania,e de o calitate mult mai slaba decit cele de aceeasi marca ,intr-o tara mai dezvoltata This post has been edited by daniM: 13 Jul 2007, 22:55 |
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#454
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
QUOTE(daniM @ 13 Jul 2007, 12:24) uleiurile care ajung prin magazinele noastre sint de aceeasi calitate ca orice marfa produsa pt Europa de Est,iar Mobil chiar daca este un ulei bun in sine nu prea e compatibil cu Renault.incercati un ulei adus de afara.eu am Aral adus din Viena e ceva diferenta Ne spui si noua care e diferenta, adica cum percepi tu asta, cum ti-ai dat seama? |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
daniM |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
in primul rind am observat ca uleiul sta mai mult timp curat,am 46.000 km ,si bag doar Aral de la 5000.in al doilea rind zgomotul de diesel nu e asa accentuat,toarce chiar placut la auz chiar daca dau drumul la clima.la altii se aude ca un tractor.e adevarat ca si benzinele sint proaste(am inteles ca una de 95 de la noi ,nu trece de fapt de vreo 90),si, poate mi se pare, dar parca nu e asa viscos,e mai fluid
|
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#456
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Da, exact la ce ma gandeam ... daniM, fii atent, eu as zice sa iei de la capat topicul asta si sa lasi folclorul cu uleiul curat nu stiu cate mii de km !!! Ce zici ? Iti spun eu ca daca ai ceva rabdare ai sa gasesti mai multe referiri la afirmatiile tale. Si asta de la niste oameni care chiar au studiat problema. Lucian BLK ti-a cerut niste justificari si tu ai inceput cu "am inteles ca", "zgomotul nu e asa accentuat", etc. De unde stii ca benzina e de fapt de 90 si nu de 95 ? Din auzite ? Lasa-ne, ok ?
This post has been edited by cristi.r: 14 Jul 2007, 21:22 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
daniM |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 580 Joined: 11 July 07 From: Gugulania ![]() |
te las baiatule
14 Jul 2007, 22:54: am tot incercat sa ajut cu ce am patit si eu si mai stiam ceva.intotdeauna se gaseste unul mai destept care sa contreze.ti se pare ca benzina de la noi e super?sau ca un ulei curat tot timpul inseamna vrajeala?bafta This post has been edited by daniM: 14 Jul 2007, 22:54 |
--------------------
.
.
.
- Skoda Octavia
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#458
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Sa ne scrii de la Viena ...
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Reed |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
@ daniM Daca citeai ceva posturi mai sus (da e greu cu cititu') vedeai ca am descris (si nu numai eu) proprietatile uleiurilor, printre care una e aceea de a CURATA motorul absorbind impuritatile si neutralizind radicalii acizi DECI daca un ulei se inegreste progresiv inseamna ce e BUN el indeplinindu-si menirea.
Secundo... te cam contrazici: acel "tacanit" de diesel este dat cam 80% de faptul ca tachetul se goleste prea rpede de ulei asa ca un ulei MAI viscos mai atenueaza din zgomot. IMHO This post has been edited by Reed: 15 Jul 2007, 22:27 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
@OFF Propun sa se faca un poll, sa vedem macar majoritatea ce au.
@ON O sa fac revizia acum in oct, daca cumpar eu uleiul, 4l ajung nu? Vad ca se folosesc in general 5W40 si 10W40 - care e diferenta si la ce ajuta? Merci frumos! |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
OFF: Poll pentru solenza/supernova exista. Trebuie doar sa cauti.
ON: Daca vorbesti de logan iti trebuie 4l. Pentru diferenta intre 5W40 si 10W40 trebuie sa mai dai un search. This post has been edited by madhorsefuzzy: 28 Sep 2007, 14:16 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#462
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
QUOTE(danchitu86 @ 28 Sep 2007, 12:58) @OFF Propun sa se faca un poll, sa vedem macar majoritatea ce au. @ON O sa fac revizia acum in oct, daca cumpar eu uleiul, 4l ajung nu? Vad ca se folosesc in general 5W40 si 10W40 - care e diferenta si la ce ajuta? Merci frumos! 10w40 = semisintetic; 5w40 = full sintetic. 10w40 este principalul lubrifiant recomandat de catre constructor in Romania datorita climatului din tara noastra, insa, 5w40-ul este mai recomandat, deoarece acesta asigura o protectie mai mare a motorului in momentul in care il pornim la temperaturi scazute (in special iarna). Mai trebuie adaugat faptul ca 5w40-ul ofera o ungere mai aproape de cea ideala atunci cind conducem in regim sportiv, pastrindu-si mai bine propritetatile de ungere la turatii ridicate ale motorului (5-6000 rpm). |
--------------------
.
.
.
|
|
Cipsvx |
![]()
Post
#463
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 5 May 04 ![]() |
Am cumparat ieri ulei Dacia Oil 10W40 si fara sa ma uit cu atentie am observat acasa ca pe bidoane scra fabricat in Ro la Lubrifin! Pana acum scria pe bidoane Made in Belgium. O fi vre-o diferenta intre uleiul de pana acum cateva luni si cel comercializat acum? Aveti idee ...
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#464
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mergi la un service care accepta sa bage Mobil de la ei si nu iti mai bati capul cu Dacia oil.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#465
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(Cipsvx @ 2 Oct 2007, 13:35) Am cumparat ieri ulei Dacia Oil 10W40 si fara sa ma uit cu atentie am observat acasa ca pe bidoane scra fabricat in Ro la Lubrifin! Pana acum scria pe bidoane Made in Belgium. O fi vre-o diferenta intre uleiul de pana acum cateva luni si cel comercializat acum? Aveti idee ... Dacia incearca sa reduca costurile .. ![]() Practic cred ca e aceeasi porcarie (ca si calitate). Mai bine incearca sa pui alta marca de ulei, s-a discutat pe aici si poti alege altceva daca vrei. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
sincer ma cam indoiesc ca Lubrifin e capabil sa produca aceeasi calitate ca si Texaco Belgium care era producatorul uleiului de pana acuma.
Inclusiv la uleiul de servodirectie. Toate sunt acum (sub marca DaciaOil) produse la Lubrifin. Insa cine mai stie? poate ca si noi suntem dispusi (capabili am fi ) sa producem si de calitate. |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#467
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ce crezi ca aia de la Texaco nu pot face si uleiuri dupa specificatii mai putin stricte sau ce?
Sau ca Lubrifin nu e capabil sa faca uleiuri bune? Totul depinde de cat de strict vrei sa fii si cine controleaza calitatea. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#468
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu as zic ca problema este reteta, nu calitatea ingredientelor folosite.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#469
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Propun sa posteze lumea problemele pe care le-a avut cu uleiul "de origine". Sa-i facem tandari odata sa nu se mai dea mari cum ca pierzi garantia etc ...
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#470
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Sa nu exageram. Problemele pot aparea din prea multe cauze ca sa poti sa-ti dai seama ca a fost uleiul de vina. Si astea se vad la numar mare de km oricum.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Reed |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Certificarea ISO ,SAE, ACEA se dace dupa niste examinari complexe si costa o caruta de bani asa ca daca Lubrifin are capacitatea sa produca si astfel de uleiuri nu sunt decit de laudat.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#472
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Aha, la fel si testele de laborator pentru apa potabila de la robinet arata ca apa e perfect potabila. Tu ai curaj sa bei apa de la robinet in Bucuresti?
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#473
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Eu zic ca e mai sigur sa bei apa de la robinet si sa nu pui ulei dacia oil sau altceva prost, decat invers...
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Reed |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() ON: odata ce linia de productie e certificata produsele pastreaza caracteristicile atita timp cit sursele sunt aceleasi si senzorii/analizele de parcurs sunt in cote. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#475
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Da. Ar mai fi problema ca certificarile astea au o limita minima si una maxima.
Si rezistenta in timp a compozitiei iar nu se poate calcula pe linia de productie. Nu stiu de ce, dar eu cred ca ei se incadreaza la limita in certificarile respective. Si apoi certificarea A3 e buna,dar A5 e si mai buna. Chestii din astea de subtilitate... |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Reed |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu are vreo importanta unde se incadreaza in interval pt ca la noi, din cauza "superbitatii" drumurilor si "calitatii" incredibile a combustibililor, este necesar a schimba uleiul pe la 8-10000km, interval in care si uleiurile de la limita inferioara isi pastreaza proprietatile. Iar clasele A3, A5 definesc grupe distincte de uleiuri ce se adreseaza unor tipuri diferite de motoare (dpdv al tolerantelor de fabricatie) si asa ca hai sa nu amestecam capra cu varza.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#477
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
"IMPORTANT
Lubrifianții de normă A5 (benzină exclusiv) permit o reducere a consumului de carburant în raport cu celelalte norme (2,5% minim în raport cu un ulei 15W40)." "POLITICĂ DE ÎNTREȚINERE "30 000 km" sau 2 ani Numai uleiurile ACEA A3/A5 - B4 trebuie să fie utilizate pentru a realiza intervale de golire la fiecare 30 000 km sau 2 ani." Eu zic ca merg si A5 in motoarele noastre, doar ca sunt mai scumpe si nu isi au justificarea economica. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Reed @ 4 Oct 2007, 21:12) ...din cauza "superbitatii" drumurilor si "calitatii" incredibile a combustibililor, este necesar a schimba uleiul pe la 8-10000km... Cand va referiti la drumuri si ulei va referiti strict la praful de pe drumuri si nu la gropi nu? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
bursuck |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Si eu am avut oarece indoieli vis a vis de marca Lubrifin prezenta pe bidoanele de ulei Dacia Oil. Asta numai dupa ce prețul, 160.000 rol/l mi s-a parut cam mic față de ce plătisem până acum - cam 210.000 rol/l - pe acelși produs. Am citit pe etichetă și, dacă nu mă înșel, era specificat ceva de genul "ulei produs de o importanta firma din strainatate". M-am dus și pe site-ul Lubrifin-ului să caut printre produsele lor uleiul 10W40 și nu l-am găsit. Concluzia a fost că, probabil, Lubrifinul, imbuteliază doar respectivul ulei... Cum alți bani n-aveam de gând să mai dau, l-am pus pe ăsta. Până acum văd că nu s-a întâmplat nimic dubios...
|
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#480
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 4 Oct 2007, 21:36) Eu zic ca merg si A5 in motoarele noastre, doar ca sunt mai scumpe si nu isi au justificarea economica. Eu zic ca NU merg si A5 ... Ia fii atent aici: "A5/B5 Stable, stay-in-grade oil intended for use at extended drain intervals in high performance gasoline and car + light van diesel engines designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a High temperature / High shear rate viscosity of 2.9 to 3.5 mPa.s. These oils may be unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt." Sursa Deci e un motor care a fost pus prima data pe Renault 19, da ? E7J-A2 asta de-l ai tu pe masina. Nu e vreo racheta !!! This post has been edited by cristi.r: 5 Oct 2007, 15:28 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 09:53 |