Renault Latitude, Laguna Sedan
![]() ![]() ![]() |
Renault Latitude, Laguna Sedan
IRONICK |
![]()
Post
#451
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
paul_s |
![]()
Post
#452
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 30 Jun 2011, 12:21) ei ofera si 4x4 ori numai fata, asa ca unul care traieste mai mult la munte si are probleme cu zapada va fi fericit pt ca poate sa aleaga 4x4. Iarna in Buc este prea tare treaba asta , nu este placebo. Diferenta este ca eu am asa ceva si-ti spun ca nu e mare branza, iar tu n-ai si-mi explici mie ce tare e. Iarna problema mai mare e de oprit , nu de plecat. |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#453
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
noroc cu noua cutie DC4 cu 6 trepte... urmeaza sa o vedem la lucru si pe Fluence
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#454
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ncristi |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#456
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
latitude e samsung sm5.
masina aceasta are un target binenteles, si se vor gasi si in romania clianti pt acest tip de masina. nu este ultimul racnet in materie de design (chiar seamana cu o evolutie de hyundai soanta de acum cativa ani) nu are ultimele prostii in materie de comfort. este doar o masina mai mare, cu motoare mai marisoare, cu ceva comfort in plus (se presupune) ca sa satisfcara nevoile unor oameni care au un nivel mai bun de trai, si vor o masina incapatoare pt drumurile lungi. acestia cauta raportul pret/optionale mai mult decat sigla. ei au afaceri micute si se invart itr-un context ne-corporativ. (acolo sub nevel premium nu prea are rost sa te afisezi, caci te cam iau la ![]() daca vreunul din voi lucreaza intr-un astfel de domeniu sa imi zica mie ca nu se sparg toti in iphoane si blackberry de ultima generatie. orice ultima tableta tre sa o aiba ca e trendul. nu o ai, naspa. esti sarantoc. lasand snobismul tipic romanesc, snobism exista si afara. doar ca acolo ti se inchide usa in nas. e mai diplomatic sa te refuze dupa ce te-a vazut prima data. cu diverse motivatii numai bine PS: si c4 meu are parfum , cu mult inaintea latitudine-ului asta. eu, soferul nu l-am simtit decat o data, sau de 2 ori. in rest pasagerii chiar remarcau mirosurile. si eu prostit, intrebam "unde-unde". deci pt capul familiei, care sofeaza masina asta ( NU ESTE de femei ca e prea mare pt abilitatile lor) e useless, dar pt doamna din dreapta si ceilalti pasageri ar putea fi o ambinata placuta, si chic (cel putin doamna le va scoate ochii prietenelor posesoare de VAG cu conserva sau bradulet) ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#457
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 30 Jun 2011, 17:58) pssss, sunt producatori care pun cutii cu 6 trepte pe masini de generatie mult mai veche si care costa mai putin de jumatate ... stiam bre ![]() PS: eram sigur ca nu ratezi mingea asta ridicata la fileu ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Markos |
![]()
Post
#458
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Eu am si vandut o masina cu parfum, pana sa apara Latitude asta
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.604 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Io v-am mai zis, Latitude asta e moartea pasiunii. Partea proasta e ca vrea sa fie ceva premium la pret "de buget", or asa ceva au demonstrat Hyundai Sonata, Skoda Superb sau VW Phaeton ca NU SE POATE. Pur si simplu nu mai e loc.
Clasa de lux incepe cu Audi, BMW si Mercedes si se termina cu Bentley si Rolls Royce. Mai sunt "umpluturi" gen Lexus, Acura, Infinity, etc., insa toti restul sunt wannabe. Chiar credeti ca exista vreun manager de succes care isi ia un Latitude negru cu V6 TDI, pardon, dCi, cand ar putea sa-si ia un E Klasse, A6 sau cea mai buna limuzina business din clasa, BMW 530d xDrive? Pai, daca apari cu o ciudatenie de-asta la o conventie unde toata parcarea e plina de limuzine germane negre (rar cate una argintie sau bleumarin), zice lumea: nah c-au venit si aia care ne tin prezentarea ![]() Zicea si Traceru', da, sunt unii manageri care au chef de nazbatioare si, pentru asta, isi iau Clio Sport sau alte jucarioare cu care-si fac de cap, dar de la eticheta nu te abati (indiferent cat de putin le-ar placea unora sau altora sa recunoasca): A6, Seria 5 si E Klasse. Atat. Lumea cu bani e foarte conservatoare si in niciun caz nu-i poti convinge cu argumente de gen "e la fel de luxoasa dar la 2/3 din pretul masinii pe care o detineti in prezent. A, si are si ionizator de aer." Revin cu intrebarea: chiar merita un Latitude full spec 48.992 Euro? This post has been edited by Bwwlan: 30 Jun 2011, 18:28 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#460
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
fals, cand ai vandut tu C4 deja se lansase masina respectiva numai ca pe atunci era cu sigle de Samsung
30 Jun 2011, 19:29: QUOTE(Bwwlan @ 30 Jun 2011, 19:27) Revin cu intrebarea: chiar merita un Latitude full spec 48.992 Euro? avand in vederea ca este 90% Asiatica sau ca are sigla de Renault? This post has been edited by Logan_Stepway: 30 Jun 2011, 18:29 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
aphophis |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Bwwlan @ 30 Jun 2011, 18:27) Io v-am mai zis, Latitude asta e moartea pasiunii. Partea proasta e ca vrea sa fie ceva premium la pret "de buget", or asa ceva au demonstrat Hyundai Sonata, Skoda Superb sau VW Phaeton ca NU SE POATE. Pur si simplu nu mai e loc. Clasa de lux incepe cu Audi, BMW si Mercedes si se termina cu Bentley si Rolls Royce. Mai sunt "umpluturi" gen Lexus, Acura, Infinity, etc., insa toti restul sunt wannabe. Chiar credeti ca exista vreun manager de succes care isi ia un Latitude negru cu V6 TDI, pardon, dCi, cand ar putea sa-si ia un E Klasse, A6 sau cea mai buna limuzina business din clasa, BMW 530d xDrive? Pai, daca apari cu o ciudatenie de-asta la o conventie unde toata parcarea e plina de limuzine germane negre (rar cate una argintie sau bleumarin), zice lumea: nah c-au venit si aia care ne tin prezentarea ![]() Zicea si Traceru', da, sunt unii manageri care au chef de nazbatioare si, pentru asta, isi iau Clio Sport sau alte jucarioare cu care-si fac de cap, dar de la eticheta nu te abati (indiferent cat de putin le-ar placea unora sau altora sa recunoasca): A6, Seria 5 si E Klasse. Atat. Lumea cu bani e foarte conservatoare si in niciun caz nu-i poti convinge cu argumente de gen "e la fel de luxoasa dar la 2/3 din pretul masinii pe care o detineti in prezent. A, si are si ionizator de aer." Revin cu intrebarea: chiar merita un Latitude full spec 48.992 Euro? comparand cu ce? Cu nu e-class care costa vreo 70.000 de euro in acelasi stat? De cate ori sa se repete ca tinta unei masini ca latitude sau superb nu e reprezentata de limuzine ca e-class. Iar cine cumpara un renault sau skoda nu cumpara imaginea in primul rand.. Sunt si cumparatori pentru asa ceva, skoda a nimerit-o mai bine pentru ca ofera un break in aceasta clasa, cu o concurenta mica.. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
adimfx |
![]()
Post
#462
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 30 Jun 2011, 12:31) Cutii de viteze mai performante, toate, inclusiv cele manuale. Timonerie. Esti suficient de informat ca nu-ti explic eu ce inseamna DSG. Suspensie mai silentioasa in functionare. Apropos de asta, cine vroia un Renault cu suspensie independenta, in sfarsit il are (Latitude), dar e dovada ca independenta cu setari aiurea e degeaba. Calitatea fabricatiei resimtita de utilizator. Nu scartaie, nu bocane, se simte ca o caramida confortabila. Motorizarile pe benzina sunt superioare (injectie directa si turbo, mai putin V6-le pe care oricum nu-l cumpara nimeni), la diesel sunt comparabile cu exceptia faptului ca Superb n-are un V6 diesel si nici alt motor diesel atat de puternic ca Latitude. Directie muuult mai ferma si mai directa. Deschiderea portbagajului TwinDoor. Plm... urca-te in ea, condu, pipaie si trage singur concluziile. QUOTE(ncristi @ 30 Jun 2011, 17:16) Surprinzator la drive test a fost un superb cu motorul ala . Este singurul superb pe care la-m condus vrodata. Ca o comparatie - se comporat exact cum se comporta fluence cu 1.6 16v . Bun. Si vrei sa spui ca Fluence cu 1,6-le lui e submotorizat, nu? E la limita, dar e decent pentru Romania/Europa. O masina care face suta in mai putin de 11 secunde mi se pare decenta pentru un om decent. This post has been edited by adimfx: 30 Jun 2011, 18:41 |
--------------------
MINI
Cooper
2002 climatronic, 4 airbag, 30.000 km
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#463
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu altceva nu inteleg. Cum de a aprobat nea Ghosn niște proiecte destinate eșecului, precum Koleos sau Latitude și chiar Fluence, în loc să investească banii în niște motoare moderne, transmisii noi, platforme pertinente și dotări cu adevărat inovatare (cum a avut Megane 2 la lansare, nu o gaură în bord unde intră niște pastile mirositoare) pentru restul gamei.
This post has been edited by ssilviu: 30 Jun 2011, 18:43 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
aphophis |
![]()
Post
#464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
asta ma mira si pe mine ssilviu. Tare mi-e ca nea ghosn s-a concentrat mai mult pe nissan, iar dacia o duce mai departe multumita predecesorului. Iar renault e lasat putin de caruta. Mai ales ca s-a aratat ca daca investesti in tehnologie gen vw ai sanse mari sa iti recuperezi banii.
Desi.. cine stie, poate ghosn stie ce nu stim noi cu investitita grupului in masini electrice, riscand cum a riscat toyota cu hibridele.. ps. nu am inteles de ce dracului nu fac o alianta completa renault-nissan ci au tampenia de acu cu chestii impartite nu stiu cum. This post has been edited by aphophis: 30 Jun 2011, 18:46 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#465
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(paul_s @ 30 Jun 2011, 13:26) Diferenta este ca eu am asa ceva si-ti spun ca nu e mare branza, iar tu n-ai si-mi explici mie ce tare e. de unde stii tu ca nu am ?si de unde stii tu ca eu nu am mers cu toate motorizarile de pe skoda? ![]() ![]() 1.unii prefera latitude dar de la placut pana la achizitionat este cale lunga 2.unii nici nu vor sa auda de ea. Vad ca pe noua vw passat toata lumea o critica ca este de rahat, ca este de manelist ,cocalar..etc , dar apar din ce in ce mai multe pe strada. ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
paul_s |
![]()
Post
#466
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
ai tu passat sau skoda su 4*4 si a facut altceva in afara de a lua 1 litru in plus ?!?.... presupun ca nu ai tocmai pt ca ridici atat in slavi, daca aveai 4*4 te convingeai ca nu e mare chestie si nu prea isi are locul pe un sedan de clasa medie , pe suv-uri da , dar pe sedanuri sunt degeaba ( exceptand bmw-urile unde intradevar combinatia iarna + propulsie mai da uneori cu virgula)
cat despre latitude, masina mai plictisitoare ca asta nici vw n-a reusit sa faca, desi s-a straduit destul de tare cu ultimul passat cat despre care o sa se vanda mai tare... what the fuck do i care?! This post has been edited by paul_s: 30 Jun 2011, 19:05 |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#467
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Vorbeam de skoda si nu de passat(nu ac ar fi alt drac), iar eu atrageam atentia catre gama larga de motorizari pe care o gasesti la concurenta iar la renault ai disponibile 2 motorizari si 7 optionale din care 3 sunt extensii de garantie.Si DA, mie mi s-a parut ceva misto 4x4 pe skoda , iarna. Am avut o iarna intreaga si subaru legacy si la fel , mi s-a parut super ok.Tu ai si nu vezi decat consum in plus.Sa fii sanatos.Eu am alta parere.Hai sa vorbim de latitude.
![]() This post has been edited by M i h a i: 30 Jun 2011, 19:07 |
--------------------
------
------
------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#468
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(adimfx @ 30 Jun 2011, 19:40) Plm... urca-te in ea, condu, pipaie si trage singur concluziile. Eu stiu cum este masina, dar eram curios ce parere mai are lumea despre ea si nu doar din poze, cum multi isi dau cu parerea pe aici.QUOTE(Logan_Stepway @ 30 Jun 2011, 18:49) fiecare cu pasarelele luiQUOTE(ssilviu @ 30 Jun 2011, 19:41) Eu altceva nu inteleg. Cum de a aprobat nea Ghosn niște proiecte destinate eșecului Pai nu are salariu pe masura ca sa poata face asta?QUOTE(M i h a i @ 30 Jun 2011, 19:56) Pe Latitude o lauda fanii dar nimeni nu prea o cumpara.Sunt cazuri izolate ale unor firme frantuzesti. Pai cine mai cumpara Renault in ziua de astazi in Romania? Tot firmele Made in France ...This post has been edited by IRONICK: 30 Jun 2011, 20:01 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
adimfx |
![]()
Post
#469
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 7 February 08 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 Jun 2011, 18:41) Eu nu cred ca le-a aprobat, cred ca el le-a cerut. QUOTE(paul_s @ 30 Jun 2011, 19:01) ai tu passat sau skoda su 4*4 si a facut altceva in afara de a lua 1 litru in plus ?!?.... presupun ca nu ai tocmai pt ca ridici atat in slavi, daca aveai 4*4 te convingeai ca nu e mare chestie si nu prea isi are locul pe un sedan de clasa medie , pe suv-uri da , dar pe sedanuri sunt degeaba ( exceptand bmw-urile unde intradevar combinatia iarna + propulsie mai da uneori cu virgula) Ma bag si eu ca musca.... 4x4 ala Haldex de pe VAG si multe alte SUV-uri e fix p..a in alt loc decat pe asfalt si drumuri forestiere netede+zapada. Acel tip de 4x4 e numa' bun pentru sedanuri se break-uri tocmai pentru ca inlocuieste cu succes un SUV si intervine de 3 ori pe an cand ai nevoie de el. Pe drumuri cu zapada mai mare decat normalul (intre blocuri), la munte cand intri si iesi cu masina in/din curte si e zapada mare, pe viraje abordate mai agresiv. Consuma un litru in plus cel mult si nici ala, pentru ce de cele mai multe la masina aia trage doar fata in mod normal si spatele intervine doar cand e nevoie de el. Nu e cel mai grozav sistem, dar e util in situatii pe care tocmai ti le-am descris. QUOTE(IRONICK @ 30 Jun 2011, 19:54) Eu stiu cum este masina, dar eram curios ce parere mai are lumea despre ea si nu doar din poze, cum multi isi dau cu parerea pe aici. Nu vorbesc despre o masina fara sa fi condus-o macar cativa kilometri. |
--------------------
MINI
Cooper
2002 climatronic, 4 airbag, 30.000 km
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#470
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#471
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 Jun 2011, 19:41) Eu altceva nu inteleg. Cum de a aprobat nea Ghosn niște proiecte destinate eșecului, ... Pentru ca nea' Ghosn are minte de contabil nu viziune de leader. Este un manager și atât. Pentru a fi vizionar ai nevoie de altceva sau altcineva. Până și otomobilu' electric este scos tot din calcul nu dintr-un vis. |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
ssilviu |
![]()
Post
#472
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Păi tocmai, că mai degrabă mintea de contabil l-ar fi făcut să nu ia deciziile astea. Din contră. Alta trebuie să fie explicația.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mariuscomx |
![]()
Post
#473
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 26 October 05 ![]() |
Sistemul de 4x4 de pe skoda e acelasi ca si de pe vw si este haldex de ultima generatie si este pus si de regula pe suv-uri ca ford kuga, yeti, turan, vw tiguan, la volvo , daca nu ma insel si la kia.
Cand cineva afirma ca 4x4 se pune doar pe suv-uri si nu pe sedanuri ... eu as fi curios cum a ajuns la parerea aceasta? Oricum ambele categorii nu vor avea parte de offroad adevarat. 4x4 e bun sa te ajute unde 2x4 nu te ajuta de exemplu: - urcari la dealuri pe drum cu aderenta scazuta (pamant ud, zapada, ghiata) - plecari de pe loc (haldex-ul pleaca de pe loc cu 50-50 ) - Consumul nu este de 1 litru in plus e 0.7 in oras si 0.5 in exterior (conform producatorului) Ce fel de premium se doreste Latitude daca nu ofera optiuni de genul: - scaune ventilate - plafon panoramic Frumos din partea lor ca au 3 zone de ventilatie. Eu nu inteleg persoanele care spun ca un reno nu merita xxx. De parca ar cumpara marca. Important e ca masina sa merite banii respectivi. Parca conteaza ca un BMW costa mii de euro si iti ofera dotari de megane Pretul mi se pare destul de piperat mai ales ca nu are tractiune integrala sau cutie de viteze automata cu cel putin 7 viteze si ceva mai performanta. Ciudat e ca cu diesel-ul de 175 cai Latitude face 100 in 9.9 s iar superb-ul cu 170 cai in 8.9. Si superb-ul cu 4x4 consuma mai putin decat Latitude-ul cu 2x4 (asta e pt cei care sustin ca 4x4 consuma mult). |
--------------------
Toyota
Gt 86
2.0 Skoda supeb combi 4x4 170 tdi
Daihatu Terios |
|
ncristi |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 Jun 2011, 18:41) Eu altceva nu inteleg. Cum de a aprobat nea Ghosn niște proiecte destinate eșecului, precum Koleos sau Latitude și chiar Fluence, în loc să investească banii în niște motoare moderne, transmisii noi, platforme pertinente și dotări cu adevărat inovatare (cum a avut Megane 2 la lansare, nu o gaură în bord unde intră niște pastile mirositoare) pentru restul gamei. Mai Silviule ar trebui sa-i trimiti o scrisoare sa-l luminezi ![]() Ce nu intelegi este faptul ca latitude si koleos sunt niste proiecte globale si sunt gandite ca atare. Sincer nu cred ca le-au gandit in functie de volumul de vanzari din rro ![]() Paradoxal este ca sunt masini de reusite din punt de vedere tehnic. Si asta nu o spun eu si cei care se pricep. http://www.topgear.com/uk/renault/koleos http://www.topgear.com/uk/volkswagen/tiguan |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#475
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dacă tot te pricepi să dai linkuri, ce ar fi să dai niște linkuri cu strategia Renault de unde să văd cifrele preconizate de vânzărie ale acelor proicte globale plus alte linkuri cu situația reală a vânzărilor. Să vedem noi cât de reușite sunt modelele astea. Că tot veni vorba de piețe asiatice, din nou mă gândesc ce e în capul lui Ghosn de nici acum nu a reușit să aibă o prezență semnificativă pe piața chineză. Acolo Volkswagen îi bate pe ăștia de la Renault-Nissan de le sună apa-n cap.
Iar din punct de vedere tehnic, mașinile nu sunt cu nimic mai reușite decât un banal Logan. Adică tehnologie veche eventual dublată de o fiabiltiate mai bună. Dar atât. Așa că, nu aș spune reușite tehnic, mai degrabă, corecte, sau decente, tehnic. This post has been edited by ssilviu: 1 Jul 2011, 09:50 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Modus |
![]()
Post
#476
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 Jun 2011, 09:41) Eu nu inteleg ce vă mai bateți capul cu Modus. Lasăți-l să abereze de unul singur. Când va vedea că nu-l bagă nimeni in seamă o să plece singur. Ce naiba, vă pierdeți timpul cu el. Dupa aceea recupereaza timpul pierdut cu tine. QUOTE(dogy_10 @ 30 Jun 2011, 12:27) atunci cum se face ca in configurator nu am gasit v6 dci? clar motorul asta e un + pt latitude, pe superb cel mai mare motor diesel e 2.0 170cp, doar ca din cate am vazut cel putin pe net nu potti cumpara in romania latitude cu v6 http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...i-echipamente/# QUOTE(Bwwlan @ 30 Jun 2011, 18:27) dar de la eticheta nu te abati (indiferent cat de putin le-ar placea unora sau altora sa recunoasca): A6, Seria 5 si E Klasse. Atat. Lumea cu bani e foarte conservatoare si in niciun caz nu-i poti convinge cu argumente de gen "e la fel de luxoasa dar la 2/3 din pretul masinii pe care o detineti in prezent. A, si are si ionizator de aer." Revin cu intrebarea: chiar merita un Latitude full spec 48.992 Euro? Si daca tu iti iei masina asta pur si simplu pentru ca o vrei, sau, din intamplare, iti place designul mai mult de cat la E, A6, seria 5? Full spec e 40.000! QUOTE(M i h a i @ 30 Jun 2011, 19:07) Vorbeam de skoda si nu de passat(nu ac ar fi alt drac), iar eu atrageam atentia catre gama larga de motorizari pe care o gasesti la concurenta iar la renault ai disponibile 2 motorizari si 7 optionale din care 3 sunt extensii de garantie.Hai sa vorbim de latitude. ![]() La Latitude ai 4 motorizari, nu 2 si optionale pûtine pentru ca e foarte bine dotat in standard. QUOTE(IRONICK @ 30 Jun 2011, 19:54) Gresit, mai cumpara si Real care e german sau Pambac care e romanesc, Arabesque care tot romanesc e, etc. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#477
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Modus |
![]()
Post
#478
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Dar ce capital are?
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Alfred |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
Cum nu am nume de user sau avatar care sa imi aduca aminte dimineata ce marca/model trebuie sa pompez la locul de munca, imi permit un comentariu:
- Renault se gaseste acum intr-un moment intermediar (de tranzitie, daca suna mai apropiat de experientele noastre), insemnand ca are si bune si rele, insemnand ca sunt mult mai evidente relele si inca insuficient de puternice bunele. - Vine dupa doua etape aiurea: una in care s-a pus accent pe design dar a suferit fiabilitatea, in care inspiratia a contat mai mult decat strategia (ceea ce pe noi ne avantajeaza pentru ca Dacia lui Schweitzer a fost o chestie mai mult de intuitie si incapatanare decat planificare „contabila”); a doua perioada s-a concentrat pe proceduri, contabilitate, strategii, marketing (mana lui Carlos), dar a fost pierdut din vedere factorul emotional, designul, altele. - Urmeaza, sper, o perioada de consolidare in care lucrurile care sunt bune (motoare noi, transmisii, proiectul electric, evolutia Dacia etc.) se vor combina cu chestii mai vizibile muritorului de rand (designul ar fi un exemplu). - Vorbind de muritorul de rand, am vazut ca pe forum sunt oameni care se pricep foarte bine la chestiile tehnice, suspensii, motoare, transmisii, se fac comparatii intre solutii 4x4, se deplange lipsa suspensiilor independente spate, de ce n-are Renault d-aia sau ailalta. Este foarte bine sa stii multe chestii, doar ca in multe cazuri aceasta stiinta are o relevanta personala, pentru ca omul de rand nu percepe intotdeauna diferentele intre solutii tehnice diferite. Sau daca pricepe, nu ii pasa sau nu vrea sa dea banii pe ele: de ce nu cumpara puhoi de lume doar VW cu dsg, 4x4, esp, suspensii independente, discuri de frana pe spate? De ce se cumpara Dacia in occidentul cu o traditie auto mult mai evoluata decat a noastra daca nu are ESP? Ca firma nu te intereseaza ce poti sa pui in masina, ci ce se cumpara! - Privitor la cumparat si solicitarile de linkuri din care sa reiasa cum ii merge lui Renault, iata o sugestie: http://www.renault.com/en/Lists/ArchivesDo...012-03-2010.pdf Multi ar face bine sa se uite mai des pe site-ul asta, ca ar putea afla cate ceva mai relevant decat prejudecatile culese in discutiile cu baietii. Ar putea gasi, de pilda, cam cat de diferit va fi viitorul Logan de la Dacia de cel de la Renault (care va inlocui Symbolul). Macar la nivel de design... - Nu vreau sa fac din acest comentariu o pledoarie pro-Renault, ci doar sa scot in evidenta ca dracu' nu-i chiar atat de negru. Am si eu problemele mele cu Renault si Dacia, dar nici nu sunt convins ca astea sunt ultimele marci de pe pamant. - Referitor la China, explicatiile lui Carlos pe tema asta mi s-au parut de un surprinzator bun-simt (le gasiti daca le cautati in conferinte de presa si interviuri): pe scurt, este mult prea riscant sa te arunci in toate partile. Renault are deja multe pariuri in derulare: Rusia (prin afacerea Lada), India (si-au luat papara cu Loganul si Mahindra, dar inca nu as spune ca e o lupta pierduta), America de Sud. Mai este si pariul imens cu masinile electrice. Daca mai face shpagatul si in China (aceeasi poveste si cu SUA), atunci isi rupe noada din prima. - Pana una-alta, tare-s curios cat de bine ii va fi lui Marchionne pe termen lung cu "inovatiile" Fiat Freemont si modelele de mare impact Lancia/Chrysler. Asta legat de strategie si spirit contabilicesc... - Carlos a facut cateva greseli, este adevarat, dar cea mai mare este ca are un stil mult prea dominator ceea ce ii face pe multi din jurul lui sa fie in permanenta in pozitie defensiva in relatie cu superiorul si sa isi biciuie subalternii. Nu este exclus ca unele din probleme sa nu ajunga la Carlos pentru simplul motiv ca tuturor le este frica sa vina cu vesti proaste ca nu cumva sa isi piarda scaunul. - Pe Carlos l-au invinuit multi pentru design (vezi noua Laguna, mai ales) de parca ar fi pus el creionul pe hartie, dar nimeni nu l-a laudat ca l-a debarcat pe Le Quement (este o convingere personala ca omul nu a plecat de bunavoie) si l-a adus pe Laurens, care macar promite ceva mai frumos pentru marca/grup. - Legat de asocierea mult prea ciudata pentru unii dintre Renault si Nissan, mie mi se pare ca functioneaza foarte bine pana acum. If it ain't broken, why fix it? La un moment dat Carlos ar fi declarat ca gestioneaza cele doua companii cu doua genti diferite - o sacosa cu actele Renault, alta cu Nissan. Evident, este o chestie simbolica, dar mi se pare ca si in realitate marcile sunt destul de clar separate desi pe dedesubt sunt mai apropiate decat fratii. Ceea ce este bine, nu? - Si pentru ca sunt de fapt pe topicul Latitude, masina asta nu ma impresioneaza pe afara (nu am condus-o), dar asta nu inseamna ca este cu totul inutila. Poate ca este o masina de care Renault a avut nevoie pana la reluarea proiectelor "varf de gama", dupa esecul VelSatis, dupa intarzierea Espace. Daca isi face treaba sau nu, asta va fi in principal problema Renault. Sunt mai multe, da imi lipseste timpul ca sa vars totul, ceea ce explica si aparitiile mele mai rare pe aici. Bafta! |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#480
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18) Sunt mai multe, da imi lipseste timpul ca sa vars totul, ceea ce explica si aparitiile mele mai rare pe aici. Bafta! Maestre, prea putine posturi in ultimul timp. ![]() This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2011, 11:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 06:57 |