DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 15 16 17 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Latitude, Laguna Sedan

ncristi
post 1 Jul 2011, 11:36
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




@Alfred

O expunere foarte corecat


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 1 Jul 2011, 11:38
Post #482


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




QUOTE(Logan_Stepway @ 30 Jun 2011, 19:27)
fals, cand ai vandut tu C4 deja se lansase masina respectiva numai ca pe atunci era cu sigle de Samsung


te refereai la mine cumva? ca nu inteleg fraza aceasta.


Real e membru al grupului metro, care este german.


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 1 Jul 2011, 11:43
Post #483


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Cu Markos vorbea.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jul 2011, 12:03
Post #484


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
Renault se gaseste acum intr-un moment intermediar (de tranzitie, daca suna mai apropiat de experientele noastre), insemnand ca are si bune si rele, insemnand ca sunt mult mai evidente relele si inca insuficient de puternice bunele.

Renault se află într-o perioadă de tranziție de foarte mulți ani. Iar acest lucru se vede pe piață prin imaginea pe care o are în rândul cumpărătorilor și în scăderea cotei de piață.

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
Urmeaza, sper, o perioada de consolidare in care lucrurile care sunt bune (motoare noi, transmisii, proiectul electric, evolutia Dacia etc.) se vor combina cu chestii mai vizibile muritorului de rand (designul ar fi un exemplu).


Din păcate, eu nu văd cum se vor schimba lucrurile din moment ce conducerea este în mare la fel. Avem pe de o parte perioda de dinainte de Ghosn, unde aș putea spune că nu doar designul a fost motorul principal, ci mai degrabă, la nivel mai general, inovația, care s-a regăsit de la design până la motoare, transmisii, dotări, etc. Ceea ce, la nivel de inspirație s-a dovedit a fi o alegere excepțională. Și din păcate, a venit Ghosn, care in loc să ia în considerere toate aceste puncte forte și să le consolideze, s-a concetrat exclusiv pe rezolvarea punctelor slabe. Fiabilitate, rezultate contabile. Și a uitat exact de motorul principal. Dar repet, în condițiile în care nu se schimbă nimic la vârf și se urmează pe același drum, pe termen lung vor avea de pierdut iar singura lor șansa va ajunge să stea în succesul modelelor electrice. Și în atingerea acelui moment in care mașinile electrice vor începe efectiv să aducă profit.

Din punctul meu de vedere, soluția ideală era doar păstrarea inovației din era de dinaintea lui Ghosn combinată cu rezolvarea unor probleme punctuale de fiabilitate (90% din defectele de la Megane 2 erau cauzate de 5-6 probleme bine știute) și reducerea inteligentă a unor costuri. Nu reduceri de costuri păguboase ca acum.

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
De ce se cumpara Dacia in occidentul cu o traditie auto mult mai evoluata decat a noastra daca nu are ESP? Ca firma nu te intereseaza ce poti sa pui in masina, ci ce se cumpara!

Aici Dacia trebuie să aibă foarte mare grijă, pentru că, ceea ce a mers ieri, nu mai poate merge și mâine. Adevăratul avantaj competitiv al Daciei a fost faptul că nu a avut o concurență reală. În moment în care acest lucru se va schimba (deși spre norocul ei, nu pare să fie prea curând), o să fie nasol. De asemenea, oamenii vor incepe să fie tot mai pretențioși. Și sunt convins că in clipa în care va apărea un concurent cu o flexibilitate mai mare in personalizarea mașinii, visul Dacia se va nărui destul de rapid.

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
- Privitor la cumparat si solicitarile de linkuri din care sa reiasa cum ii merge lui Renault, iata o sugestie:

Dacă asemenea prezentări ajung la Ghosn nici nu mă miră de ce ajunge să ia decizii cât se poate de proaste. Pe lângă faptul că apar grafice și procente fară a preciza baza la care se raportează, totul este prezentat la un nivel atât de general, încât nu poți să-ți dai seama care sunt secțiunile care merg prost și cât de mult sunt ele acoperite de lucrurile care merg bine.


QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
Referitor la China, explicatiile lui Carlos pe tema asta mi s-au parut de un surprinzator bun-simt (le gasiti daca le cautati in conferinte de presa si interviuri): pe scurt, este mult prea riscant sa te arunci in toate partile. Renault are deja multe pariuri in derulare: Rusia (prin afacerea Lada), India (si-au luat papara cu Loganul si Mahindra, dar inca nu as spune ca e o lupta pierduta), America de Sud. Mai este si pariul imens cu masinile electrice. Daca mai face shpagatul si in China (aceeasi poveste si cu SUA), atunci isi rupe noada din prima.

Dacă eu aș fi un acționar și mi-ar spune Ghosn așa ceva, l-aș da afară în secunda doi. Mi se pare pur și simplu inacceptabil ca primele două piețe din lume, China și SUA să fie tratate cu superficialitate. Foarte adevărat, piețe emergente precum Rusia, Brazilia, India, e foarte bine că sunt atacate. ÎNSĂ, atunci când alți concurenți de ai tăi, precum Volkswagen, pot să joace și în China și în SUA, fără să-și rupă noada din prima, atunci, scuze, dar mie mi se pare că de fapt motivul pentru care nu se ajunge în China sau SUA este incapacitatea managementului de a indeplini o asemenea sarcină. Capacitate care la concurență se regăsește.

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
Pana una-alta, tare-s curios cat de bine ii va fi lui Marchionne pe termen lung cu "inovatiile" Fiat Freemont si modelele de mare impact Lancia/Chrysler. Asta legat de strategie si spirit contabilicesc...

Până una alta Fiat era la budă acum ceva ani, și iată că acum își permite să cumpere un mamut american. Și până să ajungă Renault pe Fiat la nivel de tehnologie .... Doar ce mă gândesc la MultiAir. Și îmi vine în cap la Renault motorul de 1.6 cu fulia defazoare nerezolvată nici in ziua de azi ... Dar vom vedea noi rezultatele financiare. Și vânzările. Iar aici mă gândesc doar la Twingo vs Fiat 500 sau chiar la rezultatele euroncap comparativ. Și am spus tot.

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
- Carlos a facut cateva greseli, este adevarat, dar cea mai mare este ca are un stil mult prea dominator ceea ce ii face pe multi din jurul lui sa fie in permanenta in pozitie defensiva in relatie cu superiorul si sa isi biciuie subalternii. Nu este exclus ca unele din probleme sa nu ajunga la Carlos pentru simplul motiv ca tuturor le este frica sa vina cu vesti proaste ca nu cumva sa isi piarda scaunul.

Asta mi se pare și mie o explicație foarte plauzibilă.

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
- Pe Carlos l-au invinuit multi pentru design (vezi noua Laguna, mai ales) de parca ar fi pus el creionul pe hartie, dar nimeni nu l-a laudat ca l-a debarcat pe Le Quement (este o convingere personala ca omul nu a plecat de bunavoie) si l-a adus pe Laurens, care macar promite ceva mai frumos pentru marca/grup.

Atunci când dai afară pe omul responsabil direct de unul din cele mai mari puncte forte pe care le-a avut Renault la inceputul deceniului trecut mi se pare normal să nu te laude nimeni. Nu mă udă cu nimic că cineva promite atunci când il compar cu cineva care a furnizat deja ceva important.

Evident, despre viitorul Renault fiecare poate să-și spună părerea. Poate din punct de vedere al acționariatului, acum dacă Renault a ajuns pe profit, poate să fie intr-o situație mai bună decât aceea de acum 6-7 ani, însă cu ce preț? Dacă acesta ar fi chiar privarea de o dezvoltare viitoare puternică. Trecem la knowledge based economy iar Renault nu pare să fie în temă cu asta.

This post has been edited by ssilviu: 1 Jul 2011, 12:35


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 1 Jul 2011, 12:12
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(ssilviu @ 1 Jul 2011, 12:03)
Iar aici mă gândesc doar la Twingo vs Fiat 500 sau chiar la rezultatele euroncap comparativ. Și am spus tot.
*



Alte exemple mai ai? Care Fiat e mai sigur fata de competitorul sau direct de la Renault in afara de Fiat 500?


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jul 2011, 14:09
Post #486


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ssilviu @ 1 Jul 2011, 13:03)
Aici Dacia trebuie să aibă foarte mare grijă, pentru că, ceea ce a mers ieri, nu mai poate merge și mâine

Clientul perfect de Dacia (Duster)!
QUOTE(osa @ 1 Jul 2011, 13:58)
Singura nedumerire a mea referitoare la masina este ASR/ESP. Si anume, din cate stiu eu, ASR-ul (sa ma corectati daca detin informatii eronate) printre altele, nu ar trebui sa "te lase" sa pleci de pe loc cu fluierat de roti. Si tocami asta s-a intamplat odata: am stat intr-o intersectie, putin in panta, asteptandu-mi randul de a "tasni".
Cand a sosit momentul, am accelerat mai puternic, uman, ma refer, si au fluierat rotile, nu am simtit cum ca ar fi intrat vreun ASR in functiune.
Nu ma deranjeaza, doar sper ca ma voi putea bizui pe functionalitatea asta, cand va fi cazul (in situatii, sa zicem neprevazute, nu fortate de mine!).



--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 1 Jul 2011, 14:35
Post #487


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




ESP si tamburi pe spate?!


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 1 Jul 2011, 15:28
Post #488


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




S-a făcut tot referire pe acest topic și pe forum în general că Latitude (respectiv Fluence și Koleos) ar fi o mașină făcută de coreeni, de asta nu ne place...

Renault Samsung Motors face parte din grupul Renault, a fost cumpărat de Renault în anul 2000 și este o divizie Renault la care Renault deține 80.1% din acțiuni.

Renault Samsung Motors nu este un partener Renault, cum sunt:
- Iran Khodro și SAIPA, în Iran
- Mahindra & Mahindra, în India
- General Motors, în UK
- AvtoVAZ, în Rusia

Deciziile la Renault Samsung Motors nu se iau de către Samsung, ci de către Renault, că de aia sunt acționari majoritari, așa că francezii știu prea bine ce au făcut. Faptul că QM5, SM3 și SM7 au apărut pe piața coreeană înainte de a fi vândute în Europa sau aiurea în lume arată doar că sunt fabricate acolo și este normal ca piața coreeană să fie prima care să le primească...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jul 2011, 15:33
Post #489


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cred că problema era reprezentată mai degrabă de faptul că mașinile, chiar dacă au fost făcute de către Renaut, au fost făcute să placă și în Coreea și in Europa, ceea ce este un pic cam greu de făcut. Iar impresia generală, este că mai degrabă au fost făcute de fapt doar pentru Coreea și pe urmă cu un pic de spoială vândute pentru europeni.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jul 2011, 15:38
Post #490


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Hyundai face masini acolo si culmea sunt placute si in Europa.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jul 2011, 15:56
Post #491


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




E o diferență în a le face acolo și a le face pentru acolo.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 1 Jul 2011, 16:31
Post #492


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




exact ce voiam sa zic si eu a mentionat ssilvius.
nu conteaza brandul sau actionarul majoritar.
e f simplu. cand vorbesti de un concern cu mai multe branduri fiecare are un anumti segment pe care se vinde si are concurenta specifica.
brandul dacia cu ale sale modele are niste clienti, si niste caracteristici tehnico-calitative
brandul samsung are altele
brandul renault le are pe ale lui si nissan de asemenea
infiniti la fel.
renault logan /dacia logan / nissan logan / mahindra logan sunt in principiu aceeasi masina. doar ca nu e chiar asa.
ce se asambleaza in romania e o mancare de peste. ce se asambleaza in brazilia e altceva. si nu ma refer la calitati diferite ca sa nu sara lumea in capul meu (desi stiu caz concret) ci e vorba de alti furnizori.
desi ai acelasi caiet de sarcini, diverse minti si capete iluminate/ cu lumina stinsa vor gasi diverse solutii constructive. desi se vor incadra in bugetul cerut unii mai cu cap vor oferi solutii mai bune calitativ si deci overall produsul lor e mai bun.
si avem furnziori din america de sud pt productia de acolo si producatori cat mai locali pt fiecare alta piata.
renault latitude la baza samsung sm5, a fost conceput pt o anumita clientela. vedem din design ca sigur nu a fost pt piata europeana, care la momentul actual are alte trenduri, si mai mult ca sigur ca nu a fost un model original renault (difera complet de filozofia actuala a produselor europene)
de aici rezulta mai multe situatii.
sigur nu avem de-a face cu turcisme. sunt chiar curios de cum se va prezenta latitude si de preturile de revizii (avand in vedere originea non-europeana, e posibiils a fie suficient de mare comparativ cu o laguna sa zicem)
in fine.
in speranta ca acest latitude ofera cat mai mult cleintilor sai


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 1 Jul 2011, 19:48
Post #493


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




QUOTE(ssilviu @ 1 Jul 2011, 12:03)



Dacă eu aș fi un acționar și mi-ar spune Ghosn așa ceva, l-aș da afară în secunda doi. Mi se pare pur și simplu inacceptabil ca primele două piețe din lume, China și SUA să fie tratate cu superficialitate. Foarte adevărat, piețe emergente precum Rusia, Brazilia, India, e foarte bine că sunt atacate. ÎNSĂ, atunci când alți concurenți de ai tăi, precum Volkswagen, pot să joace și în China și în SUA, fără să-și rupă noada din prima, atunci, scuze, dar mie mi se pare că de fapt motivul pentru care nu se ajunge în China sau SUA este incapacitatea managementului de a indeplini o asemenea sarcină. Capacitate care la concurență se regăsește.


*



E plina SUA de nissan-uri.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Jul 2011, 20:06
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(ssilviu @ 1 Jul 2011, 12:03)

Dacă eu aș fi un acționar și mi-ar spune Ghosn așa ceva, l-aș da afară în secunda doi. Mi se pare pur și simplu inacceptabil ca primele două piețe din lume, China și SUA să fie tratate cu superficialitate. Foarte adevărat, piețe emergente precum Rusia, Brazilia, India, e foarte bine că sunt atacate. ÎNSĂ, atunci când alți concurenți de ai tăi, precum Volkswagen, pot să joace și în China și în SUA, fără să-și rupă noada din prima, atunci, scuze, dar mie mi se pare că de fapt motivul pentru care nu se ajunge în China sau SUA este incapacitatea managementului de a indeplini o asemenea sarcină. Capacitate care la concurență se regăsește.

*




nea silviu iti dau o veste proasta. Nissan sta foarte bine la vanzari in china. Ca nu e pe primul loc, asta este, insa nici rau nu o duc din moment ce sunt pe locul 3 la vanzari pe mai 2011 de exemplu , cu 58.805 unitati vandute. Cat despre vanzarile vw vs nissan in state... ahhhhhhhhhhhhhhhahaha, daca ai stii ce imagine patata are fauveul acolo. Si cati i-au luat la pilula pe nemti pentru ca au facut si ei un fluence acolo, aka jetta american. icon_mrgreen.gif

btw nissan a vandut in mai 2011 in state 69,759 unitati, spre deosebire de fauve care a vandut acolo 30,100. Si tine minte ca nissan sufera de niste probleme cu aprovizionarea datorita cutremurelor din japonia..

http://www.autoblog.com/2011/06/01/by-the-...quakes-edition/

QUOTE
1. Volkswagen 131.839
2. Hyundai 61.884
3. Nissan 58.805
4. Buick 51.978
5. Chevrolet 46.551
6. BYD 41.051
7. Chery 38.510
8. FAW 33.816
9. Geely 32.040
10. Kia 31.160
11. Ford 28.040
12. Great Wall 27.969
13. Honda 27.203
14. Suzuki 23.762
15. Mazda 22.085
16. Audi 21.642
17. Toyota 21.118
18. Skoda 18.436
19. Citroën 17.324
20. JAC 16.373
21. ChangAn 15.091
22. Dongfeng 13.612
23. Haima 13.536
24. Peugeot 12.887
25. Hawtai 10.000
26. Lifan 9.808
27. Brilliance 9.064
28. BMW 8.141
29. Roewe 6.365
30. Mercedes-Benz 6.153
31. Zotye 5.936
32. Soueast 4.307
33. MG 3.795
34. Europestar 3.356
35. Mitsubishi 3.000
36. Jiangnan 2.954
37. Changfeng 2.500
38. Zhongxing 1.797
39. Huanghai 1.511
40. JMC 1.248
41. Volvo 1.211
42. GAC 1.205
43. Jinbei 1.172
44. Landwind 1.136
45. Cadillac 914
46. BAW 789
47. Hafei 650
48. Changhe 567
49. Foton 510
50. Gonow 200
51. Tianqi Meiya 100


http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,2449761,page=18




--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jul 2011, 20:12
Post #495


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




De ce compari nene Nissan cu Volkswagen? De ce nu compari Renault cu Volkswagen pe piața americană. Sau dacă vrei să mă impresionezi cu performanțele Nissan in SUA (sunt curios cum se prezintă acestea în comparație cu vânzările Nissan in SUA înainte de venirea lui Ghosn, ia vezi, găsești ceva?) atunci ia tot grupul Renault-Nissan și ia tot grupul VAG. Și fă atunci comparații. Că eu despre grup vorbeam, nu doar de marcă în sine. Și vino-mi cu tranduri, tendințe, nu cu cifre statice de vânzări pe o singură lună. Alea valorează mai nimic.

This post has been edited by ssilviu: 1 Jul 2011, 20:13


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Jul 2011, 20:15
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




pai tu faceai comparatii. Si tu ziceai ca vezi doamne nissan nu stiu cum se comporta acolo. De data asta ai vorbit nedocumentat. Nissan o duce de destul timp bine in china. E drept ca fauve o duce si mai bine, insa aia au vreo 20 si ceva de ani de cand au fabrici in china. Nu ca ar fi o scuza, insa dupa cum vezi si matalutza nissanul nu o duce catastrofal acolo. Iar in privinta fauve vs nissan in state, tu ziceai de asta nu eu..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Jul 2011, 20:16
Post #497


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Bre, nu ai priceput. Eu mă refeream la ce face Ghosn. Și Ghosn conduce grupul Renault-Nissan. Nu doar Nissan. Înțelegi nuanța? Plus că am lucrat cu materialul clientului. Vezi aici ca să înțelegi și tu contextul:

QUOTE(Alfred @ 1 Jul 2011, 12:18)
- Referitor la China, explicatiile lui Carlos pe tema asta mi s-au parut de un surprinzator bun-simt (le gasiti daca le cautati in conferinte de presa si interviuri): pe scurt, este mult prea riscant sa te arunci in toate partile. Renault are deja multe pariuri in derulare: Rusia (prin afacerea Lada), India (si-au luat papara cu Loganul si Mahindra, dar inca nu as spune ca e o lupta pierduta), America de Sud. Mai este si pariul imens cu masinile electrice. Daca mai face shpagatul si in China (aceeasi poveste si cu SUA), atunci isi rupe noada din prima.



This post has been edited by ssilviu: 1 Jul 2011, 20:21


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 Jul 2011, 20:23
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nuanta o inteleg si nici eu nu prea is de acord cu faptul ca nissanul e sprijinit mai bine si are proiecte mai interesante, insa asta e, poate le vine mintea la cap si aduc si renault-ul in prim plan. SI cu nenea ala de la mazda poate chiar o sa le iasa ceva frumos, nu de alta dar ultimile concepte renault arata beton. Si e placut si de cei din mainstream... ca sa zic asa.

Si totusi grupul pare sa o duca bine desi renault si samsung sufera. La nivel european renaultul si la nivel coreean samsungul..

Si mie imi este ciuda, ca grupul arata ca e in stare sa scoata chestii ce au succes (vezi qashqai, juke, duster, ) insa ma mira ca nu se insista mai mult pe dezvoltarea renaultului si de ce nu se face o diferentiere clara in concern in privinta marcilor..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 1 Jul 2011, 22:04
Post #499


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Conceptele aratau bine si inainte...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvs
post 2 Jul 2011, 22:12
Post #500


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 23 September 05
From: Bucuresti




vanzari 2010 Renault Nissan - 7,3 milioane masini
vanzari 2010 VW grup - 7,13 milioane masini


--------------------
Renault Koleos 2.0 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Jul 2011, 10:50
Post #501


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eh, chiar așa, trebuie să luăm în calcul și vânzările Lada ca să ieșim in față? Păi dacă e să luăm în considerare și mărcile la care avem acțiuni, păi hai să punem în VW Grup și vânzările Suzuki. E normal?


Sau hai să luăm vânzările mărcilor mamă, Renault și Volkswagen în piața lor tradițională. Europa. Chiar trebuie să apelăm la mânării din astea ...?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 15 16 17
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:19
Forum Renault