Aventurile lui 4x4, primul lui sh si alte harburi cu volan pe dreapta
![]() ![]() |
Aventurile lui 4x4, primul lui sh si alte harburi cu volan pe dreapta
MuciX |
![]()
Post
#631
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
4x4 |
![]()
Post
#632
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 15 Mar 2016, 18:05) Si mi-e ca scapi cazanu-ntr-o curba de pe europeana si dai in mine, care la randu-mi merg tare, dar intr-o masina cat de cat in regula. Sau la fel de bine o scapa asta IMG_20160313_123625.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 772 Mam intalnit cu el la plecare, moment profetic. De ce crezi ca am facut aproape 8 ore? De incet ce mergeam, iar daca era sa nu ii dau destule turatii inainte sa ridic ambreiajul la o retrogradare iesea maroniul din mine cu 1 sau 2 roti antrenate. --- Nu puteti sa ii bagati pe toti intr-o oala, se intampla accidente si fara drifteri, si fara mine. Toate amiabilele completate la suzuka am scris in coloana B, adica ala vatamat, dovada la ce spuneam mai sus. This post has been edited by 4x4: 15 Mar 2016, 18:39 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#633
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
De ce te compari cu cei rai si nu cu normalitatea, bunul simt, si respectul fata de altii? Deci nu compara raul cu si mai raul, general vorbind.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
DannyY |
![]()
Post
#634
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Aflu cu surprindere ca_coloana B din amiabila e a "partii vătămate". Are you sure there's no sugar?
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
4x4 |
![]()
Post
#635
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
![]() In fine, puteti sta linistiti, am gasit planetara de vanzare, ma intorc la 2wd. Ca si idee de baza, aici prezint masina, ca de aia e jurnalul ei. Cand imi fac jurnalul meu, personal, si il postez aici, inseamna ca vreau sa discut despre ce fel de om sunt, cum si ce gandesc cu necunoscuti de pe net. Pana atunci vorbim despre masini sau stergem tot. This post has been edited by 4x4: 15 Mar 2016, 19:00 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#636
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai vorbim de masina si despre cum este ea exploatata, nu?
E plin netul de failuri venite de la oameni crezand ca stiu ei ce fac. De altfel, ultimele cuvinte ale lui Bula cica au fost "liber dreapta". Dar na, probabil ca daca in loc de hateri care nu stiu ce e aia pasiunea eram o hoarda de puleti care sa te laude pe aici, erai dispus sa discuti cum si ce gandesti cu necunoscuti pe net. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#637
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Mai inteles gresit, am respect pentru opiniile tale sau ale lui Muttley, in special pe partea tehnica, as prefera sa se limiteze la atata. Dupa ce iesim la un suc, poti sami zici ce vrei, in persoana.
Pentru cei putini ca voi, pentru a auzi parerile voastre, de aia postez pe daciaclub si nu bmwclub, 4ciuning sau mai stiu eu unde. Insa eu nu imi permit sa il fac pe *cdadan* chitibusar, pentru ca nu il cunosc de fapt, chiar daca din postari pare; Nu vad ce e diferit in cazul meu. <span class='edit'>15 Mar 2016, 20:06:</span> Ca sa revenim... Pentru cei interesati, flansele de m3, e36, dupa 96 se potrivesc atat la gaurile din oala cat si pe tija amortizorului. Daca le inversezi castigi aprox 3 grade unghi de fuga si -1 cadere. (31332227897 si 31332227898) La fel, bucsele posterioare de la bratele fata de la un z4m intra atat pe brate cat si in suport. Pozitionate cu gaura excentrica spre exteriorul masinii adauga unghi de fuga si reduc bumpsteerul datorat modificarii urmatoare (31107838575) Daca vrei pana la 10* in plus de lock, poti utiliza ultimii dinti de pe cremaliera; faci 2 distantiere de 4mm max, diam int 18, diam ext 25mm si le pui intre cremaliera si capetele de bara. a se folosi loctite. Cand gasesc pozele le pun. This post has been edited by 4x4: 15 Mar 2016, 20:16 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#638
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.505 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
St |
![]()
Post
#639
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Exista ceva mai tragic pentru 16 decat optiunea a doua. Aia ar fi sa nu mai raspunda nimeni pe aici
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#640
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.377 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si noi de cine mai radem atunci?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mie imi plac chestiile stock, mai putin la frane.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
4x4 |
![]()
Post
#642
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#643
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#644
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
pt fata am monobloc brembo cu 4 pistonase opozabile si disc de 360 cu grosime 30 daca tin bine minte. am incercat sa cresc cat mai putin posibil volumul pt ca nu găsești alt mc bun decat cel de z8...
pentru a pastra echilibru iau un ajustor si niste placute mai agresive pt spate, dar ideal as vrea ceva mai bun. mucix etrierii aia albastri sunt de evo, stii ceva despre cei rosii? 16 Mar 2016, 18:17: IMG_20151010_131211.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 518 IMG_20151010_131237.jpg ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 511 packaging and clearances check. cu sablon imprimat 3d P.S. QUOTE(4x4 @ 10 Mar 2015, 19:31) Azi am indreptat/echilibrat rotile, maine merg sa refac geometria. In curbe, pe denivelari, masina se comporta foarte bine, insa am observat ca atunci cand accelerez in linie dreapta da sa plece spatele, sa fie de la amortizor ![]() multumita experientelor recente cred ca am aflat ce simteam atunci, diferentialul deschis, doar ca atunci era aleatoriu care din roti vroia sa invarta masina... This post has been edited by 4x4: 16 Mar 2016, 18:17 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#645
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Asa e, sunt de evo aia, dar inca nu stiu nimic de cei rosii.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#646
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ok, mersi
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#647
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Intreb aici, ca altundeva nu stiu.
La E46, fab. 2003, 2.0i 143cp, la ce trebuie sa fiu atent cand o cumpar? Unde are bube cel mai des? |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
4x4 |
![]()
Post
#648
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
hmm, ca de obicei, prima data verifica sa nu fie mancat de rugina pe dedesupt, la aripi in spate, etc si sa nu fie rostogolit, degeaba e buna piele si motorul daca caroseria e gata.
De obicei pica ceva de pe sistemul de racire in jur de 130k in cazul meu a fost vasul de expansiune si radiatorul, la altii e pompa, termostatul sau furtune. (pro tip, daca vrei sa nu mai crape ia un capac nou de diesel, tine presiune mai mica in sistem) Ai volanta cu masa dubla, asculta dupa zgomote ciudate sau vibratii la pedala Daca cand virezi pe loc se aud mugete de sub capota verifica pompa servo, e posibil sa fi ramas fara lichid de la pierderile din imbinarile furtunelor cu rezervorul si racitorul de pe caseta Multe kkturi de plastic, vezi sa nu fie crapate fuliile de pe motor Si ajungem la cel mai sensibil subiect. As recomanda sa conduci unul bun inainte sa cumperi, dar e practic imposibil de gasit un 318i care sa mearga bine. Al meu a mers o data cum trebuie, dar a tinut 1 saptamana 2 maxim. Sincer, daca te poti lipsi de facelift, ia un 1.9. Va fi incet ca un kkt, dar nuti imagina ca cei 143 au sa iti ofere multa performanta in plus, motorul respectiv merge si supralimentat, but anyway Sunt doua capace pe motor, cel din fata e tinut de 2 sigurante, il scoti neaparat la cumparare ca sa verifici ce ti-am zis mai sus. au sa fie pierderi de ulei pe la capacul chiulasei, pe la solenoizii vanos si senzorii de pozitie al axelor de came, nu te alarma e normal, poti fi suspicios daca vezi totul curat luna. Scoate apoi capacul de sus, pur si simplu se trage spre tine, dar trebuie dat jos capacul de la ulei. Poti face simultan testul urmator, cu motorul pornit, scoate joja sau capacul. motorul ar trebui sa dea sa moara. daca nu face nimic diferit e suspect de pierderi de vacuum in fine, acum poti vedea motorasul vvt si senzorul de pozitie al axului excentric (vvt), scoate mufa, daca are ulei pe pini, senzorul e gata ca sa vezi cati km au fost dati inapoi verifica orele de functionare din modulul de lumini, poti face asta cu inpa se va aprinde un bec rosu pe casetofon daca nu bat km intre bord si masina, mai sunt salvati si in cheie asteapta sa se incalzeasca motorul, ar trebui sa traga bine de la turatii joase pana la 5500, daca vezi ca la variatii din pedala ezita, da in nas pierde putere pe la 2200 si 3000, inseamna ca are probleme, ce pot fi foarte scump si greu de rezolvat. Repet, motorul e cel mai important sa fie strong. Verifica oalele fata, daca sunt bombate, pompa de aer secundar face urat, triplele spate se mai fwt, a fost un recall mi se pare care adauga o masa in plus Daca ma mai gandesc la ceva iti spun. -- ![]() ![]() Au fost diverse rechemari, cea mai recenta pentru aibagul fata pasager mi se pare, dar au fost si unele mai interesante, de exemplu intinzatorul nou de lant are capul hexagonal mai lung. maine poate iti pun si niste poze sa te ajute This post has been edited by 4x4: 16 Mar 2016, 23:08 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#649
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.377 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
si cica frantuzestile sunt masini proaste .. si BMW in segmentul premium ...
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
4x4 |
![]()
Post
#650
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Fiecare marca are uscaturile ei
![]() Inca ceva, asculta dupa tacanituri in spatele motorului, poate fi pompa de vacuum, daca la pornire scoate fum alb ori is gata oringurile de la supape ori e gata ccv-ul. poti verifica furtunele de la ccv, unul trece pe deasupra motorul si il poti controla daca dai jos al doile capac de care ti-am spus. mansonul de la lampile suplimentare de pe portbagaj se roade, verifica sa mearga lin trapa, la fel si geamurile Pont gratis: daca vanzatorul pretinde ca are o masina buna, porneste casetofonul pe radio, si cupleaza dezaburirea luneta. Daca se vor auzi doar baraituri din boxe sa ceri discount ![]() This post has been edited by 4x4: 16 Mar 2016, 23:24 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#651
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Wow! Multumesc frumos.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
4x4 |
![]()
Post
#652
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Am fost azi la Targoviste sa-mi iau planetara. Massive LOL @ Loganele de politie de carton, cei drept prima data mam kkt pe mine, am zis cai filtru
![]() Anyways, tura asta am luat una de pe 8v, 116cai. E mai mica in diametru, asta sper sa defazeze forta de rasucire stanga-dreapta si sa tina mai mult de o saptamana, ori pocneste la prima plecare de pe loc. De urmarit... This post has been edited by 4x4: 21 Mar 2016, 19:50 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
4x4 |
![]()
Post
#653
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Ziua a inceput "bine":
IMG_20160323_132851.jpg ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 304 Dar a devenit si mai buna spre final. 2WD is BACK! ![]() Asa ca idee, dublasem raportul putere/cauciuc, echivalentul a 300 de cai. In a 3 invarteam in gol, azi pe ploaie si in a cincea. Mia placut... ![]() IMG_20160323_173817.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 168 Ackerman Prima data cand am iesit din atelier si am intorso pe loc, ma facut sa zambesc ca un cretin, chiar uitasem ca toate actele masinii is bune de sters la cur ![]() This post has been edited by 4x4: 23 Mar 2016, 19:28 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#654
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu inca tot o caut pe aleasa bavareza. Mai nou ma uit si la cele pe tractorina...
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
4x4 |
![]()
Post
#655
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Daca vrei 320d, neaparat ia un mecanic bmw cu experienta cu tine.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#656
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Ce poate fi atat de rau?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
4x4 |
![]()
Post
#657
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Pai in primul rand, totul e mai scump de reparat. Daca iei una cu probleme la pompa de presiune inalta, turbina, sau injectoare, cred ca costa mai mult reparatia decat valoarea masinii.
Ca idee, probabil vor avea mai multi km (rau pt turbina). Ca sa nu mai zic de astea: Fig7.jpg Au tendinta sa cada in motor. Dar daca iei una buna si face cateva upgradeuri oem, probabil e o masina mai ok decat 318i. This post has been edited by 4x4: 23 Mar 2016, 19:29 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#658
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
4x4 |
![]()
Post
#659
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
cere sa fie primul care porneste masina, 100% rece
Daca scoate fum albastru e turbina sau e infundat filtrul pentru vapori de ulei, bmw a venit ulterior cu un design ce inlocuieste elementul filtrant de hartie cu nimica. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#660
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
OK, asta am notat-o.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 10:41 |