Opel a fost luat de Magna si Sberbank, Colaborare ruso-canadiana-austriaca
![]() ![]() ![]() |
Opel a fost luat de Magna si Sberbank, Colaborare ruso-canadiana-austriaca
aphophis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
axabrt |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.245 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Circula zvonuri ca rusii nu prea au de gand sa tina opel-ul pe linie de plutire, ci urmaresc doar tehnologia opel ... nu sunt zvonuri, comunistii astia imputiti fura chiar si tehnologie mai rudimentara decat a lor.
Apoi ce tehnologie sa fure, la ei problema e cu CALITATEA, nu cu tehnologia. Tehnologie au si rusii, nu va fie teama, poate uitam ca prin 1960 au testat o bomba cu hidrogen de 3500 !!! de ori mai puternica decat aia de la Hiroshima... Imi pare rau pentru Opel. Ca sa vedeti ca totusi si guvernul german e plin de idioti, barem n-o sa mai tipati ca am vandut noi petromul si dacia. Cred ca rusii or sa inceapa sa cumpere Opel, iar nemtii s-au apucat de mult de luat LOgane ! This post has been edited by axabrt: 1 Jun 2009, 08:20 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Master01 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Pana la urma cineva trebuia sa cumpere OPEL. Daca Fiat s-a retras cu o zi inainte de la shoping au cumparat canadiano-austro-rusii. Retinem ca rusii au doar 35 % si nu vor face chiar ce vor dori, decat daca cumpara peste 50%. Si ce ar fi rau daca ar transfera inca o fabrica la ei? Oricum ar fi putut aduce prin facilitati financiare o astfel de fabrica dar acum s-a ivit ocazia sa aduca mai ieftin, probabil. Fata de noi care acordam niste facilitati pe 10-20 ani, garantam imprumuturi pentru altii, este o afacere buna pentru ei. Si, ma rog, ce tehnologie asa importanta au cumparat? Nu exista tehnologie pe piata? Managementul de l-ar fi cumparat, ala este important acum. Sa invete cum sa produci eficient o masina si cum sa o vinzi la un pret bun. Au sanse de succes undeva la 65-70%. Totul tine de cum se vor descurca cu vanzarile.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
borkanel |
![]()
Post
#4
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
pacat ca nu a cumparat FIAT
|
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.295 Joined: 24 June 07 ![]() |
Lasa ca Fiat parca ieri era in rahat si-i pastea falimentu', n-avea rost sa se complice cu Opel si in niciun caz cu tot grupu' GM.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Pai inca mai au datorii.
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() Iar Wal mart e cea mai mare corporatie publica. Merge pe plus de multa vreme. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Master01 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
[quote=http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4297501,00.html
[/quote] Rolul Rusiei în afacerea Opel Guvernul de la Berlin a ales oferta depusă de Magna International Inc. pentru preluarea producătorului Opel. În vederea preluării, concernul canadian de piese auto Magna s-a asociat cu firmele rusești Sberbank și GAZ. Premierul Vladimir Putin a salutat intrarea rușilor în acționariatul Opel. Mai puțin încântați, unii experți se întreabă care va fi rolul Rusiei în această afacere. Deocamdată nu se știe cât de consistent va fi aportul financiar al băncii Sberbank la afacerea Opel. Se speculează că banca rusă va deține 35% din acțiunile societății. Despre implicarea companiei GAZ în viitorul producătorului Opel se știe și mai puțin. GAZ, cel de-al doilea producător auto ca mărime din Rusia, fabrică mașini Volga la Nijni Novgorod, situat la circa 400 km de Moscova. Cu datorii de peste un miliard de Euro, compania este ca și falimentară. Colaborarea cu concernul american Chrysler a eșuat. În fabrica de la Nijni Novgorod, americanii au construit o linie de fabricație modernă, dar fără niciun rezultat. Alte încercări de colaborare cu producătorii auto, de data aceasta cu cei europeni, printre care s-a numărat și Renault, au dat greș. GAZ este deținut de miliardarul Oleg Deripaska, considerat cel mai bogat om din Rusia, înaintea declanșării crizei. Deripaska a fost, însă, afectat de recesiune, iar compania sa de vehicule utilitare LDV tocmai a intrat în faliment. Sberbank, instituție pe jumătate publică, este una dintre principalele bănci din Rusia. Gurile rele spun că implicarea rușilor în afacerea Opel poate fi catalogată drept un demers politic prin care Moscova dorește să transmită Occidentului următorul mesaj: "Și noi putem să cumpărăm de la capitaliști. Nu trebuie să vă temeți de banii noștri pentru că și noi suntem capitaliști." Deși este apreciată în Rusia, marca Opel se clasează totuși pe locul al unsprezecelea în topul vânzărilor. În primele luni ale acestui an, pe piața rusească au fost comercializate 15.000 de mașini Opel în vreme ce pentru mărcile autohtone au optat 130.000 de cumpărători. Proprietarul companiei GAZ susține că dacă noul consorțiu Opel-Magna-Sberbank va decide să construiască mașini la Nijni Novgorod, în maximum nouă luni se pot face toate modificările tehnologice necesare. Afacerea Opel dă naștere multor scenarii. Totuși, cel mai probabil, componentele vor fi produse în continuare în Germania. Asamblarea finală s-ar putea efectua în uzinele companiei GAZ. Oricum ar fi, angajații firmei Opel sunt neliniștiți și nu fără motiv. Dacă, inițial, presa vorbea despre pierderea a 2500 de locuri de muncă în Republica Federală, la sfârșitul acestei săptămâni, se specula că Magna va renunța la 11.000 din cei 50.000 de angajați ai General Motors din Europa. Autori: Hermann Krause, Claudia Stefan Redactor: Laurentiu Diaconu-Colintineanu |
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
DrK |
![]()
Post
#9
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
![]() |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mitul "masinilor" a inceput sa apuna cu criza asta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Master01 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 13 January 09 From: Suceava ![]() |
Va fi un cutremur printre producatorii de masini si o rearanjare a producatorilor la nivel mondial. O sa fie mari surprize din acest punct de vedere. Sa propunem firmele ce vor rezista crizei:
1.Toyota |
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC
2005/1598 cmc 1,6 16 V
- Nr. de SV Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie. |
|
DrK |
![]()
Post
#12
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
2. Renault-Nissan-Dacia
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Arhimede |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Nu o sa se duca nici un mit.Doar noi ne agitam pe aici.Cat % din clientii opel sau saab spre exemplu stiau ca marcile pe care le-au luat fac parte din GM?
Cati din clientii ferrari sunt interesati ca nu stiu cat din ferrari e detinut de un indian? |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
driverx |
![]()
Post
#14
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#15
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Pai cei care au cumparat pana acum au tot masini germane, poate eventual cine o sa cumpere de aici incolo....
Legea prevede ca un constructor sa asigure minim 10 ani (parca) piese pentru o masina scoasa din productie, dar daca piata o cere piese se pot produce si mai multi ani. Asta teoretic. Sa vedem si calitatea daca va fi aceeasi (atat masini cat si piese). In principiu daca fabricile raman aceleasi si strategia ramane aceeasi nu cred ca ar conta ca sunt si rusi actionari. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
DrK |
![]()
Post
#16
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 3 Jun 2009, 13:37) Pai cei care au cumparat pana acum au tot masini germane, poate eventual cine o sa cumpere de aici incolo.... Legea prevede ca un constructor sa asigure minim 10 ani (parca) piese pentru o masina scoasa din productie, dar daca piata o cere piese se pot produce si mai multi ani. Asta teoretic. Sa vedem si calitatea daca va fi aceeasi (atat masini cat si piese). In principiu daca fabricile raman aceleasi si strategia ramane aceeasi nu cred ca ar conta ca sunt si rusi actionari. Bafta! Masina nu se scoate din productie. Doar se muta fabrica. Un lucru e cert: nu am masina ruseasca. |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#17
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Vorbeam de modelele deja scoase din fabricatie: Vectra, Astra G, etc Si pentru astea e nevoie de piese. Iar fabricile Opel nu sunt sigur ca se muta.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Hm, nu toate. Dar mana de lucru in Rusia e mai ieftina decat in Germania.
Sa ma obisnuiesc cu ideea... am un Опзл Корса... ![]() |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Highwayman |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Magna nu va putea vinde mașini Opel în USA și China:
http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...i-china-4482201 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
Solon |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca proiectul Insignia s-a terminat pentru mine!
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Sclaud |
![]()
Post
#21
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
Eu tocmai ieri am achizitionat un Opel Astra H 1.7 CDTI - nou de la reprezentanta.
Stiam foarte bine despre toata situatia cu GM si Opel dar nu m-a influentat prea tare acest lucru. Noi suntem prea mici ca sa ne batem capul cu chestii de o asemenea anvergura ... parerea mea. Stati linistiti ... Opel este o masina corecta - mai ales acum la super mega oferta ![]() |
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
UE vrea lamuriri asupra legalitatii ajutorului dat de Germania pentru preluarea Opel
QUOTE Comisia Europeana asteapta detalii din partea Berlinului in urmatoarele zile cu privire la ajutorul acordat in cadrul preluarii Opel-Vauxhall de catre canadianul Magna, ajutor ce va trebui sa fie in concordanta cu regulile UE, a declarat marti un purtator de cuvant al Comisiei, citat de AFP. Guvernul german a ales furnizorul de piese de schimb canadian Magna, finantat cu capital rus, pentru preluarea Opel de la americanul General Motors. In asteptarea finalizarii negocierilor cu Magna, Opel este transferat unei societati fiduciare careia Berlinul a acceptat sa-i acorde un credit de 1,5 miliarde de euro. "Am contactat autoritatile germane in aceasta dimineata si asteptam detaliile in scris in urmatoarele zile", a precizat purtatorul de cuvant al Comisiei, Jonathan Todd. "Imprumutul se pare ca intra in cadrul unui plan general pe care Comisia l-a aprobat'" in februarie, si care prevede acordarea "imprumuturilor intreprinderilor care se confrunta cu probleme financiare din cauza crizei actuale a creditului', a subliniat Jonathan Todd. Din moment ce Comisia a acceptat acest plan general, nu mai este nevoie de autorizarea unor ajutoare individuale acordate in acest scop. Jonathan Todd a mai declarat ca se va verifica daca ajutorul acordat de statul german "este total compatibil cu schema (...) deja aprobata", verificare ce se va face "cat mai curand posibil", in functie de informatiile primite. http://www.standard.ro/articol_97212/ue_vr...uarea_opel.html |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
dack |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Solon @ 4 Jun 2009, 09:13) De ce Solon? Banuiesc ca incepand de la momentul semnarii tranzactiei, Insignia a devenit o masina mai proasta - ruseasca, evident. Crezi ca rusii au dat miliarde pe Opel ca sa ii bage in faliment? Ca sa faca masini proaste de acum, pe care implicit sa nu le mai cumpere mai nimeni? This post has been edited by dack: 5 Jun 2009, 11:59 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
aphophis |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
rusul ala din spatele lui sberbank (dpreska sau cum naiba il cheama) are actiuni importante la magna. Deci ca ii spune magna ca ii spune sberbank tot rusii sunt la butoane. Oricum rezultatele (adica masini noi) se vor cunoaste abia peste 5-6 ani. Daca drepska asta va vrea sa mentina opel-ul in picioare, tinand seama ca decizia fiind una politica (alegeri in germania), deocamdata politicienilor le pasa de opel cat sa ajunga alesi. Dupa...
later-edit. Ca sa ma explic. Ce ii intereseaza pe guvernanti e sa pastreze locurile de munca din germania. Ori asta inseamna ca reducerile daca se vor face se vor face din alte locatii unde opel produce (cel mai probabil la costuri mai mici). Deci productia se va baza tot mai mult pe masini facute in germania, care probabil vor avea un cost mai mare pe unitate. Ceea ce nu stiu cat de acceptabil este in acest domeniu unde concurenta e intensa, si unde presiunea e pe reducerea preturilor, nu pe cresterea lor. Deci.. din cauza asta , opel (chiar daca proprietarul ar fi bine intentionat) va avea un dezavantaj. Poate ne spune vio ceva mai multe, despre cum vede germania miscarea asta. later-edit 2. Din ce vad eu rusii au pus (via magna si via sberbank) cam 3.6 miliarde de dolari. Urmand sa primeasca de la stat imprumuturi de vreo 1.7 miliarde de euro (daca nu ma insel).. deci.. This post has been edited by aphophis: 5 Jun 2009, 12:07 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Vio |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Zic astia pe aici pe la stiri ca treaba e departe de a fi transata
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
Decat kinezoi mai bine Rusi ... ca si cu italienii mi-e ca si cu kinezoii.
Totul este ca Opel sa nu dispara pentru ca masinile lor sunt corecte (pret / masina). |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
aphophis |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
se pare ca desi politicienii au anuntat acordul intre gm , sberbank si magna, pana acum nu s-a ajuns la un acord oficial, negocierile fiind in impas, mai ales dupa ce guvernului german i-au mai fost ceruti bani in plus pe langa cei 1.5 miliarde de euro dati pana acum. SI ca sa fie treaba mai "frumoasa" merkel ameninta ca daca nu se ajunge la un acord, sunt altii ce asteapta la rand, chinezii de exemplu.
QUOTE The German government is sending strong signals to GM to move on the Opel deal with Magna — or else. Their message: “Get on with it, or Opel will be Chinese.” Last night, German Chancellor Angela Merkel said on German TV that a Chinese investor is still interested in Opel. She didn’t mention BAIC, but she didn’t have to. The day before, her Economy Minister Karl-Theodor von und zu Guttenberg had said that there are still other interested parties, “BAIC for example.” According to Automobilwoche [sub], Merkel complained that there still is only a letter of intent between GM and Magna, and no clear progress. Negotiations with government-owned GM appear to be bogged down. On May 30, exhausted politicians had announced that a deal had been reached between GM, Magna, Russia’s Sberbank, and the German government. Berlin agreed to underwrite a loan of €1.5 billion. After the deal, Germany was asked for more money, but they refused. Fiat is also still interested in Opel, and hoping for a breakdown of the negotiations. The already highly political matter has become even more political. Germany’s SPD party championed the Magna deal against the reservations of Economy Minister Karl-Theodor zu Guttenberg, a member of Merkel’s CDU/CSU bloc. Last weekend, the SPD collapsed in the European Parliament vote. The CDU/CSU won almost twice the SPD vote. This is regarded as a test for the all-important German national elections in September. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Myth |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 12 June 09 ![]() |
Piesele de schimb pentru orice masina se vor fabrica atat timp cat exista cerere pentru ele. Asta inseamna economie de piata. Daca nu se vor mai produce capote de Opel Astra, desi este cerere ne unim cu totii si facem o fabrica de capote de Opel Astra. Stati linistiti din punctul asta de vedere, caci din piesele de schimb se castiga cel mai bine. La o masina noua se castiga in medie 5-7% (- cheltuielile) pe cand avand multe masini prezente pe strazi, inseamna revizii, evenimente rutiere, etc...si acolo se castiga. La o avarie relativ micuta la o masina actuala (de genul: far, capota, bara, proiector, aripa stg. fata, contraaripa, parasoc si alte cateva kkturi) nu scapi fara 5-6.000e din service autorizat. La aceasta valoare se castiga cat din vanzarea a 3-4 masini noi. Asa ca...traiasca piesele de schimb pentru producatorii auto.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Prestige 1.6 16v
- BR-81-MAD
|
|
aphophis |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
Medvedev se implica in cumpararea Opel
QUOTE Cu ocazia vizitei sale in Germania, presedintele Rusiei, Dmitri Medvedev, va cere un acord final pentru cumpararea grupului Opel de catre Sberbank si compania canadiana de piese auto Magna, a declarat astazi un oficial de la Kremlin, citeaza Reuters. "Ne vom adresa oficialilor din Munchen pentru a sustine un acord, pentru ca credem ca este o afacere buna. Speram ca si altii sa aiba aceeasi parere", a declarat Serghei Prikhodko, consilierul pe probleme diplomatice al presedintelui rus, preluat de NewsIn. Medvedev se va afla joi la Munchen pentru o runda de consultatii inter-guvernamentale. Magna, impreuna cu cel mai mare creditor din Rusia, Sberbank, a ajuns la un acord luna trecuta pentru achizitionarea unei participatii de 55% la divizia europeana a General Motors, inainte ca gigantul auto american sa inainteze cerere pentru intrarea in faliment. Banca ruseasca Sberbank ar urma sa preia o participatie de 35% in cadrul Opel, grupul canadian Magna va detine un pachet de 20%, in timp ce compania americana General Motors va pastra o participatie de 35%. Intre timp, alte companii s-au aratat interesate de Opel, in contextul in care negocierile pentru incheierea achizitiei initiale au intampinat dificultati. Guvernul german, care ofera garantii pentru vanzarea Opel in contextul in care GM iese din faliment, a ales pe 30 mai ca ofertant favorit in cursa pentru preluarea Opel o echipa formata din producatorul canadian de piese auto Magna si banca ruseasca Sberbank. Beijing Automotive Industry Holding Co., RHJ si Fiat SpA au inaintat, de asemenea, oferte. Pana la finalizarea unui acord, Opel este gestionat de o societate fiduciara finantata prin credite publice. http://bloombiz.ro/auto/medvedev-se-implic...cumpararea-opel |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
aphophis |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
sa vedem ce va hotari gm, magna (care vine la pachet cu ajutoare de stat) sau rhj (care vine la pachet cu anularea ajutoarelor de stat):
Păreri împărțite despre preluarea Ope QUOTE Guvernul german nu a ajuns la un acord cu General Motors (GM) privind cumpărătorul constructorului auto german Opel, întrucât autoritățile favorizează oferta Magna, iar grupul american optează pentru propunerea companiei RHJ International, a declarat, miercuri, un oficial german, citat de Mediafax. "Ne-am exprimat preferința pentru Magna, însă răspunsul GM a fost precaut", a spus Jochen Homann, șeful comisiei guvernamentale pentru Opel. GM, proprietarul Opel, a primit trei oferte pentru preluarea producătorului auto, respectiv din partea Magna, în colaborare cu banca rusească Sberbabnk, a companiei de investiții RHJ International și a constructorului auto China's Beijing Automotive (BAIC). O întrebare grea: Magna sau RHJ? Grupul american trebuie să ajungă la un acord cu guvernul german asupra cumpărătorului, întrucât autoritățile de la Berlin urmează să garanteze credite de până la 4,5 miliarde de euro pentru ca Opel să poată continua activitatea. General Motors preferă oferta RHJ, vizând restructurarea Opel și revenirea pe profit, însă guvernul German și statele unde sunt amplasate fabrici Opel favorizează propunerea Magna. GM controlează 35% din acțiunile Opel, în timp ce restul de 65% se află, de la falimentul grupului american la 1 iunie, în administrarea specială a unui consiliu format din doi reprezentanți GM și doi ai statului german. Un al cincilea membru al consiliului, președintele Camerei de Comerț Americane din Germania, Fred Irwin, nu are drept de vot. SURSA: Mediafax http://www.capital.ro/articol/pareri-impar...pel-122605.html This post has been edited by aphophis: 22 Jul 2009, 22:59 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 01:37 |