DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor Diesel K9K-V7? (Symbol 2007), Ce-mi puteti spune despre el?

paul_damian
post 1 Jul 2010, 11:54
Post #1


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Fratele meu ia in considerare sa cumpere de la o firma un Symbol din iunie 2007. Insa nu stie prea multe despre motorul diesel de pe el (1,5 dCi), si m-a rugat sa pun o intrebare. Nu stiu exact care din motoare e, insa in talon scrie K9K-V7.

Aveti idee despre ce motor e vorba? Daca da, ce-mi puteti spune despre el - fiabilitate, probleme, etc.


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 1 Jul 2010, 11:59
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




tractor.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 1 Jul 2010, 12:05
Post #3


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Adica?


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 12:16
Post #4


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




am eu un tovaras ce conduce la firma un symbol 1.5dci. a avut versiunea de 65cp, acum o are pe cea de 68 (oficial 70cp). intre cele doua sunt diferente majore, cea din urma fiind mult mai vioaie.
dar eu ca unul care a facut trecerea de la benzina la diesel, pot spune asa: cand va fi sa-mi iau masina personala, aceasta va fi pe benzina. diesel doar daca parcurg peste 20.000km/an, mai de graba un 25.000km/an...

@paul, catalin vrea sa spuna ca motorul suna foarte asemanator cu un tractoras, vibratiile si zgomotul sunt la ele acasa si aici nu e vorba doar de symbol. chiar si a mea care este o clasa mai sus ca un symbol sufera la acest capitol.
am mai spus-o eu intr-un topic, toti fanii diesel afirma ca la viteza de croaziera (gen autostrada), datorita rularii la turatii mai mici, diesel-ul este mai putin zgomotos. eu le spun ca se inseala.
la 130km/h am un pic peste 2500rpm, dar zgomotul motorului in habitaclu este mult mai pregnant fata de fosta mea masina, cu care avea peste 3500rpm (ba chiar aproape 4000rpm) la 130km/h...

This post has been edited by slider2: 1 Jul 2010, 12:17


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 1 Jul 2010, 12:28
Post #5


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Multumesc, slider, pe mine ma intereseaza mai mult si problemele de fiabilitate la motor. De exemplu daca e acelasi motor de pe Logan care poate suferi, in anumite conditii, de boala pompei - span. Nu-mi pot da seama dupa cod, fiindca n-am auzit de "V7" pana acum, asa ca intreb si eu smile.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2010, 12:31
Post #6


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




daca era "Q7" era o treaba, dar asa...


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 12:32
Post #7


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




de problemele alea cu pilitura nu prea am auzit pe la renault-uri, dar pe tovarasul meu l-am auzit ca unele din masinile de la firma mai au probleme cu injectoarele. acum mai depinde si de cum se merge si cum s-a mers cu respectiva masina. multi posesori de diesel au tendinta sa mearga subturat cu gandul ca are motorul destul cuplu nu-i problema. dar acest tip de mers este mult mai daunator la diesel fiind ca sunt motoare turbo, decat la otto aspirat.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 1 Jul 2010, 12:40
Post #8


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




nu conteaza ca e renault sau dacia, conteaza de cine e facuta pompa de injectie .. daca e tot delphi e cam nasol


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Jul 2010, 14:25
Post #9


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




k9k e cod comun pentru toate dci-urile de la renault. Diferentele intre ele constau in pompa de injectie, turbina, intercooler (ca sa mentionez cateva).

Motoarele in sine sunt fiabile. Pe al meu clio, am un k9k de 65 cp ce are 180.000 de km si nu a avut nici o pb (bujiile schimbate se pun ca si consumabile).
Important este ca sa se mearga cu ele conform caietului de sarcini. Unele pot fi turate pana la 4000 de ture (cele de pe symbol, kangoo), iar altele, gen cele de pe megane, trebuie folosite intr-o plaja mai mica de valori. Totul e in cum te comporti cu ele: ai grija si nu iti bati joc, masina te tine si te servesti de ea mult si bine. Nu ai grija de ea si iti bagi picioarele, intri in clubul celor cu "Huo reno".

Injectoare infundate au avut primele modele (inainte de 2004) de Clio, datorita unei probleme de proiectare. S-a remediat prin rechemare in service.

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Jul 2010, 14:28


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 14:28
Post #10


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




de ce trebuie folosita pe o plaja mai mica de valori??


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Jul 2010, 14:42
Post #11


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I





Megane are un motor care merge maxim pana in 4000 de ture (parca) si daca ii dai mai mult de 2500 in mod regulat il pui pe butuci grav. Nu cunosc exact particularitatile constructive, dar banuiesc ca are comun cu motorul de pe clio numai blocul.

Clio/Kangoo are un motor care merge maxim pana la 7000 de ture (iarasi, parca) si daca nu ii dai din cand in cand pe drum drept un 4000 de ture, ai sanse sa strici egr, turbina + infundat injectoare. In mod normal, eu schimb la 3000-3200 de ture viteza si evit sa circul cu ea in timpul saptmanii in aglomeratii, pentru ca se imbacsesc cele de mai sus.

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Jul 2010, 14:44


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2010, 14:45
Post #12


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(mircea-daniel @ 1 Jul 2010, 15:42)
Clio/Kangoo are un motor care merge maxim pana la 7000 de ture

al naibii dizal ohmy.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2010, 14:53
Post #13


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.641
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Da, daca al tau are 180 000 km toate sunt fiabile. Nu conteaza ca se duc cuzinetii de biela daca se merge subturat sau raman fara compresie la 100 000km ca se duc segmentii pe copca.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2010, 14:56
Post #14


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




daca îl tii în 7000 de ture regulat, nu se îmbacseste si rezista si 500K km fara probleme.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Jul 2010, 14:58
Post #15


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(mircea-daniel @ 1 Jul 2010, 14:42)
Clio/Kangoo are un motor care merge maxim pana la 7000 de ture
*

Sigur, daca-s inseriate.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jul 2010, 14:58
Post #16


-


Group: Members
Posts: 22.742
Joined: 19 April 05
From: Romania




Inca sunt uimit de cum conduce romanul o masina.

1 Jul 2010, 15:59:
Daca le pui in serie se dubleaza si puterea, iar in paralel se obtine cuplu dublu.

This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2010, 14:59


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Jul 2010, 14:59
Post #17


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.641
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Multumesc de precizare Markos, e si normal, acolo ai alta presiune de ulei decat la 1200 rot/min.
Pentru initiator, cauta ceva dupa 2008 daca vrei neapart K9K. An de productie, nu de inmatriculare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 15:03
Post #18


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(mircea-daniel @ 1 Jul 2010, 14:42)
Megane are un motor care merge maxim pana in 4000 de ture (parca) si daca ii dai mai mult de 2500 in mod regulat il pui pe butuci grav. Nu cunosc exact particularitatile constructive, dar banuiesc ca are comun cu motorul de pe clio numai blocul.

Clio/Kangoo are un motor care merge maxim pana la 7000 de ture (iarasi, parca) si daca nu ii dai din cand in cand pe drum drept un 4000 de ture, ai sanse sa strici egr, turbina + infundat injectoare. In mod normal, eu schimb la 3000-3200 de ture viteza si evit sa circul cu ea in timpul saptmanii in aglomeratii, pentru ca se imbacsesc cele de mai sus.
*



fara suparare dar ai debitat niste aberatii considerabile. orice diesel "merge" pana pe la 4500-5000 (depinde de motor). ca anumiti producatori pe ale lor modele nu coloreaza zona rosie a turometrului si aceasta este gradata pana la 7000rpm, nu inseamna ca poti tura asa mult acel motor. am avut megane1, care in principiu este din punct de vedere al ceasurilor de bord stramosul multor modele gen clio, symbol, kangoo, etc. si pe megane era acea gradatie pana la 7000rpm, dar limitarea era pe la 6500rpm fiind ca era benzinar. vorbeste cu cativa coforumisti care au megane1 diesel si o sa vezi ca desi au aceeasi gradatie pana la 7000rpm, nu pot tura mai mult ca la orice diesel acel motor.

daca tu ii sfatuiesti pe posesorii de anumite dieseluri sa nu depaseasca 2500rpm, eu ii sfatuiesc ca daca iti urmeaza sfatul sa nu faca depasiri vreodata in viata lor. ce recomanzi tu cu 2500rpm inseamna la un diesel mers subturat masiv (exceptand situatiile de mers constant), inseamna infundarea catalizatorului lejer, afectarea mai multor componente printre care egr, turbina, filtru de particule daca exista.

la diesel in principiu trebuiesc schimbate treptele de viteza astfel incat scaderea de rpm sa duca acul turometrului la inceputul zonei optime a turbine. aceasta zona este de obicei 1700 - 3500rpm (depinde de motor, poate fi mai mica, sau mai mare).
pentru depasiri nu este o problema, si ba chiar este indicat la nevoie sa te duci si aproape de limitare (~4000rpm). de asemenea este bine sa eviti acceleratiile puternice daca te aflii ca si turatii inainte de zona optima (adica mai jos de 1700rpm). si din cand in cand o rulare la turatii ridicate pentru curatarea motorului de calamina, care la diesel se depune mult mai repede, mai ales la rularea preponderent urbana...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Jul 2010, 15:06
Post #19


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Voi cititi cu atentie ce am scris mai sus, sau tocmai faceti repetitii pentru carnavalul de la rio si mai si postati din cand in cand?

Am uitat sa precizez, e vorba de megane 2, dupa 2007. Plus ca topicul incepe sa sune a anti-reclama renault. E ceva ciudat in toata treaba asta, sa zici ca motoarele k9k de pe clio sunt proaste, de vreme ce in bucuresti sunt multe taxiuri dci, cu acele motoare ce merg mult si bine.

@slider2- mergi tu cu megane 2 dci cu 5000 de ture constant. Faci o mica aroganta? Faptul ca dci-urile de la renault au mai multi membri in familie, nu inseamna ca te poti comporta cu toate la fel.

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Jul 2010, 15:12


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 15:11
Post #20


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




am citit foarte atent, si fiind unul care are diesel, care a condus megane 2 diesel iti repet: gresesti grav...

cine te pune sa ii dai 5000rpm constant?? nici macar nu cred ca ajunge pana acolo... ii dai cand ai nevoie, in rest condus adecvat...

This post has been edited by slider2: 1 Jul 2010, 15:16


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Jul 2010, 15:16
Post #21


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Am avut pana acum:

Clio 2004, DCI k9k de 65 cp, maxim 7000 de ture pe bord, recomandat sa il turezi pana la 4000 de ture (schimbat viteza la 3000)

Clio 2008, DCI, k9k de 95 de cp, maxim 7000 de ture pe bord, recomandat sa il turezi pana la 4000 de ture (schimbat viteza la 3000)

Megane 2, diesel, k9k, 100 cp, maxim 5000 de ture pe bord, recomandat sa mergi pana in 2500 de ture cu el.

Primele 2, cele mai fiabile masini ever dpdv al fiabilitatii. Nici o problema cu ele, prima e cea de 180.00, cea de a doua are 50.000 si e mai fortoasa ca oricand. Inca 10.000 si merge la distributie de schimbat. Cea de a doua a intrat pe mana unui guster la firma si intr-un an a ingropat-o(mentionez ca gusterul a avut pe mana si clio din 2004, pentru 10.000 de km si a reusit sa rupa racordul dintre evacuarea gazelor si turbina). Masina in momentul de fata are probleme inclusiv la balamalele usilor.


Nu am vorbit de nici un megane1, sau orice altceva. Daca vorbim de diesel, hai sa vorbim de dieselurile de pe camioanele Roman, de dinainte de 1989. Alea aveau pe bord maxim 3000 de ture... Haoleu mama, disesl cu 3000 de ture pe bord? Ptiu drace!

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Jul 2010, 15:21


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2010, 15:21
Post #22


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




io am pe bord vitezometrul pana la 250 la ora, peste cred ca intra limitarea electronica sad.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 15:22
Post #23


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




tu ori nu poti ori nu vrei sa intelegi. dieselurile de pe autoturisme (lasa-le pe alea de pe camion, ca stiu despre alea cateva) se pot tura pana in jurul a 4500-5000rpm, chiar daca pe bord scrie 15000rpm. uita-te la cele de la logan. pe variantele ieftine/slabe de echipare oricare dintre dieseluri este gradat pana la 7000rpm, pe cele mai scumpe are dunga rosie de la 4500rpm. care este explicatia??

cine ti-a recomandat tie sa schimbi la megane pana la 2500rpm sa stii ca se pricepe foarte bine...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Jul 2010, 15:22
Post #24


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Aia e viteza pentru sistemul nostru solar, peste intri in galaxia zen

@slider->intelege, sunt motoare diferite! Cele mai scumpe sunt mai puternice (100 cp) iar cele pentru gusterime au 65-95 cp (clio, kangoo, unele loganuri). Cele ieftine le poti tura pana in 4000-5000 de ture si nu au nimic, ba chiar le cureti injectoarele. Cele scumpe le ingropi daca vad turatia aceea in mod regulat!

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Jul 2010, 15:24


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 1 Jul 2010, 15:23
Post #25


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Cica daca ii are stergatoare tip aero te lasa pana la 300.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 1 Jul 2010, 15:23
Post #26


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Ok, nu e in intentia mea sa pornesc o (noua) disputa pe marginea motoarelor diesel - sunt destule pe forum smile.gif

Vreau sa identific motorul, si sa incerc sa aflu daca are pe el pardalnica de pompa Delphi, eventual si alte posibile "sensibilitati" ale lui.

Ca e K9K eu zic ca e destul de clar, avand in vedere ce scrie in talon. In talon mai scrie si puterea, si anume 50kW. De ci nu cred ca e K9K 790, care se punea pe Logan prin 2008, fiindca acela avea 48kW (65CP). Mai degraba e K9K 792 care se mai pune inca pe Logan (50kW / 70CP). Banuiesc bine?

einstein, e K9K ca asa scrie in talon, chiar daca anul de productie e 2007. Ce vrei sa spui mai mult? Hai, spune tot, nu te mai codi! biggrin.gif

Am si VIN-ul masinii, dar nu stiu daca ajuta cu ceva. Am si o poza cu motorul, nici aceea nu cred ca e de ajutor, dar la urma urmei, de ce nu? smile.gif

img1492jb.th.jpg

Sa va si spun de ce atata insistenta. Masina apartine unei firme si a fost utilizata de catre agentii de vanzari (mai multi), are 105.000 facuti in trei ani. Cum au condus nimeni nu stie (punct minus), dar masina are absolut toate reviziile facute la reprezentanta (punct plus), si a fost alimentata exclusiv la Lukoil (punct plus? punct minus?). In consecinta fratele meu e destul de entuziast, dar eu incerc, cu ajutorul vostru, sa-i expun faptele concrete ca sa poata lua o decizie in deplina cunostinta de cauza.

This post has been edited by paul_damian: 1 Jul 2010, 15:24


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Jul 2010, 15:24
Post #27


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(Markos @ 1 Jul 2010, 16:21)
io am pe bord vitezometrul pana la 250 la ora, peste cred ca intra limitarea electronica  sad.gif
*



Limitarea electronica a ceasului, ca masina mai duce.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jul 2010, 15:27
Post #28


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




si cat costa agregatul?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Jul 2010, 15:27
Post #29


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Depinde cine a condus-o ci pe unde.
Oricum, la 120.000 trebuie sa ii faca distributia.

Din punctul mneu de vedere, daca masina are un pret bun si la test e ok, ar trebui sa o ia. Renault oricum schimba piese in draci, numai sa aiba rulaj mare. Cum are o piesa un joc mic->schimbat, nu conteaza ca mai duce 10.000 de km.

This post has been edited by mircea-daniel: 1 Jul 2010, 15:30


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 1 Jul 2010, 15:27
Post #30


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(mircea-daniel @ 1 Jul 2010, 15:22)
@slider->intelege, sunt motoare diferite! Cele mai scumpe sunt mai puternice (100 cp)  iar cele pentru gusterime au 65-95 cp (clio, kangoo, unele loganuri). Cele ieftine le poti tura pana in 4000-5000 de ture si nu au nimic, ba chiar le cureti injectoarele. Cele scumpe le ingropi daca vad turatia aceea in mod regulat!
*



cine sunt motoare diferite?? alea de pe logan?? cum naiba ca sunt doar doua 70 si 85cp... raspunde la intrebarea de mai sus. de ce la loganurile ieftine e gradat pana la 7000rpm si la cele scumpe pana la 4500rpm in conditiile in care este acelasi motor...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 00:04
Forum Renault