SuperNova vs Solenza, Care pe care?
![]() ![]() ![]() |
SuperNova vs Solenza, Care pe care?
Maskatu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|||
Tince1290 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
ok...poate am exagerat cu 90% dar multe probleme se pot rezolva....uite mie nu imi ploua in masina....chederele se pot schimba...desi nu e foarte simplu dar se pot inlocui cu unele de solenza...de sunetul haionului (care e cel mai puternic) poti scapa cu un cui solenza si un cheder de solenza (care costa in total maxim 60 lei)....antifonarea costa 3-500 lei....nu?....pe tine cat te-a costat?....daca antifonezi elimini mai multe sunete din exterior care in solenza inca exista (adica poti face pe o supernova o antifonare mai buna decat cea din fabrica de pe solenza)....daca o insonorizezi materialele ajuta putin si la izolarea termica deci ai si un aer conditionat mai decent.....plasticele din interior suna doar daca sunt montate prost sau sunt rupte...la mine nu plasticele suna....oalele le poti inlocui daca sunt mancate si le dai cu grund si cu ulei pe interior si nu mai ai probleme...si daca pui cap la cap tot ce-am zis nu cred ca iesi mai scump ca diferenta de pret dintre cele 2....si totusi ai eliminat majoritatea problemelor
problema e ca de la o vreme majoritatea posesorilor de sn s-au saturat sa bage bani si timp in masina iar rezultatele sa nu fie pe seama asteptarilor lor....dar asta e...nu poti sa faci din kkt bici si sa si sune....tot dacie e la baza....si tot depasita e (de fapt sunt...ca si solenza e depasita)..si la solenza s-ar intampla la fel....nu e nimeni de vina ca tu vrei perfectiunea si dupa ce faci insonorizarea te astepti sa nu se mai aduca nimic de afara....tot masina e ....tot cutie...metal....drumuri rele...plm...urca-te in orice masina vrei tu si o sa vezi ca tot se aud sunete din exterior pe drumurile din ro...si cum spuneau si altii...sunt si solenze in care ploua...si sunt si solenze conserve....am fost intr-o zi cu una si troncanea mai rau ca a mea...depinde si de noroc si de intretinre.....eu unul nu regret decizia luata si daca maine as putea sa o dau la schimb pe o solenza nu as da-o....tot respectul pentru solenza...ii cunosc avantajele si dezavantajele dar iti garantez eu ca exista multe supernove peste solenza....diferenta e ca s-a investit timp si munca in ele...cred doar ca tu esti prea pretentios si prea perfectionist sa vezi asta....de mentionat ca tu dupa ce te-ai chinuit cu bordul de logan l-ai demontat pentru ca nu-ti arata exact benzina....deci nu cred ca supernova ta e de vina....ci tendinta ta spre perfectionism de mentionat si ca sunt multi posesori de solenze care au bagat peste 1000 de euro in ale lor si inca nu au rezolvat nici ei problemele lor... |
--------------------
-
-
-
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#33
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Ma doare capul de la atatea discutii stupide si fara sens. Te contrazici cu cineva care a desfacut masina din bara in bara si stie exact problemele ei. Am spus ce aveam de spus. Cine a inteles bine, cine nu, treaba lui.
PS atentie la limbaj. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ia ceva tonic si iti trece pe mine nu ma doare capu
![]() Parerea mea tot ce a iesti de la uzina pitesti nu a fost bun nici in prezent nu e fiindca garantie nu se da la tabla 10 ani asa cum se da la o nemtoaica sau la una franceza nu mai vorbesc de cele americane - japoneze sau coreene. Pe noi tabla ne-a omorat in rest e o caruta cu un motor imbunatatit. Daca faceau astia de la 0 ingineri nostri motoarele cutiile de viteza si tot tacamul mai spuneam. Oricum la noi e intiparit in minte ca o masina dupa ce ai cumparat-o trebuie sa te tina 20 de ani la nemti dupa maxim 1 -2 ani o schimba fiindca li se pare demodata si nu baga bani in ea sa o intretina daca pica ceva grosier. De aceea au cumparat logane ca nu se murdaresc cu atatea la acest capitol intretinere ca la celelalte pe asta s-a si bazat francezi cu ai nostrii. Evident daca s-ar fi scos din fabrica o masina calumea cu tabla groasa bine protejata la intemperii si pretul era destul de piperat. Oricum pentru marea majoritate a romanilor o sa ramana in cele din urma loganul iar in acesta perioada de sacrificiu ti la ce ai . Eu unu dupa cate am facut la sn sa-l schimb pe o solenza si aia sh mai bine raman cu caruta mea ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
quick |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
nu stiu de ce tot comparati masinile care sunt rulate? trebuie comparate la nivel de masina noua, acolo trebuie facuta o comparatie cum arata o supernova clima din 2000 cu o solenta clima scoasa in 2003 primele modele.
ca altfel am vazut si eu solente mai varza ca supernova mea. tineti cont ca solenta are altfel proiectat aeru conditionat tineti cont ca tabla ie mai buna plus ca am impresia masina are imbunatatita structura de rezistenta tineti cont ca sa facut imbunatatiri la haion tinti cont ca chederile sunt de alta generatie tineti cont ca mai sunt cu aerbag tineti cont ca unele solnite au si servodirectie plastice mai bune in interior, cum puteti sa spuneti ca sn ie mai buna ca o solenta? din punct de vedere estetic asta tine de ochiul fiecaruie dar in ochi mei solenta arata mai bine, arata putin mai modern. hai sa vedem este cineva instare sa faca o comparatie la dotari la modelu clima punem sn din 2000 si solenta 2003, si putem face si la performante. This post has been edited by quick: 23 Aug 2010, 20:25 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
rezistentele au fost adaugate cea ce poti si tu face iar daca vrei si la plafon poti pune de slz.
Slz e sn cu imbunatatiri la clima , sevo geamuri eletrice si oglinzi la ultimele modele. Cu servo a avut probleme . Un sofer bun trebuie sa stie sa conduca masini fara servo servo e un moft ( parerea mea ) desi am una cu servo directie. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Ampt |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Servo nu este totusi un moft, ci mai degraba un mare pas inainte !
Nu are nimic de-a face soferia cu un confort pe care ti-l da indiscutabil o masina cu servodirectie ! Gandati-va numai la o parcare intr-un loc unde indiferent cat de bun sofer ai fi tot trebuie sa faci niste manevre cu masina aproape pe loc si dupa aceea mai discutam ! This post has been edited by Ampt: 25 Aug 2010, 21:05 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
noroc ca la sn merge destul de usor volanul, daca sunt si putin in miscare il invart si cu o mana la a mea
am condus si o berlina din 99 si e de groaza cat de greu se invarte volanul e un chin sa o conduci |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
uragan |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
Servo un moft ? Esti primul om care afirma asa ceva .
Cum spunea si colegul mai sus , este un pas inainte , este ceva destul de util pentru sofer . |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#40
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Probabil ca multi considera ca si aerul conditionat sau abs-ul, esp-ul sunt mofturi...
Eu sunt de parere ca sunt dotari de bun simt, care iti usureaza condusul. Nu cred ca sunt asa multi soferi care daca le-ai da o masina cu servo si una fara, s-ar da cu fundul de pamant, cum ca le-ar place mai mult masina fara servo. In parcari servi directia ajuta foarte mult si iti usureaza parcatul. In loc sa te chinui cu trasul volanului, te poti concentra mai usor la manevra ce urmeaza sa o faci. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
caphonne |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Mie unul mi se pare cam aiurea topicul asta, ar trebui inchis .Discutiile de genul Supernova vrs Solentza vrs Logan vrs Bmw din anii 80
![]() This post has been edited by caphonne: 27 Aug 2010, 11:06 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#42
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Si mie mi se par multe topicuri lipsite de sens,fara rost,inutile,etc dar daca le inchizi (cum am facut cu topicul despre o eventuala renastere a solenzei, si ce dotari am vrea sa aibe) a zis lumea ca sunt eu rau intentionat si nu sunt un adevarat "iubitor de masini".....
![]() This post has been edited by Maskatu: 27 Aug 2010, 11:28 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
si eu sunt de parere ca decat sa ai o servodirectie cu probleme mai bine fara...cu atat mai mult ca sn are un volan foarte mare si daca totul la directie e ok o sa se invarta cu siguranta foarte usor....e deajuns sa se miste masina cu 1-2 km/h si o sa ai o directie de 2 ori mai usoare fata de cand sta pe loc...
legat de comparatia supernova 2000 si solenza 2003....nu trebuie privit chiar asa...trebuie facuta o medie..pentru ca supernova a suferit foarte multe modificari din 2000 pana in 2003....eu zic ca ar fi cel mai cinstit sa luam ca exemplu o supernova din decembrie 2001 sau ianuarie 2002 (avand in vedere ca a inceput la sfarsitul anului 2000 si s-a terminat la inceputul anului 2003)....logic vorbind....solenza este peste supernova..fiind practic o supernova modificata in bine....dar sa luam in considerare si faptul ca solenza este mai scumpa...factor care trebuie luat in considerare cand se compara 2 masini.....practic ne intrebam daca imbunatatirile de pe solenza isi merita banii....ca la baza e practic aceeasi masina e ca si cum am compara un megane cu un logan....e clar ce masina e mai buna dar la fel de clar e si care este mai scumpa...si logic ca mereu vor exista persoane care considera ca diferenta de pret nu se merita...atata timp cat ambele iti ofera ceea ce ai nevoie.... si da djasule...asa e...noi comparam carute....si vrem sa ne tina cat mai mult...pentru simplu motiv ca suntem o tara saraca...cum ai spus tu...nemtii nu se complica dar la ce salarii au ei...din salariul pe o luna-2 si-au luat un logan nou full...daca stam sa ne gandim si sa comparam cu masini straine...dar si pretul...eu zic ca dacia e ok....cat dai atata face...sunt supernove care au atins si 400.000 km...si sunt vw-uri care au atins un milion....dar daca stai sa compari preturile celor 2...o sa constati ca supernova e o investitie bune...solenza la fel....logan la fel....etc nu poti sa dai putin si sa faca mult This post has been edited by Tince1290: 27 Aug 2010, 11:31 |
--------------------
-
-
-
|
|
melomanuu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 600 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
Daca ii sa o luam asa ambele masini sunt niste gunoaie, singura parte buna a lor este motorul. Atat!! Tabla e de toata jena, plasticele sunt de toata jena, sistemul de franare este acelasi ca la batrana dacie si lista poate continua.
Care este mai buna dintre SN si SZ?? Categoric SZ este superioara SN-vei ca au facut unele mici imbunatatiri, dar si multe ornamente ce le are SN nu le are SZ. Depinde din ce prisma vrei sa privesti masinile. Vrei o imagine mai agresiva, o masina mai brutala, alegi SN, vrei comfort SZ. Eu ma numar printre multii posesori de SN care a bagat un sac de bani in masina si care inca continua sa bage. Si in momentul de fata SN mea o consider superioara unei SZ stock. |
--------------------
dacia
super nova
2001 clima
- TM86SRG
|
|
ngabyyy |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 24 July 10 From: Milano City ![]() |
Solenza...
Dacia Solenza a fost un sedan cu hayon de mici dimensiuni, produsă între martie 2003 și iulie 2005 de Uzina Dacia. Modelul Solenza a fost un model ce a avut la bază modelul SupeRNova, dar cu un aspect mai plăcut ce anunța trăsăturile noii identități de marcă. Exteriorul are o linie mai modernă și mai aerodinamică, iar bordul a fost integral redesenat, devenind mai ergonomic. Materialele folosite la interior sunt de calitate mai bună decât la SuperRNova. Din noiembrie 2003 a fost îmbunătățită structura de rezistență a mașinii, variantele superioare de echipare primind și airbag pentru șofer, Solenza fiind primul model Dacia care emite pretenții moderne de siguranță pentru ocupanții acestuia. Modelul a fost bine primit pe piață, având și cifre destul de bune la export. Cu toate că cererea era încă mare pe piață, compania Dacia a decis oprirea producției în vara anului 2005, concentrându-se pe creșterea producției modelului Dacia Logan. [modifică] Motorizări Pentru acest model au existat două versiuni de motorizare: una pe benzină de 1,4 litri similar cu cel de pe SupeRNova și un diesel de 1,9 litri,identic cu cel de pe Renault Kangoo și asemănător cu cel de pe Dacia Pick Up. Începând din 2005, modificarea evacuării și a gestiunii electronice a injecției au permis încadrarea în normele de depoluare Euro 4, până la acel moment încadrându-se în normele Euro 3. Supernova Dacia SuperNova este un autoturism de tip hatchback, cu 5 uși, produs de Automobile Dacia din 2000 până în 2003, fiind prima mașină ce ieșea pe porțile fabricii după achiziționarea de către Renault. SuperNova este de fapt o Dacia Nova care a fost îmbunătățită prin schimbarea motorului (Renault E7J 260) și a transmisiei cu cea de la Renault Clio. A fost un model intermediar, astfel modelul a devenit primul autoturism construit de Dacia care venea echipat cu aer condiționat și jante de aliaj. Prețul de comercializare al mașinii pentru varianta de top a fost de 5.800 €. Mașina a fost vândută în 4 versiuni de echipare: Europa, Confort, Rapsodie și versiunea de top Clima. Mașina corespunde normelor de depoluare Euro 2. wikipedia |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
- IL 50 GAB Consider ca Solenza a fost, este si va ramane una dintre cele mai reusite masini fabricate de Dacia. Nici mica, nici mare, fiabila
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#46
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Începând din 2005, modificarea evacuării și a gestiunii electronice a injecției au permis încadrarea în normele de depoluare Euro 4, până la acel moment încadrându-se în normele Euro 3.
Fals. Mașina a fost vândută în 4 versiuni de echipare: Europa, Confort, Rapsodie și versiunea de top Clima. A mai existat o versiune,se numea Campus. Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
Maskatu |
![]()
Post
#47
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Nu tot ce scrie pe wikipedia este adevarat. Este o encilopedie "libera" unde oricine poate adauga pasaje, articole, texte, si mai stiu eu ce.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
ngabyyy |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 24 July 10 From: Milano City ![]() |
da asa e, nu-i adevarat dar un miez de adevar tot este
Nova < SuperNova< Solenza< Logan < ??? Este si normal k din generatie in generatie sa creasca si stabilitatea confortul...dar si dotariile....a si pretul Logan masina de 5000 de euro... toate au fost frumoase...noi http://www.automobileromanesti.ro/Dacia/Dacia_SuperNova/ This post has been edited by ngabyyy: 29 Aug 2010, 21:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
- IL 50 GAB Consider ca Solenza a fost, este si va ramane una dintre cele mai reusite masini fabricate de Dacia. Nici mica, nici mare, fiabila
|
|
Hacker |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Eu cred ca sunt singurul care afirma ca in momentul asta nu asi da Dacia 1310 ( cea pe care o am ) pentru o supernova.
*Da, bun, supernova arata bine ( nu are bari cromate, linii vechi, manere cromate :X ) dar arata ok. *Motorul si cutia, e renault, piese scumpe, multe acum de proasta calitate, doar ambreiajul e 1200 lei cca. Dar merge frumusel. *Directie, masina sta bine pe viraje, dar daca vin gropile incepi sa te doara un ficat, rinichii ( prea rigida pentru drumurile noastre ), sunt multe alte masini care stau bine pe viraje si in drum cu gropi iti dau un minim de confort, ceea ce supernova nu ofera de loc. *Bucse, pff, alt minus, bara stabilizatoare fuge dintr-o parte in alta, bucsele ei se duc parca ar fi benzina " hei ce faci ? ma duc sa bag benzine, tu ? ma duc sa bag benzina si sa schimb si busele de la bara stabilizatoare". *Pe urma haionul, orice i-ai face scartaie, dar face zgomot frate, bine poate la mine e mai accentuat zgomotul fata de ale voastre ( si de la celebrul cui de slz sau silicon pe chedere, parca acum mai rau face).asta e. *Te urci in masina, pleci, incepe bordul sa fosneasca, scaunul sa faca poc, poc , poc, usa sa se mai deschida din cand in cand. Ajungi la destinatie, inchizi masina ( ai alarma ce naiba) vine unul, si poc iti descuie masina, te fura, apoi cand te intorci si vezi ca lipsesc chestii te intrebi ? oare nu trebuia sa sune?, verifici alarma, si afli cu stupoare ca trebuie sa treaca 40 de sec pana chestia aia de calculator trebuie sa calculeze volumul de aer din habitaclu. Mda.. *Te duci la spalatorie, dai spaga sa reduca ala presiunea la apa ( sa nu iti zboare bucati de tabla ) iti spala masina, pleci acasa linistit, deschizi usile, scoti covorasele, iei o carpa incepi sa scoti apa din ea, usuci covorasele, respiri usurat ca sa mai dus o zi cu superba noastra Supernova. Si ar mai fi multe, deci pe scurt ( sper sa nu supar pe nimeni, si daca supar oricum nu imi pasa ) asta e supernova, te ploua, bate vantul, e la fel ca un mers pe bicicleta, si probabil la fel ca mersul pe bicicleta nu o veti uita niciodata. This post has been edited by Hacker: 1 Sep 2010, 01:28 |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
BoR |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Imi pare rau ca esti asa dezamagit de Supernova.Cu putina rabdare unele din ''bubele''mentionate de tine se pot indrepta.
-In privinta suspensiilor rigide ai dreptate.Insa ar fi o rezolvare cu amortizoare de Solenza; -Referitor la bucse,eu in 54000km le-am schimbat doar o data pe cele de la bascule,nimic altceva si inca nu este cazul de inlocuire; -La mine e liniste in spate de la combinatia cui Solenza+reglat hayonul mai strans pe cheder; -La partea cu zgomotele bordului iarasi ai dreptate,si la mine sunt prezente,insa am identificat din ele si incerc cu ceva banda dublu-adeziva la unele imbinari de plastice.Scaunul nu scartaie,nici usile nu se deschid in mers(se pot regla).In privinta alarmei nu ma pronunt deoarece am una aftermarket,de care sunt multumit; -Am avut polemici cu alti colegi,eu chiar nu am observat sa se infiltreze apa. Nu idolatrizez aceasta masina,are hibele ei,insa daca ai putina pasiune,rabdare,multe din ele se pot rezolva.Satisfactia e foarte mare atunci cand reusesti sa aduci o imbunatatire cu propriile maini. |
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
b64chr |
![]()
Post
#51
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Nu stiu daca s-a spus, DSN are in plus fata de SLZ indicator de uzura a placutelor de frana. Nu ca ar conta prea mult, dar totusi ...
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#52
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Nu sunt cine stie ce "gadget". Multi au renuntat la senzor, oricum la reviziile periodice la care orice posesor ar trebui sa se duca, cei de acolo verifica placutele, discurile, lichidul de frana,etc.
Referitor la piese si la cati km pica/trebuiesc schimbate, tineti cont si de marca lor. Alea de srl nu tin nici jumatate din cat tin piesele originale, si de cele mai multe ori piesele originale au pret cel putin dublu fata de cele de "srl". Si evident, piesele originale de acum nu tin la fel de mult cat au tinut cele din uzina, care erau mult mai calitative. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Ampt |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@hacker : "Scanteieste, benzineste ce ma fac ca nu... porneste ?"
Doar pentru asta si cred ca nu isi are rost comparatia intre SupeRNova si Dacia 1310 ! Cand ti-era lumea mai draga se intampla cate ceva, ba cu capacul de la delco, ba se impusca platina sau poate condensatorul era buba !( scuze : am uitat de bobina, de fise si parca se uda si bujiile, nu stiu ce are !) Ajungeai seara cu masina acasa, mergea brici, dar a doua zi dimineata nu...pornea ! Si incepeai : benzina vine, scanteie are, ce mama masii nu porneste ?! O spun din experienta ca doar si eu am avut Dacia 1310 inainte si crede-ma ca aveam grija de ea ! Dar era loterie ce sa mai vorbim ( chiar daca ii schimbai totul la timp !) Calitatea pieselor lasa mult de dorit si tot timpul trebuie sa ai tot arsenalul la tine ! Nu contest problemele SupeRNovei ( le-ai enumerat foarte bine !), dar exact cum spunea si colegul BoR cu pasiune si rabdare poti rezolva multe dintre ele ( chiar daca nu in totalitate !) Asa ca prefer "bicicleta" asta pentru ca la ea nu-mi cade lantul atat de des ca la a ta ! ![]() P.S. Nu e vorba ca ai supara pe cineva, ci doar ca trebuie sa fim obiectivi cu noi insine ! ![]() Si eu sunt constient ca sunt masini muuult mai bune decat SupeRNova, asa ca nu ma apuc acum sa o supraevaluez si sa spun de exemplu ca e mai tare decat un Renault Megane ! Bafta ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#54
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Renault megane 1.5 dci , 6 trepte, 105 cai ... wet dreams baby...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Ampt |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Sunt si voi ramane fan benzina !!!
Cand o sa vad masinile de la Formula 1 cu motoare DIESEL atunci poate o sa-mi schimb si eu optiunea ! ( si tot nu sunt sigur 100 % !) ![]() P.S. Ca parere personala ( chiar daca exact cum am spus nu-mi plac !) cel mai tare motor Diesel de pe piata mi se pare cel de la Honda ! This post has been edited by Ampt: 1 Sep 2010, 10:22 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#56
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Iti spun eu ca la un consum de 5,6-6,6 in oras si 4,5 afara, ti-ai mai schimba parerea, plus de asta motorina este mai ieftina.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Ampt |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Iti spune cineva ca intretinerea la Diesel e mult mai scumpa decat la Benzina ?!
Vezi preturi consumabile, intervale mai mici la revizii, injectoare mai sensibile si multe, multe altele ! Asa ca sigur ca si costuri totale tot acolo ajungi ! P.S. Sa nu mai vorbim de faptul ca daca nu faci cel putin 25-30.000 de km. pe an, chiar mai bine stai in banca ta ! P.P.S. Scuze pentru Off-Topic ! This post has been edited by Ampt: 1 Sep 2010, 10:37 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
rezolvarile mele DSNului -liniste ca in solenza:
-Izolier band + fasie de camera pe cuiul banchetei din spate -Cuiul de la haion e acela ca la logan In U original al masinii dar am scos surubul cu cap hexagonal si am bagat altul in stea cu o pilulita distantier. acum cuiu nu se mai misca stanga dreapta si haionu sta tapan-se inchide prin apasare nu trantire. -purfix sub polia de boxe , purfix in spatele placii de plastic care tine cricul -strans corespunzator stop spate care e prins sus pe tavan(oglinda uneori facea zgomot) -Largit clema bancheta spate ca sa nu mai zdrangane + izolier pe clema -Dublu adeziv negru pe marginea exterioara din interiorul politei de casetofon care e prinsa cu 2 suruburi si zdrangane la orice gropita-se atinge polita de bord. -Centrat corespunzator capacele de la volan astfel nu mai zgartai plasticul cand misti volanul-pt cei care tin volanul sus la maxim , recomand dublu adeziv intre capac volan si bord -eliminarea zgartaitului -Prins corespunzator torpedoul din dreapta plus purfix pe marginea usitei ca sa nu mai troncane la gropi. -Schimbat piulitele din usi care tin fetele -astfel fata de usa sta nemiscata si nu mai scartaie plasticaraia dupa ea. -Purfix peste polita de boxe in margine astfel haionu o tine la inchidere oare cum presata inca aceasta sa nu se mai miste sus-jos -Saibe distantiere la scutul motor, astfel la plecarea dupa loc sa nu mai atinga catalizatorul in scut. Ne rezolvate : -plasticele deasupra bordului pe unde iese aerul la parbriz scartaie ca dracu la viraje sau gropi -usita stanga de la sigurante-scartaie -panoul central cu butoanele pt racire sau incalzire-scartaie In rest liniste si pace mai bine ca in solnita This post has been edited by powertodacia: 1 Sep 2010, 10:43 |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
Maskatu |
![]()
Post
#59
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
@ampt: am destui prieteni cu dci-uri si inafara de filtre si ulei... aceleasi piese ca la orice masina.
Daca facem calcule, sa zicem cu 15.000 km/an cu o medie de 7 la un benzinar de 1.4 si o medie de 5,5 la un diesel, ar iesi o diferenta de 225 litri , calculata in lei, 1012 roni. De la 20-25 mii km in sus diferenta devine evident mult mai mare. Din toate cunostintele, nu am auzit pe careva sa ii fi picat injectoarele, rampa sau altceva, in schimb am auzit de pompa de benzina picata pe un opel si un logan, asa ca totul este discutabil. @power to dacia. Incerci sa convingi pe cineva ca aplicand lista aia lunga pentru o super nova, ar merita mai mult decat sa dea in plus 300-400 de euro si sa isi cumpere direct o solenza? |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
powertodacia |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 853 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
nu incerc sa conving pe nimeni si nimic, doar ca io am luat supernova de l o cunostinta si daca ar fi sa aleg intre o solenza de la un necunoscut sau samsar si o dsn de la o cunsotinta ar merita mai mult dsn-ul.
parerea mea. iti arat solenza care a fost lovita din toate incheieturile si arata ca noua. posibil ca io am avut norocu sa iau una fara pic de rugina. 1 Sep 2010, 11:56: 1 din 5 solenze poti spune ca merita cumparata si ca au avut proprietari care au ingrijito. nu vad rostu sa dai dsn pe o solenza la fel sau chiar mai rau. This post has been edited by powertodacia: 1 Sep 2010, 11:56 |
--------------------
supernova
Clima
2003 Dacia super..super...super BOOM!
Improvizatii: GPL/AC Rezultat: Nesatisfacator=> Pisicuta 316 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 02:38 |