DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Berlina de neoprit, de un an merg fara frane, ce sa faaaac??

Pitzy
post 8 Aug 2004, 08:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




De aproape un an cand am skimbat placute, ferodouri, si mai de curand repartitor nu mai am frane decat la 40km/h. M`am obisnuit asa, am fost la mare, la munte, cu inima la 120 bmp. Daca le aerisesc tin bine 2 zile si pe urma iar ca inainte de asta nu le`am mai aerisit demult, in plus mai arunc si banii pe un bidon de likid/saptamana. Dupa ce fac o aerisire likidul in borcan nu scade, pe la roti nu se pierde, dar la 2 zile da aer la greu NUMAI pe spate. Ce sa mai fac, de la ce sa fie ca mooor de nervi! ! ! :evil: :evil: :evil:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 8 Aug 2004, 08:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Daca le aerisesc tin bine 2 zile si pe urma iar ca inainte... pe la roti nu se pierde, dar la 2 zile da aer la greu...

1. Spune-ne sensul (de unde incepi, cu ce continuii si cu ce roata termini) cum faci aerisirea si metoda folosita.
2. Ca sa poti observa pierderea:
curata bine fiecare imbinare; ia o creta alba si freaca bine fiecare imbinare pina se umple cu praful de creta dupa care fa pedale de frina (e bine ca in portbagaj sa pui greutate mare ca sa se deschida limitatorul de frinare); controleaza apoi imbinarile si vezi unde s-a umezit praful de creta. La cilindri rotilor spate nu vei folosi metoda de mai sus ci vei indeparta putin garnitura de praf in partea de jos si vei observa daca e sau nu umeda. Daca din cele scrise mai sus, nu se observa scapari de lichid, inseamna ca defectiunea e in pompa centrala de frina.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 8 Aug 2004, 09:05
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




1. Adica le aerisesc si pedala sta sus si e tare timp de 1-2 zile. Apoi se lasa aproape la podea si se inmoaie. In mers, dupa 5-6 pedale facute se ridica pe la jumate si pot sa opresc si eu la semafor. Aerisirea o fac incepand cu cea mai indepartata roata de pompa( dr spate) si term cu st fata. Ultima oara aerisesc ai pompa. Metoda folosita e cea clasica stiuta de tot romanu, unu face pedale, unu da drumu la ventile.
2. Nu cred ca mai e nevoie sa dau cu creta pentru ca ce s`ar pierde pe acolo ar disparea din borcan, si acolo e la nivel mereu. Totusi nu pricep pe unde prinde aer, eu cred ca pe la repartitor, pentru ca nu da aer decat pe spate. Dar daca intra aer nu trebuie sa scape lichid?? Si NU scapa deloc......


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 8 Aug 2004, 09:56
Post #4


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4466

Exact aceleasi manifestari si la mine, a fost pompa! La 2 zile dupa ce am reparat multe pe la frane, m-am trezit ca nu mai tine deloc pedala.
Schimbat pompa -> de juma de an am frane bune biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Aug 2004, 10:02
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Problemele sunt: Pompa frana si jeg de lichid naspa romanesc.
1) desfa pompa, verifico daca nu e ovalizata. Daca e, get a new one, daca nu, cumpara garnituri (sa nu te bazezi ca o pompa noua e mai buna, pe mine ma tinut 2 luni una noua)
2) cumpara lichid ca lumea. Eu am pus 2+2 DOT 4 si dintr-o data nu mai am probleme. Doar dimineta nam pedala, da' zilnic face asa......asa ca inainte sa o pornesc...dau 2 sau 3 pedala e dupa aia prinde sus.....rar e cand tre sa repet operatiune in timpul zilei daca stationeaza mai mult.....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 8 Aug 2004, 13:45
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Pai daca ar fi de la pompa, inseamna ca pompa baga aer nu? Dar cum se face ca baga aer numai pe spate...sau e vorba cu circuitu asta dublu care are 2 pistonase in pompa? Daca prinde doar unul din ele aer tot nu ar avea cum sa bage aer numai pe spate, ca sunt in X. Adica unul e pt fata st+spate dr, iar celalalt pt fata dr +spate st. Deci de unde aer doar pe spate?????
P.S.:-garniturile de la pompa sunt schimbate de max 2 luni, ca a fost ultimul lucru pe care mai aveam sa il skimb :vmad: :vmad: :vmad:


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N_E_G_R_U
post 8 Aug 2004, 22:10
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti




In mod sigur este de la tzevoiu ala Borla care ti l-ai pus in loc de toba! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Singura masina cu adevarat de neoprit este o Dacia fara frane!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 9 Aug 2004, 00:53
Post #8


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Pitzy,
QUOTE
garniturile de la pompa sunt schimbate de max 2 luni


La mine au fost simbate cu 2 zile inainte sa ma lase definitiv franele!
Nu stiu cum ajunge aer in spate, dar crede-ma ca simtomele sunt la fel..


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Aug 2004, 07:35
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Da, da, intodeauna pe spate...si eu am simplu circuit....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 9 Aug 2004, 08:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Totusi nu pricep pe unde prinde aer, eu cred ca pe la repartitor, pentru ca nu da aer decat pe spate. Dar daca intra aer nu trebuie sa scape lichid?? Si NU scapa deloc......

La mine repartitorul tragea aer fara sa scape lichid...


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Aug 2004, 08:33
Post #11


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sau.....lichidu sa faca bule, desi nu stiu care e probabilitatea....deci poti avea sistem perfect etans, dar sa mearga prost...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 9 Aug 2004, 09:13
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Sa inteleg ca trebuie sa iau o pompa noua. E cam scumpa din cate stiu eu. Credeti ca o pompa de la dezmembrari, una de renault sau ceva care sa se potriveasca e mai avantajoasa decat una noua de dacie?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Aug 2004, 09:16
Post #13


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Bah.....ce-am zis? Desfa pompa...daca e buna....schimbi garniturile...PUNCT. Nu arunca banii degeaba..

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 9 Aug 2004, 09:21
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Frate problema e ca nu prea ma pricep io sa imi dau cu parerea daca e buna sau nu. Ca daca stiam imi dadeam seama de cand i`am skimbat garniturile. Stiu si eu ca trebuie ca interiorul cilindrului sa nu aiba santuri si sa nu fie ovalizat. Problema e ca ma uit pa tzeava aia juma de ora si nu prea imi dau seama.....


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Aug 2004, 09:27
Post #15


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Hehe...pentru a vedea daca e ovalizat trebe scula speciala, sau.....ochi bun biggrin.gif
Duo la mecanic....si daca nenea sare cu schimbatu pompei inainte sa o desfaca, ia corpu pompei si infigel in capu prostului....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel75
post 9 Aug 2004, 09:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 17 June 02
From: VASLUI




as spune ca e din pompa daca in rest tot circuitul zici ca e bun..are un sistem tip supapa in interior..daca e lichidul nashpa, blocheaza acel sistem..nu am fost atent, ce pompa zici ca ai??


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2006 - VS-58-KNX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 9 Aug 2004, 13:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




De regula limitatorul si cilindri sunt principali vinovati la mai toate daciile purtatoare de asa ceva. De fapt ce se intimpla - in momentul cind se apasa pedala se creeaza presiune cca 80-100 bar. Dupa eliberarea pedalei lichidul revine in pompa si aici este beleaua in momentul cind revine se creaza vcauum ce poate deforma marginile garniturilor de la cilindri receptori sau limitator si in acel moment patrunde aerul - binteles o cantitate fffffff mica dar suficienta ca prin acumulari sa produca deereglari in sistem
Sfatul mea nu umba la pompa ci verifica si inlocuie garniturile de la cilindi receptori roati idem cu limitatorul Si inca ceva ca sa te convingi ca nu este pompa ( daca ai pompa cu dublu circuit ) suspenda circuitul spate prin obturarea cu un dop filetat in lucul conductei si ai sa constati ca pedala este beton fara sa se mai inmoaie


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 9 Aug 2004, 17:46
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Dyda, asta da idee buna. Macar asa o sa imi dau seama daca este problema pe fata sau pe spate. O sa incerc sa blokez conductele care se duc pe spate. Mersi


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 9 Aug 2004, 19:12
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Pune o pompa cu simplu circuit de aia mica si un repartitor simplu circuit si sa vezi atunci frane (daca ai si servofrana se franeaza masina numai daca lasi piciorul pe pedala cu propria lui greutate..... chestie testata de mine).
O sa spui ca e mai bun dublu circuit ca ... bla bla bla ... dar ce folos sa ai dublu circuit care nu te ajuta cand e in buna stare daramite cand s-o defecta... nici atat ...
Bafta !


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 9 Aug 2004, 19:30
Post #20


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




RAR-ul oracaie daca faci asa ceva smile.gif


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RALLYMAN
post 9 Aug 2004, 19:35
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 November 03
From: CONSTANTA




Sant sigur ... dar cand ajungi la Rar ... nu mai ajungi tu ca deja ai vandut cotetzu'... ca acolo mergi numai la schimb de propietar si alte dati mai putin intalnite ... si chiar si acolo merge aia ca "lucrurile unse merg mult mai usor..."


--------------------
Volkswagen Passat Var. GT 16V - CT-97-NFL
Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL
Dacia 1300 1983 CT-97-FNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 10 Aug 2004, 16:05
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Am patzit la fel la Nova. Pe la limitator/repartitor (la nova e o singura piesa) prindea aer in circuitul spate. La 3-4 zile dupa aerisire nu mai aveam frane deloc.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 10 Aug 2004, 21:35
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE

1. Aerisirea o fac incepand cu cea mai indepartata roata de pompa( dr spate) si term cu st fata...unu face pedale, unu da drumu la ventile.
2. eu cred ca pe la repartitor, pentru ca nu da aer decat pe spate.

1. Aerisire o faci gresit, atit ca ordinea rotilor cit si ca principiu. Roata cea mai departata de pompa centrala de frina este stinga spate, urmeaza dreapta spate, dreapta fata si ultima este stinga fata. Aerisirea se face punind pe capatul aerisitorului un furtun transparen iar celalalt capat al furtunului se pune intr-un vas cu lichid de frina pt a nu trage aer in timpul aerisirii.
2. Repartitorul este o simpla cruce ce distribuie presiunea din conducta principala spre rotile din stinga si din dreapta. Piesa ce se defrecteaza si pe unde poate trage aer este limitatorul de frinare.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 11 Aug 2004, 20:44
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Daca nu te ajuta atatea sfaturi , atunci fa-ti o trapa in podea si franeaza ca Fred Flinstone ! :mrgreen:


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 12 Aug 2004, 09:19
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Mah nu gasesc nimik sa se potriveasca in gaurile alea de la pompa, in locul la tzevi, ca vreau sa suspund spatele sa vad daca mai prinde aer asa. Aveti voi idee ce se poate infileta acolo fara sa stric filetu din pompa??? :roll: :shock:


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 12 Aug 2004, 19:01
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Aveti voi idee ce se poate infileta acolo fara sa stric filetu din pompa???

Scoate teava, taie o "pastila" de cauciuc, pune-o in interior si infileteaza teava la locul ei. Astfel vei optura traseul spre spate.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 14 Aug 2004, 20:16
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Ideea ta e buna, mersi mult. Vad ca ai renuntat si la caterinca. O sa incerc asa cum ai zis tu si sper sa nu fuga cauciucul in tzevi...
:up:


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 14 Aug 2004, 21:14
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Vad ca ai renuntat si la caterinca.

:!: :!: :!: Fa-ma sa inteleg.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 15 Aug 2004, 16:09
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Mi`ai zis pe alt topic: "Poate masina ta merge si singura, fara motor. Asta n-ai incercat?"


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 15 Aug 2004, 18:51
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




nu suspena.daca ai regla bine ferodourile si tot asa face schimba cilindri receptor si nu o sa mai ai probleme


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 14:10
Forum Renault