Zborul cu avionul, intrebari, sugestii
![]() ![]() ![]() |
Zborul cu avionul, intrebari, sugestii
Wolfman |
![]()
Post
#91
|
||
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
|
||
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|||
Shush |
![]()
Post
#92
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Eu nu mi-am luat niciodata cu mine cosmetice (doar un deodorant). Prefer sa le cumpar de acolo decat sa le car din tara sau sa am probleme la aeroport.
|
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
Marty |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Doar leptopu' te vor pune sa-l scoti din geanta, restul ramine inauntru. Oricum, vezi sa nu aglomerezi lucrurile ca s-ar putea sa se excite cam tare ca nu disting lucrurile bine p-acolo.
Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#94
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
shush@Pai nu-i tot aia, sau le lasi la hotel inainte de intoarcere?
Marty@ nici eu nu obisnuiam sa scot decat laptopul insa tot in Dusseldorf mi-au facut observatie ca punga cu lichide trebuie pusa in tavita, de-atunci procedez asa sa evit discutiile. This post has been edited by Wolfman: 12 Sep 2010, 14:08 |
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
Shush |
![]()
Post
#95
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Exact ! Cumpar recipiente mai micute care sa imi ajunga exact cat stau. Daca ramane putin il arunc si gata.
|
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
membru_DC |
![]()
Post
#96
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#97
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Marty @ 12 Sep 2010, 14:02) Doar leptopu' te vor pune sa-l scoti din geanta, restul ramine inauntru. Oricum, vezi sa nu aglomerezi lucrurile ca s-ar putea sa se excite cam tare ca nu disting lucrurile bine p-acolo. Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega. acu se explica de ce freca ala de zor o hartie pe carcasa laptopului...eu credeam ca vre sa il stearga de praf sau de amprente ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Cris_Kgs |
![]()
Post
#98
|
![]() "Ăla cu Dacia" Group: Members Posts: 41 Joined: 21 December 08 From: Pitesti ![]() |
![]() Probabil si iti ziceai, uite ba ce inseamna strainu' , imi sterge si leptopu' . ![]() ![]() This post has been edited by Cris_Kgs: 12 Sep 2010, 21:29 |
--------------------
Dacia / Skoda
Solenza 1.4/Octavia 2 facelift
2005 / 2011 Posesor de Solniță fără turometru, deci feriți-vă.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#99
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sincer? da...am zis..ia uite ba...el a pus un deget si a sters toata carcasa laptopului...dar ma miram de ce s-a uitat pe carpa dupaia...credeam ca sa vada cat de prafuit era
![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Markos |
![]()
Post
#100
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(eXtenSion @ 12 Sep 2010, 11:27) Pentru raul de miscare cam ce pastile as putea sa iau si cam cat costa? Adica, a incercat cineva vreun anume fel si au functionat, ca sa nu iau la nimereala din farmacie orice. Asta ca sa am ceva la mine in caz de... ![]() Vezi ca e nasol, pe Tarom dupa zece minute de stat la buda bate o stiuardesa la usa si te întreaba: "Tu.. cat timp petreci zilnic la toaleta?" This post has been edited by Markos: 12 Sep 2010, 22:24 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Cris_Kgs |
![]()
Post
#101
|
![]() "Ăla cu Dacia" Group: Members Posts: 41 Joined: 21 December 08 From: Pitesti ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Du-te ca nu esti sanatos la cap. Si se ofera sa ii faca si o clisma? This post has been edited by Cris_Kgs: 12 Sep 2010, 22:40 |
--------------------
Dacia / Skoda
Solenza 1.4/Octavia 2 facelift
2005 / 2011 Posesor de Solniță fără turometru, deci feriți-vă.
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#102
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
acu' serios vorbind, vazand tot felu' de specimene care au inceput sa zboare cu avionu (in special cei care imediat dupa desprinderea de la sol se ridica repede de pe scaun sa caute el nu-stiu-ce in geanta si cad toate bagajele pe pasageri), stau si ma intreb:
Daca lasa stiuardesele pe unu mai de la tara pe care nu-l duce bibilica la iesirea de urgenta si pe la 10K M se gandeste el sa traga de maneru' rosu?.... ![]() Cu toate ca se zice ca discutia dintre ele si pasagerul salvator stg. respectiv dr. are rolul de evaluare pisihologica a individului respectiv. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
namidee |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Daca il apuca la 10K m sa traga de manerul rosu, cred ca n-are absolut nicio sansa sa deschida usa avand in vedere cabina presurizata si viteza avionului. Dar undeva mai jos (pe la 1000 m altitudine) n-as mai baga mana in foc.
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mare chestie 1000m nu e o distanta asa mare se poate sari
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#105
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
cand am aterizat acu' cativa ani pe Barajas, chiar m-am speriat in momentul in care toti capsunarii, prostituatele si pestii au inceput sa aplaude, nu stiam ce se intampla.... probabil ca pana atunci statusera cu morcovu-n-cur
![]() PS: acu' cateva zile eram la poarta de imbarcare pe CDG cu o haita de gitanes insirata pe vreo 3 randuri de scaune, galagie, mizerie, limbaj spurcat, etc .... a fost "priceless" momentu'-n care au venit doi politisti romani cu unu cu bratari la mainii sa se imbarce in avion...... deci s-a facut liniste instant... cre'ca ramasesera cu sechele de la ultimile vizite la facultate si-si dadusera seama ca dupa facultate exista masteru', doctoratu', etc.....oricum se vedea pe ei ca fusesera la furat si nu la cersit ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
marksman |
![]()
Post
#106
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.745 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(cristianco2002 @ 12 Sep 2010, 13:06) [...] Daca zbori 2-3 ore n-ai nevoie sa te uiti la filme, mai ales ca zbori prima data. Pe intercontinental e cazu sa-ti iei muzica si filme, altfel de urci pe pereti de plictiseala. Pe transcontinentale au program multimedia. Exista macar un post de radio prin satelit pe care il poti asculta. Programul de filme al KLM-ului la economy e infect; Lufthansa are programe faine. Daca nici alea nu ti-s pe plac, poti lua un leptoc cu tine. Eu am preferat sa iau un mp3 player in caz de plictiseala, dar am uitat ca aveam aceleasi melodii pe care le ascultasem cand am venit din China, asa ca am preferat filmele si muzica lor. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
Marty |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(membru_DC @ 13 Sep 2010, 01:08) Daca lasa stiuardesele pe unu mai de la tara pe care nu-l duce bibilica la iesirea de urgenta si pe la 10K M se gandeste el sa traga de maneru' rosu?.... Lasa-l sa traga, da-l in plm, mai mult decit sa-si ia o bataie sora cu moartea n-are ce sa pateasca. Puteti trage de oricare dintre usi si geamuri, nu se-ntimpla nimic decit ce v-am zis mai sus. Daca vreti sa organizati o excursie catre final destination, va zic eu unde sa dati o gaurica, e mai greu de ajuns acolo da' efectu-i garantat!![]() This post has been edited by Marty: 13 Sep 2010, 07:38 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Garett |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
@Extension: Daca vezi ca-s turbulente nu cere cafea! Altfel s-ar putea sa te trezesti cu ea pe pantaloni. (learned the hard way!)
|
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#109
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aa
inca 2 observatii la AirFrance au avut program multimedia super(pe boeing 747 jumbo jet(la etaj,sus aveau lcd pe scaunul din fata cu 20 canale tv...si o tona de filme..am avut ce face..jos rula doar un film)) si a 2-a cafeaua sau ceaiul..ma rog..cam orice bautura fierbinte e servita intr-un recipient dintr-un material izolator termic. deci desi va parea rece(chiar nu o sa simtiti la mana), atentie sa nu va frigeti.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Shush |
![]()
Post
#110
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Mie cel mai mult mi-a placut intr-un 777 (sper sa nu gresesc) de la KLM. La fiecare scaun era un monitor cu un fel de telecomanda si casti. Aveai de toate de la informatii complete despre zbor pana la filme, muzica si chiar joculete.
Oricum atunci ma impresionau chestiile astea, acum caut sa fie cat mai ieftin. Nu ma intereseaza mancare, bautura, entertainment. This post has been edited by Shush: 13 Sep 2010, 11:29 |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#111
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.688 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marty @ 12 Sep 2010, 15:02) Doar leptopu' te vor pune sa-l scoti din geanta, restul ramine inauntru. Oricum, vezi sa nu aglomerezi lucrurile ca s-ar putea sa se excite cam tare ca nu disting lucrurile bine p-acolo. Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega. Aia e pentru explozibili, nu pentru droguri. Aia de te verifica acolo sunt pentru securitatea avionului, vamesii sunt altii. Marty, iesirea de urgenta nu se poate deschide decat cand sunt toboganele deschise? Sau e functie de diferenta de presiune dintre cabina si exterior. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
corbex |
![]()
Post
#112
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
De fapt nu stie, foloseste iesirea de urgenta doar la restaurant, inainte sa se prabuseasca chelnerul cu nota.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Marty |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 13 Sep 2010, 11:45) Marty, iesirea de urgenta nu se poate deschide decat cand sunt toboganele deschise? Sau e functie de diferenta de presiune dintre cabina si exterior. Daca "deschizi" in avion un tobogan sau o barca de salvare, ai marea sansa s-o mierlesti mai rapid decit iti poti inchipui, asta-n cazu' ca n-ai la indemina un pix/briceag/sufrubelnita. Nu stiu cum poti "deschide" un tobogan cu usa inchisa, unde-l lasi sa se umfle? Toboganele se afla pe interiorul usilor si sunt vizibile din avion (au un carenaj de plastic pe deasupra), la inchiderea usilor acestea prinzindu-se in podea cu o bara de metal (in cazul in care deschizi usa sa se declanseze toboganul). Usile se blocheaza exclusiv prin presurizare. Din momentul in care se inchid toate usile, sistemul incepe sa pompeze, in orice moment de atunci si pina la oprirea motoarelor, presiunea in cabina fiind mai mare decit presiunea de afara. Datorita faptului ca absolut orice in avion se deschide spre inauntru, nu o sa ai niciodata forta necesara sa executi manevra asta. In plus de asta, la unele avioane toate usile si iesirile de siguranta sunt asigurate pneumatic, fiecare dintre ele avind o anvelopa care se umfla pentru a asigura etanseitatea. This post has been edited by Marty: 13 Sep 2010, 12:08 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Restu' ca restu... nu pot zice ca am avut probleme.
Ce m-o distrus pe mine o fost aterizarile. Ma simteam de parca mi se rupeau timpanele incet dar sigur. Pentru data viitoare, m-oi iuta sa vad unde gasesc dopuri de urechi de egalizare a presiunii. Sau puteti incerca ce scrie pe aici . QUOTE "Pain in the ears, especially on landing is experienced by many people who fly, the pain being on a scale of mild discomfort to severe pain depending on the amount and location of damage." He advised: "There are a number of simple self-help solutions for mild cases of barotrauma/ear discomfort including swallowing more frequently, chewing gum, yawning, and auto-inflating the ears by the Valsalva manoeuvre. This consists of pinching the nostrils closed and puffing out the cheeks forcibly to attempt to pass air from the back of the nose to the middle ear via the Eustachian tube, in order to equalise pressure." Mr Garfield-Davies also added: "The air pressure changes brought about by an aircraft's descent, a rate of around 500 feet per minute, may be too rapid for the blocked Eustachian tubes to adjust to properly. If a Eustachian tube is blocked, the difference in pressure between the outside and the middle ear builds-up forcing the ear drum inwards, which can cause pain. Sometimes the negative pressure build up is so great that the middle ear fills up with clear fluid and this can sometimes be blood stained." Nevertheless for some people who have suffered repeated pain and discomfort during air travel and the standard methods of equalising pressure have failed, a new pressure regulating ear plug, Earplanes® is now available which enables the ear drum to adjust to the changes in altitude pressure at a more natural rate. Malcolm Boothman of Cirrus Air Technologies described how an alternative simple solution to prevent barotrauma works. "EarPlanes® comprise of a silicone ear plug and a ceramic pressure regulator. The silicone section has four circumferential rings which provide an air tight seal between the product and the ear canal. The ceramic pressure regulator is a controlled filter and acts as an impedance to the flow of air into, and out of, the ear canal and can reduce ear discomfort as the air-pressure difference on the exterior and interior of the middle ear is lessened". Sursa |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Marty |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
bucatzel, e de preferat sa nu zbori cind esti racit.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nu eram racit.
Oricum, cand am aterizat in New York, o fost un unghi de coborare mai rezonabil, si nu m-a deranjat chiar atat de tare. Cand am aterizat in Budapesta, parca eram in Stukas, numai sirena mai lipsea. Si oricum, n-as fi avut de ales, ca in intervalul dintre achizitia biletelor si plecare, aveam timp lejer sa racesc si sa-mi treaca de vreo doua ori. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
corbex |
![]()
Post
#117
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
In antichitate, cind zburam intern cu AN24, stewardesa trecea pe la fiecare si-i oferea ceva de supt. Zicea ca face bine al urechi.
![]() This post has been edited by corbex: 13 Sep 2010, 12:25 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Markos |
![]()
Post
#118
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(Marty @ 13 Sep 2010, 13:08) Usile se blocheaza exclusiv prin presurizare. Din momentul in care se inchid toate usile, sistemul incepe sa pompeze, in orice moment de atunci si pina la oprirea motoarelor, presiunea in cabina fiind mai mare decit presiunea de afara. Datorita faptului ca absolut orice in avion se deschide spre inauntru, nu o sa ai niciodata forta necesara sa executi manevra asta. daca prinzi 3 boraci în forma în avion, io zic ca o sa reusesti. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
cdadan |
![]()
Post
#119
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
De la femeie e ok. Nu stiu ce faceati daca era barbat.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
namidee |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 19 September 08 From: Frankfurt ![]() |
Apropo de postul lui bucatzel, poate ne lamuresc cunoscatorii referitor la sindromul "ma dor urechile la aterizare". Mai precis, in unele avioane abia simti, in altele simti ca-ti plesnesc urechile. Cauza banuiesc ca ar fi sistemul de presurizare mai bun sau mai prost, dar intrebarea ar fi care avioane sunt mai bune in aceasta privinta?
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4 MPI 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 15:30 |