DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zborul cu avionul, intrebari, sugestii

Wolfman
post 12 Sep 2010, 13:57
Post #91


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




La nemti e voie doar cu o punguta sigilata cu 2-3 recipiente de cel mult 100 ml (fiecare) de lichide, sunt automate cu pungute de plastic cu 2 euro/5 buc. Punga cu lichide se scoate din bagaj si se pune la vedere in tavita, altfel iti cotrobaie prin bagajul de mana. Restul de cosmetice lichide mai bine le pui la bagajul de cala. Atentie la dimensiunea initiala a recipientului, la check-in in Dusseldorf voia sa-mi arunce o pasta de dinti pe 2/3 folosita pe motiv ca scria pe ea 150 ml. Am aruncat o pasta de ras in locul ei, tiganeala curata. Recomandat sa ai o curea cu catarama detasabila, sa nu fie nevoie sa-ti tot scoti cureaua. Daca ai pantofi/cizme cu intarituri de metal mai bine descalta-i inainte, astfel scapi de pipaielile profesioniste ale politaiului. De fumat poti sa uiti pe durata calatoriei, doar unele aeroporturi au locuri pt. fumat care sunt de nefolosit, sunt ca un fel de afumatori de 25-30 mc in care pufaie cate 10-15 persoane deodata...

Pe Luftansa merita sa-ti faci card Miles@More, daca zbori des aduni mile si poti sa le valorifici in duty-free, sunt promotii, ec.

This post has been edited by Wolfman: 12 Sep 2010, 13:58


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 12 Sep 2010, 14:01
Post #92


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Eu nu mi-am luat niciodata cu mine cosmetice (doar un deodorant). Prefer sa le cumpar de acolo decat sa le car din tara sau sa am probleme la aeroport.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 12 Sep 2010, 14:02
Post #93


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Doar leptopu' te vor pune sa-l scoti din geanta, restul ramine inauntru. Oricum, vezi sa nu aglomerezi lucrurile ca s-ar putea sa se excite cam tare ca nu disting lucrurile bine p-acolo.
Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 12 Sep 2010, 14:04
Post #94


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




shush@Pai nu-i tot aia, sau le lasi la hotel inainte de intoarcere?
Marty@ nici eu nu obisnuiam sa scot decat laptopul insa tot in Dusseldorf mi-au facut observatie ca punga cu lichide trebuie pusa in tavita, de-atunci procedez asa sa evit discutiile.

This post has been edited by Wolfman: 12 Sep 2010, 14:08


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 12 Sep 2010, 14:05
Post #95


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Exact ! Cumpar recipiente mai micute care sa imi ajunga exact cat stau. Daca ramane putin il arunc si gata.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 12 Sep 2010, 16:46
Post #96


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(Marty @ 12 Sep 2010, 15:02)
Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega.
*


radmasa.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Sep 2010, 20:42
Post #97


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(Marty @ 12 Sep 2010, 14:02)
Doar leptopu' te vor pune sa-l scoti din geanta, restul ramine inauntru. Oricum, vezi sa nu aglomerezi lucrurile ca s-ar putea sa se excite cam tare ca nu disting lucrurile bine p-acolo.
Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega.
*




acu se explica de ce freca ala de zor o hartie pe carcasa laptopului...eu credeam ca vre sa il stearga de praf sau de amprente smile.gif)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cris_Kgs
post 12 Sep 2010, 21:29
Post #98


"Ăla cu Dacia"


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 December 08
From: Pitesti




radmasa.gif
Probabil si iti ziceai, uite ba ce inseamna strainu' , imi sterge si leptopu' . radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by Cris_Kgs: 12 Sep 2010, 21:29


--------------------
Dacia / Skoda Solenza 1.4/Octavia 2 facelift 2005 / 2011
Posesor de Solniță fără turometru, deci feriți-vă.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Sep 2010, 22:11
Post #99


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sincer? da...am zis..ia uite ba...el a pus un deget si a sters toata carcasa laptopului...dar ma miram de ce s-a uitat pe carpa dupaia...credeam ca sa vada cat de prafuit era smile.gif)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Sep 2010, 22:24
Post #100


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(eXtenSion @ 12 Sep 2010, 11:27)
Pentru raul de miscare cam ce pastile as putea sa iau si cam cat costa? Adica, a incercat cineva vreun anume fel si au functionat, ca sa nu iau la nimereala din farmacie orice. Asta ca sa am ceva la mine in caz de... sad.gif
*


Vezi ca e nasol, pe Tarom dupa zece minute de stat la buda bate o stiuardesa la usa si te întreaba: "Tu.. cat timp petreci zilnic la toaleta?"

This post has been edited by Markos: 12 Sep 2010, 22:24


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cris_Kgs
post 12 Sep 2010, 22:39
Post #101


"Ăla cu Dacia"


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 December 08
From: Pitesti




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Du-te ca nu esti sanatos la cap.
Si se ofera sa ii faca si o clisma?

This post has been edited by Cris_Kgs: 12 Sep 2010, 22:40


--------------------
Dacia / Skoda Solenza 1.4/Octavia 2 facelift 2005 / 2011
Posesor de Solniță fără turometru, deci feriți-vă.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 13 Sep 2010, 01:08
Post #102


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




acu' serios vorbind, vazand tot felu' de specimene care au inceput sa zboare cu avionu (in special cei care imediat dupa desprinderea de la sol se ridica repede de pe scaun sa caute el nu-stiu-ce in geanta si cad toate bagajele pe pasageri), stau si ma intreb:
Daca lasa stiuardesele pe unu mai de la tara pe care nu-l duce bibilica la iesirea de urgenta si pe la 10K M se gandeste el sa traga de maneru' rosu?.... 017.gif

Cu toate ca se zice ca discutia dintre ele si pasagerul salvator stg. respectiv dr. are rolul de evaluare pisihologica a individului respectiv.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 13 Sep 2010, 01:19
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Daca il apuca la 10K m sa traga de manerul rosu, cred ca n-are absolut nicio sansa sa deschida usa avand in vedere cabina presurizata si viteza avionului. Dar undeva mai jos (pe la 1000 m altitudine) n-as mai baga mana in foc.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Sep 2010, 01:22
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




mare chestie 1000m nu e o distanta asa mare se poate sari biggrin.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 13 Sep 2010, 01:47
Post #105


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




cand am aterizat acu' cativa ani pe Barajas, chiar m-am speriat in momentul in care toti capsunarii, prostituatele si pestii au inceput sa aplaude, nu stiam ce se intampla.... probabil ca pana atunci statusera cu morcovu-n-cur laugh.gif

PS: acu' cateva zile eram la poarta de imbarcare pe CDG cu o haita de gitanes insirata pe vreo 3 randuri de scaune, galagie, mizerie, limbaj spurcat, etc .... a fost "priceless" momentu'-n care au venit doi politisti romani cu unu cu bratari la mainii sa se imbarce in avion...... deci s-a facut liniste instant... cre'ca ramasesera cu sechele de la ultimile vizite la facultate si-si dadusera seama ca dupa facultate exista masteru', doctoratu', etc.....oricum se vedea pe ei ca fusesera la furat si nu la cersit laugh.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 13 Sep 2010, 03:42
Post #106


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.745
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(cristianco2002 @ 12 Sep 2010, 13:06)
[...]

Daca zbori 2-3 ore n-ai nevoie sa te uiti la filme, mai ales ca zbori prima data. Pe intercontinental e cazu sa-ti iei muzica si filme, altfel de urci pe pereti de plictiseala.
*



Pe transcontinentale au program multimedia. Exista macar un post de radio prin satelit pe care il poti asculta. Programul de filme al KLM-ului la economy e infect; Lufthansa are programe faine. Daca nici alea nu ti-s pe plac, poti lua un leptoc cu tine. Eu am preferat sa iau un mp3 player in caz de plictiseala, dar am uitat ca aveam aceleasi melodii pe care le ascultasem cand am venit din China, asa ca am preferat filmele si muzica lor.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Sep 2010, 07:38
Post #107


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(membru_DC @ 13 Sep 2010, 01:08)
Daca lasa stiuardesele pe unu mai de la tara pe care nu-l duce bibilica la iesirea de urgenta si pe la 10K M se gandeste el sa traga de maneru' rosu?....  017.gif 
*

Lasa-l sa traga, da-l in plm, mai mult decit sa-si ia o bataie sora cu moartea n-are ce sa pateasca. Puteti trage de oricare dintre usi si geamuri, nu se-ntimpla nimic decit ce v-am zis mai sus. Daca vreti sa organizati o excursie catre final destination, va zic eu unde sa dati o gaurica, e mai greu de ajuns acolo da' efectu-i garantat!

This post has been edited by Marty: 13 Sep 2010, 07:38


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 13 Sep 2010, 08:18
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




@Extension: Daca vezi ca-s turbulente nu cere cafea! Altfel s-ar putea sa te trezesti cu ea pe pantaloni. (learned the hard way!)


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Sep 2010, 09:49
Post #109


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




aa
inca 2 observatii

la AirFrance au avut program multimedia super(pe boeing 747 jumbo jet(la etaj,sus aveau lcd pe scaunul din fata cu 20 canale tv...si o tona de filme..am avut ce face..jos rula doar un film))

si a 2-a cafeaua sau ceaiul..ma rog..cam orice bautura fierbinte e servita intr-un recipient dintr-un material izolator termic. deci desi va parea rece(chiar nu o sa simtiti la mana), atentie sa nu va frigeti....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 13 Sep 2010, 11:27
Post #110


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Mie cel mai mult mi-a placut intr-un 777 (sper sa nu gresesc) de la KLM. La fiecare scaun era un monitor cu un fel de telecomanda si casti. Aveai de toate de la informatii complete despre zbor pana la filme, muzica si chiar joculete.

Oricum atunci ma impresionau chestiile astea, acum caut sa fie cat mai ieftin. Nu ma intereseaza mancare, bautura, entertainment.

This post has been edited by Shush: 13 Sep 2010, 11:29


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Sep 2010, 11:45
Post #111


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.688
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Marty @ 12 Sep 2010, 15:02)
Doar leptopu' te vor pune sa-l scoti din geanta, restul ramine inauntru. Oricum, vezi sa nu aglomerezi lucrurile ca s-ar putea sa se excite cam tare ca nu disting lucrurile bine p-acolo.
Sa nu uit, daca tragi pe nas sau fumezi iarba deasupra leptopului, mai bine lasa-l acasa! Pe mine m-a pus sa deschid leptopu' si mi-a dat cu o hirtie imbibata cu un reactiv peste tastatura. Ma kksem pe mine, leptopu' fiind "mostenit" de curind de la o colega.
*


Aia e pentru explozibili, nu pentru droguri. Aia de te verifica acolo sunt pentru securitatea avionului, vamesii sunt altii.
Marty, iesirea de urgenta nu se poate deschide decat cand sunt toboganele deschise? Sau e functie de diferenta de presiune dintre cabina si exterior.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Sep 2010, 11:50
Post #112


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




De fapt nu stie, foloseste iesirea de urgenta doar la restaurant, inainte sa se prabuseasca chelnerul cu nota.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Sep 2010, 12:08
Post #113


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(einstein1984 @ 13 Sep 2010, 11:45)
Marty, iesirea de urgenta nu se poate deschide decat cand sunt toboganele deschise? Sau e functie de diferenta de presiune dintre cabina si exterior.
*


Daca "deschizi" in avion un tobogan sau o barca de salvare, ai marea sansa s-o mierlesti mai rapid decit iti poti inchipui, asta-n cazu' ca n-ai la indemina un pix/briceag/sufrubelnita. Nu stiu cum poti "deschide" un tobogan cu usa inchisa, unde-l lasi sa se umfle? Toboganele se afla pe interiorul usilor si sunt vizibile din avion (au un carenaj de plastic pe deasupra), la inchiderea usilor acestea prinzindu-se in podea cu o bara de metal (in cazul in care deschizi usa sa se declanseze toboganul).
Usile se blocheaza exclusiv prin presurizare. Din momentul in care se inchid toate usile, sistemul incepe sa pompeze, in orice moment de atunci si pina la oprirea motoarelor, presiunea in cabina fiind mai mare decit presiunea de afara. Datorita faptului ca absolut orice in avion se deschide spre inauntru, nu o sa ai niciodata forta necesara sa executi manevra asta.
In plus de asta, la unele avioane toate usile si iesirile de siguranta sunt asigurate pneumatic, fiecare dintre ele avind o anvelopa care se umfla pentru a asigura etanseitatea.

This post has been edited by Marty: 13 Sep 2010, 12:08


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 13 Sep 2010, 12:14
Post #114


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Restu' ca restu... nu pot zice ca am avut probleme.

Ce m-o distrus pe mine o fost aterizarile. Ma simteam de parca mi se rupeau timpanele incet dar sigur.

Pentru data viitoare, m-oi iuta sa vad unde gasesc dopuri de urechi de egalizare a presiunii.
Sau puteti incerca ce scrie pe aici .

QUOTE
"Pain in the ears, especially on landing is experienced by many people who fly, the pain being on a scale of mild discomfort to severe pain depending on the amount and location of damage." He advised: "There are a number of simple self-help solutions for mild cases of barotrauma/ear discomfort including swallowing more frequently, chewing gum, yawning, and auto-inflating the ears by the Valsalva manoeuvre. This consists of pinching the nostrils closed and puffing out the cheeks forcibly to attempt to pass air from the back of the nose to the middle ear via the Eustachian tube, in order to equalise pressure."

Mr Garfield-Davies also added: "The air pressure changes brought about by an aircraft's descent, a rate of around 500 feet per minute, may be too rapid for the blocked Eustachian tubes to adjust to properly. If a Eustachian tube is blocked, the difference in pressure between the outside and the middle ear builds-up forcing the ear drum inwards, which can cause pain. Sometimes the negative pressure build up is so great that the middle ear fills up with clear fluid and this can sometimes be blood stained."

Nevertheless for some people who have suffered repeated pain and discomfort during air travel and the standard methods of equalising pressure have failed, a new pressure regulating ear plug, Earplanes® is now available which enables the ear drum to adjust to the changes in altitude pressure at a more natural rate.

Malcolm Boothman of Cirrus Air Technologies described how an alternative simple solution to prevent barotrauma works. "EarPlanes® comprise of a silicone ear plug and a ceramic pressure regulator. The silicone section has four circumferential rings which provide an air tight seal between the product and the ear canal. The ceramic pressure regulator is a controlled filter and acts as an impedance to the flow of air into, and out of, the ear canal and can reduce ear discomfort as the air-pressure difference on the exterior and interior of the middle ear is lessened".


Sursa


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Sep 2010, 12:16
Post #115


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




bucatzel, e de preferat sa nu zbori cind esti racit.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 13 Sep 2010, 12:21
Post #116


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Nu eram racit.

Oricum, cand am aterizat in New York, o fost un unghi de coborare mai rezonabil, si nu m-a deranjat chiar atat de tare. Cand am aterizat in Budapesta, parca eram in Stukas, numai sirena mai lipsea.

Si oricum, n-as fi avut de ales, ca in intervalul dintre achizitia biletelor si plecare, aveam timp lejer sa racesc si sa-mi treaca de vreo doua ori.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Sep 2010, 12:24
Post #117


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




In antichitate, cind zburam intern cu AN24, stewardesa trecea pe la fiecare si-i oferea ceva de supt. Zicea ca face bine al urechi. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by corbex: 13 Sep 2010, 12:25


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 13 Sep 2010, 12:28
Post #118


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Marty @ 13 Sep 2010, 13:08)
Usile se blocheaza exclusiv prin presurizare. Din momentul in care se inchid toate usile, sistemul incepe sa pompeze, in orice moment de atunci si pina la oprirea motoarelor, presiunea in cabina fiind mai mare decit presiunea de afara. Datorita faptului ca absolut orice in avion se deschide spre inauntru, nu o sa ai niciodata forta necesara sa executi manevra asta.

daca prinzi 3 boraci în forma în avion, io zic ca o sa reusesti.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Sep 2010, 12:28
Post #119


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




De la femeie e ok. Nu stiu ce faceati daca era barbat.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 13 Sep 2010, 12:29
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Apropo de postul lui bucatzel, poate ne lamuresc cunoscatorii referitor la sindromul "ma dor urechile la aterizare". Mai precis, in unele avioane abia simti, in altele simti ca-ti plesnesc urechile. Cauza banuiesc ca ar fi sistemul de presurizare mai bun sau mai prost, dar intrebarea ar fi care avioane sunt mai bune in aceasta privinta?


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 15:30
Forum Renault