DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

358 Pages « < 343 344 345 346 347 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stiri pe scurt, -auto-

axabrt
post 18 Feb 2025, 14:51
Post #10321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




pentru ca pentru europeanul de rand masina e un mijloc de transport
pentru ca in ultimii zece ani si masinile care odata erau fiabile au devenit nefiabile
pentru ca si la ei s au scumpit utilitatile si locuintele
pentru ca nici afara nu mai e bine, vedeti guvernele natioanliste, etc
pentru ca green deal a scumpit toate alea in mod aiuritor pentru cetateanul european, care traieste sarac, dar curat.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 18 Feb 2025, 21:34
Post #10322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.724
Joined: 18 September 05
From: Internet




Ieri am fost cu cineva sa invie un mpi 2004 fara itp din 2022, 60 000 km.
Era nepornita de 2 ani. Pus baterie, presiune la roti, 4 fise la spalatorie, itp si a plecat peste 200 km. Am zis sa o conduc si eu prin oras:
- directia asa si asa, mai grea ca la alte masini sau ca la Logan 3.
- frana fara ABS, pedala cam elastica si senzatie paroasta, ca la 1300 fara servi.
- rugina langa prag la usa soferului.
- vopseaua metalizata afectata pe jumatatea care a stat sub pomi.
Eu cred ca mpi ul meu vandut la ap 150 000 km in 2021 era mai ok, mai ales ca era o masina utilizata zilnic.
Astea de acum, dupa 2021:
- zgomotul de rulare se aude, plus vantul la viteza.
- AC automat la canicula nu e chiar de succes: ingheata conductele daca dai mai rece, ai senzatia ca nu face fata, mai ales la pasagerii in spate (35-40 grade si mers in soare).
- niznaiu la multe probleme cu care merg unele masini in service pe garantie.
+ economice
+ mai ieftine la achizitie la acelasi spatiul corespunzator 15k vs 20 k
+ siguranta activa si pasiva imbunatatita
+ taxe mici, consum mic, asigurari mai accesibile.

Un coleg trage de Avensis din 200x benzina, dotat bine dar batrana care se incapataneaza sa mearga bine. Se gandeste daca merita sa ia Dacia noua. Ar fi gresit?
Multe Dacii au fost vandute noi pe finantari, credite pe multi ani, inca de la primul Logan din 2004 cand isi luau si pe 10 ani creditele. Acum 15 ani aveam coleg ce si luase MCV cu 10 000 eur fara AC.


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
torquemada
post 18 Feb 2025, 22:54
Post #10323


torquemada


Group: Members
Posts: 1.903
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 17 Feb 2025, 13:43)
Deci Dacia vindea masini Euro 5 in 2016.
Ca pacaleala.
*



Din 06/2015 ai euro6, ce implică prezenta Stop&Start excepție D4F și B4D400

Duster 115CP=1,6SCe = H4M7xx euro6, exista și H4M4xx euro5 dar nu s-a pus la noi

Dokker euro5: lipsă senzor curent pe borna minus


--------------------
DACIA Logan II 2012 / 0.9 TCe Laureate - B-xxx-xxx
Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 19 Feb 2025, 11:04
Post #10324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




na stire.
https://hotnews.ro/trump-va-taxa-cu-circa-2...ile-sua-1905042
oricum dacia nu va fi afectata , ca ea nu exporta in sua


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Feb 2025, 12:18
Post #10325


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.667
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
UE a fost foarte nedreaptă cu noi. Noi avem un deficit comercial de 350 de miliarde de dolari. Ei nu ne cumpără mașinile, produsele agricole. Ei nu cumpără aproape nimic. Trebuie să corectăm asta”,
a subliniat Trump.
Producatorii lor si cu ajutoare de stat si tot nu fac masini ca ale chinezilor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 19 Feb 2025, 13:42
Post #10326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




QUOTE
Ma uit in jur si cu greu gasesc priduse made in USA. Poate la altii o fi altfel?


Ca deobicei, este vina ta! Ca n-ai prieteni cu Humvee, cu Cybertruck...
Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei are Sandero (clar tre' sa-i fac cunostinta cu axa, sa-l aduca pe calea cea dreapta)

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-ex...oods_statistics

(bine, aveti grija si cu statisticile astea... ca-s elaborate de nemernicii aia de la Bruxelles, care ne impun taxe si ne asupresc!)

This post has been edited by meg2s: 19 Feb 2025, 13:43


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Feb 2025, 09:20
Post #10327


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.667
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Haters gonna h8 even harder pe rezultatele financiare 2024 ale grupului Renault
https://media.renaultgroup.com/2024-results...eeded/?lang=eng

QUOTE
2024 results: Solid growth, record operating profit and net cash - Financial guidance exceeded
Record profitability and cash generation, exceeding 2024 FY financial guidance:
Group revenue: €56.2bn, +7.4% and +9.0% at constant exchange rates[1] vs 2023. This robust performance is driven by our complementary auto brands, all 3 of which delivered growth
Historical Group operating profit in absolute value at €4.3bn (+€146m vs. 2023 and +15% growth when excluding Horse impacts[2]), 7.6% of revenue
Net income – Group share:
€2.8bn (excluding a total of -€2.0bn of Nissan’s impacts related to capital loss on Nissan’s shares disposals, Nissan’s contribution and partial impairment of investment in Nissan)[3], +21% vs 2023
Reported net income – Group share: €0.8bn
Solid free cash flow[4]: €2.9bn vs guidance at ≥€2.5bn, driven by a strong operational performance
Record Automotive net cash financial position, almost doubled: €7.1bn at December 31, 2024 (+€3.4bn vs December 31, 2023)
Solid orderbook in Europe around 2 months of forward sales
A dividend of €2.20 (+19% vs last year) will be submitted to approval of the Annual General Meeting on April 30, 2025 versus €1.85 per share in respect of 2023 financial year
In 2025, considering market uncertainties especially due to CO₂ emissions regulation impact in Europe (CAFE), Renault Group is aiming to achieve:
A Group operating margin ≥7% (it includes around 1 point of estimated CAFE negative impact)
A free cash flow ≥€2bn including €150m of Mobilize Financial Services (MFS) dividend (vs €600m in 2024) due to a minimum level of MFS equity to keep complying with European Central Bank and the credit rating agencies solvency ratios. From next year, MFS dividends will rise again to return to a level in line with historical average (subject to regulatory and MFS board approvals).
20 February 2025  07:00


This post has been edited by einstein1984: 20 Feb 2025, 09:21


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Feb 2025, 13:14
Post #10328


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.667
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/aut...-costa-21905698

QUOTE
Anul 2025 va aduce o schimbare radicală din acest punct de vedere, iar detaliile neoficiale pe care le are Profit.ro în acest moment sunt destul de cuprinzătoare. Începând din acest an, Dacia Duster va putea fi comandat cu un nou motor însoțit de o transmisie automată cu tracțiune 4x4. Informația a fost confirmată în mai multe rânduri de CEO-ul Dacia, Denis le Vot, ultima dată chiar în conferința de prezentare a rezultatelor de vânzări pe 2024.

Motorul va fi similar cu cel de pe actuala versiune 4x4 manual, adică electrificat în arhitectură mild-hybrid, pe 48 de volți, dar cu unele modificări importante. În acest moment, cifrele de pe motorul existent 1.2 TCe 130 arată un consum mixt de 6,1 litri/100 km, respectiv, emisii de 136 g/km, în regim WLTP și este posibil să avem valori destul de apropiate și pe viitorul model, datorită combinației de tehnologii. Cutia automată va fi una de tip dublu-ambreiaj (EDC) cu șase rapoarte, fără să fie vorba despre o cutie electrificată, așa cum este cazul la hibridul 1.6 140. Există informații privind introducerea acestei cutii automate și pe alte versiuni de motorizare ale motorului de 1.2 litri, 3 cilindri. Odată ce va fi conectat cu o cutie automată, consumul de carburant va crește, la fel și emisiile de CO2, astfel că Dacia a decis să folosească acest motor electrificat în combinație cu un circuit paralel alimentat cu GPL. În acest fel, emisiile declarate vor fi mai mici, ceea ce va ajuta rezultatele oficiale WLTP. În plus, șoferul va avea la dispoziție o autonomie uriașă, de peste 1000 km, similar cu un full-hybrid. Practic, putem vorbi despre o combinație între noul ECO-G de 1.2 litri și noul 1.2 TCe mild-hybrid, o cutie automată și tracțiunea integrală



--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 22 Feb 2025, 22:54
Post #10329


Membru


Group: Members
Posts: 3.737
Joined: 23 August 07
From: Timisoara






--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 22 Feb 2025, 23:24
Post #10330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.109
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(einstein1984 @ 21 Feb 2025, 13:14)


În acest moment, cifrele de pe motorul existent 1.2 TCe 130 arată un consum mixt de 6,1 litri/100 km, respectiv, emisii de 136 g/km, în regim WLTP și este posibil să avem valori destul de apropiate și pe viitorul model, datorită combinației de tehnologii.

Odată ce va fi conectat cu o cutie automată, consumul de carburant va crește, la fel și emisiile de CO2, astfel că Dacia a decis să folosească acest motor electrificat în combinație cu un circuit paralel alimentat cu GPL.



1,33TCe
Emisii CO2 (g/km)
132 / 134

Consum mixt (l/100km)
5,9 / 5,9

Pai atunci care-i marea sfiriiala sa treci la un 3 cilindri in afara de a pune un scuturici care consuma la fel?
Doar ca-i mai ieftin?

Mai pun si o cutie "automata" cel mai probabil cu fiabilitate indoielnica cuplata cu GPL... macar ii dau omului si o tesla gratuit?

This post has been edited by Agrig: 22 Feb 2025, 23:33


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 23 Feb 2025, 09:45
Post #10331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Pai visul romanului să aibă mașină cu "de toate" s a împlinit.
Mai trebuie sa ne convingă, pardon oblige sa le cumpărăm.
Fiindcă multi n ar da treizeci de mii de euro pe așa ceva când cu banii ăștia îți iei direct BMW X5 care e mai SUV decât duster


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2025, 10:26
Post #10332


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, doar ca de obicei, nu o sa fie in stare sa le intretina. Si nu vorbesc doar de X5-uri. Piese ieftine, din salariu din salariu, doar cand crapa.
Cam asta-i clientul de service. Unii fac eforturi ca au intradevar nevoie de masina si conteaza pentru ei, altii doar o bifeaza.
Tu ai masina straina si te uiti la consumabile vs alta masina.

This post has been edited by IRONICK: 23 Feb 2025, 10:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 23 Feb 2025, 10:38
Post #10333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Pai când la reprezenta îți cer 1070 de lei pe o baterie care am gsidt o in alta parte cu 680 cum se cheama n am bani de întreținut mașină
Sa mai zic de plăcuțele alea de frână de 700 de lei ,care le am cumpărat și schimbat în alta parte cu juma de bani?

Da n am bani de întreținut toată reprezentanta și de platit salarii la directori și secretarele lor
La alții de ce e mai ieftin. Fiindcă se poate


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2025, 10:49
Post #10334


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




Concluzia era sa schimbi. Concluzia era sa mergi si pe prevenire. Concluzia era sa duci masina nu doar la revizie si sa schimbi doar piese de revizie. Si nu neaparat in service de reprezentanta.
Ca tu la cate borduri urci, o sa schimbi un cap de bara cand iti bate volanul.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 23 Feb 2025, 11:50
Post #10335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.724
Joined: 18 September 05
From: Internet




Stiu pe unul care sta in chirie cu 200 eur, dar tine bmw 520 din 2006, la care iti poate zice instant cate "investitii" a facut sa il aiba in folosinta: ambreiaj, revopsit, mai o sonda etc, incat costul carburantului devine echivalent cu reparatiile anuale.
Este pretul pe care il plateste pentru o masina buna, mult peste un Logan ca si confort, siguranta si placerea de a conduce. Chiar si masinile intetinute, in stare relativ buna cand le cumperi, ajung sa fie necunoscute in ce priveste costurile de intetinere/utilizare, plus ca e dificil sa apreciezi ca poti pleca fara problema 3-5 000 km intr-un concediu, fara sa ai nevoie de platforma.
Cu o masina noua in garantie, combinata cu un casco si AR, ai la un pret accesibil cu masinile noi (Dacia sau altele din zona, nu chiar f scumpe), un pachet de siguranta ca daca apare ceva, costurile accidentale nu se duc in balon. Poti avea inclusiv cazare la hotel, masina de rezerva, pana masina va fi reparata in garantie.

This post has been edited by rue: 23 Feb 2025, 11:50


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 23 Feb 2025, 12:29
Post #10336


Haha


Group: Members
Posts: 8.963
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




https://hotnews.ro/un-transportor-blindat-a...tugalia-1907888

Este ceva ilogic..dar nu stiu ce....in stire


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 23 Feb 2025, 12:47
Post #10337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Ilogic este faptul că voi va luați de mine că lovesc borduri in timp ce șoferiță cu transportorul blindat a lovit un stâlp ! Așa ceva...
Unde.mai pui că bordurile sunt peste tot, dar stâlpii din loc in loc.
Discriminare se cheamă ce faceți voi cu mine. Huo

This post has been edited by axabrt: 23 Feb 2025, 12:48


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 23 Feb 2025, 13:28
Post #10338


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.744
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(axabrt @ 23 Feb 2025, 09:45)
Pai visul romanului să aibă mașină cu "de toate" s a împlinit.
Mai trebuie sa ne convingă, pardon oblige sa le cumpărăm.
Fiindcă multi n ar da treizeci de mii de euro pe așa ceva când cu banii ăștia îți iei direct BMW X5 care e mai SUV decât duster
*


Eu m-am uitat de mașini, și-am trecut și pe la Reno, pe la Dacia, Pejo, Volvo. De ultimul nu, că doamna are alergie la full electric și mai e și o gălăgie de bani. În rest, polizoare în 3 cilindri, cu excepția Dacia: Duster hybrid cu 1.6 și Bigster hybrid cu 1.8, ambele în 4 cilindri. Doar cele 3 stele EuroNCAP mă rețin, cu finisajele de plastic mă pot obișnui, dar astea două sunt mai “mașini” decât restul. Din 3008 văd bordul și capota, și nu-s mic. Tot în 3008, consola centrală vine peste tine, zici că-s înghesuit într-un Fiat 500 din primele generații. Vizibilitatea spate e muci și în Austral și în 3008.
Sincer, aș da 30500 pe un Bigster hybrid “cu de toate”, chit că n-are 4x4, față de Austral cu polizor turbo, chiar asistat electric. Și dacă o iau pe firmă în “rizling” chiar mi se pare ok.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eboda2021
post 23 Feb 2025, 19:56
Post #10339


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 1 February 21




Daca nu tii neaparat sa ai hibrid, in vara va aparea 1.2 tce 140/150 cai cu edc6 (cutie noua, ambreiaje umede) pe Duster. Va putea fi legata si cu e4x4.
Combinatia respectiva de motor si cutie va aparea in aproape toata gama Dacia/Renault.
Austral, desi ii gasesti un neajuns cu vizibilitatea, inca vine cu 1.3 tce (dar cutie cvt). Este singurul motor pertinent pe care Renault il mai are.
1.3 tce il mai gasesti cu EDC7 actualmente pe Arkana si pe stocurile ramase din Megane IV sedan.

https://www.largus.fr/actualite-automobile/...r-30038213.html



This post has been edited by eboda2021: 23 Feb 2025, 20:09


--------------------
NA NA NA - NA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2025, 20:19
Post #10340


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




cvt-ul este bun si ala, dar cel de la toyota


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eboda2021
post 23 Feb 2025, 20:28
Post #10341


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 1 February 21




E bun pt femei si pt cei ce nu stiu sa conduca o masina. Orice pasionat auto va cauta o cutie la care are control manual si schimburi de trepte cat mai rapide.
Dar stim, tu esti cel.mai mare hater de Renault si cel mai mare flamer. Pacat de faptul ca esti tolerat de 20 ani pe acest forum.


--------------------
NA NA NA - NA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Feb 2025, 21:28
Post #10342


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




e4x4 nu prea are treaba cu off-ul.
Ajuta, dar ajuta chestie de secunde, ca ejaculeaza precoce.
O sa fie bun pentru cei care merg pe autostrada cu 4x4.
Cine face in continuare offroad, o sa ramana pe cardan.
Solutia sper sa prinda si la turisme, in regim de plug-in hybrid.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 23 Feb 2025, 21:29
Post #10343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.229
Joined: 13 October 06




QUOTE(marksman @ 23 Feb 2025, 13:28)
....
Sincer, aș da 30500 pe un Bigster hybrid “cu de toate”, chit că n-are 4x4, față de Austral cu polizor turbo, chiar asistat electric. Și dacă o iau pe firmă în “rizling” chiar mi se pare ok.
*



Eu as face test drive cu amandoua, nu de alta dar intre duster si austral e diferenta de la cer la pamant, si tare banuiesc ca bigsterul asta e mai aproape de duster decat de reno.

Chiar si asa, mai dai 2-3k, si la 35k cu rabla iti iei austral techno esprit alpine cu 1.33TCe, care rupe pe genunchi orice motorizare de pe bigster, inclusiv 1.8 de 107 cai aspirat.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Feb 2025, 00:55
Post #10344


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(mircea_aq @ 23 Feb 2025, 21:29)
si tare banuiesc ca bigsterul asta e mai aproape de duster decat de reno
*

bigster este un duster mai lung si cu butoane mai multe

30.000Euro pe o masina care are inca elemente de suspensie de pe vremea lu' Golf 2?
Rulmentii de sarcina, elementul filtrant etc de la suspensia fata, dar si spate. Cu mici variatii este la fel. Inteleg sa o pui la L1 sau L2, ca a fost acelasi lucru.
Dar acum suntem in 2025.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Feb 2025, 08:58
Post #10345


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.667
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(axabrt @ 23 Feb 2025, 12:47)
Ilogic este faptul că voi va luați de mine că lovesc borduri in timp ce șoferiță cu transportorul blindat a lovit un stâlp ! Așa ceva...
Unde.mai pui că bordurile sunt peste tot, dar stâlpii din loc in loc.
Discriminare se cheamă ce faceți voi cu mine. Huo
*


TAbul are 3m latime si 20 de tone totusi, plus vizibilitate mai slaba , o fi alunecat pe gheata


Duster nu are scaune si hayon electric sau acoperis panoramic... N-are bancheta fractionabila pe treimi etc.
Ma rog, indiferent ce ar avea, tot acrii vor fi strugurii.

This post has been edited by einstein1984: 24 Feb 2025, 11:08


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 24 Feb 2025, 09:33
Post #10346


Membru


Group: Members
Posts: 3.737
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Are lumina in torpedo? Mi-e frica sa intreb daca e si racit, am impresia ca deja sar calul cu tot cu georgescu pe el


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 24 Feb 2025, 09:48
Post #10347


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.744
Joined: 1 November 04
From: sat




Din ce am văzut, are lumină în torpedou. Cât despre răcire, la Opel am, la Mazda nu. Și mă așteptam să fie pe dos.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 24 Feb 2025, 10:28
Post #10348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.233
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




torpedo refrigerat e frectie la picior de lemn
uite aici refrigerare
fridge.jpg ( Size: 113.44k ) Number of downloads: 102


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hepea
post 24 Feb 2025, 10:48
Post #10349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 841
Joined: 8 June 10
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 24 Feb 2025, 08:58)
Ma rog, indiferent ce ar avea, tot acrii vor fi strugurii.
*


smile.gif Nu sunt acrii, nu există! 30k pe o Dacie? Wow...


--------------------
ex Dacia Spring 2021 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 24 Feb 2025, 11:05
Post #10350


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.744
Joined: 1 November 04
From: sat




Urmează să fac un DT cu toate. Dar mai ales doamna, că va fi mașina (firmei) ei. Se pare că mă întorc în ograda Renault/Dacia, deși mă gândeam la cu totul altceva.

This post has been edited by marksman: 24 Feb 2025, 11:06


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









STIRI PE SCURT!!!

FARA COMENTARII!!


--------------------
Go to the top of the page
358 Pages « < 343 344 345 346 347 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 00:49
Forum Renault