DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

354 Pages « < 352 353 354 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stiri pe scurt, -auto-

mircea_aq
post 10 May 2025, 16:32
Post #10591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.174
Joined: 13 October 06




Daca ramai chitit pe suv merita un diesel.

Acum, daca ma gandesc bine si daca iti iei compacta de noua, tot un diesel merita, un Golf 2.0TDI e cu 1000 de euro mai scump ca un 1.5TSI

Partea proasta cu hibridele astea, mai ales alea la care banuiesc ca te bate gandul (japoneze) e ca in oricare alt scenariu in afara de dus copilul la scoala, esueaza lamentabil.

Daca ai ocazia, imprumuta sau inchiriaza un RAV4 de 2.5 hibrid de 220 cai si mergi cu el relaxat la 140kmh pe autostrada pe cruise control. Macar te lamuresti daca iti place ori ba.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 10 May 2025, 17:28
Post #10592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Habar n-am.
Daca apelam la înțelepciunea bătrânilor ei ar zice asa.

I auite ce mașini frumoase și care consum puțin . Dar de ce s așa de scumpe?
Adică înțeleg că consuma 4% sau 5%cat o consuma la viteze de autostradă dar dacă costa 50 de mii de euro prefer sa o iau pe aia care costa 20 de mii și consumă un litru mai mult.

Până la urmă de 30de mii pui nițică benzina in plus. Am găsit niscaiva Ford kuga ore facelilft făcute n pandemie la niste preturi de nu mi vine să cred. Doar că nu mi place prea faceliftul cu farurile alea de broasca și aștept să iau pe asta din 2024. Probabil prin 2028 - 2030 când o ajunge 20 de mii la second-hand


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 May 2025, 19:16
Post #10593


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.330
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(axabrt @ 10 May 2025, 14:54)
Aaa... BMW X3. De aia...
Mă rog la ce drumuri fac eu in nici un caz diesel
O hibrida din ăsta m ar coafa. Sau pehev
*



nu cred ca am spus undeva despre ce marca este vorba .. doar am zis ca se poate 1000 km cu un plin fara sa mergi economic .. si fara sa ai rezervor de 80l cum aveam pe C5


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 10 May 2025, 20:20
Post #10594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Off pai spune ne și tu nu mai ne fierbe atât.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post Yesterday, 16:33
Post #10595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.174
Joined: 13 October 06




Acum, ca a plecat Mondeo, pot sa bag batul prin gard si sa zic ca dupa parerea mea, in Mondeo nici scaunele, nici antifonarea nu erau la nivel de C5. Si azi, daca vrei comfort la nivelul pe care ti-l oferea citronelul ala, trebuie sa iei o masina premium de la segment E in sus.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post Yesterday, 19:13
Post #10596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.971
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Adică mercedes clasa e


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post Yesterday, 21:07
Post #10597


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.330
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(mircea_aq @ 11 May 2025, 17:33)
Acum, ca a plecat Mondeo, pot sa bag batul prin gard si sa zic ca dupa parerea mea, in Mondeo nici scaunele, nici antifonarea nu erau la nivel de C5. Si azi, daca vrei comfort la nivelul pe care ti-l oferea citronelul ala, trebuie sa iei o masina premium de la segment E in sus.
*



nu era mondeo la partea de confort la nivelul lui C5 asta clar, dar nu era deloc o masina rea
. dar avea un mare atu vs C5, ambele de 2L dar 140 cai stock vs 210 cai stoc, 1850 kg vs 1550 kg ... Mondeo rupea asfaltul, ambele nu au ramas stock dar diferenta era mare de tot la cum trageau .. dar ca si confort, antifonare, scaune, tinuta de drum C5 era masina de masina, de aceea a si stat la mine, peste un E klasse din aceeasi perioada, de aia a si stat atatia ani, dar repet nici cu Mondeo nu te faceai deloc de rusine la nimic

This post has been edited by cj98czh: Yesterday, 21:10


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post Yesterday, 21:13
Post #10598


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(mircea_aq @ 11 May 2025, 16:33)
Acum, ca a plecat Mondeo, pot sa bag batul prin gard si sa zic ca dupa parerea mea, in Mondeo nici scaunele, nici antifonarea nu erau la nivel de C5. Si azi, daca vrei comfort la nivelul pe care ti-l oferea citronelul ala, trebuie sa iei o masina premium de la segment E in sus.
*


Doar ca C5 nu avea motoare puternice. Recunosc ca nu m-am dat cu 3.0. Am ajuns pana la 2.7. Iar daca aveai cutie automata, era si mai rau. Volanul mai era aiurea.
Si trebuia neaparat sa fie cu suspensia aia faina. Mai mult pe sport, ca altfel era prea barca.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post Yesterday, 21:32
Post #10599


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.330
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




In varianta de 2L hdi a venit cu 136, 140, 163 si 180 cai, fara biturbo insa, motoare f. fiabile toate si in ton cu ce era pe piata.

singurul problematic a fost 2.2, dar a fost pus putin ..

nu stiu sa existe 2.7 sau 3.0 fara suspensia "aia" nu zic ca nu au fost zic doar ca eu nu stiu sa fie .. 2.7 tragea chiar misto, l-a avut un amic .. era un sedan iar cutia era una in 6 rapoarte cu convertizor, nu prea aveai treaba cu ea .. asta a luat-o noua si a dat-o la peste 300k .. mergea impecabil ..

dar ai dreptate, C5 fara hydractive 3 ... este degeaba, acolo era farmecul ei.

mie volanul dupa ce m-am obisnuit, chiar mi-a placut ..

This post has been edited by cj98czh: Yesterday, 21:35


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post Yesterday, 21:48
Post #10600


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




este o masina grea, asta-i problema
2.7 era acelasi ca pe Jaguar.
de fiabil, era fiabil. dar nu te dadea pe spate
suportii activi de motor faceau minuni, uitai ca ai diesel

This post has been edited by IRONICK: Yesterday, 22:44


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









STIRI PE SCURT!!!

FARA COMENTARII!!


--------------------
Go to the top of the page
354 Pages « < 352 353 354
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 04:21
Forum Renault