Stiri pe scurt, -auto-
![]() ![]() ![]() |
Stiri pe scurt, -auto-
mircea_aq |
![]()
Post
#10591
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.174 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|||
axabrt |
![]()
Post
#10592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.971 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Habar n-am.
Daca apelam la înțelepciunea bătrânilor ei ar zice asa. I auite ce mașini frumoase și care consum puțin . Dar de ce s așa de scumpe? Adică înțeleg că consuma 4% sau 5%cat o consuma la viteze de autostradă dar dacă costa 50 de mii de euro prefer sa o iau pe aia care costa 20 de mii și consumă un litru mai mult. Până la urmă de 30de mii pui nițică benzina in plus. Am găsit niscaiva Ford kuga ore facelilft făcute n pandemie la niste preturi de nu mi vine să cred. Doar că nu mi place prea faceliftul cu farurile alea de broasca și aștept să iau pe asta din 2024. Probabil prin 2028 - 2030 când o ajunge 20 de mii la second-hand |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10593
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.330 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(axabrt @ 10 May 2025, 14:54) Aaa... BMW X3. De aia... Mă rog la ce drumuri fac eu in nici un caz diesel O hibrida din ăsta m ar coafa. Sau pehev nu cred ca am spus undeva despre ce marca este vorba .. doar am zis ca se poate 1000 km cu un plin fara sa mergi economic .. si fara sa ai rezervor de 80l cum aveam pe C5 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.971 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Off pai spune ne și tu nu mai ne fierbe atât.
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.174 Joined: 13 October 06 ![]() |
Acum, ca a plecat Mondeo, pot sa bag batul prin gard si sa zic ca dupa parerea mea, in Mondeo nici scaunele, nici antifonarea nu erau la nivel de C5. Si azi, daca vrei comfort la nivelul pe care ti-l oferea citronelul ala, trebuie sa iei o masina premium de la segment E in sus.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
axabrt |
![]()
Post
#10596
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.971 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Adică mercedes clasa e
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10597
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.330 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 11 May 2025, 17:33) Acum, ca a plecat Mondeo, pot sa bag batul prin gard si sa zic ca dupa parerea mea, in Mondeo nici scaunele, nici antifonarea nu erau la nivel de C5. Si azi, daca vrei comfort la nivelul pe care ti-l oferea citronelul ala, trebuie sa iei o masina premium de la segment E in sus. nu era mondeo la partea de confort la nivelul lui C5 asta clar, dar nu era deloc o masina rea . dar avea un mare atu vs C5, ambele de 2L dar 140 cai stock vs 210 cai stoc, 1850 kg vs 1550 kg ... Mondeo rupea asfaltul, ambele nu au ramas stock dar diferenta era mare de tot la cum trageau .. dar ca si confort, antifonare, scaune, tinuta de drum C5 era masina de masina, de aceea a si stat la mine, peste un E klasse din aceeasi perioada, de aia a si stat atatia ani, dar repet nici cu Mondeo nu te faceai deloc de rusine la nimic This post has been edited by cj98czh: Yesterday, 21:10 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10598
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 11 May 2025, 16:33) Acum, ca a plecat Mondeo, pot sa bag batul prin gard si sa zic ca dupa parerea mea, in Mondeo nici scaunele, nici antifonarea nu erau la nivel de C5. Si azi, daca vrei comfort la nivelul pe care ti-l oferea citronelul ala, trebuie sa iei o masina premium de la segment E in sus. Doar ca C5 nu avea motoare puternice. Recunosc ca nu m-am dat cu 3.0. Am ajuns pana la 2.7. Iar daca aveai cutie automata, era si mai rau. Volanul mai era aiurea. Si trebuia neaparat sa fie cu suspensia aia faina. Mai mult pe sport, ca altfel era prea barca. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10599
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.330 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In varianta de 2L hdi a venit cu 136, 140, 163 si 180 cai, fara biturbo insa, motoare f. fiabile toate si in ton cu ce era pe piata.
singurul problematic a fost 2.2, dar a fost pus putin .. nu stiu sa existe 2.7 sau 3.0 fara suspensia "aia" nu zic ca nu au fost zic doar ca eu nu stiu sa fie .. 2.7 tragea chiar misto, l-a avut un amic .. era un sedan iar cutia era una in 6 rapoarte cu convertizor, nu prea aveai treaba cu ea .. asta a luat-o noua si a dat-o la peste 300k .. mergea impecabil .. dar ai dreptate, C5 fara hydractive 3 ... este degeaba, acolo era farmecul ei. mie volanul dupa ce m-am obisnuit, chiar mi-a placut .. This post has been edited by cj98czh: Yesterday, 21:35 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10600
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
este o masina grea, asta-i problema
2.7 era acelasi ca pe Jaguar. de fiabil, era fiabil. dar nu te dadea pe spate suportii activi de motor faceau minuni, uitai ca ai diesel This post has been edited by IRONICK: Yesterday, 22:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
STIRI PE SCURT!!!
FARA COMENTARII!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 04:21 |