Stiri pe scurt, -auto-
![]() ![]() ![]() |
Stiri pe scurt, -auto-
miki |
![]()
Post
#9901
|
||
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.214 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|||
axabrt |
![]()
Post
#9902
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Miki in cur and Toyota va produce cu propulsoare byd.
Chinestezice adică. De aia |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#9903
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.517 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 28 Oct 2024, 17:09) Ce e interesant e ca desi omul a fost presedintele Ifo Munchen, articolul nu apare in vreun ziar bavarez, nu apare in vreun ziar german, nu apare in vreun ziar din UE. E nevoie sa se incumete cineva din Elvetia sa-l publice. ca tot ne plac statisticile, a facut vreodata cineva un mic studiu, ce pregatire au cei care fac parte din comisiile acelea care ne hotarasc soarta? daca inginerii voteaza chestii tehnice, daca juristii chestii juridice, daca economistii chestii economice , etc Si la studii nu ma refer la o facultate si cursuri de toate felurile, masterate si cacarate, profesionisti care au tras la saiba, si stiu cum arde un motor, cum se ia un medicament, cum se face o sosea, etc daca s-ar face asemenea studiu, da cu virgula tare de tot. atata timp cat acolo nu vor fi cu adevarat specialisti, legislatia va fi dubioasa si masurile vor lasa de dorit |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#9904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.344 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Majoritatea celor din acele comisii care stabilesc norme de poluare sau strategii pentru viitorul industriei nu au nici o treabă cu partea tehnică și nu au realizat nici un studiu din care să rezulte ce efecte au avut măsurile adoptate. De asemenea sunt foarte vânduți diferitelor entități din afara UE.
Bineînțeles idioții îi aplaudă că luptă cu poluarea, deși ei luptă împotriva viitorului copiilor noștri. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9905
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
https://hotnews.ro/acesta-este-planul-volks...ngajati-1822431
Aida de. Ii transfera in străinătate. Măi exact unde ? In China ? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9906
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bgdrenault @ 28 Oct 2024, 19:35) ca tot ne plac statisticile, a facut vreodata cineva un mic studiu, ce pregatire au cei care fac parte din comisiile acelea care ne hotarasc soarta? daca inginerii voteaza chestii tehnice, daca juristii chestii juridice, daca economistii chestii economice , etc Si la studii nu ma refer la o facultate si cursuri de toate felurile, masterate si cacarate, profesionisti care au tras la saiba, si stiu cum arde un motor, cum se ia un medicament, cum se face o sosea, etc daca s-ar face asemenea studiu, da cu virgula tare de tot. atata timp cat acolo nu vor fi cu adevarat specialisti, legislatia va fi dubioasa si masurile vor lasa de dorit Politicienii sunt politicieni, Adina Valean (comisar european pe transporturi) de exemplu a terminat matematica dar au in spate un staff de specialisti care colaboreaza cu asociatii de cercetatori si din industrie gen ACEA. E de ajuns sa citesti pe siteul comisiei declaratiile de politica in domeniul transporturilor si o sa vezi si bibliografia. Germania își distruge propria industrie”. Un economist german dă vina pe UE pentru problemele de la Volkswagen și de la alte mari companii Dirigismul pe care îl practică UE, prin interzicerea motoarelor cu ardere, nu se potrivește economiei de piață. Iar beneficiul pentru mediu este inexistent”. Asta e neam cu Cristi https://hotnews.ro/germania-isi-distruge-pr...mpanii-1789299a This post has been edited by einstein1984: 29 Oct 2024, 08:28 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9907
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 29 Oct 2024, 09:25) Germania își distruge propria industrie”. Un economist german dă vina pe UE pentru problemele de la Volkswagen și de la alte mari companii Dirigismul pe care îl practică UE, prin interzicerea motoarelor cu ardere, nu se potrivește economiei de piață. Iar beneficiul pentru mediu este inexistent”. Asta e neam cu Cristi https://hotnews.ro/germania-isi-distruge-pr...mpanii-1789299a UE si USR este de vina. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
miki |
![]()
Post
#9908
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.214 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9909
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In Germania e scump sa produci, salarii mari, taxe , probleme de mediu, sindicate etc. Daca produsul nu are marja mare (gen vreo seria 5 sau mai sus etc) , nu mai e profitabil. ID3ul si asa era scump, pe langa ca nu era prea bun per total ca masina. Toyota de ce o fi prin Cehia, Polonia , Portugalia?
This post has been edited by einstein1984: 29 Oct 2024, 09:48 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#9910
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pentru VW, hybridele nu prea aveau sens pentru ca aveau diesel;
Dieselul era sef pe Europa, de la gama Polo, la Taureg; Diesel scoate cam tot consumul ala cu hybrida, stapaneau tehnologia, nu aveau motive sa renunte la ea; Dupa diesel gate si filtre peste filtre peste Adblue , au zis ca sar peste faza intermediara - hybrid si trec direct la electric; Meh, nu le-a prea iesit! LE de pe Autocritica: • Consiliul muncitorilor Volkswagen a anunțat luni angajații ultimele detalii cu privire la negocierile derulate de sindicate cu reprezentanții constructorului german despre planul de restructurare al activității pentru a reduce costurile cu 10 miliarde de euro în următorii 2 ani. • Într-o scrisoare trimisă angajaților, Daniela Cavallo, șefa consiliului, susține că Volkswagen intenționează să închidă trei uzine din Germania, să restructureze activitatea la celelalte uzine din această țară, să concedieze câteva mii de angajați, să reducă salariile cu 10% pentru toți angajații care rămân și să „înghețe” veniturile acestora timp de doi ani. • Măsurile anunțate sunt mai dure decât cele anticipate inițial la anunțarea primelor negocieri dintre cele două părți. Consiliul nu a menționat care sunt cele trei uzine pe care Volkswagen ar intenționa să le închidă și nu a oferit o cifră concretă a numărului de angajați care ar urma să fie concediați. În prezent, Volkswagen are circa 300.000 de angajați în Germania. • Reprezentanții Volkswagen nu au confirmat, dar nici nu au negat aceste informații. Thomas Schaefer, CEO-ul mărcii Volkswagen, susține că uzinele Volkswagen din Germania au costuri de operare duble comparativ cu concurența. • „Nu câștigăm suficienți bani, iar costurile cu energia, materia primă și personalul au continuat să crească. Aceste calcule nu sunt sustenabile pe termen lung. Trebuie să atacăm problema de la rădăcină: nu suntem suficient de productivi la uzinele noastre din Germania, iar costurile sunt mai mari cu 25% - 50% decât planurile inițiale. Asta înseamnă că uzinele din Germania sunt de două ori mai scumpe decât cele ale concurenței. În plus, procesăm intern multe task-uri pe care concurența noastră le-a externalizat”, a precizat Schaefer. This post has been edited by dizzy: 29 Oct 2024, 12:33 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9911
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa a zis si Ghosn dealtfel la vremea lui.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#9912
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.517 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 29 Oct 2024, 08:25) Politicienii sunt politicieni, Adina Valean (comisar european pe transporturi) de exemplu a terminat matematica dar au in spate un staff de specialisti care colaboreaza cu asociatii de cercetatori si din industrie gen ACEA. E de ajuns sa citesti pe siteul comisiei declaratiile de politica in domeniul transporturilor si o sa vezi si bibliografia. Eu vorbeam de staff de specialisti nu de ”specialisti”. Tare as vrea sa vad staful lui Valean( n am timp sa caut, dar am auzit o dand interviuri). Nu trebuie sa colaborezi neaparat cu asociatii care au un interes, ci sa stii tu despre ce e vorba. Plus ca la salariul respectiv, s-ar gasi un specialist sa se rupa de la saiba si sa dea detalii. Nu mai spun, ca politicienii ar cam trebui sa fie 2 in 1, asa, macar la nivel micro, daca Valean nu stie cum arata un transcontainer....... |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9913
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
https://commissioners.ec.europa.eu/adina-va...valeans-team_ro
In loc sa te plangi poti da un search pe google si gasesti. Poti sa ii verific pe linkedin sa vezi ce CV au dupa aia. Stafful plateste studii daca nu exista acolo unde au nevoie. Comisia cel putin angajeaza specialisti pe domneiile in care au nevoie, mi se pare ca tocmai ce au avut un conscurs pentru administartori in domeniul trabnsporturilor. This post has been edited by einstein1984: 29 Oct 2024, 16:20 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#9914
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.517 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
ce spun eu si ce spui tu.
![]() In orice caz, e bine ca ..........totul merge bine Staff-ul de specialisti stie ce face This post has been edited by bgdrenault: 29 Oct 2024, 17:43 |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#9915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.175 Joined: 13 October 06 ![]() |
Experti de tip Vardie
![]() In traducere: experti care sa-ti spuna ceea ce vrei tu sa auzi. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9916
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9917
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE Volkswagen le-a cerut angajaților să accepte o reducere salarială de 10%, pentru a putea păstra locurile de muncă și competitivitatea |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9918
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
https://www.mediafax.ro/economic/criza-masi...nchide-22529984
Ghici ciuperca, cine i acel "potential cumparator" ? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9919
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Apăru cupra teramar.
https://www.automarket.ro/test-drive/test-d...rid-120197.html Temerar sa fii sau diliu sa iei așa ceva cu 58 de mii de euro. Hai un 28 de mii as fi dat pe ea, da așa nu. In nici un caz |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
meg2s |
![]()
Post
#9920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Buna dimineata! ...e lansat oficial de vreo 2 luni
Cel mai mult imi place ca tu aveai deja si un pret "corect" pregatit pentru masina asta. Ma intreb: ai avut macar curiozitatea sa citesti in detaliu ce ofera masina aia la 58k E? (a nu se intelege ca afirm ca ar avea un pret corect!) La fel ca si la comentariile privind preturile de la Dacia, Reno etc. - imi vine sa intreb: v-a bagat cineva mana in buzunar? A alergat CEO-ul pe strada dupa voi sa va roage (sau sa va oblige) sa cumparati masina? Nu prea vad oameni sa se planga de preturile bemeveurilor alea de peste 100k (si vad prea multe pe strada), n-am auzit pe nimeni sa strige ca Rimac-ul e prea scump... ![]() |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
IRONICK |
![]()
Post
#9921
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE Pentru a mai îndulci situația, Cupra Terramar îți permite să treci sistemul de evacuare în modul Sport (dacă activezi modul de rulare Sport sau Cupra acest lucru se întâmplă automat) și astfel vei avea sunet fals de motor injectat în boxe. Asta face toti banii! Are si doo tone, deci este multa masina. Si eu zic ca merita 58kk. This post has been edited by IRONICK: 5 Nov 2024, 19:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9922
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
BMW urile alea de peste o sută de mii nu prea sunt o sută de mii.
I ai alergat tu pe strada sa i oprești sa le ceri factura sa vezi cat au dat pe ele.? Unele da, sunt o sută de mii dar luate pe leasing ceea ce e altceva .ai sunt unele luate pe videochat sau alte combinații, na poate e vreun fotbalist că sunt și ăștia destui. Da pentru că eu sunt doar salariat din romnia mă declar șosocat fie de prețul imens la care a ajuns fie Dacia, fie Seat. Fie la cat de mic am eu salariu. O fi unii care câștigă 1000 de Ron pe zi cine știe Mă da vorbim de Seat totuși. Nu de audi sau BMW. Înțeleg să dai 60 de mii pe un BMW da nu 58 de mii pe un Seat. Sau 30 pe un Duster 5 Nov 2024, 19:47: QUOTE(IRONICK @ 5 Nov 2024, 19:39) Mbro Io am sunet semi -fake. In sensul că nu e de evacuare , e de admisie. Un rahat marca Ford da macar e sunet produs de motor nu de sistemul audio. Am zis că l anulez da trebuie sa comand un capac pentru galeria de admisie și nici accesul nu e de vis. Screenshot_2024_11_05_19_46_57_397_com.android.chrome.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 177 This post has been edited by axabrt: 5 Nov 2024, 19:47 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#9923
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
Și dacă e în riesling nu mai costa 100.000? Asa e, e 130.000!
Văzui și io azi Honda CRV la 53000. Aia de 40.000 e aia mica meidinceaina. VW renunță la SEAT și îl botează Cupra? This post has been edited by dizzy: 5 Nov 2024, 19:59 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#9924
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Axabrt, fa cateva calcule raportat la salariul tau si costul unui Logan nou (ia anul asta, si mai ia cateva exemple de acum 3, 5, 7, 10 ani). Sunt sanse bune ca anul asta sa fie cel mai accesibil (cel mai mic nr de salarii pt a cumpara masina).
Eu am facut calculul asta raportat la salariu mediu din Romania ultimilor 15 ani. S-au scumpit masinile in ultimii ani, dar si salariile au crescut in medie cu 10-15% pe an in ultimii ani. Ca idee, un Logan full in 2005 era ~8000€, acum e ~16000€ Salariul mediu net era 200€ in 2005, acum e 1000€. This post has been edited by Andy_ACS: 5 Nov 2024, 20:05 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
meg2s |
![]()
Post
#9925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Alea cu sunetul sunt oriunde... vedeti la electrice cu ce spectre de sunet se lauda. Iar "jurnalistii"... niste habarnisti cum suntem obisnuiti. Se poate merge in Sport sau Cupra fara sunet - iti configurezi un mod "individual", ceea ce nu este doar la vag, mai toate marcile au asemenea optiune. Pana si amaratul meu de M4 GT avea fake in boxe. efectiv comentam sa ne tinem ocupati.
QUOTE Unele da, sunt o sută de mii dar luate pe leasing ceea ce e altceva .ai sunt unele luate pe videochat sau alte combinații, na poate e vreun fotbalist că sunt și ăștia destui. Culmea era sa n-ai o explicatie si pentru asta... (ma intreb de unde le-ai scos pe astea) De ce intelegi sa dai 60 de mii pe un BMW? Esti convins ca-i mai bun decat un Reno sau un VAG de 50 de mii? Ai citit ce povesteste @b06fcn pe jurnalul lui? Nu doar despre Merc-ul lui, dar si de experientele altora cu masini similare ori mai scumpe. Deschide ochii si mai uita-te si-n alte grupuri de utilizatori... tot automotive-ul e-n cap! Urca preturile ca bezmeticii, iar mare parte dintre clienti se vaita de calitate scazuta, probleme diverse... Nu spun ca e ok, dar nu exista boicot din partea pietei (clientilor), asa ca isi permit sa joace in continuare cartea asta: cresterea preturilor cu scaderea calitatii. l.e. QUOTE Ca idee, un Logan full in 2005 era ~8000€, acum e ~16000€ Salariul mediu net era 200€ in 2005, acum e 1000€. Exact! ma gandeam la asta, dar n-am vrut sa lungesc povestea... l.l.e. QUOTE VW renunță la SEAT și îl botează Cupra? "gurile rele" spun ca vor desprinde Cupra de Seat; Cupra va face in continuare masini, iar Seat va fi orientat catre mobilitate urbana non-auto (bicle, troti... nu mi-e prea clar). Cred ca e mult marketing in spate, dar orientarea catre comportament dinamic este evidenta la Cupra. Si cumva stategia "a functionat", pentru ca Formentoarele de 310 (VZ) si 390 (VZ5) au rupt cu vanzarile fix in Germania - in detrimentul Golfurilor R. (si sa fim seriosi... daca le pui una langa alta, dpdv estetic nu exista comparatie) Iar problemele au fost fix aceleasi ![]() This post has been edited by meg2s: 5 Nov 2024, 20:19 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
IRONICK |
![]()
Post
#9926
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(meg2s @ 5 Nov 2024, 21:08) Alea cu sunetul sunt oriunde... vedeti la electrice cu ce spectre de sunet se lauda. Iar "jurnalistii"... niste habarnisti cum suntem obisnuiti. Se poate merge in Sport sau Cupra fara sunet - iti configurezi un mod "individual", ceea ce nu este doar la vag, mai toate marcile au asemenea optiune. Pana si amaratul meu de M4 GT avea fake in boxe. efectiv comentam sa ne tinem ocupati. Tu ai inceput. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9927
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.973 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
meg2s |
![]()
Post
#9928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Tu ai inceput. Sper ca sunteti rude ceva - de-l tot aperi atat! ![]() N-as spune ca eu am inceput "sa comentez ca sa ma tin ocupat", dar impresia mea este ca unii (sa nu dam nume) comenteaza punctual fara sa vada imaginea de ansamblu. Poate ma insel... imi cer scuze anticipat! ![]() |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
miki |
![]()
Post
#9929
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.214 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
IRONICK |
![]()
Post
#9930
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(meg2s @ 5 Nov 2024, 21:29) Sper ca sunteti rude ceva - de-l tot aperi atat! ![]() N-as spune ca eu am inceput "sa comentez ca sa ma tin ocupat", dar impresia mea este ca unii (sa nu dam nume) comenteaza punctual fara sa vada imaginea de ansamblu. Poate ma insel... imi cer scuze anticipat! ![]() Atat ai inteles din ce am scris eu? Chiar nu cunosti sensul afirmatiei? <span class='edit'>5 Nov 2024, 22:18:</span> QUOTE(miki @ 5 Nov 2024, 21:29) Ca au unii masini si nu pot sa le intretina, este alta treaba.QUOTE(miki @ 5 Nov 2024, 21:29) Mai exact, dece preturile masinilor tre' sa fie adaptate salariilor mici? Prea multe, chiar. Dar nu pretul trebuie sa le limiteze.Nu's destule masini pe strada?! This post has been edited by IRONICK: 5 Nov 2024, 21:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
STIRI PE SCURT!!!
FARA COMENTARII!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 03:39 |