Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre, Proaspat posesor de Logan
![]() ![]() |
Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre, Proaspat posesor de Logan
M i h a i |
![]()
Post
#121
|
||
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
------
------
------
|
|||
Ion_R5 |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
@ R19/16v
Nu trebuie facut misto, daca o masina e foarte bine proiectata si executata si mai ales daca este bine intretinuta de proprietar. Eu apreciez toate cele 3 aspecte. Am avut ocazia sa merg (in dreapta) intr-un BMW 524 tds fabricatie 1985, tapiterie de piele care avea pe bord 120.000 km reali. Masina fiind adusa din Germania acum vreo 10 ani de catre un neamt care mai avea treburi prin Romania (venea c avionul de 2 - 3 ori pe an, vara si mergea cam 500 km, dupa care masina statea in garaj pana anul urmator) Masina era o bijuterie - din pacate o perioada lunga de timp nu se putea inmatricula, iar dupa aia era foarte scump sa fie inmatriculata, asa ca piesele ei au fost folosite la o "remotorizare": motor, cutie, punti - toate au fost mutate pe un BMW 520 benzina, inmatriculat in RO si de asemenea parti in caroserie au fost taiate si montate pe benzinar, care avea ceva gauri de rugina. De asemenea bordul, tapiteria si tot interiorul a fost mutat pe benzinar. In ziua de azi chiar si masini mai cu pretentii au interioare similare cu Logan sau ceva foarte apropiat. Daca e sa le comparam cu masini fabricate din anii 1979 - 1990 - sunt niste chestii foarte ieftine ceea ce cumparam noi acum. Din pacate nu toti realizeaza asta. Si nu ma refer doar la Mercedes-Benz, Audi, BMW. Chiar si un Renault 25 Baccara avea dotari si finisaje deloc de neglijat. Ca sa nu mai spun Audi 100 sau 200 produse in aceeasi perioada - in special modele pentru America, cu tractiune integrala si cu un sistem de climatizare extraordinar la acea vreme (avea un sistem precursor al aerului conditionat) PS: IATA SI POZELE CU RENAULT Super5 Din pacate astea sunt singurele poze pe care le am cu masina - cele de la accident. Si mai rau imi pare de masina. Evitasem accidentul, intrand pe contrasens, dar soferul dubei s-a speriat si desi oprise a scapat piciorul de pe ambreiaj si a mai inaintat 1 metru. In stanga nu mai aveam unde sa merg, fiindca pe banda 1 de pe contrasens era o alta masina si nu am vrut sa ma agat si cu omul respectiv cu o Dacia 1310, care nu avea nici o treaba in toata chestia. Dupa accident, am pus roata de rezerva si mi-am continuat drumul la Bucuresti. Lonjeronul nu a fost afectat si nici un element al suspensiei. In momentul in care intaritura barei de la dubita a taiat aripa, tabla aripii a taiat anvelopa. In rest mi-a rupt bara fata si grila radiatorului, mi-a spart farul si semnalizatorul dreapta si a indoit ochelarul, capatul dreapta al traversei fata pe care se fixeaza bara fata si un pic contraaripa - partea de langa ochelar - si evident aripa fata dreapta. Daca nu evitam si intram in burta dubitei, ar fi fost cu urmari mult mai grave. Practic m-am oprit in dreptul lateralei dubitei cu stalpul central al caroseriei - ceea ce ar fi insemnat o zona de compresie prin impact, destul de mare. Tipa din dreapta pe care o luasem la "ia-ma nene" nici nu avea pusa centura de siguranta si cred ca ar fi iesit prin parbriz. Eu aveam centura, dar tot ar fi fost nasol daca nu evitam. Baietii din spate, luati tot la "ia-ma nene" au iesit primii din masina si m-au felicitat ca am scapat foarte usor. Practic daca soferul de pe duba nu se speria, treceam linistit mai departe pe banda 2 de pe contrasens si nu mai avea loc nici un accident. Dar asa a fost sa fie. PS2 - tipul cu bluza albastra de langa masina nu sunt eu. E soferul de pe dubita. This post has been edited by Ion_R5: 20 Dec 2010, 13:51 Attached thumbnail(s) DSC00312.jpg ( Size: 326.17k ) Number of downloads: 2206 DSC00313.jpg ( Size: 363.89k ) Number of downloads: 2315 DSC00311.jpg ( Size: 323.6k ) Number of downloads: 2262 DSC00315.jpg ( Size: 353.72k ) Number of downloads: 2219 DSC00314.jpg ( Size: 325.77k ) Number of downloads: 2136 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Scuze, am facut curatenie, fiindca disputa Renault Skoda s-a transat ceva mai devreme, si fiecare si-a expus parerile. Eu unul nu tin neaparat sa conving pe altcineva de parerea mea, ca sa-i schimb parerea lui.
Ultimul mesaj pe care am vrut sa il las aici a fost cel al lui Mihai - referitor la "old school" - in care spunea el ca nu se pot compara masinile fabricate pana in 2000 cu cele dupa 2000 la toate capitolele. Nu doresc sa polemizez cu nimeni. Recunosc ca motoarele care se fac acum sunt mai bine facute si mai performante decat cele dinainte de 1990. In privinta caroseriei, a calitatii manoperei nu mai sunt de acord. Pe filosofia ca masina trebuie sa tina 5 - 10 ani, in curand vom primi de la producatori masini de plastic - un fel de jucarele, pe care daca le lasi in parcare 10 ani chiar fara sa mergi cu ele, le iei cu farasul si le dai la gunoi. Deja de acum multe au galerii de admisie, etc din plastic. Dupa ce le demontezi, in multe situatii trebuie sa cumperi alte piese, fiindca nu mai ai propriuzis ce sa mai pui inapoi - nu se mai asigura etansarile, riscul de a se fisura e destul de mare. Nu mai spun despre galeriile de evacuare care sunt acum niste table si tevi sudate. Acum 20 - 30 de ani, erau toate piese turnate. Se demontau frumos, se lua fata dreapta si le puteai pune la loc, la nevoie. Spuneam mai sus ca imbunatatire de performante - o gasim fara nici o indoiala la motoare - dar chiar aici avem principala probleme. Cam de 15 - 20 de ani, ar fi trebuit sa renuntam la motoarele cu ardere interna si sa utilizam motoare electrice sau alte tehnologii. Industria de facut bani, nu ne lasa insa sa progresam. Si ca sa pun cireasa pe tort, am vazut zilele astea o Volga care arata foarte bine. Un grup de ingineri rusi au realizat ce se vede mai jos ![]() This post has been edited by Ion_R5: 21 Dec 2010, 12:13 Attached thumbnail(s) volga_01.jpg ( Size: 36.2k ) Number of downloads: 427 volga_07.jpg ( Size: 41.45k ) Number of downloads: 359 volga_05.jpg ( Size: 37.53k ) Number of downloads: 333 volga_06.jpg ( Size: 33k ) Number of downloads: 296 volga_11.jpg ( Size: 38.77k ) Number of downloads: 314 volga_10.jpg ( Size: 25.08k ) Number of downloads: 322 volga_08.jpg ( Size: 49.95k ) Number of downloads: 364 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#124
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 14 Dec 2010, 17:01) Te referi la toata luna Februarie, sau la 1 zi din Februarie? Imi e greu sa cred ca intr-o zi pot fi diferente de 30 de grade Celsius, de la +15 la - 15. Masina o tin la garaj. Daca e sa ma misc prin oras cu ea, este posibil sa ma surprinda o zapada, moment in care iau masina din garaj cu anvelopele de vara, pun in portbagaj rotile cu anvelopele de iarna si merg la prima vulcanizare sa le schimb. Daca am ceva ma mult timp la dispozitie, le schimb chiar eu. Daca e sa fac un drum in afara orasului (mai multi km/mai multe zile/traseu in zone de munte sau in zone reci) ma uit la prognoza pentru zilele urmatoare si decid daca las rotile de vara sau daca le pun pe cele de iarna. In cazul in care totusi voi fi surprins de zapada/polei/drumuri inghetate, temperatura sub +7 grade Celsius, am sa conduc foarte prudent, avand grija sa adaptez viteza la starea carosabilului si sa nu bruschez comenzile masinii. Si astia cum vrei sa dea legea? dupa cum vorbeste tanti Jurca! |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
ydaniel |
![]()
Post
#125
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
proiectu ala cu volga are cam 8 ani.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
De acord cu tine. In afara de X ani, proiectul respectiv are clasa. Masina are eleganta unui Jaguar din anii 60.
Dar pana la urma e o chestie de gust. La fel de bine altcuiva poate sa nu placa. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#127
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Ionica, you can run but you can't hide.
Offtopicul tau e mai bun decat offtopicul meu? Ce-are nus' ce Volga cu noir black? ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am inscris Loganul in circulatie pe 20 decembrie si l-am scos la drum. De atata stat prinsese un strat gros de praf
![]() Azi dupa amiaza a prins si prima zapada, cand m-am intors de la Ploiesti in Bucuresti. Si a urmat si prima spalare de cand sunt proprietar. (a mai fost spalata de dealer, inainte de livrare). Din pacate am gasit niste puncte mici pe capota fata - de la gheata aruncata pe masina de camioanele de pe contrasens. Au trecut vreo 3 camionagii care au calcat pe banda de zapada stransa intre sensuri pe DN1 si mi-au aruncat gheata pe capota fata si parbriz. Cand mai vad camioane pe contrasens, trebuie sa ma obisnuiesc sa ma repliez pe prima banda - fiindca poate sa imi sparga si parbrizul daca sunt ceva pietre mai mari amestecate cu zapada si gheata. Cu ce imi recomandati sa dau pe capota unde sunt punctele respective de zgarietura, ca sa nu rugineasca? PS: Anvelopele de vara Motrio 185/65/R15 cu care e dotata masina din fabrica s-au comportat foarte bine pe zapada si flescaraia de azi. Cand se mai termina cu nebuneala cu anvelopele de iarna, trebuie sa merg sa imi caut 4 bucati de iarna. Cred ca vor fi Tigar (sau Motrio daca mai vine vreo oferta in reteaua Dacia). This post has been edited by Ion_R5: 27 Dec 2010, 23:31 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#129
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
DMP |
![]()
Post
#130
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt tot felul de firme de iti prepara vopsea dupa codul pentru vopseaua masinii.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#131
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
OK, insa pentru 3 puncte cat varful aculul nu ma apuc sa vopsesc capota motorului.
O sa ii dau cu ceva si daca mai apar zgarieturi eventual o imbrac cu folie care imita fibra de carbon. Oricum capota motorului e foarte expusa in partea din fata la ciobituri de la pietricelele aruncate de alte masini. Ieri pe drum am intalnit 4 pluguri cu sararite. Noroc ca sararitele nu erau puse in functiune. La noi in Romania, astia cu sararitele sunt niste imbecili care iti sableaza masina pe laterala si in primavara o gasesti plina de puncte cu vopseaua sarita si unde apare si rugina. La masina anterioara - Renault 5 - din fabrica lateralele usilor erau imbracate in panouri de protectiei din fibra de sticla cam 1/3 si nu aveam probleme. Nu stiu de ce nu au si la noi, la fel ca in Germania si Austria - discul sararitei incadrat intr-un cadru din fier, exact cat e utilajul/camionul de lat pe care atarna o panza de sac si amestecul nisip/sare aruncat de disc se loveste de panza si cade pe sosea in perimetrul cadrului metalic, fara sa mai sableze masinile de pe drum. This post has been edited by Ion_R5: 28 Dec 2010, 15:45 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
BoR |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
QUOTE(DMP @ 28 Dec 2010, 09:50) Si eu sustin acelasi lucru,am fost dezamagit cand dupa rulajul pe carosabil cu nisip/sare imprastiate pe timp de iarna am constatat mici puncte de vopsea sarita pe pasajele rotilor spate.Probabil de la nisipul aruncat de rotile din fata. S-a rezolvat prin punctarea cu o pensula foarte subtire sau chiar cu un varf de scobitoare de vosea la codul culorii masinii.La fel si pe partea frontala a capotei.Stiu ca nu te-ai indura sa faci asta la o masina noua,dar la mine personal a functionat.Am tot o masina de culoare inchisa si zgarieturile/imperfectiunile vopselei se observa foarte usor. |
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
DMP |
![]()
Post
#133
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine, dupa 1 an, aveam vopseaua ciobita in vreo 3 locuri pe muchia capotei in stanga. Sarise vopseaua insa nu pana la tabla.
Am fost la unii si mi-au facut niste vopsea la creion de retus si am acoperit zonele respective aplicand vopsea cu varful unei scobitori. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#134
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
motrio de iarna vor aparea la dealeri spre sfarsitul lui ianuarie.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
rodi |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 28 Dec 2010, 15:43) OK, insa pentru 3 puncte cat varful aculul nu ma apuc sa vopsesc capota motorului. O sa ii dau cu ceva si daca mai apar zgarieturi eventual o imbrac cu folie care imita fibra de carbon. Oricum capota motorului e foarte expusa in partea din fata la ciobituri de la pietricelele aruncate de alte masini. Pe unele drumuri, in iarna trecuta, au dat contra podului de zapada si poleiului, cu criblura. In primavara, multe parbrize au fost ciobite de aceste pietricele aruncate de rotile mai mari de la auto DIN SENSUL CONTRAR. Referitor carton la Logan, cred ca este bine numai cand il pornesti dimineata, mai ales pe ger. Se incalzeste mai repede. In rest, nu se pune carton, este termo-reglat. |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La pornire nu este termoreglat ? Adica are termostatul deschis la maxim ? Nu stiam.
Parca postai dimineata pe la 8 trecute cum ca-n 10 minute si 3-4 km motorul s-a incalzit la 4 linii, caldura berechet, fara stat pe loc ca n-am avut parbrizul inghetat c-am parcat cu botul la bloc, desi afara au fost -10 grade celsius ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
rodi |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Il faci sa se incalzeasca mai repede, reduci uzura si consumul mai mari la rece, in stationare fiind sau in miscare.
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am ajuns la 1900 km.
Pe vremea rece de iarna, consumul mixt pe distanta Bucuresti-Ploiesti si retur, cu ceva mers prin oras - dar nu cu trafic prea aglomerat s-a stabilizat la 7.5 l/100km Inca nu am sarit de 3000 rpm. Masina merge frumos si la 3000 rpm in treapta a 5-se simte ca a trage frumos - spun asta, comparativ fata de regimul de turatie 2200 rpm - 80 km/h tot in treapta a 5-a. Evit sa merg sub 2200 rpm in treapta a 5-a, regimul subturat nu este bun pentru motoare si in special cand e vorba de rodaj. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am refacut traseul Bucuresti-Ploiesti si retur la acest sfarsit de saptamana. Acum ca s-a mai incalzit ceva, a scazut si consumul un pic.
Am parcurs 156 km cu 10 l, adica un consum mediu de 6,41 l/100km. Anterior pana sa vina frigul am avut consum mediu 6,8 - 6,9 pe acelasi traseu, iar cand a fost frig + nisoare/zapada/flescaraie, crescuse la 7.5 , respectiv 8,9 pe un segment de drum. In conditii de temperatura similara observ o scadere a consumului de circa 0,4 - 0,5 l probabil datorita parcurgerii primilor 2000 km. Dupa cum scrie in cartea tehnica a masinii, dupa primii 3000 km performantele masinii se imbunatatesc. Mentiune: Valorile consumului mediu pentru trasele monitorizate sunt calculate pe baza km parcursi si respectiv a litrilor consumati - valori indicate de catre Calculatorul de Bord. Consumul mediu indicat de catre CB nu l-am resetat de cand am luat masina si s-a stabilizat in jurul valorilor 7,5 - 7,6 l/100km (in oras sare la 7,6, iar in afara orasului scade dupa un timp la 7,5) This post has been edited by Ion_R5: 16 Jan 2011, 21:03 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Markos |
![]()
Post
#140
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
E normal, deja se lasa motorul.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am uitat sa mentionez viteza medie de pe CB: varieaza undeva intre 34.8 si 35.2 km/h (de asemenea parametru neresetat de cand am luat masina)
Ma bucur ca fac rodajul iarna. De asemenea in Bucuresti evit sa ies cand traficul e aglomerat si am mers mai mult in afara orasului (peste 90% din km parcursi sunt in afara localitatii) Astept sa vad valori calculate sub 6 l/100km, mai la primavara cand se face cald si voi face drumuri ceva mai lungi - cu viteze medii unde la 48 - 50 km/h pentru traseele respective. Daca ajung la valori de 5.6 - 5.8 l/100km ma voi declara foarte multumit de masina, asta in conditii de rulare 100 - 110 km/h, cu cateva segmente drum la 120 km/h cu masina mai mult goala decat incarcata. This post has been edited by Ion_R5: 16 Jan 2011, 21:20 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
BZN |
![]()
Post
#142
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#143
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
@ BZN
"Nu ai sa vezi asa ceva, consum sub 6... nici macar la viteza aia medie." Eu astept sa vad la ce valori pot sa ajung, dupa rodaj, mergand "la consum minim". Poate... cu acul pana in 100km/h In orice caz, pentru viteze medii de 53 - 57 km/h trebuie sa mergi destul de mult in afara localitatilor cu viteze peste 110 - 120 km/h. Ca sa ajungi medii de 58 - 62 km/h, acolo trebuie sa mergi destul de mult cu 130 - 140 si mers foarte fluid, in care sa te mentii mai tot timpul foarte sus. Sunt curios la ce valori voi ajunge (ma refer la valorile consumului mediu, calculate pe baza indicatiilor CB --- nu ma refer la ce indica CB, fiindca nu stau sa il resetez de fiecare data) De asta suneam - daca ajung la valori de 5.6 - 5.8 o sa ma declar destul de multumit. @ Alexu7 Nu stiu - o sa ma uit mai atent sa vad despre ce este vorba (daca e doar o urma de "ceva" lasata pe consola, sau daca "s-a" zgariat vopseaua). Multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#145
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Terminati odata?!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Richelieu |
![]()
Post
#146
|
![]() altă scursură umană Group: Members Posts: 312 Joined: 22 July 10 From: Scursureștii de Pădure ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 16 Jan 2011, 22:08) In orice caz, pentru viteze medii de 53 - 57 km/h trebuie sa mergi destul de mult in afara localitatilor cu viteze peste 110 - 120 km/h. Ca sa ajungi medii de 58 - 62 km/h, acolo trebuie sa mergi destul de mult cu 130 - 140 si mers foarte fluid, in care sa te mentii mai tot timpul foarte sus. Perfect eronat! Mers cu 10 km/h peste viteza legala atat in localitati cat si in afara lor si am scos viteze medii de 75-78-80 km/h. la mers destul de mult cu 130-140-150 km/h am scos viteza medie de 105 km/h. Matematica elementara (inaccesibila presupusilor ingineri) ne arata ca la un traseu daca viteza cea mai scazuta este in localitati (55-60 km/h) devine imposibil sa obtii o viteza medie mai mica sau egala cu aceasta valoare. Succesuri! <span class='edit'>18 Jan 2011, 01:17:</span> Uitasem ceva. Nu am dat flashuri. ![]() This post has been edited by Ion_R5: 26 Jan 2011, 13:26 |
--------------------
0.00
%
:(( Teacher's, e valabil citatul filozofului Marty! Ia incet sa nu te ineci!
|
|
bossake |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe Bucuresti - Ploiesti scoti LEJER sub 6% daca nu sari de 80-90. Evident mai depinde si de nr de pasageri, bagaje, temperatura de afara si asa mai departe.
Ca fapt divers eu pe tronsonul asta scot cele mai mici consumuri, cu 1 pasager si fara bagaje scot chiar si sub 5,5 , insa fara sa trec de 80-90. QUOTE(Richelieu @ 18 Jan 2011, 00:59) Matematica elementara (inaccesibila presupusilor ingineri) ne arata ca la un traseu daca viteza cea mai scazuta este in localitati (55-60 km/h) devine imposibil sa obtii o viteza medie mai mica sau egala cu aceasta valoare. Trebuie luat in calcul si faptul ca in general cand faci un drum de la B la Arad (dau un exemplu aleator) mergi si prin localitati unde mai dai de treceri de pietoni,semafoare,carute, autobuze care merg cu 40 si reduci viteza, curbe unde iar esti nevoit sa mai reduci si asa mai departe. Eu cu Loganul daca trag tare pe extraurban nu prea scot peste 80 km/h medie. La mers normal cam 60-65. Dar asta la un traseu unde nu e inclusa si autostrada, autostrada care mareste considerabil media. Oricum discutiile astea sunt foarte generale, pt ca poate sa difere f mult v medie intre 2 trasee. @ionr5; sa stii ca si la mine consumul a scazut considerabil dupa 3-5,000km. Iar aici poate interveni si obisnuinta soferului cu masina ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
St |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Richelieu @ 18 Jan 2011, 00:59) Matematica elementara (inaccesibila presupusilor ingineri) ne arata ca la un traseu daca viteza cea mai scazuta este in localitati (55-60 km/h) devine imposibil sa obtii o viteza medie mai mica sau egala cu aceasta valoare. ![]() ![]() Dar tu in ce tara conduci? O trecere de pietoni, o caruta, curbe unde nu poti merge cu cat vrei tu, masini care merg mai incet decat tine.... |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Richelieu |
![]()
Post
#149
|
![]() altă scursură umană Group: Members Posts: 312 Joined: 22 July 10 From: Scursureștii de Pădure ![]() |
Evident ca in Romania. Exceptand orasele unde trebuie sa opresc la semafoare, prin sate cam mentin constanta o viteza de 58-60 km/h.
Si nu dau flashuri. ![]() |
--------------------
0.00
%
:(( Teacher's, e valabil citatul filozofului Marty! Ia incet sa nu te ineci!
|
|
corbex |
![]()
Post
#150
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Mamaa, ce trombonist!
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:03 |