Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre, Proaspat posesor de Logan
![]() ![]() |
Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre, Proaspat posesor de Logan
BeciAcustic |
![]()
Post
#61
|
||
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|||
Ion_R5 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Covorasele se gasesc in targul Vitan. Sunt speciale pentru Logan si sunt personalizate - am sa pun poze cu ele.
Costa 120 RON setul This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:36 Attached thumbnail(s) IMG_4272.JPG ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 1971 IMG_4273.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 2039 IMG_4274.JPG ( Size: 1.89mb ) Number of downloads: 2016 IMG_4275.JPG ( Size: 2.36mb ) Number of downloads: 1985 IMG_4277.JPG ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 1888 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#63
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Mai astept poze cu covorasele si cu sistemul de prindere. ms
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
deocamdata pozele pe care le am acum
Ceea ce m-a deranjat cand am luat masina de la dealer, a fost faptul ca furtunul de cauciuc acela ramificat care face legatura intre corpul clapetei de acceleratie (din plastic) si capacul metalic de deasupra chiulasei - era cu ulei pe el, langa capacul chiulasei - a se vedea poza a 3-a cu detaliul (este vorba de furtunul de cauciuc din fata carligului de agatare al motorului - furtunul care merge la corpul de plastic negru unde este clapeta de acceleratie si cealalta ramificatie care merge dedesubt la capacul de deasupra chiulasei si care are ulei pe el, dupa cum se poate vedea si in poza) This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:36 Attached thumbnail(s) IMG_4276.JPG ( Size: 2.31mb ) Number of downloads: 744 IMG_4278.JPG ( Size: 2.38mb ) Number of downloads: 846 IMG_4279.JPG ( Size: 2.61mb ) Number of downloads: 1007 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
ESTE POSIBIL EU AM LA FEL 16 V LA SYMBOL SI ACOLO MAI EXACT SI PE ACEL FURTUN DAR SI PE MOtOR ESTE ULEI MEREU
desi l-al sters, apare mereu, nu gasesc explicatie, la tine este posibil sa fie de la capacul galben poate a mai completat dealerul ulei si i s-a scurs sterge cu un servetel si urmareste daca mai apare oricum vad ca au schimbat modelul bobinelor de inductie, cap verde si de alt tip, decat cele gri la mine , ma gandesc ca astea or fi mai bune si nu se mai ard asa, sunt curios ce producator sunt |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Motorul meu este tip K4M-A6 --- am primit cartea de identitate si asa apare trecut in carte.
Stie cineva ce inseamna A6? In fisa tehnica de pe site-ul dacia.ro apare K4M 690 - motorizarea EURO 4 si respectiv K4M 696 motorizarea EURO 5. (a se vedea poza atasata) Am vorbit cu vanzatorul si mi-a spus ca datele respective despre configuratia si dotarile masinii se gasesc in softul fabricantului la care au acces cei din service, dar ca nu poate printa datele respective. Motorul a zis ca e fabricat in Spania. Referitor la completarea cu ulei - nu vad cu ar fi ajuns uleiul tocmai pe furtun - si in orice caz, nu era cazul ca sa fie completat uleiul la dealer. Mai degraba la fabrica. Ceva este, fiindca am gasit uleiul peste maxim si am extras 0,5 litrii de ulei ca sa ajung la nivelul corect pe joja. (ceea ce nu gasesc deloc normal) Cand am luat masina de la dealer, am constatat nivelul de ulei peste maxim. Dupa ce am plecat am oprit la prima benzinarie si am inspectat un pic motorul. Atunci am constatat uleiul respectiv pe furtun si de asemenea umezeala de ulei imediat sub furtun, pe capacul de deasupra chiulasei si pe cele 2 surubele de fixare care se vad imediat sub furtun. Cand m-am mai uitat nu am vazut sa apara noi pete de ulei sau ceva in neregula. Am sa sterg zona respectiva cu o carpa uscata si am sa verific daca mai apare. La busonul de completare nu am costatat scurgeri de ulei. PS: acuma observ ca au actualizat motorizarile care acuma sunt "EURO 5" La diesel vad ca a crescut puterea cu 5 cai la ambele variante. La 1.6 MPI a scazut puterea cu 5 cai, iar la 1.6 16v a ramas la fel. La benzina cred ca au schimbat catalizatoarele. Eventual poate si legea injectiei. Stie cineva mai multe detalii despre trecerea de la EURO 4 la EURO 5??? This post has been edited by Ion_R5: 26 Nov 2010, 19:04 Attached thumbnail(s) fisa_tehnica.jpg ( Size: 36.54k ) Number of downloads: 859 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
am niste intrebari lamuritoare: cum ti-ai dat seama ca ai ulei peste maxim- ai scos joja cand? sau cum
cum ai reusit sa extragi uleiul? cu ce procedeu si cat ai scos? de ce nu te-ai intors la dilar sa intrebi despre posibila scurgere( care si eu am avut-o adica pata de ulei tot acolo si exista si acum cu toate ca am sters dar, nu am probleme) puteai face verificare la service autorizat masina fiind NOUA in garantie si ca o remarca masina ta este foarte frumoasa si motorul este foarte curat se vede ca este nou, al meu e plin de praf desi il sterg odata la 2 3 luni |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Raspunsurile la intrebarile tale le gasesti chiar in primul post de aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2694905 Vanzatorul a zis ca nu-i nici o problema, ca uleiul care trece peste maxim, oricum il consuma/arde motorul. Am ridicat masina de la dealer intr-o sambata pe la ora 14 si nu mai erau mecanicii in service. Oricum, eu am lucrat super curat - am cumparat un furtun nou diametru 4 mm cu seringa si am extras uleiul cu motorul rece. Uleiul l-am masurat cu joja, atat dupa oprirea motorului la 20 minute si de asemenea si a 2-a zi dupa ce masina statuse peste noapte "linistita". Cele mai concludente masuratori le poti face dupa ce masina/motorul nu a functionat o perioada mai lunga de timp. (am mai scris pe aici si pe topicul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2702658 Motorul este curat, fiindca masina este noua. Acum am deja vreo 850 km. Masina o tin intr-un parcaj subteran. Inca nu am apucat sa o spal niciodata - dar in weekendul urmator o spal fiindca s-a asezat praf pe caroserie. Extragerea uleiului in exces am facut-o pe la 400 km parcursi. Imi pare rau ca nu am facut-o imediat dupa ce am luat masina de la dealer (seringa + furtun perfuzie de la o farmacie si in 20 minute eram gata) Oricum, nu am depasit 3000 rpm pana acum si sper ca nu au fost afectate etansarile de la carterul motorului (garnituri baie ulei, semeringuri arbore cotit spre volant si respectiv fulie) Nivelul crescut de ulei genereaza o presiune mai mare in carter (baia de ulei) care poate afecta in timp etansarile motorului din zona inferioara. Sper sa nu am probleme cu ea si sa ajung cu ea in service cat mai rar. Sunt si oameni foarte priceputi in service, dar si multi nesimtiti. Uneori te duci cu masina si o iei murdarita sau zgariata. Daca citesti pe aici pe forum, o sa gasesti o gramada de oameni care se plang si de schimbul de ulei facut in service - le-a pus ulei peste nivel, desi omul le precizase de la inceput sa aiba grija sa nu puna peste nivel. Am patit si eu chestii din astea - si as prefera sa fiu acolo sau sa torn chiar eu uleiul. Mecanicul n-ar nici o treaba - dupa aia rade la tine si zice "Lasa domne ce n-are nimic. Pai eu fac 20 de schimburi de ulei pe zi. Ma inveti dumneata?" Din pacate cam asa sta treaba. La un Logan nu prea ai ce sa zici, dar unul cu Limuzina (Mercedes-Benz, Audi, BMW, VOLVO) - masini de peste 60000 euro - aia plang pur si simplu, ca ne-a Gheorghita le face treaba in bataie de joc si dupa aia are pretentie sa ii lasi si bani de 2-3 beri. This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 12:33 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#69
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu pun nici un pariu. Eu am scris ceea ce mi-a spus vanzatorul.
Daca m-a pacalit - e pacaleala. Daca mi-a spus corect - e corect. In orice caz, nu vad de ce m-ar minti? Am cumparat masina din Pitesti "accidental". Eu sunt din Ploiesti si locuiesc in Bucuresti. N-am treaba cu dealerul respectiv, nici pentru service iar pana la urmatoarea achizitie vor mai trece 3 - 5 ani. Oricum vanzatorul a fost foarte de treaba si OK, fata de cativa vanzatori pe care i-am intalnit in Bucuresti si care nu au avut nici o "sfortare" sa imi vanda masina. Daca era sa ma las pe ei, acuma aveam Logan 1.4 sau 1.2 16v. Nu tin sa polemizez cu nimeni de pe forum. Daca e cineva pe forum care lucreaza la un service Dacia, chiar as fi curios sa stiu mai multe detalii si i-as da pe PM seria de caroserie sa imi spuna cateva date despre masina - din softul producatorului. Chestia cu "e din Turcia" sau "e din Spania" e o prostie pana la urma. Important e sa mearga bine, sa n-am probleme cu masina si sa ma folosesc de ea in siguranta. Multa sanatate si voie buna la toata lumea! This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 12:49 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#71
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dai si tu o atentie la receptioner si ceri o foaie cu detaliile vehicul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
pai in Spania sunt facute motoarele 1.6 16v ce echipeaza MCV-urile , iar pentru Logan Berlina tara de fabricatie este Turcia!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu tin sa va contrazic.
Trebuie sa va ganditi ca Loganul meu este echipare Black Line - pe de o parte, iar pe de alta parte masina a fost cam printre ultimele 5 bucati de pe linia de fabricatie - dupa care productia cu motoare Euro 4 a fost oprita. Presupun ca au montat pe masini motoarele Euro 4 pe care le-au mai avut in curte, indiferent daca erau din Turcia sau Spania. (poate fiind Black Line si o parte din ele fiind pentru Franta, au avut motoare din Spania) Oricum cred ca e mai putin important - mai ales ca masina am luat-o deja - nu e ceva la care as mai putea sa optez. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
BoR |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
De curand am aflat de la o cunostinta care lucreaza la Renault ca linia de productie din Turcia ar fi una foarte moderna si nu e cazul sa ne ingrijoreze calitatea produselor ce vin de acolo.
Felicitari pentru achizitie si multi kilometri fara probleme! |
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai trebuie sa trec o imbunatatire pe lista - conducte de aer cald pentru locurile din spate.
Am vazut conductele respective in pozele lui Dsign (B-48-CUP) si cand m-am uitat la mine, sub scaunele din fata era mocheta "bulbucata" dar nici vorba de orificii pe unde sa vina aerul cald. Acuma trebuie sa ma apuc sa caut conducte. Sper sa gasesc prin Vitan, fiindca la dealeri sunt cu siguranta mai scumpe. Oricum, lucrarea asta am asocia-o cu terosonarea podele masinii la interior. (si la exterior ar fi fine, dar nu stiu unde si cand) Din pacate acum e cam rece pentru astfel de lucrari. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Filip |
![]()
Post
#76
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
De ce sa terosonezi podeaua la interior? La exterior e suficient + tratamentul cu ceara oferit de producator. Parerea mea e ca si cu foarte mult teroson, daca a apucat sa intre umiditatea printr-o crapatura intre tabla si stratul mai gros de teroson... s-a dus totul. M-am uitat la niste poze cu o supernova albastra a unui coleg de forum, mancata rau de rugina, si in unele locuri era tabla dizolvata, si mai ramaneau bucatile de teroson (cel putin asa mi s-a parut din poza). Nu mai gasesc topicul, l-am tot cautat in ultimele zile.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
azi in bucuresti chair a batut un vant rece, bine ca grade erau 12, dar si eu m-am invartit azi pe langa masina sa reglez cablul la acceleratie sa tina pedala mai swuc( vreau sa vad cum ar fi la drum intins diferenta, am rasucit acel surub de plastic la maxim, albastru, dar am fost singur si nu popt sa stiu daca bate in limitare la clapeta de acceleratie sau nu) in fine ideea e ca am inghetat de mi-a venit rau
|
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
@ Filip
Din pacate nu avem acasa propriul autoservice ![]() Stiu pe un tip care lucra in service si cand s-a luat Solenta noua, in prima sambata a dus-o la serviciu. A bagat-o in cuptorul de la vopsitorie unde a tinut-o 1 ora pentru a elimina umiditatea. - Dupa a sters cu o carpa cu diluant tot "dedesubtul" masini, inclusiv pasajele de roti, a invelit caroseria in folie de plastic si a pulverizat cu teroson toata masina pe dedesubt (evident a izolat cu folie de plastic si zona de sub motor ca sa nu o gazeze) Ideal ar fi sa facem asa ceva - dar nu avem intotdeauna la indemana asa ceva. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#79
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
O sa umble nemtii cu nave spatiale personale si amicul tau o sa tot aiba solenza in stare buna de functionare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Cand vorbim despre o masina noua - performante, caracteristici, design&tehnologie - totul tine de fabricant.
Insa cand vedem o masina de strada dupa 1, 2, 3... 20... ani - tine foarte mult de proprietar - cum isi ingrijeste masina. Ma refer atat la functionare cat si la aspect. Probabil ca daca vezi o Dacia 1300 din 1971 in stare foarte buna de functionare si cu aspect foarte bun - il feliciti pe proprietar ca a avut grija de masina si ca este inca functionala. (sau tu ii spui ca-i fraier ca nu a dat-o la fier vechi?) |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Consum
Bucuresti - Ploiesti - Bucuresti (177 km cu 11,5 litrii) incluzand ceva mers prin Bucuresti si prin Ploiesti, dar nu cu trafic prea aglomerat, adica 6,5 l/100 km Kilometrajul total al masinii 1210 km. Regim pe DN1 2200 - 3000 rpm / 80 - 105 km/h Ma declar multumit. Sunt curios sa vad cum se comporta masina dupa primii 8000 km. This post has been edited by Ion_R5: 29 Nov 2010, 16:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#82
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 25 Nov 2010, 14:28) Cand vorbim despre o masina noua - performante, caracteristici, design&tehnologie - totul tine de fabricant. Insa cand vedem o masina de strada dupa 1, 2, 3... 20... ani - tine foarte mult de proprietar - cum isi ingrijeste masina. Ma refer atat la functionare cat si la aspect. Probabil ca daca vezi o Dacia 1300 din 1971 in stare foarte buna de functionare si cu aspect foarte bun - il feliciti pe proprietar ca a avut grija de masina si ca este inca functionala. (sau tu ii spui ca-i fraier ca nu a dat-o la fier vechi?) Depinde. Una e masina de epoca de 30 de ani (chiar daca nu e vreo raritate), alta e un cazan care circula zilnic. Si in general, aia de chiar au nevoie de masina si isi permit iau una mai noua, nu o intretin pe aia veche sute de ani. Si intre dacia 1300 din 71 si dacia 1410 din 88 sunt multe diferente. Ca si intre a avea o masina originala sau apropae originala de placere si a alta e sa circuli zilnic cu o masina veche. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Cu riscul sa strambe din nas o multime de co-postatori de pe acest site, stiu pe cineva cu un Trabant 601s destul de bine intretinut cu care omul circula saptamanal. Si face si drumuri la Suceava.
Omul are masina de vreo 15 ani si inainte a mai avut vreo 3 Trabanturi si declara ca e foarte multmit de masina si ca nu-i intereseaza altceva. Masina si-o intretine singur. Mai are vreo 3 motoare pe care le tot repara si le are pregatite in caz de probleme (La Trabant ambielajul tine cam 50.000 km, daca te porti omenos cu masina) Intr-o iarna i-a cazut ambielajul pe drum spre Suceava. A demontat motorul pe marginea drumului si l-a pus in portbagajul unui prieten cu Dacia. A revenit cu motorul de schimb si a plecat mai departe. Reparatia cu tot cu drum a durat 8 ore. (Din cele 3 motoare de schimb, 2 le tine la Ploiesti si unul la Suceava) |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
zanzie |
![]()
Post
#84
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
De ce n-ai emblema motorului pe portbagaj?
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#85
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E optionala mai nou. Si masina am inteles ca era in stoc, deci produsa fara. Gresesc?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai nou la Logan nu mai apare inscrisa motorizarea pe capota portbagajului. Este o sursa de economie la DACIA (probabil ca cineva de la birouri a facut un calcul ca la 1.000.000 de masini se economisesc XXXX euro)
Sincer pe mine nu ma deranjeaza. Mai ales ca am 1.6 16v si o sa pun ceva semne de intrebare unora care subaprecieaza Loganul. @ einstein - cand am comandat masina, se afla in procesul de fabricatie. (comanda am facut-o pe 7 octombrie si masina a iesit din fabrica pe 21 octombrie - <data fabricatiei este trecuta in acte 20 octombrie 2010>) Masina am ridicat-o de la concesionar pe 30 octombrie 2010 (am asteptat pana s-au validat voucherele) This post has been edited by Ion_R5: 30 Nov 2010, 10:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#87
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
SI nu aveai optiunea sa ceri si emblema aia de pe portbagaj ? De curiozitate intreb.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cdadan |
![]()
Post
#88
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#89
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Era in rodaj, nu avea voie sa treaca de 3000. Asa a patit un coleg pe valea oltului, ii dadea flashuri TIRul sa se miste mai repede.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Razi degeaba (ma refer la avatar).
Deocamdata sunt in rodaj - si o sa mai tot fiu intr-un regim de exploatare mai lejer pana pe la 5000 - 8000 km. Asa ca pana atunci nu o sa sar de 3000 rpm. Cand m-am intors din Ploiesti era o tanti cu un Golf 4 foarte nervoasa ca nu ma dau la o parte si la o coborare in localitate m-am dus cu a 4-a pana la 3000, i-am dat a 5-a si nu m-a mai prins. Sunt multi soferi care dorm pe ei si daca intalnesc o alta masina pe drum care merge ceva mai repede - ii apuca "nebuneala" - depasesc, se duc la 120 - 130 km/h, iar dupa 5 - 6 km, iar ii ia "somnul". Eu oricum nu sunt interesat de viteze peste 130 - 140 km/h, iar in mod normal 110 - 120. Fiecare conduce cum doreste si cum se pricepe. Si mai cred ca cine vrea sa faca raliu e de preferat sa ii ia alta masina decat Logan. Nu sa chinuie Loganul si dupa aia sa se planga ca e masina proasta. This post has been edited by Ion_R5: 30 Nov 2010, 10:43 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:07 |