Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre, Proaspat posesor de Logan
![]() ![]() |
Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre, Proaspat posesor de Logan
cepy |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|||
Ion_R5 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
![]() Nici o masina nu se mai face ca acum 15 sau 20 de ani. Eu am luat in calcul 3 masini pentru achizitie: 1. Mitsubishi Lancer Classic 2. Skoda Octavia Tour 3. Dacia Logan Mitsubishi Lancer Classic 1.6 16v - nu se mai fabrica din 2008. La inceputul lui 2010 mai erau vreo 4 bucati pe stoc, insa nu imi dadusem eu inca rablele ca sa iau vouchere. Cand m-am interesat mai indeaproape nu intrau in programul Rabla (erau inscrise din decembrie 2009 ca sa nu se plateasca taxa de prima inmatriculare) --- deci a picat Skoda Octavia Tour 1.9 TDI --- taxa de inmatriculare circa 1200 euro --- deci a picat. Alternativa Skoda Octavia 2 motor 1.2 TSI ---circa 12800 iese din bugetul meu Dacia Logan --- a ramas in schema ![]() Cred ca trebuie vazut lucrurile obiectiv, atunci cand comparam 2 masini. Nu trebuie sa facem o comparatie 100% subiectiva "Dacia versus Skoda, sau versus Mitsubishi" Dincolo de performantele din fisa tehnica, daca te uiti la o masina poti aprecia prin comparatie cata manopera cuprinde: cat de capitonata e, cat de bine e vopsita, cordoane de mastic, cum sunt imbinarile realizate la caroserie, calitatea cauciucurilor (chedere) si finisajele plasticelor, cum sunt turnate piesele metalice - si imbinarile lor - in special in compartimentul motor, etc O masina gen Mitsibishi Lancer Classic (generatia 2004 - 2008) e clar ca nu mai gasesti azi. Motor transversal montat aerisit, la care servisarea se face foarte usor, masina eleganta - un sedan clasic. Masini cu o caroserie joasa in genul Lancerului (sau Hyundai Accent generatia anterioara) - nu se mai fabrica azi Acum se poarta masinile "umflate cu pompa" care au o tinuta de drum care lasa de dorit - ofera o imagine de masivitate/robustete - insa tabla e ca o poleiala de subtire. Impresioneaza (ne)cunoscatorii prin masivitate, care este confundata cu robustetea si fiabilitatea - strict in plan vizual. Skoda Octavia Tour - o masina foarte echilibrata, bine realizata. Pacat ca nu mai sunt motorizarile ALH (euro3) cu pompa clasica - care mergeau ca tractoarele ![]() Dacia Logan - e si ea o masina care isi face treaba in felul ei. Aici am o mare nedumerire cu cata ura vorbesc conationalii despre Logan - si ma refer aici la cei care nu au si nu au condus Logan. Cred ca e o reminiscenta a faptului ca inainte de 1989 nu gaseai decat Dacia. Dar ar fi trebuit sa depasim asta. Loganul eu il vad acuma un fel de Golf 1 la momentul respectiv. O masina "populara" (ca sa nu zic masina saracului) cu care iti faci treaba si care tine cat de cat cu buzunarul. Daca o iei ca sa faci liniute, sau sa te tii dupa BMW-uri inseamna ca n-ai dat tu banii pe masina, sau ca nu ai stiut ce cumperi - undeva tot problema omului. Daca insa iti dai cu parerea despre masina si nici macar nu ai condus-o, atunci e bine sa fi mai rezervat. Eu deocamdata am 270 km parcursi, si sunt rezervat ![]() This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:37 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
cepy |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
la 12000 ma refeream la ultimul model de lancer,lancer 10,insa aici nu intra si taxa de inmatriculare.eu personal pana sunt multumit de ambele masini pe care le am si de clio si de kia,bine ,kia are doar 2 ani si 17500km.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai in diferenta aia de bani pentru skoda ca eu masina asta o stiu, intra tabla galvanizata, alta tinuta de drum, scaune mai confortabile, etc.
LE: Nu zic ca loganul nu e ok pt banii lui, am in familie unul si il conduc destul de mult. This post has been edited by bogdan_dsn: 2 Nov 2010, 12:19 |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#35
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
PEntru linistrea ta sufleteasaca, loganul nu are tamburii gazati cu vospea, ii are metal natur. Idem planetarele. Jantele in schimb sunt vopsite in camp electrostatic, ruginesc doar daca se zgarie vopseaua.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Skoda Octavia Tour nu se mai fabrica asa ca puteai sa o scoti de la inceput din calcul
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Mai erau Octavia Tour pe stoc.
Referitor la vopseaua de pe jante... mai toate jantele la Logan le-am vazut ruginite in locurile in care capacele nu acopera janta - probabil dupa 1 - 2 ierni. Mi se pare cam repede. La mine, din cate am vazut, tamburii sunt vopsiti cu negru. O sa ma edific cand dau rotile jos sa pun anvelope de iarna. This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#38
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Daca se pisha cainii pe roti iti ruginesc si capacele nu numai jantele.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#40
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca tu lasi o janta noua pe in apa, eu zic ca nu rugineste. Daca IonR5 zice ca ruginesc unde nu sunt acoperite de capace, eu zic ca asta inseamna ca acolo a reusit sa o zgarie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Probleme de genul asta - rugina superficiala la masini relativ noi (dupa 1 - 2 ierni) am observat si la utilitare (in genul cabina simpla sau dubla/ sasiu cu bena in spate - Kia, Hyundai) la care atat pe sasiu cat si pe panourile benei apar puncte de rugina "superficiala". Probabil in zone in care au sarit praf/nisip/pietricele.
Si odata instalata rugina - in 4-5 ani se extinde si poate sa faca si gaura. Eu cred ca vopseaua respectiva e de proasta calitate si prost aplicata (strat foarte subtire - fara lac de protectie) Ma intreb de ce nu ruginesc la fel de repede pasajele rotilor, unde rotile chiar arunca apa si pietricele/nisip din belsug. Mai mult decat atat - era inainte vopseaua aia de jante care nu ruginea dupa 1 - 2 ani (Daca ati vazut Dacia 1100 sau 1300m - cred ca apareau puncte de rugina dupa 5 ani) Sigur, daca vorbim de pipi de caine - acolo e deja coroziune. O ALTA INTREBARE: - stie cineva daca Dacia livreaza "cartela de date a masinii"? Alti producatori au si pot pune la dispozitie o astfel de cartela de date, care contine informatii de genul: serie sasiu tip motor serie motor tip cutie viteze serie cutie viteze serie punte fata serie punte spate tip radio/CD serie radio/CD cod radio/CD data fabricatiei etc De exemplu, pe factura de la Dacia Automobile, am regasit: serie sasiu serie motor / tip motor serie cutie viteze cod radio/CD serie fabricatie data fabricatiei seria cartii de identitate Din datele astea de exemplu nu stiu tipul si indicativul cutiei de viteze. Ati solicitat cumva astfel de date/informatii la Dacia/Vocea Clientului? Au furnizat datele astea? (am gasit tot pe aici pe forum informatii despre toate cutiile de viteze montate pe Logan - a se vedea fisierul atasat - trebuie sa caut eticheta cutiei de viteze, ca sa vad ce varianta am. Ar fi mai simplu sa am cartela de date a masinii) PS: pentru Einstein - imi e greu sa cred ca reusit ca "zgarie" janta strict exact pe toata suprafata lasata libera de capac - in dreptul fiecarei zone descoperite de capac pe toata circumferinta rotilor si la toate 4 rotile. Mai degraba ar fi un fenomen de "sablare" fina cu apa, noroi, pietricele de pe strada. Dar in acest caz ar trebui sa aiba rugina din belsug si partea inferioara a usilor, pragurile, pasajele rotilor, etc. Mie imi lasa impresia ca pur si simplu pelicula respectiva de vopsea pemite in timp infiltrarea apei pana la tabla jentii si apare rugina. Daca e asa inseamna ca vopseaua e foarte proasta (indiferent daca e aplicata sau nu in camp electrostatic) Am scris la Dacia chiar acum vreo 2 saptamani si raspunsul lor a fost ca "rugina respectiva superficiala nu afecteaza functional si ca nu prezinta nici un pericol in functionare". Iti dai seama ca daca iti rugineste dupa 2 ani si vrei sa o vinzi - eventualul cumparator rade de tine si cu fundul daca ii spui asa ceva. Insa Dacia isi permite sa dea un astfel de raspuns. Nu ramane decat sa le dau la vopsit. Din pacate am vazut ca fenomenul nu e singular la Dacia. Chiar si la masini mai pricopsite, dupa cateva luni, vopseaua de pe jante capata un aspect mat si mai vezi si ceva puncte de rugina. Cred ca este "trendy" chestia asta cu lipsa calitatii This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:39 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
![]() referitor la cartela cu date, eu la symbol in 200l am avut o foaie tiparita- nu factura foaia extrasa sin precomanda scrisa cu font tehnic, extrasa exact din programul lor special de precomanda in care erau toate datele masinii, cu coduri specifice, inca mai am foaia Nr de km exact atata am avut eu la symbol 9 km am 16v si la mine au aparut imediat nistrevagi urme de ulei imediat dupa primul drum in compartimentul motor, sunt si acum, mentionez ca masina nu are nimic merge perfect |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 2 Nov 2010, 15:21) Daca tu lasi o janta noua pe in apa, eu zic ca nu rugineste. Daca IonR5 zice ca ruginesc unde nu sunt acoperite de capace, eu zic ca asta inseamna ca acolo a reusit sa o zgarie. SI toate au fost zgariate in dreptul fantelor din capacul rotii? vopseaua aia e as aproasta ca se duce singura, daca lasi janta fara capac in 2 ani s-a dus toata vopseaua, ce ma incalzeste ca nu rugineste daca o lasi in apa cand e noua?! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#44
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu crezi ca e logic sa se zgarie acolo unde nu e protejata? Ma rog, pot sa-ti arata si focusuri sau caddyuri cu rugina pe jante, insa nu vad rostul (sau problema de altfel). Daca te interesa asa mult aspectul rotilor luai jante de aliaj, nu te mandreai cu emailul negru al jantelor de tabla.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#45
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sa se zgarie in ce? aer? de butucii fata tot mancati de rugina la Sandero-urile si Loganurile proaspat iesite din fabrica ce parere ai?
This post has been edited by argon: 3 Nov 2010, 08:54 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#46
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mancati? Aia e rugina superficiala, insa sunt si alte masini unde suprafata aia nu e protejata. Dupa instalarea capacelor jantelor nu mai are nimic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
BZN |
![]()
Post
#47
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Sa o stapanesti sanatos. Asteptam niste poze, eu sunt interesat cel mai mult de cum arata zona furtunului buclucas.
![]() Ce nu inteleg totusi..., de ce ai batut drumul pana la Pitesti, daca tot nu ai gasit exact ce cautai? Ma refer la culoare. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
A fost singurul Black Line 1.6 16v pe care l-am mai gasit, si am cautat la toti dealerii din: Bucuresti, jud. Prahova, Buzau, Ialomita, Giurgiu, Calarasi, Arges, Dambovita --- asta se intampla pe 6 Octombrie 2010.
Acum daca mergi sa intrebi, mai gasesti doar motorizarile 1.2 16v si 1.4, dar fara aer conditionat. Dacia schimba/modifica acum motorizarea, pentru a respecta norma de poluare Euro5. Din cate am inteles, nu le-au iesit inca omologarea de la RAR pentru a putea comercializa masinile cu euro 5, care deja se produc. Motorizari Euro 4 nu s-au mai lansat in productie din Octombrie. De exemplu masina mea era pe linia de fabricatie si a iesit din fabrica pe 20.10.2010 Pe de alta parte cred ca e si o strategie a celor de la Dacia ca sa vanda tot ce au acum pe stoc - cand inca mai functioneaza programul Rabla. In mod firesc ar fi trebuit sa inceapa procedurile de omologare pentru Euro 5 mult mai devreme si sa nu existe acest blocaj in lansarea comenzilor asa cum s-a intamplat - insa fiecare producator are propriile interese si actioneaza ca atare. Majoritatea producatorilor au trecut la motorizarile Euro 5 inca de anul trecut sau de la inceputul anului. Renault a facut miscarea astea din vara (iunie sau iulie) De exemplu eu o sa platesc taxa de mediu/inmatriculare ceva peste 700 euro. Credeti ca va mai lua cineva masini Euro 4 in 2011 si sa plateasca taxe de 1000 sau 1500 euro? Ma indoiesc. Probabil ca daca vor mai ramane cateva zeci de masini pe stoc, producatorul va prelua taxa de inmatriculare - ca sa scape de stoc. Cat a functionat programul Rabla nu au avut insa un interes sa faca asta. This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:40 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
referitor la discutia despre card identificare
iata exact ce am primit eu in 2007 Attached thumbnail(s) DSC03403.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 1938 DSC03404.JPG ( Size: 1.54mb ) Number of downloads: 1905 |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc!
Am vorbit din nou cu vanzatorul care mi-a livrat masina si mi-a spus ca se pot scoate genul asta de informatii din sistemul lor, de catre cei de la service. A ramas sa imi trimita informatiile respective printate, cand imi trimite cartea de identitate. (o sa revin cu detalii cand am hartia respectiva) This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:42 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
romeodr |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
|
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca a avut media orara 65 si i-a consumat ca racheta
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
CatalinCTM |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 3 August 09 From: Romania ![]() |
Legat de rugina , depinde de noroc , de felul in care exploatezi masina , drumurile pe care mergi . Eu am aproximativ 20.000 km cu masina , am luat-o tot noua , unchiul meu are un logan similar si are 7.000km . M-am uitat pe sub masina la revizie (15.000km ) si la cea a unchiului meu cand si-a pus caucioace de iarna si are cam aceeasi rugina (fac referire la capetele de bara , discuri , bascula spate) . Alt lucru pe care l-am observat , si jantele lui erau ruginite , acestea nefiind zgariate . Si o alta boala a lor , cel putin eu si unchiul meu am patit asta , jantele de tabla sunt MUCI. Adica la mine 2 dintre ele au necesitat indreptare . Eu aveam 350km cand am pus caucioacele de iarna si erau jantele praf de la mama lor . La rugina nu trebuie sa iti faci griji
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2009
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos pentru sfaturi.
Rugina la 20000... Bine ca nu la podea sau praguri. Oricum, sa se agate rugina de bascule sau puntea spate - nu e deloc in regula. Am avut inainte un Renault 5 fabricatie 1987. Am cumparat masina in 2001 la 268000 km. Avea vopseaua originala integral, care era foarte matuita. Tabla era zincata si foarte bine tratata iar masina era antifonata din fabrica. Avea numai cateva puncte de rugina superficiale, avea zone mici de rugina neperforate in portbagaj unde era o intaritura pentru bara si avea rugina cu perforarea tablei la capatul pragului in fata stanga si de asemenea la supotul de cric (sub pedalier) - insa foarte mici ca suprafata. - daca e sa fac comparatie cu Logan... e nasol. Asta e jenant - acum zeci de ani, Renaul facea masini reusite, chiar foarte bine realizate. Acum face masini ieftine. Ma gandesc sa dau cu un spray ceva pe bascule, punti, si piesele care nu sunt deloc vopsite. Sau pe sub masina sa pulverizez o ceara sau antifon - acuma cat e nou, fiindca am vazut ca intra foarte repede puncte de rugina - parca apa ar trece prin vopsea si ajunge direct la tabla - asta e senzatia mea. Apropos - m-am uitat la Loganurile din targul Vitan. La foarte multe am vazut rugina superficiala pe teava care sustine roata spate (bratul puntii spate) - am vazut asta foarte usor, intre roata si pasajul rotii de langa usa spate. Ma intreb ce se mai descopera daca ai ocazia sa o ridic pe un elevator... Fenomenele astea imi aminteste de o practiva veche aplicata de posesorii de Dacia 1310 in anii '80. Cine era priceput, dupa ce isi lua Dacia 1310 noua-nouta, lucra la ea vreo 2 saptamani. O ridica pe capre si se apuca omul de antifonat. Demonta diferitele prinderi in suruburi si monta saibe plate si/sau grower, acolo unde fabricantul "uitase" sa le prevada/monteze. Confectiona diverse "saibe" de cauciuc pe care le monta pe la prinderi pe sub caroserie sau prin interior (prinderi scaune, etc) astfel incat dupa toata operatiunile de "imbunatatire" sa mearga linistit cam 2 ani de zile fara surprize. Multi care se apucau sa faca antifonarea dupa 2 ani de zile, aveau surpriza sa gaseasca si rugina. Taica-miu a avut inspiratia sa isi ia o Lada 1200, la care antifonarea era facuta din fabrica si oricum toata manopera realizata la masina era mult peste Dacia. Si calitatea pieselor de asemenea. (cel putin fata de Daciile "100%" romanesti - diferenta era net superioara) Se pare ca ar trebui sa ne apucam de "imbunatariri la Logan". "Norocul", daca se poate spune asa - e ca nu mai tine nimeni o masina in zilele noastre 10 ani. This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Consumurile si mediile se pot vedea pe YT sau pe LC. Vitezele medii sunt o idee peste 80 kmh in mod normal.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cepy |
![]()
Post
#56
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
e nu mai tine nimeni o masina 10 ani.ba se tine.de exemplu a mea face in martie 9 ani si nu am de gand sa o dau in urmatorii 2-3 ani.fiindca as lua prea putin bani pe ea,fata de cum stiu eu ca am ingrijit-o,si starea ei actuala e f. buna.nici un punct de rugina,motorul trage f bine si are doar 87000km.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Bravo, felicitari fiindca ai reusit sa tii asa de bine masina.
Ai cumva garaj sau curte? Circuli cu masina iarna? (sare, noroi, apa/zapada/gheata?) |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
deci diferenta intre o masina care a stat tot timpul in ploaie si una care a stat acoperita macar 50% din timp sub un sopron este mare
exact procentul in care a stat in sopron. garaj ce exemplu pot da 2 dacii a mea din 99 care dupa 7 ani cam intrase rugina inea, praguri, si a bunicului meu care a stat pana asta primavara 90% in sopron , la cea alba vopseaua se matuise, si la cea metalizata er BEC fara rugina sau oricum dupa 14 ani avea foarte putina si nu fusese antifonata suplimentar niciodata si nici ulei pus in praguri si mentionez anu 1996 un an in care dacia a produs masini FOARTE PROST ASAMBLATE si cu probleme mai am un Tico din 2000 si nu are rugina decat foarte putina, masina tinuta 50% afara oricum seria a 2a de logan e mult mai bine tratata tabla decat la seria1 eu zic ca nu ai voie 10 ani sa apara rugina la caroserie decat daca te zgarie , sare vopseaua eu la symbolul actual nu am rugina de loc si e si zgariata putin, a sarit vopseaua dar a ramas grundul masina face 4 ani Attached thumbnail(s) HPIM6920.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 1549 HPIM6907.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 1545 |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
cepy |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
primii doi a stat in garaj,insa dupa aceea numai afara in fata blocului,intrucat garajul este in centrul orasului si e enervant sa mergi 2km pe jos tot timpul pana la garaj(care este si acum liber).de obicei dupa un drum la munte,sau unde s-a dat cu muta sare,o spal ca sa nu stea prea mult sarea pe ea.masina pana acum 2 ani nu prea a fost alergata,avea 47000km acum doi ani de cand am luat-o de la ai mei.acum are 87000km.a mai prins si ceva drumuri europene(germania,italia,grecia de vreo 4 ori)
This post has been edited by cepy: 8 Nov 2010, 19:16 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit cu poze
Mai am si alte poze insa intr-un post marimea atasamentelor este limitata, asa ca am sa revin cu celelalte poze, in urmatorul post Am cumparat: - huse scaune (le-am montat dupa ce am facut pozele) - covorase cauciuc in interior - protectii muchie aripa/pasaje roti (urmeaza sa le montez) - aparatori noroi Mentiune - aparatorile noroi pentru Logan Faza 2 le gasiti in targul Vitan - trebuie sa cereti "din acelea facute in Polonia". Celelalte sunt mai tari si merg numai pe faza 1 (Luasem si eu initial, dar am fost si le-am schimbat) This post has been edited by Ion_R5: 18 Nov 2010, 11:40 Attached thumbnail(s) IMG_4269.JPG ( Size: 2.25mb ) Number of downloads: 1542 IMG_4280.JPG ( Size: 2.24mb ) Number of downloads: 745 IMG_4270.JPG ( Size: 2.3mb ) Number of downloads: 723 IMG_4271.JPG ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 740 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:02 |