DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Suspensie Sport, Amortizoare de R18 pe Dacia Berlina

leo_bem
post 26 Jun 2005, 18:40
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




cred ca nu ati inteles.....daca ai amortizoare pe gaz care sau stricat atunci le modific pe ulei AI INTELES ACUM,???


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 26 Jun 2005, 18:43
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




arcurile alea de care spui iti schimba tinuta de drum ca sunt si ele un pic mai tari dar daca nu ai amortizoare corespunzatoare nu faci nimic


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IL-02-GTA
post 27 Jun 2005, 12:36
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 27 May 04
From: Slobozia




In primul rand amortizoarele sunt noi,in al doilea rand nu vreu sa le transform pe ulei,ci doar sa modific pozitia talerului,arcurile de papuc diesel au spira mai groasa si in principiu ar trebui sa fie si mai tari decat cele de berlina,iar amortizoarele cred ca sunt pe ..........GPL.. tongue.gif biggrin.gif......gasesti pe site la Monroe tot ce baga oamenii in amortizoare.

This post has been edited by IL-02-GTA: 27 Jun 2005, 12:38


--------------------
....................
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 27 Jun 2005, 20:22
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




eu v-am zis ce pot face pentru voi. iar pentru tine GTA daca vrei otinuta de drum mai sportiva nu vei face nimic cu amortizoarele din comert, alea normale. niste amortizoare sport in comert sunt foarte scumpe si ni gasesti pt dacia


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 28 Jun 2005, 15:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




ai mai nu fiti rai explicati-mi si mie ce v-am intrebat va rog frumos!


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 28 Jun 2005, 16:45
Post #36


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(padual @ 25 Jun 2005, 23:31)
am citi pe aici pe forum ca ar ajuta la tinuta de drum sa pui pe spate la Berlina arcuri de Break(tot de spate firesc). Acum citesc ca si cele de Papuc ar fi bune. Poate sa imi explice cinvea ce modifica defapt in tinuta de drum aceste arcuri ca nu prea pricep?Va rog mult?Care ce schimba , cam asta as vrea sa imi spuneti si mie!
*



Pui degeaba arcuri tari, daca amortizoarele sunt moi (de serie pt strada), masina se va balansa.
Se pot pastra vechile arcuri(doar ca le scurtezi), iar daca folosesti un amortizor corespunzator,bare stabilizatoare groase )sau doua una peste alta ) masina va devenii foarte stabila.

Mie mi-a facut amortizoarele Leo_Bem si sunt foarte multumit, nu se tin multe masini dupa mine pe viraje.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitterman
post 29 Jun 2005, 12:10
Post #37


legal driver


Group: Members
Posts: 14
Joined: 18 June 04
From: Iasi




salutare... poate nu sunt exact pe subiect dar... dacia mea este lasata pe spate...
si va intreb: De la arcuri sau amortizoare ? - si este ridicata pe fata... eu as vrea sa fie mai normala... adica invers (ridicata putin de spate si lasata pe fata) si iar va intreb ? cum pot sa fac asta si mai exact ce-mi trebuie ? si amortizoare si arcuri ? si nu vreau sa reglez sau sa tai nimica... doar daca cineva a facut asa ceva... sa-mi spuna si mie cu ce arcuri ? (dacie break, papuc, bmw, opel, etc..) si cu ce amortizoare ? va multumesc !


--------------------
Opel Kadett (1991) Opel Astra (2003) na - IS xx RUX
"|D|aca |A|i |C|ap |I|-ati |A|lta"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 29 Jun 2005, 16:08
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




si eu merci pt raspuns...!


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 29 Jun 2005, 20:21
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




QUOTE(bitterman @ 29 Jun 2005, 12:10)
salutare... poate nu sunt exact pe subiect dar... dacia mea este lasata pe spate...
si va intreb: De la arcuri sau amortizoare ? - si este ridicata pe fata... eu as vrea sa fie mai normala... adica invers (ridicata putin de spate si lasata pe fata) si iar va intreb ? cum pot sa fac asta si mai exact ce-mi trebuie ? si amortizoare si arcuri ? si nu vreau sa reglez sau sa tai nimica... doar daca cineva a facut asa ceva... sa-mi spuna si mie cu ce arcuri ? (dacie break, papuc, bmw, opel, etc..) si cu ce amortizoare ? va multumesc !
*


arcurile tale de pe spate si-au pierdut calitatile de arc, nu stiu daca intelegi, deci masina ta este lasata din arcuri ca nu mai sunt bune


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitterman
post 29 Jun 2005, 21:13
Post #40


legal driver


Group: Members
Posts: 14
Joined: 18 June 04
From: Iasi




bine... si pe fata ? de ce e ridicata ? ce pot sa fac ? schimb arcurile - asta am priceput... dar de care ? pe spate de break sau papuc ? si pe fata sa se lase mai jos oleaca ? de care ? multumesc anticipat pentru raspunsuri...


--------------------
Opel Kadett (1991) Opel Astra (2003) na - IS xx RUX
"|D|aca |A|i |C|ap |I|-ati |A|lta"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 30 Jun 2005, 10:40
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




leo_bem,ai modificat amortizoare de dacia clasice ca se le faci "sport"?daca da,cum ai procedat,ai micsorat nr de gauri sau ai adaugat tablite ?Ce ulei folosesti pt a le umple?
Salut


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 30 Jun 2005, 20:04
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




ulei nou noutsi unele modificari depinzand de taria fiecaruia



--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 30 Jun 2005, 20:07
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




pe fata sta ridicata din cauza la alea de pe spate, deci trebuie sa pui niste arcuri pe spate bune, si ma rog depinbde ce vrei, mai joasa mi ridicata, mai sport depinde ce vrei


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 3 Jul 2005, 16:12
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




of mai Leo_bem.Normal ca ulei nou.Eu intrebam ce marca folosesti.sau de ex,ce tip.Daca e secret si ce modificari faci,nu e problema.Eu am facut niste modificari,sa zicem ca alea pe care le face fabrica de amortizoare,dar...nu sunt ff
multumit.Asta deoarece nu cred ca a iesit etansarea pistonului asa cum vroiam.Nici la supapele de jos nu e perfect la toate.ca ex,daca pui apa nu ar trebui sa curga.Si de ex,talerele de jos,cele de D20 mm sunt acum in numar de trei iar orificiile calibrate libere 2.Ti-am spus noutati? smile.gif
apropo,vreau o solutie de arcuri pe fata mai tari,dar nu cu mult.Care e varianta eleganta?


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 3 Jul 2005, 16:40
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




se pare ca voi nu ati inteles foarte bine, amortizoarele nu le fac eu personalci le face cineva in care am mare incredere, asa ca daca e cineva care vrea asa ceva sa ma contacteze.


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 3 Jul 2005, 16:41
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




apropo de arcuri , ovrei mai joasa sau cum?


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 4 Jul 2005, 17:59
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




Da.o vreau si putin mai joasa dar si mai tare cam cu 25%.De lasat mai jos am lasat-o taind din amortizorul fata,mai exact din surubul de jos care se infileteaza in teu.am taiat 15 mm,masurat exact la ambele.am renuntat la piulita de asigurare,ca oricum f mare rol nu are.Ceea ce e important,e ca capatul surubului sa ajunga in fundul teului,ca sa nu stea intreaga greutate in spirele surubului.Am precizat toate astea pt posibili cei care vor sa faca figura asta.Dar doresc si niste arcuri mai tari,dar in limite rezonabile.Daca are careva experienta practica cu inlocuit arcurile fata....


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 4 Jul 2005, 18:27
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




QUOTE(hadrian_ @ 4 Jul 2005, 17:59)
Da.o vreau si putin mai joasa dar si mai tare cam cu 25%.De lasat mai jos am lasat-o taind din amortizorul fata,mai exact din surubul de jos care se infileteaza in teu.am taiat 15 mm,masurat exact la ambele.am renuntat la piulita de asigurare,ca oricum f mare rol nu are.Ceea ce e important,e ca capatul surubului sa ajunga in fundul teului,ca sa nu stea intreaga greutate in spirele surubului.Am precizat toate astea pt posibili cei care vor sa faca figura asta.Dar doresc si niste arcuri mai tari,dar in limite rezonabile.Daca are careva experienta practica cu inlocuit arcurile fata....
*


arcurile le poti taia ca sa se poata plia mai mult si atunci ele vore fi mai tari, amortizoarele dupa cum ti-am spus ti le pot face eu dupa placul tau, iar ce ai facut tu cu taiatul amortizorului e nimic, oricum daca esti interesat spune-mi si atunci putem vorbi la telefon sau neputem intalni. pa


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 4 Jul 2005, 18:56
Post #49


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Cum poti spune ca nu are nic un rol contrapiulita(piulita de asigurare,siguranta etc)?Daca se rupe urechea din contraaripa(din oala),cea care mentine arcul intr-o anumita pozitie si nu il lasa sa se invarta?Stii ce se poate intampla?Se invarte amortizorul si iese din teu.

This post has been edited by Ciumonk: 4 Jul 2005, 18:58


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 5 Jul 2005, 19:19
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




nu, deci tot nu ati inteles. am zis ca ce a facut el acolo nu e bine, deci acolo nu se umbla.

Acolo se baga amortizorul pana in capat si se strange contra-piulita. Atat !

This post has been edited by Ov: 5 Jul 2005, 19:27


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 5 Jul 2005, 19:43
Post #51


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




leo_bem,nu de tine spuneam ci de hadrian_.
Ar fi bine sa-si monteze din nou contrapiulita(daca mai are cum smile.gif ).


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 5 Jul 2005, 19:51
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




a deci el nu a pus piulita?am inteles
desigur ca o sa se desfaca si ...........


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 5 Jul 2005, 19:55
Post #53


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Si daca se desface are 2 posibilitati:prima baba de pe stanga sau primul stalp..aaaaa sau prapastie sau zid sau camion sau...... popa.gif popa.gif popa.gif


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 5 Jul 2005, 20:29
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




........sau o masina din aia scumpa....... gun3.gif


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IL-02-GTA
post 6 Jul 2005, 09:44
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 27 May 04
From: Slobozia




Sau un echipaj de militieni-vanatori de recompense..... post-336-1110552459.gif post-336-1110552459.gif post-336-1110552459.gif


--------------------
....................
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 6 Jul 2005, 16:55
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




si eu am sa imi duc la cineva la intarit amortizoare dar am nedumerire mia zis cineva ca in 1 luna o sa mi se moaie daca imi poate si mie raspunde cei care folosesc asa ceva .mersi


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leo_bem
post 6 Jul 2005, 18:34
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 June 05




da, daca le duci la cine nu trebuie mi se pare normal. apropo cat costa?cum le face?eu folosesc asa ceva si nu am avut probleme pentru ca am pe cineva care mile face si am mare incredere in elsi pot face si pentru altii


--------------------
dacia 1310 - BEM
GOD is a DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 6 Jul 2005, 22:25
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




300 000 (30 lei grei) pt 1 amortizor


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 6 Jul 2005, 22:27
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




si mai trebuie sa cumpar 2 litri sau 4 nu mai stiu exact de ulei pt cutie de viteze pt amortizoare poti sa imi spui si pretul la care le face respectivul prieten al tau


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Jul 2005, 13:15
Post #60


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




In amortizoare sa baga ulei special pentru asa ceva, nu ulei de cutie de viteze. Aia e o improvizatie!


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:24
Forum Renault