Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
bion |
![]()
Post
#1711
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|||
i96nds |
![]()
Post
#1712
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
388. Nu am observat sa scada la joja vreun pic dupa 10.000 km... Poate daca scade un milimetru, dar nu mai mult..... Sorry.... probabil nu asta voiai sa auzi. E clar ca la rulajul in forta, orice semn de uzura se accentueaza.
16 Dec 2015, 23:39: 388. Nu am observat sa scada la joja vreun pic dupa 10.000 km... Poate daca scade un milimetru, dar nu mai mult..... Sorry.... probabil nu asta voiai sa auzi. E clar ca la rulajul in forta, orice semn de uzura se accentueaza. This post has been edited by i96nds: 16 Dec 2015, 23:39 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
mike7575 |
![]()
Post
#1713
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 August 11 ![]() |
389 Salutare tuturor! Nu stiu daca am postat unde trebuie, asa ca nu dati cu piatra prea tare.
Am o mare problema la Solenza mea. Am schimbat senzorul de temperatura, a tasnit ceva apa cand l-am dat afara, iar dupa ce am completat am vazut ca nu mai intra in motor (borcanul nu se goleste). Am facut aerisire de multe ori, am scos afata senzorul si am vazut ca nu mai curge apa din motor. Mentionez ca am schimbat si termostatul, am facut tot ce m-a duc capul, borcanul tot nu se gosleste, iar motorul se incinge. Multumesc |
--------------------
dacia
solenza
2004 clima
|
|
cosstti |
![]()
Post
#1714
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
389.
Poate nu lucreaza termostatul. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#1715
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
390. In vasul de expansiune antigel, acesta are o culoare mai inchisa, iar pe peretii vasului s-au facut depuneri ca o vaselina foarte groasa, de culoare neagra.
Ce sa se intample? Sa am probleme cu garnitura de chiulasa? Masina are gpl de 35000, are 180000 km, trage destul de bine. Nu pierde antigel. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
cosstti |
![]()
Post
#1716
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
390.
Garnitura de chiuloasa sparta? Exista alt loc prin care uleiul poate ajunge in contact cu lichidul de racire? Din cate stiu: Uleiul in combinatie cu lichidul de racire face acea "vaselina neagra". Vezi ce ulei mai ai pe joja. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
evghenin26 |
![]()
Post
#1717
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 29 April 08 From: Deva ![]() |
390.
depunerea de pe peretii vasului poate sa fie si de la furtune, eu am schimbat vasul de expansiune cu unul nou si dupa doua luni a reaparut, nu cred ca are legatura cu garnitura de chiuloasa, daca era asa, atunci cand pornesti motorul nivelul antigelului creste in vasul de expansiune pana cand da afara, daca insa ramane constant, sunt doar de la furtune, au si ele o varsta poate se cre schimbate , eu am sa le schimb intr-o zi, dar nu stiu care zi This post has been edited by evghenin26: 14 Feb 2016, 11:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2017 Prestige SL Plus
- HD26LEA
|
|
dannygambino |
![]()
Post
#1718
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 28 January 10 From: Bucuresti ![]() |
391. problema e simpla, un piciorus de la clapeta exterioara de la usa sofer s-a rupt. cum tot ce se gaseste e plastic si se poate rupe relativ usor, am gasit clapeta de 1310 cu acea furca din metal (furca de apasa boltul ca sa deschida usa). A testat cineva? se potrivesc?
|
--------------------
dacia
solenza
2003 confort
|
|
i96nds |
![]()
Post
#1719
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
389. Motorul se va aerisi singur - adica ma refer la circuitul de racire.
Ai putea sa ii lasi capacul deschis la borcan - si masina pe loc, vreo 15 minute. Termostatul comanda doar partea de circuit care merge spre radiator, nu are legatura cu circuitul intern de prin motor. E ciudat ce zici tu ca nu pare a merge lichid spre motor... Doar daca nu cumva ai schimbat vreun furtun - si nu ai observat ca era obturat cumva. Alta sansa nu ai decat sa le desfaci pe toate.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
urdavid |
![]()
Post
#1720
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 11 August 12 ![]() |
392. Masina nu sta la relantiu, se opreste, cum o pornesc se opreste, degeaba accelerez ca tot moare motoru, am schimbat mpp, fise, bujii, bobina, pompa de benzina, spart catalizatoru.
pareriri? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BH 82 UGD
|
|
cosstti |
![]()
Post
#1721
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
392.
Da' benzina mai ai? ai schimbat-o si pe asta? |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
urdavid |
![]()
Post
#1722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 11 August 12 ![]() |
QUOTE(cosstti @ 25 Feb 2016, 19:47) 392. ma asteptam la un raspuns serios, benzina era oioiii. buba o fost la ansamblul pompei de benzina, era infundat/blocat returu, nu isi facea pompa returu, am schimbat numa ansamblul pompei partea electrica o ramas si mere. 27 Feb 2016, 19:20: QUOTE(cosstti @ 25 Feb 2016, 19:47) 392. ma asteptam la un raspuns serios, benzina era oioiii. buba o fost la ansamblul pompei de benzina, era infundat/blocat returu, nu isi facea pompa returu, am schimbat numa ansamblul pompei partea electrica o ramas si mere. This post has been edited by urdavid: 27 Feb 2016, 19:20 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BH 82 UGD
|
|
razvancom |
![]()
Post
#1723
|
dl Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 08 From: macin tulcea ![]() |
393.Buna ziua am o problema la o solenza 1.4 benzina.
efecte: in timp ce merg cu ea in oricare treapta apare o senzatie cum ca masina nu se mai tureaza si vrea sa se opreasca . daca nu mai turez si o scot pe liber se opreste (rareori ) sau isi revine . nu conteaza daca este cald sau rece motorul acelasi lucru face.daca merg cu ea in continuare cu pedala de acceleratie calcata la maxin face acelasi lucru (da in nas)daca iau piciorul de pe aceleratie in viteza fiind se opreste si porneste iar ca si cum o pornesti impinsa.daca calc anbeiajul fie se opreste fie isi tine relantiul si cand accelerez dispare efectul anterior ( de dat in nas) dar dupa o perioada mai mare sau mai mica face iar . sunt zile in care nu face si sunt zile in care mi-e frica sa ies cu ea din localitate sa nu mi se opreasca si sa ii tot dau la automat si sa nu vrea sa porneasca. sunt momente cand nu vrea de nici o culoare sa porneaca la cheie cu toate ca i-am curatat senzorul de pe volanta , dau si de 10 ori la automat si nu vrea sa porneasca . o las 5-10 min si apoi porneste la prima cheie ca si cum nu a avut probleme niciodata si sta si la relantiu fara probleme, dar nu mereu . unde am umblat: curata mpp si corpul clapenta , curatat senzorul de pe volanta , schimbat contact , schimbat bujii, verificat furtunul cu benzina daca baga pompa , schimbat distributie si rola intinzatoare , verificat masa caroserie (- minusul) astept o indrumare ! sunt speriat de ce imi face . pana acum a mers totul foarte bine . o fi din cauza varstei (se apropie de scos buletinul:)) ) This post has been edited by razvancom: 20 May 2016, 15:27 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 prima
- tl 03 anp
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1724
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
393: Problema asta am avut-o si eu; prima data a aparut cand intrasem intr-o depasire. Urata senzatie...
Am tras pe dreapta si am facut singurul lucru care puteam pe vremea aceea nasoala (ploua si era frig). Am schimbat 2 relee intre ele: cel de la pompa de benzina cu celalalt (nu stiu de la ce era). E vorba despre cele 2 relee micute negre de sub capota motorului langa baterie (nu cele mari si galbene). Dupa schimb masina a mers perfect pana in prezent si au trecut mai mult de 2 ani de la schimb. Releul care imi facuse probleme l-am inlocuit ulterior cu unul nou. Bafta. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#1725
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
393. Intreb si eu, releele nu sunt cumva maro si mai inaltute? De verificat si mufa care intra in bobina de inductie, si a mea facea la fel, dar am avut impresia ca de acolo facea, cand miscam de mafa aceea, uneori se oprea motorul...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- VL-43-*** Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
razvancom |
![]()
Post
#1726
|
dl Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 08 From: macin tulcea ![]() |
386. asa imi facea si mie . se datoreaza sabotilor ce nu lucreaza corect , ruginesc arcurilor si n probleme mai mari sau mai mici . uzura tamburyului nu mai e normala , adica perfect rotund ci e ovalizat. eu am fost cu ambii tamburi la strung si ia indreptat ovalizarea respectiva .acum franeaza ambele roti egal pe spate.m-a costat 30 de lei si o bere
![]() 20 May 2016, 18:46: 386. cel mai urat era pe zapada nisip sau cand ploua la o franare rapida si fortata roata de pe dreapta spate pur si simplu ma urca pe bordura si era si mai rau in moment ce luam o curba si franam brusc . sinteam cum ma dezechilibra de pe directia care era normala. dar dupa ce am revizuit tamburii la strung nu a mai fost nici o problema . ba mai mult parca si uzeaza uniform sabotii iar la o franare rapida si in forta nu ma mai urca pe bordura . daca zici ca ai aceasta problema de cand ai luat-o e posibil sa alezeze mai mult la tine la tambur . la mine nu se vedea cu ochiul liber ci doar in momentul cand a pus tamburul pe strung si l-a invartit . si cand imi aduc aminte ca am descoperit asta din greseala , ma dusesem sa imi ia bavura de pe margine ca se formase exact ca la disc pe fata cand schimbi placutele , ramane pe margine bavura mica si intra mai greu placutele (am observat la placutete textar parca asa le spune ) This post has been edited by razvancom: 20 May 2016, 17:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 prima
- tl 03 anp
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1727
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
386: Am si uitat ca am postat aici
![]() De atunci am fost la service, am inlocuit rulmentii pe spate la ambele roti, sabotii, setul de sigurante si arcuri. Au fost rectificati si tamburii la strung. Comportamentul masinii e exact acelasi. Nu-mi mai bat capul ca face foarte rar si doar la prima frana de dimineata. Cand va fi aparea mai des fenomenul voi inlocui repartitorul si pompa de frana. Sau schimb conserva cu totul... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
gabyu |
![]()
Post
#1728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
393. Asa imi facea si mie.... deasemenea dupa ce am curatat si eu tot
![]() La mine chiar se oprea motorul in mers si pornea din inertie...nu mai tinea relanti-ul. Problema s-a rezolvat prin schimbarea motorasului pas cu pas. 394. Am o problema , cred eu de la apa, am trecut printr-o balta acum ceva timp si mergand cu acceleratia constant la un moment dat nu se mai accelera ( ca si cum i-ar fi taiat benzina ) si isi revenea in ceva secunde ; chiar daca calcam acceleratia la maxim tot nu se intampla nimic, in schimb daca luam piciorul de pe acceleratie si apasam inapoi totul bine ( sau daca scoteam pe liber si turam ). Dupa ce s-a uscat probabil ceva nu mi-a mai facut nimic de genul. Ieri a plouat in Iasi din nou si am trecut prin apa inevitabil. Acum pe langa situatia de mai sus la relanti face foarte ciudat ca si cum nu as mai avea benzina ( https://youtu.be/ZBOwWWlx-uQ ). Scanteie am la fiecare fisa. Mersi anticipat pentru raspunsuri ![]() This post has been edited by gabyu: 25 May 2016, 10:47 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1729
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
394: Mie imi pare ca nu poate sa isi mentina turatia de relanti. Curata motorasul pas cu pas si da cu spray de contacte pe mufele corpului clapeta.
Daca tot face asa, incearca sa schimbi bobina. Aceasta dezvolta in timp niste crapaturi in partea de jos din cauza dilatarii/contractiei materialului si in conditii de umezeala scanteia scapa pe capacul culbutorilor in loc sa mearga prin fise la bujii. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
gabyu |
![]()
Post
#1730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
394. Mersi, o sa incerc si revin dupa ce aflu mai multe
![]() This post has been edited by gabyu: 25 May 2016, 13:08 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
lucaso |
![]()
Post
#1731
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 June 16 ![]() |
395. Servus baieti.
Am o solenza europa fara ceas pt apa, cum imi dau seama daca creste temp ? Mi se aprinde vreun bec ? Sau astept sa imi sara motorul in aer ??? This post has been edited by lucaso: 4 Jul 2016, 22:07 |
--------------------
Dacia
solenza 1.9D
2005
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1732
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
395: da, exista bec pt temperatura motor:
Exemplu This post has been edited by psychoo: 5 Jul 2016, 07:58 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
lucaso |
![]()
Post
#1733
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 June 16 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 5 Jul 2016, 07:57) 395. Multumesc. Si functioneaza ? Ca de 2 sapt sunt numai temperaturi de 34+ si de atunci simt ca motorul toarce neregulat si tremurat.....ma gandesc sa nu il incing prea mult. Becul nu s-a aprins... |
--------------------
Dacia
solenza 1.9D
2005
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1734
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
395. Teoretic trebuie sa functioneze. Nu este un bec care sa stea aprins mult timp ca sa aiba motiv sa se arda.
Ca sa il verifici poti sa scoti mufa senzorului de temperatura (deasupra de senzorul de turatie de pe volanta). Ventilatorul de la radiatorul masinii trebuie sa porneasca la maxim (atentie la degete), iar in bord trebuie sa se aprinda acel martor. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
razvancom |
![]()
Post
#1735
|
dl Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 08 From: macin tulcea ![]() |
396
Bună dimineața ! Am o problema cu mașina . În momentul în care o pornesc (motorul fiind rece) pornește și elecroventilatorul pe viteza doi și apoi după ce o opresc trece pe 1 și se mai învârte apoi chiar dacă motorul e rece și oprit . Se oprește singura de regula la 10-15 minute după ce scot cheia din contact. Am mai observat și faptul ca dacă nu pornește vântul la pornirea mașinii în momentul când o turez mai tare pornește iar adică în jur de 2000 de ture . E foarte enervant plus ca nu prea fac mulți km cu ea . E mașină de tara de colo colo si mă gândesc cu consumul acesta de curent inutil sa nu rămân fără baterie mai ales ca merg maxim 20 de km pe săptămână de regula în week-end. Va mulțumesc și aștept cu interes un răspuns ! This post has been edited by razvancom: 13 Aug 2016, 06:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 prima
- tl 03 anp
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#1736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
396. Vezi senzorul de la temperatura apa...poate mufa nu face contact cu senŒorul sau poate e defect....spun asta deoarece cand vrei sa verifice ventilatorul daca functioneaza scoti mufa dupa senzor dupa ce pornesti motorul si porneste automat ventilatorul ....chjar daca opresti motorul functioneaza incontinuare cat este setat din fabrica ecu injectie .
|
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
razvancom |
![]()
Post
#1737
|
dl Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 08 From: macin tulcea ![]() |
397. am un vecin cu o scala din 2003 si dupa ultima ploaie nu mai mergea sa o porneasca pulsa ca si cum nu citea cheia chiar si cand scoteam cheia din contact. am scos uce sau ceva de genu de sub bord in partea stanga . nu avea punga din plastic si a intrat in ea apa caci era cu mufa in sus albastra. cand am scos capacul sa scot placa cu mufa si circuitele a curs apa. am sters-o fin cat am putut am uscat-o cu fionul dar cand am pus iar mufa nu se ma aprinde ledul rosu din bord deloc. nici nu pulseaza, nimic e mort . ce as putea sa fac ?
am un vecin cu o supernova care nu o mai foloseste e teapana de rugina. oare daca iau uce cheia si cititorul de cheie de pe ea se potriveste pe solenza asta scala. 396. multumesc frumos nu facea contact era aproape iesita mufa din locul ei. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 prima
- tl 03 anp
|
|
gabyu |
![]()
Post
#1738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
398. Salut, am o problema si nu reusesc sa imi dau seama de ea
![]() Cum e un pic mai rece afara cum nu mai porneste dimineata ; invarte electromotorul dar nu porneste. - schimbat senzor turatii - schimbat carbunii de la electromotor ( ca era un pic cam lenes, acum e ok ) - bateria e ok ( am incercat porniri 3-4 ture in decursul unei zile si a doua zi dimineata a pornit la sfert de cheie ) - alternatorul incarca ( cu motorul pornit e 14.44 voltajul ... motor oprit bateria are 12.50+ ) - daca porneste dimineata ( impinsa sau la cheie ) restul zilei porneste la sfert de cheie - mpp e schimbat si el ( ca dadea sa moara motorul in sezonul ploios - vezi 394 https://www.youtube.com/watch?v=ZBOwWWlx-uQ ) - bujiile is schimbate de cateva luni - motorul merge fara probleme in rest - ce am mai sesizat e ca atunci cand invarte si nu porneste se aude un piuit ceva de undeva ( probabil de sub caporta nu stiu ) - si anticipat da astept sa se stinga becurile si sa amorseze pompa de benzina Multumesc anticipat de raspunsuri! This post has been edited by gabyu: 12 Dec 2016, 11:14 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
i96nds |
![]()
Post
#1739
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
398.
Ce ar putea sa mai fie: - injectoare cu probleme - putin probabil totusi - antidemaraj ... mai bine il dezactivezi.... Se stinge OK beculetul rosu? - sigur senzorul de turatie e OK? S-au mai vazut cazuri cand cel nou nu era chiar asa de bun... - mai sunt niste senzori, de presiune parca - ce ar putea influenta comportamentul, dar nu stiu sa iti zic sigur pe unde sunt si ce si cum. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
gabyu |
![]()
Post
#1740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(i96nds @ 12 Dec 2016, 17:39) 398. Ce ar putea sa mai fie: - injectoare cu probleme - putin probabil totusi - antidemaraj ... mai bine il dezactivezi.... Se stinge OK beculetul rosu? - sigur senzorul de turatie e OK? S-au mai vazut cazuri cand cel nou nu era chiar asa de bun... - mai sunt niste senzori, de presiune parca - ce ar putea influenta comportamentul, dar nu stiu sa iti zic sigur pe unde sunt si ce si cum. 398. - injectoarele ma gandesc ca ar fi facut si in mers sau la relanti - anti demarajul e ok se stinge - da senzorul e ok - am sa o pun pe tester in seara asta sa vad daca imi scrie ceva poate descopar asa vreun senzor ... mersi |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:53 |