Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
Alex_tore |
![]()
Post
#1741
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 September 16 From: Bucuresti-Pantelimon ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
2000
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#1742
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
399. Motorasul pas cu pas. Curata corpul clapeta
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1743
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
399-Verifică și mufele să nu prezinte oxizi!
|
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Alex_tore |
![]()
Post
#1744
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 September 16 From: Bucuresti-Pantelimon ![]() |
#399 Cred ca s-a rezolvat am facut luna clapeta de acceleratie + curatat motorul pas cu pas si nu vad sa mai aiba probleme relantiu in timpul mersului revine la 800 rpm si sta stabil fara sa scada sub 800 iar pornirea a fost la rece (Am lucra si la termostat si am lasat-o sa se raceasca bine de tot) , imd a pornit la 1100 rpm . Multumesc pentru sfaturi. Ramane de vazut maine dimineata cum face dar nu vad sa mai fie vre-o problema.
|
--------------------
renault
laguna
2000
|
|
gabyu |
![]()
Post
#1745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
398. Problema rezolvata. Cauza : Bucse duse la electromotor...terminat stator...cerea mult prea mult amperaj dimineata la pornire.
Schimbat electromotr si totul e ok acum. Mersi! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
talmctln |
![]()
Post
#1746
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
400. Am o mica nedumerire legata de un sunet ... un fel de beep (ca alarma unui ceas desteptator) ce se aude in timpul mersului cam din 10 in 10 min. Incepe cu beep-uri mai rare iar spre final se indesesc (o sa radeti dar face exact ca in filme cand urmeaza sa explodeze o bomba
![]() ![]() This post has been edited by talmctln: 20 Apr 2017, 20:36 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
talmctln |
![]()
Post
#1747
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 June 10 ![]() |
400. Cred ca am gasit sursa sunetului ... aparent ar fi un releu care intre timp a devenit un pic mai sensibil la temperaturi joase.
Iarna trecuta nu am avut nicio problema cu beep-ul mentionat dar aparent iarna din Aprilie l-a afectat mai tare. Clar e o problema determinata de temperatura deoarece cand e cald afara nu mai scoate niciun sunet. Acum ramane sa vad ce releuri sunt in partea stanga sub bord...si sa fiu pregatit de o posibila inlocuire in caz ca va ceda complet. |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1748
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
401. salut de ceva timp imi curge ulei pe la imbinarea dintre motor si cutia de viteze, nu mult ca sa picure sub masina, dar e destul prelins pe sub motor. De completat completez cu un litru la 2-3 luni
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#1749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
401. Cand zici ca faci completare de aprox 1 litru la 2-3 luni este foarte mult si ar trebui sa faca picuri pe jos...totusi sa nu ai consum de ulei prin ardere....dar daca intradevar curge intre cutie si motor ar fi probabil de la semeringul din poze semering_volanta.jpg ( Size: 99.83k )
Number of downloads: 356
Dar fara sa dai jos cutia si sa studiezi zona o sa primesti multe pareri si daca ajungi sa dai cutia sa fii pregatit sa cumperi si cu un ambreaj in caz ca o sa gasesti uzura la KIT ca na sa nu ai ghinionul ca dupa ce montezi la loc sa te lasa dupa 100 km ..... Ca exemplu eu la 10 000km fac schimbul de ulei si nu completez sau sa vad ca scade nici 100 gr intre schimburi . This post has been edited by Maiorul: 10 Sep 2017, 22:14 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1750
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
402. Salut revin cu problema care ma macină (consumul de ulei)azi am umblat la bujii si le am gasit pline cu ulei plus calamina la greu ,la prima vedere as zice de cuzineti dar un mecanic mi a zis ca sar putea sa piarda ulei pe la smeringurile de la supape sau pe undeva pe la chiuloasa .Ce ziceți ar fi posibil ?
This post has been edited by mecanicosu: 7 Dec 2017, 14:19 |
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
user123 |
![]()
Post
#1751
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
402 . Nu-s cuzineti, la aia pierzi presiune inainte sa consumi ulei plus "bataie" si clopotei pe masura Mai degraba ce spune mecanicul tau, respectiv ghiduri/simeringuri de supapa sau/si segmenti.... Un test de compresie facut ca lumea ar lamuri....si o masurare a presiunii uleiului... Fum albastru scoti? Empiric poti testa asta, faci o frana de motor lunga ( cobori o panta...) iar apoi apesi brusc si tare acceleratia......retine brusc si tare.......daca in oglinda vezi albastru, atunci compresie slaba ( segmenti/simeringuri/ghiduri etc etc )..... Pt consum de ulei ar mai fi si cazul rar de ghiulasa fisurata......care se demonstreaza practic mai greu.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1752
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
402. Motorul toarce ca o pisicuta ,nu scoate fum ,maine am putin tim liber si ma voi apuca de demontat ,dupa ce voi da chiuloasa jos o voi duce la un mecanic la verificat
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#1753
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
402.
Cati l/ml iti consuma la x km ? |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
mecanicosu |
![]()
Post
#1754
|
![]() Membru Group: Members Posts: 296 Joined: 6 January 12 From: Tecuci jud Galati ![]() |
402. Consuma cam 0,5 ulei la 100 km,a Început să consume de aproape două luni pana atunci nu consuma de loc
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima cu apucături de bmw
2004 Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
|
|
bion |
![]()
Post
#1755
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Daca ai noroc simeringurile la supape.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Crap |
![]()
Post
#1756
|
![]() It's all about fishing ! Group: Members Posts: 289 Joined: 29 June 05 From: Bucuresti / Militari ![]() |
403. Imi explica si mie daca trebuie sa dau bordul jos sa ajung la clapeta de recirculare ? ideea este cu vechea problema, cred ca a bubuit dintii la ea si mi-a ramas blocata pe inchis: stau cu geamurile aburite mai ceva ca secventa din titanic
![]() |
--------------------
Dacia/VW/Audi
Solenza/MK5/A3/Megane III
2003/2008/2007/2013
- ------
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1757
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La versiunea cu clima puteai sa o vezi fara sa demontezi bordul de la picioarele pasagerului cum te uiti in sus. Ma astept la toate sa fie la fel totusi.
Este o fanta dreptunghiulara si poti baga mana sa o tragi manual pe inchis sau deschis. La mine nu era rupt de tot dar am avut un moment in care nu mergea pana la capat si am impins clapeta manual pe inchis. Ulterior nu am mai folosit recircularea decat cand era obligatoriu nevoie, iar la deschidere verificam cu mana. Dupa ce faci manevra de 2 ori o sa o gasesti usor. Prima data e cel mai greu |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
aNormaLu |
![]()
Post
#1758
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 March 18 ![]() |
404.Buna seara! Am o problema la Solenza Clima - 2003. Dupa ce am ramas fara baterie (brusc, fara sa las vre-un consumator pornit), am constatat, dupa inlocuirea bateriei, ca toate becurile ce tin de semnalizare, raman aprinse permanent (gen US style, dar la toate becurile).Mentionez ca am inchidere centralizata si dupa ce "ma joc" cu telecomanda, inchis/deschis, becurile se sting timp de 2-3 secunde si totul e normal.Dupa aceste 2-3 secunde, becurile se aprind iar si raman aprinse mereu. Vre-o solutie la problema mea? Din ceea ce am citit pe forum, o solutie ar fi releul flash (daca am inteles eu bine)..dar nu stiu unde se afla.Daca ma poate ajuta cineva, raman dator.
This post has been edited by aNormaLu: 26 Mar 2018, 19:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Clima
- TM-10-EAS
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1759
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
As verifica firul de masa dintre motor si caroserie.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1760
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Pai de aia ti-a murit bateria, au ramas becurile aprinse... Ti-a intrat apa in releul flash (nimic nou la solenza) si trebuie:
1. inlocuit releul, daca gasesti de cumparat (cam greu); daca nu, il desfaci usor si-l cureti cu spray de contacte; 2. oprita patrunderea apei in zona (intra pe la coltul stg jos al parbrizului) cu silicon negru din abundenta. La asta eu am mai facut ceva - placa pe care stau releele de sub bord-stanga (unde e releul flash) am prins-o pe un L metalic, asa ca acum e la orizontala si nu mai exista posibilitatea picurarii apei in releu. LE Uite si pozitionarea releului. This post has been edited by Bicicleta galbena: 26 Mar 2018, 21:14 Attached thumbnail(s) 16234472_electricevoliirox41solenza_27_728.jpg ( Size: 94.71k ) Number of downloads: 230 |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
FlorinVamasoiu |
![]()
Post
#1761
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 August 18 ![]() |
405.Imi poate interpreta cineva codul de defectiune 'DF005-oil pressure circuit; circuit malfunction-permanent'. Dacia Solenza-clima, an 2003. Multumesc.
This post has been edited by FlorinVamasoiu: 30 Aug 2018, 14:41 |
--------------------
dacia
solenza
2003
- ph 13 hck
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#1762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Salut,
Se apropie termenul pentru ITP si cum ultima oara au fost probleme cu noxele as vrea sa stiu daca o sonda lambda noua ar mai "indulci" situatia (asta in cazul in care nu ar fi probleme cu catalizatorul). Ideea e, sonda asta (am doar una, e E2) se incarca cu funingine si d-asta e posibil sa nu mai dea semnal corect ? Multumesc, This post has been edited by Fancyman: 3 Dec 2018, 10:03 |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#1763
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Costa 30 ron un test de noxe. Il faci si iti spune acolo unde e problema. Eu asa am facut. Era sonda dusa, are aparatul o chestie care masoara corectia lambda.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#1764
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Multumesc Iulikk.
|
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#1765
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Hei. Cu placere. Sa ne tii la curent.
De exemplu, eu am gasit si ca aveam oxigen pe evacuare. Era toba fisurata. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#1766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
406.
Cand pun pe avarii semnalizeaza doar pe dreapta, de ce ? SLZ 2003 Pentru Iulikk: se pare ca de la lipsa de miscare, faceam cam 300km /luna. La ultimul ITP am forjat-o ca lumea inainte si i-am bagat benzina de 100. This post has been edited by Fancyman: 20 Mar 2020, 10:15 |
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1767
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Releul de sub bord (stanga) e de vina.
Daca gasesti ia unul nou. Daca nu, il desfaci usurel, il cureti si-l montezi la loc. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Fancyman |
![]()
Post
#1768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
Multumesc de ajutor, acu merg sa caut
|
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
crick |
![]()
Post
#1769
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
406 Butonul de avarii este problema, unul dintre contacte este de vina, sunt cam slabute. Releul este doar pentru flash la incuierea usilor.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1770
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Butonul actioneaza tot prin releul flash. Din cauza pozitionarii releului se scurge apa in el si-l defecteaza. Dupa gasirea unui releu nou eu am mutat intreaga placa cu relee pe un L din tabla, la 90 grade, sa nu mai picure pe el.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:09 |