Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
![]() ![]() ![]() |
Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide
LucianSolenza |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 June 11 From: Calarasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
Dec. 2003, Clima.
- CL 91 TEO
|
|||
bion |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
68. In sarcina motorul ramane de multe ori turat ( nu mai apare frana de motor cand iau piciorul de pe acceleratie). Se comporta ca si cum ar fi tempomat.NU SE SUPRATUREAZA.DACA CIUPESC PEDALA DE ACC. DE MULTE ORI TOTUL ReVINE LA NORMAL. Testul motor nu a aratat nimic. Am schimbat MPP=nimic.Cablu acc. aparent ok.
Pe loc dupa accelerari coboara imediat la relanti normal.La service mi s-a spus ca daca era corpul cu clapeta fenomenul ar fi fost de supraturare si pe loc si in mers. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Obed |
![]()
Post
#213
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 19 April 09 ![]() |
69. Solenza 1.4 MPI 2003 - catedata cand vreau sa pornesc, demarorul se invarte greu ca si cum nu as avea baterie, daca o las un timp, porneste la sfert de cheie.
Atunci cand nu porneste, am pus un multimetru pe baterie - in stand-by are 12.45 V iar cand actionez demarorul scade la 10 si revine cand iau contactul. Ce sa fie? bateria? demaroru? periile de la demaror? Multumesc. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2004
- bv 08 bbk
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
69. Ai intuit raspunsul, bateria e descarcata. Pune-o pe redresor.
In gol ar trebui sa aiba minim 12,7 V- adica vreo 75% incarcare |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Obed |
![]()
Post
#215
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 19 April 09 ![]() |
69. Si cum Dumnezeu porneste cateodata fara sa ii fac nimic??
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2004
- bv 08 bbk
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
S-ar putea sa aiba un element decedat. A mea pornea fara probleme dimineata, apoi daca o opream si vroiam sa o pornesc din nou, nu mai invartea deloc. Se auzea doar un tacanit la electromotor. Mergi la o reprezentanta Rombat, o verifica si iti spun ce are. Iti verifica daca "fura" curent pe undeva, daca ai consumuri peste limita admisa cu motorul oprit.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Obed |
![]()
Post
#217
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 19 April 09 ![]() |
69. Am fost la un centru de acumulatori, a pus acumulatorul pe tester si e ok. La fel si incarcarea. Se pare ca de vina e demarorul (schimbate bateria de perii).
Multumesc de ajutor. This post has been edited by Obed: 22 Jun 2011, 11:46 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2004
- bv 08 bbk
|
|
i96nds |
![]()
Post
#218
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
68: bion, eu as zice sa schimbi totusi si cablul ala de acceleratie. Zici ca MPP a fost schimbat cu totul ? Ciudat...
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bion |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
68. Mai e o problema. Cand e clima pornita relantiul urca si ramane la 1200.
Multumesc. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
70. Am avut masina lovita stanga spate. Portabagajul umflat pe stanga, cuiul de tractare indoit, aripa stanga spate indoita, usa stanga spate nu se mai inchidea bine fiind deplasata de la linia caroseriei. Nu mai conteaza. Mi-au facut-o. Cateva intrebari ce le am.
1. Astazi am luat-o, insa imi troncane hayonul nasol rau. Chiar si cand nu merg prin denivelarile asfaltului. M-am dat jos si am pus un fes ce il aveam in portbagaj in locul unde banuiesc ca se aude zgomotul. Surpriza. Nu se mai aude nimic. Asa cum vedeti si in poze. Problema acum este ce rezolvari as avea. Ce as putea pune acolo? Ceva ce binenteles care sa nu permita ploii sa intre. Pot lipi pe cheder un alt cauciuc sau eu stiu ce? 2. Conform devizului am avut si lonjeronul "un pic afectat". L-au indreptat cica, nu la ochi ci conform instrumentelor care le aveau, servicul e mare si au fost autorizati Dacia, acum nu mai sunt. Clar, dupa parerea mea ca nu are cum sa mai fie ca in fabrica. Sa zicem ca roata spate e iesita milimetric de la linia dreapta a masinii. Ce implicatii are acest lucru? Se toceste cauciucul mai repede? In curbe nu am aceeasi stabilitate? Ce riscuri exista? Daca ma duc la un bracaj cei de acolo pot vedea daca unghiurile rotilor sunt in linie? 3. Tinand cont de toate acestea e timpul sa o dau. Motorul nu a fost niciodata lovit afectat. Motorul e de 1.4 cel pe benzina. Masina are 112.000 km. Sunt singurul proprietar. Ea a fost cumparata in iunie 2004. Masina ca dotari are AC, radio cd mp3 player Pioneer cu 2 boxe Sony de 15w. Se inchide si se deschide de la cheie ![]() Ce pret as putea cere? Multumesc de timpul acordat cititului... ![]() LE: La pct 1 am gasit rezolvare. Mecanismul de prindere al haionului era pus un pic cam sus in loc sa fie mai jos pt a tine fix hayonul. Alte poze cu masina. Astept pareri privind pretul. This post has been edited by Sir Andrew: 27 Jun 2011, 20:01 Attached thumbnail(s) DSC01523.JPG ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 676 DSC01524.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 658 DSC01525.JPG ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 644 DSC01526.JPG ( Size: 2.08mb ) Number of downloads: 684 DSC01527.JPG ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 662 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
71. a.Care este diferenta intre capatul de bara la servo-difectie fata de cel fara servo ?
b. si bieletele sunt diferite ? c. sabotii sunt mai buni cei lipiti sau cei cu nituri ? Intreb pt ca am vazut Bosch lipiti la 50 ron si TRW nituiti la acelasi pret . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
72. Am o problema cu indicatorul de carburant. Chiar daca ii fac plinul acul imi sta la jumatate. Abia dupa ce se consuma si scade sub jumatate combustibilul, acul coboara. Este cam stresant. Unde poate fi problema? La plutitorul din rezervor? Cum se poate rezolva?
This post has been edited by Sir Andrew: 2 Jul 2011, 16:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
crick |
![]()
Post
#223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
72.Aceiasi problema am avut-o la Dacia 1310; din cauza alimentarii repetate cu putin combustibil se uzeaza reostatul de la plutitor si apare un prag unde agata netrecand de acel nivel.Este posibil sa fie aceiasi cauza,eu am rezolvat prin schimbarea ansamblului plutitor dar cine stie ,poate cu putina indemanare se poate remedia si cel vechi ,nu stiu ce sa zic...
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
72. Foarte rar alimentez cate putin. De cele mai multe ori merg din plin in plin. Rar se intampla sa pun 20-30 lei. O sa ma duc la mesteri sa vad cat ma ajunge sa il fac.
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
i96nds |
![]()
Post
#225
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
68.bion, tu de cand nu ai mai verificat instalatia de A/C ? Daca urca relantiul prea mult cu A/C, inseamna ca lucrul mecanic e mare
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bion |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
68. Am schimbat si corpul clapeta+MPP. 5 zile parea ca totul e ok. Ala vechi l-am pus pe LGN junioarei si i-am zapacit relantiul.Parea ca s-a gasit defectul.Azi a reinceput distractia cu "tempomatul" si cu AC.
i96nds ![]() Ca in telenovele URMAREA IN EPISODUL URMATOR... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
para06 |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
73: cand calc ambreiajul se aude un zgomot , nu conteaza ca motoru e pornit sau oprit . tata mi-a zis ca e furca , credeti ca e altceva ?
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
73. - arcul de la pedala de ambreiaj , cablul , furca si piulitele si abia apoi ... ansamblul ambreiaj . Sfatul meu e sa schimbi cablul daca ai peste 40.000 cu acelasi cablu . Poate da semne de oboseala si e nasol daca cedeaza . Altfel , ia macar unul si-l tii in portbagaj .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
corbex |
![]()
Post
#229
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
68. Daca aerul nu e cuplat, motorul merge normal?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
para06 |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
73 , kitu ambreiaj e nou , am facut pana acum vreo 1500km , cablu l-am schimbat acum vreo 10.000km , dar cand am schimbat kitu mecanicu a zis ca s-ar putea sa schimb si cablu ca nu simte el cand se debreiaza.
Posibil sa fii ajuns la vorbele lui .. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
bion |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
68. @corbex . Vezi prima postare la 68
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Diabolique |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 27 February 08 ![]() |
74. scartzaie volanul cand rotesc de el, indiferent daca e pe loc sau in mers. solenza confort 1.4 din 2003. trebuie neaparat sa dau bordu jos ? si ce sa ung?sau sa schimb?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
2006 ambition
- hd-85-nba
|
|
klaus |
![]()
Post
#233
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Incepe cu ungerea bucsii de trecere a coloanei volanului prin podea.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Diabolique |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 27 February 08 ![]() |
daca imi spui si care e bucsa aia sau cum arata iti raman imereu indatorat
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi
2006 ambition
- hd-85-nba
|
|
Fancyman |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 September 04 From: Pitesti ![]() |
74. Demonteaza cochilele de la volan si apoi da-i cu WD40 pe ax. Asa am facut si eu.
|
--------------------
Stepway
1,0Tce
Confort/Laureate/Variant
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
71. a si b - Am postat aici studiu comparativ: http://www.daciaclub.ro/Bataie-si-zgomote-...ml#entry3066666
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
sirrocco |
![]()
Post
#237
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 19 April 06 ![]() |
75. Atunci cand schimb vitezele : din 1 in 2, din 2 in 3, din 4 in 3 cand vreau frana de motor, mai mereu agata.
Practic cand intru din 1 in 2, intra o bucata se blocheaza un pic si apoi intra pana la capat. Ambreiaj, cutie de viteze ? ... care o fi ? |
--------------------
Dacia
Solenza
- AG-11-ABC
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#238
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cam asa face si la mine... eu cred ca e de la oloiu din cutie care trebuie schimbat destul de curand... are cam 45000 km.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
sirrocco |
![]()
Post
#239
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 19 April 06 ![]() |
A mea are 58k .. eram curios cam cat o sa ma coste
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- AG-11-ABC
|
|
b51run |
![]()
Post
#240
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 22 July 11 ![]() |
salutare am si eu o problema si nu mi dau seama de la ce ar putea fi.cand se incalzeste motorul face ca si cum nu ar mai avea benzina adica ,nu se mai tureaza dar sta la relanti . O opresc o las sa se raceasca si isi revine evident pana se incalzeste. Aveti idee de la ce ar putea fii?
|
--------------------
dacia
solenza
2003
- b51run
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit). Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator. ![]() Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs. Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute. Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil. Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 01:43 |