DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

LucianSolenza
post 13 Jun 2011, 23:10
Post #211


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 June 11
From: Calarasi




67. Mersi mult, crick. Credeam ca este vreo problema, ceva. Dupa ce o inmatriculez o sa-i fac si eu niste poze, sa le pun pe forum. V-am salutat .


--------------------
Dacia Solenza Dec. 2003, Clima. - CL 91 TEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 Jun 2011, 16:50
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




68. In sarcina motorul ramane de multe ori turat ( nu mai apare frana de motor cand iau piciorul de pe acceleratie). Se comporta ca si cum ar fi tempomat.NU SE SUPRATUREAZA.DACA CIUPESC PEDALA DE ACC. DE MULTE ORI TOTUL ReVINE LA NORMAL. Testul motor nu a aratat nimic. Am schimbat MPP=nimic.Cablu acc. aparent ok.
Pe loc dupa accelerari coboara imediat la relanti normal.La service mi s-a spus ca daca era corpul cu clapeta fenomenul ar fi fost de supraturare si pe loc si in mers.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Obed
post 21 Jun 2011, 08:58
Post #213


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 19 April 09




69. Solenza 1.4 MPI 2003 - catedata cand vreau sa pornesc, demarorul se invarte greu ca si cum nu as avea baterie, daca o las un timp, porneste la sfert de cheie.

Atunci cand nu porneste, am pus un multimetru pe baterie - in stand-by are 12.45 V iar cand actionez demarorul scade la 10 si revine cand iau contactul.

Ce sa fie? bateria? demaroru? periile de la demaror?


Multumesc.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2004 - bv 08 bbk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 21 Jun 2011, 11:12
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




69. Ai intuit raspunsul, bateria e descarcata. Pune-o pe redresor.
In gol ar trebui sa aiba minim 12,7 V- adica vreo 75% incarcare


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Obed
post 21 Jun 2011, 11:37
Post #215


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 19 April 09




69. Si cum Dumnezeu porneste cateodata fara sa ii fac nimic??



--------------------
Dacia Solenza 1.4 2004 - bv 08 bbk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Jun 2011, 13:15
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




S-ar putea sa aiba un element decedat. A mea pornea fara probleme dimineata, apoi daca o opream si vroiam sa o pornesc din nou, nu mai invartea deloc. Se auzea doar un tacanit la electromotor. Mergi la o reprezentanta Rombat, o verifica si iti spun ce are. Iti verifica daca "fura" curent pe undeva, daca ai consumuri peste limita admisa cu motorul oprit.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Obed
post 22 Jun 2011, 11:46
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 19 April 09




69. Am fost la un centru de acumulatori, a pus acumulatorul pe tester si e ok. La fel si incarcarea. Se pare ca de vina e demarorul (schimbate bateria de perii).

Multumesc de ajutor.

This post has been edited by Obed: 22 Jun 2011, 11:46


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2004 - bv 08 bbk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 23 Jun 2011, 22:15
Post #218


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




68: bion, eu as zice sa schimbi totusi si cablul ala de acceleratie. Zici ca MPP a fost schimbat cu totul ? Ciudat...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 24 Jun 2011, 16:00
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




68. Mai e o problema. Cand e clima pornita relantiul urca si ramane la 1200.
Multumesc.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 27 Jun 2011, 17:37
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




70. Am avut masina lovita stanga spate. Portabagajul umflat pe stanga, cuiul de tractare indoit, aripa stanga spate indoita, usa stanga spate nu se mai inchidea bine fiind deplasata de la linia caroseriei. Nu mai conteaza. Mi-au facut-o. Cateva intrebari ce le am.

1. Astazi am luat-o, insa imi troncane hayonul nasol rau. Chiar si cand nu merg prin denivelarile asfaltului. M-am dat jos si am pus un fes ce il aveam in portbagaj in locul unde banuiesc ca se aude zgomotul. Surpriza. Nu se mai aude nimic. Asa cum vedeti si in poze. Problema acum este ce rezolvari as avea. Ce as putea pune acolo? Ceva ce binenteles care sa nu permita ploii sa intre. Pot lipi pe cheder un alt cauciuc sau eu stiu ce?

2. Conform devizului am avut si lonjeronul "un pic afectat". L-au indreptat cica, nu la ochi ci conform instrumentelor care le aveau, servicul e mare si au fost autorizati Dacia, acum nu mai sunt. Clar, dupa parerea mea ca nu are cum sa mai fie ca in fabrica. Sa zicem ca roata spate e iesita milimetric de la linia dreapta a masinii. Ce implicatii are acest lucru? Se toceste cauciucul mai repede? In curbe nu am aceeasi stabilitate? Ce riscuri exista? Daca ma duc la un bracaj cei de acolo pot vedea daca unghiurile rotilor sunt in linie?

3. Tinand cont de toate acestea e timpul sa o dau. Motorul nu a fost niciodata lovit afectat. Motorul e de 1.4 cel pe benzina. Masina are 112.000 km. Sunt singurul proprietar. Ea a fost cumparata in iunie 2004. Masina ca dotari are AC, radio cd mp3 player Pioneer cu 2 boxe Sony de 15w. Se inchide si se deschide de la cheie smile.gif. Toate punctele de rugina sunt rezolvate de mine pe cheltuiala mea la service binenteles. Rugina de la praguri ce a aparut dupa atatea ierni de mers prin zapada este rezolvata. Totul e schimbat la timp si nu se aude nicio troncaneala in masina sau greierasi, exceptand hayonul astazi. Totul a fost tinut din scurt si schimbat la timp.
Ce pret as putea cere?

Multumesc de timpul acordat cititului...smile.gif

LE: La pct 1 am gasit rezolvare. Mecanismul de prindere al haionului era pus un pic cam sus in loc sa fie mai jos pt a tine fix hayonul.
Alte poze cu masina. Astept pareri privind pretul.

This post has been edited by Sir Andrew: 27 Jun 2011, 20:01

Attached thumbnail(s)
DSC01523.JPG ( Size: 2.14mb ) Number of downloads: 676
DSC01524.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 658
DSC01525.JPG ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 644
DSC01526.JPG ( Size: 2.08mb ) Number of downloads: 684
DSC01527.JPG ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 662


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 29 Jun 2011, 08:03
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




71. a.Care este diferenta intre capatul de bara la servo-difectie fata de cel fara servo ?
b. si bieletele sunt diferite ?
c. sabotii sunt mai buni cei lipiti sau cei cu nituri ? Intreb pt ca am vazut Bosch lipiti la 50 ron si TRW nituiti la acelasi pret .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 2 Jul 2011, 16:31
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




72. Am o problema cu indicatorul de carburant. Chiar daca ii fac plinul acul imi sta la jumatate. Abia dupa ce se consuma si scade sub jumatate combustibilul, acul coboara. Este cam stresant. Unde poate fi problema? La plutitorul din rezervor? Cum se poate rezolva?

This post has been edited by Sir Andrew: 2 Jul 2011, 16:32


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 2 Jul 2011, 18:29
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




72.Aceiasi problema am avut-o la Dacia 1310; din cauza alimentarii repetate cu putin combustibil se uzeaza reostatul de la plutitor si apare un prag unde agata netrecand de acel nivel.Este posibil sa fie aceiasi cauza,eu am rezolvat prin schimbarea ansamblului plutitor dar cine stie ,poate cu putina indemanare se poate remedia si cel vechi ,nu stiu ce sa zic...


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 2 Jul 2011, 22:21
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




72. Foarte rar alimentez cate putin. De cele mai multe ori merg din plin in plin. Rar se intampla sa pun 20-30 lei. O sa ma duc la mesteri sa vad cat ma ajunge sa il fac.


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 3 Jul 2011, 21:08
Post #225


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




68.bion, tu de cand nu ai mai verificat instalatia de A/C ? Daca urca relantiul prea mult cu A/C, inseamna ca lucrul mecanic e mare smile.gif adica ai frecare prea mare la compresor si motorul trebuie sa mareasca turatia ca sa compenseze acest lucru. Poate nu mai e ungerea cum trebuie in compresorul de A/C ca nu mai ai ulei cum trebuie.... Doar o parere..


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 5 Jul 2011, 16:17
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




68. Am schimbat si corpul clapeta+MPP. 5 zile parea ca totul e ok. Ala vechi l-am pus pe LGN junioarei si i-am zapacit relantiul.Parea ca s-a gasit defectul.Azi a reinceput distractia cu "tempomatul" si cu AC.
i96nds biggrin.gif Exact asta am facut acum am scos mufa de la senzorul de presiune AC si maine sa vad cum se comporta. Urmeaza sa verifice si instalatia AC( cred ca sunt 3 ani de cand nu i-am facut o reumplere). Ciudat e ca pe lectoc toti parametrii sunt ok.Multumesc.
Ca in telenovele URMAREA IN EPISODUL URMATOR...


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
para06
post 7 Jul 2011, 21:35
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 898
Joined: 14 March 10
From: CONSTANTA




73: cand calc ambreiajul se aude un zgomot , nu conteaza ca motoru e pornit sau oprit . tata mi-a zis ca e furca , credeti ca e altceva ?


--------------------
DACIA SOLENZA 2003 - CT92PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Jul 2011, 08:36
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




73. - arcul de la pedala de ambreiaj , cablul , furca si piulitele si abia apoi ... ansamblul ambreiaj . Sfatul meu e sa schimbi cablul daca ai peste 40.000 cu acelasi cablu . Poate da semne de oboseala si e nasol daca cedeaza . Altfel , ia macar unul si-l tii in portbagaj .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 Jul 2011, 08:53
Post #229


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




68. Daca aerul nu e cuplat, motorul merge normal?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
para06
post 8 Jul 2011, 17:21
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 898
Joined: 14 March 10
From: CONSTANTA




73 , kitu ambreiaj e nou , am facut pana acum vreo 1500km , cablu l-am schimbat acum vreo 10.000km , dar cand am schimbat kitu mecanicu a zis ca s-ar putea sa schimb si cablu ca nu simte el cand se debreiaza.


Posibil sa fii ajuns la vorbele lui ..


--------------------
DACIA SOLENZA 2003 - CT92PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 8 Jul 2011, 17:28
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




68. @corbex . Vezi prima postare la 68


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diabolique
post 13 Jul 2011, 19:17
Post #232


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 February 08




74. scartzaie volanul cand rotesc de el, indiferent daca e pe loc sau in mers. solenza confort 1.4 din 2003. trebuie neaparat sa dau bordu jos ? si ce sa ung?sau sa schimb?


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi 2006 ambition - hd-85-nba
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Jul 2011, 08:47
Post #233


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Incepe cu ungerea bucsii de trecere a coloanei volanului prin podea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diabolique
post 14 Jul 2011, 10:58
Post #234


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 27 February 08




daca imi spui si care e bucsa aia sau cum arata iti raman imereu indatorat


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi 2006 ambition - hd-85-nba
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 15 Jul 2011, 06:52
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




74. Demonteaza cochilele de la volan si apoi da-i cu WD40 pe ax. Asa am facut si eu.


--------------------
Stepway 1,0Tce Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 16 Jul 2011, 12:29
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




71. a si b - Am postat aici studiu comparativ: http://www.daciaclub.ro/Bataie-si-zgomote-...ml#entry3066666


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sirrocco
post 16 Jul 2011, 16:39
Post #237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 19 April 06




75. Atunci cand schimb vitezele : din 1 in 2, din 2 in 3, din 4 in 3 cand vreau frana de motor, mai mereu agata.

Practic cand intru din 1 in 2, intra o bucata se blocheaza un pic si apoi intra pana la capat.

Ambreiaj, cutie de viteze ? ... care o fi ?


--------------------
Dacia Solenza - AG-11-ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 17 Jul 2011, 20:21
Post #238


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Cam asa face si la mine... eu cred ca e de la oloiu din cutie care trebuie schimbat destul de curand... are cam 45000 km.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sirrocco
post 18 Jul 2011, 16:23
Post #239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 19 April 06




A mea are 58k .. eram curios cam cat o sa ma coste smile.gif


--------------------
Dacia Solenza - AG-11-ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b51run
post 22 Jul 2011, 14:36
Post #240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22 July 11




salutare am si eu o problema si nu mi dau seama de la ce ar putea fi.cand se incalzeste motorul face ca si cum nu ar mai avea benzina adica ,nu se mai tureaza dar sta la relanti . O opresc o las sa se raceasca si isi revine evident pana se incalzeste. Aveti idee de la ce ar putea fii?


--------------------
dacia solenza 2003 - b51run
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 01:43
Forum Renault