afisajul temperaturii de lucru a motorului, racire prea mare
![]() ![]() ![]() |
afisajul temperaturii de lucru a motorului, racire prea mare
tidel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia logan
1.6 mpi berlina
2004, ambition
- B-10-TID
|
|||
Agrig |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.062 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Fa un test de genul:
Motor cald , apoi lasa`l sa stea pornit pe loc vre`o 10 min si vezi ce se intimpla, daca scade temperatura e clar o problema. Asta mai ales e de testat pe temp redusa. Te duci la ei si le arati fenomenul. Trebuie sa iei in considerare si faptul ca dieselul se incalzeste mai greu dar parca al tau e cam prea '' lenes '' la incalzit. Bafta, Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
O problema veche de la Logan.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
fansuv |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
Care e problema? Ce ai tu in minte?
Supraincalzirea este periculoasa, nu incalzirea greoaie. Care e temperatura minima- cea care te sperie? E frig afara+ plus ca are regalajele electronice- computerul calaculeaza si dozeaza tot. REALAX- problema nu exista. E doar in mintea ta. Totusi- ai antigel in bidonash? |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Toate loganurile diesel fac asa. Si vreo cateva clio 2 faza 4 cu acelasi motor (ma rog, diverse versiuni de k9k) Sau cel putin alea vazute de mine. Deh, motor mic, consuma putin, arde eficient. Daca ai merge la sarcini si turatii mai mari (trepte inferioare) s-ar incalzi mai mult/repede.
Punem pariu ca si cu alt termostat tot asa facea? This post has been edited by einstein1984: 27 Oct 2010, 21:11 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Partea trista este ca ecu se ma ia dupa temperatura agentului de racire pentru gestiunea injectiei. Si un mers la drum lung cu temperatura mai mica, numai bine nu face.
27 Oct 2010, 22:32: - 0 linute - < 30°C - 2 linute - 30°C si 80°C - 4 liniute - 80°C si 105°C - 6 linute - 105°C si 115°C ... This post has been edited by IRONICK: 27 Oct 2010, 21:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#7
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
QUOTE(fansuv @ 27 Oct 2010, 22:08) E frig afara+ plus ca are regalajele electronice- computerul calaculeaza si dozeaza tot. REALAX- problema nu exista. E doar in mintea ta. Problema exista la logan o confirm si eu , este mai grav ca un angajat de la dacia nu vrea sa o recunoasca(tipic dacia) si mai deranjant este ca aceasta problema apare si la alt urmas al loganului , deci problema exista si nustiu cine are probleme cu mintea domnule fansuv . |
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#8
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE - 0 linute - < 30°C - 2 linute - 30°C si 80°C - 4 liniute - 80°C si 105°C - 6 linute - 105°C si 115°C ... unii zic ca ar mai fi la mijloc si un histerezis ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
temperatura.jpg ( Size: 40.04k )
Number of downloads: 1625
Eu stiu ca nu nu concorda ceea ce scrie in manualul de reparatii cu ceea ce afiseaza pe bord masina, in cazul numarului de segmente aprinse pentru pragurile de temperatura, dar totusi pentru 2 segmente aprinse temperatura motorului nu e de 50 grade? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#10
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Salutare,
Si la mine face la fel. Am 35.000 de km. De acum motorul zic ca s-a lasat. Sta 90% din timp la 3 linii. Daca vrei 4 linii o calci in a III a sau IV a de vreo 2-3 ori si se ridica la 4 . Se pare ca radiatorul si intercoolerul sunt foarte mari si se incalzeste mai greu sau la viteze mari. Am intrebat si eu si mi s-a spus sa stau linistit. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#11
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
La 3 linii?
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gabylzr @ 28 Oct 2010, 08:22) Problema exista la logan o confirm si eu , este mai grav ca un angajat de la dacia nu vrea sa o recunoasca(tipic dacia) si mai deranjant este ca aceasta problema apare si la alt urmas al loganului , deci problema exista si nustiu cine are probleme cu mintea domnule fansuv . Ca sa fie problema, ar trebui sa aiba vreun efect negativ? Care e ala? Ca nu baga caldura? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#13
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
2 linii scuze. 90% sta la 2 linii. caldura baga de nu poti sa stai in nici un caz pe treapta 1 la maxim cald.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
PaulT |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 29 Oct 2010, 14:45) Salutare, Si la mine face la fel. Am 35.000 de km. De acum motorul zic ca s-a lasat. Sta 90% din timp la 3 linii. Daca vrei 4 linii o calci in a III a sau IV a de vreo 2-3 ori si se ridica la 4 . Se pare ca radiatorul si intercoolerul sunt foarte mari si se incalzeste mai greu sau la viteze mari. Am intrebat si eu si mi s-a spus sa stau linistit. Intercooler-ul nu are nici o treaba cu sistemul de racire al motorului... Iar prin radiatorul ala foarte mare lichidul de racire circula DUPA ce i se permite de catre termostat. In rest nu trece prin radiator, deci nici asta nu are nici cea mai mica legatura cu timpul de incalzire sau cu faptul ca se ruleaza cu 2 linii la temperatura. Problema este mostenita de la Logan si este arhicunoscuta... Iar caldura baga de rupe si la 65-75 grade Celsius temperatura a lichidului de racire. This post has been edited by PaulT: 29 Oct 2010, 18:11 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#15
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(PaulT @ 29 Oct 2010, 19:10) Iar caldura baga de rupe si la 65-75 grade Celsius temperatura a lichidului de racire Ca sa fac o paralela, cine are centrala de partament stie ca si la 65-70 de grade face cald ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
florikah |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 7 July 10 ![]() |
Motorul meu merge la 85C (masurat pe OBD) si arata 4 linii cam dupa 4-5 km.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 Laureate 1,5 dci 110 CP 4x4
- Oltenia - FlOriKaH
|
|
PaulT |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu alte cuvinte se comporta absolut normal.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
mitica300 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 782 Joined: 22 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Am o intrebare ... este bine sa se foloseasca iarna un carton in fata radiatorului , intre masca si radiator sau pe o parte din el. Poate o husa exterioara in fata mastii, pentru a evita incalzirea ff grea ?? Am vazut asa ceva la un batranel si spunea ca e f multumit, motorul isi pastreaza regimul termic ca si vara
|
--------------------
Dacia
1100
1969 Piese OK
seriozitate OK dinamism OK inedit OK |
|
bobo77 |
![]()
Post
#19
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nu, ce naiba iar pastram obiceiul de la vechea dacie... nu-si are rostul.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
PaulT |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nici la berlina nu pun asa ceva.... Si am regim termic absolut normal. Astea sunt prostii. O masina cu termostat functional nu are nevoie de asa ceva.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Serje |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
tidel |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 January 10 ![]() |
problema este ca un alt duster, identic, diesel 110, 4x4, condus tot de mine , ajunge la 4 linii in max. 2-2,5 km. si asta acum pe vreme rece, intimp ce a mea in luna august nu trecea de 2 linii pe distanta Buc.- Sofia.
|
--------------------
dacia logan
1.6 mpi berlina
2004, ambition
- B-10-TID
|
|
Agrig |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.062 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pai daca se tot plinge lumea nu a verificat nimeni daca nu ramine semideschis termostatul ala? Ca mai au idei de genul asta .
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
PaulT |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Agrig |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.062 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Pai pt test termostat cea mai simpla versiune e sa pipai furtunul de la radiator , cel de sus dupa ce pornesti motorul, daca incepe sa se incalzeasca desi nu a ajuns motorul la temp. normala ai sanse sa fie termostatul cu problema, sa se deschida mai repede sau sa stea semideschis. Daca`l banuiesti ca face asta se scoate,
se baga in apa si se pune la fiert , cu termometru il vezi ce face. Am avut unu care pina la 50C era perfect da acolo se deschidea un pic statea pina in jur de 80C iar la 84 era maxim deschis.Era suficient sa scada temperatura iarna cind statea masina pe loc cu motorul pornit. Nu era de Dacia. Bafta, Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Dsign |
![]()
Post
#26
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tidel @ 27 Oct 2010, 21:53) I-o dai la blana, aia faci. O calci. O forjezi. Schimba treptele mai sus. Ai minim 3 ani garantie, destul timp sa se intample ceva, asta daca nu cumva tii masina in garaj degeaba. Asigura-te ca ai un raspuns oficial scris ca nu-i problema si asteapta iarna. Daca ingheti inauntru la iarna, atunci e problema si le dai cu hartiile in cap celor de la service. Sau, mai incearca si la alt service. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
tidel |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 January 10 ![]() |
multumesc pt. sfaturi. cred ca pina la incercarea cu inlocuirea termostatului si apoi eventual intilnirea in tribunal dupa expertize oficiale, practic ar fi totusi utilizarea unei masti pt. obturarea grilei inferioare ( bara fata ) , masca prevazuta cu doua fante reglabile.
cred ca inghitim prea multe copilarii in relatia cu producatorul si agreatii acestuia fata de unele evidente tehnice. 17 mii euro sunt bani prea multi pt. astfel de vremuri si cred ca atitudinea producatorului dacia trebuie sa se shimbe dar pt. asta trebuie sa facem si noi ceva. stiu ca se poate astazi cumpara si altceva cu banii acestia. |
--------------------
dacia logan
1.6 mpi berlina
2004, ambition
- B-10-TID
|
|
PaulT |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sper ca glumesti cu masca aceea...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
In ipoteza in care termostatul functioneaza normal, nu are sens obturarea grilei pentru ca atunci cand termostatul este inchis, nu se cedeaza caldura la nivelul radiatorului de racire (de fapt exista transfer termic dar numai intre agentul de racire deja prezent in radiator).
Nu pot sa cred ca, la aceasta temperatura exterioara, radiatorul din interiorul habitaclului poate disipa o asemenea cantitate de caldura incat sa nu fie asigurat regimul termic optim al motorului. Asadar, eu zic sa lasam la o parte atitudinea "asa face toate" pentru ca nu este o manifestare normala (de exemplu a mea e tot 1.5 dci si nu face asa). This post has been edited by Danny_bb: 31 Oct 2010, 17:18 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
PaulT |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Bineinteles ca nu e normal. Dar nu pricep de ce in loc sa se duca la garantie cu masina(ca unul dintre motivele pentru care cineva isi cumpara o masina noua este chiar faptul ca .. ai garantie) unii prefera sa bricoleze si sa adopte tot felul de solutii stranii care sa compenseze niste deficiente cunoscute foarte bine chiar si in service-uri inca de pe vremea Loganului. Se ia frumos masina si se merge in service. Fac figuri se face reclamatie la ANPC.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 00:52 |