reparat caldura la bordul scoica de 1310
reparat caldura la bordul scoica de 1310
IntensBurnE |
25 Dec 2012, 16:27
Post
#61
|
||
low-ride member Group: Members Posts: 228 Joined: 12 April 10 From: Oradea |
|
||
--------------------
dacia
berlina **1310
1984
|
|||
BennyORWO |
25 Dec 2012, 20:30
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR |
Craciun fericit tuturor.
Din pacate manetele de la bord de redirectionare a aerului nu mai functioneaza.O sa vad ce pot face. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
BennyORWO |
2 Jan 2013, 21:48
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR |
Inca nu am rezolvat cu caldura la picioare la pasager,dar nici nu ma mai intereseaza .
Vreau sa va arat cam ce temperaturi sunt la mine in masina,afara fiind o temperatura de -3 grade. Deci avem 48 grade la grila,si 22 grade in masina.Eu zic ca este prea bine,mai ales ca eu am si break,unde habitaclul este mai mare. Attached thumbnail(s) 010120131435.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 546 010120131437.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 628 |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
bashtalu |
3 Jan 2013, 15:00
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti |
Benny, cum ai reusit?
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
BennyORWO |
3 Jan 2013, 15:55
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR |
Fa exact cum a facut Iulica,izoleaza compartimentul ala cu niste musama,ca sa nu mai piarda aer de la aeroterma.Trebuie sa ai si caloriferul bun,termostat bun,si cam atat.
Nu as vede cu ce sa fie bordul CN mai presus decat scoica,la caldura.Daca faci ce trebuie la scoica,poti avea caldura la fel,sau chiar mai bine decat la CN Bafta. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
razvan1985 |
6 Jan 2013, 00:45
Post
#66
|
membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti |
QUOTE(BennyORWO @ 2 Jan 2013, 22:48) Inca nu am rezolvat cu caldura la picioare la pasager,dar nici nu ma mai intereseaza . Vreau sa va arat cam ce temperaturi sunt la mine in masina,afara fiind o temperatura de -3 grade. Deci avem 48 grade la grila,si 22 grade in masina.Eu zic ca este prea bine,mai ales ca eu am si break,unde habitaclul este mai mare. esti boier,din cate vad,erai echipat cu papuci,la asa temperaturi faci fitze.. |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
BennyORWO |
6 Jan 2013, 01:17
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR |
Eeee,imi permit la 22 grade sa stau si in picioarele goale ,dar faza e ca am cateva gauri in pedalier,si mai vine frig pe acolo si ma trage curentul la degete
|
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
Babaq139QMB2 |
6 Jan 2013, 01:23
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti |
Si mai zice X sau Y ca Dacia nu e masina , eu trebuia sa merg cu geamul deschis , si aeroterma oprita cind era toamna spre iarna 2012 eram in tricou , nu oprisem robinetul de caldura , se uitau aia din autobuz si din masini de fite si figuri ... ca la un ... dili , truli si ca aia de la circ .
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2024 - 10:37 |