DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merita motorul diesel pe solenza ..

Valentine
post 23 Sep 2003, 09:37
Post #1


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




ma facut un nout topic ca sa nu se supere moderatorii - este deviat din Siab 2003

s-au facut calculele si rezulta la 1000km pe luna parcursi o diferenta de 550,000 lei la buzunar (notabila de altfel).

urmatoarea intrebare (poate ne ajuta cei care au deja papuc cu cocoasa biggrin.gif) este ce probleme pot sa apara la acest 1.9 ? (pentru ca orisi cat ar zice oamenii ca au auzit ca o sa vina 1.5-ul, eu cred ca in spiritul traditional romanesc o sa mergem pentru varianta mai ieftina si mai proasta - care este deja implementata). Pentru ca daca stai mult prin service-uri nu prea ai sanse mari sa recuperezi prea mult.

In plus din ce am auzit eu pretul motorinei tinde sa creasca ...


--------------------
Ford Focus 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Sep 2003, 10:40
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




cea mai mare problema la Dacia Papuc - "Dromader", este cutia de viteze, pentru ca este o cutie clasica de papuc, adaptata pe motorul asta diesel. Cunosc pe cineva care a schimbat 2 cutii pina sa faca 9000 km.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ve
post 29 Sep 2003, 16:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 29 May 03




Eu cred ca daca e sa puna diesel pe solenza o sa puna vechiul 1.9 pentru ca astea nu se mai pot folosi decat in RO (euro 2) si nu noul dci care e scump oricum.

daca e sa le puna, le pun pentru ca nu mai au ce face cu ele in alta parte si nu pentru economie. motorul asta de 1.4 e destul de economic si nu shtiu cum ai putea sa scoti o economie de 550 000 lei la 1000 km. diferenta intre benzina si motorina e totusi de cateva mii de lei iar la 1000 km consumi 60-70 de litrii cu ambele motoare. cum au ajuns ei la 550000 (lei) numai ei shtiu. in al doilea rand intretinerea la diesel e mai scumpa deci unde e economia?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 30 Sep 2003, 02:41
Post #4


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




deci dupa cum stii noul diesel este cel de 1.9 - 63 cp. acum apar alte pb . dai 6500 pe o masina doar de dragul de a avea diesel? ca daca mergi frumos cu o slz scoti consum cam de 8 8.5 in oras pe cand cu dieselul scoti 7.5-8.0 asa ca diferenta este de maxim un litru . + vibratii care vor fii, astept sa ma clarific la drive test . deci : fara ac si fara servo si la buzunar cu o prea mica diferenta , merita ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 1 Oct 2003, 00:28
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




In cateva locuri unde am intrebat (service-uri Dacia, service-uri specializate pe pompe injectie Diesel) spuneau ca diesel-urile in genu astauia de pe papuc in particular, si la Renault in general sunt cam proaste, daca nu chiar cele mai slabe... totusi tind sa cred, ca de ex. dCI-ul de 120CP si 1.9 e un motor super OK.
Ideea de fapt este ca problemele cu injectoare infundate sunt mult mai dese la diesel... totusi nu cred ca se va pune problema sa nu tzina motorul asta de 1.9 cel putzin 200-300.000 km...
o sa vad la drive-test... cred ca o sa ma ia cu frisoane de la vibratzii...


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 1 Oct 2003, 07:20
Post #6


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




unde faceti drive-testuri? sunt moka la siab ?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 1 Oct 2003, 07:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Ihi. Cica te plimbi si cu Espace-ul ca sa ajungi la locul de drive-test...


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 1 Oct 2003, 09:52
Post #8


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
Ideea de fapt este ca problemele cu injectoare infundate sunt mult mai dese la diesel... totusi nu cred ca se va pune problema sa nu tzina motorul asta de 1.9 cel putzin 200-300.000 km...


Si vrei sa zici ca ai de gind sa iti tii dacia pina faci 300,000 km cu ea? :shock: :shock: :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 1 Oct 2003, 11:10
Post #9





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Refaceti va rog calculele de pret per km in conditiile motorinei EURO care numai de-asta se gaseste la statii incepind de astazi cu cel putin 2000 lei mai scumpa decit cea veche.- ca nu cred ca la o masina de 200 milioane luati motorina cu galeata de la tractoristi...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
angry
post 1 Oct 2003, 11:39
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 1 October 03




Iata preturi si consumuir la diesel

Attached thumbnail(s)
p9280002.jpg ( Size: 155.51k ) Number of downloads: 516


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angry
post 1 Oct 2003, 11:43
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 1 October 03




Cred ca nu se intelege din poza mare lucru. Consum urban/extraurban: 7.2/4.7. In conditiiile in care varianta de virf costa 6250EU


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 1 Oct 2003, 11:46
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
Iata preturi si consumuir la diesel


la cat consuma urban (7,4) si la taxele care trebui platite (sa nu uitam ca motorul are 1900 cmc) iar grila de "impozitare" e destul de piperata (la fel si asigurarea obligatorie) si daca mai luam in considerare si ca nu are servo sau AC - dupa mine NU MERITA SLZ DIESEL !!!

un punkt misto este ca are optiunea de jante separata


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariancd
post 1 Oct 2003, 11:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 30 April 03




in aceste conditii nici pe mine nu ma intereseaza aceasta versiune desi sunt in cautare dupa un diesel ieftin.


--------------------
Renault Megane 2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP - PH 02 MCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 1 Oct 2003, 12:00
Post #14


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




si eu cand va povesteam toate astea in urma cu cateva luni nimeni nu zicea nimic. :?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 1 Oct 2003, 12:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE

si eu cand va povesteam toate astea in urma cu cateva luni nimeni nu zicea nimic


pai itai am vrut sa vedem kreatzia uzinelor de la Pitesti si apoi uite ca am zis! 182.gif: down.gif


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 1 Oct 2003, 12:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Pai probabil ca si DSN-ul meu in specificatii tot ca 7,5 era dat la consum urban. Ca mananca 9-10 e treaba Bucurestiului. Asa ca probabil singura economie o faci din diferenta de pret intre benzina si motorina Euro la consum egal. Si de aici, sorry, insa cei ce vor da banii pe Solenza Diesel vor lua o mare teapa, inainte de a pune in discutie fiabilitatea motorului 1,9dTi! Asa ca are mare dreptate aviasol!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 1 Oct 2003, 12:46
Post #17


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




In concluzie....care-i ala care va da 900 de Euro in plus (SLZ confort are chiar servo-directie in plus fata de varianta diesel si costa 5600 Euro parca ...)???.asta avind in vedere ca diferenta dintre benzina si motorina este de 2000 lei/l, iar la consum ....e cam acelasi lucru(maxim 0,5 - 1 litru in plus la versiunea pe benzina). Nu mai punem in discutie faptul ca reviziile se fac mai des...la 7500km, asigurarile sunt mai scumpe ...iar confortul are serios de suferit din cauza vibratiilor si a zgomotului specifice acestui motor !!! Si ca sa fie complet ....performante net inferioare ....doar 60 de cai ...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 1 Oct 2003, 12:51
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Eu sunt curios cum o sa mai stea tabla pe daciile diesel dupa, sa zic, 20.000 Km . Probabil o sa ai o subtila senzatie de dezmembrare a masinii... smile.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 1 Oct 2003, 12:52
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Parca pe aste pe benzina sta mai bine... sad.gif


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 1 Oct 2003, 13:13
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Eu am mers cu slz diesel si iti spun ca trebuie sa fii fericit ! smile.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egtheb
post 1 Oct 2003, 14:13
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 August 03
From: Bucuresti




Am facut un calcul pentru cazul meu. Fiecare poate sa estimeze pentru el.
Consumul oficial pentru SLZ 1.4 este
8.3/5.6/6.7 (oras, afara, mixt)
iar pentru SLZ 1.9 este
7.2/4.6/5.7 (oras, afara, mixt)
Consumul mixt nu este media aritmetica intre oras si afara pentru ca se considera ca mergi mai multi km. afara. De aceea nu voi lua in considerare consumul mixt.
Pentru ca am considerat acelasi numar de km in oras/afara, rezulta media (consum urban+consum extraurban) / 2:
6.95L/100 benzina
5.90L/100 motorina
Pretul benzinei fara plumb e 24500 iar motorina Euro este 21000.
Dupa calcule rezulta costul pentru un KM: (consum mediu la 100 km * pret litru) / 100
1458 pentru benzina
1239 pentru motorina
deci 219 lei castig la motorina
Pentru cei 1000KM pe luna rezulta 219.000 mai ieftin pentru motorina.
Asta inseamna ca diferenta de 1000 de euro intre SLZ CONFORT 1.9 - 1.4 ti-o acoperi in 175 de luni (adica 14 ani!!!)

Calculele de mai sus au luat in considerare consumurile oficiale urban/extraurban, preturi combustibil la rompetrol si ipoteza ca numarul de km facuti urban este egal cu nr. de km extraurban.

Concluzia mea este ca diferenta intre preturile motoarelor este prea mare si nu se justifica cumpararea dieselului pentru economie (poate gasiti voi alte motive)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 1 Oct 2003, 14:25
Post #22


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Pai alt moitiv ar fi ca la altii nu se aplica regula cu 1000 km pe luna. Sunt agenti comerciali care se plimba tot timpu prin tara si fac peste 10.000 km pe luna. In cazu lor diferenta se amortizeaza de 10 ori mai repede, respectiv dupa calculele tale 1,4 ani. Daca tin masina 3 ani ies in castig.
Pana la urma de ce a fost batalie pe papucii diesel? Pe bune, nu se aplica si in cazu ala calculele astea? (intreb pe bune, nu retoric).


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 1 Oct 2003, 14:29
Post #23


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




absolut corect ... dar sa stati linistiti ca se va face coada la solenza 1.9D ... roman maniac de diesel ... bolnavi, batuti de parinti, cu idei de genu , am motor de golf 1.9 , sa fie pardon de renault 1.9 D ... ce tare sunt cu maciulia mea... pb ca capu' de la schimbatoru de viteze acum va fi pe post de altceva , la ce vibratii va avea masina voi vedea ca femeile o sa-si monteza scaunul pe mijlocul masinii si ca o sa schimbe vitezele cu coapsele ... oauuuu...uuuuuuuuuuff...


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 1 Oct 2003, 14:31
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Auzi, hai sa intreb si eu: nu cumva unii care cumpara diesel se gandesc ca de motorina "se face rost" mai usor? Mai greu o sa fie cu injectoarele, ca banuiesc ca nu vor fi prea fericite de motorina de agricultura.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egtheb
post 1 Oct 2003, 14:41
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
Pe bune, nu se aplica si in cazu ala calculele astea? (intreb pe bune, nu retoric).

Fiecare cu "profilul" lui. Faci economie cu cat mergi mai mult.
Daca mergi numai afara, faci 406 Lei/Km economie, deci 38.5 milioane le amortizezi in aprox. 95000 de km. Pentru o firma nu e mult dar pentru "particulari" inseamna ani buni sad.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 1 Oct 2003, 15:08
Post #26


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




La fel am facut si eu un calcul daca sa iau diesel sau nu. Problema e ca diferenta in cazul meu era de... 3500 euro :shock: Iar aceasta suma se amortiza dupa vreo 200,000km... :shock: :roll: Si poate nu am de gind sa tin masina asta asa mult... icon_mrgreen.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 1 Oct 2003, 15:17
Post #27


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




E stai, ca nu comparam Solenza diesel cu berlina, ci cu Solenza benzina. Asa, hai sa facem calcul daca merita Solenza benzina sau Megan 2, in cat timp se amortizeaza diferenta data pe Megan?!?! :shock: :shock: E vorba de alta masina, alt confort, banii in plus ii dai pe multe alte kestii, nu pe motor.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 1 Oct 2003, 17:04
Post #28


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




la anul si la multi ani ... cam niciodata nu o sa se amortizeze investitia ... doar daca pui motorul de 1.5 dci caz in care nici atunci nu o sa se amortizeze ... trebuie sa bagi motorina euro 3 care este la pret cat benzina fara plumb normala ..


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 1 Oct 2003, 19:57
Post #29


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




george aia e singura motorina care se mai gaseste.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 1 Oct 2003, 21:26
Post #30


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Ashu >> vad ca nu ai priceput, deci va trebui sa iti explic pe indelete :wink:

1. Nu am Megane
2. Banii dati pe masina NU sint o investitie, ci sint bani cheltuiti. In functie de bugetul fiecaruia, ne luam ce putem si ce ne place.
3. Nu faceam comparatia intre masini gen Solenza vs. Megane, ci doua masini de aceeasi marca, dar una pe benzina, alta diesel (in cazul Megane, ca tot iti place laugh.gif, ar fi vorba de Megane benzina vs. Megane diesel)
4. Evident ca la masini mai scumpe, diferenta intre benzina si diesel creste, deci banii dati in plus pe diesel se amortizeaza dupa mai multi km
5. Ce am vrut eu sa scot in evidenta este punctul 4. Amortizarea banilor dati in plus pe diesel. Si atit. Daca tu ai inteles altceva, e problema ta.
6. Sper ca acum ai inteles... :wink:


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 23:03
Forum Renault