DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fierbe apa pe vremea asta

Ciorapel
post 9 Dec 2010, 13:38
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Salutare.

Totul a inceput asta vara, cand parintii mei au plecat cu masina mea la munte, si undeva prin bacau s-a aprins becul de apa (pe vremea aceea aveam doar becuri, fara ace), si neavand unde sa opreasca, au fost nevoiti sa mai mearga inca 500-1000m pana intr-un peco.
Au venit de la munte, masina a inceput sa se incinga. Am modificat tot bordul sa am indicatoare, sa pot monitoriza mai bine apa. Se incingea rar, pot spune ca .. normal pentru o dacie.

Dar a inceput sa se incinga din ce in ce mai repede si mai mult, pana cand, pe vremea asta, apa tinde sa fiarba dupa 20 de minute de mers.

Pentru ca nu imi baga apa in ulei, sau nu imi dadea compresie in borcan, am zis ca defectul nu este de la chiulasa, asa ca am schimbat radiator, termostat, termocupla, garnitura de la pompa de apa, pompa de apa ... dar tot lafel face.

Acum intrebarea :

Mai exista vreo piesa care poate functiona gresit sa imi incinga motorul inafara de cele schimbate de mine, sau direct garnitura de chiulasa ?
Manopera este undeva la 150 ron (fara piese), dar pe langa banii bagati in schimbarea pieselor de pana acum, daca mai bag si 150+piese si tot se incinge, o abandonez pe prima strada.

Multumesc !


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Dec 2010, 13:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai sa nu ai ceva traseu infundat,dar daca zici ca ai schimbat tot ma gandesc ca ai verificat deja asta,eu cred ca mai acolo trebuie sa umbli(garnitura de chiulasa)ca nu ai ce face altceva si vezi pe urma .SAU mai incearca cu un alt termostat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Dec 2010, 13:48
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu ai montat termostatul invers?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 9 Dec 2010, 13:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Sigur nu e montat invers termostatul.
Si circuitul infundat ... UNDE ? Ca am schimbat radiator, furtunele adea cat mana nu au cum sa se infunde, deci singura solutie e tot dat jos chiulasa (poate e infundata la cilindrii) ?


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Dec 2010, 14:01
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




masina trage normal?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Dec 2010, 14:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




em am avut infundata acel furtun ami subtire care merge de la T-eul de l apompa de apa si trece pe langa corpu clapeta si merge in chiulasa ,verifica fiecare furtun cu un compresor daca ai


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 9 Dec 2010, 14:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




verifica termostattul pune-l intr-o oala cu apa si pus la fiert daca se deschide in momentul cand aproape sa fiarba apa (85/87 grade cam asa ar trebui) este bine daca nu se deschide poate fi termostatul, daca este bun ai grija sa fie montat cum trebuie in pozitia care trebuie, si strans bine cu un colier pe furtun, si apoi daca tot asa face schimba garnitura de chiuloasa, de cele mai multe ori garnitura se duce cel mai repede, se ciupeste s apoi se ridica temperatura prea mult, nu e neaparat sa ai apa in ulei, trebuia sa te duci la n mecanic si ala iti spunea imediat ce este defect, ai dat o groaza de bani pe radiator pompa de apa si alte alea. garnitura este in jur de 20 lei una si se schimba in 3 ore, probat de mine. inta trebua sa schimbi garnitura si apoi vedeai daca mai fierbea motorul. bafta.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 9 Dec 2010, 14:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




@OV - masina trage normal ... nu stiu cum trag alte dacii la 80k km, dar a mea in treapta 1 daca apas acceleratia fund, dupa 3000 rpm incep rotile sa patineze, si la schimbarea in tr. 2 da si acolo un scartz... deci... trage.

@ghitza am verificat ieri furtunul ala.

@fsilviu86 termostatul e montat corect, le-am testat (originalul + altul cumparat) in apa fierbinte si se deschid. Am fost la mecanici care au exclus garnitura de chiulasa pentru ca nu aveam pierderi de apa, nu facea muci uleiul, nu exista ulei in apa, si nici nu bolborosea borcanul.


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 9 Dec 2010, 14:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




da nu trebuie neaparat sa scada apa din vas, daca sa ciupit putin garnitura sa dus, motorul va fhierbe, eu am avut garnitura de chiuloasa dusa la maxim cand am dat chiuloasa veche jos era lipita si nu pierdeam gram de apa, acum am schimbat chiuloasa cu una noua echipata complet, deci nu este neaparat sa scada apa sau sa faci muci pt ca automat daca ai apa in ulei se produc mucii. din ce an este masina?? ca zici ca are doar 80 mii km inseamna ca nu este folosita prea mult si ea scartaie nu datorita faptului ca ai motorul bun ci ambreiajul este in stare perfecta si nu patineaza, bine si motorul poarta o vina ca scartaie. biggrin.gif ca nu are pierderi de presiune dci segmentii buni.

This post has been edited by fsilviu86: 9 Dec 2010, 14:21


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache ionut lucian
post 9 Dec 2010, 14:26
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 30 November 10




aceeas problena am avuto si eu dar la mine nu se innalzea de loc si nu daga caldura vezi ca tre sa schimbi garnitura de la chiluoasa
nu tre neaparat sa bage apa in ulei sau sa bolboroseasca in vas
dupa ce am schimbat garnitura motorul merge mult mai rotund si trage mai bine
relantiul la 500 de ture si nu intrerupe si nu se opreste


--------------------
Dacia si Audi Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td 1999 break 1990 80 1,6 td - IF 28 JSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 9 Dec 2010, 14:33
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




@fsilviu86 masina e din Iulie 2004. Ambreiajul are 5000 km (l-am schimbat pentru ca mi se parea mie ca nu e bun).

Bun, multumesc de sfaturi. Am vorbit cu mecanicul; ma duc sa-mi iau garnitura, si maine-poimaine o schimb.

Multumesc inca o data !


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 9 Dec 2010, 14:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




cp, sper sa rezolv problema sa dai un raspuns dupa ce schimbi garnitura sa ne spui cum merge:> pai la km care i avea masina nu cred ca trebuia schimbat ambreiajul dar e bine ca il ai nou si bun, al meu ma tinut 100 mii .. masina are peste 200 mii km biggrin.gif are motorul facut de ceva vreme si nu are prea multi km dupa ce lam segmentat schimbat arbore chiuloasa aprindere cu senzor si alte alte maruntinusuri schimbate smile.gif. sa o satapanesti sanatos daca este din 2004 este pe injectie, masini bune :>


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 9 Dec 2010, 18:26
Post #13


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




vezi ca sunt garnituri la 8 lei la 12 lei si pe la 28 lei..eu am luat la 28 lei...care la caldura se etanseaza super de bloc si chiuloasa pentru ca are un cordon de silicon roata...si daca tot umblii e pacat de masina eu ziceam ca daca ai mers cu ea fierband sa iei si fata plana la chiuloasa si stii ca ai facut un lucru bun...


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 9 Dec 2010, 18:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




@Ciorapel: am un vecin care a patit ceva de genul asta, dupa ce a schimbat radiator si termostat a constatat ca ii sta infranata pe fata din cauza etrierelor! nu stiu daca este si cazul tau, dar ai putea sa verifici! daca amesteci lichidul de frana existent cu altul(omul asta a pus TIP N care nu e pentru dacia si a distrus garniturile) e nasol! ii frigea rotile! ti-am spus ca sa ai in vedere sa nu cumva sa stea infranata catusi de putin! si apropo, mie mi se ridica apa la peste 120km/h, dar nu merg asa de obicei si nu am testat daca fierbe, cert e ca se ridica! numai bine!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Dec 2010, 18:47
Post #15


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ai incercat fara apa ? (ca sa nu mai aiba ce fierbe...) cool.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 9 Dec 2010, 20:50
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




@Alex4u - am luat din magazin "cea mai scumpa", care a fost 19 lei. Este Fernet huh.gif

@adaniel69 - nu am probleme de genul asta, ca s-ar simti ca nu se duce la vale, ca miroase ... etc.

@maho radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ... bv, ai fost pe faza radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 9 Dec 2010, 21:29
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




daca s-a ridicat apa si a bolborosit un pic acasa ar putea fi ceva nasol (aveam carton) biggrin.gif si nu s-a aprins nici un bec in bord

This post has been edited by dandee: 9 Dec 2010, 21:30


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 9 Dec 2010, 22:59
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




probleme cu incalzirea excesiva a motorului am avut si eu, era de la avans reglat de mecanici beti, dar imi facea numai cand urcam vro panta ceva. eu am o alta intrebare. de ce dupa ce a trecut apa de 80 grade, parca nu mai are forta motorul in special sa urce o panta oricat de usoara ar fii ea? cum trece de 80 de grade nu mai trage masina, cum scade sub 80 trage bine.


imi cer scuze pentru ca ma bag pe postul tau.


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 9 Dec 2010, 23:29
Post #19


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




De regula motoarele devin putin mai lenese dupa ce ajung la temperatura de lucru optima datorita aerului prea cald care este absorbit de motor, vara pe canicula fenomenul e mai agresiv; o solutie ar fi sa montezi un racord/tub inaintea filtrului de aer si scoate-l undeva pe langa radiator sau pe sub masina sa traga aer rece de afara; Asta e una din greselile constructorului la partea de admisie aer, radiatorul e in fata filtrului de aer, iar aerul care trece prin el se incalzeste si intra destul de fierbinte in filtrul de aer ceea ce provoaca o scadere de putere, dar doar pe calduri mari, caci iarna e recomandat sa se comute filtrul pe pozitia inchis pentru a trage aer caldut dinspre galerii in scopul reducerii jivrajului.
In cazul tau ar putea fi si din cauza filtrului de aer colmatat, la ce drumuri si conditii de exploatare avem noi as recomanda sa inlocuiesti filtrul de aer macar o data pe an, e 10 lei si face enorm de mult. Din nefericire unii umbla fara filtru sau daca-l au are 20 de ani si 5 kile greutate.


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Dec 2010, 07:38
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Ciorapel @ 9 Dec 2010, 15:13)
a mea in treapta 1 daca apas acceleratia fund, dupa 3000 rpm incep rotile sa patineze, si la schimbarea in tr. 2 da si acolo un scartz... deci... trage.
*



Offtopic..scart cu a doua eu am reusit doar la Octavia turbo de 150 de cai, si tu ii dai cu 60? Atunci poate ar trebui sa schimbi montanele alea de plastic, pana nu te baga in sant.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 10 Dec 2010, 10:54
Post #21


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@Ciorapel: No problem, smile.gif . Parerea lui nelu_1985 mi se pare f. pertinenta, mai ales ca ai eliminat o gramada de alte cauze posibile. Desi, cred ca depinde mai mult de cat circuli si in ce conditii (pt. schimbarea filtrului de aer).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 10 Dec 2010, 11:13
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




QUOTE(nelu_1985 @ 9 Dec 2010, 23:29)
De regula motoarele devin putin mai lenese dupa ce ajung la temperatura de lucru optima datorita aerului prea cald care este absorbit de motor, vara pe canicula fenomenul e mai agresiv; o solutie ar fi sa montezi un racord/tub inaintea filtrului de aer si scoate-l undeva pe langa radiator sau pe sub masina sa traga aer rece de afara; Asta e una din greselile constructorului la partea de admisie aer, radiatorul e in fata filtrului de aer, iar aerul care trece prin el se incalzeste si intra destul de fierbinte in filtrul de aer ceea ce provoaca o scadere de putere, dar doar pe calduri mari, caci iarna e recomandat sa se comute filtrul pe pozitia inchis pentru a trage aer caldut dinspre galerii in scopul reducerii jivrajului.
In cazul tau ar putea fi si din cauza filtrului de aer colmatat, la ce drumuri si conditii de exploatare avem noi as recomanda sa inlocuiesti filtrul de aer macar o data pe an, e 10 lei si face enorm de mult. Din nefericire unii umbla fara filtru sau daca-l au are 20 de ani si 5 kile greutate.
*


Cand il punem lung , cum am vazut la unii, trage din greu la aer de pomana lungimea mare,cand il punem in jos, aspira si mai mult praf. Mai bine il punem mai scurt si spre vasul de expansiune, cat mai sus ! (la acelasi nivel cu cutia filtrului . Nu mai in jos, repet, mai in jos aspira praful si mai mult.

10 Dec 2010, 11:18:
[quote=maho,9 Dec 2010, 18:47]
Ai incercat fara apa ? (ca sa nu mai aiba ce fierbe...) cool.gif
*

[/quote]

@maho radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ... bv, ai fost pe faza radmasa.gif radmasa.gif
*

[/quote]

radmasa.gif Daca este prea concentrat antigelul : Pe timp cald, nu este indicat sa punem asa , foarte concentrat, dauneaza...

This post has been edited by rodi: 10 Dec 2010, 11:18


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 10 Dec 2010, 12:23
Post #23


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ce inseamna "prea concentrat"?
ce dauneaza?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Dec 2010, 12:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




[quote=rodi,10 Dec 2010, 12:13]
@maho radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ... bv, ai fost pe faza radmasa.gif radmasa.gif
*

[/quote]

radmasa.gif Daca este prea concentrat antigelul : Pe timp cald, nu este indicat sa punem asa , foarte concentrat, dauneaza...
*

[/quote]
era o gluma, un raspuns,adica 'fara nimic' sa nu mai aiba ce fierbe icon_mrgreen.gif laugh.gif
drept e ca ar putea ataca inelele de etansare a cilindrilor(cine are de cupru) daca e concentrat , personal las 40%


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 10 Dec 2010, 12:51
Post #25


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Ov @ 10 Dec 2010, 12:23)
ce inseamna "prea concentrat"?
ce dauneaza?
*



Sanatatii, nu mai e bun sa faca gargara cu el.

On-topic.

Diagnosticul pe care nu-l pot exclude niciodata e mizerie pe instalatie. Vezi ca e un topic pe aici care trateaza curatarea instalatiei. nu-i cel mai frumos lucru de facut pe vremea asta dar dintre toate, e lucrul cel mai usor de eliminat.

zici ca ai schimbat pompa de apa. nu-i exclus sa nu fie nici aia noua buna. Mana in mana cu asta: cureaua e bine intinsa?

de garnitura de chiulasa au mai zis si altii.

poate nu se aeriseste ca lumea. poate ai un por in vreun furtun si se duce pe pustii aerisirea. al naibii de improbabil, dar no.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 10 Dec 2010, 13:00
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




[quote=krapcarasu,10 Dec 2010, 12:40]
radmasa.gif Daca este prea concentrat antigelul : Pe timp cald, nu este indicat sa punem asa , foarte concentrat, dauneaza...
*

[/quote]
era o gluma, un raspuns,adica 'fara nimic' sa nu mai aiba ce fierbe icon_mrgreen.gif laugh.gif

Nu

drept e ca ar putea ataca inelele de etansare a cilindrilor(cine are de cupru) daca e concentrat , personal las 40%
*

[/quote]

Da si furtunele slabe calitativ, vara , fisureaza .

This post has been edited by rodi: 10 Dec 2010, 13:05


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 10 Dec 2010, 13:45
Post #27


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(rodi @ 10 Dec 2010, 11:13)
Cand il punem lung , cum am vazut la unii, trage din greu la aer de pomana lungimea mare,
*




Detaliaza un pic .... nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 10 Dec 2010, 19:15
Post #28


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




antigelul prea concentrat ( peste proportia 2l antigel / 1l apa ) , dauneaza prin stricarea garniturii de chiulasa .


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 11 Dec 2010, 01:18
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




QUOTE(argon @ 10 Dec 2010, 07:38)
Offtopic..scart cu a doua eu am reusit doar la Octavia turbo de 150 de cai, si tu ii dai cu 60?  Atunci poate ar trebui sa schimbi montanele alea de plastic, pana nu te baga in sant.
*




Asa ... pentru tine ... ne-chinuita .. cu "jafuri" de cauciucuri Nokian. Daca imi pun mintea cu ea, scartaie mai tare; a se observa ca nu este "scartait" prin forfecare, ci este turata pana la 2000 rpm, dupa care se pune pedala la fund (se observa lag-ul injectiei ptr. o fractiune de secunda).

Infine, nu e asta rostul topicului.


[ONTOPIC]

Concentratia de antigel nu se poate pune in calcul, pentru ca am mers cu mai multa apa decat antigel pana acum 2 saptamani.
Aerisire nu se pune problema, pentru ca am lasat motorul mergand, monitorizand aerul care iese in borcan (verificand garnitura de chiulasa), si nu da aer absolut deloc; inclusiv furtunele nu pot fi problema deoarece tocmai le-am schimbat.

P.s. Ciudat e ca la furtune s-au potrivit doar alea de Dacie papuc ...

This post has been edited by Ciorapel: 11 Dec 2010, 01:19


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 11 Dec 2010, 09:12
Post #30


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Nu scoate din calcul radiatorul care poate fi infundat. Si-a schimbat unchi-meu la camioneta tot felu' de lucruri pana a ajuns la el.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:34
Forum Renault