DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DACIA 1990, o masina buna

razvan32
post 24 Feb 2014, 21:57
Post #211


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




QUOTE(Andrey Negru @ 24 Feb 2014, 18:56)
Iti recomand baterie Rombat.O folosesc si eu si nu am probleme cu ea...
*




ce model de Rombat?


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 24 Feb 2014, 22:36
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 6 August 08




Premier desigur!
Merg si celelalte, dar totusi Premier!


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Feb 2014, 13:54
Post #213


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.232
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Am o vaga impresie ca in ultimul timp Rombat cam dã chix. Am patit-o si eu, si altii: durata de viata mai scurta (3-5 ani) fata de anii trecuti (cand m-a tinut una char 8 ani), si, ce-i mai urat, faptul ca "ochiul magic" nu functioneaza, deci nu stii cand iti moare dintr-o data, fara nici o avertizare, fara ca incarcarea pe redresor sa mai dea vreun rezultat. In cazul meu, "ochiul" a ramas verde, dar nu mai primea curent. Acu' (in toamna) am apucat de mi-am lua tot Rombat, dar cred ca data viitoare trec pe altceva...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 25 Feb 2014, 14:04
Post #214


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




QUOTE(razvan32 @ 24 Feb 2014, 21:57)
ce model de Rombat?
*



Premier cum spune si iulica89


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 25 Feb 2014, 21:04
Post #215


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am avut mai demult o baterie care m-a tinut 9 ani. se numea ENERGY GOLD si scria pe ea " made in USA & ISRAEL ". Si un prieten tot din asta a avut si l-a tinut tot 9 ani. In ziua de azi firmele fac baterii care tin 4-5 ani. Daca ar tine 9 ani toate bateriile, firmele n-ar mai vinde si ar da faliment. Deci ar putea sa faca dar nu vor.
Ce ziceti?


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 25 Feb 2014, 22:12
Post #216


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




confirm ceea ce spune maho ,la tractor a cedat fix dupa un an;garantia era de un an,dar la masina momentan nu prea am obiectii


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 25 Feb 2014, 23:47
Post #217


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Bateriile auto din ziua de azi au devenit cam slabe...Depinde si de cum si cand folosesti masina... dry.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 28 Feb 2014, 10:16
Post #218


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am de la un prieten un releu de tensiune. m-am uitat pe capac si scrie SERI DUCELLIER ( MADE IN ROMANIA). Este romanesc sau frantuzesc? Este bun?
Am curatat tabla metalica si bornele metalice si am vazut ca scrie urmaroarele :
- pe o borna este scris DF
- pe cealalta este +
- si celelalte 2 borne care se prind cu suruburi. pe una scrie 1410 si pe cealalta scrie
80 11 . Ce inseamna ?

L-am desfacut si am identificat urmatoarele:

- in prima poza este surubul de reglaj notat cu 1. asta il stiu.
- in a doua a poza am vazut un surub notat cu cifra 2 care nu stiu ce face. deci ce se
regleaza cu el?
- in a treia poza am vazut un surub notat cu cifra 3. ce se regleaza cu el?

Astept sa-mi spuneti.

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 306.11k ) Number of downloads: 1289
2.jpg ( Size: 304.73k ) Number of downloads: 1351
3.jpg ( Size: 309.83k ) Number of downloads: 1291


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 27 Mar 2014, 15:48
Post #219


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




l-am pus pe masina si incarca mai bine.


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Semnalmec
post 29 Mar 2014, 02:10
Post #220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 September 11




Releul este 100% romanesc fabrical la Electroprecizia Sacele dupa licenta Ducellier. Se numeste "releu regulator de tensiune tip 1410"-deci inscriptia 1410 este tipul lui. Inscriptia 80 11 reprezinta anul si luna fabricatiei.
La surubul din poza 2 se regleaza contactul fix de masa
Surubul din poza 3 se foloseste pentru reglare precisa a pozitiei celor doua contacte fixe.
Nu trebuie umblat la reglajele de mai sus! Daca este cazul, doar la rozeta din poza 1.Daca nu incarca suficient,se poate ajusta prin slabirea piulitei si rotirea usoara a rozetei spre stanga urmata de restrangerea piulitei de blocare a rozetei pana la obtinerea parametrilor optimi.
Tot in poza 1 se observa,in partea dreapta o rezistenta din sarma calibrata.Mie mi s-a ars acea rezistenta si mi-a fiert bateria.Am inlocuit-o si totul e ok,nu a fost necesar sa schimb releul cum am fost sfatuit de unii pe principiul "releul nu se repara,se schimba" sau "ia-ti releu electronic".
E important ca la punerea capcului sa existe garnituri bune care sa etanseze bine releul intrucat umezeala il poate afecta serios in timp (unele relee au doar o garnitura prapadita care nu mai etanseaza bine)


--------------------
Dacia 1300 82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 29 Mar 2014, 18:08
Post #221


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




mersi pentru explicatii.


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 1 Apr 2014, 14:27
Post #222


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am vazut la limitatorul de frana ca sa umezit garnitura cea de la exterior de praf si banuiesc ca nu este bine. si garniturile de praf de la cilindrul receptor de pe spate sunt rupte.
am facut aserisirea si tot moale este pedala de frana; prinde la sfarsitul cursei.
ce trebuie sa mai fac?


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 14 Apr 2014, 22:18
Post #223


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




de ce coltul ochelarului de pe partea dreapta iese peste coltul de la masca. normal coltul de jos trebuie sa intre sub coltul de la masca.
de ce nu sta? are grosimea prea mare?

Attached thumbnail(s)
06012013628.jpg ( Size: 199.07k ) Number of downloads: 1110


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Def Jam
post 15 Apr 2014, 08:46
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 23 March 09
From: Ploiesti




QUOTE(razvan32 @ 14 Apr 2014, 22:18)
de ce coltul ochelarului de pe partea dreapta iese peste coltul de la masca. normal coltul de jos trebuie sa intre sub coltul de la masca.
de ce nu sta?  are grosimea prea mare?
*


Uita-te mai intai la suruburile de prindere de sub masca si ochelar, poate sunt slabite si se misca, desi nu cred. Sau incerarca sa mai slabesti grila radiatorului dinspre acel ochelar si sa incerci sa fixezi mai intai ochelarul sub grila cum este normal, dupa care strangi suruburile de dedesubt si de la ochelar si de la grila. Ochelarul nu are cum sa aiba o grosime mai mare, deci verifica bine montajul. Ia-o pe bucati, eventual scoate masca radiatorului, sa nu te incurce si fixezi mai intai ochelarul dupa care pui masca.


--------------------
DACIA 1310 1987 - PH 06 WOS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 17 Apr 2014, 15:38
Post #225


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Ce s-a intamplat cu bara fata de este asa stramba ? De ce nu o mai ''modelezi'' putin ?


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 19 Apr 2014, 21:19
Post #226


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




este stramba, dar cand o fi frumos afara, o s-o mai modelez mai bine


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 23 Apr 2014, 21:00
Post #227


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




azi am verificat nivelul uleiului in cutia de viteze. am desfacut surubul conic cu o cheie franceza si cand l-am scos a inceput sa curga ulei. asta inseamna ca nu a scazut nivelul de ulei ( anul trecut in aprilie am completat).
am gasit o placuta stransa cu un surub. am curatat placuta si am observat niste cifre care nu le inteleg. banuiesc ca este tipul cutiei de viteze. cutia are 4 viteze.
pot sa dau surubul jos pe care este prinsa placuta? curge ulei?
ce serie are cutia de viteze?


Attached thumbnail(s)
IMG_20140423_122833.jpg ( Size: 852.69k ) Number of downloads: 991


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 4 Jul 2014, 01:02
Post #228


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am dat jos de pe masina carburatorul ca sa-l desfac si sa-l curat.
ce distanta trebuie sa fie sau trebuie sa fie lipite intre ele parghiile?
la mine este distanta vreo 5 mm si cand trag socul ( se inchide total ) nu se tureaza si se opreste motorul.

Attached thumbnail(s)
DSC01625__1024x768_.JPG ( Size: 59.71k ) Number of downloads: 274


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 12 Jul 2014, 17:50
Post #229


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




azi am fost sa sterg motorul si lipesc autocolantele. oricum sper ca le-am pus bine.

12 Jul 2014, 17:54:
am sters cutia de viteze si am vazut o tabla prinsa intr-un surub. m-am uitat pe ea si am vazut scrise niste cifre. cine poate sa-si dea seama ce cifre sunt?

12 Jul 2014, 21:32:
am gasit factura la masina si pe ea scrie DACIA 1310 TX dar pe spate la masina scria TLX. care este faza?

This post has been edited by razvan32: 12 Jul 2014, 21:32

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 293
2.jpg ( Size: 946.56k ) Number of downloads: 304
cv.jpg ( Size: 852.69k ) Number of downloads: 289


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 12 Jul 2014, 21:52
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 6 August 08




Adica aveai de fapt dotari de TX pentru vremea aceea(tu sti mai bine ce ai pe ea), iar la embleme s'au incurcat sau au pus ce le'a picat in mana.
Cutia nu stiu ce scrie acolo, dar gasesti in "Mondiru" ce tip este(4/5).


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 20 Jul 2014, 17:24
Post #231


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




mi se umezeste pe la capacul de sus de la lichidul de frana ( vezi poza). am vazut ca inauntru este un plutitor care se ridica in functie de cantitatea de lichid si inchide contactul prin cele 2 fire.
de ce se umezeste fara sa plec cu masina adica stand pe loc ?

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 271.03k ) Number of downloads: 213


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 20 Jul 2014, 21:05
Post #232


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




iti dau eu scris tx nou


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 7 Aug 2014, 14:31
Post #233


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




ce inseamna : 9 R 32-80
9 R 33-80 ?


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 18 Aug 2014, 20:30
Post #234


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




azi am descoperit o problema mai ciudata. mergand cu masina cu aproximativ 100 km/h si accelerand mai mult spre 110 km/h a inceput sa tremure masina ca si cum nu mai avea benzina in carburator. cand a scazut spre 100 km/h nu mai tremura. ce poate sa fie? sa fie infundat ceva prin carburator?


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghost_dogg
post 18 Aug 2014, 23:25
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 28 December 04
From: galati




Spalasem si eu la un moment dat carburatorul. Si cand l-am asamblat, i-am "reglat" nivelul prea mic din plutitor. Facea cam cum zici tu. Primea mai putina benzina decat consuma. O sugestie...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 2 Sep 2014, 18:30
Post #236


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am schimbat capacul de la carburator si am facut consumul. am pus furtunul care intra in carburator intr-o sticla de 2 litri si am pornit motorul. la relanti a umplut cam 1100 ml si s-a terminat benzina din carburator.
data trecuta s-a oprit motorul la 300 ml in sticla. e aproape de 4 ori mai mult.

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 160
2.jpg ( Size: 946.56k ) Number of downloads: 142


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 14 Sep 2014, 12:41
Post #237


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am reusit sa vopsesc bara si toata partea fata formata din cei 2 ochelari si masca fata.
le-am vopsit neagru lucioas.

Attached thumbnail(s)
IMG_20140911_181431.jpg ( Size: 822.9k ) Number of downloads: 162
IMG_20140914_120411.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 177


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 8 Nov 2014, 18:42
Post #238


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




azi am fost pe la masina sa fac curat pe la motor si am vazut ca se umezeste cu benzina pe la axul clapetei de acceleratie ( sub carburator)- vezi poza.
ma intreb din ce cauza se umezeste?
trebuie sa schimb carburatorul?

Attached image(s)
Attached Image


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 5 Dec 2014, 08:45
Post #239


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




am fost pe la tara si facand curat pe acolo am vazut niste cauciucuri vechi puse de taicamiu.
mai tineti minte caciucurile din poze?

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 134
2.jpg ( Size: 738.76k ) Number of downloads: 125
3.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 120


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 5 Dec 2014, 13:08
Post #240


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Pastreaza-le ca amintire sofer1.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 21:35
Forum Renault