DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu consumul? Dacia 1300

mihai7575
post 7 Feb 2011, 12:24
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(dorinromeo @ 6 Feb 2011, 19:05)
explicati-mi va rog, si mie, de ce atunci cand pui jiglere de 1300 pe motor de 1400 creste consumul. daca gaura din jigler e mai mica cred ca in acelasi timp trece o cantitate mai mica de benzina prin jigler, deci consumul scade (cred eu). jiglerele mai mici pot afecta performantele motorului, totusi cred ca nu semnificativ (poate gresesc, va rog corectati-ma)
*


Crește consumul ptr ca trebuie sa schimbi și carburatorul cu 1 de 1300,nu numai jiglerele,cu jigloare mici mașina merge în ,,șuturi ,, și de aceea crește consumul de benzina,jiglerele mai mici ,tot timpul îți vor afecta performanțele motorului tau.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 7 Feb 2011, 12:30
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




vorba lu mihai cei de la uzina nu se mai osteneau sa fabrice carburatoare pt alte generatii de motoare bagau carburatoare un singur tip de pe dacia 1300 pe banda rulanta ,dacia devenea masina fiabila si economica si cu performanete dinamice,dar nu stau lucrurile asa,mod economic si cu performante dinamice incearca un solex biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 7 Feb 2011, 12:41
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Deflectoarele la cele doua carburatoare sunt diferite ca arie.


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 7 Feb 2011, 22:55
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




QUOTE(Paulorossi @ 5 Feb 2011, 17:31)
Esti liber sa faci ce vrei,pleci cum vrei.Eu pot pleca de pe loc si fara sa incalzesc motorul pe loc,practic se va incalzi in mers la turatie de bun simt.Acele doua pedale care le dai tu pana la fund cand e foarte frig si motorul se accelereaza pana la 5000 rot/min crezi ca fac bine motorului?
Unii au marea problema ca nu pot pleca de pe loc cu masina rece deoarece masina nu merge bine,se ineaca,nu trage sau moare motorul,de aceea prefera sa stea sa o incalzeasca pe loc dand pedale la acceleratie pana obosesc motorul.
Am avut dacie pe carb de care am fost foarte multumit.Doar trageam socul,dadeam cheie si masina mergea de rupea si la -20 grade,puteam cobori jos din ea si sa revin si peste 20 min ca nu se oprea,dar niciodata nu stateam sa se incalzeasca.Desigur ca lucrul acesta presupune ca masina sa fie pusa la punct.
Repet,nici un producator nu recomanda ca masinile pe benzina sa fie incalzite la relanti dearece inmers scade timpul de incalzire a motorului deci se reduce uzura la rece.
*


Nu stiu cat de atent ai citit ce am scris, clar e ca nu m-ai inteles, nu ii dau pedale pana la fund dupa ce am pornit-o sa se tureze (doar nu's cretin), ii dau 2-3 shpritzuri inainte, la asta ma refeream. Si la mine, daca vreau sa plec imediat dupa ce am pornit-o, da sa moara si uneori mai moare daca nu o turez destul si eliberez prea repede ambreiajul. De aia o las putin sa mearga, sa se mai dezmorteazca umpic motorul, sa ajunga uleiul peste tot. Practic ea nici nu apuca sa se incalzeasca cine stie ce, dar e destul cat sa pot pleca de pe loc fara sa o turez prea tare. Oricum nu o turez mai mult de 2500 pana nu urca umpic apa si sincer nu cred ca mersul 2-3 minute maxim la relaniu cu motorul rece ii dauneaza cu ceva unui motor fie el benzinar sau diesel.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 8 Feb 2011, 22:22
Post #65


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Fiecare porneste cum considera.In plus consider acea perioada de stat la relanti ca fiind criza de timp si bani risipiti pe benzina in plus

This post has been edited by Paulorossi: 8 Feb 2011, 22:25


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 8 Feb 2011, 23:49
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Paulo, nu este ralenti, este turatie mare la Dacia cu carburator, asteptam iarna pe ger sa putem pune la 1/2 soc si ne punem in miscare: max. 1 min.


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 9 Feb 2011, 12:36
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Paulorossi @ 8 Feb 2011, 23:22)
Fiecare porneste cum considera.In plus consider acea perioada de stat la relanti ca fiind criza de timp si bani risipiti pe benzina in plus
*


Perioada de stat la relanti mai mult timp ,îi face bine motorului pe carburație,la tine e pe injecție și tu ai șoc electronic,la tine e altceva,fie vara ,fie iarna ti îi dai cheie și pleci,dacia ta e pe injecție,ai alt avantaj fața de carburație.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 9 Feb 2011, 14:51
Post #68


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




N-are importanta daca e pe injectie sau nu,asta n-are treaba cu uzura motorului la rece sau cu ungerea motorului.Voi stati mai mult ca nu puteti pleca de pe loc la temp scazute,ca se ineaca motorul sau ca moare,etc alfel ati fi plecat si voi.

This post has been edited by Paulorossi: 9 Feb 2011, 14:52


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 9 Feb 2011, 19:27
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Paulorossi @ 9 Feb 2011, 15:51)
N-are importanta daca e pe injectie sau nu,asta n-are treaba cu uzura motorului la rece sau cu ungerea motorului.Voi stati mai mult ca nu puteti pleca de pe loc la temp scazute,ca se ineaca motorul sau ca moare,etc alfel ati fi plecat si voi.
*


Ba are foarte mare importanta injectia la rece,dar tu nu vrei sa recunosti ca e o mare diferenta intre injectie si carburatie la rece,numai motoarele sunt la fel.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 9 Feb 2011, 19:51
Post #70


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Injectia la rece, sau socul tras fac fix acelasi lucru. Avantajul injectiei e ca ajusteaza constant parametrii astia, pe cand socul controlat manual este controlat in mai putini pasi. De obicei 100% - 50% - 0%.


Ungerea in schimb... n-are nici o treaba. Ca doar pompele de ulei sunt exact aceleasi. Si ultima oara cand am verificat ele asigurau ungerea.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 9 Feb 2011, 20:05
Post #71


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




asa e cum zice bucatzel la carburatie tragi de o sarma la injectie vine curentu pe o sarma in rest acelasi motor dar probleme diferite


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 10 Feb 2011, 10:12
Post #72


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ma bucur ca mai exista veterani care stiu "secretele dacianei" wink.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 Feb 2011, 23:14
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Vorbiti de cei de la uzina? C-au facut numai lucruri bune? Va inselati. De 40 de ani n-au schimbat nimic. Mintea lor, e tot cea de atunci. Voi nu indrazniti si nu concepeti ca puteti fi mai destepti ca ei. Asta e mare durere. Nu c-as fi eu ala desteptu' , dar am descris de cateva ori modalitatea de a modifica carburatorul si ce mai e in jurul lui, asa fel ca performanta sa fie aceeasi dar consumul sa scada la 5,3% . Puteti sa faceti voi numai calcule, degeaba, ca adevarul e altul, si nu se doreste a se pune in valoare. Doi ani am dormit cu carburatorul in cap, il demontam din 7 in 7 km pentru ajustari, modificari, ca suruburile sareau singure numai cand m-aplecam deasupra lui. Nu trebuie decat sa va intoarceti pe forum cu 1-2 ani in urma si gasiti detaliile. Cine nu crede, sa vina la mine si i-l fac eu.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut1981
post 12 Feb 2011, 15:16
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 October 10
From: ilfov




am si eu o problema cu consumul,am ajuns sa fac aprox 360km cu un plin de benzina vea ve consider ca este foarte mult,ce anume trebuie sa fac,ce anume sa ii verific???


--------------------
dacia super nova clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Feb 2011, 15:22
Post #75


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca i-ai facut in oras, nu ai ce sa verifici, 12% e normal pt. dacie in urban (mai ales aglomerat, cu stopuri - treceri de pietoni dese).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut1981
post 12 Feb 2011, 15:41
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 October 10
From: ilfov




marea majoritate ii fac in afara orasului,tocmai de acea ma ingrijoreaza consumul,in comparatie cu iarna trecuta,iam pus si ulei bun tocmai ca sa nu am probleme,socul il trag foarte putin si il tin ~2 minute in functie cde cat de frig este afara inainte de a pleca de pe loc


--------------------
dacia super nova clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Feb 2011, 16:28
Post #77


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Verifica: conducta de retur de la pompa de benzina, carburatorul (amestec prea bogat, etc).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 13 Feb 2011, 00:42
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ce traba are conducta, cu amestecul bogat? Daca cuiul inchide bine, poate sa-ti faca explozie de presiune pe furtunul pana la carburator, si consumul tot ala e, ca nu intra benzina mai multa in carburator. Solutia e, sa inlaturi PIERDERILE, care dubleaza consumul, si in mare parte sunt la sprit, ultima supapa, INPERECHEREA jicloarelor, nu asa cum va prosteste la magazine, avans corect, scanteie buna, bujii curate si fara rezistenta la electrozi, rotile sa mearga usor, si un sofer pe masura, adica stilul de mers.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 13 Feb 2011, 09:39
Post #79


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@PH-06-BOA:
Vezi ca intre conducta de retur (care ar putea fi infundata), si carburator (amestec prea bogat), e o virgula (sunt probleme diferite, care pot creste consumul) in replyul meu, nu le-am amestecat.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut1981
post 15 Feb 2011, 20:15
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 October 10
From: ilfov




vreau sa stiu daca este cineva care a cumparat un carburator nou si daca este vreo imbunatatire semnificativa...


--------------------
dacia super nova clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 15 Feb 2011, 20:50
Post #81


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Nu m-as risca sa cumpar carburator nou. La ce calitate (lipsa) gasesti la piesele noi, s-ar putea sa ai surpriza sa gasesti niste decalibrari monstruoase ale jiglerelor.


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 15 Feb 2011, 21:12
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




ar trebui practic sa se reflecte, dar totul ramane la teorie,desi un carburator e reglat pe banc ,practi e decalibrat,atentie are sigiliu de plumb si din ultimele preturi stiute era 280 de lei unul, acuma e alegerea ta sa reconditionezi de la 0 un carburator vechi ,sau sa il cumperi si reglezi singurel cu sfaturile de pe atatea topicuri despre carburatoare mai ales ca satisfatcia e ca inveti ceva si a2a ca e facut de mana ta .


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 16 Feb 2011, 12:39
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(danut1981 @ 15 Feb 2011, 21:15)
vreau sa stiu daca este cineva  care a cumparat un carburator nou si daca este vreo imbunatatire semnificativa...
*


Da ,am cumparat eu acu 2 ani ptr masina la 1 prieten,si de atunci el nu a mai avut probleme cu el,daca -ti iei 1 nou fii foarte atent la sfatul lui magnum.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut1981
post 18 Feb 2011, 09:02
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 October 10
From: ilfov




am desfaacut carburatorul,curatat,micsorat nivelul in cnc,a mai ramas pompa de benzina de verificat deoarece in permanenta este umeda. intrebare: se merita repararea pompei de benzina sau mai bine cumpararea uneia noua?[I][COLOR=blue] si dupa aceea sa ii fac consumul cu 5 litri de benzina sa vad daca este vreo inbunatatire,oricum multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi

This post has been edited by danut1981: 18 Feb 2011, 09:04


--------------------
dacia super nova clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 Feb 2011, 09:39
Post #85


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
danut1981  Posted Today, 09:02
  pompa de benzina de verificat deoarece in permanenta este umeda


vreun colier nestrans suficient pe la alimentarea pompei ? Ca presupun ca e umeda cu benzina...
La pompa, de obicei, daca se buleste ceva, prima e membrana, nu trebuie sa schimbi toata pompa pt. ea.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 18 Feb 2011, 13:00
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




pompa de benzina e umeda din moment ce membra interioara pe margini este ciupita la montare si supureaza ,deasupra la nivelul corpului superior,"clopotul" are un surub de 6, daca nu etanseaza bine ,iese benzina pe acolo,ori pe margini ori sub hexaginul surubului,se recomanda o saiba subtire de aluminiu sau ce cupru sau banda de teflon la etansare atentie la strangere corpul pompei este antimoniu riscati sa zmulgeti filetul sau sa il spargeti.


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Feb 2011, 18:12
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Maho, oi fi pus tu vizgula, dar tot ai bagat returul in discutie. Nu returul e de vina la consum, ci cuiul care nu mai tine , da da voie sa treaca benzina cat poate pompa. Trebuie sa repet ca, au fost si sunt masini fara retur, iar daca pompa intampina rezistenta, adica furtunul plin si retur infundat, ea se opreste din pompat, parghia ramanand suspendata si nu mai atinge de cama, pana la eliberarea presiunii din furtun, adica atunci cand va deschide cuiul poanto. Deci, e mai bine pentru pompa si cama, ca nu se mai uzeaza aiurea. Mai studiaza, si ai sa vezi ca asa-i. Cand cama actioneaza parghia pompei, trage din rezervor, iar la eliberare numai arcul membranei impinge pe furtun. Cum asta are puteri limitate, nu reuseste sa treaca benzina de cui, cand e inchis.

18 Feb 2011, 18:16:
La el, consumul e din modul cum si-a inperecheat jicloarele, nivelul din camera, roti franate, moi (rotile moi pot mari pana la 20% consumul), stilul de mers, avans, aprindere.

This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Feb 2011, 18:16


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 18 Feb 2011, 18:23
Post #88


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Bine-bine, dar la dacii pompa de benzina fara retur a fost cuplata la solex-uri, cea cu retur la carfil-uri. Nu cred ca i-au pus returul chiar degeaba.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Feb 2011, 00:39
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu, nu e degeaba. E pus sa uzeze cama si parghia pompei mai repede, si sa nu stea furtunul pana-n carburator sub presiunea pe care o poate crea arcul de la membrana pompei, tinand-o in pauza pana la scaderea presiuni, unde mai da de cateva ori din coada sa completeze nivelul, iar ar intra in pauza, si asa mereu. De ce sa nu mearga tot timpul? Urmariti putin desenul si...

Attached thumbnail(s)
pompa.JPG ( Size: 32.85k ) Number of downloads: 277


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 19 Feb 2011, 09:08
Post #90


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Gasisem tot pe forumul asta, mai demult, opinii ale altora, care la consum exagerat luau in calcul si returul infundat, de la pompa. Daca nu e asa, asta e, eu am "pasat" doar parerea altora, personal n-am patit-o, ca sa confirm sau infirm.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 15:30
Forum Renault