Discutii "tehnice" cu Ion, - din alt topic -
![]() ![]() ![]() |
Discutii "tehnice" cu Ion, - din alt topic -
Johnny91 |
![]()
Post
#121
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Astia sunteti - daca o dati in diverse nu aveti decat! Eu ma opresc aici.
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Exista doar 2 solutii pentru ce ai inceput tu. Ori demonstrezi prin argumente destul de solide sa inchizi gura oricui ca ai dreptate ori admiti ca ai gresit si ca are altcineva dreptate sau nu stie nimeni raspunsul pt ca e prea complicat de determinat.
Fuga nu e o solutie.... |
--------------------
-
dizl
-
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Johnny91 @ 28 Jan 2011, 12:01) Nici in ruptu' capului nu ai recunoaste ca si calculul tau are variabile care nu se pot aplica de la o masina la alta. Orice calcul este teoretic si tine de anumite premise stabilite la inceputul calculului. Oricum, fata de calculul lui Klaus, care a pierdut pe drum raportul de transmitere al diferentialului e distanta mare. Aplicabilitatea de la o masina la alta este posibila in conditiile respectarii premiselor respective. Daca de exemplu la o masina desumflam rotile, calculul nu se mai poate aplica, decat daca luam in considerare alte premise, echivalente cu situatia particulara. <span class='edit'>28 Jan 2011, 12:09:</span> QUOTE(Johnny91 @ 28 Jan 2011, 12:04) Exista doar 2 solutii pentru ce ai inceput tu. Ori demonstrezi prin argumente destul de solide sa inchizi gura oricui ca ai dreptate ori admiti ca ai gresit si ca are altcineva dreptate sau nu stie nimeni raspunsul pt ca e prea complicat de determinat. Fuga nu e o solutie.... De demonstrat am demonstrat cu un calcul matematic La 105 km/h in tr. 5, turatia motorului este 3000 rpm D = 105*1000/(60*pi*i*rpm) Pi=3,14159265 i = 0,299 rpm = 3000 pentru Cutia JH3 057 Atentie! D este diametrul echivalent al rotii, pentru o roata care ar respecta deformarea pe toata circumferinta - corespunzatoare deformarii pe sol a anvelopei datorata greutatii masinii distribuite pe roata respectiva This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 27 Jan 2011, 22:16) Si tu unde te incadrezi, mai precis? Sa vedem. Parca matale esti ala care da talpi la ambrieiaj ca sa creasca viteza maxima in depasiri. Tot matale il promovai pe excrocul ala care facea suta de kilometri cu litrul de ulei spornic, baza familiei Acum, o dai in depresiuni sugubete... Si aste-as numa' chestiile de le-am observat... Si tot noi n-avem cunostiinte tehnice? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai tu nu ai aratat nici un calcul. Doar o poza cu un arbore cotit. Nu o mai da cotita!
Vezi ca mai sus e facut un calcul cu deplasarea masinii la o rotatie de 90 grade a motorului si valoarea respectiva e foarte apropiata de valoarea indicata de catre initiator (2-3 cm) Voi chiar nu sesizati ca oricat va straduiti - nu aveti ce sa imi demonstrati? Nici nu ati facut calcule valide (a se vedea calcului lui Klaus care pierde din vedere rapoarte de transmitere) Bucatzel - vino tu cu o demonstratie matematica si expune varianta ta. Nu cu mistocareli si vrajeli pe care le poate face orice maidanez. This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Arborele ala cotit , care nu a avut bunul simt sa aiba 90 de grade.
Nesimtitul, cum si-o permis. Si nu am pus o poza, ci trei, dintre care una-i gif animat, sa afli si tu cum se invarte un motor. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Tu scapi din vedere un fenomen simplu: masina o ia la vale (scapa) cand un piston aflat la capatul fazei de compresie trece de PMS. Urmatorul piston care ajunge la PMS, ajunge intradevar dupa 180 grade.
Dar pana sa ajunga la PMS, urmatorul piston e franat de presiunea care se creaza in fata lui. Si cum el pleaca de la PMI, dupa 90 grade e exact la jumatea cursei - adica a comprimat jumatate din volum - presiune suficienta sa opreasca masina --- adica masina a avansat rapid 3 cm. Urmatorii 3 cm, se misca foarte incet - aproape insesisabil - fiind faza de fasaire a presiunii in carter (anume faza de hop pe care o resimte initiatorul) Daca ar merge din prima 6 cm, nu ar mai fi nici un hop! Ar merge aproape continuu la vale masina. 28 Jan 2011, 12:44: QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 10:16) Pai si eu ce vina am daca nici unul din "cunoscatori" nu e in stare sa mi le serveasca si sa-mi spuna ca mai exista niste rapoarte "master" la cutia aia, care dau la roata alt raport de fapt? In loc sa-si dea seama din prima de asta unii au dat-o la abureli pe aici si s-au dus in gard... Dovada ca nu trebuie mult pentru o manipulare subtila. Cum ramane cu specialistul (plin de tehnica) si moderatorul (plin de moralitate) Klaus??? Adica si el e tot un NAZDRAVAN, care o da la misto? N-are caracter si o da in mistoruri ieftine? Special a facut calculul eronat, ca sa se dea cu grupa de smecheri de pe forum? Sau poate chiar a omis in graba sa calculeze raportul de transmitere? --- adica o greseala elementara de elev de liceu --- cum s-a exprimat el pe undeva pe aici. Rusinica Klaus!!! This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:44 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Da' mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, ce te face pe tine asa sigur ca aerul e suficient comprimat dupa ce arborele a facut o rotire de 90 de grade? Ca nu te vad prezentand indicele de elasticitate al aerului comprimat. Daca tot ce c@ci atata pe tine ca vrei calcule.
Stiu, sunt cifrele magice ale oricarui tractorist de ocazie. QUOTE(tractoristul de ocazie) Hmm, e de DOUA ori mai mare presiunea, isi spuse el in barba Pai bai mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, spui ca a comprimat jumatate din volum la 90... Asta ce inseamna? Ca atunci cand pistonul ajunge in PMS aerul are volum 0? Din cate vad, nu-mi trebuie vreo urma de calcul ca sa indentific besinile pe care le tot bagi in fata incercand sa-ti maschezi ignoranta. Daca aveai cap pentru mai multe lucruri decat sa-ti protejeze gatul de ploaie, taceai demult... dar vad ca insisti sa semnalizezi. Sau mai bine zis, sa flash-ui. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#130
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Marty |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 28 Jan 2011, 12:49) Da' mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, ce te face pe tine asa sigur ca aerul e suficient comprimat dupa ce arborele a facut o rotire de 90 de grade? Ca nu te vad prezentand indicele de elasticitate al aerului comprimat. Daca tot ce c@ci atata pe tine ca vrei calcule. Stiu, sunt cifrele magice ale oricarui tractorist de ocazie. Pai bai mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, spui ca a comprimat jumatate din volum la 90... Asta ce inseamna? Ca atunci cand pistonul ajunge in PMS aerul are volum 0? Din cate vad, nu-mi trebuie vreo urma de calcul ca sa indentific besinile pe care le tot bagi in fata incercand sa-ti maschezi ignoranta. Daca aveai cap pentru mai multe lucruri decat sa-ti protejeze gatul de ploaie, taceai demult... dar vad ca insisti sa semnalizezi. Sau mai bine zis, sa flash-ui. Cand pistonul ajunge la PMS aerul din cilindru ocupa spatiul camerei de ardere dintre chiulasa si piston. Raportul de compresie volumetrica a motorului este 9,5:1 Nu mai debita prostii, ca esti de BULA!!! Presiunea din cilindru creste exponential. De ce nu prezinti tu calcule??? This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
klaus |
![]()
Post
#133
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ionica, cand am bagat soparla aia, ma asteptam ca lumea sa ma contreze pe soparla si sa mi-o dea din fundu curtii, daca stia cu adevarat cum sta treaba la masini, pentru ca sistemul ala de calcul e o gresela, sa-i zic si asteia clasica.
Partea cu compresiile din 90 in 90 a venit ca bonus pur si simplu. La aia nici macar nu ma gandeam ca o sa apara. Scopul meu era altul. Insa a picat cum nu se poate mai bine. Faptul ca eu stiu sau nu conteaza spre deloc in ce vreau sa spun. Faptul ca tu nu stii dar te dai cunoscator e ceea ce vroiam sa scot in evidenta. Eu nu am greturi ca vorbesc prostii, daca imi arata lumea unde gresec recunosc. Mai ales ca eu nu sunt si nici nu ma dau specialist, sunt un economist, si recunosc asta. Uite, recunosc, am dat o gherla nasoala, am spus o prostie, asta e, sunt un economist, atata pot. Jenant e insa faptul ca cineva care isi aroga calitatea de cunoscatorul nu observa greseli CLASICE. Ba mai mult, le si face. Si apoi are pretentia ca se pricepe, si ca restul sunt vai de mama lor, nu se ridica la nivelul sau, sunt niste suboameni. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Eu vorbesc prostii?
Bai mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, Explica-ti singur, ca eu m-am lamurit ca tu esti mai putin si decat o nulitate... Daca la jumatate de cursa, se ocupa jumatate din volum, la o cursa intreaga cat se ocupa? Regula de trei simpla ne spune un lucru destul de clar. Ca nu esti in stare sa iti formulezi o idee, e cam la fel de clar. Nici un tractorist nu a reusit vreodata. Sunt destul de convins ca n-o sa fii tocmai tu primul. Ce nu-mi dau eu seama e daca tu sustii toate aberatiile astea din : a. ignoranta b. incapacitate intelectuala c. incapatanare, d. toate trei la un loc. This post has been edited by bucatzel: 28 Jan 2011, 13:01 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
klaus |
![]()
Post
#136
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Bag soparle ca sa-ti ofer posibilitatea sa arati cat esti de cunoscator, asa cum te pretinzi.
Sunt intr-adevar lipsit de caracter ca am facut acest lucru si am dat posibilitatea sa demonstrezi cat de cunoscator esti... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#138
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Chiparosu' asta de erfunf nu s-a prins inca de faptul ca majoritatea celor cu care a incercat sa "discute" pe forumul asta in ultima luna il considera un prost arogant?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Apropo mmb-ule... soparle ti-am mai servit si eu, dar ale mele erau finute.
A lui Klaus a fost cam la fel de gingasa ca un tractor intr-un spectacol de balet. Si nu te-a deranjat pe fundul retinei. L.E. parca ziceai ca ai incheiat discutia. This post has been edited by bucatzel: 28 Jan 2011, 13:07 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 28 Jan 2011, 13:05) Chiparosu' asta de erfunf nu s-a prins inca de faptul ca majoritatea celor cu care a incercat sa "discute" pe forumul asta in ultima luna il considera un prost arogant? Tatabou! Vezi de basculanta ta! <span class='edit'>28 Jan 2011, 13:10:</span> QUOTE(bucatzel @ 28 Jan 2011, 13:06) Apropo mmb-ule... soparle ti-am mai servit si eu, dar ale mele erau finute. A lui Klaus a fost cam la fel de gingasa ca un tractor intr-un spectacol de balet. Si nu te-a deranjat pe fundul retinei. L.E. parca ziceai ca ai incheiat discutia. Ma amuza teribil ca spuneti cu seninatate ca sunteti niste scarbe jegoase de ne-oameni, dar ca aveti teluri marete aici pe forum: sa demonstrati ca X nu se pricepe la tehnica. Pai eu cu tehnica va demonstrez ca n-aveti caracter! La tehnica nu-i rusine sa mai ai scapari. Plus ca mai poate omul invata una, alta. Dar la educatie si mai ales la lipsa de caracter - acolo asa muriti! Mai grav e ca unii din voi, mai sunteti si moderatori pe forum. Cine sa ne modereze? Niste scarbe jegoase? Pai de aia e forumul mizerabil. This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 13:37 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Eu n-am vrut in mod specific sa demonstrez ca nu te pricepi la tehnica...
Problema e ca daca spui un teanc de tampenii, cineva le va citi la un moment dat, si le va lua de bune. Eu consider ca fac un serviciu public. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
klaus |
![]()
Post
#143
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marty |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
klaus |
![]()
Post
#145
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E, nu plangeti, ca e doar pe moderator preview.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 13:07) Tatabou! Vezi de basculanta ta! <span class='edit'>28 Jan 2011, 13:10:</span> Ma amuza teribil ca spuneti cu seninatate ca sunteti niste scarbe jegoase de ne-oameni, dar ca aveti teluri marete aici pe forum: sa demonstrati ca X nu se pricepe la tehnica. Cine sa ne modereze? Niste scarbe jegoase? Pai de aia e forumul mizerabil. Cred ca nivelul topicului a depasit lejer toate limitele bunului simt. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
klaus |
![]()
Post
#147
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Discutiile "tehnice" cu nea ion s-au mutat aici.
Treaba e prea suculenta ca sa dispara la cosu' de gunoi. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mai sunt vreo cateva posturi in topicul original care ar merita mutate aici. Ajuta daca dau report pe ele, sau inca mai ai de mutat?
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#149
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 13:07) Tatabou! Vezi de basculanta ta! <span class='edit'>28 Jan 2011, 13:10:</span> Ma amuza teribil ca spuneti cu seninatate ca sunteti niste scarbe jegoase de ne-oameni, dar ca aveti teluri marete aici pe forum: sa demonstrati ca X nu se pricepe la tehnica. Dar la educatie si mai ales la lipsa de caracter - acolo asa muriti! Uite cine vorbește de educație .... ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 28 Jan 2011, 15:32 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Markos |
![]()
Post
#150
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 13:15) Motiv pentru care ai posibilitatea sa ne faci cu mana. Pilife, te-ai scos, te odihnesti si tu un pic, ca-ti face Nelu cu mana ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 04:35 |