DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Discutii "tehnice" cu Ion, - din alt topic -

Johnny91
post 28 Jan 2011, 12:01
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 11:58)
Pai si cu deformarea anvelopei pe sol ce ati facut? Ati pierdut-o pe drum?
*


Nici in ruptu' capului nu ai recunoaste ca si calculul tau are variabile care nu se pot aplica de la o masina la alta.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 12:02
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Astia sunteti - daca o dati in diverse nu aveti decat! Eu ma opresc aici.


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 28 Jan 2011, 12:04
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Exista doar 2 solutii pentru ce ai inceput tu. Ori demonstrezi prin argumente destul de solide sa inchizi gura oricui ca ai dreptate ori admiti ca ai gresit si ca are altcineva dreptate sau nu stie nimeni raspunsul pt ca e prea complicat de determinat.
Fuga nu e o solutie....


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 12:05
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(Johnny91 @ 28 Jan 2011, 12:01)
Nici in ruptu' capului nu ai recunoaste ca si calculul tau are variabile care nu se pot aplica de la o masina la alta.
*


Orice calcul este teoretic si tine de anumite premise stabilite la inceputul calculului. Oricum, fata de calculul lui Klaus, care a pierdut pe drum raportul de transmitere al diferentialului e distanta mare.

Aplicabilitatea de la o masina la alta este posibila in conditiile respectarii premiselor respective. Daca de exemplu la o masina desumflam rotile, calculul nu se mai poate aplica, decat daca luam in considerare alte premise, echivalente cu situatia particulara.


<span class='edit'>28 Jan 2011, 12:09:</span>
QUOTE(Johnny91 @ 28 Jan 2011, 12:04)
Exista doar 2 solutii pentru ce ai inceput tu. Ori demonstrezi prin argumente destul de solide sa inchizi gura oricui ca ai dreptate ori admiti ca ai gresit si ca are altcineva dreptate sau nu stie nimeni raspunsul pt ca e prea complicat de determinat.
Fuga nu e o solutie....
*



De demonstrat am demonstrat cu un calcul matematic

La 105 km/h in tr. 5, turatia motorului este 3000 rpm

D = 105*1000/(60*pi*i*rpm)

Pi=3,14159265

i = 0,299

rpm = 3000

pentru Cutia JH3 057

Atentie! D este diametrul echivalent al rotii, pentru o roata care ar respecta deformarea pe toata circumferinta - corespunzatoare deformarii pe sol a anvelopei datorata greutatii masinii distribuite pe roata respectiva

This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:23


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 12:22
Post #125


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Ion_R5 @ 27 Jan 2011, 22:16)
Forumul asta trebuie sa arate decenta si cunostiinte tehnice!
*



Si tu unde te incadrezi, mai precis?

Sa vedem. Parca matale esti ala care da talpi la ambrieiaj ca sa creasca viteza maxima in depasiri.
Tot matale il promovai pe excrocul ala care facea suta de kilometri cu litrul de ulei spornic, baza familiei
Acum, o dai in depresiuni sugubete...
Si aste-as numa' chestiile de le-am observat...

Si tot noi n-avem cunostiinte tehnice?



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 12:24
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Pai tu nu ai aratat nici un calcul. Doar o poza cu un arbore cotit. Nu o mai da cotita!

Vezi ca mai sus e facut un calcul cu deplasarea masinii la o rotatie de 90 grade a motorului si valoarea respectiva e foarte apropiata de valoarea indicata de catre initiator (2-3 cm)

Voi chiar nu sesizati ca oricat va straduiti - nu aveti ce sa imi demonstrati? Nici nu ati facut calcule valide (a se vedea calcului lui Klaus care pierde din vedere rapoarte de transmitere)

Bucatzel - vino tu cu o demonstratie matematica si expune varianta ta. Nu cu mistocareli si vrajeli pe care le poate face orice maidanez.

This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:28


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 12:28
Post #127


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Arborele ala cotit , care nu a avut bunul simt sa aiba 90 de grade.

Nesimtitul, cum si-o permis.

Si nu am pus o poza, ci trei, dintre care una-i gif animat, sa afli si tu cum se invarte un motor.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 12:34
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Tu scapi din vedere un fenomen simplu: masina o ia la vale (scapa) cand un piston aflat la capatul fazei de compresie trece de PMS. Urmatorul piston care ajunge la PMS, ajunge intradevar dupa 180 grade.

Dar pana sa ajunga la PMS, urmatorul piston e franat de presiunea care se creaza in fata lui. Si cum el pleaca de la PMI, dupa 90 grade e exact la jumatea cursei - adica a comprimat jumatate din volum - presiune suficienta sa opreasca masina --- adica masina a avansat rapid 3 cm. Urmatorii 3 cm, se misca foarte incet - aproape insesisabil - fiind faza de fasaire a presiunii in carter (anume faza de hop pe care o resimte initiatorul)

Daca ar merge din prima 6 cm, nu ar mai fi nici un hop! Ar merge aproape continuu la vale masina.

28 Jan 2011, 12:44:
QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 10:16)
Pai si eu ce vina am daca nici unul din "cunoscatori" nu e in stare sa mi le serveasca si sa-mi spuna ca mai exista niste rapoarte "master" la cutia aia, care dau la roata alt raport de fapt?
In loc sa-si dea seama din prima de asta unii au dat-o la abureli pe aici si s-au dus in gard...
Dovada ca nu trebuie mult pentru o manipulare subtila.
*



Cum ramane cu specialistul (plin de tehnica) si moderatorul (plin de moralitate) Klaus??? Adica si el e tot un NAZDRAVAN, care o da la misto? N-are caracter si o da in mistoruri ieftine? Special a facut calculul eronat, ca sa se dea cu grupa de smecheri de pe forum? Sau poate chiar a omis in graba sa calculeze raportul de transmitere? --- adica o greseala elementara de elev de liceu --- cum s-a exprimat el pe undeva pe aici. Rusinica Klaus!!!

This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:44


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 12:49
Post #129


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Da' mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, ce te face pe tine asa sigur ca aerul e suficient comprimat dupa ce arborele a facut o rotire de 90 de grade? Ca nu te vad prezentand indicele de elasticitate al aerului comprimat. Daca tot ce c@ci atata pe tine ca vrei calcule.

Stiu, sunt cifrele magice ale oricarui tractorist de ocazie.
QUOTE(tractoristul de ocazie)
Hmm, e de DOUA ori mai mare presiunea, isi spuse el in barba


Pai bai mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, spui ca a comprimat jumatate din volum la 90...
Asta ce inseamna? Ca atunci cand pistonul ajunge in PMS aerul are volum 0?

Din cate vad, nu-mi trebuie vreo urma de calcul ca sa indentific besinile pe care le tot bagi in fata incercand sa-ti maschezi ignoranta.

Daca aveai cap pentru mai multe lucruri decat sa-ti protejeze gatul de ploaie, taceai demult... dar vad ca insisti sa semnalizezi. Sau mai bine zis, sa flash-ui.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 12:49
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(Marty @ 28 Jan 2011, 11:41)
Ma, mie 24.5"(diametrul unei roti cu dim 185/65 R15) inmultit cu 2.54 (inch/cm) imi da invariabil 62,23. Cum le da la unii 62.19 tine doar de matematica mistica...
*


Marty, posteaza-te singur la BULA!!! radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Jan 2011, 12:50
Post #131


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 12:49)
Marty, posteaza-te singur la BULA!!!  radmasa.gif
*

Pentru? Ia baga tu o explicatie savanta.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 12:53
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(bucatzel @ 28 Jan 2011, 12:49)
Da' mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, ce te face pe tine asa sigur ca aerul e suficient comprimat dupa ce arborele a facut o rotire de 90 de grade? Ca nu te vad prezentand indicele de elasticitate al aerului comprimat. Daca tot ce c@ci atata pe tine ca vrei calcule.

Stiu, sunt cifrele magice ale oricarui tractorist de ocazie.
Pai bai mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic, spui ca a comprimat jumatate din volum la 90...
Asta ce inseamna? Ca atunci cand pistonul ajunge in PMS aerul are volum 0?

Din cate vad, nu-mi trebuie vreo urma de calcul ca sa indentific besinile pe care le tot bagi in fata incercand sa-ti maschezi ignoranta.

Daca aveai cap pentru mai multe lucruri decat sa-ti protejeze gatul de ploaie, taceai demult... dar vad ca insisti sa semnalizezi. Sau mai bine zis, sa flash-ui.
*


Cand pistonul ajunge la PMS aerul din cilindru ocupa spatiul camerei de ardere dintre chiulasa si piston. Raportul de compresie volumetrica a motorului este 9,5:1 Nu mai debita prostii, ca esti de BULA!!!

Presiunea din cilindru creste exponential. De ce nu prezinti tu calcule???

This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 12:58


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2011, 12:57
Post #133


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ionica, cand am bagat soparla aia, ma asteptam ca lumea sa ma contreze pe soparla si sa mi-o dea din fundu curtii, daca stia cu adevarat cum sta treaba la masini, pentru ca sistemul ala de calcul e o gresela, sa-i zic si asteia clasica.
Partea cu compresiile din 90 in 90 a venit ca bonus pur si simplu. La aia nici macar nu ma gandeam ca o sa apara. Scopul meu era altul. Insa a picat cum nu se poate mai bine.
Faptul ca eu stiu sau nu conteaza spre deloc in ce vreau sa spun. Faptul ca tu nu stii dar te dai cunoscator e ceea ce vroiam sa scot in evidenta.
Eu nu am greturi ca vorbesc prostii, daca imi arata lumea unde gresec recunosc. Mai ales ca eu nu sunt si nici nu ma dau specialist, sunt un economist, si recunosc asta.
Uite, recunosc, am dat o gherla nasoala, am spus o prostie, asta e, sunt un economist, atata pot.

Jenant e insa faptul ca cineva care isi aroga calitatea de cunoscatorul nu observa greseli CLASICE. Ba mai mult, le si face. Si apoi are pretentia ca se pricepe, si ca restul sunt vai de mama lor, nu se ridica la nivelul sau, sunt niste suboameni.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 12:59
Post #134


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Eu vorbesc prostii?

Bai mmb-ul lui peste prajit in ulei spornic,

Explica-ti singur, ca eu m-am lamurit ca tu esti mai putin si decat o nulitate...

Daca la jumatate de cursa, se ocupa jumatate din volum,
la o cursa intreaga cat se ocupa?

Regula de trei simpla ne spune un lucru destul de clar.

Ca nu esti in stare sa iti formulezi o idee, e cam la fel de clar. Nici un tractorist nu a reusit vreodata. Sunt destul de convins ca n-o sa fii tocmai tu primul.

Ce nu-mi dau eu seama e daca tu sustii toate aberatiile astea din :
a. ignoranta
b. incapacitate intelectuala
c. incapatanare,
d. toate trei la un loc.

This post has been edited by bucatzel: 28 Jan 2011, 13:01


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 13:01
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 12:57)
Ionica, cand am bagat soparla aia, ma asteptam ca lumea sa ma contreze...
*



Faptul ca bagi soparle ca sa faci zazanie denota clar ca nu ai caracter! Am incheiat orice discutie!


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2011, 13:03
Post #136


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Bag soparle ca sa-ti ofer posibilitatea sa arati cat esti de cunoscator, asa cum te pretinzi.
Sunt intr-adevar lipsit de caracter ca am facut acest lucru si am dat posibilitatea sa demonstrezi cat de cunoscator esti...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 13:03
Post #137


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 13:01)
Am incheiat orice discutie!
*



Multumescu-ti, Dumnezeule! popa.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 28 Jan 2011, 13:05
Post #138


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Chiparosu' asta de erfunf nu s-a prins inca de faptul ca majoritatea celor cu care a incercat sa "discute" pe forumul asta in ultima luna il considera un prost arogant?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 13:05
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 13:03)
Bag soparle ca sa-ti ofer posibilitatea sa arati cat esti de cunoscator, asa cum te pretinzi.
Sunt intr-adevar lipsit de caracter ca am facut acest lucru si am dat posibilitatea sa demonstrezi cat de cunoscator esti... 

*



No comment!


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 13:06
Post #140


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Apropo mmb-ule... soparle ti-am mai servit si eu, dar ale mele erau finute.

A lui Klaus a fost cam la fel de gingasa ca un tractor intr-un spectacol de balet. Si nu te-a deranjat pe fundul retinei.

L.E. parca ziceai ca ai incheiat discutia.

This post has been edited by bucatzel: 28 Jan 2011, 13:07


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 28 Jan 2011, 13:07
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(tatabobu @ 28 Jan 2011, 13:05)
Chiparosu' asta de erfunf nu s-a prins inca de faptul ca majoritatea celor cu care a incercat sa "discute" pe forumul asta in ultima luna il considera un prost arogant?
*



Tatabou! Vezi de basculanta ta!


<span class='edit'>28 Jan 2011, 13:10:</span>
QUOTE(bucatzel @ 28 Jan 2011, 13:06)
Apropo mmb-ule... soparle ti-am mai servit si eu, dar ale mele erau finute.

A lui Klaus a fost cam la fel de gingasa ca un tractor intr-un spectacol de balet. Si nu te-a deranjat pe fundul retinei.

L.E. parca ziceai ca ai incheiat discutia.
*



Ma amuza teribil ca spuneti cu seninatate ca sunteti niste scarbe jegoase de ne-oameni, dar ca aveti teluri marete aici pe forum: sa demonstrati ca X nu se pricepe la tehnica.

Pai eu cu tehnica va demonstrez ca n-aveti caracter! La tehnica nu-i rusine sa mai ai scapari. Plus ca mai poate omul invata una, alta.

Dar la educatie si mai ales la lipsa de caracter - acolo asa muriti! Mai grav e ca unii din voi, mai sunteti si moderatori pe forum. Cine sa ne modereze? Niste scarbe jegoase? Pai de aia e forumul mizerabil.

This post has been edited by Ion_R5: 28 Jan 2011, 13:37


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 13:14
Post #142


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Eu n-am vrut in mod specific sa demonstrez ca nu te pricepi la tehnica...

Problema e ca daca spui un teanc de tampenii, cineva le va citi la un moment dat, si le va lua de bune. Eu consider ca fac un serviciu public.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2011, 13:15
Post #143


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 13:07)
Niste scarbe jegoase? Pai daca e forumul mizerabil.
*

E, aceste cuvinte ne-au durut. Motiv pentru care ai posibilitatea sa ne faci cu mana.
Sa ne scrii cu poza.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Jan 2011, 13:19
Post #144


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 13:15)
E, aceste cuvinte ne-au durut. Motiv pentru care ai posibilitatea sa ne faci cu mana.
Sa ne scrii cu poza.
*

sad.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2011, 13:21
Post #145


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E, nu plangeti, ca e doar pe moderator preview.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 28 Jan 2011, 14:13
Post #146


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 13:07)
Tatabou! Vezi de basculanta ta!
<span class='edit'>28 Jan 2011, 13:10:</span>
Ma amuza teribil ca spuneti cu seninatate ca sunteti niste scarbe jegoase de ne-oameni, dar ca aveti teluri marete aici pe forum: sa demonstrati ca X nu se pricepe la tehnica.

Cine sa ne modereze? Niste scarbe jegoase? Pai de aia e forumul mizerabil.
*



Cred ca nivelul topicului a depasit lejer toate limitele bunului simt. sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2011, 15:18
Post #147


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Discutiile "tehnice" cu nea ion s-au mutat aici.
Treaba e prea suculenta ca sa dispara la cosu' de gunoi.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Jan 2011, 15:31
Post #148


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Mai sunt vreo cateva posturi in topicul original care ar merita mutate aici. Ajuta daca dau report pe ele, sau inca mai ai de mutat?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 28 Jan 2011, 15:31
Post #149


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(Ion_R5 @ 28 Jan 2011, 13:07)
Tatabou! Vezi de basculanta ta!
<span class='edit'>28 Jan 2011, 13:10:</span>
Ma amuza teribil ca spuneti cu seninatate ca sunteti niste scarbe jegoase de ne-oameni, dar ca aveti teluri marete aici pe forum: sa demonstrati ca X nu se pricepe la tehnica.


Dar la educatie si mai ales la lipsa de caracter - acolo asa muriti! 
*


Uite cine vorbește de educație .... rolleyes.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 28 Jan 2011, 15:32


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 28 Jan 2011, 15:32
Post #150


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(klaus @ 28 Jan 2011, 13:15)
Motiv pentru care ai posibilitatea sa ne faci cu mana.

Pilife, te-ai scos, te odihnesti si tu un pic, ca-ti face Nelu cu mana wink.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 04:35
Forum Renault