Releu semnalizare cu figuri
![]() ![]() ![]() |
Releu semnalizare cu figuri
danygaro |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|||
danygaro |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Gata, am rezolvat problema. Buba era la blocul de lumini. Cu putina migala, ceva rabdare si un pic de spray pentru contacte s-a rezolvat defectiunea. Acum "clipoceste" semnalizarea pe ambele parti.
![]() Sper ... pentru o lunga perioada de timp. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
augustin87r |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Blocul de origine costa cam 500 de lei. Pt francezi nu o fi asa mult (aprox 100 Euro), dar pt noi e foarte scump. Asa ca am pus de import cu 75 lei si ma tine de doi ani. Daca i-as pune relee pe faza scurta, ar tine mai mult...
Interiorul releului de semnalizare Malvina, ca tot se vorbea despre ele... 100_0618.jpg |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#124
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Ce e asa greu sa pui relee pe faruri? Uite aici pas cu pas
![]() https://www.youtube.com/watch?v=mJ5iuHRWSFs |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
nu e greu, dar n-am avut timp...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
danygaro |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Am gasit bloc de lumini original cu 275 lei, de import 85 lei.
Iar pe net, sunt vreo 2 baieti din Arges, au acest reper (original) si cer 160-175 lei. Deci se gaseste ...inca. Mai exista si varianta SH, evident, cu riscurile aferente. Eu am gasit alta metoda de a proteja blocul de lumini. Nu mai aprind farurile ... ![]() This post has been edited by danygaro: 20 Jan 2015, 20:58 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 18 Jan 2015, 12:30) Ce e asa greu sa pui relee pe faruri? Uite aici pas cu pas ![]() https://www.youtube.com/watch?v=mJ5iuHRWSFs QUOTE(augustin87r @ 18 Jan 2015, 18:42) wow...bine ca ai pomenit ca uitasem... ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
velceani |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Problema:
nu merg semnalele, nici stanga nici dreapta, nu merg nici avariile; Rezolvare simpla ![]() siguranta 7.5 A arsa (cea <-->), schimbata totul ok acum ma pregateam sa iau un releu dar am scapat usor. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
velceani |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
creadeam ca am scapat, mi-a ars din nou siguranta si bineinteles ca nu am mai inlocuit-o fara sa verific ce se intampla.
Deoarece la punerea avariilor nu mergea decat partea dreapta cred ca butonul de avarii are scurt undeva, mai ales ca fiind apasat facea scurt si imi pica siguranta. L-am scos si o sa il inlocuiesc, dar partea nasoala e ca acum nu mai am semnale deloc, butonul de avarii facand parte din circuit. Insa o chestie tare mi s-a intamplat... cu butonul de avarii scos si cu releul flash scos, doar cu cel de semnalizare, la inchiderea masinii din telecomanda se aprind semnalele... WTF?? cum e posibil? |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#130
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Legat de semnalizare,la mine apare urmatorul fenomen pe lampa dreapta spate:cand semnalizez dreapta (sau e pe avarii) se aprinde slab si becul de frana iar daca am pozitiile aprinse becul de pozitie spate dreapta scade la jumatate in intensitate.Banuiesc cablurile sau undeva face contact intre semnalizare si + de frana,contactele lampii spate sunt curate si uscate.Unde ar trebui sa caut prima data? sa nu ma apuc sa iau la puricat cablajul de sub mocheta.
PS inca nu am masurat cu ohmetrul sa vad daca este ceva contact intre firele cu pricina |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
totusi incearca sa vezi legatura spre masa (minusul) comun becurilor pe partea care iti face figuri
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#132
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Corect bygy,multumesc,borna de masa din lampa era oxidata totusi,subtire,dar suficient cat sa faca figura asta,am smirgheluit-o si fenomenul a disparut.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#133
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Crap |
![]()
Post
#134
|
![]() It's all about fishing ! Group: Members Posts: 289 Joined: 29 June 05 From: Bucuresti / Militari ![]() |
QUOTE(velceani @ 2 Mar 2015, 10:26) creadeam ca am scapat, mi-a ars din nou siguranta si bineinteles ca nu am mai inlocuit-o fara sa verific ce se intampla. Deoarece la punerea avariilor nu mergea decat partea dreapta cred ca butonul de avarii are scurt undeva, mai ales ca fiind apasat facea scurt si imi pica siguranta. L-am scos si o sa il inlocuiesc, dar partea nasoala e ca acum nu mai am semnale deloc, butonul de avarii facand parte din circuit. Insa o chestie tare mi s-a intamplat... cu butonul de avarii scos si cu releul flash scos, doar cu cel de semnalizare, la inchiderea masinii din telecomanda se aprind semnalele... WTF?? cum e posibil? Aici da comanda UCH/ UCE depinde ce ai pe inchidere, ia scoate mufa aia albastra de la pedalier (mare) sa vezi ca nu mai merge deloc sa o deschizi/inchizi sau flash la semnale ![]() |
--------------------
Dacia/VW/Audi
Solenza/MK5/A3/Megane III
2003/2008/2007/2013
- ------
|
|
s0rinu |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 8 October 12 ![]() |
Salut,
La mine dupa 3 zile de ploaie am observat ca imi raman blocate pe aprins avariile cand le foloseam. Semnalizarea la fel ramanea blocata pe aprins cand plecam din parcare in primele minute, nu conta ca folosesc stanga sau dreapta. Dupa 30 de minute de mers cu masina semnalizare incepea sa functioneze corespunzator insa nu si avariile. Avariile ramaneau blocate indiferent de situatie. Astazi in parcare m-am hotarat sa ma uit la releul de semnalizare dupa ce am citit aici pe forum unde se afla el montat pe masina. Multumesc lui bogdanmardare pentru poza cu amplasarea releului (releul de semnalizare este la pozitia 8) Initial suspectam condens/umiditate in releul de semnalizare dar a fost suficient sa ii curat doar contactele exterioare pentru ca erau oxidate (nu si contactele de la releul din interior) Dupa ce am curatat contactele exterioare si am montat releul ... semnalizarea si avariile au inceput sa functioneze corespunzator fara probleme ... din prima. Multumesc celor care au contribuit cu informatii utile aici pe forum. Attached thumbnail(s) IMG_20161014_092132.jpg ( Size: 2mb ) Number of downloads: 90 IMG_20161014_090407.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 93 IMG_20161014_085724.jpg ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 88 IMG_20161014_090023.jpg ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 86 IMG_20161014_092604.jpg ( Size: 1.76mb ) Number of downloads: 80 relee_habitaclu.jpg ( Size: 79.71k ) Number of downloads: 32 |
--------------------
Daci
Solenza
2003
|
|
danygaro |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(s0rinu @ 14 Oct 2016, 10:32) Salut, La mine dupa 3 zile de ploaie am observat ca imi raman blocate pe aprins avariile cand le foloseam. Semnalizarea la fel ramanea blocata pe aprins cand plecam din parcare in primele minute, nu conta ca folosesc stanga sau dreapta. Dupa 30 de minute de mers cu masina semnalizare incepea sa functioneze corespunzator insa nu si avariile. Avariile ramaneau blocate indiferent de situatie. Astazi in parcare m-am hotarat sa ma uit la releul de semnalizare dupa ce am citit aici pe forum unde se afla el montat pe masina. Multumesc lui bogdanmardare pentru poza cu amplasarea releului (releul de semnalizare este la pozitia 8) Initial suspectam condens/umiditate in releul de semnalizare dar a fost suficient sa ii curat doar contactele exterioare pentru ca erau oxidate (nu si contactele de la releul din interior) Dupa ce am curatat contactele exterioare si am montat releul ... semnalizarea si avariile au inceput sa functioneze corespunzator fara probleme ... din prima. Multumesc celor care au contribuit cu informatii utile aici pe forum. Curata-l si la interior, daca nu l-ai curatat deja (pe releu). Si acolo sunt elemente oxidate. Dupa montare, pune o peste blocul de relee o punga de plastic, ceva. Face minuni. Mai ales ca releul este montat cu ...picioarele in sus. Nu se stie pe unde ar putea-o lua o picatura de apa....urmata apoi de altele. This post has been edited by danygaro: 17 Oct 2016, 09:39 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:08 |