probleme cu apa, probleme cu apa
![]() ![]() ![]() |
probleme cu apa, probleme cu apa
nikuniku |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
Danut 88 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Asa e mai bine. Abia stept sa vad poza. Mersi
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
ghitza |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
s-a mai discutat pe aici mai demult de acest montaj daca nu ma insel de userul SGM tot asa cu vas de SN sau solenza nu mai retin si cica se aeriseste singura nu mai e nevoie de aerisire ,pe furtunu de sus iese aerul si e cel de jos intra lichid in instalatie,asteptam poze clare cu montaju
<span class='edit'>1 Mar 2011, 12:44:</span> hai cu poze detaliate mai exact cu acel T de la borcan pe retutu aerotermei si poze mai dataliate sau un desen caci sumt dispus sa fac modificarea http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...m%20racire&st=0 This post has been edited by ghitza: 1 Mar 2011, 12:42 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bac. |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
nu e mai simplu cu un furtunel cum e in poza asta? eu asa o aeriseam cand imi intra gpl din plaman in antigel, apoi scoteam furtunelul si infiletam dopul, -- se poate lasa asa permanent furtunelul.
Attached thumbnail(s) Imagine0304.jpg ( Size: 119.53k ) Number of downloads: 644 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#35
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
am revenit cu poze cum am montat vasu de expansiune mai sus sper ca se intelege ca am pozat cu telefonu
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
calli |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 May 10 ![]() |
Furtunul rosu are rol de preaplin ???
|
--------------------
DACIA
1309
1993
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#37
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
asa este busonu de la vas este de la o masina japoneza are scurgere si este si supapa de presiune
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Geo89 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 27 October 10 ![]() |
Da chiuloasa jos si demonteaza tot dupa ea.Poti lasa doar supapele,in rest demontezi tot si mergi cu ea la un mester la strungarie(la freza),iti face o fata,trece cu freza de 2 ori pe ea(2-5mm max)apoi pune-i o garnitura de chiuloasa ceva mai buna si strange-o in x cu o tubulara.Lasa cheia dinamometrica ca e frectie la picior de lemn
![]() ![]() This post has been edited by Geo89: 1 Mar 2011, 21:00 |
--------------------
Dacia
1410
97 L
- GL 08 SBD
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
deci nikuniku sa vedem ce am inteles:
-renunt la vasul de expansiune original si cumpar unul de SN, Solenza...: -Furtunul subtire de la radiator il inlocuiesc cu unul rezistent la presiune si-l montez intre radiator si stutul de sus al vasului de expansiune; -tai returul care vine de la caloriferul de caldura ii pun un teu si din teu duc un furtun la stutul de jos al vasului de expansiune; -restul instalatiei de racire ramane la fel. Corecteaza-ma unde am gresit. P.S. De la ce masina este elventilatorul? Astept raspuns. |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
ai zis ca postezi tot circuitul,sa intelegem si noi ms mult.asteptam raspunsull tau nikumiku
1 Mar 2011, 22:18: ai zis ca postezi tot circuitul,sa intelegem si noi ms mult.asteptam raspunsull tau nikumiku This post has been edited by stoica_mariush: 1 Mar 2011, 22:18 |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
ghitza |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai ce nmu va pus poze sa inteleaga tot omu.e destul de clar multumim de poze
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
posteaza si tu intreg circuitul nikumiku
|
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
maho |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.228 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE Geo89 Posted Yesterday, 20:59 Da chiuloasa jos si demonteaza tot dupa ea.Poti lasa doar supapele,in rest demontezi tot si mergi cu ea la un mester la strungarie(la freza),iti face o fata,trece cu freza de 2 ori pe ea(2-5mm max) Pt. 2-3 mm, mai degraba la masina de rectificat, e mult mai rapida si mai exacta, nu mai vorbesc de rugozitate... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 28 Feb 2011, 19:00) cu toate ca toti zic ca bordu de CN baga caldura la greu si eu am avut probleme cu caldura si am montat un vas de expansiune de logan ,legat pe returu de la aeroterma ,si furtunelu de la radiatoru de racire lam pus in intrarea de sus la vas,acum am caldura la greu,masina e break QUOTE(bac. @ 1 Mar 2011, 16:37) nu e mai simplu cu un furtunel cum e in poza asta? eu asa o aeriseam cand imi intra gpl din plaman in antigel, apoi scoteam furtunelul si infiletam dopul, -- se poate lasa asa permanent furtunelul. as am si eu de asta-toamna ca sa bage caldura da acu de ceva vreme mi se intampla ce am scris in topic.ASTEPT sugestii.multumesc 2 Mar 2011, 10:04: QUOTE(nikuniku @ 1 Mar 2011, 17:19) am revenit cu poze cum am montat vasu de expansiune mai sus sper ca se intelege ca am pozat cu telefonu cum ai motatat aeroterma aia la ce ai legato,la termostat??cat costa? This post has been edited by stoica_mariush: 2 Mar 2011, 10:04 |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
Minel |
![]()
Post
#45
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(maho @ 2 Mar 2011, 09:54) Pt. 2-3 mm, mai degraba la masina de rectificat, e mult mai rapida si mai exacta, nu mai vorbesc de rugozitate... Nu sunt in totalitate cu tine .... 2-3 mm este mult sa ii iei la masina de rectificat plana ..tinand cont ca se poate "incarca" piatra de la masina cu material... si pe langa o sa aiba o rugozitate mica ceea ce nu este prea indicat .... undeva la 0,5 mm ar merge la masina de rectificat ... in cazul meu .. chiulasa pe aceasta masina am facut-o ,s-au luat din ea 0,3 mm ... Indicat ar fi la o freza , sa ti-o planeze la "curat" dintr-o singura trecere .. asta daca nu are mult de luat si pt a asigura o rugozitate mai mare ...tocmai pt ca rizurile rezultate sa se "imprime" in garnitura de chiulasa ..! Bafta ! This post has been edited by Minel: 2 Mar 2011, 10:07 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
maho |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.228 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nu am patit-o, ca sa te contrazic, dar in privinta rugozitatii (necesar mai mare, zici tu), am dubii.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Minel |
![]()
Post
#47
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Recomand o documentare amanuntita si nu o sa mai ai dubii.. Bafta ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
prea frumos ce a facut nikuniku !
eu am tot break si nu i am facut nici o aerisire in 2 ani...baga caldura la greu te frige la maini... am avut o problema cand statea turata la 1100 tot timpul si apa nu crestea...baga caldura asa si asa...dar pana la urma si a revenit singura. la dacia din 99 pe carburatie am facut aerisiarea cu un furtunel de la teu in borcan ...si merge de minune. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ANDYNO:deci treaba cu furtunelu de la T-eu in borcan e ceva permanent acolo sau numai cand faci aerisirea ?deci in principiu e aceeasi treaba cu ce a facut NIKUNIKU mai sus?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bac. |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 2 Mar 2011, 12:29) ANDYNO:deci treaba cu furtunelu de la T-eu in borcan e ceva permanent acolo sau numai cand faci aerisirea ?deci in principiu e aceeasi treaba cu ce a facut NIKUNIKU mai sus? daca ai citit mai sus --am zis ca se poate lasa permanent furtunelul de la T in borcan, am mers 2-3 zile cu el asa, e mult mai simplu si mai economic (nu mai cumperi alt borcan)Imagine0304.jpg ( Size: 119.53k ) Number of downloads: 528 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
Andyno |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am prins un furtunas cu un colier si am tinut o la 2000 rpm 15 minute.
la mine a fost putin cam dificil ptr ca T-ul unde vine surubul de aerisire are 1.5 cm si era riscant sa merg cu furtunul atasat. cum are @bac, este perfect sa i pui un furtun si sa l lasi acolo...cateva zile This post has been edited by Andyno: 2 Mar 2011, 12:11 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
o sa incerc si eu treaba mss
BAC:am citit stai linistit 2 Mar 2011, 13:14: bun ,si la borcan las fara capac sau dau gaura in borcan(ce nu as vrea ) caci asa se vede in desen This post has been edited by ghitza: 2 Mar 2011, 12:14 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am obs ca numai T-urile din plastic au gatul mai lung..eu de fier sau din ce naibii este.
2 Mar 2011, 12:17: daca vrei poti sa i faci o gaurica frumos....si daca numai vrei se poate astupa cu un dop de pluta... asta daca nu vrei sa faci treaba permanent. This post has been edited by Andyno: 2 Mar 2011, 12:17 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am inteles mss
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
sa ne povestesti ce ai facut
![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sigur.sa gasec furtunel ,poate merge de la stropgel
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
pai cum sa mearga furtunasul de la stropgel? e prea subtire.
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#59
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Danut 88 exact cum ai zis asa se face,doar ca pentru vas trebuie sa faci sau sa cauti in targ un suport de prindere de dacia papuc
2 Mar 2011, 17:15: Andyno da ai dreptate dar eu am mers mult cu masina pe drumuri de tara si cred ca caloriferu e plin de praf si alte jeguri ,pe exterioru lui,cum se incalzeste afara dau bordu jos si aeroterma,ca ma lasat caloriferu,si mai am un scurt mititel,nu merg plafonierele,dar butoanele merg ca am alarma,atunci cand deschid usa se stinge ledu de stare,pana acum vreo 2 ani,vorba ta,frigea la degete This post has been edited by nikuniku: 2 Mar 2011, 17:15 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Minel |
![]()
Post
#60
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Dar asa nu ar merge ,fara schimbare de vas expansiune ,fara nimic ....
Pur si simplu in locul aerisitorului ...se va monta un furtun .....care se la introduce in vasul de expansiune ...iar capacul vasului va fi gaurit pt a intra acel furtun ... si cam atat ... ![]() O aerisire continua a instalatiei daca doriti sa o spunem asa ... Ca si in poza mea de mai jos ...25112010275.jpg ( Size: 487.67k ) Number of downloads: 526 This post has been edited by Minel: 2 Mar 2011, 17:55 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 05:44 |