DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu apa, probleme cu apa

nikuniku
post 28 Feb 2011, 21:05
Post #31


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




de logan original cam 80 lei aftermarket 25-30 lei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 28 Feb 2011, 23:00
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Asa e mai bine. Abia stept sa vad poza. Mersi


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Mar 2011, 00:22
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




s-a mai discutat pe aici mai demult de acest montaj daca nu ma insel de userul SGM tot asa cu vas de SN sau solenza nu mai retin si cica se aeriseste singura nu mai e nevoie de aerisire ,pe furtunu de sus iese aerul si e cel de jos intra lichid in instalatie,asteptam poze clare cu montaju

<span class='edit'>1 Mar 2011, 12:44:</span>
hai cu poze detaliate mai exact cu acel T de la borcan pe retutu aerotermei si poze mai dataliate sau un desen caci sumt dispus sa fac modificarea

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...m%20racire&st=0

This post has been edited by ghitza: 1 Mar 2011, 12:42


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 1 Mar 2011, 16:37
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




nu e mai simplu cu un furtunel cum e in poza asta? eu asa o aeriseam cand imi intra gpl din plaman in antigel, apoi scoteam furtunelul si infiletam dopul, -- se poate lasa asa permanent furtunelul.

Attached thumbnail(s)
Imagine0304.jpg ( Size: 119.53k ) Number of downloads: 644


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 1 Mar 2011, 17:19
Post #35


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




am revenit cu poze cum am montat vasu de expansiune mai sus sper ca se intelege ca am pozat cu telefonu


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calli
post 1 Mar 2011, 17:30
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 May 10




Furtunul rosu are rol de preaplin ???


--------------------
DACIA 1309 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 1 Mar 2011, 17:34
Post #37


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




asa este busonu de la vas este de la o masina japoneza are scurgere si este si supapa de presiune


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo89
post 1 Mar 2011, 20:59
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 27 October 10




Da chiuloasa jos si demonteaza tot dupa ea.Poti lasa doar supapele,in rest demontezi tot si mergi cu ea la un mester la strungarie(la freza),iti face o fata,trece cu freza de 2 ori pe ea(2-5mm max)apoi pune-i o garnitura de chiuloasa ceva mai buna si strange-o in x cu o tubulara.Lasa cheia dinamometrica ca e frectie la picior de lemn biggrin.gif .Bagi antigel si aerisesti.Dai cheie si ai sa vezi ca am avut mare dreptate.Asa am patit si eu(poti vedea topicul) nu imi mai baga caldura si nu se mergea pe gpl,ingheta.Am schimbat de la radiator,pompa apa,furtune,termostat,curea ventilator pana la robinet climatizare;asta dupa ce schimbasem intre aceste operatiuni 2 garnituri de chiuloasa cu care nu mergeam decat 1 saptamana sau 2 cu cea de a 2.Apoi am facut exact cum ti-am povestit si minune.Eu am zis ca-i dau foc daca nu mergea nici acum,in ultimul ceas.Cred ca s-a speriat de a mers laugh.gif

This post has been edited by Geo89: 1 Mar 2011, 21:00


--------------------
Dacia 1410 97 L - GL 08 SBD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 1 Mar 2011, 21:37
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




deci nikuniku sa vedem ce am inteles:
-renunt la vasul de expansiune original si cumpar unul de SN, Solenza...:
-Furtunul subtire de la radiator il inlocuiesc cu unul rezistent la presiune si-l montez intre radiator si stutul de sus al vasului de expansiune;
-tai returul care vine de la caloriferul de caldura ii pun un teu si din teu duc un furtun la stutul de jos al vasului de expansiune;
-restul instalatiei de racire ramane la fel.
Corecteaza-ma unde am gresit.

P.S. De la ce masina este elventilatorul?

Astept raspuns.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 1 Mar 2011, 21:42
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




ai zis ca postezi tot circuitul,sa intelegem si noi ms mult.asteptam raspunsull tau nikumiku

1 Mar 2011, 22:18:
ai zis ca postezi tot circuitul,sa intelegem si noi ms mult.asteptam raspunsull tau nikumiku

This post has been edited by stoica_mariush: 1 Mar 2011, 22:18


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 00:33
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai ce nmu va pus poze sa inteleaga tot omu.e destul de clar multumim de poze


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 2 Mar 2011, 09:46
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




posteaza si tu intreg circuitul nikumiku


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 2 Mar 2011, 09:54
Post #43


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE
Geo89      Posted Yesterday, 20:59
      Da chiuloasa jos si demonteaza tot dupa ea.Poti lasa doar supapele,in rest demontezi tot si mergi cu ea la un mester la strungarie(la freza),iti face o fata,trece cu freza de 2 ori pe ea(2-5mm max)


Pt. 2-3 mm, mai degraba la masina de rectificat, e mult mai rapida si mai exacta, nu mai vorbesc de rugozitate...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 2 Mar 2011, 09:59
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




QUOTE(nikuniku @ 28 Feb 2011, 19:00)
cu toate ca toti zic ca bordu de CN baga caldura la greu si eu am avut probleme cu caldura si am montat un vas de expansiune de logan ,legat pe returu de la aeroterma ,si furtunelu de la radiatoru de racire lam pus in intrarea de sus la vas,acum am caldura la greu,masina e break
*




QUOTE(bac. @ 1 Mar 2011, 16:37)
nu e mai simplu cu un furtunel cum e in poza asta? eu asa o aeriseam cand imi intra gpl din plaman in antigel, apoi scoteam furtunelul si infiletam dopul, -- se poate lasa asa permanent furtunelul.
*



as am si eu de asta-toamna ca sa bage caldura da acu de ceva vreme mi se intampla ce am scris in topic.ASTEPT sugestii.multumesc

2 Mar 2011, 10:04:
QUOTE(nikuniku @ 1 Mar 2011, 17:19)
am revenit cu poze cum am montat vasu de expansiune mai sus sper ca se intelege ca am pozat cu telefonu
*


cum ai motatat aeroterma aia la ce ai legato,la termostat??cat costa?

This post has been edited by stoica_mariush: 2 Mar 2011, 10:04


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2011, 10:06
Post #45


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(maho @ 2 Mar 2011, 09:54)
Pt. 2-3 mm, mai degraba la masina de rectificat, e mult mai rapida si mai exacta, nu mai vorbesc de rugozitate...
*



Nu sunt in totalitate cu tine .... 2-3 mm este mult sa ii iei la masina de rectificat plana ..tinand cont ca se poate "incarca" piatra de la masina cu material... si pe langa o sa aiba o rugozitate mica ceea ce nu este prea indicat .... undeva la 0,5 mm ar merge la masina de rectificat ... in cazul meu .. chiulasa pe aceasta masina am facut-o ,s-au luat din ea 0,3 mm ...

Indicat ar fi la o freza , sa ti-o planeze la "curat" dintr-o singura trecere .. asta daca nu are mult de luat si pt a asigura o rugozitate mai mare ...tocmai pt ca rizurile rezultate sa se "imprime" in garnitura de chiulasa ..!

Bafta !

This post has been edited by Minel: 2 Mar 2011, 10:07


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 2 Mar 2011, 10:19
Post #46


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.228
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu am patit-o, ca sa te contrazic, dar in privinta rugozitatii (necesar mai mare, zici tu), am dubii.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2011, 11:10
Post #47


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S





Recomand o documentare amanuntita si nu o sa mai ai dubii..

Bafta ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 11:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(stoica_mariush @ 2 Mar 2011, 10:46)
posteaza si tu intreg circuitul nikumiku
*



pai nu l-a postat cu poze care explica tot ?ce circuit vrei s amia posteze, ca nu te inteleg


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 2 Mar 2011, 11:25
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




prea frumos ce a facut nikuniku !

eu am tot break si nu i am facut nici o aerisire in 2 ani...baga caldura la greu te frige la maini...
am avut o problema cand statea turata la 1100 tot timpul si apa nu crestea...baga caldura asa si asa...dar pana la urma si a revenit singura.

la dacia din 99 pe carburatie am facut aerisiarea cu un furtunel de la teu in borcan ...si merge de minune.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 11:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ANDYNO:deci treaba cu furtunelu de la T-eu in borcan e ceva permanent acolo sau numai cand faci aerisirea ?deci in principiu e aceeasi treaba cu ce a facut NIKUNIKU mai sus?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 2 Mar 2011, 11:40
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




QUOTE(ghitza @ 2 Mar 2011, 12:29)
ANDYNO:deci treaba cu furtunelu de la T-eu in borcan e ceva permanent acolo sau numai cand faci aerisirea ?deci in principiu e aceeasi treaba cu ce a facut NIKUNIKU mai sus?
*


daca ai citit mai sus --am zis ca se poate lasa permanent furtunelul de la T in borcan, am mers 2-3 zile cu el asa, e mult mai simplu si mai economic (nu mai cumperi alt borcan)Imagine0304.jpg ( Size: 119.53k ) Number of downloads: 528


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 2 Mar 2011, 12:08
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




am prins un furtunas cu un colier si am tinut o la 2000 rpm 15 minute.

la mine a fost putin cam dificil ptr ca T-ul unde vine surubul de aerisire are 1.5 cm si era riscant sa merg cu furtunul atasat.

cum are @bac, este perfect sa i pui un furtun si sa l lasi acolo...cateva zile

This post has been edited by Andyno: 2 Mar 2011, 12:11


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 12:13
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




o sa incerc si eu treaba mss
BAC:am citit stai linistit

2 Mar 2011, 13:14:
bun ,si la borcan las fara capac sau dau gaura in borcan(ce nu as vrea ) caci asa se vede in desen

This post has been edited by ghitza: 2 Mar 2011, 12:14


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 2 Mar 2011, 12:15
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




am obs ca numai T-urile din plastic au gatul mai lung..eu de fier sau din ce naibii este.

2 Mar 2011, 12:17:
daca vrei poti sa i faci o gaurica frumos....si daca numai vrei se poate astupa cu un dop de pluta...

asta daca nu vrei sa faci treaba permanent.

This post has been edited by Andyno: 2 Mar 2011, 12:17


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 12:29
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




am inteles mss


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 2 Mar 2011, 12:40
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




sa ne povestesti ce ai facut biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 2 Mar 2011, 12:43
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sigur.sa gasec furtunel ,poate merge de la stropgel


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 2 Mar 2011, 12:58
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




pai cum sa mearga furtunasul de la stropgel? e prea subtire.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 2 Mar 2011, 17:06
Post #59


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Danut 88 exact cum ai zis asa se face,doar ca pentru vas trebuie sa faci sau sa cauti in targ un suport de prindere de dacia papuc

2 Mar 2011, 17:15:
Andyno da ai dreptate dar eu am mers mult cu masina pe drumuri de tara si cred ca caloriferu e plin de praf si alte jeguri ,pe exterioru lui,cum se incalzeste afara dau bordu jos si aeroterma,ca ma lasat caloriferu,si mai am un scurt mititel,nu merg plafonierele,dar butoanele merg ca am alarma,atunci cand deschid usa se stinge ledu de stare,pana acum vreo 2 ani,vorba ta,frigea la degete

This post has been edited by nikuniku: 2 Mar 2011, 17:15


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Mar 2011, 17:54
Post #60


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Dar asa nu ar merge ,fara schimbare de vas expansiune ,fara nimic ....

Pur si simplu in locul aerisitorului ...se va monta un furtun .....care se la introduce in vasul de expansiune ...iar capacul vasului va fi gaurit pt a intra acel furtun ... si cam atat ... unsure.gif

O aerisire continua a instalatiei daca doriti sa o spunem asa ...

Ca si in poza mea de mai jos ...25112010275.jpg ( Size: 487.67k ) Number of downloads: 526


This post has been edited by Minel: 2 Mar 2011, 17:55


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 05:44
Forum Renault