DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

P-A-C-O
post 14 Jul 2011, 16:31
Post #151


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




si mai exact cati ani, ca asta este un motor nou la Renault? nedumerire.gif




--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 14 Jul 2011, 16:41
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Este de fapt de 2 ani pe piata din vestul europei.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 14 Jul 2011, 16:56
Post #153


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




aha, deci de 2 ani exista o problema care nu s-a rezolvat nici in 2011....
bine, cred ca nici nu se va rezolva prea curand; probabil ca Renault nici nu recunoaste ca aceasta cu "geometria camerei de ardere" este o problema de proiectare a motorului.... e de inteles ca trebuia sa modifice raportul de comprimare pentru DFP si performante insa acest comportament al motorului ne dovedeste faptul ca nu s-au facut suficiente teste de validare pentru motorizarea respectiva sau testele au fost musamalizate sa nu dea cu rosu pe prezentari si sa intarzie proiectele sleep.gif

LE: vad ca tu ai un 898, deci nu ai problema respectiva blush.gif

This post has been edited by Logan_Stepway: 14 Jul 2011, 17:03


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 14 Jul 2011, 20:55
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(cristic1982 @ 14 Jul 2011, 17:41)
Este de fapt de 2 ani pe piata din vestul europei.
*


Este totusi mult prea putin, ca sa vorbesti despre fiabilitatea motorului ! dry.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 15 Jul 2011, 14:38
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Cum de ti-a urcat consumul in ultima perioada - 5.1 mixt fata de 4.6 mixt?
Oare sa fie din cauza fiabilitatii? smile.gif)
Probabil din cauza AC.. Tot calculez si eu consumul real, nu mi se mai pare asa mare diferenta, ar veni si la mine cam 5.8 mixt, mers cu AC aproape tot timpul, si vreo 19-20 km/h viteza medie in oras.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 15 Jul 2011, 15:28
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Consumul mixt pe vreo 6.100 de kilometri, este tot 4,6 litri / 100 km !
Acum fac poze la CB-ul masinii, daca vrei ! wink.gif
Viteza medie este de 31,9 km / h !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Jul 2011, 15:40
Post #157


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si fata de pompa cat este diferenta?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 15 Jul 2011, 15:52
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Ampt @ 3 Jun 2011, 09:22)
Revin cu cateva date despre consum, un comparativ intre consumul afisat de CB-ul masinii si consumul determinat prin metoda plin-plin.
Kilometri efectuati de la ultima alimentare : 766,3 Km
Litri alimentati : 41,78 litri ( calculatorul afisa ca s-ar fi consumat 40,2 litri de la ultima alimenatre )
Din acestia cca. 200 de kilometri sunt efectuati intr-un regim sa zicem ExtraUrban mai exact sunt portiuni de drum pe care le-am efectuat pe niste trasee care nu implica semafoare si care presupun un mers aproape fara opriri.
Restul de kilometri sunt efectuati in regim 100 % Urban, aglomeratie nivel mediu spre foarte aglomerat ! In aproximativ 70 % din distanta parcursa am folosit si aerul conditionat.
Consum CB        : 5,25 Litri / 100 km
Consum Plin-PLin : 5,45 Litri / 100 km.
Abaterea de litri alimentati vs litri consumati este de 1,58 litri la un plin de combustibil, iar abaterea consumului este de 3,81 % ( calculatorul da un consum mai mic cu 3,81 % fata de consumul real al masinii )
Este a doua oara cand fac aceste calcule si cum rezulatele sunt aproape identice ( ma refer strict la abaterea care exista intre CB si rezervor plin ) pot afirma ca sunt date care arata exact consumul real al masinii !
*




--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 16 Jul 2011, 16:45
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




QUOTE(Ampt @ 15 Jul 2011, 15:28)
Consumul mixt pe vreo 6.100 de kilometri, este tot 4,6 litri / 100 km !
Acum fac poze la CB-ul masinii, daca vrei !  wink.gif
Viteza medie este de 31,9 km / h !
*



Da' cum tot calculezi consumul?
Ca vad ca postezi consumul dupa fiecare drum, si cel mediu global pana acum?
Nu il resetezi la fiecare drum?

Prin iunie apare:
> Consumul mediu pe acesti 4.500 de km ( 50 % Urban, 50 % ExtraUrban ) este de 4,6 litri / 100 km.

Apoi din ce am vazut sunt 2 postari cu un consum de 5.1 pe distanta de 900 km:
770 5.1
200 5.2

Parca 0.1 mai trebuia sa urce media, daca n-oi fi scos consum mediu sub 3.5 pe ceilalti 500?

Oricum, eu vorbeam de consumul din ultima perioada, ma gandeam ca o fi mai mare din cauza aerului conditionat.. Sau din cauza fiabilitatii, cum incepi sa ai mai multi km biggrin.gif

This post has been edited by testike: 16 Jul 2011, 16:47


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 16 Jul 2011, 20:40
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




C.B-ul masinii nu l-am resetat niciodata de cand am luat masina, iar calculele de care amintesti le fac notandu-mi litri afisati inainte de drum.
Restul, este regula de trei simple !
P.S A.C este normal sa influenteze consumul, fiabilitatea inca nu imi dau seama ! biggrin.gif
Afara, la 100 km/h mers constant, atata consuma, 3,5 litri/100 km.

This post has been edited by Ampt: 16 Jul 2011, 20:43


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 13 Sep 2011, 17:53
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Dupa aproape trei luni revin cu date noi despre consum !
Astazi am avut niste intalniri la Pitesti si am profitat de ocazie sa mai fac niste calcule legate de consum, aceiasi metoda cu notatul litrilor afisati inainte de plecarea spre Pitesti si notarea lor la sosire.
DPF-ul si-a facut din plin simtita prezenta, consumul inregistrat fiind de 4,5 litri/100km, mare diferenta (ca sa citez un clasic de pe topicul de fotbal) fata de 3,5 - 3,7 l/100km cat scoteam acum 3 luni !
Din pacate, ce am presupus legat de regenerarea Filtrului de Particule s-a si adeverit (vezi postarile precedente), in sensul ca atunci cand se face aceasta regenerare se injecteaza o cantitate suplimentara de motorina si uite asa consumul creste linistit cu aproape 1 litru !
Astept si alte pareri si mai ales constatari de la colegi care au monitorizat de asemenea aceasta motorizare !
@bloodem : Te astept cu date noi despre motorizarea Diesel de 90 Cp, Euro 5 !
P.S In cartea (manualul) de la Dacia nu se face absolut deloc referire la regenerarea filtrului de particule si la cresterea consumului provocat de aceasta regenerare. Respectul fata de clienti ... ! sad.gif
P.P.S Viteza cu care am circulat astazi pe A1, 105 - 110 km/h, aer conditionat doar la intoarcere !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 Sep 2011, 18:06
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Pai, ai scos un consum bunicel, chiar si cu acea purjare de DPF.

In alta ordine de idei, am fost anuntat ca masina a plecat astazi de la fabrica. Prin urmare SPER ca saptamana viitoare sa intre in posesia mea (ar fi prea frumos sa o am de saptamana asta, dar nu cred, caci mereu apar intarzieri. smile.gif )

Sunt foarte curios cum se comporta Loganul de 90 cp, avand in vedere ca de o luna incoace conduc un Renault Symbol din 2008, 85 cp, astfel incat voi putea face o comparatie oarecum obiectiva. smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 22 Sep 2011, 11:34
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@bloodem : Ai intrat in posesia masinii ?! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 23 Sep 2011, 07:03
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Inca nu.... inca astept.... dry.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 30 Sep 2011, 15:14
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Well, dupa trei luni de asteptare, in sfarsit ieri mi-am ridicat de la dealer masina: 1.5 DCi, 90 cp, Laureate, dotari full, mai putin volan de piele pe care l-am refuzat.

Parerea mea dupa 5 ani de condus un Logan 1.5 DCi 65 cp si o luna de condus un Symbol de 85 cp din 2008, este ca masina asta e cu mult peste ambele.
1. Primul lucru pe care l-am observat: o mai buna antifonare fata de vechiul DCi 65 cp - in habitaclu se aude un tors silentios ca de pisicuta.
2. Finisaje net superioare la.... orice. Interiorul placut, imbinarile materialelor mult mai bune.
3. Rapoartele din cutia de viteze mi se par excelente: la 2000 RPM in viteza a 4-a am ~ 75-80 km/h pe ceas, la 2000 RPM in viteza a 5-a am 100 km/h. Acceleratia este foarte buna, desi inca nu am accelerat-o momentan la capacitate maxima, ca sa o mai protejez putin in perioada de rodaj blush.gif ... oricum, nu am observat diferente majore la acceleratie intre ea si Renault Symbol de 85 cp.
4. Derivat al punctului 3: un consum mult mai bun decat Logan 1.5 DCi 65 cp / Symbol 85 cp

Urmeaza poze, cel tarziu maine biggrin.gif

PS: tapiteria originala imi place foarte mult, de aceea as prefera sa nu-i mai pun huse, mai ales ca nu am gasit nimic decent... Ce spuneti, rezista tapiteria interioara la o utilizare normala a masinii, astfel incat sa nu se roada/toceasca in timp?

This post has been edited by bloodem: 30 Sep 2011, 15:18


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 30 Sep 2011, 15:33
Post #166


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Daca ai condus 5 ani loganul vechi, si zici ca asta e cu mult peste ca insonorizare, poate ne zici cam ce minuni tehnice sunt pe asta nou si pe cel vechi lipsesc.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 30 Sep 2011, 16:43
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Sa o folosesti sanatos si fara incidente! smile.gif

Poate si insonorizarea e tot derivat al punctului 3.
Oricum, mie cum am trecut de la benzina, la drum intins pe afara si pe autostrada mi se pare mult mai silentios.

Eu as lasa tapiteria, asa am facut si la a mea.
La cealalata am facut huse la comanda din material de calitate, stau intinse, dar m-am gandit ca nu mai are rost. Mi-e si lene sa le tot dau jos, si ce rost are sa stea tapiteria dedesubt, poate se murdareste si aia oricum, ca varsa junioru' suc etc.

This post has been edited by testike: 30 Sep 2011, 18:54


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 30 Sep 2011, 16:48
Post #168


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




mai bine o luai pe aia de 75CP ca este exact acelasi motor, doar softul difera wink.gif

PS: si mai ramaneai si cu 550 euro tongue.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 30 Sep 2011, 20:02
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Esti sigur ca nu difera si presiunea in rampa, turbina, egr, filtrul de particule, injectoare? In afara variantei ca ai informatii sigure de la producator, lucrezi la Dacia sau ai proiectat chiar tu motorul, eu zic sa fii mai rezervat cu afirmatiile categorice.

This post has been edited by hora: 30 Sep 2011, 20:04


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 30 Sep 2011, 21:00
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(bloodem @ 30 Sep 2011, 15:14)
Well, dupa trei luni de asteptare, in sfarsit ieri mi-am ridicat de la dealer masina: 1.5 DCi, 90 cp, Laureate, dotari full, mai putin volan de piele pe care l-am refuzat.

Parerea mea dupa 5 ani de condus un Logan 1.5 DCi 65 cp si o luna de condus un Symbol de 85 cp din 2008, este ca masina asta e cu mult peste ambele.
1. Primul lucru pe care l-am observat: o mai buna antifonare fata de vechiul DCi 65 cp - in habitaclu se aude un tors silentios ca de pisicuta.
2. Finisaje net superioare la.... orice. Interiorul placut, imbinarile materialelor mult mai bune.
3. Rapoartele din cutia de viteze mi se par excelente: la 2000 RPM in viteza a 4-a am ~ 75-80 km/h pe ceas, la 2000 RPM in viteza a 5-a am 100 km/h. Acceleratia este foarte buna, desi inca nu am accelerat-o momentan la capacitate maxima, ca sa o mai protejez putin in perioada de rodaj blush.gif ... oricum, nu am observat diferente majore la acceleratie intre ea si Renault Symbol de 85 cp.
4. Derivat al punctului 3: un consum mult mai bun decat Logan 1.5 DCi 65 cp / Symbol 85 cp

Urmeaza poze, cel tarziu maine  biggrin.gif

PS: tapiteria originala imi place foarte mult, de aceea as prefera sa nu-i mai pun huse, mai ales ca nu am gasit nimic decent... Ce spuneti, rezista tapiteria interioara la o utilizare normala a masinii, astfel incat sa nu se roada/toceasca in timp?
*



Si eu am observat acelasi diferente mari la 1,6, insa fata de Laureatul meu 1,4 din 2007. Insonorizare mult mai buna, calitatea interiorului si a finsiajelor superioare, si sa nu mai vorbesc de putere.
Asteptam poze, si lasa tapiteria fara huse. E neagra, si nu se murdareste.
Felicitari pt masina. De la Apan l-ai luat?

This post has been edited by Sir Andrew: 30 Sep 2011, 21:02


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 30 Sep 2011, 21:11
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(Logan_Stepway @ 30 Sep 2011, 16:48)
mai bine o luai pe aia de 75CP ca este exact acelasi motor, doar softul difera  wink.gif

PS: si mai ramaneai si cu 550 euro  tongue.gif
*


up.gif gura pacatosului adevar graieste


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 30 Sep 2011, 21:34
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Felicitari pentru masina, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea multi kilometri !
Rapoartele cutiei sunt intr-adevar foarte bine etajate, de altfel exact cum ai remarcat, de aici si consumul mai mult decat decent, asta in conditiile unei deplasari la o viteza normala de mers, nu experiente gen 60-70 km/h intr-a 5-a, mers cu 90 km/h in spatele unui tir si alte minunatii pe care le mai citesti pe forumuri pentru obtinerea unui consum cat mai mic de combustibil.
Legat de insonorizare, in primul rand motorul este mult mai silentios, decat generatiile mai vechi de Diesel-uri, se pare ca s-au modificat niste parametri ai motorului, existand niste timpi de pre-injectie care au facut ca functionarea acestuia sa fie mult mai silentioasa.
@ bloodem si @Sir Andrew :Lasati comentariile mai acide deoparte si bucurati-va sincer de masini ! smile.gif
Bafta si numai bine !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 30 Sep 2011, 21:37
Post #173


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(Sir Andrew @ 30 Sep 2011, 22:00)
Si eu am observat acelasi diferente mari la 1,6, insa fata de Laureatul meu 1,4 din 2007. Insonorizare mult mai buna, calitatea interiorului si a finsiajelor superioare, si sa nu mai vorbesc de putere.
Asteptam poze, si lasa tapiteria fara huse. E neagra, si nu se murdareste.
Felicitari pt masina. De la Apan l-ai luat?
*


QUOTE(Sir Andrew)
V-am pupat. Nu mai intru pe acest forum decat daca am probleme tehnice si vreau sa vand ceva.

Ce repede uita unii... sleep.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 30 Sep 2011, 22:01
Post #174


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(hora @ 30 Sep 2011, 21:02)
Esti sigur ca nu difera si presiunea in rampa, turbina, egr, filtrul de particule, injectoare?

1. presiunea in rampa --> logic ca difera, din acesta cauza am spus cuvantul "soft" wacko.gif
2. turbina --> identica si la fel (75CP vs. 90 CP)
3. egr --> idem pct. 2
4. FdP --> idem pct.2
5. injectoare --> idem pct. 2 (daca nu stiai, pana si inj. de EURO4 de pe motoarele de 70CP sunt aceleasi cu cele de pe cel de 86CP wink.gif acelasi lucru e valabil si pentru pompa de injectie tongue.gif )

PS: la a doua fraza din postarea ta, nu prea am ce sa-ti raspund deoarece nu prea inteleg sensul acesteia (cred ca lipsesc niste semne de punctuatie si ortografie pentru-ca intrebarea/afirmatia respectiva sa aiba un sens) blink.gif

This post has been edited by Logan_Stepway: 30 Sep 2011, 22:09


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Sep 2011, 22:12
Post #175


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(bloodem @ 30 Sep 2011, 16:14)

1. Primul lucru pe care l-am observat: o mai buna antifonare fata de vechiul DCi 65 cp - in habitaclu se aude un tors silentios ca de pisicuta.

*


da-mi voie sa-ti zic ca te inseli, masina nu este mai bine antifonata este la fel, ba chiar mai slab dar nu are rost sa intru in detalii. Masina este noua motorul normal toarce frumos, alt motiv este ca este motorul mai puternic fata de ce ai avut tu pina acum si alte rapoarte la cutie, toate aceste cumulate iti dau impresia tie ca este mai bine antifonata. Poate ar fi fost mai bine sa spui ca in habitaclu se percepe mai putin zgomot ca la 1,5 dci 65 cp.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 30 Sep 2011, 22:56
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 4 February 11
From: Pitești




QUOTE(Logan_Stepway @ 30 Sep 2011, 22:01)
1. presiunea in rampa --> logic ca difera, din acesta cauza am spus cuvantul "soft"  wacko.gif
2. turbina --> identica si la fel (75CP vs. 90 CP)
3. egr --> idem pct. 2
4. FdP --> idem pct.2
5. injectoare --> idem pct. 2 (daca nu stiai, pana si inj. de EURO4 de pe motoarele de 70CP sunt aceleasi cu cele de pe cel de 86CP  wink.gif acelasi lucru e valabil si pentru pompa de injectie  tongue.gif  )

PS: la a doua fraza din postarea ta, nu prea am ce sa-ti raspund deoarece nu prea inteleg sensul acesteia (cred ca lipsesc niste semne de punctuatie si ortografie pentru-ca intrebarea/afirmatia respectiva sa aiba un sens)  blink.gif
*



Presiunea in rampa este identica wink.gif, difera altceva (un singur label important).

QUOTE(bobo77 @ 30 Sep 2011, 22:12)
da-mi voie sa-ti zic ca te inseli, masina nu este mai bine antifonata este la fel, ba chiar mai slab dar nu are rost sa intru in detalii. Masina este noua motorul normal toarce frumos, alt motiv este ca este motorul mai puternic fata de ce ai avut tu pina acum si alte rapoarte la cutie, toate aceste cumulate iti dau impresia tie ca este mai bine antifonata. Poate ar fi fost mai bine sa spui ca in habitaclu se percepe mai putin zgomot ca la 1,5 dci 65 cp.
*



Defapt motorul este mai silentios (reglaje de injectie optimizate fata de EU03), nu este vorba de nici de cutie (care este defavorabila pentru acustica, mai lunga, implicit stai pe o turatie mai mica unde este o acustica defavorabila) si nici despre insonorizarea masinii (tot defavorabila).

This post has been edited by cristic1982: 30 Sep 2011, 22:57


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 1 Oct 2011, 08:35
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Chiar is curios daca ai inscrisa motorizarea pe spate.


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 1 Oct 2011, 11:33
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Dupa 6 luni si 9.500 de kilometri, ma declar multumit de masina !
Ca parere personala, Logan-ul merita sa-l tii 3, maxim 4 ani, pana sa apara problemele legate de rugina, turbine, injectoare, span si ce-o mai fi pe acolo ! dry.gif Afisez si cateva poze referitoare la consum, in conditiile in care in toti acesti kilometri nu am resetat deloc C.B-ul masinii si aproximativ 5.000 de kilometri din totalul de 9.500 au fost facuti in regim Extraurban !
Un consum mai mult decat decent, abaterea fata de metoda plin-plin este de maxim 4 procente (%)- verificat de 3 ori acest lucru si de fiecare data am obtinut valori (abateri fata de C.B-ul masinii) cuprinse intre 3,5 - 3,9 % ! rolleyes.gif

Attached thumbnail(s)
01102011572.jpg ( Size: 841.74k ) Number of downloads: 707
01102011573.jpg ( Size: 816.85k ) Number of downloads: 720
01102011574.jpg ( Size: 788.78k ) Number of downloads: 686
01102011575.jpg ( Size: 770.42k ) Number of downloads: 683
01102011576.jpg ( Size: 745.91k ) Number of downloads: 675
01102011577.jpg ( Size: 750.38k ) Number of downloads: 155
01102011578.jpg ( Size: 740.95k ) Number of downloads: 158
01102011564.jpg ( Size: 667.91k ) Number of downloads: 196


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 1 Oct 2011, 14:52
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Nu tu erai ala care spuneai ca Loganul nu e masina? Acum esti multumit...de masina, pardon lighean. Ciudat.


This post has been edited by Sir Andrew: 1 Oct 2011, 14:53


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Oct 2011, 15:40
Post #180


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Aia cu antifonarea mai buna e de bula, si ala de 65 de cai era mai silentios in primul an, si se trage de la chedere, care se intaresc si deformeaza in timp, dar si motorului euro 5 care e mai silentios.

This post has been edited by argon: 1 Oct 2011, 15:40


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 12:05
Forum Renault