Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
mario1980 |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|||
Ampt |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Ampt @ 10 Dec 2011, 22:27) Astazi la un drum Bucuresti - Alexandria si retur am avut doar doua pavele ! ![]() Practic au fost de neclintit, indiferent de regimul de mers adoptat ( schimbat treapta a 5-a la 2.750 rpm, mers constant intre 2.250 si 2.500 rpm). In masina, doi adulti si un copil, consum in jur de 4,9 litri/100km, kilometri bord 13.700, plecarea din Bucuresti a fost la ora 10.00 cand afara erau cca.4-5 grade Celsius ! Miercuri am fost plecat pana la Targoviste, ceata aproape tot drumul, insa vizibilitate cat de cat buna (mai multa ceata era in Bucuresti), viteza de deplasare 70-80 km/h, din Chitila ... 4 pavele la temperatura apa motor conform ceas bord. Rezultatul, consum de 4 litri/100km, astfel rezulta clar care este influenta atingerii temperaturii optime de functionare a motorului asupra consumului. Cu uzura indusa motorului atunci cand acesta functioneaza la o temperatura mai mica (2 pavele), discutia ramane din pacate deschisa. Ca regim de turatii pot spune ca am mers la fel, Alexandria treapta a 5a, 2.000-2.250 rpm, 100-110 km/h, Targoviste, treapta a 4a, 2.000-2.250 rpm, 70-80 km/h. La ambele drumuri amintite, in localitati am mers la fel, 60 km/h conform vitezometru bord ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bella |
![]()
Post
#363
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Aveti probleme cu vitezele?...mai exact, "agata" la intrarea in viteza?
La mine indiferent de viteza simt ca nu intra in viteza asa cum ar trebui, sau cel putin cum intra cu o timonerie normala(nu pe cabluri). |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Multumim de info, Ampt. Inseamna ca problema mare pe care o are aceasta masina este ca iarna nu prea apuca sa se incalzeasca motorul. O sa am o discutie cu cei din service pe tema asta, sa vad care e parerea lor.
@bella: La a mea nu am probleme cu vitezele, intra chiar usor in toate, inclusiv in marsarier... Apesi ambreiajul complet? |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@bella: Nici la mine nu sunt probleme, doar cateodata nu intra din prima in marsarier si atunci trebuie sa mai calc o data ambreiajul.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#366
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
@bella mai exact in ce viteza?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bella |
![]()
Post
#367
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Oricare...agata, foarte putin dar agata.
A nu se intelege ca fortez schimbatorul pentru a cupla in viteza. 18 Dec 2011, 20:30: Am observat ca este mai mult sesizabila problema in treapta a 3-a. In acelasi timp in treapta a 3-a trepideaza foarte rau schimbatorul in frana de motor in comparatie cu celelalte trepte unde este practic insesizabil. Cred ca dupa sarbatori o sa fac o vizita in service. This post has been edited by bella: 18 Dec 2011, 20:30 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
voicamic |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bella @ 17 Dec 2011, 20:39) Aveti probleme cu vitezele?...mai exact, "agata" la intrarea in viteza? La mine indiferent de viteza simt ca nu intra in viteza asa cum ar trebui, sau cel putin cum intra cu o timonerie normala(nu pe cabluri). Pentru inceput, poti sa faci un pustiu de bine si sa iti schimbi uleiul din cutia de viteze, reumpland cutia pana da pe afara. Ai sa descoperi probabil 2 lucruri: 1. Mareata fabrica face economie la uleiul din cutie, cu vreo 4-500 ml (eu am descoperit treaba asta de 2 ori la MCV-uri, si la actuala si la fosta); 2. Vei gasi uleiul din fabrica f. probabil negru si cu impuritati. Baietii zic ca se innegreste din uzura stratului superficial al componentelor in miscare, aparut la tratamentul termic in cursul fabricarii lor. La mine a mai contat putin si gresajul nucii de la baza schimbatorului de viteze. Am ridicat mansonul ala conic de vinilin si am bagat vaselina in locasul in care intra batul schimbatorului, cu un gresor. Inainte de asta agata din cand in cand in a 1-a si a 2-a, acum mai agata doar uneori in marsarier. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
bella |
![]()
Post
#369
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
In legatura cu uleiul si culoarea lui e imposibil sa fie negru la 2000Km; doar daca nu au pus direct ulei uzat. Despre posibila lipsa a acestuia din cutie...nu stiu, e posibil.
Totusi tind sa cred ca este o problema de timonerie la mine. Oare cand au inceput sa inlocuiasca timoneria clasica cu cea pe cabluri? ![]() This post has been edited by bella: 18 Dec 2011, 21:35 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
argon |
![]()
Post
#370
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bella |
![]()
Post
#371
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
@argon:Vorbim aici despre uleiul din cutie.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
voicamic |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Dec 2011, 10:50) Colega, vorbim de uleiul de transmisie din cutia de viteze, nu de uleiul de motor. @bella: Nu stiam cati km ai cu masina. La 2000 km chiar ca n-ar trebui sa gasesti uleiul murdar in cutia de viteze. Eu l-am schimbat la primul MCV la vreo 28000 km, cu ocazia schimbarii pinioanelor de a 5-a. Uleiul era negru, cu ceva mizerii sau pilitura pe fundul vasului. Am scos din cutie 2 l de ulei si la reumplere au intrat cca 2,4 l. |
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
bella |
![]()
Post
#373
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Tocmai d-asta banuiesc o problema la timonerie.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#374
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Nici eu nu sunt incintat de schimbator. Vit 1 e prea scurta, dar probabil din cauza ca e MCV. Si daca ai tendinta sa schimbi prea rapid schimbatorul face zgomot. La supernova era mult mai fain, chiar daca aveam cursa mai lunga.
Nu am observat sa agate. Am 1700km deja. Din ce topicuri am mai vazut si am mai condus o fabia inainte, schimbatorul se comporta identic, cred ca asa sunt astea pe cabluri. Nu o consider asa o problema grava, poate suntem noi prea pretentiosi. |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
bella |
![]()
Post
#375
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Deci sesizezi o diferenta intre timoneria pe cabluri si cea clasica.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
nini1234 |
![]()
Post
#376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 January 10 ![]() |
argon,
5 % in oras,consuma ori ca vrei ori ca nu vrei.cu AC. |
--------------------
logan 1,5 dci
laureat
2010
- bv12yce
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#377
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Impresii in continuare la 2000km: am facut un drum TM-Baia Mare-TM aprox 800 km (prin urmare am 2800 acum) si pot sa spun ca nu am vazut niciodata mai mult de 2 pavele la temperatura. De fapt de cind am masina nu au fost decit 2 intotdeauna. Consum de aprox 5.8. Am MCV.
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
Ampt |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Stai linistit, asa fac toate ! Este una dintre hibele pe care le-am constatat si eu la aceasta motorizare !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Da, si pe mine ma enerveaza la culme, mai ales ca stiu ca fosta masina nu avea problema asta. Dimineata mai ales, pana la serviciu (~ 6 km) de foarte multe ori se intampla sa ajung fara sa am nici macar acele doua liniute amarate.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#380
|
![]() - Group: Members Posts: 22.754 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai cine te opreste sa pui un carton sub grila?
This post has been edited by IRONICK: 11 Jan 2012, 17:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#381
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Accesul pentru montarea cartonului este facil sau tb. demontat ceva sau urcata masina pe o rampa?
Merci. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#382
|
![]() - Group: Members Posts: 22.754 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu din cate imi amintesc daca scoti suruburile de la spoiler (alea de vin sub marginea capotei) poti sa bagi ceva in fata radiatorului. Materialul il pui la grila de sus, nu la aia de jos unde este intercolerul.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#383
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Merci. O sa ma uit in week-end sa gasesc acele suruburi.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Hmm, nu am avut timp pana acum, dar chiar o sa merg la service sa-i intreb pe baieti daca acest lucru li se pare normal. Tare sunt curios sa vad cu ce raspuns "ingineresc" gen "asa face toate" vor incerca sa ma abureasca de aceasta data.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#385
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
iti vor spune sa nu mai pornesti aeroterma din habitaclu pana nu apar 4 liniute pe TdB
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bella |
![]()
Post
#386
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Imi place sa cred ca glumesti...cine ar accepta o astfel de explicatie/recomandare?
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#387
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
glumeam normal....
![]() sincer, cred ca iti vor recomanda sa mergi putin mai turat (~3000rpm) pana apar cele 4 linute ep TdB ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Parerea mea e ca, atata timp cat termostatul nu se deschide inainte de a-ti aparea 4 linii, nu e nimic anormal. Daca dupa cei 6 km pana la serviciu furtunul care duce apa in radiator e rece, inseamna ca in cel mai rau caz e o problema de afisare, sau mai degraba nu e nici o problema. Si nu stiu daca se rezolva mare lucru cu un carton, ala ajuta la un termostat decalibrat sau la friguri extreme.
Daca termostatul tau a deschis fara sa ajungi la 4 linii, verifica temperatura cu un termometru independent si daca si acela iti confirma ce spune sonda, atunci gandeste-te la unul nou, daca se poate unul cu temperatura putin mai ridicata. This post has been edited by LuluMOB: 14 Jan 2012, 09:05 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Ampt |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Ampt @ 10 Dec 2011, 22:27) Astazi la un drum Bucuresti - Alexandria si retur am avut doar doua pavele ! ![]() Practic au fost de neclintit, indiferent de regimul de mers adoptat ( schimbat treapta a 5-a la 2.750 rpm, mers constant intre 2.250 si 2.500 rpm). In masina, doi adulti si un copil, consum in jur de 4,9 litri/100km, kilometri bord 13.700, plecarea din Bucuresti a fost la ora 10.00 cand afara erau cca.4-5 grade Celsius ! Si la un regim mai turat, are aceleasi simptome. Acum ca deschide sau nu termostatul sincer nu stiu, dar un lucru este cert, temperatura optima pentru functionarea motorului nu este atinsa ! P.S Daca totusi s-ar deschide termostatul, cred ca s-ar stinge si cele doua pavele ... ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Pe distanta aia si la temperaturile care sunt acum (in jur de 0 sa spunem), daca nu ar deschide, ar fierbe motorul. Asadar: ori deschide prea devreme, si atunci apa nu se mai incalzeste suficient, iar asta se verifica cu un termometru, ori deschide la timp, apa e atat cat trebuie sa fie de calda, iar problema este la afisare.
Eu as cauta un termometru tehnic Termometru-tehnic-din-sticla-drept_5491_1258621975.jpg si l-as baga in vasul de expansiune dupa un drum mai lung, cand temperatura s-a stabilizat. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 15:28 |