DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

mario1980
post 11 Dec 2011, 21:39
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Un multimetru din ala cu termocupla pentru temperatura, costa cel mult 40 de lei, si e simplu de folosit. Doar pui capatul termocuplei pe tevile ce intra in calorifer, si citesti temperatura. Plus ca instrumentul in sine este de-a dreptul folositor.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Dec 2011, 18:08
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Ampt @ 10 Dec 2011, 22:27)
Astazi la un drum Bucuresti - Alexandria si retur am avut doar doua pavele ! sad.gif
Practic au fost de neclintit, indiferent de regimul de mers adoptat ( schimbat treapta a 5-a la 2.750 rpm, mers constant intre 2.250 si 2.500 rpm).
In masina, doi adulti si un copil, consum in jur de 4,9 litri/100km, kilometri bord 13.700, plecarea din Bucuresti a fost la ora 10.00 cand afara erau cca.4-5 grade Celsius !
*


Miercuri am fost plecat pana la Targoviste, ceata aproape tot drumul, insa vizibilitate cat de cat buna (mai multa ceata era in Bucuresti), viteza de deplasare 70-80 km/h, din Chitila ... 4 pavele la temperatura apa motor conform ceas bord.
Rezultatul, consum de 4 litri/100km, astfel rezulta clar care este influenta atingerii temperaturii optime de functionare a motorului asupra consumului.
Cu uzura indusa motorului atunci cand acesta functioneaza la o temperatura mai mica (2 pavele), discutia ramane din pacate deschisa.
Ca regim de turatii pot spune ca am mers la fel, Alexandria treapta a 5a, 2.000-2.250 rpm, 100-110 km/h, Targoviste, treapta a 4a, 2.000-2.250 rpm, 70-80 km/h.
La ambele drumuri amintite, in localitati am mers la fel, 60 km/h conform vitezometru bord !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 17 Dec 2011, 20:39
Post #363


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Aveti probleme cu vitezele?...mai exact, "agata" la intrarea in viteza?
La mine indiferent de viteza simt ca nu intra in viteza asa cum ar trebui, sau cel putin cum intra cu o timonerie normala(nu pe cabluri).


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Dec 2011, 21:21
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Multumim de info, Ampt. Inseamna ca problema mare pe care o are aceasta masina este ca iarna nu prea apuca sa se incalzeasca motorul. O sa am o discutie cu cei din service pe tema asta, sa vad care e parerea lor.

@bella: La a mea nu am probleme cu vitezele, intra chiar usor in toate, inclusiv in marsarier... Apesi ambreiajul complet?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Dec 2011, 21:48
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@bella: Nici la mine nu sunt probleme, doar cateodata nu intra din prima in marsarier si atunci trebuie sa mai calc o data ambreiajul.


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 17 Dec 2011, 22:48
Post #366


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




@bella mai exact in ce viteza?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 17 Dec 2011, 22:55
Post #367


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Oricare...agata, foarte putin dar agata.
A nu se intelege ca fortez schimbatorul pentru a cupla in viteza.

18 Dec 2011, 20:30:
Am observat ca este mai mult sesizabila problema in treapta a 3-a. In acelasi timp in treapta a 3-a trepideaza foarte rau schimbatorul in frana de motor in comparatie cu celelalte trepte unde este practic insesizabil.
Cred ca dupa sarbatori o sa fac o vizita in service.

This post has been edited by bella: 18 Dec 2011, 20:30


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 18 Dec 2011, 20:46
Post #368


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(bella @ 17 Dec 2011, 20:39)
Aveti probleme cu vitezele?...mai exact, "agata" la intrarea in viteza?
La mine indiferent de viteza simt ca nu intra in viteza asa cum ar trebui, sau cel putin cum intra cu o timonerie normala(nu pe cabluri).
*




Pentru inceput, poti sa faci un pustiu de bine si sa iti schimbi uleiul din cutia de viteze, reumpland cutia pana da pe afara.
Ai sa descoperi probabil 2 lucruri:
1. Mareata fabrica face economie la uleiul din cutie, cu vreo 4-500 ml (eu am descoperit treaba asta de 2 ori la MCV-uri, si la actuala si la fosta);
2. Vei gasi uleiul din fabrica f. probabil negru si cu impuritati. Baietii zic ca se innegreste din uzura stratului superficial al componentelor in miscare, aparut la tratamentul termic in cursul fabricarii lor.

La mine a mai contat putin si gresajul nucii de la baza schimbatorului de viteze. Am ridicat mansonul ala conic de vinilin si am bagat vaselina in locasul in care intra batul schimbatorului, cu un gresor. Inainte de asta agata din cand in cand in a 1-a si a 2-a, acum mai agata doar uneori in marsarier.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 18 Dec 2011, 21:34
Post #369


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




In legatura cu uleiul si culoarea lui e imposibil sa fie negru la 2000Km; doar daca nu au pus direct ulei uzat. Despre posibila lipsa a acestuia din cutie...nu stiu, e posibil.
Totusi tind sa cred ca este o problema de timonerie la mine.
Oare cand au inceput sa inlocuiasca timoneria clasica cu cea pe cabluri? dry.gif

This post has been edited by bella: 18 Dec 2011, 21:35


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Dec 2011, 10:50
Post #370


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(bella @ 18 Dec 2011, 22:34)
In legatura cu uleiul si culoarea lui e imposibil sa fie negru la 2000Km;
*



Se vede ca esti la primul diesel, la 500 de km dupa schimb e negru la orice diesel.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Dec 2011, 10:57
Post #371


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




@argon:Vorbim aici despre uleiul din cutie.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voicamic
post 19 Dec 2011, 11:14
Post #372


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 19 Dec 2011, 10:50)
Se vede ca esti la primul diesel, la 500 de km dupa schimb e negru la orice diesel.
*



Colega, vorbim de uleiul de transmisie din cutia de viteze, nu de uleiul de motor.

@bella: Nu stiam cati km ai cu masina. La 2000 km chiar ca n-ar trebui sa gasesti uleiul murdar in cutia de viteze. Eu l-am schimbat la primul MCV la vreo 28000 km, cu ocazia schimbarii pinioanelor de a 5-a. Uleiul era negru, cu ceva mizerii sau pilitura pe fundul vasului. Am scos din cutie 2 l de ulei si la reumplere au intrat cca 2,4 l.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Dec 2011, 11:15
Post #373


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Tocmai d-asta banuiesc o problema la timonerie.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 19 Dec 2011, 13:15
Post #374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Nici eu nu sunt incintat de schimbator. Vit 1 e prea scurta, dar probabil din cauza ca e MCV. Si daca ai tendinta sa schimbi prea rapid schimbatorul face zgomot. La supernova era mult mai fain, chiar daca aveam cursa mai lunga.
Nu am observat sa agate. Am 1700km deja.

Din ce topicuri am mai vazut si am mai condus o fabia inainte, schimbatorul se comporta identic, cred ca asa sunt astea pe cabluri. Nu o consider asa o problema grava, poate suntem noi prea pretentiosi.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Dec 2011, 13:19
Post #375


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Deci sesizezi o diferenta intre timoneria pe cabluri si cea clasica.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nini1234
post 8 Jan 2012, 19:36
Post #376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 5 January 10




argon,
5 % in oras,consuma ori ca vrei ori ca nu vrei.cu AC.


--------------------
logan 1,5 dci laureat 2010 - bv12yce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 10 Jan 2012, 15:52
Post #377


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Impresii in continuare la 2000km: am facut un drum TM-Baia Mare-TM aprox 800 km (prin urmare am 2800 acum) si pot sa spun ca nu am vazut niciodata mai mult de 2 pavele la temperatura. De fapt de cind am masina nu au fost decit 2 intotdeauna. Consum de aprox 5.8. Am MCV.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 10 Jan 2012, 20:21
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Stai linistit, asa fac toate ! Este una dintre hibele pe care le-am constatat si eu la aceasta motorizare ! sad.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 11 Jan 2012, 17:29
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Da, si pe mine ma enerveaza la culme, mai ales ca stiu ca fosta masina nu avea problema asta. Dimineata mai ales, pana la serviciu (~ 6 km) de foarte multe ori se intampla sa ajung fara sa am nici macar acele doua liniute amarate.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 11 Jan 2012, 17:35
Post #380


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai cine te opreste sa pui un carton sub grila?

This post has been edited by IRONICK: 11 Jan 2012, 17:36


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 12 Jan 2012, 15:00
Post #381


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Accesul pentru montarea cartonului este facil sau tb. demontat ceva sau urcata masina pe o rampa?

Merci.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Jan 2012, 15:09
Post #382


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu din cate imi amintesc daca scoti suruburile de la spoiler (alea de vin sub marginea capotei) poti sa bagi ceva in fata radiatorului. Materialul il pui la grila de sus, nu la aia de jos unde este intercolerul.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 12 Jan 2012, 15:10
Post #383


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Merci. O sa ma uit in week-end sa gasesc acele suruburi.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 12 Jan 2012, 22:34
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Hmm, nu am avut timp pana acum, dar chiar o sa merg la service sa-i intreb pe baieti daca acest lucru li se pare normal. Tare sunt curios sa vad cu ce raspuns "ingineresc" gen "asa face toate" vor incerca sa ma abureasca de aceasta data. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 12 Jan 2012, 22:56
Post #385


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




iti vor spune sa nu mai pornesti aeroterma din habitaclu pana nu apar 4 liniute pe TdB


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 13 Jan 2012, 09:26
Post #386


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Imi place sa cred ca glumesti...cine ar accepta o astfel de explicatie/recomandare?


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 13 Jan 2012, 21:17
Post #387


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




glumeam normal.... laugh.gif

sincer, cred ca iti vor recomanda sa mergi putin mai turat (~3000rpm) pana apar cele 4 linute ep TdB wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Jan 2012, 09:01
Post #388


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Parerea mea e ca, atata timp cat termostatul nu se deschide inainte de a-ti aparea 4 linii, nu e nimic anormal. Daca dupa cei 6 km pana la serviciu furtunul care duce apa in radiator e rece, inseamna ca in cel mai rau caz e o problema de afisare, sau mai degraba nu e nici o problema. Si nu stiu daca se rezolva mare lucru cu un carton, ala ajuta la un termostat decalibrat sau la friguri extreme.
Daca termostatul tau a deschis fara sa ajungi la 4 linii, verifica temperatura cu un termometru independent si daca si acela iti confirma ce spune sonda, atunci gandeste-te la unul nou, daca se poate unul cu temperatura putin mai ridicata.

This post has been edited by LuluMOB: 14 Jan 2012, 09:05


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 14 Jan 2012, 09:10
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Ampt @ 10 Dec 2011, 22:27)
Astazi la un drum Bucuresti - Alexandria si retur am avut doar doua pavele ! sad.gif
Practic au fost de neclintit, indiferent de regimul de mers adoptat ( schimbat treapta a 5-a la 2.750 rpm, mers constant intre 2.250 si 2.500 rpm).
In masina, doi adulti si un copil, consum in jur de 4,9 litri/100km, kilometri bord 13.700, plecarea din Bucuresti a fost la ora 10.00 cand afara erau cca.4-5 grade Celsius !
*


Si la un regim mai turat, are aceleasi simptome. Acum ca deschide sau nu termostatul sincer nu stiu, dar un lucru este cert, temperatura optima pentru functionarea motorului nu este atinsa !
P.S Daca totusi s-ar deschide termostatul, cred ca s-ar stinge si cele doua pavele ... ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Jan 2012, 09:18
Post #390


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Pe distanta aia si la temperaturile care sunt acum (in jur de 0 sa spunem), daca nu ar deschide, ar fierbe motorul. Asadar: ori deschide prea devreme, si atunci apa nu se mai incalzeste suficient, iar asta se verifica cu un termometru, ori deschide la timp, apa e atat cat trebuie sa fie de calda, iar problema este la afisare.

Eu as cauta un termometru tehnic
Termometru-tehnic-din-sticla-drept_5491_1258621975.jpg
si l-as baga in vasul de expansiune dupa un drum mai lung, cand temperatura s-a stabilizat.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 15:28
Forum Renault