Bula daciotului
![]() ![]() ![]() |
Bula daciotului
Markos |
![]()
Post
#9871
|
||
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|||
bmwh548 |
![]()
Post
#9872
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Judecand dupa faptul ca am ajuns fara probleme la destinatie se pare ca le-am ratat pe toate.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Markos |
![]()
Post
#9873
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Deci nici măcar nu erau stâlpi prin zonă
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#9874
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Ce-i drept, era in lucru zona, dar parca tin minte ca erau stalpi
![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
ady77 |
![]()
Post
#9875
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Erau stalpi de logan, nu de VAG.
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
l@u |
![]()
Post
#9876
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
du-te ma d'acilea cu fordu' tau
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#9877
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MEDES CALAN @ 4 May 2012, 17:26) Asta inseama ca diferenta este de functie in subansamblu: la o caseta de directie pinionul produce miscarea rotilor, la o servodirectie pinionul regleaza fluxul de ulei care, la randul lui, produce miscarea rotilor. Deci da, am inteles ca e directie hidraulica asistata mecanic. ![]() O zic si baietii de la VW: uleiul care se deplaseaza de la pompa prin distribuitor (nu prin pinion) in cilindru ASISTA miscarea cremalierei, nici vorba cremaliera sa asiste miscarea produsa de ulei. Untitled.jpg ( Size: 142.84k ) Number of downloads: 438 D-aia se si cheama directie asistata, ca un mecanism oarecare (hidraulic sau electric) ASISTA efortul omului (mecanic) nicidecum invers Untitled2.jpg ( Size: 136.91k ) Number of downloads: 447 Plus de asta, la asistata hidraulic pinionul NU regleaza fluxul de ulie, ci distribuitorul antrenat de axul volan, care in cazul celor de la ZF (de unde e imaginea) nici nu antreneaza direct pinionul ci are un ax de torsiune care creaza un decalaj unghiular de miscare a distribuitorului fata de pinionul cremalierei ca sa apuce sa se deschida progresiv pentru o asistare progresiva: direction37.jpg ( Size: 77.48k ) Number of downloads: 443 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
4x4 |
![]()
Post
#9878
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Proaspat culeasa
QUOTE(buty_76 @ 5 May 2012, 04:11) In schimb... cu toate ca e 4 dimineata.... citesc contrariat "dialogul" dintre 2 useri sau mai bine zis replicile.... asa ca intreb si eu, ca un habarnist ce sunt (poate bag la cap pe viitor si o trec la rubrica de cultura generala ![]() Stimatilor... exista motoare cu 6 cilindrin in V? Intreb, nu dau cu parul, asa mai aflu si eu lucruri noi si nu mai citesc doar replici acide pe topicul altui coleg forumist.... dar pana acum stiam ca motorul cu 4 este in linie... 5 parca era in stea (boxer) iar V-urile incep abia de la 8. (8-10-12...) Multumesc ptr eventualele raspunsuri. In felul asta poate ne intoarcem la "buchiseala" domnului Marian in jurul masinii ![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#9879
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Saispe, omul a intrebat niste chestii. Chiar daca sunt intrebari de gradinita, nus' ce vezi tu de bula.
De bula sunt afirmatii clare, sustinute cu insistenta. Gen balast pentru halogen. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#9880
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.635 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Sterge citatul ca nu e de bula...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#9881
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
QUOTE(klaus @ 4 May 2012, 23:01) Deci da, am inteles ca e directie hidraulica asistata mecanic. ![]() O zic si baietii de la VW: uleiul care se deplaseaza de la pompa prin distribuitor (nu prin pinion) Klaus, ma bucur ca la VW din Bucuresti lucreaza tehnicieni care nu numai sunt Inginieri Industriali iar chiar Experti Industriali (adica poate sa semneze expertize pentru tribunalelor), care au absolvit cursuri de specialitate in domeniu de directie servoasistate si are 26 de ani de experienta in reconditionarea lor. Voi trimite CVul meu ![]() Ce tine de pinionul v-am scris de multe ori pinionul (ca in servodirectie se numeste distribuitor) asa ca... dar ma bucur ca ati citit cu atata atentie si va dau dreptate: forma corecta este pinionul (ca in servodirectie se numeste distribuitorul), nu doar pinionul. Va explic inca o data ![]() Ex: nu stiu daca ati condus vreodata un autovehicul cu pompa care nu produce un flux (l/s) suficent de ulei: volanul merge pe "trepte" deorece piston nu se "incarca" curespunzator cu rotatia volanului si efortul trebuie compensat de la "forta musculara" al soferului cand distribuitorul ajunge la capat de cursa unghiulara. Daca sunteti interesat de argumente eu stiu ca nu sunt un bun inviatator dar, cred, la Bucuresti exista o facultate de Inginieria Auto. Acolo s-ar putea sa inviatati cum se calcoleaza repartizarea de forte la un sistem de directie. This post has been edited by MEDES CALAN: 5 May 2012, 15:09 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
Markos |
![]()
Post
#9882
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#9883
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
Cred ca, potrivit conditia mea de italian, scriu cat de cat de bine in limba Romana...
|
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
Shush |
![]()
Post
#9884
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#9885
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
@shush
nu cred ca trebuie sa va fie frica, si eu am un Passat 2008... problemele cu lock-up sunt foarte foarte foarte rare de intalnit (intradevar cu sistemele hidraulice fost si mai rare). Exista, asta e clar, dar trebuie un adevarat ghinion sa o intalniti pe masina D_vs. Singura sugestie care poate sa va dau este sa verificati periodic burdufele: daca se rupe cremaliera rugineste si o caseta servoelectrica noua este extraordinar de scumpa! If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? ![]() This post has been edited by MEDES CALAN: 5 May 2012, 15:32 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
maho |
![]()
Post
#9886
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ady77 |
![]()
Post
#9887
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Markos |
![]()
Post
#9888
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Eh, acum 5-6 ani eram varză...
Voință să fie. This post has been edited by Markos: 5 May 2012, 15:51 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
ady77 |
![]()
Post
#9889
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
radian |
![]()
Post
#9890
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Italian de Calan?
![]() Medes, vezi ca la circa 60 km de Calan exista o comunitate de cateva zeci de itallieni (Merisor - Banita) ai caror stramosi s-au stabilit acolo cu vreo 150 de ani in urma. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
klaus |
![]()
Post
#9891
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MEDES CALAN @ 5 May 2012, 16:01) Ce tine de pinionul v-am scris de multe ori pinionul (ca in servodirectie se numeste distribuitor) asa ca... dar ma bucur ca ati citit cu atata atentie si va dau dreptate: forma corecta este pinionul (ca in servodirectie se numeste distribuitorul), nu doar pinionul. Dupa parerea mea umila de economist fara specializari de 26 de ani in directii, pinionul exista si la directii asistate, si la directii neasistate. In limba romana pinion inseamna roata dintata din angrenaj. Distribuitor inseamna altceva. Iar in cazul directiei asistate pinionul, ca roata dintata, exista in continuare; la el se adauga un distribuitor de ulei care distribuie uleiul de o parte se de alta a unui piston. Acuma oi fi eu economist si-mi lipseste pregatirea tehnica necesara ca sa inteleg ca pinion (roata dintata) = distribuitor (rotativ cu canale). Oi fi eu prea tampit sa inteleg acest lucru, pregatirea mea de economist limitandu-mi gradul de intelegere a mecanismelor casetelor de directie. Da' si daca am dreptate... QUOTE(MEDES CALAN @ 5 May 2012, 16:01) Va explic inca o data La naiba, eu credeam ca acel cuplu de forta (produs de sofer prin rotirea volanului cu o forta) se transmite 100% tot timpul (cu unele mici pierderi, inerente unui sistem mecanic cu frecare, plus ceva pierderi pe deformarea axului de torsiune), doar ca in cazul directiei asistate el reprezinta mult mai putin decat cuplul real necesar pentru miscarea cremalierei, pentru ca diferenta de cuplu este produsa de pompa de servo si pistonul actionat de ea, care e solidar cu cremaliera. Nu-mi dau seama cu pregatirea mea de economist unde s-ar duce cuplul de forta aplicat de sofer, daca nu la cremaliera, unde ar fi diferenta aia pana la 100%.![]() Plus de asta, nu stiu ce inseamna pentru cei cu pregatire tehnica speciala "deformarea plastica", insa la economisti deformarea plastica este fara revenire, e cum s-ar zice definitiva. Aia care e cu revenire noi economistii o numim "deformare elastica". Daca bara de torsiune ar suferi de fiecare data la bracaj maxim o deformare plastica, cred eu ca ar cam deveni usor stramba. Parerea mea de economist. QUOTE(MEDES CALAN @ 5 May 2012, 16:01) Va multumesc foarte mult pentru timpul acordat mie intru luminarea mea suplimentara in tainele tehnicii. Motiv pentru care am sa profit de bunavointa dvs. si v-as intreba, daca la caseta cu servo hidraulic pinionul mecanic de pe cremaliera e doar pentru situatii de nefunctionare a sistemului hidraulic, iar in rest sistemul hidraulic face toata treaba sistemului de directie, cum face acest sistem hidraulic oprirea cremalierei atunci cand se roteste volanul, sa spunem, doar jumatate de tura? Ce egalizeaza presiunile de ulei de o parte si de alta a pistonului de se opreste deplasarea cremalierei la jumatate (ma rog, de fapt e cca. la sfert de cursa ), doar prin utlizarea sistemului hidraulic (ca spuneti ca ala mecanic, respectiv pinionul pe cremaliera, nu are influenta), fara opritor mecanic (respectiv oprirea rotatiei pinionului pe cremaliera)? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marius97fer |
![]()
Post
#9892
|
![]() Membru cu IQ :) Group: Members Posts: 208 Joined: 12 October 06 ![]() |
Ce mult timp liber au unii
![]() |
--------------------
Opel / Rover
Astra / 25
2000 / 2001 hecibec nu sunt inteligent
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#9893
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
Cea de Economist este o profesiune deosebita: eu nu m-as bagat in discutie cu un economist asupra cum se calculeaza taxelor
![]() Dar facem un alt examplu: punem o servodirectie pe banc de probat asa cum arata pozele atasate si luam in considerare doua situatii diferite: 1) Servodirectie nu este conectata la sistem hidraulic (si cilindru este gol). Cuplu produs de la patent aplicata la distribuitor nu este suficient sa produca nici o miscare de la cremaliera, adica sa invinga resistente mecanice; 2) Servodirectie este conectata la sistem Hidraulic si pompa de asistenta este pusa in functiune: distribuitorul roteste si sub influenta de un cuplu minim deorece aceast cuplu este suficent sa produca o deformatie elastica (va urez sa nu mai incepeti o discutie asupra un tema care cunosteti bine in o limba care nu cunosteti asa de bine dece greselile ortografice se aduna si daca cititi de mai multe ori) de la bara de torsiune (ceea ce inseamna o rotatie de la parte superioara al distribuitorului fata de partea inferioara, ceea ce are frept efect de deschiderea supapelor), uleiul trece in camara respectiva al cilindrului de asistenta si axul se misca. In cele doua cazuri resoective de aspura se poate sustine ca forta produsa de la uleiul in presiune asupra suprafata pistonului este numai o asistenta la miscarea lui sau este ceea care produce miscarea lui? Attached thumbnail(s) servo_pe_banc_de_proba.JPG ( Size: 68.76k ) Number of downloads: 256 servo_cu_patent.JPG ( Size: 195.8k ) Number of downloads: 263 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
Markos |
![]()
Post
#9894
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Ce volane-s alea din prima poză? Ceva de bemveu cu butoane n-ai?
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
zanzie |
![]()
Post
#9895
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(klaus @ 6 May 2012, 00:15) v-as intreba, daca la caseta cu servo hidraulic pinionul mecanic de pe cremaliera e doar pentru situatii de nefunctionare a sistemului hidraulic, Absolut, mai intrebi?!? ![]() |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Marty |
![]()
Post
#9896
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
MEDES CALAN |
![]()
Post
#9897
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 21 September 07 From: Calan ![]() |
QUOTE(ady77 @ 5 May 2012, 15:50) Nu cunosc pe D_ul Markos dar, daca a inviatat o limba straiina asa de bine ca poate sa scrie impecabil, are toata stima mea. Eu, din pacat, nu locuesc stabil in Romania dar vin numai cand trebuie finalizat un stoc de marfa pentru export (control de calitate, de cicluri de productie si nebuniile din astea), adica nu stau in Romania mai mult de 4 lune pe an. Cine stie, poate ca peste 5/6 ani si eu am inviata sa scriu impecabil in limba romana... sau poate ca am facut 6 la Superenalotto si m-am mutat la Tahiti ![]() <span class='edit'>6 May 2012, 15:25:</span> Cred ca sunt volanuri de la Fiat, dar sincer nu m-am pus problema niciodata: noi le folosim numai la banc de proba (daca va uitati bine au un sistem de prindere "rapida" cu doua sruburi in loc de coloana de directie obisnuita). daca va trebuie un volan pentru un BMW mai bine sa apelati da un parc de dezmembrari, pentruca noi nu vindem asa ceva. This post has been edited by MEDES CALAN: 6 May 2012, 15:28 |
--------------------
dacia
logan
2006 1.4
|
|
cdadan |
![]()
Post
#9898
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Markos |
![]()
Post
#9899
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Bă, ești turc?! Marș la dezmembrări!
![]() This post has been edited by Markos: 6 May 2012, 16:15 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
cdadan |
![]()
Post
#9900
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am intrebat la Deva, astept un raspuns.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 18:58 |