Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri
![]() ![]() ![]() |
Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri
tavi_ro |
![]()
Post
#1051
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|||
dacian ms |
![]()
Post
#1052
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 April 13 ![]() |
QUOTE(tavi_ro @ 3 Feb 2014, 20:31) De ce nu incerci un stepway chiar cu motorizare benzina? E mult mai aerodinamica, consum mult mai bun ? Pentru ca imi place Duster-ul. Sincer inca sunt drogat de placerea de a-l conduce. Nu are scaune ca "fosta" nu are multe dotari (doar cele necesare) dar imi place sa pornesc la drum cu el. In legatura cu genunchiul si consola centrala: eu am 178 si nu am aceasta problema pe care stiu ca tu o ai. Oare nu din cauza ca scaunul e reglat pe pozitia cea mai de jos? La ridicarea scaunului pe mijloc sau sus picioarele intra mai bine sub volan. This post has been edited by dacian ms: 3 Feb 2014, 19:42 |
--------------------
Dacia Duster 1.6 16V
Laureate
2012
- MS 11 FJS
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1053
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
He, he, si eu am fix 1.79, si aproape 90Kg. Dar mie imi place ca scaunul sa fie sus de tot. La passat nu vedeam nici capota motorului asa ca apreciez din plin pozitia inalta. Din pacate taietura aia din bord imi vine exact in mijlocul rotulei. NU imi pare prea bine sa ma doara piciorul dupa ce ma dau jos din masina.
Motivul pentru care am duster....Exact cum zis isi tu, pentru ca IMI PLACE. In ciuda dezavantajelor care le-am expus de atatea ori. Totusi daca mai multi ar fi ca noi poate ca Dacia ar rezolva macar o parte din "doleante". Daca toata lumea "canta" dusterul ca e masina mileniumului toti au de pierdut. Masina poate fi mult mai buna la acelas pret. PS: Dupa aproape 2 ani de cand am facut petitia cu schimbarea gratuita a injectoarelor de la passat, VW a fact recall cu schimbare gratuita a injectoarelor in ROMANIA !!! Dupa 3 luni de la vanzarea masinii am fost chemat in service...Deci se poate inclusiv la firme mari. Sper din toata inima ca Dusterul sa urce tot mai sus, sa il faca mai confortabil, mai sigur, mai placut decat la ora actuala. Face-liftul e un inceput promitator. "Alo" Dacia mai redu preturile la piese ce dam de naiba ![]() PPS: Dieselul si aerodinamica masinii stabilesc consumul. Cuplul participa la relaxarea in conducere la un consum rezonabil. Benzinarul contribuie la psihic si fiabilitate. Uneori si la buzunar. Parerea mea. Dacian, referitor la DCI, lasa sa treaca 5-6 ani si 100 mii km si apoi te hotarasti (atentie si la FAP). Am un amic patron la o firma, acu ceva timp radea de mine si de problemele cu injectoarele de la passat. ERA!!! foarte multumit de masina lui made in Renault DCI....l-am intrebat intr-o zi cum ii merge masina, zambea si mi-a zis ca e in service pentru probleme la motor....asa ca...niciodata nu stii "de unde sare iepurele, sau ma rog injectorul,pompa, etc...). This post has been edited by tavi_ro: 3 Feb 2014, 20:50 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1054
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1055
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 3 Feb 2014, 21:27) Consuma mai mult cu cel putin 3.5l decat orice alt SUV cu greutate mai mare si motor mai mare. Pe benzina evident. Si in 4x4. Crezi ca e o noutate ? Tocmai un posesor de mitzu imi admira consumul de la duster, (ala de 15.5). Avand in vedere ca agregatul lui diesel consuma tot 15 ma simt mandru ca la acest capitol sunt in aceeasi categorie cu Mitsubishi. Ca avea motor de 3l (afumatoare) nu se pune, sac ![]() Oricum in ciuda unor nemultumiri mai mici sau mai mari sunt fericit ca am un motor aspirat care nu are turbine, pompe de inalta, bujii incandescente, filtru de particule, volanta dubla masa...e suficient? Prefer 12.5 decat cele enumerate mai devreme....capisci ? Lasa motoarele turbo benzina ca nu tine.. In off-road ceva mai dur cred ca am ajuns la 30%, si mi se "falfaie"....Traiasca benzina in care ne-am nascut ![]() This post has been edited by tavi_ro: 3 Feb 2014, 22:41 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1056
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce motor pe benzina foloseste asa ceva?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1057
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
De un Tce ce zici ? O turbinuta mica pe acolo nu se pune la socoteala ? Aia merge doar cu 98 in sus? Ca nu sunt prea sigur...Parca are si intercooler ? Si un consum redus cica...Aaaa, uleiuri speciale pt turbo?
Unde sunt motoarele aspirate, simple si fiabile de acu ceva ani ? @IRONICK crezi ca mai conteaza consumul cand iti pica 1-2 injectoare de 50 mil bucata? Sau la benzina cand pica motorasul ala pas cu pas (clapeta lu' peste prajit") si care e 12 mil din ce am inteles ? Unde e carburatorul legat cu sfoara de altadata ???? Ala avea 3 lulele, un "cui pontou", un plutitor, o clapeta mecanica, si ceva jigloare. Alta viata nu rahaturile astea electrice-elcectronice. Si o membrana pentru avansul vacuumatic pe delcou parca. Din pacate de atunci au aparut si o gramada de indivizi binevoitori care sa iti "bage tulumba in partea dorsala" aka toba de esapament si sa declare ca nu corespund "gazele".... This post has been edited by tavi_ro: 3 Feb 2014, 22:58 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#1058
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Între timp s-au mai deșteptat și producătorii, trebuie să mănânce o pâine și Service-urile, dar și întreg lanțul trofic de furnizori de componente!
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1059
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Motoarele cu carburator si jicloare nu mai pot asigura normele de poluare cerute in prezent.
In plus eu imi aduc aminte ca pe cat de simplu era un motor de dacie clasic, pe atat de multe probleme avea. Tot timpul trebuia ba sa desfunzi jiclorul de ralanti, ba sa reglezi platina, ba sa cureti capacul delco ca facea condens. La motoarele moderne ai scapat de aceste mici probleme agasante, consumul a scazut, performantele au crescut. Probabil viitorul apartine motoarelor turbo cu benzina. Consuma putin, au performante bune, polueaza mai putin, sunt mai simple decat cele diesel. In plus au si taxe mai mici, avand capacitati cilindrice mai mici decat un motor aspirat de aceeasi putere. This post has been edited by paul_p: 4 Feb 2014, 01:37 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#1060
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Ai uitat de motoarele cu auto-aprindere pe benzină…
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1061
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Gazolinas rules
![]() |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1062
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Eeeee, se pare ca vremurile s-au schimbat in domeniul motoarelor. Conform "specialistilor" o refacere COMPLETA de motor (diesel
![]() Si distributia ca sa fim corecti. Asta dupa ce ai mers fara ulei cu el ca sa inteleaga toti despre ce e vorba in propozitie. Asa mult a avansat tehnologia de a mancat pisica biele, pistoane, segmenti, bolturi pistoane, camasi pistoane (astea nu sunt sigur ca mai sunt), ax cu came, vibrochen (cam astea interactioneaza cu uleiul nu?). Si multe alte componente. Unde as putea sa apelez si eu la o refacere atat de completa a unui motor (de duster) ? E doar o gluma......ce de specialisti "e domne" in ziua de azi ![]() PS: E complicata rectificarea vibrochen-ului, trebuie ceva mai mult de o pila. Si se schimba parca??? toti cuzinetii pe cota1. Nu asa era RK-ul la dacia? Of ce a avansat tehnologia...si eu nu stiam. PS: Of am uitat citatul..."Atentie MAXIMA!!! Ai un motor refacut complet! Asta inseamna un rodaj mai ceva ca la prima utilizare trecuta in carte.".... Incheiat citatul. Stimabile "mai tii mult cu ursu" ?......aici se intelege continuarea..... Acu' serios, dupa ce mergi cu un motor fara ulei din cauza greselii fabricantului, dupa mintea mea ar fi trebuit sa schimbe tot, poate mai putin blocul motor. Sau cu totul!!!! This post has been edited by tavi_ro: 7 Feb 2014, 21:15 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#1063
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Citit la sursă, distrat de cei care "țin cu ursu" (penibili pe de-a dreptul), întristat pentru cei care au dat o sumă frumușică pe mașină și care în locul unui motor de 2 ani au acum un motor cu diverse transplanturi prin el!
Chiar îmi pare rău și nici nu vreau să mă gândesc, cât de frustrant este pentru proprietari! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1064
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
hehe, nu stiu si nici nu ma intereseaza pe unde lecturati voi, dar se pare ca previziunile mele se adeveresc una dupa alta ....
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by IRONICK: 8 Feb 2014, 03:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Iszy |
![]()
Post
#1065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
Perversi dar pervesi pina la singe.
Tavi te rog sa citezi sursa de unde te-ai inspirat. Plus ca io pe forumduster.ro nu am pomenit nimic de camasi si cilindrii. Rectificarea, pour les connaiseurs, se face cu masina de rectificat. Referitor la ' suma frumusica ' - am fi dat o suma mai putin frumusica dar nu a fost sa fie. Eu as fi preferat o masina noua pe gratis, poate si cu o canistra de combustibil cadou...dar nu a fost sa fie. Avind ' renumeratia mica, dupa buget ' , noi ' penibilii ' am ales cit ne-am permis. Nici vorba de Toyoooooooooooooooooooota si Suuuuuuuuuuuuuuuuuzuki ca nu am avut de unde. Asta nu vor sa o spuna ( recunoasca ) multi, ashe ca am fost mai modesti ' dupa port si grai ' multumindu-ne cu aceasta oferta si renuntind la depozitele de gunoi ale Europei. Asta este adevarul . |
--------------------
Dacia
DUSTER 1,5 DCi 110 HP 4 x 4
2012/Laureate ' Intilnirea - un inceput; a ramine impreuna - un avans; a conlucra - un succes ' (Henry Ford)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1066
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1067
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
@Iszy scuze nu era vorba de tine si nici de ce ai postat tu. Intamplator stiu bine (stiam) din ce se compune un motor deoarece acu 20 de ani schimbam setul motor in balcon. Plus reglajele de rigoare. Dacia mea veche nu a vazut niciodata service-ul. Mai tii minte ce combustil foloseam la batrana dacie ? Si cum se spargeau fustele de la pistoane ? Si cum facea auto-aprindere din cauza "distilatului" din rezervor ?
La fel de bine stiu si efectele lipsei de ulei sau a presiunii scazute din rampa. Din cauza asta a trebuit sa rectific vibrochenul, si sa trec pe cota 1. Bineinteles ca am schimbat complet setul de cuzineti. Si am pus o pompa cu debit marit. Stii de ce intra ulei in camera de ardere ? Acum s-au mai facut modificari in motor de genul renuntat la camasi pistoane (proasta idee) daca nu gresesc. LA o problema grava se alezeaza/honuieste blocul motor si se schimba segmentii...aici se poate sa ma insel, nu mai stiu noile tehnologii. In 2010 daca tii minte din cauza unor cuzineti gresiti dacia a schimbat complet motoarele afectate. Adica au pus motoare noi ca sa detaliez cuvantul "COMPLET". Acum cand se pune problema sa mute complet fabricatia in Maroc schimba 3 lulele la un fapt atat de grav, adica sa mergi fara ulei in motor. In mod normal , daca mai e ceva normal in tara asta, o asociatie care se bate cu pumnul in piept ca apara interesele proprietarilor de dustere ar fi trebuit imediat sa ia masuri, sa ceara explicatii suplimentare la dacia, si la urma urmei sa ceara sa schimbe motorul cu totul. Faptul ca au aprobat tacit o reparatie constand din "cele 3 lulele" nu mi se pare corect. Chiar mai mult, sa faci si afirmatii complet eronate de genul din citat e penibil....aici se poate completa cu un limbaj mai putin decent... Daca tu esti de acord cu o reparatie cu 3 cuzineti si cateva garnituri la un motor in garantie care a mers fara ulei chiar imi pare rau. Si sa mai vin si eu , Tavi, sa iti zic, "Atentie MAXIMA!!! Ai un motor refacut complet! Asta inseamna un rodaj mai ceva ca la prima utilizare trecuta in carte." Te simti bine nu ? In loc de asta eu zic!!!! Asta seamana a "CARPACEALA" si o lipsa de respect fata de posesorul masini. Si o lipsa de respect (ca sa nu ii zic bataie de joc) fata de tine ca membru al unui forum . Punct. Aici mai fac o completare. Faptul ca au schimbat cuzinetii (o parte) inseamna ca motorul a fost afectat destul de serios !! Ce mi se pare ingrijorator e faptul ca motorul a fost afectat fara ca martorul de ulei sa fie aprins. (Proprietarul afirma ca a gasit ulei sub masina dimineata, si nu a pornit motorul). Sau din alte afirmatii ca motorul este compromis deja in momentul in care martorul de ulei se aprinde.... PS: Oare de ce crezi ca am plecat de pe forumul ala ? Din cauza colegilor de forum sau a unor "persoane cumsecade" care nu le convine adevarul ? @Iszy unde vezi tu perversitate ? Pari un om normal, patron de firma care isi vede interesul mai presus de balariile unora ? Te simti obligat sa aperi afacerile asociatiilor nonprofit (hac, aici m-am inecat) ? Cand intrii pe "sorcova" aia plina de reclame chiar nu iti spune nimic ? Sau ce iti ruleaza in calculator prin spatele imaginilor frumos colorate ? 7 trackers iti spune ceva ? This post has been edited by tavi_ro: 8 Feb 2014, 14:05 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#1068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Iszy @ 8 Feb 2014, 00:07) Referitor la ' suma frumusica ' - am fi dat o suma mai putin frumusica dar nu a fost sa fie. Eu as fi preferat o masina noua pe gratis, poate si cu o canistra de combustibil cadou...dar nu a fost sa fie. Avind ' renumeratia mica, dupa buget ' , noi ' penibilii ' am ales cit ne-am permis. Nici vorba de Toyoooooooooooooooooooota si Suuuuuuuuuuuuuuuuuzuki ca nu am avut de unde. Asta nu vor sa o spuna ( recunoasca ) multi, ashe ca am fost mai modesti ' dupa port si grai ' multumindu-ne cu aceasta oferta si renuntind la depozitele de gunoi ale Europei. Asta este adevarul . Dar cine a criticat alegerea celor care și-au cumpărat Duster, că văd că te simți tare ofensat?! Am făcut doar referire la faptul că 17.000 de Euro reprezintă o "sumă frumușică", în schimbul căreia ai pretenția, cât se poate de normală, să primești o mașină fără problemele enumerate pe forumul cu pricina! (și dacă totuși le ai, să fii tratat ca un Client pentru care producătorul cu pricina își dă toată silința, ca defectul apărut să fie rezolvat în cel mai profesionist mod) Dar poate pentru unii, suma vehiculată mai sus nu este atât de relevantă! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1069
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
![]() Astea sunt doar presupuneri, nu putem sti cat era de uzat motorul respectiv, se poate sa se fi incadrat in parametrii. Totusi daca eram eu clientul ceream sa mi se monteze un motor nou sau banii inapoi pentru ca: 1. Daca ramai fara ulei rar scapa motorul. 2. Daca refaci motorul intr-un serice dacia, rar scapa motorul. Nu e vorba de faptul ca a avut loc o defectiune, ci de cum remediaza compania problema, ori cand stiu ca atunci cand a pocnit distributia la skoda compania a montat un motor nou, (fara magarii gen clientul e vinovat, el plateste manopera, noi ii oferim discount la supape daca vrea sa le schimbe si pe alea), de ce as cumpara o dacia? Ca sa aud SF-uri in loc sa am parte de garantie si un pic de respect? Fix chestiile astea ranesc imaginea dacia mult mai mult decat putea rugina din portbagaj. This post has been edited by 4x4: 8 Feb 2014, 15:41 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1070
|
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
i se rupe pwola daciei de imagine
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#1071
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.569 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
QUOTE(4x4 @ 8 Feb 2014, 15:37) ![]() ori cand stiu ca atunci cand a pocnit distributia la skoda compania a montat un motor nou, (fara magarii gen clientul e vinovat, el plateste manopera, noi ii oferim discount la supape daca vrea sa le schimbe si pe alea), de ce as cumpara o dacia? da, cu conditia sa ai absolut toate reviziile la timp(nedepasite nici macar cu o saptamana) si doar in reprezentanta. si cu toate astea au mai fost clienti care, din varii motive, au platit sume cuprinse intre 1700-3400 lei, masini care nu depaseau 40000 de km! |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Iszy |
![]()
Post
#1072
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
Bun sa le luam pe rind:
Acel forum care nu exista dar pentru unii totusi exista. Este o sursa de informatie cu reclame cu tot cu bunele si cu relele ei. La fel cu prezentul site. A spune doar rau si numai rau despre un produs are iz de contra reclama. Asta constat din cele scrise de unii, o ironie perversa subliniata exponential care nu aduce folos nimanui. Acest stil de redactare ii poate face pe cei mai slabi de inger sa paraseasca un forum de exemplu. Ce rost are sa accesez un link unde se repeta in fiecare zi: esti prost, esti prost, esti prost ( aproximativ ) ; despre o actiune, achizitia unui autoturism care ester ireversibila mai ales la achizitia unei masini noi. In cazul unei afaceri particulare este si mai daunator. De asta, cred eu, ai fost cum ai fost de acolo...dar poti sa te reinscrii cind vrei sub alt nume si sa gindesti dublu inainte de a scrie odata. Sincer cazul acesta este al doilea, daca nu ma insel ( daca gresesc corectati-ma ) caz sever de reclamatie fata de marca. Hai sale enumeram sa fie clar! In mare celelalte au fost de genul de ce nu primesc emblema de mercedes la 18 mii! Ori atunci de ce sa improscam marca? O improscam, cu ironie si naduf, daca nu ma insel de mai multi ani...cu ce rezultate, au scazut vinzarile, au crescut vinzarile concurentei datele de la sfirsitul anului 2013 nu arata asta? Atunci cui foloseste? Despre comportamentul celor de la service, cu toata bunavointa treceti foarte usor de ceata generala care acopera acest serviciul in Romania. As putea da exemple cu renume si serviciu prost, la fel de adevarata este si contrara. Faptul ca i se rupe nu stiu ce sau nu i se rupe scris cu naduf la fel nu inteleg cui serveste? De altfel, saptamina trecuta a fost intepat un amic la un service din KOLN cu fenta cu " antigelul trebuie schimbat ", m a intrebat sa urle? Urla...ca la ce-ti foloseste? Sa auzim numai de bine! |
--------------------
Dacia
DUSTER 1,5 DCi 110 HP 4 x 4
2012/Laureate ' Intilnirea - un inceput; a ramine impreuna - un avans; a conlucra - un succes ' (Henry Ford)
|
|
paul_p |
![]()
Post
#1073
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1074
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
@Iszy le bagi pe toate in aceeasi oala.
Una este un forum condus de persoane care au tot interesul sa apara numai partile bune ale dusterului, in caz contrar folosind tot felul de metode mai mult sau mai putin demne de o asociatie/forum care de fapt sunt conduse de aceeasi oameni chiar daca incerca sa lase impresia ca sunt separate. Motivele se subinteleg usor. Si una este denigrarea unei masini/firme. Dusterul asa cum am zis de atatea ori si o repet iar este o masina care IMI PLACE. Asta nu inseamna ca nu are si parti mai putin bune, sau limite in off-road, sau ca e indestructibila. Cert e ca nu imi place sa ma ia nimeni de fraier sau sa incerce sa denatureze advarul. Contul meu pe "sorcova" a fost banat DUPA ce m-am retras de pe el, numai ca istetul de admin sa demonstreze cat de "tare in parcare" e el. Asa ca altul nu am de gand sa imi fac. Ce pot sa zic de o persoana care se lauda ca circula cu 100 in Bucuresti ? Sau ca ramane pieton din cand in cand, bineinteles cu ajutorul "organelor"...No comment... Sa stii ca nu sunt la prima cearta cu adminii de pe forumuri. Totusi ala e primul ban care l-am primit vreodata pe un site/forum. Cand am fost la vw am facut o gramada de "taraboi" pe tema injectoarelor. Inclusiv am reclamat un moderator care dorea sa demonstreze ca injectoarele cu pricina erau foarte bune si fiabile. Am satisfactia ca dupa 2 ani de petitii, certuri, telefoane, precum si OPC-ul, Porsche a facut un recall pentru schimbarea gratuita a injectoarelor. Deci se poate. Acum daca se implicau cei care au probleme cu motoarele si nu ar fi luati in "bascalie"/informati incorect, poate ca motoarele respective ar fi fost schimbate si nu "carpacite". Eu "am gura mare", stiu ca o parte nu apreciaza acest fapt. Despre masina cel putin pana acum merge foarte bine, service-ul excelent. In rest am scris despre masina exact cum gandesc, fara sa incerc sa exagerez cu comentariile referitoare la partile bune sau mai putin bune ale masinii. Sper ca prin comentariile mele, pozitive,negative, dar si ale colegilor de forum, sa determin viitorul cumparator sa evalueze la justa valoare masina si sa nu ia o mare teapa judecand prin prisma reclamelor comerciale, sau prin comentarii denaturate cu bunastiinta. Numai bine ! PS: sa stii ca niciodata nu o sa pup pe nimeni in "cur" indiferent ca e admin sau altceva. Ii stimez si respect pe cei care sunt onesti si cu mult bun simt si le .........celor care mint cu nerusinare, sau care abuzeaza ca "e jmecheri". This post has been edited by tavi_ro: 8 Feb 2014, 23:38 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
jay333 |
![]()
Post
#1075
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Nu stiu exact care a fost supararea ta cu forumduster sau a lor cu tine insa eu unul, pe forumduster, cand am avut ceva de zis negativ la adresa dacia sau masinii, nu mi-a sters nimeni postarile si nu mi-a banat nimeni contul. In alta ordine de idei, daca e sa te ghidezi dupa daciaclub, toate masinile facute sub sigla dacia sunt de rahat (vezi nitel mai sus pe marele confucius copiat la nesfarsit de injinerii de la mioveni si niciodata recunoscut de frantuji si care, daca faci greseala sa-l intrebi ceva concret sau sa-i ceri un sfat, te trimite la plimbare ca-i prea importanta maria sa pentru a se injosi cu un raspuns la obiect si lipsit de sarcasm ieftin); daca te iei dupa "cunoscatorii" de pe forumduster, ai sa constati ca dusterul este a mai tare masina de offroad, mai tare si decat defender (atat de tare incat ajungi sa-ti iei patrol). Pana la urma ramane la latitudinea membrului de forum sau simplului cititor ce e de luat in seama si ce e de pus alaturi de hartia igienica.
Eu unul stiu ca n-am cea mai buna masina, cea mai ieftina, cea mai performanta insa pe mine ma intereseaza numai sa-si faca treaba si sa nu ma coste in plus fata de ce ar trebui sa coste o utilizare normala, in conditiile in care stiam si stiu ce am cumparat (repet, ca am zis si cu alte ocazii: o masina de compromis, buna la toate si fara sa exceleze la nimic). Pana acum ambele criterii au fost indeplinite. Ce zice pixulescu despre dacia in general sau duster in mod special ma cam doare la bascheti. Nu lucrez pentru dacia, nu lucrez pentru vreun forum, n-am niciun avantaj daca iau apararea unuia sau altuia si nici nu-mi scade consumul sau factura la revizie daca catig vreo cearta pe internet. Intru pe ici, pe colo sa aflu ceva nou sau, cum cel mai adesea este cazul, sa ma amuz de indarjirea unora sau altora in a apara ori combate bunastarea capitalistilor fara niciun folos propriu. This post has been edited by jay333: 9 Feb 2014, 17:13 |
--------------------
.
.
.
|
|
Iszy |
![]() ![]()
Post
#1076
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
Fenta cu antigel: la nota de plata se adauga 0,5 l antigel - Complectare antigel. Bineinteles proprietarul nu mai stie, cind a dus masina a fost antigelul la dunga, peste limita sau lipsa. Ei prietenului meu ( SEAT ) in Koln i-au inlocuit antigelul deoarece era cazul...omul s-a vazut cu faptul implinit, cit a fost, ce a fost, de cind a fost cine mai tine minte!
Despre forumuri: Un forum nu este un panou de stiri, pe gratis. Nimic nu este pe gratis de fapt. Un forum este o afacere particulara a cuiva care a avut initiativa a pornit afacerea suporta costurile cu softul, cu gazduirea etc. etc. Bineinteles realizeaza si venituri din reclame in principiu. Pretul reclamelor cred sunt direct legate de vizitatori de numarul zilnic de accesari. In consecinta proprietarul are o politica prorie in privinta postarilor si a postatorilor. Pe scurt face ce vrea. Fiecare forum are un regulament intern care trebuie respectat de cei care posteaza. Pe scurt regulile le face proprietarul, poti sa ai tu dreptate intr-o mina, ca in cealalta nu ai nimic in timp ce proprietarul poate sa te dea afara daca el vrea. Daca nu ii respecti doleantele. De acea spuneam ca are tot interesul ca participantii sa gaseasca idei pozitive care sa-i atraga din nou in accesare. Nu ... Restul; cu spunem ce vrem, postam ce vrem, suntem liberi...este o pura inchipuire! Cui nu-i place sau se crede mai...nu are decit sa initieze un forum personal.,..internetul suporta orice. Am ramas deschis la idea de a face impreuna un tabel cu defectiunile majore constatate la Duster pe forumuri de la aparitie...ine apropiem, cred de jumate milion fabricate si vindute! |
--------------------
Dacia
DUSTER 1,5 DCi 110 HP 4 x 4
2012/Laureate ' Intilnirea - un inceput; a ramine impreuna - un avans; a conlucra - un succes ' (Henry Ford)
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1077
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Multumesc Jay. Ca intotdeauna apreciez sfaturile si postarile tale.
@Iszy, forumurile "traiesc" prin participantii la ele. Forumul pe care il apreciezi tu atat de mult a fost facut pentru a castiga bani si pentru a fi vandut. Si nu de dragul participantilor la el. Probabil ca din cauza asta ajutorul dat membrilor actuali e atat de "interesat"!! Pe data de 21 jun 2010 a fost scos la licitatie pe net pentru suma de 100 euro, pret de plecare, cu un venit la acea vreme de "profit adsense: 0.4- 1 EUR pe zi". Este mesajul proprietarului (acelas ca si acum) la acea vreme. Nu am nimic cu el in mod special. Faptul ca adminul a sters ultimile posturi deoarece nu putea justifica o banare cinstita, dar si afirmatiile ca i-am injurat au reusit sa ma scoata din sarite. Eu sunt o fire cinstita si directa. Toate au fost bune si frumoase pana cand am inceput sa critic anumite aspecte ale masinii. Coroborat cu ideile mele de a raspunde efectiv la intrebarile postate in diferite topicuri mai mult sau mai putin off-topic a dus la "incordarea" relatiilor, pana la decizia mea de a parasi forumul. Ulterior vad ca s-a relaxat politica forumului prin mutarea diverselor posturi (off-topic) in topicurile reprezentative. La vremea respectiva a fost un bun pretext pentru admin pentru a contracara criticile mele. Ulterior am facut ceva "sapaturi" sa vad cu ce personlitati am avut cinstea sa le cunosc. Politetea ma obliga sa nu le fac o caracterizare asa cum "vad" eu realitatea, mai ales intr-o arie publica. Va las "placerea" de a descoperi singuri ce pot respectivele persoane cu prilejul intalnirilor, ocazie de care profit sa va urez distractie placuta. Daca eu te invit pe tine la un pahar de vin si tu faci afirmatia ca firma producatoare nu mai e ce a fost altadata ar trebui sa te alerg cu bata, sau sa te dau in suturi afara ? Si eventual sa incep sa strig ca m-ai injurat cu afirmatia ta ? Eu nu cred asa ceva. Asa sunt si unele forumuri, intai te invita si apoi te dau afara in suturi. Asta daca nu pleci tu de sila mai devreme. Revenind la duster, pe masura ce trece timpul constat probleme din ce in ce mai multe, condens in faruri (am si eu), probleme cu pornirea la diesel, reparatii de slaba calitate, si multe altele. Imi permit sa il citez pe Jay si sunt total de acord! Citat "Eu unul stiu ca n-am cea mai buna masina, cea mai ieftina, cea mai performanta insa pe mine ma intereseaza numai sa-si faca treaba si sa nu ma coste in plus fata de ce ar trebui sa coste o utilizare normala, in conditiile in care stiam si stiu ce am cumparat (repet, ca am zis si cu alte ocazii: o masina de compromis, buna la toate si fara sa exceleze la nimic). Pana acum ambele criterii au fost indeplinite." Incheiat citatul. @Iszy, "Restul; cu spunem ce vrem, postam ce vrem, suntem liberi...este o pura inchipuire!" Ar trebui sa inteleg ca trebuie sa postez doar ce vrea adminu ca nu cumva sa ii scada profitul din pubicitate sau addsense ? Ala nu mai e forum e Dictatura dupa cum zicea un admin de pe acest forum. This post has been edited by tavi_ro: 9 Feb 2014, 20:44 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
Iszy |
![]()
Post
#1078
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 17 April 10 From: Cluj ![]() |
Ar trebui sa inteleg ca trebuie sa postez doar ce vrea adminu ca nu cumva sa ii scada profitul din pubicitate sau addsense ?
Da ai compus scurt si la obiect. Repet este proprietatea lui. El face regulile. Daca ar fi proprietatea ta TU ai face regulile. |
--------------------
Dacia
DUSTER 1,5 DCi 110 HP 4 x 4
2012/Laureate ' Intilnirea - un inceput; a ramine impreuna - un avans; a conlucra - un succes ' (Henry Ford)
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#1079
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Mda, mi-am luat o mare teapa. Incet incet ne intoarcem la "Sclava Isaura".
Totusi pe vremea cand aveam un forum in dotare nu mi-a trecut prin minte sa scot bani din el. Investitiile in hosting sunt minore. In fine sper ca nu pe toate forumurile de azi sa te simti sclav pe plantatie. Eu cel putin pe cele care sunt acum nu simt acest aceasta "senzatie". Pentru mine un forum va ramane intodeauna un loc in care sa te simti bine, un loc in care sa vorbesti liber cu alti participanti la el, bineinteles in limitele bunului simt. Si fara ca adminii sa iti sufle in ceafa sau eventual sa faca misto de tine mai ales cand esti suparat. Sau sa incerce sa iti impuna cu forta ideile lor. Sau sa te trimita la "colt" cand mai postezi uneori aiurea. Pur si simplu mesajul se poate sterge sau muta fara sa il ironizezi pe cel care a "gresit". In fine "my bad". This post has been edited by tavi_ro: 10 Feb 2014, 10:15 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
adailton_ms |
![]()
Post
#1080
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 19 April 13 From: Targu-Mures ![]() |
Hai sa ne intalnim si cei care scriem aici, intr-un loc?
Asa pe nepusa masa, intr-un loc frumos, bem un ceai, o slanina fripta. Intr-o zi oarecare... In alta ordine de idei, daca chiar mi se strica dupa 100.000 km, asta este....o reparam noi cumva. Pe mine masina asta m-a dus peste tot. Eu nu o judec ca pe un obiect, poate gresesc, dar are si nume, ...ma gandesc, daca nu o bag in garaj, poate ii este frig ![]() Da stiu, o sa radeti dar face parte din familia mea, asa ca daca se strica o sa o repar. Eu sunt foarte multumit de masina. Multumirea vine din faptul ca am pliat-o perfect pe stilul meu de viata, ea a raspuns pana acum solicitarilor, asa ca simbioza e buna. In momentul in care se va strica, o voi duce la "doftor". Bolile sunt "scumpe" in ziua de azi, dar cu rabdare trecem si "Prutul"...inca odata! @TAVI eu am vandut Logan-ul pentru ca nu avea aer conditionat. Ai dreptate! |
--------------------
Dacia
Duster
2011
- MS10JHF .....de meserie...calator....
"Hai Fetito!"-Ioan Dicezare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 19:19 |