DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

67 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Duster sau mai bine alta masina, povesti, povestiri, pareri, ganduri

tavi_ro
post 31 Jan 2013, 19:19
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




@IRONICK, ce nu am dreptate ? Sunt o gramada care supraestimeaza calitatile masinii si trebuie sa scoata banutii pentru reparatii. Nici macar dacia nu vrea sa auda de garantie. Am si eu o mare curiozitate, in cazul in care particip la o "invitatie" de off-road si imi stric masina, cine plateste pagubele? OPC-ul ? Ca ma "gadila" si pe mine ideea dar ...sunt cam sceptic. .....

This post has been edited by tavi_ro: 31 Jan 2013, 19:38


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 31 Jan 2013, 20:15
Post #572


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




suzuki.jpg ( Size: 116.79k ) Number of downloads: 1506


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jay333
post 1 Feb 2013, 09:28
Post #573


Membru autentic


Group: Members
Posts: 979
Joined: 25 June 07




Tavi, pari un om cu capul pe umeri care poate sa faca diferenta intre ce e normal/real si basinile unor de cred ca dusterul e mai tare decat Defender.
Referitor la marketing, daca ai avea Audi, ai face si tu ce-ti prezinta reclama de mai jos?
https://www.youtube.com/watch?v=25u80sQkkkM
Sau Defender?
https://www.youtube.com/watch?v=oDuxlVxvq5I
Ca sa nu mai zic de reclama de la LC:
https://www.youtube.com/watch?v=O_3O-7cuVyY
Marketingul Dacia o zice el ca-i off-roader veritabil da' parca n-am vazut clip publicitar care sa te indemne la rock crowling.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 1 Feb 2013, 10:18
Post #574


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Dusterul la pretul lui nu e cea mai buna masina la nici un capitol.
- la offroad in banii lui e : niva, suzuki, etc
- la confort, dotari - berlinele
- la spatiu interior - break-urile

In schimb e un compromis care face decent din toate cate ceva pentru acea categorie de pret.

Sunt masini mult mai bune la toate capitolele dar pretul e pe masura.

Mie imi place asa cum e.


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Feb 2013, 11:49
Post #575


-


Group: Members
Posts: 22.704
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(tavi_ro @ 31 Jan 2013, 19:19)
@IRONICK, ce nu am dreptate ? Sunt o gramada care supraestimeaza calitatile masinii si trebuie sa scoata banutii pentru reparatii. Nici macar dacia nu vrea sa auda de garantie. Am si eu o mare curiozitate, in cazul in care particip la o "invitatie" de off-road si imi stric masina, cine plateste pagubele? OPC-ul ? Ca ma "gadila" si pe mine ideea dar ...sunt cam sceptic. .....
*
Nu te-am contrazis. Usor-usor se confirma niste discutii de la lansare.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 1 Feb 2013, 14:29
Post #576


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Pentru aventuri off-road adevărate și ceva viteză recomand…Bowler Wild Cat. Înghite multe. Bani, de asemenea.


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 1 Feb 2013, 14:32
Post #577


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




@ jay - bestialeee reclamele acelea .... SF clar !!! biggrin.gif

f imp sa ne cunoastem limitele ...


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 1 Feb 2013, 17:55
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




QUOTE(jay333 @ 1 Feb 2013, 09:28)
Tavi, pari un om cu capul pe umeri care poate sa faca diferenta intre ce e normal/real si basinile unor de cred ca dusterul e mai tare decat Defender.

Ai perfecta dreptate, eu ma port frumos cu masina ( am vazut ca si tu ai o deosebita grija fata de masina ), si in nici un caz nu am de gand sa o fortez pana ii pica ambreiajul sau sa ii tai cauciucurile prin off-road-uri cum am vazut ca se mai poarta. Tentatia e mare si pici usor in plasa, din pacate m-am prins cam tarziu ca unii apeleaza la orice pentru a impresiona fraierii ca mine ca sa creasca o cota de piata (la ultima licitatie era cam praf si miloaga cat casa). In momentul in care "faci gat" esti "indepartat" rapid ca pui in pericol afacerea. Faptul ca baga la greu bani pentru distractia cu off-road-ul e ascunsa cu grija. La suprafata apar niste clipuri cu adevarat impresionante, si niste comentarii pe masura. Sunt sigur ca multi or sa isi dea seama in curand despre realitate, unii zambind cam printre dinti au inceput deja sa mai scoata cate ceva la suprafata......altii care nu sunt asa calmi ca mine poate or scoata si altceva sa mai redreseze un pic adevarul....ca iar se poarta....
Revenind la colegul meu, a fost azi in service, s-a facut verificarea pe calculator si bineinteles toate sunt perfecte. Nu exista remediu pentru faptul ca masina porneste cand vrea ea si nu cand vrea posesorul. (@IRONIK aici e domeniul tau smile.gif ) Totusi se pare ca prin martie daca am inteles eu bine apare un update de software care rezolva problema cu pornirea dar si problema mea cu variatiile de turatie (conform afirmatiilor service-ului autorizat dacia in care a fost colegul), urmat de un recall.... O ciudatenie este faptul ca eu nu am avut niciodata probleme cu pornirea....
Drumuri faine tuturor.

This post has been edited by tavi_ro: 1 Feb 2013, 19:40


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 1 Feb 2013, 21:58
Post #579


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




nu cumva colegul tau are tot un benzinar la care astia de la uzina au uitat sa-i mai puna cablu de acceleratie si i-au pus clapeta motorizata? Ca daca el nu stie si are obiceiuri d-astea cu dat pedale in timpul pornirii....."sprituri" ...sigur n-o sa-i porneasca! De la aparitia euro 5 multi "soferi" au inceput sa acuze masinile degeaba radmasa.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 2 Feb 2013, 11:24
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




Nu apasa acceleratia la pornire. Oricum persoana care iti preda masina la achizitie are grija sa iti spuna sa nu atingi pedala de acceleratie cand pornesti motorul. Asa ca nu e cazul. Chiar sunt destul de multi care au problema asta cu pornirea. Si sigur au citit manualul de utilizare al masinii.

This post has been edited by tavi_ro: 2 Feb 2013, 11:28


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 9 Feb 2013, 20:16
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




Si ca tot suntem la capitolul ganduri, rad in barba de tentativele unora de a convinge lumea sa isi puna nik-ul de pe forum pe masina (contra cost bineinteles) --oops nu am formulat bine, adica platesti stickerul cu numele de pe forum--. Bine ca am plecat la timp ca cine stie ce propuneri....mai apar....
@KLAUS imi cer scuze dar mor de ras la ora asta.
Ce face omul pentru un ban in plus !!! Imi place ideea, sa ceri bani ca sa iti faci publicitate.
PS: Apropo spatiul publicitar de pe masina se PLATESTE. Ca tot am gasit ceva oferte de inchiriere pe net!!!. Asa ca pentru 5000 Euro pe luna accept lipirea de stickere pe masina, inclusiv cu ce nick se vrea.

In alta ordine de idei, duminica am fost la o plimbare pe la partia Sorica. Am tot cautat acolo un loc de parcare fara plata, dar nu am gasit, asa ca am intrat pe drumul forestier spre pastravarie. Drumul acoperit de ghiata, si cu urme adanci de masini. Masina s-a comportat super, inclusiv la intoarcerea in mijlocul drumului, cauciucurile sunt cele de fabrica.
Ma intreb cum s-ar comporta un 4x4 adevarat......

This post has been edited by tavi_ro: 9 Feb 2013, 20:46


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu2010
post 9 Feb 2013, 21:26
Post #582


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 4 January 13




Al tau e de jucarie?smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureat - B--------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 9 Feb 2013, 21:40
Post #583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




E o jucarie destul de scumpa. Daca nu te opresti atunci cand trebuie o sa fie si mai scumpa. Asa ca pana una alta nu ma incumet sa dau cu ea prin toti bolovanii. Adica BOLOVANII, din aia in care mai lasi o bucata de anvelopa, prag, scut, (poate persoanele cu venituri substantiale nu se uita la asemenea maruntisuri) , eu prefer sa am grija de masina si cu banii de reparatii sa fac altceva. Loganul din dotare are 7 ani si a vazut o gramada de drumuri proaste dar niciodata nu am sarit peste cal cu el, si ca atare in afara de revizii si benzina(si ceva rugina indepartata) si un set de cauciucuri, alti bani nu am bagat. Pentru senzatii tari sunt alte agregate mult mai potrivite pentru sporturi extreme.

This post has been edited by tavi_ro: 9 Feb 2013, 22:12


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 13 Feb 2013, 09:48
Post #584


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Uite jucărie scumpă:


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 15 Mar 2013, 18:27
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




Un concediu de 4 zile. 800 km parcursi cu dustericiul pe traseul Ploiesti, Caciulata, Obarsia Lotrului, Balea Cascada, Ploiesti. Consumul a fost de 7.8.
( Ploiesti-Caciulata consumul a fost 6.4 dupa bonul de benzina).
Cazarea in Caciulata la o pensiune cu piscina exterioara cu apa termala (super belea).
Cu acesta ocazie am testat Duster-ul la limita. Am urcat pe drumuri cu zapada, prin noroaie spre statiunea Vidra, prin padurea din Voineasa, folosind tractiunea auto dar si lock.
Traseul care a pus nervii mei la limita dar si capacitatile mai mult sau mai putine off-road ale masinii a fost drumul forestier spre manastirea Stanisoara. Localnicii m-au avertizat ca iti trebuie o masina de teren "adevarata" ca sa ajungi din cauza drumului imbibat de apa si noroaie, dar totusi am incercat.
Pe drumul ingust am intalnit un "nene" cu o camioneta ARO care mi-a confirmat ca drumul este dificil dar ca sigur ajung la destinatie. Cu chiu cu vai am reusit sa trecem unul de altul, noroc ca a fost super-amabil si s-a bagat in noroi si maracini ca sa imi faca loc sa trec. Dupa 4km de drum mai mult sau mai putin bun a urmat o panta. Aici am dat de naiba. Am urcat cam 20m prin noroi, panta destul de abrupta. In acest moment am inceput sa pierd aderenta. M-am oprit, si am hotarat sa renunt. Cei 20m in care am fost nevoit sa dau cu spatele au fost un cosmar, in stanga buturugi taiate la 1/2 m inaltime, in dreapta la 30cm de roata o rapa de 5-6m care se termina intr-un parau. Pot sa zic ca am avut noroc cu carul, masina aluneca binemersi la vale cam pe unde dorea, am trecut la foita de hartie pe langa o buturuga cu portiera din stanga, si am evitat in ultima instanta aterizarea in apa. Asa-zisele controale de tractiune si alte balarii sunt pur si simplu decorative.
Le-am multumit tuturor in gand pentru clipurile frumoase in care dusterul e mai tare ca tractorul.
Foarte simplu si cinstit, nu e, poate echipat cu cauciucuri bune, poate cu diferentiale blocabile, o garda mai inalta sa ajunga la nivelul ARO-ului de mai devreme. Parerea mea sincera e ca nu se merita sa investesti atat in masina ca sa faci o pseudo camilo-strut.
La drum drept sau in pante cu drumuri largi (cu noroiul de rigoare) ai multe sanse sa scapi intreg dar in situatia de mai sus chiar te cam trec fiorii.
A fost o prostie din partea mea sa incerc asa ceva, dar masina te pacaleste, este destul de puternica, in mod lock trage de rupe pana incep rotile sa se invarta pe loc. Si sa o ia la vale singura. Aviz AMATORILOR !!!...de off-road cu DUSTER-ul.
In rest a fost superfain. Peisaje superbe si zapada multa, la Balea Cascada era furtuna si lapovita.
Concluziile le trageti singuri...
Stima.
PS: Sunt sigur ca or sa apara musterii care or sa afirme ca zburau cu dacia 1300 pe acel drum smile.gif

This post has been edited by tavi_ro: 15 Mar 2013, 20:46


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 15 Mar 2013, 22:24
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Unde ai intrat tu aveai nevoie de anvelope d-astea.
Degeaba ai j-de sisteme daca nu ai aderenta, d-aia masina pleaca singura la vale. Daca ai pretentii de Defender de la Duster, mai bine vinde-o.

This post has been edited by D-Ice: 15 Mar 2013, 22:37


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 15 Mar 2013, 22:41
Post #587


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




@tavi_ro vrei sa-ti pui un anumit forum in cap biggrin.gif stii ca ii inteapa inima cand spui ceva de rau despre aceasta masina...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 15 Mar 2013, 23:17
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




@D-Ice, ai perfecta dreptate, am luat "teapa" deoarece pana sa piarda aderenta a urcat relativ usor, lipsa de experienta in off-road (ala adevarat nu plimbatu' peste pietre si noroaie la orizontala) si-a spus cuvantul.
Intotdeauna am spus adevarul (chiar daca pe unii "ii apuca inima") despre partile bune dar si cele mai putin bune ale dusterului.
Folosirea unor cauciucuri dedicate pentru off-road implica eforturi suplimentare in sistemul de trasmisie ducand la uzura prematura sau distrugerea anumitor elemente ce o compun ( cei care le folosesc ar putea spune cinstit ce piese au stricat - la Duster - ). Daca nu ma insel la intalnirea din iarna unul din participanti a ramas in mijlocul apei pe motiv de planetara rupta.
Nu am pretentii deosebite de la Dusterici, si in nici un caz nu il compar cu Defenderu'. Am facut o greseala care putea sa ma coste scump, inca 10 cm si ma scoteau cu macaraua din apa. Ramane totusi o masina care chiar imi place.
@bobo77 forumul ala chiar nu mai prezinta interes pentru mine, cand si cand mai ma amuz de anumite idei care le au si cam atat, imi pare rau doar cand vad ca unii colegi sunt in mod eronat indrumati, dar eu nu mai imi fac alt cont ca sa le raspund. In plus de asta ai perfecta dreptate, probabil ca as lua ban rapid pe motive de critica.
Stima.

This post has been edited by tavi_ro: 16 Mar 2013, 00:01


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 16 Mar 2013, 19:26
Post #589


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




QUOTE(tavi_ro @ 15 Mar 2013, 18:27)
Un concediu de 4 zile. 800 km parcursi cu dustericiul pe traseul Ploiesti, Caciulata, Obarsia Lotrului, Balea Cascada, Ploiesti ...............................
*


----------------

Un comentariu ok, care mie cel putin mi se pare obiectiv / corect. Neavind informatii vizuale este mai greu sa isi dea cineva seama de ce si cum, dar o idee cit de cit mi-am facut. Este exact ceea ce spuneau si alti colegi mai sus ..... masina e foarte ok insa evident in limitele ei ;

Foarte posibil totusi sa fi avut sanse mai mari cu niste anvelope dedicate unui offroad mai adevarat .... insa pe de alta parte alta ar fi fost tinuta de drum (mai nashpa) in restul circuitului facut de tine unde predomina mai mult asfaltul .... deh, nu le poti avea pe toate.


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 16 Mar 2013, 21:19
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




@tag21 o sa detaliez un pic, sa nu intelegi gresit chiar imi place aceasta masina dar este limitata mult in configuratia livrata de fabrica si poate chiar in echiparea ulterioara. Nu am gasit, si nici nu cred ca dacia va face publice date gen cuplul maxim pe care il suporta o planetara sau alte elemente din trasmisie la rupere.
95% din drumurile pe care merg sunt pe asfalt asa ca cel putin pentru mine nu se justifica pneuri pentru off-road care sunt la preturi astronomice. In plus am vazut consumuri de 16l/100 pe motorizare diesel, la noi care suntem pe benzina la cat am ajunge ? Zgomotul interior cu care eu nu ma impac la ce cote ar ajunge ?
La ora actuala eu am pe masina cauciucurile originale din fabrica, continental-all seasons. S-au comportat foarte bine chiar in urcare la statiunea Vidra, drum plin de noroi si zapada, cu panta abrupta, dar acolo am avut loc sa prind un pic de impuls sa trec de zonele mai grele, drumul fiind mai lat.
Drumul forestier unde am avut probleme era fix cu 30-40cm mai lat decat dusterul,in panta destul de abrupta, marginita cu buturugi in stanga si panta abrupta de 6m adancime in dreapta, din pacate a fost o zona numai cu pamant (namol) cam de 20-25 cm inaltime - deci nu foarte inalt- , si pamant la baza. Panta se termina cu o curba la 90 de grade la stanga, asa ca nu am avut loc unde sa o "calc" sa aiba un pic de viteza. Am mers usurel in treapta 1, cu lock-ul cuplat si ESP-ul activat (am uitat de el) pana ce rotile au inceput sa se invarta in gol. Atunci am oprit.
Daca se aprindea ESP-ul in bord poate imi aduceam aminte si de el, dar rotile se invarteau linistite in gol si in bord nu s-a aprins nimic in plus. Motorul trage foarte bine, dar ce folos. (Stiu ca se recomanda sa opresti esp-ul la teren greu).
Aveam si lanturi si lopata la mine dar mi-a pierit instant cheful. Singurul lucru care il mai doream era sa ajung la un teren mai sigur. Din pacate nu mi-a mai ars si de poze, si mai eram si destul de "ofticat" de esec.

This post has been edited by tavi_ro: 16 Mar 2013, 21:37


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 17 Mar 2013, 16:52
Post #591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.366
Joined: 4 February 11
From: Pitești




tavi_ro stiu ca acum o sa sari ca apar Dacia, dar in situatia descrisa de tine e vorba numai de experienta de condus in afara soselei si nu are nici o treaba cu masina, poate cu anvelopele care nu sunt suficiente pentru noroi.
In off-road am utilizat diferite masini (Vitara, Jimny si Duster) si pana nu am invatat sa conduc nu am reusit sa urc anumite pante. Niciodata o panta cu noroi nu o urci usor in treapta intai, iti trebui turatie.
O data ce te-ai oprit in rampa cu noroi atat timp cat nu ai tractiune la roata poti sa ai mama lui de 4x4.
Saraca masina e prea buna pentru configuratie in care este (cuplaj cu lamele), rai sunt soferii care cred ca urca in copaci cu ea....


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 17 Mar 2013, 18:11
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




Nu sar deloc, eu am 2 "dacii", dusterul si loganu. Asa cum am scris mai sus nu am experienta in off-road. Dar am mers pe destule drumuri desfundate , alta data se numeau "drumuri de tara" acum pompos se numesc off-road. Nu am avut tupeu sa intru tare pe acea panta din simplul motiv ca la cel mai mic derapaj ori loveam buturugile de pe stanga ori aterizam in apa. Asa ca am preferat sa incerc sa raman cu masina intreaga si cu regretul ca nu am vizitat manastirea. Pe jos prin noroaiele de acolo nu se punea problema.
Eu totusi raman la parerea ca in configuratia cu care vine din fabrica nu face fata la provocari mai serioase si asta incepand cu cauciucurile.
Zici ca e prea buna, la ce anume te referi ? Si eu o consider ca este faina dar sa mai dau inca 20-50 mil sau si mai mult ca sa traversez o bucata de drum forestier ceva mai greu nu simt nevoia.
Era mai simplu sa il rog pe "nenea" cu aro-ul, ii dadeam 500 de mii si ma ducea/aducea vajaind pana la manastire si inapoi. Si mult mai ieftin.
Stima.

This post has been edited by tavi_ro: 17 Mar 2013, 18:33


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 17 Mar 2013, 23:34
Post #593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.366
Joined: 4 February 11
From: Pitești




Nenea cu Aro avea alte cauciucuri si alta experienta de a rula pe astfel de drumuri.
Da, e perfect adevarat ca cauciucurile nu sunt deloc adaptate pentru solicitarea la care ai supus-o, dar cand se vand astfel de masini (SUV) iei in calcul ca majoritatea clientilor nu merg in situatii prea dificile. Asa ca idee, nici macar 4x4 ca Toyota Land Cruiser nu vine echipata nici macar cu AT-uri, vine tot cu all-season, dar nu pot trage concluzia ca nu e masina de teren (aceasi situatie si pentru Jimny)...
Spuneam ca e prea buna in urma solicitarilor la care am supus-o si comparatiei cu alte masini cu tractiune integrala (Grand Vitara si Jimny): pt. ca pe unde am urcat cu Duster (pante destul de inclinate si cu noroi) nu am urcat cu Grand Vitara, care datorita unei traverse care apara cutia de viteze acumula noroi si se infrana si toate astea cu cauciucurile de fabrica. In plus a trecut peste tot pe unde am trecut si cu Jimny, deci din punctul meu de vedere este suficient.
Pentru mai mult, planuiesc sa imi cumpar ceva mai hard: un samurai, dar sa vad cum o conving pe nevasta-mea ca trebuie investitia.
Eu raman la parerea ca daca stiai cum sa abordezi panta (treapta de viteza si turatie) nu aveai nici o problema.
Iti urez kilometri multi si fara incidente

This post has been edited by cristic1982: 17 Mar 2013, 23:37


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 18 Mar 2013, 21:06
Post #594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




QUOTE(cristic1982 @ 17 Mar 2013, 23:34)
Eu raman la parerea ca daca stiai cum sa abordezi panta (treapta de viteza si turatie) nu aveai nici o problema.
*


Poate ai perfecta dreptate, dar dupa cum gandesc eu metoda cea mai buna era sa montez lanturile si urcam fara probleme. De turatie nu stiu ce sa zic, eu la 3700 am cuplu maxim, daca ii dadeam mai tare riscam sa iau acasa si buturugile la pachet cu portiera cu tot. In treapta 2-a de viteza murea instant motorul, am mai incercat faza asta, si drumul nu era atat de rau.
Sa imi montez AT-uri sau MT-uri, chiar am dubii serioase ca raman cu ambreiajul intreg. Am vazut (cu trialul de acum de la Tintea-Baicoi) ce poate dusterul in conditiile in care investesti ceva banuti in el (mai multi). Ca ajunge o varza care necesita o caruta de bani pentru reparatii ulterioare nu se pune la socoteala .
La 20 de mii de euro (+) ce mai conteaza cateva mii sa o faci la loc (sau aproximativ). Dusterul zboara ca de are doar 1300 kg...
Din cate am constatat si daca o tragi in afara soselei in panta caroseria se deformeaza (se aude un zgomot de fier pe fier cand inchizi portiera).
Asa ca raman la echiparea de fabrica, si ma bucur cat pot de calitatile agregatului. De restu ramane "pingeaua" sau regretul. Sau dorinta de a reveni cand se mai usuca drumul. Si daca vreodata ma apuca pasiunea pentru off-road, asa cum ai zis si tu un samurai sau altceva la un pret rezonabil ar fi mult mai aproape de realitate (ca de la nevasta sigur imi iau cafteala icon_mrgreen.gif ). Nu mai zic ca in concediu am vazut ce poate un tractor modern, in noroi de aproape 1m adancime. Ala off-road adevarat smile.gif . Impresionant ce putere bruta are.

Iti urez cat mai multe drumuri faine deasemenea.

This post has been edited by tavi_ro: 18 Mar 2013, 21:10


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 20 Mar 2013, 12:15
Post #595


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!






--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 20 Mar 2013, 19:28
Post #596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




@Squirrel, daca eram in posesia "sculei" din poza de deasupra nu cred aveam placerea sa ne "cunoastem" pe forumuri smile.gif. Frumoasa masina, frumoase postarile tale, de multe ori "visez" cu ochii deschisi.... Dar intra la capitolul "vise taica, vise".
Stima.


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wyzake
post 21 Mar 2013, 17:55
Post #597


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 April 06
From: Galati




QUOTE(tavi_ro @ 18 Mar 2013, 21:06)
Sa imi montez AT-uri sau MT-uri, chiar am dubii serioase ca raman cu ambreiajul intreg. Am vazut (cu trialul de acum de la Tintea-Baicoi) ce poate dusterul in conditiile in care investesti ceva banuti in el (mai multi).
*



La Tintea dintre cele 2 de la MT doar Dusterul argintiu avea modificari pe el (troliu, scut, arcuri schimbate si niste MT-uri ceva mai mari Couragia de 205/80/16). Cel maro nu avea nici macar scut, iar MT-urile (Insa) erau de dimensiune standard pentru Duster 215/65/16. Si totusi a facut fata. Cel de la AT avea cauciucuri putin mai mari BfG-uri AT de 215/70/16. Asa ca foarte multi bani nu au fost investiti in ele.


--------------------
Dacia Duster Prestige 1.5 DCI 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_ro
post 22 Mar 2013, 21:40
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 868
Joined: 11 September 05




Toata stima si respectul pentru George si air_wolf, chiar este de admirat ce au realizat. Dar, ca intotdeauna exista un "dar" din cate am observat George tot repara mereu ceva pe la masina, pe la transmisie, pe la AC, etc. Air_wolf are consumul de 16l/100 incaltat cu acele cauciucuri. Din cate am vazut a iesit troliat din groapa.
Ma bucur sa vad ca dusterul "poate" dar "poate" pe bani. Pasiunea inseamna investitii mai mari sau mai mici .
Pentru mine un set de cauciucuri pentru off-road inseamna 20-30 mil in plus.
Mi-am luat masina, PE BENZINA, pentru a investi in masina cat mai putin, dar sa asigure o fiabilitate ridicata, sa am access la drumuri forestiere mai usurele, sa ma duca la drum lung, dar si sa pot sa umblu prin oras fara sa ma frece grija de FAP-uri sau alte balarii, la caldurica si comfort maxim (teoretic). Daca incep sa dau cu ea prin santuri deja incep vizitele pe la service. Si nu vreau sa mai aud de asa ceva exceptand reviziile. Pentru carcotasii ca este 4x4 (pseudo) l-am luat ca sa ies iarna din nameti din parcare, sau din noroi de pe o forestiera decenta,
pentru mine este suficient.
Tin sa aduc aminte ca sunt o gramada de masini 4x4 care nu au vazut si nu or sa vada off-road vreodata (4motion), am vazut unul in parcare care invartea din TOATE 4 rotile, sincron, in nameti de 1/2m (passat 2010).
In primul rand aceasta masina reprezinta masina care ma duce si aduce de la munca si alta nu am (de logan se bucura nevasta). Poate ca cei care isi permit sa faca din duster un off-roader veritabil au mai multe masini si nu le pasa prea mult daca stau in service 1 saptamana, sau ca baga 25 mil in cauciucuri, sau AC, sau mai stiu eu ce.
Ca o paranteza referitor la costuri, in perioada in care aveam passatul un coleg de forum (vw) se plangea ca banii lui de sarbatori tocmai s-au dus pe un injector, asa ca sotia si copii sareau peste Craciun si sarbatorile de iarna. Impresionant.
Asa ca banutii de diesel (intotdeauna am apreciat cuplul dat de motorina), adunati cu cei de AT/MT, impreuna cu cei de reparatii, s-au concretizat in pregatiri pentru copii (bac, facultate, scoala de soferi, etc),dar si in superbe plimbari pe meleagurile romanesti.
Stima.
PS: am mai vazut si inainte dustere care au facut fata cu brio in diferite imprejurari, dar asta nu le-a impedicat sa faca piftie ambreiajul, sau sa rupa planetarele. Si cum un kit de ambreiaj a fost 20+ mil....

This post has been edited by tavi_ro: 22 Mar 2013, 22:09


--------------------
Duster Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4 Q-Box plus
Logan Laureate 2005-1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 23 Mar 2013, 00:55
Post #599


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




tavi_ro .... ai dreptate, orice pasiune/hobby costa ! E foarte simplu. De pilda si la sport, vrei ceva ieftin iti iei niste running shoes si faci jogging. Simplu. Vrei sa faci ski .... ok, dar 'distractia' costa !!! icon_mrgreen.gif .... bani de transport, cazare, de cablu, nu mai pomenesc echipamentul etc ... asa e si cu offroad-ul ;

Eu zic ca e minunat ca dupa escapada aceea ai masina ok, intreaga ! Ai fost zic eu destul de intelept sa iei decizia cea mai buna si sa te retragi la timp fara sa avariezi masina .... orice masina oricit de dedicata offroad-lui daca e folosita timp indelungat pt asta, iti va cere bani mai multi pt combustibil si intretinere ! Asta e clar ca lumina zilei .... nu ai cum sa pui semn de egalitate intre sa zic 20,000 km pe sosea si 20,000 km facuti in teren accidentat ! never .... simplu ....


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 23 Mar 2013, 07:51
Post #600


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




@tavi_ro: De curiozitate, dacă ar fi fost disponibil, ai fi plătit în plus pentru un 1,4 TCe? Eu da…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
67 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 18:57
Forum Renault