Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion
![]() ![]() |
Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion
argon |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
PaulT |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Scoti consum mic doar daca mergi incet... Ia schimba tu pinioanele alea de la treapta 5 (ca se potrivesc si la tine...) si dupa aceea mai vorbim de consum. Ce zici? Eu zic ca o sa ramai surprins.. Sa vezi diferenta de consum intre doua masini cu motor de 1,2 dotate cu cutii diferite.. De exemplu o Fabie 1.2HTP (care are a 5-a cum aveam a 4-a la cutia frantuzeasca a berlinei.. adica scurta si pentru o a 4-a) vs un Corsa 1.2 (care are o cutie cu treapta 5 cam ca la Logan cu pinionul de dci..). Diferenta de consum este mult in favoarea Opelului. Valabil cam la orice masina. Dupa logica asta trebuia sa am si la Logan consumul mai mare dar efectul a fost total opus si de valori destul de substantiale.
This post has been edited by PaulT: 17 Aug 2011, 14:06 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#483
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
În regim de croazieră cu siguranță consumul e mai mic la turație mai mică.
Doar pe accelerări e invers. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
PaulT |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact. Pe accelerari e consumul mai mare datorita timpului mai mare in care motorul lucreaza in sarcina mai mare. La accelerari usoare nu e nici o problema, dar la cele mai in forta exista diferenta. Oricum, treapta 5 este pentru "cruising" in marea majoritate a timpului.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#485
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 17 Aug 2011, 15:10) În regim de croazieră cu siguranță consumul e mai mic la turație mai mică. Doar pe accelerări e invers. Prea generalizezi, aici e vorba de un motor mic, poate la unul de 150 de cai e cum zici, dar la un motor mic la mers constant consumul creste daca turatia e sub un anume prag, pentru ca clapeta de acceleratie e mai deschisa decat ar fi la o turatie mai mare unde are un cuplu si o putere mai bune. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#486
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Schimba pinioanele si te vei convinge... Singurul loc unde o cutie scurta isi face treaba bine este in oras. In extraurban, chiar si la 80km/h masina cu raport mai scurt la ultima treapta va consuma mai mult decat cea cu o treapta mai lunga... Apropo, tu stii ce rapoarte + final ai la cutia de pe masina?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#487
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu ma ajuta cu nimic ca-ti consuma tie mai putin cu masina goala pe drept dar cu masina plina si AC pornit va consuma mai mult, si nici viata lunga nu va avea motorul ala, ca nu le era greu a fi pus pinioane 'lungi' din fabrica la masinile cu motor mai mic daca ingineria asta era asa dupa ureche.
This post has been edited by argon: 17 Aug 2011, 14:42 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Serios? Cred ca stiu mai bine cum imi consuma plina, cu a/c pornit si pe drumuri cu inclinatii variate si pot sa iti spun ca proportia se pastreaza.. Sau ai impresia ca m-am urcat ieri la volan si exprim pareri de genul asta dupa ce am mers 100km pe drum plan cu masina goala si transpirand ca a/c sta pe off
![]() This post has been edited by PaulT: 17 Aug 2011, 17:53 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#489
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(RIVE @ 16 Aug 2011, 20:29) Are cineva idee, asta de 1.2 16v la 3000 ture cu a 5-a ce viteza are ? eu cu Dacia 1310 la 3000 am 110 km/h. e foarte usor de calculat; se inmulteste viteza specifica din tr. a-V-a cu 3 ![]() PS: tabelul trebuie sa fie pe dacia.ro |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
PaulT |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
L-am mai pus si eu de cateva ori.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627714255 Raspuns: 95km/h (pe ceas, probabil putin peste 100km/h) This post has been edited by PaulT: 17 Aug 2011, 15:18 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 21:18 |