DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 15 16 17 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion

argon
post 17 Aug 2011, 13:36
Post #481


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pe afara se merge cu treapta 5, la depasiri retrogradezi. Scurta cum e cutia, loganul 1.2 scoate un consum bun extraurban, daca era cutia lunga eventual pinion de dci consumul crestea, pentru ca la un consum, pe langa turtaie, la un motor e mai importanta sarcina la care merge wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Aug 2011, 14:03
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Scoti consum mic doar daca mergi incet... Ia schimba tu pinioanele alea de la treapta 5 (ca se potrivesc si la tine...) si dupa aceea mai vorbim de consum. Ce zici? Eu zic ca o sa ramai surprins.. Sa vezi diferenta de consum intre doua masini cu motor de 1,2 dotate cu cutii diferite.. De exemplu o Fabie 1.2HTP (care are a 5-a cum aveam a 4-a la cutia frantuzeasca a berlinei.. adica scurta si pentru o a 4-a) vs un Corsa 1.2 (care are o cutie cu treapta 5 cam ca la Logan cu pinionul de dci..). Diferenta de consum este mult in favoarea Opelului. Valabil cam la orice masina. Dupa logica asta trebuia sa am si la Logan consumul mai mare dar efectul a fost total opus si de valori destul de substantiale.

This post has been edited by PaulT: 17 Aug 2011, 14:06


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Aug 2011, 14:10
Post #483


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




În regim de croazieră cu siguranță consumul e mai mic la turație mai mică.

Doar pe accelerări e invers.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Aug 2011, 14:13
Post #484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Exact. Pe accelerari e consumul mai mare datorita timpului mai mare in care motorul lucreaza in sarcina mai mare. La accelerari usoare nu e nici o problema, dar la cele mai in forta exista diferenta. Oricum, treapta 5 este pentru "cruising" in marea majoritate a timpului.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2011, 14:18
Post #485


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(C a t a l i n @ 17 Aug 2011, 15:10)
În regim de croazieră cu siguranță consumul e mai mic la turație mai mică.

Doar pe accelerări e invers.
*



Prea generalizezi, aici e vorba de un motor mic, poate la unul de 150 de cai e cum zici, dar la un motor mic la mers constant consumul creste daca turatia e sub un anume prag, pentru ca clapeta de acceleratie e mai deschisa decat ar fi la o turatie mai mare unde are un cuplu si o putere mai bune.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Aug 2011, 14:23
Post #486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Schimba pinioanele si te vei convinge... Singurul loc unde o cutie scurta isi face treaba bine este in oras. In extraurban, chiar si la 80km/h masina cu raport mai scurt la ultima treapta va consuma mai mult decat cea cu o treapta mai lunga... Apropo, tu stii ce rapoarte + final ai la cutia de pe masina?


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2011, 14:42
Post #487


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu ma ajuta cu nimic ca-ti consuma tie mai putin cu masina goala pe drept dar cu masina plina si AC pornit va consuma mai mult, si nici viata lunga nu va avea motorul ala, ca nu le era greu a fi pus pinioane 'lungi' din fabrica la masinile cu motor mai mic daca ingineria asta era asa dupa ureche.

This post has been edited by argon: 17 Aug 2011, 14:42


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Aug 2011, 14:56
Post #488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Serios? Cred ca stiu mai bine cum imi consuma plina, cu a/c pornit si pe drumuri cu inclinatii variate si pot sa iti spun ca proportia se pastreaza.. Sau ai impresia ca m-am urcat ieri la volan si exprim pareri de genul asta dupa ce am mers 100km pe drum plan cu masina goala si transpirand ca a/c sta pe off biggrin.gif ? Motorul va avea viata cel putin la fel de lunga si cu pinioanele de dci, asta ca sa nu spun mai lunga. Sunt pe piata o gramada de masini cu motor mic si cutie lunga... Astia isi distrug motoarele cumva? Vezi diferenta de cutii dintre Fabia si Polo cu motorul de 1.2 . VW vrea sa faca praf propulsorul? Iar motorul tau la 1,4 si 98 cp se descurca absolut perfect cu o a 5-a mai lunga. Intrebam serios despre rapoarte + final. Ai idee ce ai in cutie? Vroiam sa compar cu ceva, ca rezultat in caz de schimbare.

This post has been edited by PaulT: 17 Aug 2011, 17:53


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 17 Aug 2011, 15:15
Post #489


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(RIVE @ 16 Aug 2011, 20:29)
Are cineva idee, asta de 1.2 16v la 3000 ture cu a 5-a ce viteza are ? eu cu Dacia 1310 la 3000 am 110 km/h.

e foarte usor de calculat; se inmulteste viteza specifica din tr. a-V-a cu 3 wink.gif

PS: tabelul trebuie sa fie pe dacia.ro


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 17 Aug 2011, 15:17
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




L-am mai pus si eu de cateva ori.

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627714255

Raspuns: 95km/h (pe ceas, probabil putin peste 100km/h)

This post has been edited by PaulT: 17 Aug 2011, 15:18


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 15 16 17
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 21:18
Forum Renault