DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan DIESEL, aspecte comerciale...

Bengi
post 8 Aug 2005, 14:16
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 July 05




Masina era un laureate, deci cu jante din tabla. Soferul mi-a spus ca are si computer de bord, deci iata ca l-au pus si pe diesel. De la semafor a accelerat cat a putut de tare pana pe la 150km/h si mi s-a parut chiar buna la reprize pt puterea ei, eu avand un ford mondeo tddi 116cp 280nm/1900rpm.Soferul n-a stiut sa spuna cate secunde ii ia demarajul pana la suta. Sunt cam dezamagit de problemele de stabilitate si fiabiitate ale lui logan, desi am asteptat masina asta cu sufletul la gura.


--------------------
Ford Mondeo - AG-77-CST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 8 Aug 2005, 15:25
Post #122


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




offtopic:

Excluzand variantele hibride japoneze cred ca cel mai bun diesel este acel facut in colaborare de Ford cu Renault. Am citit in multe locuri si vazut si auzit la emisiunile de specialitate aceasta afirmatie. Din pacate nu-mi pot sustine cu link-uri sau citate deocamdata cele spuse de mine aici. Un alt motor diesel interesant este motorizarea Honda de 2.2 parca care are proprietati aproape asemanatoare cu un benzinar si are blocul motor facut din aluminiu (e prima motorizare diesel la Honda).


ontopic:

Cred ca diesel-ul de 65CP va merge ok pe Logan. Are cuplu mai mare, consum mai mic (cel mai important lucru) si este suficient de puternic. Ganditi-va si la C3 sau 206 care au si motorizari de 61CP pe benzina cu un cuplu infim pe langa 1.5 DCi dar care merg foarte bine si lumea e multumita.

S-ar putea sa fie o surpriza placuta motorizarea diesel, numai buna pentru cei care alearga in lung si lat pe soselele tarii la viteza de croaziera si fara pretentii de afinitati sportive. Kangoo are de mult motorizarea asta (pe langa cea de 1.9 65CP) si se descurca. La fel si Dacia Pick-Up are o motorizare de doar 65CP (1.9 ce-i drept) si masinutele astea doua cara si marfa. Imi inchipui ca un Logan care are masa transportata utila mai mica decat un Kangoo sau un Pick-Up se va descurca mai bine. Viteza maxima va fi mai mica probabil decat la 1.4 si 1.6 dar dealurile le va urca cu siguranta fara nici o problema si la un consum de invidiat de un benzinar (ignoram diferenta de pret pe moment). Pentru cine merge mult si nu are pretentii de geamuri electrice si aer conditionat o varianta dotata minim si motorizata cu 1.5 DCi este solutia ideala.

Cred ca tot ce se putea zvoni s-a pus aici pe topic, ce variante vor fi si ce preturi vor avea. Chiar si poze au aparut. Mai interesant ar fi de aflat impresiile celor care eventual au avut ocazia sa-l vada mergand (asa cum a facut-o un coleg mai sus care a si fotografiat masina) sau chiar au mers cu el (daca exista cineva de aici). Restul cred ca le vom afla oricum dupa in privinta fiabilitatii vis-a-vis de cele intamplate cu acest motor pe Clio. La consum e clar ca se tine aproape de Clio 1.5DCi. Interesanta este si dinamica pe care o are acest motor, cum se comporta cu masina incarcata versus masina goala, cum tolereaza AC-ul in ce priveste atenuarea puterii motorului (asa cum se simte de exemplu pe motorizarile mai mici pe benzina) desi cred ca putem afla asta de la Clio. Sonorizarea ar fi un alt aspect cu semnul intrebarii. Diferenta de pret nu e prea mare dintre diesel si benzina, oare justifica aceasta diferenta si o eventuala insonorizare mai buna ?

This post has been edited by DigitalScribe: 8 Aug 2005, 15:33


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 10 Aug 2005, 09:10
Post #123


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(AND @ 22 Jul 2005, 19:52)
Hai sa vedem ce ne zice despre diesel :

Motorul se numeste K9K Turbo si are 1461cmc.
Masa fara sarcina in mers (totala) 1065 kg
Masa maxima admisa in sarcina 1600 kg

*



TURBO??... cred ca este o mica greseala pe aici, pentru ca motorul de 65cp nu are turbo pe el. Oricum cel care este pus si pe clio numai cele de 80 si 100cp au turbo.


Later edit:
Scuzele mele. se pare ca motorul K9K de 1461 cmc are turbo. motorul de 80 respectiv 100 cp ( tot K9K) au geometrie variabila.
Motor K9K:
Cilindree (cc) 1461
Numar cilindri 4
Numar supape 8
Putere maxima (CP DIN) tr/mn 65/4000
Cuplu maxim (Nm) tr/mn 160/2000
Tip injectie directa cu common rail sferic+turbo
Carburant diesel
Catalizator standard


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 11 Aug 2005, 08:11
Post #124


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Sunt masini de aprox. 1 tona toate deci da, din punt de vedere FIZIC le pun in aceeasi oala. Aerodinamica difera intre ele insa nu cred ca atat de extraordinar.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 11 Aug 2005, 08:56
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




aerodinamica are o pondere insemnata, si mai e si problema cutiei de viteza.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 11 Aug 2005, 09:04
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(DigitalScribe @ 11 Aug 2005, 09:11)
Aerodinamica difera intre ele insa nu cred ca atat de extraordinar.
*


Asa a crezut si Enzo Ferrari initial, dar apoi s-a razgandit. De ce oare?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 11 Aug 2005, 09:21
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




8800 EUR pt un Laureate diesel mi se pare cam mult. Asta inseamna ca in conditiile in care mai platesti si vopseaua metalizata sari de 9.000, iar la 9.000 gasesti un diesel mai puternic la second-hand. Parerea mea e ca ar fi trebuit mentinuta diferenta de pret intre benzina si diesel sub 1000 de euro, mai ales ca dupa cum s-a vazut din experimentul solenza diesel, clientii dacia sunt destul de circumspecti in privinta acestor motorizari, atata timp cat nu sunt chiar de ultima generatie.

PS Mai mult, in cazul achizitionarii in rate, in cazul unui avans de 30%, valoarea ratei lunare creste cu aproximativ 1 mil. fata de rata la un laureate-benzina. Asta inseamna ca milionul ala in loc sa il bag in rezervor il dau la banca.


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 11 Aug 2005, 10:29
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




asta e un rationament nascut mort. a fost deja spulberat de logan. si la ~8000 de euro gasesti un second hand bun pe benzina, si totusi la logan se sta la coada.

nici k7j si k7m nu sunt nici pe departe de ultima generatie.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 11 Aug 2005, 10:33
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(13nov @ 11 Aug 2005, 09:21)
PS Mai mult, in cazul achizitionarii in rate, in cazul unui avans de 30%, valoarea ratei lunare creste cu aproximativ 1 mil. fata de rata la un laureate-benzina. Asta inseamna ca milionul ala in loc sa il bag in rezervor il dau la banca.
*



dar dupa rate? consumul mai mic, valoarea de revanzare mai mare?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 11 Aug 2005, 11:39
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(alx @ 11 Aug 2005, 12:33)
dar dupa rate? consumul mai mic, valoarea de revanzare mai mare?
*



Valoarea de revanzare nu mi se pare un castig extraordinar deoarece cumperi o masina mai scumpa decat una pe benzina si o vinzi sh mai scump decat una pe benzina. Reciproca e valabila si pt.benzinare.

@adso :Rationamentul nu e mort, pentru cei care vor un golf IV 1.9 diesel din 2001-2002, e chiar al naibii de viu.



--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 11 Aug 2005, 11:41
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




cei care vor un golf cu >200k km...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 11 Aug 2005, 11:54
Post #132


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




si cu 35euro ora de manopera service VW (si calitatea servicilui nu este cu mult mai mare decat la dacia, in ciuda imaginii care vor sa si-o creeze) - eu spun ca si treaba asta e de luat in considerare...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 11 Aug 2005, 13:01
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




QUOTE(13nov @ 11 Aug 2005, 11:39)
@adso :Rationamentul nu e mort, pentru cei care vor un golf IV 1.9 diesel din 2001-2002, e chiar al naibii de viu.
*


nu am sustinut ca nu exista oameni care prefera un sh nemtesc loganului. dar numarul celor care nu il prefera acopera cu brio capacitatea de productie a uzinei de la colibasi.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert.s
post 12 Aug 2005, 13:31
Post #134


De la munte


Group: Members
Posts: 125
Joined: 19 April 04
From: Campulung Muscel




1. Eu zic ca e un pret bun avand in vedere faptul ca motoarele cu common rail au fost intodeauna mai scumpe decat cele pe benzina la aceasi capacitate .


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004
Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 12 Aug 2005, 14:28
Post #135


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(Sony @ 11 Aug 2005, 09:04)
Asa a crezut si Enzo Ferrari initial, dar apoi s-a razgandit. De ce oare?
*


Vrei sa zici ca un Kangoo are aerodinamica mai buna decat Logan ? biggrin.gif

Plus ca vezi ca citesti ce vrei tu. N-am zis ca nu conteaza aerodinamica. Am zis ca diferentele pot fi neglijate la masinile avute in vedere... intr-o masura.

This post has been edited by DigitalScribe: 12 Aug 2005, 14:29


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 12 Aug 2005, 14:32
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Asa a considerat si Enzo Ferrari: la masinile de competitie diferentele erau mici, iar aerodinamica nu avea o semnificatie asa mare. biggrin.gif
Deci retine: nu am comparat mere cu pere, adica Logan cu Kangoo!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 12 Aug 2005, 15:07
Post #137


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(Sony @ 12 Aug 2005, 14:32)
Asa a considerat si Enzo Ferrari: la masinile de competitie diferentele erau mici, iar aerodinamica nu avea o semnificatie asa mare. biggrin.gif
Deci retine: nu am comparat mere cu pere, adica Logan cu Kangoo!
*


Adica vrei sa spui ca la mini-urile enumerate de mine conteaza enorm aerodinamica ? Atat de mult cat o motorizare de 1.1 de 61CP sa rupa dieselul asta de 65CP cu cuplu de vreo 2 ori si ceva mai mare ?
Scopul afirmatiei tale inca nu-mi este clar smile.gif

This post has been edited by DigitalScribe: 12 Aug 2005, 15:09


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 12 Aug 2005, 15:10
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Aerodinamica are un cuvant de spus la viteze ceva mai mari, unde se pune problema de putere a motorului. Cuplul ajuta la demaraj, iar puterea ajuta la infrangerea rezistentei la inaintare la viteze ceva mai mari.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 12 Aug 2005, 15:16
Post #139


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(Sony @ 12 Aug 2005, 15:10)
Aerodinamica are un cuvant de spus la viteze ceva mai mari, unde se pune problema de putere a motorului. Cuplul ajuta la demaraj, iar puterea ajuta la infrangerea rezistentei la inaintare la viteze ceva mai mari.
*


Ce te faci cand drumul trece peste un deal si ai si de urcat, sau spre exemplu ai de facut Trasfagarasanul sau pur si simplu mergi la munte intr-o iesire de weekend sau intr-o vacanta ceva ? Dintr-odata si forta gravitationala ti-e potrivnica nu doar cele de frecare cu aerul iar aerodinamica nu te ajuta in situatia asta. Dintr-odata diesel-ul sparge moaca la benzinar. La fel cerd ca e si in oras unde demarajul face diferenta din cauza franelor dese (ma refer la motoare de putere echivalenta dar care au cupluri diferite) iar aici masa autovehiculului poate face o diferenta in afara de motor.
Aerodinamica are efect maxim la drum lung si drept unde singura principala forta potrivnica e frecarea cu aerul sau stiu eu.

This post has been edited by DigitalScribe: 12 Aug 2005, 15:20


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Aug 2005, 15:20
Post #140


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Sony @ 12 Aug 2005, 16:10)
Cuplul ajuta la demaraj
*



GRESIT

Puterea se ocupa cu demarajul. (CP))
Sti si tu o greutate de 1kg, pe o distanta de 1m, in timpul de ... = 1CP

This post has been edited by ironickSQUAD: 12 Aug 2005, 15:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 12 Aug 2005, 16:17
Post #141


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(ironickSQUAD @ 12 Aug 2005, 15:20)
GRESIT

Puterea se ocupa cu demarajul. ( Sti si tu o greutate de 1kg, pe o distanta, in cat timp ...0)
*



Si adica vrei sa zici ca la 2 motoare cu aceeasi putere maxima diferenta de cuplul dintre ele nu conteaza. Pai ca sa ajunga motorul la turatia la care are puterea maxima de ce are nevoie ? Oare cumva de cuplu ?

In general cand zici de puterea (CP) unui motor zici de fapt putere MAXIMA si motorul nu pleaca instantaneu in numarul maxim de ture.

This post has been edited by DigitalScribe: 12 Aug 2005, 16:19


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Aug 2005, 16:27
Post #142


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




Puterea este strans legata de cuplu. Dar sunt multi factori care se iau in calcul pentru a caracteriza un motor montat pe o masina. (putem sa incepem plaja turatie pentru putere/cuplu, ....)

Un exemplu: Un tractor de 65CP ce cuplu are ? Poate sa "are" un benzinar de aceeasi putere ? La ce ii foloseste cuplul la tractor ? Pentru demaraj ?

Am dat-o si in diverse ...... totusi sa ne rezumam la LOGAN.

This post has been edited by ironickSQUAD: 12 Aug 2005, 16:30


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 12 Aug 2005, 16:34
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Tractorul cate tone are? Ca altfel il ajuta cuplul la demaraj! Imaginati-va acest dCi de 65 cai pe o masina usoara de tot , ca un Tico! Mama pai zboara masina aia de nu va inchipuiti smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 12 Aug 2005, 16:43
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




ironickSQUAD, atat demarajul cat si tractarea greutatilor depind in cea mai mare masura de cuplu.
Demarajul rapid se obtine doar pana la o anumita valoare, dupa aceea acel vehicul poate tracta greutati ridicate.
Ai vazut cum este la bicicletele cu multe foi si pinioane? Pe foaie mare si pinion mic ai demaraj mic. Insa dupa ce ai trecut de un anumit prag daca schimbi pe un pinion mai mare sau pe o foaie mai mica nu mai castigi la demaraj, dar poti trage un prieten pe role.
Cam asa este situatia si la masini.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Aug 2005, 16:48
Post #145


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




Demultiplicarea nu are legatura cu ce vb noi acum.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 12 Aug 2005, 16:49
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Ba are legatura foarte mare! Prin modificarea demultiplicarii se creste sau se micsoreaza cuplul la roata.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Aug 2005, 18:33
Post #147


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu ma abtin sa mai discut pe tema asta. O sa duca la nesfarsit si pana la urma o sa avem toti drepatate. Sau doar eu wink.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amatorul
post 12 Aug 2005, 18:51
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 12 June 05
From: Petrila/hd




Oricum dupa parerea mea e slaba motorizarea de 65 cai ,mai aproape de adevar mi se parea o motorizare de 80sau 90de cai ptr logan, care este mare in comparatie cu solenza. 04.gif In privinta pretului ma abtin nu am date.Oricum la 65 de cai e lenes motorul.Am condus solenza dissel de 65 de cai si era lenes motorul, dar pe logan? 166.gif Sa fim optimisti totusi e vorba de dacia masina noastra romaneasca.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 12 Aug 2005, 19:04
Post #149


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(Amatorul @ 12 Aug 2005, 18:51)
.Am condus solenza dissel de 65 de cai si era lenes motorul, dar pe logan?  166.gif
*


E, si daca e mai sprinten pe Logan decat pe Solenza, ce-o sa mai faci? O sa te apuci macar atunci sa citesti cate ceva inainte de a posta, ca sa nu mai compari total aiurea mere cu jumari?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Aug 2005, 19:08
Post #150


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1.5 dci-ul de 65 cp era ala puturos de pe solenza?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 21:32
Forum Renault