DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan DIESEL, aspecte comerciale...

Ake
post 22 Jul 2005, 16:41
Post #91


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Eu zic sa renuntati la afirmatia ca era mai bine nustiuce motor in loc de nustiuce motor.
Cred ca Renault si-a facut foarte bine temele cand a ales motorizarea. Nu cred ca au pus motorul asta asa la plesneala cu riscul de a ramane cu masinile nevandute. Nu uitati ca Renault si-a propus un anumit target pe piata, si nu are nici un interes sa-si dea cu stangu'n dreptu (sau cum le place unora sa spuna, "canibalizare"). Logan trebuie sa fie CAT MAI IEFTIN. Faptul ca voi vreti motor de 80 de cai nu cred ca ii induioseaza pe cei de la Renault. Pentru ca daca l-ar scoate (pe echipare Laureate sa spunem) la 10.000 nu cred ca o sa va ingramaditi sa-l cumparati.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 22 Jul 2005, 17:52
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Ok deci manualul de utilizare primit odata cu masina (editia iulie 2005) este manualul pentru 1.4 , 1.6 si 1.5 dCi .

Hai sa vedem ce ne zice despre diesel :

Motorul se numeste K9K Turbo si are 1461cmc.
Masa fara sarcina in mers (totala) 1065 kg
Masa maxima admisa in sarcina 1600 kg

RODAJ 1.5 dCi :

Pana la 1500 km nu depasiti 2500rpm . Dupa acest kilometraj puteti sa circulati cu viteza mai mare , dar numai dupa 6000km veti putea obtine performantele prescrise. La 1.4/1.6 e 3000km , nu 6000km ; deci cam nasol!
Pe perioada de rodaj , nu accelerati puternic cat timp motorul este rece , nu folositi motorul la turatii ridicate.

Particularitati versiuni diesel :

Motoarele diesel au un echipament de injectie care nu permite nici o depasire a turatiei motorului oricare ar fi viteza angajata.
- aveti grija sa nu lasati niciodata sa scada prea mult nivelul de motorina din rezervor pentru a evita condensarea vaporilor de apa , care se pot acumula pe fundul rezervorului.

Bafta

This post has been edited by AND: 22 Jul 2005, 17:53


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Jul 2005, 18:18
Post #93


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Exiasta niste zvonuri mici si discrete ca motorul diesel se comporta chiar bine pe logan...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 22 Jul 2005, 18:28
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Cutia e aceeasi de pe benzinare?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosG
post 22 Jul 2005, 19:50
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 10 June 03




Pentru ca postul "Logan Diesel" a fost inchis, am vrut sa transmit totusi informatia ca au aparut masinile la Academia Dacia. Motorul este de 65CP si nu vor exista variante cu ABS. Mai multe informatii se pot obtine de la fata locului"

Din cate am vazut eu modelul expus cu acest motor mult asteptat este Preferance (!!!), care bineinteles nu are aer conditionat...


--------------------
Nissan Qashqai 2008, 1.6 Tekna
DragosG Logan Ambition Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 22 Jul 2005, 22:57
Post #96


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




QUOTE(AND @ 22 Jul 2005, 17:52)


- aveti grija sa nu lasati niciodata sa scada prea mult nivelul de motorina din rezervor pentru a evita condensarea vaporilor de apa , care se pot acumula pe fundul rezervorului.

*


Asa scrie in manualul de utilizare? laugh.gif laugh.gif laugh.gif Deci apa sub forma de vapori, sta pe fundul rezervorului, sub motorina lichida, care daca scade, lasa bulele de vapori de apa sa se ridice "la suprafata" si sa se condenseze?! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
He, he... ce ti-e si cu vaporii astia, sunt mai densi decat motorina si stau pe fundul rezervorului....


--------------------
Dacia Logan 1,6MPI Laureate - CT 06 BAB
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 26 Jul 2005, 13:13
Post #97


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




CE E ACADEMIA DACIA ? wub.gif mad.gif blush.gif


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 26 Jul 2005, 14:22
Post #98


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




E institutia de scolarizare si perfectionare a cadrelor de nadejde din sistemul DACIA... adica a lucratorilor Dacia, a angajatilor delerilor si a clor din service-urile Dacia...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 26 Jul 2005, 14:27
Post #99


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(AL @ 26 Jul 2005, 14:22)
... si a clor din service-urile Dacia...

OT
pe cuvant ca citisem la repezeala clovnilor din service-urile Dacia...
si ce bine se potrivea...

edit: asta e locul unde au adus prima data Loganurile vara trecuta, si era pelerinaj acolo ca la Mecca. E in curte la Metav, o firma aflata pe o straduta aflata pe dreapta de cum cobori podul de pe Vacarescu catre Baneasa.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adso
post 26 Jul 2005, 14:36
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 19 January 04




QUOTE(ASW @ 22 Jul 2005, 22:57)
He, he... ce ti-e si cu vaporii astia, sunt mai densi decat motorina si stau pe fundul rezervorului....
*


ba mie explicatia lor mi se pare destul de corecta. condenseaza APA daca nu mai e MOTORINA. nu au zis nicaieri ca e deja sub forma de VAPORI. si da, APA e mai densa decat MOTORINA, deci sta pe fund.


--------------------
Call me Ishmael...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 26 Jul 2005, 15:20
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




AM si eu o informatie cum ca unul dintre maharii de la Dacia din Floreasca au primit cate una diesel si ca ar fi ok, nu puturoase masinile... Klaus, ceva info mai indeaproape? Cica am mai auzit ca si pe la dealeri ar fi rasarit cate una...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 26 Jul 2005, 22:08
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan





Este una bucata in posesia celor de la Floreasca(am un amic care lucreaza acolo).In ~2 luni or sa fie comercializate.


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 27 Jul 2005, 09:43
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Si eu cred ca la blocarea injectiei se referea, ca altfel nu vad cum ar putea limita turatia motorului, mai ales cu cutie manuala.

A facut cineva din voi vreun drive test cu Dacia dci?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosG
post 5 Aug 2005, 07:46
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 10 June 03




Logan Diesel la 8.800 euro

Dacia Logan echipata cu motor Diesel de 1,5 litri si 65 CP va fi lansata in toamna, dupa urmatorul program:
- 20 - 24 septembrie: operatiunea Porti deschise, adica noul model va putea fi vazut la dealerii Dacia
- 29 septembrie: prezentare la Salonul Auto Bucuresti.
- 1 octombrie: incepe comercializarea efectiva

Dacia Logan Diesel, cu echipare maxima, va costa 8.800 euro.

Pitesti on line, Elena Iagar, 04 aug 2005


--------------------
Nissan Qashqai 2008, 1.6 Tekna
DragosG Logan Ambition Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 5 Aug 2005, 07:52
Post #105


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Confirm si eu stirea de mai sus.... din 20 septembrie o sa putem incerca/testa loganul cu motor diesel.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiM30
post 5 Aug 2005, 07:56
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 July 05




Neata,

Asta este o veste buna. Totusi ce inseamna echipare maxima? Ambition?
Au existat tot felul de zvonuri cum ca nu va exista o versiune cu ABS.


--------------------
Peugeot 405 - B-12-UTZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Aug 2005, 07:59
Post #107


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sa intelegem ca va fi o singura echipare la 8800 Euro ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Antoniu Dragan
post 5 Aug 2005, 08:38
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Vorbea cineva de puturosenie.
Logan Diesel are motor cu injectie directa, care nu se compara cu batranelul de pe Solenza
Nu va fi benzina, dar nici camion.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goos
post 5 Aug 2005, 08:57
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 18 October 04




Se pare ca deocamdata nu va exista versiunea Ambition cu motor diesel.
Deci pretul de 8.800 euro e pentru versiunea Laureate 1,5 dci.
Mi se pare cam mare pretul fata de motoarele pe benzina, cred ca nu merita decat daca faci peste 10.000 km pe an, ceea ce nu e cazul meu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Aug 2005, 09:09
Post #110


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(goos @ 5 Aug 2005, 09:57)
cred ca nu merita decat daca faci peste 10.000 km pe an.
*



Amortizarea se face in mai mult de 1 an. S-a mai discutat pe tema asta.

Cred ca astea or sa fie preturile:

AMBIANCE > 7200 EURO
PREFERANCE > 8000 EURO
LAUREATE > 8800 EURO

This post has been edited by ironickSQUAD: 5 Aug 2005, 16:55


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 5 Aug 2005, 16:49
Post #111


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Deci daca ar fi sa urmam linia preturilor un Ambition ar costa cam 9670 euro. Hmm... deja suna a Clio.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiM30
post 5 Aug 2005, 17:10
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 July 05




Adica 9470 euro ai vrut sa zici ....


--------------------
Peugeot 405 - B-12-UTZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinF
post 5 Aug 2005, 18:02
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 31 January 05




QUOTE(DigitalScribe @ 5 Aug 2005, 16:49)
Deci daca ar fi sa urmam linia preturilor un Ambition ar costa cam 9670 euro. Hmm... deja suna a Clio.
*


Nu credeti ca francezii vor sa recupereze pe seama loganului deprecierea severa a monedei euro. Personal cred ca pretul este prea mare pentru cei care fac 9-10 mii de km anual, acestia fiind aproximativ 80% dintre cumparatori. In plus calitatea motorinei de la noi poate da mari batai de cap posesorilor de masini cu motoare diesel la care se adauga si reviziile mai scumpe. Personal am vazut o gramada de Clio in service-urile PRISMA din Braila cu pompa de motorina busita ... in concluzie, desi am asteptat special aceasta motorizare, am dubii ca este varianta cea mai buna pe termen scurt si mediu. Personal consider ca nu vom mai tine o masina 10 ani cum faceau parintii nostri ci vom dori sa le schimbam dupa 3-4 ani. Asadar daca nu faceti km buni cu masina mai ganditi-va....
Numai bine.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureat - GL74DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Aug 2005, 19:45
Post #114


-


Group: Members
Posts: 22.741
Joined: 19 April 05
From: Romania




Diferenta prea mare intre motorizarea benzina si motorina este prea mare hmmm 1300 Euro. Nu stiu ce ma face sa cred ca in afara de motor au adaugat mai multe la masina in afara de cele necesare. . . ramforsari, ambreiaj, rapoarte cutie, . . . . si nici nu cred ca va mai avea computer de bord cu consum instantaneu ... asta pentru cei ....


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 5 Aug 2005, 21:42
Post #115


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Pai la cat consuma 1.5 dci-ul ala nici nu prea mai ai nevoie de computer de bord care sa-ti arate consumul. Cred eu...


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mephistone
post 6 Aug 2005, 13:05
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 11 January 05
From: Timisoara




De unde se stie ca 8800e nu va fi Ambition diesel si va fi Laureate Diesel,eu cred ca modelul de varf e 8800e si ca diferenta intre benzina si diesel va fi de 600e, vad ca la clio symbol diferenta e de 1051e intre 1.4benzina si 1.5dci,de ce am crede e la Logan diferenta e mai mare si nu mai mica.

[aici va rog sa discutati strict despre comercializarea Loganului diesel... fara comparatii benzina vs. diesel vs. GPL]


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 - cameleon
don't worry,be happy,feel good
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 7 Aug 2005, 10:07
Post #117


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Pana una alta acum tot ce putem spune sunt simple supozitii si pareri. Sa asteptam sa vedem masinile si apoi sa discutam.
Motorul de 65cp de 1.5 dci este un motor bun, parere personala. Avand in vedere ca a fost atata timp pe clio si clio symbol inseamna ca a fost un motor bun si fiabil in timp. Trage-ti un ochi pe forumul de la reno sa vedeti ca nu prea mai exista posesori de 1.5dci nemultumiti.
Nu mai faceti comparatie intre motaorele diesel si cele pe benzina. Fiecare are avantajele si dezavantajele sale.
Concluzie: asteptati sa vedem ce va iesi si dupa aia sa discutam


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 7 Aug 2005, 13:37
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




E un motor foarte bun, dar e slab ca putere.
Sa tinem cont ca o Dacie 1310 are 62.
Am circulat si eu cu un Clio cu motor deasta si peste 100 km /h agomotul devine deranjant. Sa nu mai zic ca nu trece de 145.
La Logan tinand seama de izolarea fonica inferioara Clio-ului, zgomotul cred ca va fi insuportabil.
Acuma nu trebuie ca economia(sa nu zic agarcenia) as treaca inaintea confortului....parerea mea


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bengi
post 7 Aug 2005, 16:17
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 July 05




Zilele trecute, circuland prin centrul Pitestiului, am intalnit un logan 1.5dci in probe parcat, cu soferul inauntru. Am tras pe dreapta si m-am apropiat pt a avea o discutie cu soferul. Omul a fost cooperant, chiar daca nu parea un as in materie de masini. Mi-a spus ca la demaraj masina i se pare destul de puturoasa, dar la drum se duce destul de bine. Consumul e in jur de 6l/100km in conditiile in care ei o "omorau" mai mult cu a1a si a2a in poligon. Am intalnit una si pe autostrada si mergea cu 140-150km/h. Eu astept lansarea ei de cateva luni, dar cunoscand mai multe despre nenumaratele probleme ale loganului de pana acum, cred ca ma voi indrepta spre altceva, chiar daca asta inseamna ceva bani in plus. Atasez o poza cu dci-ul intalnit la intrarea pe autostrada pitesti-bucuresti. Observati banda neagra din dreptul emblemei motorizarii. Toate dci-urile care circula prin pitesti au aceasta banda.

Attached thumbnail(s)
Image007.jpg ( Size: 38.53k ) Number of downloads: 1056


--------------------
Ford Mondeo - AG-77-CST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Aug 2005, 12:35
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Bengi, ne poti da niste detalii? Masina avea jante de tabla sau aliaj?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 21:57
Forum Renault