logan vs solenza, as vrea un sfat in a mi cumpara prima masina
![]() ![]() ![]() |
logan vs solenza, as vrea un sfat in a mi cumpara prima masina
Iulikk |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
||
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|||
uragan |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
Au dat , dar probabil acum 4 ani de zile
![]() 30 May 2012, 07:24: Au dat , dar probabil acum 4 ani de zile ![]() This post has been edited by uragan: 30 May 2012, 07:24 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
klaus |
![]()
Post
#93
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
uragan, poate ar fi cazul sa schimbi si tu niste amortizoare la solenza aia.
Mai schimbi si niste pivoti, niste bucsi de la bascula, niste bucsi de la bara antiruliu. O sa vezi ca lucrurile se imbunatatesc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
velceani |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
comparatia asta nu prea e bine aleasa solenza nu se mai face de cand a inceput loganul sa fie fabricat. Apoi solenza e varful de gama dupa nova si supernova.
Loganul e un nou autoturism, mai mare, mai fiabil (zic unii) si mai bun.. Am solenza(2003), dar merg foarte des cu logan (2006). loganul e mult mai silentios si in mers si in stationare si se simte o siguranta mai mare la rulare. E alta masina. Intradevar eu nu sunt multumit de comportamentul loganului in curbe si la denivelari... are o tendinta de balansare fata/spate enervanta, dar pentru scurt timp. Cel mai rau se observa asta la urcarea unui drum inzapezit si alunecos, pierzand aderenta mai repede ca solenza si apoi cu greu isi mai revine... Mai rar auzi la logan de rugina ca la solenza, de scurgeri la caseta cu servo , de intrare apa in masina, de troncaneli pe fata de la bucsi, pivoti etc. Si ganditi-va ca loganul e fabricat in mult mai multe exemplare decat solenza si e si exportata in multe tari, proprietarii find oarecum multumiti de ele. Nu mi-a placut cum arata, dar Loganul m-a convins dupa ce am condus unul ca merita, si sa fim sinceri, in ziua de azi ce masina mai iei la 3000 de euro din 2007 - 2008 si cu KM pana in 100000 km mai buna ,mai mare si mai fiabila decat loganul? Mai gasesti si piese pe toate drumurile si pentru toate buzunarele .. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
uragan |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 30 May 2012, 11:09) uragan, poate ar fi cazul sa schimbi si tu niste amortizoare la solenza aia. Mai schimbi si niste pivoti, niste bucsi de la bascula, niste bucsi de la bara antiruliu. O sa vezi ca lucrurile se imbunatatesc. klaus , amortizoarele nu este nevoie sa le schimb , am schimbat arcurile , bratul de pe partea dreapta , stanga nu este nevoie iar bucsile la bara antiruliu le schimb la fiecare schimb de ulei ca de , calitate made in Romania , sunt multumit de masina mea cum merge din punct de vedere mecanic , este inchegata nu-mi bate deloc , dar mai sus m-am referit la caroserie , se torsioneaza prea rau . Cat despre comparatia intre cele doua masini imi sustin punctul de vedere , Solenza este inferioara din toate punctele de vedere Loganului . 30 May 2012, 16:32: QUOTE(velceani @ 30 May 2012, 12:10) comparatia asta nu prea e bine aleasa solenza nu se mai face de cand a inceput loganul sa fie fabricat. Apoi solenza e varful de gama dupa nova si supernova. Loganul e un nou autoturism, mai mare, mai fiabil (zic unii) si mai bun.. Am solenza(2003), dar merg foarte des cu logan (2006). loganul e mult mai silentios si in mers si in stationare si se simte o siguranta mai mare la rulare. E alta masina. Intradevar eu nu sunt multumit de comportamentul loganului in curbe si la denivelari... are o tendinta de balansare fata/spate enervanta, dar pentru scurt timp. Cel mai rau se observa asta la urcarea unui drum inzapezit si alunecos, pierzand aderenta mai repede ca solenza si apoi cu greu isi mai revine... Mai rar auzi la logan de rugina ca la solenza, de scurgeri la caseta cu servo , de intrare apa in masina, de troncaneli pe fata de la bucsi, pivoti etc. Si ganditi-va ca loganul e fabricat in mult mai multe exemplare decat solenza si e si exportata in multe tari, proprietarii find oarecum multumiti de ele. Nu mi-a placut cum arata, dar Loganul m-a convins dupa ce am condus unul ca merita, si sa fim sinceri, in ziua de azi ce masina mai iei la 3000 de euro din 2007 - 2008 si cu KM pana in 100000 km mai buna ,mai mare si mai fiabila decat loganul? Mai gasesti si piese pe toate drumurile si pentru toate buzunarele .. Sunt de acord cu ce ai spus tu mai putin in privinta pretului , pai de unde iti iei tu un Logan fabricatie 2007 , 2008 cu km reali pana in 100000 cu 3000 Euro ? Poate una rasturnata si refacuta pentru a fi pusa din nou in vanzare . This post has been edited by uragan: 30 May 2012, 16:32 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#96
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(velceani @ 30 May 2012, 13:10) Mai rar auzi la logan de rugina ca la solenza, de scurgeri la caseta cu servo , de intrare apa in masina, de troncaneli pe fata de la bucsi, pivoti etc. Si ganditi-va ca loganul e fabricat in mult mai multe exemplare decat solenza si e si exportata in multe tari, proprietarii find oarecum multumiti de ele. Proprietarii sunt multumiti de ele, dar aceste probleme de pe slz din pacate sunt si pe logan, nu pe toate dar sunt. This post has been edited by bobo77: 31 May 2012, 06:01 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#97
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Solenza fara rugina e ca.... Tonciu fara nas.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
velceani |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Uragan gasesti, daca le cauti, iti spun sigur...
apropo de unde esti din Ag? |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#99
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cand faceti topic cu Duster vs solenza?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#100
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
uragan |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
QUOTE(velceani @ 31 May 2012, 07:35) Sunt de la mama pieselor auto , din Mioveni ![]() 31 May 2012, 15:57: QUOTE(klaus @ 31 May 2012, 10:00) Este foarte probabil sa ai dreptate klaus , dar nu am simtit ca ar fi nevoie sa le schimb , in curbe sta bine masina si la denivelari mai mari le simt ca lucreaza . This post has been edited by uragan: 31 May 2012, 15:57 |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
velceani |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
E bine, ai totul mai ieftin pentru masina, decat noi ceilalti
|
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#103
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Super topic si foarte concludent, se poate inchide...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
BluBear |
![]()
Post
#104
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Va spun un lucru despre siguranta loganului.
Am avut saptamana trecuta unul la reparat...nu mai era nimic din el pana la parbriz. Ideea e ca la orice boteala de genul trebuiesc lonkeroanele (cadrul motorului) tras pe cal sau alta presa...e ca sa l tragi pe presa trebuie sa indrepti acele cadre, ce se indreapta foarte usor cu o bara de inox in circa 30 minute cu pauza de bere. TREABA TESTATA Dpdv siguranta nu e mai breaza ca nici o dacie nici macar 1310, are doar un airbag in plus care nici macar nu cred ca functioneaza... |
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
klaus |
![]()
Post
#105
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
siguranta acum la masini inseamna altceva decat o caroserie si cadru de tanc.
La siguranta altul e scopul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BluBear |
![]()
Post
#106
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Si care ar fii scopul acesta?
E o masina facuta in secolul 21 ca una facuta in secolul 19. ABS nu are, senzori nu are, de oprit nu opreste singura, stabila nu e. Inteleg...sa zici ca e facuta sa absoarba socul, dar s ar putea sa l absoarba cu motorul peste genunchii tai. |
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#107
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Deformare controlata... chestii d-astea de finete
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#108
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
@BluBear da-i cu berea inainte ca nu pierde nimeni timpul cu tine cu acest subiect, discutat de altfel de multe ori pe acest forum...e greu de explicat dar de priceput.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#109
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
sa ma bag si eu in seama..asa eram si eu indecis si tot in jur de 2000-2500 euro aveam..gandeam intre solenza / cielo si m-am ales cu bmw..nu se compara cu o solenza aici ma refer la putere, la comfort, la "greierasi" etc dar nici la consum sau intretinere..cand am luat bmw in aceeasi zi am mers in test drive si cu o solenza 1.9 d vreo 70 de mii km..mi s-a parut puturoasa dardaia la relanti ..si am ales bmw in detrimentul acesteia ,dar la bmw fiind mai vechi mai pica una alta sa dau un exemplu (2 bucsi de la bascula fata 550 ron) sau termostat ( 150 ron) sau chestii care la solenza banuiesc ca sunt mai ieftine..acum am un coleg la facultate cu o solenza 1.4 2004 aranjata jante suspensie arata frumos rau..are putere oarecum ptr 75 de cp merge linistit cu 150 face naveta zilnic cu ea..in jur de 9.5 consumul in oras..ca parti proaste are rugina la aripile spate unde se unesc cu pragurile , e destul de ingramadita in interior, haionul scartaie orice ii faci si e adevarat cam auzi cum ruleaza roata pe asfalt in ea ..dar totusi este o masina destul de buna care se poate lua la banii astia , este destul de stabila si pe drum per ansamblu este ok la banii astia (a sa spun ca mi-am adus aminte cand eram eu in cautari gasisem una rosie cu aer conditionat cerea 2500 pe ea..arata bine superba singurul lucru care m-a facut sa renunt a fost ca la relanti daca pornea aerul se oprea subit nu am inteles niciodata de ce)..acum sa revenim am condus logan de 1.5 65 cp chel si are un consum foarte bun prin oras chiar daca nu are putere daca este intretinuta duce destul asta pana apare problema cu pilitura, loganul de 1.4 motorul si cutia sunt extraordinare pe solenza si sn dar pe logan mi se pare usor submotorizat , 1.6 8v trage binisor dar are un consum de 12 in oras spun pentru ca varamiu si-a luat asa ceva iar 1.6 16v nu am condus...dar totusi ca dotari, ca si comportament pe drum loganul este superior ,dar pentru asa ceva trebuie minim 3500 euro sa gasesti unul ok nu toate joaglele trase de cine stie cati la 2000 de euro pentru ca atunci o sa regreti decizia luata..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Iulikk |
![]()
Post
#110
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
edy99 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
|
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#112
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Asa... si? In realitate ai maxim 150-155. Ia pleaca tu de pe loc in acelasi timp un logan sa vedem care accelereaza mai rapid.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
Iulikk |
![]()
Post
#114
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Eu am comparat mere cu pere, adica Loganu dizăl dă șaișcinci de cai cu solenza pe benzina. Ala cel mai probabil e loganu de unupatru.
PS: ar trebui sa intelegeti ca o masina veche de 10 ani (cel putin cazul meu) si care are ca baza o masina din anii '80 nu poate fi mai buna decat o masina gandita aproape de la 0 in anii 2000 si ceva. This post has been edited by Iulikk: 10 Jun 2012, 17:03 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
uragan |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 10 Jun 2012, 17:01) Eu am comparat mere cu pere, adica Loganu dizăl dă șaișcinci de cai cu solenza pe benzina. Ala cel mai probabil e loganu de unupatru. PS: ar trebui sa intelegeti ca o masina veche de 10 ani (cel putin cazul meu) si care are ca baza o masina din anii '80 nu poate fi mai buna decat o masina gandita aproape de la 0 in anii 2000 si ceva. Asta tot incerc sa le explic si eu dar de , fiecare cioara isi lauda puiul . Nu le mai comparati mai fratilor cu Loganul ca nu sunt sanse ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#116
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Iulikk |
![]()
Post
#117
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Ej varzaaaaa ... solenza e mai buna. Nu vezi... la 180 are sub 5000 rpm
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#118
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
intrebare: e mai buna masina care prinde 200km/h dar in jumatate de ora (exagerez) sau cea care nu trece de 170 km/h dar ajunge la acest prag in 15 minute (exagerez)?
am mers si eu cu symboala cu 175 - 180 km/h (si am doar 85cp) o data si e de ajuns. stiu ca poate ajunge si acolo la o adica dar nu ma intereseaza. in rest nu vede mai mult de 140km/h pe autostrada pentru ca: 1. n-ai unde 2. n-ai cu cine (nu poti mentine viteza constanta datorita altor participanti la trafic) 3. nu este sigur (masina mea nu este un monument de stabilitate facand parte cam din aceeasi categorie la acest capitol cu loganul si solenza) 4. n-am chef sa dau banii aiurea pe amenzi, prefer sa-i toc eu intr-un interes propriu mult mai bun. de exemplu ies cu o tipa ![]() ![]() in schimb ma intereseaza faptul ca masina mea pana la o viteza de aproximativ 140km/h accelereaza destul de decent astfel incat sa fiu sigur cand fac o depasire si: 1. cel ce vine de pe contrasens are chef de joaca si accelereaza 2. cel pe care il depasesti se oftica (mai ales daca are impresii ca masina lui este mai smechera) si accelereaza 3. in general este bine ca timpul alocat depasirii sa fie cat mai redus pentru a te reincadra cat mai repede pe banda ta de mers si pentru a micsora riscurile pana cand vom avea autostrazi adevarate astfel incat sa poti rula constant la viteze mari ma va interesa mai mult ce reprize ofera un motor decat daca atinge viteza de decolare a unui 747. vorbiti de diferente de stabilitate intre logan si solenza. am condus solenza 1.4 si logan 1.6 16v. nu pot sa le compar ca acceleratie ca n-are rost, dar dinamic diferentele nu sunt asa enorme, adica n-o sa te rastorni cu loganul caci sa fim seriosi nu merge nimeni la limita aderentei cu masina. cu orice masina poti sa mergi sportiv daca o cunosti suficient de bine astfel incat sa stii cu ce viteza sa te inscrii in curbe, cum si cand sa franezi sau sa accelerezi. intre logan si solenza ambele 1.4 as alege loganul in ciuda sa zicem a unui comportament dinamic inferior (desi este aproape insesizabil caci cum a zis cosmin vorbiti de parca ar fi diferente ca intre logan si m3). motivele sunt destule si multi dintre voi le constientizati. This post has been edited by slider2: 10 Jun 2012, 22:50 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#119
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(slider2 @ 10 Jun 2012, 23:39) intre logan si solenza ambele 1.4 as alege loganul in ciuda sa zicem a unui comportament dinamic inferior (desi este aproape insesizabil caci cum a zis cosmin vorbiti de parca ar fi diferente ca intre logan si m3). motivele sunt destule si multi dintre voi le constientizati. Nush ce comportament dinamic inferior fata de Solenza ai vazut tu la Logan... Conduc solenza de 3 ani... am facut vreo 70 000 km... am condus Logan vreo 5000. Loganul face pișu pe Solenza la orice capitol. Parerea mea si mi-o sustin. ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#120
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
ma refeream la inclinatia pe viraje, loganul are totusi un centru de greutate o idee mai ridicat. dar daca citesti mai bine o sa vezi ca am pus aproape insesizabil, posibil ca in multe cazuri sa fie doar o impresie ca loganul are un ruliu o tenta mai pronuntat
This post has been edited by slider2: 10 Jun 2012, 23:08 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:55 |