Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre
![]() ![]() ![]() |
Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile noastre
cristi2fast2furious |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 May 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
paulp |
![]()
Post
#2
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Se poate, dar sa vezi ce o sa troncane alea. Crede-ma ca am si stiu ce vorbesc.
Monroe (sau Sachs pentru cine-si permite) pe ulei, si o sa zici ca ai masina. Bilstein in cel mai rau caz, desi diferenta de pret e mica :mrgreen: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dar cele originale nu se pot reumple asa cum se poate la 1100 ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
paulp |
![]()
Post
#4
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
ba da, mai greu dar se poate, insa omu' vrea:
"Cele mai bune amortizoare .....pt Daciile..." |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
cristi2fast2furious |
![]()
Post
#5
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 May 04 ![]() |
Pai cred cred ca asta si e problema ca au mai fost "umplute" de vreo 2-3 ori pana acum.Darniciodata nu tineau la fel ca la inceput. Ai dreptate Paul, am vazut si eu preturile de Monroe si drept sa-ti spun m-am mai linistit cu "perfectiunea".In orice caz ideea mea era un fel de compromis intre alea pe gaz si alea pe ulei;adica sa nu zdruncine ficatii din tine cand mai iei o groapa, iar pe autostrada,( la viteza adica) sa fie un pic mai rigide. Pana una alta cred ca o sa-mi pun unele de fabrica ca astea si-au dat duhu' de multicel:popa: .Intre timp mai caut ceva in genul descris mai sus (eventual m-apuc de strans si bani) daca exista asa ceva :wink: Oricum va multumesc pentru sfaturi si mai astept pareri, sugestii, liste de preturi.....etc. :valuri: |
||
-------------------- |
|||
paulp |
![]()
Post
#6
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Pai "de fabrica" inseamna Bilstein (romanesti, facute la Sibiu). Pret 750 mii spate, 850 mii fata.
Monroe (la reprezentanta) 800 mii spate, 900 mii fata (aici trebuie actualizate preturile ca astea erau prin februarie). Parerea mea. Ia-ti Monroe. Sachs sint mult mai scumpe si nu stiu daca fabrica pentru berlina. :mrgreen: A, si inca ceva, fa un efort si ia-ti si arcuri noi. Si schimba cel putin bucsile de la brate si bieletele antiruliu. Abia atunci o sa ai suspensii. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
stasi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 3 December 03 From: Iasi ![]() |
mi-am luat eu monroe spate... sunt multumit... oricum, nu se compara cu rigiditatea ce-o aveam inainte.... multumit sunt poate si pentru ca deocamdata sunt noi... la fel si arcurile pe spate... le-am schimbat tot atunci...
|
--------------------
Dacia
Berlina 96
|
|
Radduu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
sunt 700 de miii alea romanesti de fatza
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
Mae |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
depinde cat de tari vreti sa fie amortizorul. am vazut la cineva nuste amortizoarea originale de dacie un pic modificate cu 300 000 lei. nu le mai puteam misca. tot asa ceva avea pe masina si nici masina nu s-a lasat deloc. Defapt nu sa clintit. cand m-am lasat pe ea, yo am la 90 kg.
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
paulp |
![]()
Post
#10
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
[quote]
Defapt nu sa clintit. cand m-am lasat pe ea [/quote] Pai inseamna ca erau blocate, nu ca erau bune. Iti dai seama ca la prima groapa masina aia nu amortiza in nici un fel sokul. :mrgreen: Rolul amortizoarelor e de a face miscarea lina si de a nu permite balansul haotic al masinii. Altminteri era mai simplu sa sudezi o tija intre punte si caroserie si aveai un amortizor superrigid :mrgreen:, dar eu n-as vrea sa fiu in masina aia cind merge. :inger: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
FLEX |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Paule, o sa rizi, dar se poate si cu bombe din alea ... amortizoare "putin modificate" inseamna ca sint umplute cu ulei la o presiune mai mare decit normal; rezultatul e o tinuta de drum foarte buna (diminueaza simtitor ruliul si tangajul -hihihihi! iti amintesti?), dar rupe ficatii la trecerea prin gropi ...
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eu mi-am luat billstein acu 1 an la berlina si am dat 500 pe unu. era acelasi pret fata/spate si pot sa spun ca am super suspensii. poate mananc prajituri, da mi se pare ca amortizeaza chiar mai bine decat la clio lu taicamiu. inca ceva: am pus pe spate arcuri de fatza si inaltatoare la amortizoare
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#13
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
Eu chiar azi am schimbat amortizoarele. Am pus unele de Pitesti, din cate am inteles sunt de uzina. Nu am avut cand sa merg prea mult cu masina, decat de la mecanic pana acasa... Urmeaza sa mai merg cu masina maine si duminica mai mult, insa pe moment sunt super multumit si pot spune ca nu se compara cu ce era... Amortizorul de pe dreapta spate era si indoit putin. Am dat 610.000lei/buc cu 2 ani garanite.
|
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ele moral cat tre sa fie garantate? ma refer la amortizoarele de dacie? alea billstein cica sunt garantate 100.000 km. vrajeli...
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#15
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
pe astea care le-am luat scrie durata de viata: 100.000km.
|
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
eugen_foxy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare ! Eu am Bilstein si pe fata si pe spate , ca m-am ofticat anul trecut cand a facut misto de mine un prieten si le-am schimbat pe toate si sunt f. multumit !!! Si totusi mi-as dori o suspensie mai rigida mai ales pe fata ! Oricum am observat la un prieten care si-a pus numai pe fata cu gaz ca sunt putintel mai rigide ... Dar , daca ma gandesc mai bine nu stiu daca e prea placut pentru celelalte "componente" sa fie rigide suspensiile . Apropos , daca stie cineva ceva mai multe despre cum e mai bine .... mai dure sau mai moi ... as fi curios ... Bafta ! :roll:
|
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP
|
|
Mae |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
[quote][quote][quote][Pai inseamna ca erau blocate, nu ca erau bune. Iti dai seama ca la prima groapa masina aia nu amortiza in nici un fel sokul. :mrgreen:
Rolul amortizoarelor e de a face miscarea lina si de a nu permite balansul haotic al masinii. Altminteri era mai simplu sa sudezi o tija intre punte si caroserie si aveai un amortizor superrigid :mrgreen:, dar eu n-as vrea sa fiu in masina aia cind merge. :inger:[/quote][/quote][/quote][/quote]Se puteau misca dar greu. asta face ca masina sa stea dreapta la viraje si un control mai bun al masinii. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
acu' 4 ani (deci masina avea 20 de ani) am schimbat amortizoarele pe fata (era timpul ptr. ca incepusera sa curga ; erau cele originale); am pus in loc amortizoare romanesti noi si deja dau semne ca s-ar duce (scartie ingrozitor); am vrut sa le schimb si pe cele de pe spate care au 24 de ani dar deocamdata mai tin (apas pe fundul masinii si cand ii dau drumul nu se balangane deloc plus ca sta destul de bine pe drum).
P.S. Amortizoarele originale erau Monroe |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Niste amortizoare prea rigide, nu numai ca-ti rup ficatii la trecerea peste denivelari, dar iti rup la propriu si masina. Se fisureaza oalele amortizoarelor din cauza ca respectiva tabla nu este suficient de bine intarita pentru a putea prelua socurile. Deci grija mare la cumparerea unor astfel de exemplare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
nos |
![]()
Post
#20
|
![]() RWD addict Group: Members Posts: 80 Joined: 3 June 04 From: Timisoara ![]() |
Am de 3 ani amortizoare monroe pe gaz....erau 1200000 lei buc la vremea aia. Nu am probleme cu ele, dar nici nu ma duc cu masina la pescuit sau din astea.E foarte stabila in curbe si la frine, doar ca din cind in cind trebe s-o iau la mina si sa-i string toate suruburile de la bord, ca ma zdruncina de-mi clantzane dintii in gura... :mrgreen:
|
--------------------
Renault 12 GT
custom 1973
----- BMW E36
- 325i 24v coupe
|
|
IS-04-DVT |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 October 06 ![]() |
Eu am luat amortizoare de spate din talcioc (terminate de zile) fabricate la pitesti dar sub licenta armstrong (de prin '76) si se gasesc pe la piese auto kit-uri de reparatie. pot spune ca am 3 luni de cand caut in disperare prin talciocuri tipul ala de amortizor. sunt super bune
|
--------------------
dacia
batrana
'80, 1300
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
Billstein pe gaz, n-au moarte.
Intotdeauna am considerat ca sunt cele mai oneste amortizoare. La unul pe lichid se mai scurge mai merge, ba nu prea iti dai seama ca nu se leagana dar in curbe te pune pe o parte. Alea cu gaz au plesnit, poc si tie masina! Asa te ajuta sa le schimbi imediat. Sunt foarte bune si din cati stiu nici unul nu a patit nimic deosebit, bine asta daca nu pui tona de "tziment" in fiecare zi pe ea. |
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
Paul_ |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
eu daca as fi in locul tau as opta pt niste amortizoare custom
![]() ![]() ![]() Attached thumbnail(s) 100_2244.JPG ( Size: 128.05k ) Number of downloads: 4642 |
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
si amortizoarele astea custom ce inseamna?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Siconi |
![]()
Post
#25
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
din cele standard iti modifici tu sau iti face un priceput miscarea si le ai custom (adica dupa preferintele proprii, nu stas ca toata lumea).
eu am Bilstein peste tot: pe fata cu gaz iar pe spate cu ulei. momentan nu am probleme si le am asa de ceva vreme (3-4 ani). ceva bucsaraie o sa schimb cat de curand, poate chiar azi ca si=au facut veacul si e necesara operatia asta. This post has been edited by Siconi: 11 Oct 2006, 15:36 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ionut17 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 18 August 05 From: Roman ![]() |
cine stie sa-mi spuna ce diferenta este intre un amortizor de pick-up si unul de berlina
This post has been edited by ionut17: 24 Jan 2007, 16:09 |
--------------------
Dacia
1310
VW Bora
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#27
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai alea de papuc de spate au o alta prindere;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ionut17 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 18 August 05 From: Roman ![]() |
alea de pe fata de la pick-up nu sunt mai tari ca cele de berlina?
This post has been edited by ionut17: 24 Jan 2007, 22:03 |
--------------------
Dacia
1310
VW Bora
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#29
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu stiu:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#30
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:45 |