Europa dă afară șoferii din marile orașe...
![]() ![]() ![]() |
Europa dă afară șoferii din marile orașe...
kato |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
|
||
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|||
dizzy |
![]()
Post
#92
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Lasa ca vine nea Topor si te trimite cu tendemul pe scara pisicii din bloc pana la etajul 8.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#93
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
pai da. ceea ce a povestit dsign. acolo transportul in comun este unul foarte bine pus la punct. din acel moment poti emite pretentii. dar la noi orice s-ar face ar fi pe spagi. deci tre sa mergi si mai sus, sa decapitezi mafia spagilor, si sa recponstruiesti de acolo.
exact ca intr-o firma falimentara, iei frumos un manager bun, foarte bun si ii dai imputericirea sa taie si sa spanzure. (si asa se intampla la noi in tara cand vine un manager nou si isi aduce tot clanul lui de smecheri, si re pile. deci latura neagra a lunii) traseaza sarcini si verifica finalizarea lor. nu ai facut? atac la buzunar (pai dom ministru de ce crezi ca iei bani grasi si bonusuri) ah tu de fapt te pipi pe ce iti da statul ca in spate faci manevre de milioane de euro. acolo intervin ciolaneala de la noi. se pipi pe noi si isi fac manevrele lor. asa ca domnul presedinte ne-a anuntat. nu va convine? aveti liber sa plecati (mentalitatea TIPIC romaneasca atat din mediul de stat dictatorial-comunist cat si din cel privat al firmelor cu patroni inradacinati in vremurile dinainte) astia tineri parca sunt mai destupati dar copii de patroni din aia vechi clar sunt dupa chipul si asemanarea parintilor imbuibati. cum sa ai o societate sanatoasa daca tii si promovezi merele stricate. asa ca noi, in continuare, in tara stam si suportam. cei care au puterea sa schimbe cu adevarat ori sunt pusi la pamant (tinuti in sah cu diverse metode opresive- ANI) ori adusi la ei in tabara. Dsign, sper pt tine, ca nu te mai intorci |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#94
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 1 Jul 2011, 10:21) Spune-mi te rog si care sun temperaturile medii in Barcelona, ca ceva imi spune ca e per medie mai cald ca la noi. N-are cum sa fie mai cald decat in Bucuresti, pentru ca-i pe coasta. Chestia pe care vad ca iarasi nu o baga nimeni in seama in momentul in care discutati despre trafic, transport in comun si alte chestii la Bucuresti versus "orasele similare din tarile civilizate" este ca nu exista in Europa un oras similar. Mai aruncati si voi un ochi pe densitatea de locuitori in diverse orase, si ganditi-va ca asta se traduce in densitate de vehicule, in cresterea cererii de transport si-n multe altele. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#95
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Poate sa nu fie mai frig si e suficient.
Daca ai o iarna cum a fost iarna trecuta din septembrie pana in mai e mai greu cu biticla, ca nu suntem toti in conditie fizica grozava. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
kaspersky |
![]()
Post
#96
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#97
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Greseala mea de misteic, ma gandeam la anu' pedalistic, fara iarna. Dar vad ca si asa sunt relativ apropiate.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
IsNa |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Vad ca majoritatea justifica refuzul de a lua in considerare alte mijloace de transport decat masina personala prin calitatea slaba a alternativelor (transportul in comun pute, nu-s piste de bicilisti, trotuarele-s pline de masini parcate, aleile se transforma in parcari, etc...)
Dar la alegerile locale, pe cine votam: pe cei ce propun piste de bicileta, trotuare, transport in comun si alei libere (cu costul limitarii traficului auto in zonele centrale, macar), sau pe cei ce promit autostrazi suspendate, parcari cu mii de locuri, pasaje si intersectii denivelate, largiri de strazi la n-spe benzi? Nu va dati seama ca argumentul e circular? |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
klaus |
![]()
Post
#99
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 1 Jul 2011, 17:06) Greseala mea de misteic, ma gandeam la anu' pedalistic, fara iarna. Dar vad ca si asa sunt relativ apropiate. care apropiate? Aia au cam toate lunile peste 10 grade medie, iar bucurestiul are 3 luni sub 4. Insa la noi problema reala e cu transportul in comun, care e insuficient si foarte putin previzibil ca orar |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#100
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Aprilie - Octombrie, la perioada asta ma refeream.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#101
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Aprilie - octombrie e o placere sa mergi pe bicicleta - chiar nu fac misto.
Octombrie- aprilie las altora placerea asta. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
klaus |
![]()
Post
#102
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cand ai 12 luni pe an cand poti folosi scuterul/bicileta/whatever treaba sta altfel fata de atunci cand ai doar 6.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Dsign |
![]()
Post
#103
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
In februarie, cand am ajuns, era un frig crunt... Am folosit Bicing, ca nu ma durea mana sa ma imbrac bine. Si jur ca nu eram singurul care mergea pe 2 roti. Frigul de pe coasta nu e ca cel din Bucuresti, inteapa al dracu de rau...
EDIT: Am mers in lunile astea pe jos de m-am saturat, ca deh, masina nexam aici, decat ocazional, dar nu-i a mea. Si pot spune ca ma simt excelent. Deci se poate. Mai ales ca eu eram unul din aceia pentru care masina era ca si carapacea pentru testoasa... Planuiesc sa-mi aduc jaful aici, ca de cumparat jaful altora nu-mi arde si nici de cumparat o troaca noua nu prea am bani. Insa inca ma gandesc daca sa fac treaba asta sau nu. Deocamdata caut statii de GPL prin preajma, ca sa stiu daca Žtreanta mea care va avea o astfel de instalatie se poate alimenta aici. Ca mine pot face multi din centrul Bucurestiului, insa cine se mai plimba pe Magheru, singur, in Passatul lui Tedeiu, la ora de varf, cu maniaua la maxim? This post has been edited by Dsign: 1 Jul 2011, 17:53 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
St |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 30 Jun 2011, 08:43) Mergeti si voi intr-o tara cu apa calda si o sa vedeti acolo cum e organizat transportul. De exemplu Paris, Viena, Barcelona. Acolo exista un orar afisat in statie. Autobuzul 11 vine la ora 10.35. Poti sa pui pariu ca cel tarziu la 10.37 e acolo. Autobuzele sunt curate, nu exista ciorditori, nu exista imbulzeala, nu asculta nimeni manele la telefon, nu miroase urat. Metroul e si mai bun. Fara sa laud prea tare transportul in comun din Bucuresti, iti pot spune ca la orele de varf RATB-ul are pe unele linii autobuze la intervale foarte mici, 4 minute, culmea sau nu, chiar vin la 4 minute, maxim 5. QUOTE(Dsign @ 1 Jul 2011, 09:51) Pentru ca toata lumea se leaga pe topicul asta de marile orase europene, hai sa va zic un pic cum e in Barcelona, capitala turistica a Spaniei... Locuiesc aici de 4 luni, deci stiu ce zic. Am stat o luna anul acesta in Madrid si as putea sa va spun cate ceva despre transporul in comun, n-am avut masina acolo. Metroul: L-am folosit cel mai des pentru ca aveam statie exact langa locul unde stateam. Au in total 293km si 300 de statii (deci o statie la aproximativ 1 km, nu cum viseaza unii mai sus cu 500m), sunt unele linii care acopera inclusiv zone limitrofe, la 5-10 km de marginea orasului, se plateste in plus pentru acelea. Vagoanele ofera acelasi confort ca si cele de la noi, nimic special la ele. Trenurile vin, in orele aglomerate la 3-4 minute si chiar la 15-20 minute spre finalul programului, cam la fel ca in Bucuresti. Metroul este deschis pana la ora 01:00, insa merge pana la aproximativ 01:30, la noi se inchide la 23:00, ultimul tren pleaca de la Unirea la 23:30. Aglomeratie am prins la orele de varf, chiar si mirosuri mai putin placute. Pretul unei calatorii este de 1 euro, indiferent de durata acesteia, un bilet de 10 calatorii costa 9,3 euro, iar un abonament lunar undeva peste 70 eur, doar zona centrala, daca vrei sa mergi la marginea orasului si in afara acestuia trebuie sa platesti suplimentar. Autobuz: Am mers doar de cateva ori cu autobuzul, pretul unei calatorii este tot 1 euro, se intra prin fata si se plateste la sofer. Au aer conditionat, in afara de acest lucru(la RATB doar o parte din ele au aer conditionat, undeva la 50% cred) nu am sesizat nici o diferenta de confort. Am mers si la ore de varf si am prins aglomeratie, in sensul ca abia ma puteam misca prin autobuz. In general, intervalul intre autobuze este destul de scazut, intre 5 si 10 minute in orele de varf, in functie de linie. Bicicleta,scuter,motocicleta: Am, vazut putine biciclete, dar foarte multe scutere, chiar si in februarie cand temparatura maxima a zilei era undeva la 12-13 grade. Cei cu scuterele merg tot cam ca la noi, croseteaza printre masinile aflate la semafor, moticicletele, care sunt ceva mai putine, tot asa. Automobil: In general e mai liber ca in Bucuresti, insa am vazut aglomeratie pe Magheru al lor la ora 18 exact ca la noi in sensul Romana-Universitate. Parcarile gratis pe marginea strazii sunt foarte rare, in rest cu plata si destul de multe subterane unde, daca ai de parcat o masina gen seria 5 te vei da foarte greu jos din ea. Nu mai tin minte preturi, dar, in functie de parcare, intre 1 si 2 euro/h in general, mai rar peste. Pentru iesiri in afara orasului exista tren, care este ok, n-am prins niciodata mai mult de 50% din capacitatea vagonului, iar autostrazile sunt foarte libere daca te indepartezi mai mult de 40-50km de oras. Tren: Au mai multe categorii de trenuri, cum sunt la noi Accelerat, Rapid, Intercity: Cercanías- astea merg pana la 40-50km in afara oraselor, se pot lua de la gara sau de la principalele statii de metrou. Media Distancia - cele care merg pe cateva sute de km, undeva pana la 300 din ce m-am prins eu. Madrid-Salamanca, 19 eur, 2h 45min, aproximativ 210 km, Madrid-Toledo, aproximativ 80 km, 33 minute, 11 eur. AVE i Larga Distancia: AVE e cam acelasi lucru cu TGV-ul francezilor si ICE germanilor, viteze de pana la 300 km/h, acopera distante mari intre marile orase ale Spaniei: Madrid-Barcelona, aprox 600 km, 117 eur, 3h 12min. Mai sunt si altele numite de ei Larga Distancia, care au preturi si timpi comparabili cu AVE. Eu am folosit tren, iar cand am avut nevoie de mai multa mobilitate ce nu-mi era oferita de tren am inchiriat o masina, 130 Eur pentru un Citroen C3, aer conditionat, pilot automat, 4 zile. Autostrazile sunt unele cu plata, altele fara, am dat 14 euro pentru 100 si ceva de km, acolo unde a fost cu plata. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:48 |