Noua Honda Civic
![]() ![]() ![]() |
Noua Honda Civic
aphophis |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#62
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
a.jpg ( Size: 53.87k )
Number of downloads: 730
afofis, ce este mai gunoiul asta? ![]() PS. Lasa ca se pricepe de minune Renault la martoage. This post has been edited by IRONICK: 13 Sep 2011, 16:37 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#63
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
totusi sa compari motor de hyundai cu motor de honda e cam exagerat.
dar, si la hyundai-kya au puterea ai reala, la turatia specificata de +6000rpm. la o honda suna bine un vtec, fata de o coreana, asta e clar. in fata e ok designul. in spate - FAIL. interior - naspa. elimina din frumusetea si ingeniozitatea vechiului model. de fapt si ei ca si citroen, renunta la niste elemente avangardiste din cauza turmelor de nemtzomani. in schimb daca audi vine cu leduri, moama, s-a inventat lumina, hai toti cu leduri in faruri, in stopuri si in kr daca s-ar putea, ca deh e audi-style ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#64
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(http://www.auto-innovations.com) Les évolutions techniques de la nouvelle Honda Civic La nouvelle Honda Civic marque l'arrivée de la 9me génération d'un modèle lancé en 1972. Ce modèle entièrement développée au Japon est conçu exclusivement pour le marché européen. Comme la précédente Civic, elle est fabriquée en Grande-Bretagne. Si elle ne propose pas de nouveautés majeures, de nombreuses évolutions et optimisations font la différence avec la version précédente. L'amélioration la plus notable est vraisemblablement l'efficacité de sa liaison au sol. La direction est une réussite. Son assistance électrique est linéaire, sans lourdeur, et son point milieu est confortable. Comparé à la génération 8, elle est légèrement moins directe – ce qui va dans le sens inverse de la tendance générale – et l’arrivée de l’assistance autours des premiers angles de braquage est plus progressive (courbe d’assistance moins pointue dans sa partie basse). La crémaillère de direction a été fixée de façon rigide sur la coque pour donner de la précision au train avant alors qu'elle était montée auparavant sur des silentblocs. La coque a été rigidifiée de 25% en torsion avec l’arrivée d’acier à haute limite élastique afin de faciliter le travail des pseudo-MacPherson avant. Les bras longitudinaux de l’essieu arrière en H ont été renforcés et ils sont désormais fixés à la coque par l’intermédiaire de silentblocs hydrauliques qui filtrent les imperfections de la chaussée. Ils ont aussi permis d’assouplir les ressorts et les amortisseurs. Toutes ces évolutions offrent à la nouvelle Civic un très bon compromis entre confort et plaisir de conduite. Derrière la grille sous la plaque d'immatriculation, les volets de fermeture et l'actionneur électrique Le moteur diesel 2.2 i-DTEC reçoit quelques évolutions. La puissance passe à 110 kW (150 ch) à 4000 tr/min et le couple à 350 Nm de 2000 à 2700 tr/min par un nouveau calibrage du calculateur (+10 ch, +10 Nm). L'injection est toujours assurée par des injecteurs piézoélectriques Bosch et la pression maxi atteint 1800 bars. Plusieurs zones de frottement ont été travaillées : revêtement de jupe de piston, tension des segments réduite, coussinets de vilebrequin plus étroits et avec rainurage de forme excentrique limitant les fuites d’huile, capacité de la pompe à huile diminuée, huile moteur à faible viscosité ou allégement des pistons, du vilebrequin et du volant moteur. Par ailleurs, les rapports de transmission ont été allongés. L’essai révèle que le couple élevé sur une grande plage de régime procure un réel plaisir de conduite, d'autant que la motricité est à la hauteur. La fonction AutoStart (Stop-Start) avec booster de puissance électrique est assurée par un démarreur renforcé. La Civic est aussi disponible avec deux moteurs essence atmosphériques, le 1.8 i-VTEC 104 kW (142 ch) et le 1.4 i-VTEC 73 kW (100 ch). Fin 2012, un moteur diesel de plus petite cylindrée, toujours maison, viendra enrichir la gamme. Bossage de la partie haute des feux et ailettes collées sur les ailes arrière Un autre compartiment d'évolution est l'aérodynamique qui affiche un Cx de 0,27, soit une progression de 12,6% sur la version Diesel. Plusieurs éléments permettent d’atteindre cette basse valeur. Derrière la calandre, des volets se ferment entre 40 et 170 km/h et le soubassement est entièrement caréné. Solution innovante, des ailettes collées sur les ailes arrière (gain de 0,5 g de CO2/km) et le bossage de la partie haute des feux réduisent les turbulences d'air sur le hayon. Malgré ses 150 ch et la cylindrée relativement élevée du Diesel, la nouvelle Civic affiche une consommation raisonnable de 4,2 l/100 km en cycle mixte NEDC, soit seulement 110 g de CO2/km (avec roues de 16’’, 115 avec roues de 17’’), en baisse de 20% par rapport à la génération 8. Cette consommation est même remarquable lorsque l'on constate que les pneumatiques sélectionnés par Honda sont des Michelin Premacy et non pas les Energy Saver à plus basse résistance au roulement. La nouvelle Civic peut disposer du régulateur de vitesse adaptatif ACC et nous avons pu constater l’efficacité du radar à détecter et suivre les cibles dans les virages. Le système de prévention des collisions par freinage CMBS est également dans la liste des options. Cet essai nous a permis de rencontrer Katsushi Watanabe, responsable du développement moteurs, qui nous a éclairé sur les choix techniques des GMP Honda actuels et à venir. L’interview sera en ligne le 15 décembre prochain. Derrière la grille sous la plaque d'immatriculation, les volets de fermeture et l'actionneur électrique. honda_civic_grilleactive.JPG ( Size: 57.21k ) Number of downloads: 627 Bossage de la partie haute des feux et ailettes collées sur les ailes arrière. honda_civic2011b.JPG ( Size: 17.86k ) Number of downloads: 544 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
astea sunt maretele noutati aduse de civic?
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#66
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe cand si la Renault? Macar o inovatie!
Pe cand la Renault o rigiditate mai buna cu 25% la torsiune. Sau un Megane cu Cx de 0,27? Pe cand niste voleti? Etc ... This post has been edited by IRONICK: 28 Nov 2011, 16:12 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Marty |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2011, 21:36) Ori esti matale dezinformat, ori prostu' ala de salesman de la Honda a vorbit timpenii. MI-a zis ca Civicu' 5D are punte rigida spate si ca Civicu' 4D are suspensie independenta pe fiecare roata. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.171 Joined: 13 October 06 ![]() |
S-a anuntat taierea primelor de Craciun dacia-reno ? altfel nu iti inteleg rea-vointa, fiindca de lipsa de informare nu te pot banui.
QUOTE The performance of New Mégane’s chassis has been engineered to surpass that of its predecessor and to deliver exemplary roadholding. The specific roll angle, which refers to the angle by which a vehicle ‘leans’ when cornering and therefore reflects its capacity to corner ‘flat’, is 0.42° in the case of New Mégane Hatch for lateral acceleration of 1m/s², while the segment average is 0.45° (0.46° for Mégane II). The same figure for New Mégane Coupé is even better at 0.38°. Vorbim de ce s-a intamplat acum 3 ani, atat a trecut de cand au lansat masina.... LE: Marty ti-a zis bine dealer-ul This post has been edited by mircea_aq: 28 Nov 2011, 16:25 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mi se pare mie sau asta e un facelift putin mai pronuntat?
sa nu uit: urata cu spume. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 28 Nov 2011, 16:09) Pe cand si la Renault? Macar o inovatie! Pe cand la Renault o rigiditate mai buna cu 25% la torsiune. Sau un Megane cu Cx de 0,27? Pe cand niste voleti? Etc ... da pe cand niste motoare turbo la honda? sau cutii dsg. Sau suspensie independenta pe spate. Pana si duster are ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#71
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
honda si turbo pe benzina, hhmmm...un fel de bmw si turbo. asta mai acum cativa ani cand declarau ca never-ever nu vor monta turbo pe motoare cu benzina. aha, yep...
domne, iei ieste V-tec si cum sa strice minunatie de tehnoligie cu turbo. aia ie pt fraieri. merita toata lauda pt realizarile la aspirate, dar zau ca un sistem de supraalimentare iti da aripi. dar si asa honda e scumpa ca porcu. auzi si tu civic, 1.4 100cp la 18k euro - cel vechi daca puneau un motor turbo pe civic costa probabil cat megane 3 rs ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#72
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(aphophis @ 28 Nov 2011, 17:55) da pe cand niste motoare turbo la honda? sau cutii dsg. Sau suspensie independenta pe spate. Pana si duster are Renault nu a fost in stare sa faca nici unele aspirate. Ba o rola defazoare, ba niste bobine cand iti este lumea mai draga, etc ... Iar Duster are un gunoi de suspensie pe spate, prefer H. Nimeni nu isi doreste o suspensie din scobitori prinse de un cadru facut din teava de la Brico batuta la capete cu ciocanul.![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si totusi honda nu le are. Si e considerata (pe buna dreptate), cam peste tot unde am citit un gunoi. Cu nimic inovativ. Coada clasamentului
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#74
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 28 Nov 2011, 16:24) Vorbim de ce s-a intamplat acum 3 ani, atat a trecut de cand au lansat masina.... Si de ce ma rog daca era asa de fenomenala nu a luat un premiu la EuroCarBody Golden Award? Hyundai cum a putut? Ca decernarile acolo se fac de ingineri, nu de jurnalisti platiti cu excursii. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() QUOTE EUROPA 2010 1. VW Golf 492.324 2. Opel/Vauxhall Astra 291.942 3. Ford Focus 261.895 4. Renault Mégane 260.975 5. Peugeot 308 177.867 6. Audi A3 175.247 7. BMW Serie1 146.478 8. Hyundai i30 113.125 9. Mercedes Clase A 107.025 10. Kia Cee'd 92.082 11. Toyota Auris 87.612 12. SEAT León 70.817 13. Citroën C4 69.627 14. Honda Civic 55.367 15. Mazda3 47.332 16. VW Scirocco 44.997 17. Fiat Bravo 43.116 18. Alfa Romeo Giulietta 32.693 19. Volvo C30 24.110 20. Peugeot RCZ 11.580 21. VW New Beetle 6.874 22. Alfa Romeo 147 5.846 23. Honda CR-Z 5.709 24. Opel Astra Classic 4.420 25. Chevrolet Lacetti 3.305 26. Nissan Tiida 2.774 27. Proton Gen2 369 28. Hyundai Coupé 225 29. Lada Priora 220 30. Brilliance BS2 57 http://es.autoblog.com/2011/10/14/curiosid...n-europa-duran/ |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#76
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si vanzarile din restul continentelor? In SUA cate masini vinde Renault?
http://automobiles.honda.com/ |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
se vinde civic hatch acolo? oricum explica-ne tu cum de nu se vinde minunea tehnologica de la honda in europa. Si asta e in 2010, in 2011 vanzarile le-au scazut si mai mult
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#78
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Deci ce vanzari are Honda Civic in lume?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
conteaza? eu constat esecul constant in europa. Si nici in state nu o duc mai bine.. dar bineinteles ca nu conteaza asta nu? ca europenii nu dau 2 lei pe civic. Si asta era civicul vechi, care arata mai bine, avea un interior mai bun
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#80
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nici americanii nu dau doi lei pe Renault (nu mai vorbesc de alte continente). Noroc cu europa.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si totusi fiind topic de honda poate ne explici esecul lor in europa. Sau in romania
![]() 52 de masini vandute in august. Pana si volvo vinde mai mult ca ei ![]() Iar in octombrie nici macar nu au o masina in top 50 ![]() http://bestsellingcarsblog.com/2011/11/12/...-yaris-up-to-5/ |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Aer Curat |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 6 June 05 ![]() |
Unul dintre minusurile, pt care Civic-ul inregistreaza vanzari mai scazute decat competitorii (pe langa: preturile de lista prea mari, nu rup gura targului la dinamica, nu prea sunt "customizabile", o paleta f redusa de motorizari,...) este dat de faptul ca nu are o caroserie break/combi.
Altfel, are si punte spate independenta (cea semi nu e chiar o nenorocire) si motorizare turbata (dieselul ![]() |
-------------------- |
|
ncristi |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
La civic este criminal pus eleronul ala din spate si vad ca nu au renuntat la el. Este pus fix acolo unde sa nu vezi nimic cand dai inapoi
![]() Un artificiu de design inovator ![]() In + sper ca u rezolvat problemele de fiabilitate jenante. http://www.hondafan.ro/forum/showthread.ph...-Civicul-actual This post has been edited by ncristi: 30 Nov 2011, 09:44 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
IRONICK |
![]()
Post
#84
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ca nu esti tu in stare sa dai in spate este alta poveste. Pe altii nu ii deranjeaza.
This post has been edited by IRONICK: 30 Nov 2011, 09:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ncristi |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 30 Nov 2011, 09:54) Cand am facut drive test (elca auto ploiesti) baiatul care ne-a ainsotit , dupa ce a ne-a prezentat masina a mentionat "fiti atenti cand dati cu spatele ca nu se vede" ![]() Deranjeaza...dar masina arta bine si atat. Suspensia este penala, clonacanea hayonu (cred ca hyonu daca nu suspensia spate ) ... a fost o mare dezamagire. Masina avea 20000km. Eram cu un prieten care venise intins sa o cumpere. Mi-a placut doar atmosfera interiora si motorul (2.2 diesel). Cam putin pentru vro 22000E cat costa atunci. Vreau sa spun doar ca tu susti ca tot ce fac cateva marci, dar mai cu seama reno, sunt numai prostii iar altii sunt doar geniali. Nu-i asa si nu ma poti acuza ca sunt fan reno pt ca am plecat de la ei ca nu mi-a placut politica lor. Spre ex ai facut mare caz de sarmele de la flunece din portbagaj. Ce zice de cele de la noua elantra? ... sistemul este IDENTIC si ma face sa cred ca este caraceristic masinilor asiatice. Cu asta am incheiat. This post has been edited by ncristi: 30 Nov 2011, 10:35 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#87
|
![]() Megane zen și un mare plimbãreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(ncristi @ 30 Nov 2011, 10:34) Deranjeaza...dar masina arta bine si atat. Suspensia este penala, clonacanea hayonu (cred ca hyonu daca nu suspensia spate ) ... a fost o mare dezamagire. Masina avea 20000km. Eram cu un prieten care venise intins sa o cumpere. Acelasi lucru l-am observat si eu cu hayonul. Ce nu mi-a mai placut e ce sunet scotea schimbatorul de viteze. Vad ca si la modelul nou, tipul de la autocar a observat ca pomeneste de multitudinea de plastice diferite. Macar sa aleaga si ei ceva mai uniform. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu este doar la asiatici, ci a aparut si pe modele europene, se cheama cut cost.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#89
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
pe baza perceptiei de brand, honda practica niste preturi de toata jena in rromania.
de asemenea un marketing "inexistent" asigura un esec. in bucuresti se mai vinde ceva ca e lume mai culta si lume cu bani (sa cumpere type-r uri la beizadele) (deci cele 2 arii nu se intersecteaza neaparat), dar in tara, prea putini ar fi dispusi sa cumpere honda, mai ales cu niste dealeri la fel de intepati in cur si de cu nasul prin nori. se practica preturi mari pt ca si procentele din vaznari sunt mari. logic ca nu vor sa reduca din procentul lor ca sa cumpere mai ieftin clientii. asa ca stau cu cateva zeci de bucati din care le intra bani multi in buzunar, decat sa aiba preturi mai mic, sa strice si "imaginea" de marca nu stiu, "premium?! ![]() dar daca ar sti si ar vrea sa gestioneze corect, ar avea parte de vanzari mai mari. o deschidere catre piata, catre clienti. PS: la care sarme se refera lumea la fluence, elantra? This post has been edited by T.rac3Er: 30 Nov 2011, 10:46 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:17 |