logan vs symbol
![]() ![]() ![]() |
logan vs symbol
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.695 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 9 Sep 2011, 15:57) ca in general....vorbesti mult si aiurea !!! ![]() renault-ul e mult peste logan,si da,la spatiu interior sta mai prost ! Te inteleg ca esti posesor si trebuie sa le tii partea, dar symbolul vechi ala cum ai tu si era prin 2007 la oferta cu 8000 de euro e sub logan tinand cont de cat e de inghesuit, ca in rest calitatea si materialele sunt la fel, fapt ce se reflecta si in pret, adica costa atunci cat un Logan cu acelasi dotari. Iar symbolul nou de care e vorba in acest topic tot pe acolo e la spatiu si calitatea executiei, o masina lowcost. Clio intradevar, e in fata, dar nu confunda clio cu symbol-ul. This post has been edited by argon: 9 Sep 2011, 15:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#33
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
care vechi ? e din 2008 ! ph4 ...si l-am vandut inainte de megane,mi-am tinut loganul ca e mai rezonabil la piese/consumabile !
dar ca tabla/finisaj/comfort sau ce vrei tu symbol-ul e peste logan ! ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
marksman |
![]()
Post
#34
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.725 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(sobolan @ 9 Sep 2011, 14:57) Depinde de model. De la Megane incolo, da. In rest, tot un drac, numai ca pe symbol mai poti pune o clima automata, un ESP eventual, dar cam atat. La capitolul finisaje, macar Logan are scuza ca e un model low cost. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
tribunul |
![]()
Post
#35
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Cel mai caraghios la un symbol mi se par scaunele (spatarele de la scaune) zici ca sunt facute pt. copii de gradinita.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#36
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Ambele au minusuri, insa ce m-a surprins pe mine la mai multe Symboluri cu care am mers (cred ca 2-3) e ca TOATE aveau un zgomot nasol la vant pe la 80 la ora. Bai frate, stateam in dreapta fata si se auzea vajaitul pe la ureche. Asa ceva m-ar enerva la culme din prima. Ca bord e mai frumos Symbolul decat Loganul, mai bine facut parca. Mai ales cu Climatronic.
In opinia mea masinile sunt destul de apropiate ca valoare, de aceea o oferta buna de pret ar inclina decisiv balanta. Cel putin pentru mine. Nu stiu cum e la Renault treaba, dar la Dacia e acum o oferta foarte buna, ajunge un Logan Prestige 1.6 16v la ~6000E+3 tichete, deci cam 7000E cu totul. Mi se pare bine. Daca un Symbol cu dotari si motot echivalent e mai scump cu peste 1000-1500E alegerea mea ar fi cu siguranta Loganul. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
tribunul |
![]()
Post
#37
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 9 Sep 2011, 16:29) In opinia mea masinile sunt destul de apropiate ca valoare, de aceea o oferta buna de pret ar inclina decisiv balanta. Cel putin pentru mine. Nu stiu cum e la Renault treaba, dar la Dacia e acum o oferta foarte buna, ajunge un Logan Prestige 1.6 16v la ~6000E+3 tichete, deci cam 7000E cu totul. Mi se pare bine. Daca un Symbol cu dotari si motot echivalent e mai scump cu peste 1000-1500E alegerea mea ar fi cu siguranta Loganul. Ce fel de tichete? de reducere la Cora? ![]() |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
sobolan |
![]()
Post
#38
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#39
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
@vic24 ce ai hotarat ca sa nu ne mai certam?
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
tribunul |
![]()
Post
#40
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
mai asteapta un an.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#41
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@tribunul - ma refeream la faptul ca 3 tichete rabla costa cam 1000E daca le cumperi (de la particulari sau dealer). De obicei nimeni nu prea are 3rable sa le duca la remat. Asa ca la pretul masinii se mai adauga si pretul tichetelor.
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
tribunul |
![]()
Post
#42
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Am inteles din prima ce ai vrut sa zici, dar tichetele sunt o reducere oferita de statul roman, nu de fabricant. Deci nu este o oferta din partea fabricantului, si in plus se aplica si la symbol.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tribunul @ 10 Sep 2011, 13:50) De fapt sunt o reducere oferita de dealer, ajunge sa intri fara nici un tichet sau sa fi avut vreo rablam, ca-ti vand ei 3 tichete, si in plus, la unele marci (parca Ford) iti mai da reducere vreo 2 tichete. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La marcile respective iti mai face dealerul o reducere echivalenta cu inca 2 tichete.
On topic - Daca as avea de ales intre Logan si Symbolul actual as alege Loganul fara sa stau deloc pe ganduri... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vic24 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#46
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Si il cumperi cum apare? eu zic sa nu te pripesti...
This post has been edited by bobo77: 11 Sep 2011, 21:38 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
vic24 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
da, stiu ca e bine sa astepti putin sa vezi ce bug-uri are si sa se remedieze. eu am luat sandero la 3 luni dupa aparitie si nu au fost facute imbunatatiri la cele ce au urmat dupa mine, cu exceptia celebrelor brate de la stergatoare. cam cat crezi ca ar fi bine sa astept?
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
Ampt |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Undeva intre 6 luni si 1 an !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#49
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Exact.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
testike |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Da' care-i problema, nu are garantie 4 ani? Si mai poti cumpara si extinsa.
Dup-aia incep sa faca reduceri de costuri, si poate iar se spune ca sunt mai slabe, ca si la Logan-urile de acum (nu ca as fi de aceeasi parere) |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#51
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(vic24 @ 11 Sep 2011, 13:21) astept loganul nou, de la anul. (mai ales daca e si mai mare si mai rotund ca actualul) ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
tribunul |
![]()
Post
#52
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 9 Sep 2011, 23:03) QUOTE(tribunul @ 10 Sep 2011, 09:16) QUOTE(vic24 @ 11 Sep 2011, 13:21) astept loganul nou, de la anul. daca imi place il iau (mai ales daca e si mai mare si mai rotund ca actualul), chiar daca se zvoneste ca va fi mai scump. ![]() |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
vic24 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
mai.... azi cat am stat la revizia de distributie am luat toate masinile din showroom la puricat, m-am suit in toate, le-am cotrobait peste tot. concluzia mea e ca renaultul are numai exteriorul peste dacia. interioarele sunt foarte slab finisate/inchegate. pana si in megane am gasit lufturi foarte mari (de exemplu intre stalpul A si bord). si plastice la fel ca in logan. vreau sa spun calitativ, ca de aspect, arata mai bine, normal. nu stiu ce sa spun, sunt dezamagit. iar symbolul nu mi se pare chiar cat solenta, cum spunea cineva pe aici, e totusi mai mare. asta ma face inca o data sa trag concluzia ca astept loganul urmator, pentru ca renaultul parca nu merita diferenta de bani. mi-au facut si o estimare la buyback - 3800 euro.
si apropo - nu inteleg de ce se mira un personaj mai sus cand am spus ca "daca va fi mai mare si mai rotund"? eu vreau o masina putin mai rotunda ca loganul, si daca va fi si nitel mai lunga, va fi chiar ok, va fi mai stabila, poate putin mai grea, se va aseza ceva mai bine la drum. ce am zis asa comic ? This post has been edited by vic24: 14 Sep 2011, 14:09 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
sobolan |
![]()
Post
#54
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
la buyback iti dau aia un ban de-ti vine sa-i arzi la anus....in schimb sa vezi ce scoruri au masinile sh din gama dacia-reno la ei !
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vic24 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
dar una peste alta crezi ca pe piata am sanse sa iau mai mult de 3800 ? pe bune, nu sa stau un an cu ea in targ...
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
weryx 83 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 4 March 10 ![]() |
Eu zic ca da.
|
--------------------
logan
abs plus
2007
|
|
scipio |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 14 June 10 ![]() |
Detin un logan 1,4 in 8v si un symbol best 1,4 16v.Izolarea fonica superioara la symbol de asemenea stabilitatea .Spatiul interior modest la symbol ,dar suficient pentru doua persoane adulte .In rest tine de gust si idei ...unele preconcepute.
|
--------------------
renault
symbol
2010 best
- b-69-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#58
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
am condus logan ph1 si symbol I ph2/3/4, bine cel mai mult ph3 (~40.000km). si iti spun asa:
- spatiu => logan - izolare fonica la frecarea cu aerul => logan - preturi piese si manopera => logan - agilitate in oras => symbol (daca mergi normal chiar nu conteaza) - pozitie la volan => symbol (parca este mai obositor loganul la drum lung) - abilitate de a escalada craterele din soselele patriei => logan symbolul ar mai avea un avantaj si anume daca vrei benzinar poti alege 1.4 16v care este un compromis bun intre putere/consum/taxe. iar in varianta ph4 poate fi ceva mai dotat respectiv avand clima. daca vrei detalii si despre symbol II mai asteapta-ma vreo 2 saptamani, urmand a mi se schimba masina de serviciu. este drept ca voi trece de pe 1.5dci 65cp pe 1.2 16v dar nu cred ca pe tine te intereseaza motorul in principal. pana acum dupa mine alegerea este una simpla: logan (in special ph2). |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#59
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
nu stiu daca mai esti interesat, dar am parcurs deja 400 km cu noul symbol si pot sa spun vreo 2 cuvinte despre el.
per total pot spune ca parerea generala nu este una foarte buna. masina mi se pare mai proasta decat generatia pe care o inlocuieste. vorbim de un symbol II 1.2 16v cu 5000 km la bord, an de fabricate 2010. ca si nivel de echipare are airbag doar la sofer, servo, abs, ac, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, inchidere centralizata, computer bord, mp3 player si in cazul meu si vopsea metalizata. - desi masina este mai lunga decat predecesoarea si in ciuda faptului ca toata lumea spune ca este mai spatioasa mie mi se pare ca nu este deloc asa. spatiul interior in special pentru locurile spate pare sa fie acelasi sau chiar mai redus. de ce se incapataneaza sa tina pestera aia de portbagaj cand (producatorii) puteau sa mai impinga o idee inapoi bancheta spate, nici eu nu stiu. - oglinzile exterioare sunt ciudate. am impresia ca sunt la volanul unui urs panda datorita formei pe care o au. intr-adevar faptul ca sunt mai inalte ajuta la vizibilitate, dar era bine daca erau mai lungi un pic. - masina este are un ruliu mai pronuntat pe viraje decat vechiul meu ph3 (si saracul avea 145.000km la bord in conditii nu foarte ideale). de asemenea masina paraseste traiectoria impusa foarte usor, desi este incaltata cu goodyear duragrip. totusi mentionez ca oscilatia pe verticala in cazul drumurilor ceva mai denivelate pare sa fie ceva mai redusa. - pozitia la volan este foarte inalta in ciuda reglajului pe inaltime al scaunului soferului. eu am doar 1.70m si mi se pare ca stau foarte sus. pentru unii asta s-ar putea sa fie un plus, pentru mine este o bila neagra. - scaunele pasagerilor fata sunt ciudate. sezutul este mai scurt, iar spatarul ingust. persoanele mai masive sau mai late in spate pot avea impresia ca nu incap in scaun. de asemenea formatul spatarului este foarte ciudat, acesta fiind proeminent in zona lombara. posibil daca exista optiunea reglajului lombar al scaunului sa se mai indrepte situatia un pic. vechile scaune de ph3 erau mult mai confortabile, te "imbratisau" mai bine. astea de la noul symbol iti lasa impresia de bancuta din parc. - desi ambianta interioara este mai moderna, tabloul de bord fiind destul de frumusel, si pe alocuri asamblarea pare mai ok (ma refer la consola centrala in zona radio + aeratoare de pe ph4) se pare ca in cazul usitei de torpedo nu s-a putut face nimic, aceasta tot aiurea sta. - aeratoarele sunt cele de pe ph4, ceea ce este un mare minus. cele de pe ph3 oferind un reglaj mult mai ok, acestea actuale fiind foarte limitate. - volanul este realizat din acelasi material nasol si usor uzabil. de asemenea designul lui este foarte invechit. volanul de pe logan ph2 arata mult mai bine si cred ca nu se uzeaza la fel de aiurea, sau mai bine zis nu se dezintegreaza. la vechiul ph3 pusesem husa pe volan, desi nu sunt fan deloc al acestei "modificari". - masina este mai bine izolata fonic, desi aici am usoare dubii. ph3-ul pe care l-am avut avea usa de la sofer lovita si nu se mai inchidea bine si fluiera rau la viteze mari. pe aceasta tema isi poate da cu parerea cineva care a condus un model mai vechi in stare mai buna. - in ciuda modificarilor de design vizibilitatea exterioara nu s-a imbunatatit, ba chiar sa nu va lasati indusi in eroare de partea din spate. portabagajul pare sa fie mai mic, respectiv veti avea impresia ca, in momentul unei parcari laterale sau in mersul in marsarier, va puteti duce mai mult in spate. este doar o iluzie, cum mai mai spus masina este mai lunga. - cost reduction se vede si la parasolare, acestea fiind o idee mai mici. - mp3 playerul functioneaza usor ciudat, respectiv revine destul de greu de pe functia pause. iar in cazul meu se aude aiurea dat fiind faptul ca masina are boxe doar pe fata. - tapiteria este mai frumusica, dar mult mai slab calitativa. asteptati-va sa se murdareasca si uzeze mai repede. - manerele exterioare ale usilor sunt de-a dreptul hidoase. nu am inteles de ce sunt asa mari si asa de iesite in exterior. plus ca designul aduce a lada sau volga. - cel de-al treilea ochi de geam este de forma, nu ajuta cu nimic unghiul mort, mai bine mai umblau la oglinzi. - acel ornament cromat de langa grila radiatorului nu se deschide o data cu capota asa cum credeam, prin urmare de aproape arata foarte ciudat existand un luft destul de mare intre el si capota in sine. - de capitolul frane nu pot sa ma plang absolut deloc. sunt dozate destul de bine, tin bine, abs-ul de generatie mai noua nu mai intra asa repede ca la vechiul ph3, ceea ce este bine pentru ca uneori te incurca sau intra degeaba. - portbagajul este complet capitonat, dar in continuare capota se deschide acele balamale imense care fura mult din spatiul alocat bagajelor, ba chiar trebuie avut in vedere cand umpleti portbagajul ca s-ar putea sa va loveasca lucrurile. de asemenea capota portbagajului nu are nici un maner de unde o poti apuca pentru a o inchide. esti obligat sa pui mana pe exteriorul ei, care poate fi murdar. - ca si in cazul vechiului model in partea de jos caroseria se rotunjeste lasand usor in exterior rotile, ceea ce face ca pe vreme urata (ploaie, noroi, zapada, etc) sa fie aruncata mizerie pana pe clantele usilor. de preferat a se monta aparatori de noroi. - masina per total lasa impresia de fragilitatea, nu-ti inspira incredere. fapt confirmat de toti cei din jurul meu care s-au urcat in ea. - reglajul centurilor in continuare nu este suficient. pe mine ma incomodeaza desi sunt in pozitia cea mai joasa. - lipseste (desi se afla in curtea renault de mult timp) temporizatorul in trepte pentru stergatoarele de parbriz. pe langa asta stergatoarele sunt prost reglate acestea scartaind intr-un hal.... cam atat imi vine acum in minte. cand voi face un drum extraurban voi reveni cu completari. vreau sa vad mai bine dinamica masinii, confortul la drum lung si calitatea sistemului de iluminat. recunosc ca pana acum n-am deschis capota motorului. o sa fac asta si o sa ma uit daca becurile se schimba la fel de aiurea fata de modelele anterioare. pe langa asta daca nu ma insel s-a trecut la folosirea unui singur bec h4 in loc de h1+h7. - legat de motorizare nu pot spune neaparat ca este un minus pentru ca depinde de alegerea fiecaruia. pentru mine este un motor de care as uita. in primul rand ca masina cred ca este mai grea, in al doilea rand timpii de ardere sunt facuti mai mult pentru economie si respectarea normei de poluare euro 5. consumul la ora actuala se situeaza la valoarea de 8,4% la o viteza medie de 26km/h cu un stil de mers ceva mai alert, adica vede si 6000rpm, dar mai potolit decat cu ph3. cutia de viteze este etajata foarte scurt. in treapta a 5a la 2000rpm acul vitezometrului indica ~65km/h. iar la o viteza de croaziera foarte ok, adica 110km/h turometrul trece de 3500rpm. dupa 3500rpm motorul incepe sa-si arate "manjii", dar trebuie sa ajungi peste 4500rpm ca sa simti cu adevarat ceva. cresterea in turatie este destul de greoaie, iar pentru accelerarile bruste pe la 30-40km/h mai bine o lasi balta, daca esti in alta treapta in afara de prima. ambreiajul este foarte ok, dar trebuie tinut un pic mai mult la schimbarea din treapta 1 in 2 pentru ca "da in nas" masina. personal as merge pe un motor mai potent sau chiar diesel, preferabil varianta cea mai potenta. daca se misca asa la viteze de pana in 110km/h, este clar ce poate face extraurban intr-o depasire, sau in caz de mai multi pasageri si/sau bagaje. motorul este o optiune buna daca esti genul de sofer foarte calm care conduce destul de putin pe an si nu are nevoie de diesel; si daca profiti de oferta renault cu 5000 euro + 3 tichete rabla pentru un model similar cu al meu. si seful meu tot la fel a cumparat masinile. am facut un calcul si fata de un logan laureate 1.5dci ar trebui sa parcurga aprox 156.000km cu fiecare masina, la un nivel de 40.000km/an, pentru a acoperi diferenta pana la pretului loganului. This post has been edited by slider2: 15 Oct 2011, 23:43 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Ampt |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Motorul nu este inca lasat, mai asteapta si tu sa faci macar 3.000 de kilometri si dupa aceea vezi cum se comporta !
Oricum, de apreciat postarea in care descrii cu lux de amanunte impresiile tale despre noul Renault Symbol ! Sa te bucuri de masina si sa-si faca treaba fara incidente ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 05:56 |