DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> logan vs symbol

Andy_ACS
post 15 Oct 2011, 23:43
Post #61


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu ma pot abtine sa nu te felicit pentru review. L-am citit cu placere, mi se pare echilibrat si obiectiv.
Eu m-am plimbat intr-un Symbol II 1.5 dci 65 (ca pasager) in mare parte am remarcat ce ai zis si tu mai sus.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 15 Oct 2011, 23:45
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(argon @ 8 Sep 2011, 15:53)
Symbolul e un fel de Solenza la interior, inghesuiala cat curpinde, Loganul e mult peste.
*


Se pare ca argon avea dreptate ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 15 Oct 2011, 23:48
Post #63


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(Ampt @ 15 Oct 2011, 23:43)
Motorul nu este inca lasat, mai asteapta si tu sa faci macar 3.000 de kilometri si dupa aceea vezi cum se comporta !
*



motorul sau mai bine zis masina are dejat ~5750 km. eu o conduc de 400km.

@andy si ampt mersi frumos de aprecieri. oricum tot ceea ce am spus este din punctul meu de vedere si nu este general valabil. depinde de gusturile fiecaruia si de masina la care se face raportarea.
eu m-am raportat in principal fata de generatia anterioara si in special ph3. desi este un model nou, nu este asa de evoluat precum te-ai astepta. in continuare as alege loganul. chiar daca nu are multe chestii in plus, are unul foarte important si anume spatiul. partea tehnica este foarte asemanatoare sau chiar identica, performantele si consumurile sunt tot pe acolo. iar intretinerea s-ar putea sa fie ceva mai ieftina.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 16 Oct 2011, 22:12
Post #64


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(slider2 @ 16 Oct 2011, 00:24)
- volanul este realizat din acelasi material nasol si usor uzabil. de asemenea designul lui este foarte invechit. volanul de pe logan ph2 arata mult mai bine si cred ca nu se uzeaza la fel de aiurea, sau mai bine zis nu se dezintegreaza. la vechiul ph3 pusesem husa pe volan, desi nu sunt fan deloc al acestei "modificari".

*


aici imi permit sa te contrazic, volanul de ph2 tot din materiale de 2 bani este facut si se uzeza de tot rahatul.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 17 Oct 2011, 21:19
Post #65


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




@bobo cel putin ca design arata mai bine.

si revin cu completari dupa 2 drumuri extraurbane inopinante. si situatia nu este deloc roz. o sa ma leg prima oara de motor.

primul drum a fost pe traseul bucuresti - ploiesti - predeal - rasnov - bran - campulung - curtea de arges - pitesti - bucuresti. daca nu ma insel 435 km. consumul pana la intrarea pe A1 a fost de 5,9 % la o viteza medie de ~55km/h. ca si stil de mers a fost normal in limitele legale, iar pe alocuri destul de redus pentru ca incepuse sa ninga si am si prins cateva tiruri. la iesirea de pe A1 consumul era de 6,4% la o viteza medie de 60km/h. pe autostrada am mers 130 - 140km/h, zona in care consumul instant jongleaza intre 8 - 9% blink.gif (imens).
pe serpentine a trebui sa cuplez si a 3a uneori, si sa trec lejer de 3500rpm. in masina au fost doar 2 pasageri fara bagaje.

al doilea drum a fost pe traseul bucuresti - A1 - gaesti - titu - chitila - bucuresti. nu stiu distanta exacta in km pentru ca am apucat si vreo 30 de bucuresti. consumul indicat a fost la sfarsit 6,5% la o viteza medie de 48 km/h. ca si stil de mers, complet in limitele legale. ba chiar pe portiunea de A1 am mers cu 110km/h.

nu stiu ce sa zic, dar consumul este cam maricel si se datoreaza in principal etajarii cutiei de viteze. motorul este destul de turat la viteze de croaziera. macar de motorul era ceva mai potent dar nici vorba, uneori se simte grav lipsa de putere.

revenind la masina in sine ma dezamageste din ce in ce mai mult. cum am mai spus scaunele nu sunt confortabile, la drum lung iti dau dureri de spate pentru ca nu au un suport bun, nu sunt ergonomice. cel putin eu unul nu mi-am gasit un post de conducere satisfacator.

insonorizarea nu este extraordinara si inca nu-mi pot exprima o opinie completa in privinta asta. tot ce pot sa spun este ca pasajele rotilor sunt prost gandite sau insonorizarea in partea din spate este, dar lipseste cu desavarsire. pur si simplu duminica puteam sa aud aproape fiecare bobita din nisipul aruncat pe astfalt de autoritati, cum se loveste de aparatoarea interioara de plastic dupa ce este aruncata de anvelopa.

masina desi posibil sa fie mai grea decat modelul precedent (nu am verificat in cartea masinii) se comporta mult mai urat la vant lateral. orice rafala inclusiv la viteze reduse iti poate pune probleme daca esti mai neatent.

si modelul acesta sufera de un feature al fiecarei generatii de symbol, respectiv modul in care se "murdaresc" de la ploaie geamurile laterale fata si oglinzile exterioare. la ph3-ul pe care l-am condus partea cu geamurile o rezolvam cat de cat deschizandu-le. acea membrana menita sa tina praful la distanta actiona ca un stergator, dar nu puteam face nimic la oglinzi. la actualul symbol pot rezolva oglinzile cupland degivrorul (incalzirea in oglinzi - care la fostul clio nu mai functiona), dar nu mai pot face nimic cu geamurile pentru ca acea membrana nu mai sta asa aproape de geam.

o sa revin la anvelope care pe umezeala formata pe acea ninsoare de la muunte s-au comportat ok desi sunt de vara. in schimb pe ploaie nu mai sunt asa de bune. nu stiu ce sa zic despre ele, dar nu sunt chiar asa multumit.

am descoperit un element al bordului destul de periculos. intr-adevar este o zona pe care nu prea o pipai cu degetele, dar daca iti treci mana pe acolo s-ar putea sa te zgarii. ma refer aici la zona din interiorul cochiliei tabloului de bord, aceasta are o muchie destul de ascutita.

ergonomia interioara nu este cea mai buna, si ma refer aici in special la zona din consola centrala special conceputa pentru a putea gazdui 2 sticle de 0,5L. aceasta zona nu este asa bine profilata si sticlele nu prea stau pe acolo, iar in alta parte nu ai unde sa le pui.

ca si o chestie generala pot spune ca asa bun era un pilot automat pe soselele din romanica, mai ales daca vrei sa mergi cu viteza legala si constant.

daca mai imi aduc aminte de ceva revin, acum sunt cam obosit.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 17 Oct 2011, 21:59
Post #66


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Era interesant sa expuna cineva niste pareri obiective despre un logan ph2 echipat cu acelasi motor adica 1,2 16 v.
Si la logan ph2 se murdaresc groznic oglinzile si geamurile laterale fata (mult mai mult ca la ph1 din cauza formei oglinzilor...)


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 18 Oct 2011, 17:33
Post #67


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




PS: am avut aceeasi dilema: Logan, Clio (symbol cum ii ziceau atunci), Aveo sau Fabia.
Ca segment de pret erau cam pe acolo, dar la Logan am arestat varianta diesel biggrin.gif

Sslvezi o caruta de bani din asigurarea casco si din revizii. Ca si confort, nu am vazut mari diferente intre ele (un mare + pt spatiul interior la Logan)


--------------------
OOOO A3 - BV03:-) 2010 / Vorsprung Durch Technik
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Oct 2011, 22:01
Post #68


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(scipio @ 28 Sep 2011, 19:17)
Detin un  logan 1,4 in 8v si  un  symbol best 1,4  16v.Izolarea  fonica  superioara la symbol de  asemenea stabilitatea .Spatiul  interior modest la  symbol ,dar  suficient pentru doua  persoane  adulte .In rest tine  de gust si  idei ...unele preconcepute.
*



corect si mai adaug ca logan-ul e mai prost la tabla si la finisaje,revizii si costuri de intretinere mai ieftine si mult mai indicat ptr. gaurile din sosele sleep.gif

QUOTE(Lord Hades @ 18 Oct 2011, 18:33)
PS: am avut aceeasi dilema: Logan, Clio (symbol cum ii ziceau atunci), Aveo sau Fabia.
Ca segment de pret erau cam pe acolo, dar la Logan am arestat varianta diesel biggrin.gif

Sslvezi o caruta de bani din asigurarea casco si din revizii. Ca si confort, nu am vazut mari diferente intre ele (un mare + pt spatiul interior la Logan)
*



n-ai pus in calcul un sistem de injectie de logan DCi wink.gif ,benzinar-ul ia mai mult dar nu prea te trage pe la service ...cam tot pe-acolo iesi dar,cel putin,n-ai batai de cap prea multe !

This post has been edited by sobolan: 18 Oct 2011, 22:07


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 19 Oct 2011, 07:07
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




@sobolan: Povesti fratioare, povesti. Sunt nenumarate masini Logan pe motorina care au peste 200 000 km fara sa treaca pe la service. Daca te uiti pe forum vei vedea si un Logan Diesel care are 500 000 km fara interventii la motor, injectie, etc. Si eu am avut un Logan Diesel care dupa 5 ani si 70 000 km nu a vazut nimic altceva in afara de revizii. Mai lasati-o moarta cu diesel-ul si injectia ca deja e invechita treaba... Daca exista 1% sau 2% pompe care pica nu inseamna ca TOATE pica.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Oct 2011, 10:03
Post #70


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




treaba eu o vad cam asa: sunt si masini diesel care nu au avut probleme asa cum sunt si masini pe benzina care au avut probleme.
Nu stiu daca se intelege ce vreau sa spun, dar pe scurt ar fi ca alea diesel fara probleme scumpe sunt mult mai putine decat alea pe benzina fara probleme.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 19 Oct 2011, 14:26
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Chiar crezi ce spui Klaus? Numai la mine la firma sunt vreo 5 Logan-uri Diesel, din loturi diferite, care pe partea de injectie n-au avut absolut niciun fel de problema... si toate au peste 200 000 km.
Parerea mea este ca daca alimentezi de unde trebuie si intretii masina, riscul sa iti pice injectia scade simtitor. Eu am o vorba, pe care o consider logica si corecta: nimeni nu produce rebuturi in serie asa cum nimeni nu produce obiecte perfecte in serie.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Oct 2011, 15:47
Post #72


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




tu crezi ce spui cand sunt cel putin doua forum-uri pline de DCi-uri cu belele mari?
E3 am avut eu la servici si la 75000km 3 bucati au dat din cap cu injectoarele + un megane 2 ! e adevarat cu alte 3 n-au avut nici pe naiba pana pe la vreo 120000km !
de cazut tot cad ! sleep.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 20 Oct 2011, 06:34
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Da, argumentul suprem: sunt doua forumuri pline smile.gif)
Hai sa iti spun un secret: foarte rar spre deloc, cineva va intra pe un forum pentru a spune "vai ce bine imi merge masina". Intotdeauna oamenii care ajung sa scrie la categoria "Probleme tehnice", ce sa vezi, au probleme tehnice. Totusi, Dacia a vandut "putintel" mai multe masini de atat. Iar restul posesorilor nu intra pe forumuri pentru ca a) habar n-au ce inseamna aia "forum". sau b ) nu au probleme tehnice.

Daca ti-au picat atatea la serviciu, ori "soferii" au alimentat cu motorina de la "baieti", ori ati nimeri cu adevarat un lot prost de pompe... desi fiind vorba si de un Megane 2, eu as paria pe prima varianta.

Si da, ai avut dreptate, de cazut tot cad. Spre exemplu lu` dani_77 i-a picat la 585 000 km radmasa.gif . Dar ce sa vezi, nu injectia i-a picat. Mai asteptam, poate pe la 1 000 000 km o sa-i pice si pompa si vei fi avut dreptate. smile.gif

This post has been edited by bloodem: 20 Oct 2011, 06:35


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Oct 2011, 16:50
Post #74


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu inteleg foarte bine ca pentru unii, care au diesel si vor sa-l vanda in viitorul nu foarte indepartat, e important sa fie minimalizata o problema costisitoare care apare la anumite motoare de la renault (nu la toate, ca la unele sunt alte pompe...) de la anumiti km in sus.
Numai pe acest forum stiu eu 2 cetateni cu care am vorbit inainte de a-si lua diesel, si care tot asa convinsi erau ca nu e cazul de probleme etc. Amandoi au schimbat pompa de inalta presiune si circuitul de injectie, intre timp...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 20 Oct 2011, 17:19
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




La cati km?
Si asta e important, la un numar foarte mare de km cum au unii useri se amortizeaza toata masina din economia de combustibil, nu doar anumite reparatii.

Si eu as fi curios sa aflu ce face diferenta intre masinile care se strica si cele fara probleme - norocul? Am vazut acum 2 saptamani un Logan papuc care avea 380 mii fara probleme la motor, masina de firma, probabil ca a fost intretinut dar ma indoiesc ca a fost menajat.
La un coleg cu Symbol chiar cand il laudam pe la vreo 180 si ceva de mii a inceput sa-i manance ulei motorul, cam 1l/1000 km. Asta m-a surprins, din ce se zicea pe forum ma asteptam sa pice injectoare/turbina etc, dar motoarele stiam ca nu au treaba...

This post has been edited by testike: 20 Oct 2011, 17:20


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 20 Oct 2011, 18:17
Post #76


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




deci momentat la aproape 60k dci-ul meu merge perfekt. asta pt bloodem

de vandut nici nu ma gandesc sa il vand ca nu iau pe el cat as vrea. asta pt klaus.

daca as fi citit mai intai pe forum despre potentialele probleme, poate nu as mai fi mers pe dci. dar cum nu am citit ... biggrin.gif ma intelegeti. Sau poate nu ...

La urmatoarea schimbare de filtru ii aplic iar o sectiune sa vad cum sta.

Ca si idee, un amic posesor de clio/symbol dci cumparat cam in acelasi timp cu mine, s-a calicit la motorina dubioasa si a pus masina pe butuci in mai putin de 30k. Adica a ajuns in asemenea hal incat nu urca peste 3000rpm nici mort ...


--------------------
OOOO A3 - BV03:-) 2010 / Vorsprung Durch Technik
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Oct 2011, 21:13
Post #77


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Inseamna ca jale cu motoarele astea daca in 30000km s-a ales praful. Si ma gandesc ca a mai bagat si de la pompa...
Oricum, nu se pot compara, benzinarele sunt mult mai rezistente. Oricat s-ar chinui unii sa sustina contrariul.
Eu am o vorba: nu trebuie sa-mi recunosti in fata, e de ajuns ca stii ca am dreptate!


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 - AGXXMAV / AGXXVAB .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Oct 2011, 21:21
Post #78


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bloodem @ 20 Oct 2011, 07:34)
...
Daca ti-au picat atatea la serviciu, ori "soferii" au alimentat cu motorina de la "baieti", ori ati nimeri cu adevarat un lot prost de pompe... desi fiind vorba si de un Megane 2, eu as paria pe prima varianta.

....
*



te-ai inselat...si baietii cu stralis-uri si tga-uri tot in aceeasi ograda erau si tot de la rompetrol se lua si la ei ! happy.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 20 Oct 2011, 21:41
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Eu sunt unul dintre cei patiti cu dci-ul. Si contrar a ceea ce sustin unii, n-am bagat motorina decat de la peco. Si tot a picat.

Acum nu zic ca daca mi-a picat mie o sa le pice tuturor. Insa din ce am vazut cat am alergat sa o repar pe a mea, si din ce am discutat cu mai toti mecanici de pe la diferite service-uri, am ajuns la urmatoare concluzie: fie ca ne place fie ca nu ne place, fie ca admitem sau nu, exista o problema la acest motor.

Totusi, analizand la rece, costul de achizite mai mare plus costurile cu reparatia ma duce cam tot pe acolo cu acizitionarea unei benzinare + diferenta de consum + valoarea de revanzare mai mica.

Asa ca daca as putea sa ma intorc in timp, tot diesel mi-as lua. Diferenta ar fi ca mi-as pune ceva bani de o parte pentru reparatii masina. Sa nu ma prinda exact atunci cand n-aveam bani in buzunar.

Oricum, in opinia mea, benzinarele nu sunt chiar atat de fiabile. Doar ca au probleme care se pot rezolva in regie proprie si care nu imobilizeaza masina, fata de diesel care cand te loveste trebuie s-o tragi pe dreapta si sa scoti banul gros din buzunar.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci - BxxXXX 2006 Laureate
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 Oct 2011, 06:48
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Si asta cu trasul pe dreapta e un stres ,cam cel mai mare pentru mine.
Daca te prinde prin EU de vest in concediu, cu taxe de remorcat, preturi la service pe acolo, hotel etc, poti sa ajungi lejer la 500-1000 de eur in plus fata de preturile de aici, sa nu mai spunem de concediul bulit.
Eu ma gandesc la o varianta sa vorbesc cu o platforma sa imi aduca benzinara daca am probleme. biggrin.gif
Deocamdata am inteles ca si Casco imi acopera cheltuielil de tractare si cazare,dar oricum sper sa nu se intample ca nici un concediu stricat nu place nimanui.
Prin tara rezolvi mai usor, nu e asa problema mare.
Cu Dacia 1300 de 25 ani am facut vreo 80 mii si nu am ramas in drum niciodata...

This post has been edited by testike: 21 Oct 2011, 06:51


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 21 Oct 2011, 07:59
Post #81


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Vorbeste ziarele, ca la loganul dizal, din 4 injectoare, cand vrei sa le scoti exista un procent de peste 50% ca unul sa nu iasa.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 21 Oct 2011, 08:05
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Din ce scrie pe forum, am inteles ca e ultimul, care rugineste - pentru ca pe acolo se scurge apa de la parbiz, sau asa ceva.
Un coleg de forum a dat cu ceva vaselina pe acolo de cand a primit masina, nu stiu daca ajuta..


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 21 Oct 2011, 12:09
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Da, e primul de la distributie. Se scurge apa de la ploaie pe capacul de plastic si dupa aia intra pe gaura de la busonul de ulei si se scurge in locasul injectorului.

La mine s-au chinuit nu gluma, cei de la service pana sa-l scoata. Si inainte m-au avertizat ca s-ar putea sa se rupa.

Pentru a nu mai avea aceasta problema din nou, eu am astupat cu scotch toata gaura iar cand vreau sa pun ulei scot tot capacul. Presupun ca si varianta cu vaselina e buna - cred ca o sa dau si eu.

De asemenea, cred ca toti posesorii de dci (E3, E4) ar trebui sa faca treaba asta, ca o data si o data tot va trebui umblat pe acolo. Macar scoteti-i capacul si uitati-va. Daca vedeti rugina pe acolo, deja e cu probleme.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci - BxxXXX 2006 Laureate
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 21 Oct 2011, 19:54
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(sobolan @ 18 Oct 2011, 23:01)
corect si mai adaug ca logan-ul e mai prost la tabla si la finisaje,revizii si costuri de intretinere mai ieftine si mult mai indicat ptr. gaurile din sosele sleep.gif
n-ai pus in calcul un sistem de injectie de logan DCi wink.gif ,benzinar-ul ia mai mult dar nu prea te trage pe la service ...cam tot pe-acolo iesi dar,cel putin,n-ai batai de cap prea multe !
*



Ei, de la 1 ianuarie 2011 Dacia a renuntat la colaborarea cu Delphi pe partea de inectie la motoarele diesel. Acum este Bosch. Prin urmare a cam disparut problema cu celebra pilitura...

Iar Loganul lui Bloodem probabil ca este dotat cu asa ceva ceea ce, daca va fi corect exploatat, probabil ca va ajunge lejer la juma' de milion de km...


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 21 Oct 2011, 21:00
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Mi-a mai spus cineva de la service treaba asta, dar nu l-am crezut. Esti sigur ca pe masinile noi sunt pompe de inalta presiune Bosch? unsure.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 21 Oct 2011, 21:20
Post #86


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




bloodem tu ti-ai schimbat masina? sau mi se pare mie?


--------------------
OOOO A3 - BV03:-) 2010 / Vorsprung Durch Technik
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 21 Oct 2011, 21:42
Post #87


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(george_scala_2004 @ 21 Oct 2011, 20:54)
Ei, de la 1 ianuarie 2011 Dacia a renuntat la colaborarea cu Delphi pe partea de inectie la motoarele diesel. Acum este Bosch.

*


Vorbesti serios?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 21 Oct 2011, 21:43
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(bloodem @ 21 Oct 2011, 22:00)
Mi-a mai spus cineva de la service treaba asta, dar nu l-am crezut. Esti sigur ca pe masinile noi sunt pompe de inalta presiune Bosch?  unsure.gif
*



S-a discutat mai demult si aici pe forum...da' nu mai gasesc unde... ohmy.gif sad.gif

This post has been edited by george_scala_2004: 21 Oct 2011, 21:49


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Oct 2011, 21:53
Post #89


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(tribunul @ 21 Oct 2011, 08:59)
Vorbeste ziarele, ca la loganul dizal, din 4 injectoare, cand vrei sa le scoti exista un procent de peste 50% ca unul sa nu iasa.
*



nr 1 parca !


QUOTE(george_scala_2004 @ 21 Oct 2011, 20:54)
Ei, de la 1 ianuarie 2011 Dacia a renuntat la colaborarea cu Delphi pe partea de inectie la motoarele diesel. Acum este Bosch. Prin urmare a cam disparut problema cu celebra pilitura...

...
*



smecherie,asa da ! smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 21 Oct 2011, 22:25
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(membru_DC @ 23 Apr 2010, 19:28)
...
sist de injectie pentru motoarele 1.5 dCI sunt de la Delphi, Continental si mai nou de la Bosch blush.gif
*





--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 02:02
Forum Renault