DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 29 30 31 32 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D

BH 59 FIF
post 23 May 2013, 11:47
Post #901


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am nevoie de un cod pentru garniturile de cauciuc de etansare dintre capacul de culbutori si tuburile bujiilor.

O poza e edificatoare.

This post has been edited by BH 59 FIF: 23 May 2013, 11:57


Attached thumbnail(s)
3028082008Refectionmoteur74.jpg ( Size: 156.35k ) Number of downloads: 1616


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JWF
post 1 Jun 2013, 06:27
Post #902


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 19 May 09




fier vechi

Attached thumbnail(s)
300520131780.jpg ( Size: 866.16k ) Number of downloads: 1563
300520131793.jpg ( Size: 798.43k ) Number of downloads: 1513
300520131794.jpg ( Size: 713.84k ) Number of downloads: 1469
300520131797.jpg ( Size: 681.96k ) Number of downloads: 1431


--------------------
Dacia 1320 - 1988 - BH 01 JWF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Sep 2013, 19:38
Post #903


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




A venit momentul sa scuturam de praf topicul asta. Masina merge bine, trage cum ma asteptam sa traga dar am decis sa ne mai complicam putin si sa montam un sistem de injectie. Am luat un stand alone si am ajuns la capitolul injectoare. De care ar trebui? Unele de 305 cc ar fi ok? Logica imi spune ca da (avand in vedere ca injectoarele in discutie sunt pentru aplicatie turbo si sunt gandite pentru motor de 2 litri si 204 cai stock) insa pe de alta parte am vazut ca aia mai din vest folosesc chiar injectoare de 365 cc. Deci cum e? Ce clapeta de acceleratie ar fi potrivita?


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 5 Sep 2013, 19:48
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(BH 59 FIF @ 5 Sep 2013, 20:38)
A venit momentul sa scuturam de praf topicul asta. Masina merge bine, trage cum ma asteptam sa traga dar am decis sa ne mai complicam putin si sa montam un sistem de injectie. Am luat un stand alone si am ajuns la capitolul injectoare. De care ar trebui? Unele de 305 cc ar fi ok? Logica imi spune ca da (avand in vedere ca injectoarele in discutie sunt pentru aplicatie turbo si sunt gandite pentru motor de 2 litri si 204 cai stock) insa pe de alta parte am vazut ca aia mai din vest folosesc chiar injectoare de 365 cc. Deci cum e? Ce clapeta de acceleratie ar fi potrivita?
*



ma bucur sa aud ca vrei sa treci la injectie smile.gif cat te-a costat sistemul stand alone, e nou? injectoarele ma gandesc ca sunt de calibra turbo din indicatiile care le-ai dat. sunt de ajuns pentru ce ai tu nevoie, cand cautam eu informatii ptr proiectul meu mi s-a spus ca ar fi indicat ceva de minim 220cc deci ale tale sunt perfecte. Clapeta cred ca poti folosi tot aia de calibra impreuna cu injectoarele.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Sep 2013, 19:52
Post #905


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Nu-i nou ca n-am eu bani de chestii de-astea. Ai PM cu pretul. Clapeta de Calibra/Vectra LET zici? Din considerente pur estetice mi-or fugit ochii catre cea de R21 Turbo. Aia ce diametru/caracteristici are in raport cu cea de LET, n-ai idee?


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 5 Sep 2013, 20:18
Post #906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Clapeta de calibra Let sau calibra V6, astea sunt cele mai puternice variante (v6 e aspirat dar nu cred ca trebuie neaparat de turbo) din ce am vazut eu pe net si in poze clapeta de R21 e formata din 2 banuti si are asezare orizontala, e ceva mai complicat acolo. Eu as zice ca ar trebui una sa stea ca la F7p (1.8 de 16v) ma refer la pozitie.... ca sa poti trage furtunele si toate alea. Poate o clapeta de M3 ti-ar fi buna sau alt model bmw cu motor mare.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Sep 2013, 20:25
Post #907


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am uitat sa mentionez ca galeria de admisie folosita va fi cea de Alpine Turbo. Si pe aceasta cale tin sa-i multumesc inca o data D-lui. Payty pentru ca m-a scapat de o groaza de alergaturi.

Attached thumbnail(s)
194.88.148.41.jpg ( Size: 366.03k ) Number of downloads: 366


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 5 Sep 2013, 20:54
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




asta din poza trebuie modificata, ca nu ai cum sa pui clapeta pe ea. teava aia de admisie ti-ar veni fix in alternator dar cret ca tu nu-l muti acolo. imi place totusi cum sunt gaurile alea ptr injectoare smile.gif eu ma gandeam sa le pun in partea de sus pe galerie de admisie model aspirat.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 5 Sep 2013, 21:52
Post #909


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Cotul ala va trebui taiat/astupat dar zona de prindere a carburatorului este neatinsa. Acolo ma gandeam sa plasez clapeta de acceleratie.

This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Sep 2013, 21:52

Attached thumbnail(s)
IMG_4700.jpg ( Size: 331.88k ) Number of downloads: 371


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Sep 2013, 08:09
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu e nevoie sa imi multumesti ca oricum n-am ce face cu galeria aia.

Mos Craciun s-ar putea sa aiba si un corp clapeta de ceva VW-Audi.

Tre sa il reconditionezi nitel dar e bine facut, cu doua clapete cu deschidere progresiva. Una e mica, de vreo 23 de mm si cealalta de vreo 40 cred. Doar ca nu e din asta ca cel de dacie LI, sa il montezi pe galerie, ar trebui montat pe o tubulatura cumva, adica sa folosesti cotul ala de la galerie.

Ma uit azi-maine pe la atelier sa vad daca le-am adus aici, daca nu, sambata oricum dau o fuga pana la tara si le caut.


Altceva te mai intereseaza? Eu am avut un kit de injectie mecanica si mi-au mai ramas piese.


totusi cred ca mai frumos ar fi sa faci o flansa si sa ii pui un corp clapeta de dacia injectie, ca vine exact pe galerie. Pe de alta parte s-ar putea sa nu mai ai loc sa inchizi capota, ca galeria asta e din aia cu panta, nu ca cealalta de ti-am trimis-o, cu tevile drepte.

Clapeta de dacia Li are 40 sau 42 de mm (nu mai stiu cat am masurat la un moment dat), ceea ce e ultra suficient, daca te gandesti ca la Solex 32 DIS tot aerul trece printr-un amarat de difuzor de douazeci si ceva de mm.

Ii tai injectorul ala de acolo, regulatorul de presiune, astupi toate gaurile in plus si te-ai facut cu un corp clapeta cat se poate de bun. Si ai avantajul ca poti sa ii pui si capacul de la filtrul de aer care se prinde cu suruburi si nu te trezesti ca iti zboara cand intra presiunea pe acolo.

This post has been edited by payty: 6 Sep 2013, 08:30


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 6 Sep 2013, 10:13
Post #911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Interesant ce se discuta aici si eu sunt in dilema cu ce ecu/instalatie electica sa adaptez...


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 6 Sep 2013, 13:50
Post #912


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Asta-i cutia cu maimute. Cica are si map sensor d-ala deci am scapat de o alta grija. In urma discutiilor purtate cu popasan si in urma intelegerii intr-o masura incipienta si sumara a ceea ce este/face defapt un stand alone am ajuns la concluzia ca injectoarele poa' sa fie cat de mari asa ca nu-i problema. Am mai aflat ca sonda lambda de pe motoarele 1,8 T de VAG ar fi wideband deci una de-asta caut.

Attached thumbnail(s)
2013_09_06_14.20.06.jpg ( Size: 983.53k ) Number of downloads: 293
2013_09_06_14.21.32.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 290
2013_09_06_14.22.27.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 301
2013_09_06_14.25.26.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 267


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 6 Sep 2013, 15:01
Post #913


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Mai bine iei un senzor wideband dedicat.

Oricum daca mergi pe senzorul de 1.8t vezi sa aiba macar 5 fire.

Codul Bosch 0 258 007 057 sau 0 258 007 058
Codul VW 21-906-262-B.

Uite si un grafic pentru interpretarea valorilor:

graph_table.jpg

This post has been edited by 4x4: 6 Sep 2013, 15:02


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 6 Sep 2013, 16:53
Post #914


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




QUOTE(payty @ 6 Sep 2013, 08:09)
nu e nevoie sa imi multumesti ca oricum n-am ce face cu galeria aia.

Mos Craciun s-ar putea sa aiba si un corp clapeta de ceva VW-Audi.

Tre sa il reconditionezi nitel dar e bine facut, cu doua clapete cu deschidere progresiva. Una e mica, de vreo 23 de mm si cealalta de vreo 40 cred. Doar ca nu e din asta ca cel de dacie LI, sa il montezi pe galerie, ar trebui montat pe o tubulatura cumva, adica sa folosesti cotul ala de la galerie.

Ma uit azi-maine pe la atelier sa vad daca le-am adus aici, daca nu, sambata oricum dau o fuga pana la tara si le caut.
Altceva te mai intereseaza? Eu am avut un kit de injectie mecanica si mi-au mai ramas piese.
totusi cred ca mai frumos ar fi sa faci o flansa si sa ii pui un corp clapeta de dacia injectie, ca vine exact pe galerie. Pe de alta parte s-ar putea sa nu mai ai loc sa inchizi capota, ca galeria asta e din aia cu panta, nu ca cealalta de ti-am trimis-o, cu tevile drepte.

Clapeta de dacia Li are 40 sau 42 de mm (nu mai stiu cat am masurat la un moment dat), ceea ce e ultra suficient, daca te gandesti ca la Solex 32 DIS tot aerul trece printr-un amarat de difuzor de douazeci si ceva de mm.

Ii tai injectorul ala de acolo, regulatorul de presiune, astupi toate gaurile in plus si te-ai facut cu un corp clapeta cat se poate de bun. Si ai avantajul ca poti sa ii pui si capacul de la filtrul de aer care se prinde cu suruburi si nu te trezesti ca iti zboara cand intra presiunea pe acolo.
*



Corp clapeta am gasit deja (ceva de Opel 2.0) dar daca zici ca ar merge aia de Dacie as fi dispus sa incerc. Totusi, tot Dacie e si eu tot asa o consider smile.gif . Mi-e greu sa spun ce ma intereseaza in prezent pentru ca inca sunt la faza de strangere de informatii si sincer sa fiu habar n-am. Am vorbit azi cu un prieten si-mi zicea ca-mi da si restul de sonde care mi-ar fi necesare. Intrebarea principala pe ziua de astazi este daca pot folosi in continuare senzorul de turatie de pe volanta sau imi trebuie alt senzor/volanta/sistem de citire. Stie cineva cati dinti are volanta mea (e aia originala de Alpine Turbo)? As putea sa-i numar, evident, dar mi-e peste mana. Recunosc ca la momentul ultimei montari nu m-a interesat problema asta.

This post has been edited by BH 59 FIF: 6 Sep 2013, 17:27


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Sep 2013, 21:11
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(BH 59 FIF @ 6 Sep 2013, 13:50)
Asta-i cutia cu maimute. Cica are si map sensor d-ala deci am scapat de o alta grija. In urma discutiilor purtate cu popasan si in urma intelegerii intr-o masura incipienta si sumara a ceea ce este/face defapt un stand alone am ajuns la concluzia ca injectoarele poa' sa fie cat de mari asa ca nu-i problema. Am mai aflat ca sonda lambda de pe motoarele 1,8 T de VAG ar fi wideband deci una de-asta caut.
*




mare atentie cu sondele wideband, ca ele sunt cu totul altceva fata de cele normale, deci si cutia ar trebui sa stie sa le controleze. E o "inginerie" destul de mare pt ca e destul de diferita fata de una clasica. Daca vrei, iti trimit un articol sa vezi care e treaba. Plus ca de exemplu Bosch are doua modele de senzori wideband care sunt si ele diferite intre ele din cate imi aduc aminte si trebuie controlate diferit, deci chiar trebuie stiut ce face ECU-ul pe care il ai.

Ce e bine la ECU-ul respectiv e ca are intrare pt MAP sensor, ca ai mare nevoie de asta la presiune.


Pe masinile de serie s-ar putea sa nu gasesti sonda wideband, ca nu prea isi justifica costurile sa puna asa ceva. Bine, acum s-ar putea sa ma insel, dar eu unul nu vad rostul. Singurul motiv pe care il vad ar fi la cele turbo pe benzina (cum e asta 1.8T) pt ca poate acolo e mai greu sa regleze perfect amestecul de benzina doar cu o sonda clasica.

Sonde wideband pe de alta parte gasesti pe ebay cu vreo 60 de dolari. Macar stii ca sunt noi.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 6 Sep 2013, 23:07
Post #916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




Uite Aline, volanta Renix 44-2-2
Nu merge volanta de injectie cu tot cu bobina de inductie? Sa elimini delcou...

This post has been edited by popasan: 6 Sep 2013, 23:56

Attached thumbnail(s)
2iulnn.jpg ( Size: 18.76k ) Number of downloads: 317


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 7 Sep 2013, 08:58
Post #917


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Habar n-am. Merge oare? Ar fi o varianta eleganta.


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 9 Sep 2013, 21:17
Post #918


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Domnilor, astea ar fi ce trebe? Bosch 0280150431, adica is de-alea rosii de Saab Turbo si alte cateva marci/modele. Sa le iau?

This post has been edited by BH 59 FIF: 9 Sep 2013, 22:07

Attached thumbnail(s)
desc_rcare__1_.jpg ( Size: 88.28k ) Number of downloads: 319


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 13 Sep 2013, 23:16
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Am masurat azi clapeta care o am eu si banutul acela are 5,5 cm deci e destul de mare. Eu am luat corpul clapeta de la un ford sierra cu motor mare. am facut si poze dar nu le pot scoate acum.... dar le pun eu si alea.
Ce ai rezolvat cu injectoarele alea? vad ca nimeni nu a zis nimic de ele smile.gif)


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 14 Sep 2013, 16:43
Post #920


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Spunemi te rog ce fel de megasquirt este. 1 sau 2?

La acest megasquirt nu poti folosi volanta originala, dar poti sa iti faci o fulie in fata cu 36-1 sau 60-2. (nu vreau sa fac reclama cu urmatorul lnk)
http://www.efi-parts.co.uk/index.php?categoryID=86
Cam asa ceva tiar trebui tie, si poti folosi chiar senzorul original.

La megasquirt 1 si 2 poti folosi bobina jumostatica.
Drept urmare uite aici cum se rezolva treaba
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...nual.htm#2coils

Sfatul meu e sa folosesti o clapeta cu un sngur banut. Este cea mai simpla solutie si fara batai de cap. Daca s-ar putea sa aibe pe ea motoras pas cu pas si senzor de pozitie clapeta ar fi ideal pentru ca tiar scuti mult din munca. Senzorul iti trebuie ca sa stie cat ai deschis clapeta, iar motorasul pas cu pas pentru ati tine automat relantiul.

Iti mai trebuie un senzor de temperatura apa si un senzor de temperatura aer. Aceste doua sunt critice pentru functionarea cat mai corecta a motorului. Sonda de apa este folosita pentru imbogatirea amestecului atunci cand motorul e rece, iar senzorul de aer este critic pentru corectarea hartilor de avans si injectie.

In rest multa bafta. Daca mai ai nelamuriri stau la dispozitia ta oricand vrei sa vorbim despre stand alone.

ps: Am facut cateva fotografi la ce piese am strans eu pana acum.
DSC00001.JPG ( Size: 554.19k ) Number of downloads: 284
- boost control electronic. Msq 2 stie de el. Foarte util fiin pentru tine.

DSC00002.JPG ( Size: 595.15k ) Number of downloads: 284
-clapeta cu senzor de pozitie al clapetei si motoras pas cu pas cu 4 fire(este de opel astra 1.6 16 valve de 45 mm diametru)

DSC00003.JPG ( Size: 556.46k ) Number of downloads: 260
-senzor de temperatura apa de injectie(respectic dacia). Pot sa iti atasez si o poza cu un tabel(rezistenta electrica/temperatura apa) util pentru calibrare.

DSC00005.JPG ( Size: 600.15k ) Number of downloads: 257
Bobina jumostatica de Solenza.


This post has been edited by iuliano_smile: 14 Sep 2013, 17:02

Attached thumbnail(s)
DSC00004.JPG ( Size: 532.52k ) Number of downloads: 235


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 14 Sep 2013, 19:44
Post #921


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Uite pe cineva care chiar intelege chestiile astea smile.gif . Citisem pe un forum ( http://www.r5gordini.co.uk/forum-mainmenu-...c.php?f=2&t=373 ) ca ar fi totusi posibila imperecherea Megascartului cu 44-2-2-ul asta. Sau asta e valabil doar in cazul celui utilizat in link - V3-? Daca nu, m-am cam ars pentru ca:
1) Ar trebui sa gauresc capacul de la distributie (bine, asta n-ar fi chiar un capat de tara);
2) Am probleme destul de serioase legate de spatiu in zona aceea a compartimentului motor (e drept ca nu stiu exact ce dimensiuni are roata aia dintata).

Din cate am inteles de la cel de la care l-am achizitionat ar fi M2 dar inca nu l-am desfacut si exact nu stiu cum sa-mi dau seama.

This post has been edited by BH 59 FIF: 14 Sep 2013, 19:45


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Sep 2013, 20:09
Post #922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




e configurabil megasquirtul ? (recunosc, nu sunt deloc documentat).

Nu s-ar putea pune pe axa cu came si sa faci o roata dintata "custom" care sa intre acolo, configurand ECU-ul pt o viteza de rotatie la jumatate?

regulatoare de presiune "rising rate" gasesti in Anglia pe ebay.co.uk la vreo 60 de lire parca.

This post has been edited by payty: 14 Sep 2013, 20:40


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 14 Sep 2013, 22:42
Post #923


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




FIF(imi cer scuze dar nuti stiu numele:) ) uite msq 2 stie de renix 42-2-2
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2-Extra_Renix.htm

Dar recomand sa folosesti un al 2lea senzor sai dai comanda gen sa stie cand e pistonul 1 la compresie. Plus ca volanta ta e un pic ciudatica si in loc sa mearga pe semisecvential, mergi pe injectie multipunct(adica toate scuipa odata) si single coil.
Pe cand daca ii pui al doilea senzor mergi pe semisecvential(adica sa scuipe 2 cate 2) si pe bobina jumostatica(wasted spark).
Iti mai pun linkuri utile:
http://www.msextra.com/doc/index.html#ms2
Ial la mana si pe megasquirt 1 si pe 2. Pentru ca msq 2 este o versiune mai inbunatatia al lui 1.

http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext....htm#4cy_wasted
Cama asa se configureaza pentru wasted spark

Uite ce vorbeam de al doilea sezor. Poti sa il bagi in delcou cu un senzor magnetic si ii faci o cama decat
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...al.htm#2senscam
Sau ii lasi toate camele si folosesti setarile astea
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext....htm#2senscrank

recomand maxim un motoras de relanti http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...anual.htm#Fidle
Dar vezi ca poti sa folosesti si un motoras cu 4 fire gen ca alea de logan sau cum am facut poza la al meu. Cu ajutorul lui poti sai faci relantiul la rece sau elimini situatie de cenzurat gen ca atunci cand aprinzi toti consumatorii si scade relantiul.....

Pentru situatia in care te apuci sa faci hartile...incarca hartile de avans originile, scoase din cartulia de la alpine turbo, dar recomandare foloseste si aceasta functie
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...anual.htm#knock
In loc sa dai biela afara din bloc, mai bine ii da avans mai mic automat.
Pentru benzina exista un programel(piggy back) care iti face harta automat dupa targetul afr ales de tine si si afr-ul dat de sonda lambda

Si boost controlerul care mi se pare cea mai smechera treaba la tot stand aloneul
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...anual.htm#boost
Plus ca poti sai pui si protectie de over boost....Doamne fereste o ia pe aratura....barim o opresti:))).

Apropo in legatura cu sonda lambda...pana una alta poti sa folosesti si un narrow band...k nu stranuta. Piggy backul ala stie si de narrow band.
Iar pentru wideband, mai strangi banuti si iti iei ceva bun cu tot cu ceas si sonda...

Si cam atat ca ti-am dat o gramada de studiat:d.

14 Sep 2013, 22:46:
Imi cer scuze pentru postul dublu dar vreau sa fie separate.
Pentru payty
Msq in general si orice stand alone il poti pune si pe trabant:))). Atata timp cat ii dai minimul de parametrii sa functioneze e perfect.

Un dezavantaz la aceste stand aloneuri fata de calculatoarele stock de pe masini este ca nu sunt auto adaptabile si secventiale in adevaratul sens al cuvantului(adica nu sa scuipe unul cate unul, ci si sa reglez injectia si scanteia individual pe fiecare piston).

This post has been edited by iuliano_smile: 14 Sep 2013, 22:46


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 16 Sep 2013, 18:21
Post #924


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Am ajuns si eu in sfarsit acasa si odata cu mine au ajuns si injectoarele. Desfac imediat si cutia MSQ-ului si va spun exact de care e.

L.E: L-am desfacut si totusi cred ca e MSQ 1 (v.2.2 scrie pe placa). Cu toate astea analizand un test comparativ de pe msextra.com am observat ca si MSQ 1 este compatibil cu volanta 4-4-22.
http://msextra.com/feature-xref.html


This post has been edited by BH 59 FIF: 16 Sep 2013, 20:54

Attached thumbnail(s)
2013_09_16_19.10.05.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 214
2013_09_16_19.10.28.jpg ( Size: 943.32k ) Number of downloads: 208
2013_09_16_19.10.48.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 214
2013_09_16_21.10.59.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 197
2013_09_16_21.10.59.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 183
2013_09_16_21.10.28.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 161
2013_09_16_21.10.28.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 160


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BH 59 FIF
post 19 Sep 2013, 16:16
Post #925


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Din considerente preponderent estetice (da, stiu, sunt cocalar) am optat in final pentru clapeta asta de acceleratie (este de R21 Turbo). O fi bine, o fi rau, om vedea smile.gif . Sub un alt aspect, incep sa ma gandesc la rampa de injectoare. Stiu ca nu o sa gasesc una care sa mearga la fix asa ca fie modific una existenta fie o fac de la zero. Ce recomandati? As avea una sau doua de Opel gata sa fie macelarite dar nu stiu daca nu fac mai mult rau decat bine (avand in vedere ca trebuie efectuate taieturi, suduri, etc.).

This post has been edited by BH 59 FIF: 19 Sep 2013, 16:19

Attached thumbnail(s)
551133_577949648937889_316834180_n.jpg ( Size: 111.52k ) Number of downloads: 277


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 19 Sep 2013, 23:00
Post #926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Eu cred ca nu trebuie sa macelaresti nimic, din cate stiu eu acele racorduri ( furtune) ce intra in injectoare sunt flexibile, cred ca e un furtul special ce il iei la metru, cele 4 bucatele le pui mai lungi si atunci vine totul la fix. Pastrezi doat partea de sus unde iasa cele 4 stuturi spre injectoare.

This post has been edited by Black%Snake: 19 Sep 2013, 23:01


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Sep 2013, 12:04
Post #927


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




scuze pt offtopic, dar nu prea avea rost sa deschid alt topic pt aceasta intrebare:

stie cineva daca merge pusa placa de presiune de alpine turbo pe volanta de dacie de 200?




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 24 Sep 2013, 12:16
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




eu am avut aceasta combinatie dar facuta invers, placa de presiune de dacia 200 pe volanta de alpine. teoretic ar trebui sa mearga si combinatia ta.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bartenders
post 6 Nov 2013, 23:15
Post #929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 14 April 05




QUOTE(BH 59 FIF @ 16 Sep 2013, 18:21)
Am ajuns si eu in sfarsit acasa si odata cu mine au ajuns si injectoarele. Desfac imediat si cutia MSQ-ului si va spun exact de care e.

L.E: L-am desfacut si totusi cred ca e MSQ 1 (v.2.2 scrie pe placa). Cu toate astea analizand un test comparativ de pe msextra.com am observat ca si MSQ 1 este compatibil cu volanta 4-4-22.
http://msextra.com/feature-xref.html
*




In poza este PCB v2.2 cu cpu MS1, care nu stie sa citeasca volantul 44-2-2. Plus ca nu are circuitele elctronice pentru a lega acel senzor de volant.
Ii poti "grefa" un delco de VW / AUDI care are senzor HALL(mai simplu de conectat la ECU tau), de preferat modelul fara avans vacumatic de la motorele cu 8v injectie electronica.


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 7 Jan 2014, 18:14
Post #930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(BH 59 FIF @ 16 Sep 2013, 19:21)
Am ajuns si eu in sfarsit acasa si odata cu mine au ajuns si injectoarele. Desfac imediat si cutia MSQ-ului si va spun exact de care e.


ceva noutati despre modificari? sper ca nu te-ai facut si tu zgarcit ca altii in detalii si poze tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 29 30 31 32 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 01:44
Forum Renault