Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe Dacia 1300, o mica problema cu pompa de apa :D
BH 59 FIF |
![]()
Post
#901
|
||
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Attached thumbnail(s) 3028082008Refectionmoteur74.jpg ( Size: 156.35k ) Number of downloads: 1616 |
||
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|||
JWF |
![]()
Post
#902
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 19 May 09 ![]() |
fier vechi
Attached thumbnail(s) 300520131780.jpg ( Size: 866.16k ) Number of downloads: 1563 300520131793.jpg ( Size: 798.43k ) Number of downloads: 1513 300520131794.jpg ( Size: 713.84k ) Number of downloads: 1469 300520131797.jpg ( Size: 681.96k ) Number of downloads: 1431 |
--------------------
Dacia
1320
- 1988
- BH 01 JWF
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#903
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
A venit momentul sa scuturam de praf topicul asta. Masina merge bine, trage cum ma asteptam sa traga dar am decis sa ne mai complicam putin si sa montam un sistem de injectie. Am luat un stand alone si am ajuns la capitolul injectoare. De care ar trebui? Unele de 305 cc ar fi ok? Logica imi spune ca da (avand in vedere ca injectoarele in discutie sunt pentru aplicatie turbo si sunt gandite pentru motor de 2 litri si 204 cai stock) insa pe de alta parte am vazut ca aia mai din vest folosesc chiar injectoare de 365 cc. Deci cum e? Ce clapeta de acceleratie ar fi potrivita?
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 5 Sep 2013, 20:38) A venit momentul sa scuturam de praf topicul asta. Masina merge bine, trage cum ma asteptam sa traga dar am decis sa ne mai complicam putin si sa montam un sistem de injectie. Am luat un stand alone si am ajuns la capitolul injectoare. De care ar trebui? Unele de 305 cc ar fi ok? Logica imi spune ca da (avand in vedere ca injectoarele in discutie sunt pentru aplicatie turbo si sunt gandite pentru motor de 2 litri si 204 cai stock) insa pe de alta parte am vazut ca aia mai din vest folosesc chiar injectoare de 365 cc. Deci cum e? Ce clapeta de acceleratie ar fi potrivita? ma bucur sa aud ca vrei sa treci la injectie ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#905
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Nu-i nou ca n-am eu bani de chestii de-astea. Ai PM cu pretul. Clapeta de Calibra/Vectra LET zici? Din considerente pur estetice mi-or fugit ochii catre cea de R21 Turbo. Aia ce diametru/caracteristici are in raport cu cea de LET, n-ai idee?
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#906
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
Clapeta de calibra Let sau calibra V6, astea sunt cele mai puternice variante (v6 e aspirat dar nu cred ca trebuie neaparat de turbo) din ce am vazut eu pe net si in poze clapeta de R21 e formata din 2 banuti si are asezare orizontala, e ceva mai complicat acolo. Eu as zice ca ar trebui una sa stea ca la F7p (1.8 de 16v) ma refer la pozitie.... ca sa poti trage furtunele si toate alea. Poate o clapeta de M3 ti-ar fi buna sau alt model bmw cu motor mare.
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#907
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Am uitat sa mentionez ca galeria de admisie folosita va fi cea de Alpine Turbo. Si pe aceasta cale tin sa-i multumesc inca o data D-lui. Payty pentru ca m-a scapat de o groaza de alergaturi.
Attached thumbnail(s) 194.88.148.41.jpg ( Size: 366.03k ) Number of downloads: 366 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#908
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
asta din poza trebuie modificata, ca nu ai cum sa pui clapeta pe ea. teava aia de admisie ti-ar veni fix in alternator dar cret ca tu nu-l muti acolo. imi place totusi cum sunt gaurile alea ptr injectoare
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#909
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Cotul ala va trebui taiat/astupat dar zona de prindere a carburatorului este neatinsa. Acolo ma gandeam sa plasez clapeta de acceleratie.
This post has been edited by BH 59 FIF: 5 Sep 2013, 21:52 Attached thumbnail(s) IMG_4700.jpg ( Size: 331.88k ) Number of downloads: 371 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
payty |
![]()
Post
#910
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu e nevoie sa imi multumesti ca oricum n-am ce face cu galeria aia.
Mos Craciun s-ar putea sa aiba si un corp clapeta de ceva VW-Audi. Tre sa il reconditionezi nitel dar e bine facut, cu doua clapete cu deschidere progresiva. Una e mica, de vreo 23 de mm si cealalta de vreo 40 cred. Doar ca nu e din asta ca cel de dacie LI, sa il montezi pe galerie, ar trebui montat pe o tubulatura cumva, adica sa folosesti cotul ala de la galerie. Ma uit azi-maine pe la atelier sa vad daca le-am adus aici, daca nu, sambata oricum dau o fuga pana la tara si le caut. Altceva te mai intereseaza? Eu am avut un kit de injectie mecanica si mi-au mai ramas piese. totusi cred ca mai frumos ar fi sa faci o flansa si sa ii pui un corp clapeta de dacia injectie, ca vine exact pe galerie. Pe de alta parte s-ar putea sa nu mai ai loc sa inchizi capota, ca galeria asta e din aia cu panta, nu ca cealalta de ti-am trimis-o, cu tevile drepte. Clapeta de dacia Li are 40 sau 42 de mm (nu mai stiu cat am masurat la un moment dat), ceea ce e ultra suficient, daca te gandesti ca la Solex 32 DIS tot aerul trece printr-un amarat de difuzor de douazeci si ceva de mm. Ii tai injectorul ala de acolo, regulatorul de presiune, astupi toate gaurile in plus si te-ai facut cu un corp clapeta cat se poate de bun. Si ai avantajul ca poti sa ii pui si capacul de la filtrul de aer care se prinde cu suruburi si nu te trezesti ca iti zboara cand intra presiunea pe acolo. This post has been edited by payty: 6 Sep 2013, 08:30 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
popasan |
![]()
Post
#911
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Interesant ce se discuta aici si eu sunt in dilema cu ce ecu/instalatie electica sa adaptez...
|
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#912
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Asta-i cutia cu maimute. Cica are si map sensor d-ala deci am scapat de o alta grija. In urma discutiilor purtate cu popasan si in urma intelegerii intr-o masura incipienta si sumara a ceea ce este/face defapt un stand alone am ajuns la concluzia ca injectoarele poa' sa fie cat de mari asa ca nu-i problema. Am mai aflat ca sonda lambda de pe motoarele 1,8 T de VAG ar fi wideband deci una de-asta caut.
Attached thumbnail(s) 2013_09_06_14.20.06.jpg ( Size: 983.53k ) Number of downloads: 293 2013_09_06_14.21.32.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 290 2013_09_06_14.22.27.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 301 2013_09_06_14.25.26.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 267 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
4x4 |
![]()
Post
#913
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Mai bine iei un senzor wideband dedicat.
Oricum daca mergi pe senzorul de 1.8t vezi sa aiba macar 5 fire. Codul Bosch 0 258 007 057 sau 0 258 007 058 Codul VW 21-906-262-B. Uite si un grafic pentru interpretarea valorilor: graph_table.jpg This post has been edited by 4x4: 6 Sep 2013, 15:02 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#914
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
QUOTE(payty @ 6 Sep 2013, 08:09) nu e nevoie sa imi multumesti ca oricum n-am ce face cu galeria aia. Mos Craciun s-ar putea sa aiba si un corp clapeta de ceva VW-Audi. Tre sa il reconditionezi nitel dar e bine facut, cu doua clapete cu deschidere progresiva. Una e mica, de vreo 23 de mm si cealalta de vreo 40 cred. Doar ca nu e din asta ca cel de dacie LI, sa il montezi pe galerie, ar trebui montat pe o tubulatura cumva, adica sa folosesti cotul ala de la galerie. Ma uit azi-maine pe la atelier sa vad daca le-am adus aici, daca nu, sambata oricum dau o fuga pana la tara si le caut. Altceva te mai intereseaza? Eu am avut un kit de injectie mecanica si mi-au mai ramas piese. totusi cred ca mai frumos ar fi sa faci o flansa si sa ii pui un corp clapeta de dacia injectie, ca vine exact pe galerie. Pe de alta parte s-ar putea sa nu mai ai loc sa inchizi capota, ca galeria asta e din aia cu panta, nu ca cealalta de ti-am trimis-o, cu tevile drepte. Clapeta de dacia Li are 40 sau 42 de mm (nu mai stiu cat am masurat la un moment dat), ceea ce e ultra suficient, daca te gandesti ca la Solex 32 DIS tot aerul trece printr-un amarat de difuzor de douazeci si ceva de mm. Ii tai injectorul ala de acolo, regulatorul de presiune, astupi toate gaurile in plus si te-ai facut cu un corp clapeta cat se poate de bun. Si ai avantajul ca poti sa ii pui si capacul de la filtrul de aer care se prinde cu suruburi si nu te trezesti ca iti zboara cand intra presiunea pe acolo. Corp clapeta am gasit deja (ceva de Opel 2.0) dar daca zici ca ar merge aia de Dacie as fi dispus sa incerc. Totusi, tot Dacie e si eu tot asa o consider ![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 6 Sep 2013, 17:27 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
payty |
![]()
Post
#915
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 6 Sep 2013, 13:50) Asta-i cutia cu maimute. Cica are si map sensor d-ala deci am scapat de o alta grija. In urma discutiilor purtate cu popasan si in urma intelegerii intr-o masura incipienta si sumara a ceea ce este/face defapt un stand alone am ajuns la concluzia ca injectoarele poa' sa fie cat de mari asa ca nu-i problema. Am mai aflat ca sonda lambda de pe motoarele 1,8 T de VAG ar fi wideband deci una de-asta caut. mare atentie cu sondele wideband, ca ele sunt cu totul altceva fata de cele normale, deci si cutia ar trebui sa stie sa le controleze. E o "inginerie" destul de mare pt ca e destul de diferita fata de una clasica. Daca vrei, iti trimit un articol sa vezi care e treaba. Plus ca de exemplu Bosch are doua modele de senzori wideband care sunt si ele diferite intre ele din cate imi aduc aminte si trebuie controlate diferit, deci chiar trebuie stiut ce face ECU-ul pe care il ai. Ce e bine la ECU-ul respectiv e ca are intrare pt MAP sensor, ca ai mare nevoie de asta la presiune. Pe masinile de serie s-ar putea sa nu gasesti sonda wideband, ca nu prea isi justifica costurile sa puna asa ceva. Bine, acum s-ar putea sa ma insel, dar eu unul nu vad rostul. Singurul motiv pe care il vad ar fi la cele turbo pe benzina (cum e asta 1.8T) pt ca poate acolo e mai greu sa regleze perfect amestecul de benzina doar cu o sonda clasica. Sonde wideband pe de alta parte gasesti pe ebay cu vreo 60 de dolari. Macar stii ca sunt noi. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
popasan |
![]()
Post
#916
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Uite Aline, volanta Renix 44-2-2
Nu merge volanta de injectie cu tot cu bobina de inductie? Sa elimini delcou... This post has been edited by popasan: 6 Sep 2013, 23:56 Attached thumbnail(s) 2iulnn.jpg ( Size: 18.76k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#917
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Habar n-am. Merge oare? Ar fi o varianta eleganta.
|
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#918
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Domnilor, astea ar fi ce trebe? Bosch 0280150431, adica is de-alea rosii de Saab Turbo si alte cateva marci/modele. Sa le iau?
This post has been edited by BH 59 FIF: 9 Sep 2013, 22:07 Attached thumbnail(s) desc_rcare__1_.jpg ( Size: 88.28k ) Number of downloads: 319 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#919
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
Am masurat azi clapeta care o am eu si banutul acela are 5,5 cm deci e destul de mare. Eu am luat corpul clapeta de la un ford sierra cu motor mare. am facut si poze dar nu le pot scoate acum.... dar le pun eu si alea.
Ce ai rezolvat cu injectoarele alea? vad ca nimeni nu a zis nimic de ele ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#920
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Spunemi te rog ce fel de megasquirt este. 1 sau 2?
La acest megasquirt nu poti folosi volanta originala, dar poti sa iti faci o fulie in fata cu 36-1 sau 60-2. (nu vreau sa fac reclama cu urmatorul lnk) http://www.efi-parts.co.uk/index.php?categoryID=86 Cam asa ceva tiar trebui tie, si poti folosi chiar senzorul original. La megasquirt 1 si 2 poti folosi bobina jumostatica. Drept urmare uite aici cum se rezolva treaba http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...nual.htm#2coils Sfatul meu e sa folosesti o clapeta cu un sngur banut. Este cea mai simpla solutie si fara batai de cap. Daca s-ar putea sa aibe pe ea motoras pas cu pas si senzor de pozitie clapeta ar fi ideal pentru ca tiar scuti mult din munca. Senzorul iti trebuie ca sa stie cat ai deschis clapeta, iar motorasul pas cu pas pentru ati tine automat relantiul. Iti mai trebuie un senzor de temperatura apa si un senzor de temperatura aer. Aceste doua sunt critice pentru functionarea cat mai corecta a motorului. Sonda de apa este folosita pentru imbogatirea amestecului atunci cand motorul e rece, iar senzorul de aer este critic pentru corectarea hartilor de avans si injectie. In rest multa bafta. Daca mai ai nelamuriri stau la dispozitia ta oricand vrei sa vorbim despre stand alone. ps: Am facut cateva fotografi la ce piese am strans eu pana acum. DSC00001.JPG ( Size: 554.19k ) Number of downloads: 284 - boost control electronic. Msq 2 stie de el. Foarte util fiin pentru tine. DSC00002.JPG ( Size: 595.15k ) Number of downloads: 284 -clapeta cu senzor de pozitie al clapetei si motoras pas cu pas cu 4 fire(este de opel astra 1.6 16 valve de 45 mm diametru) DSC00003.JPG ( Size: 556.46k ) Number of downloads: 260 -senzor de temperatura apa de injectie(respectic dacia). Pot sa iti atasez si o poza cu un tabel(rezistenta electrica/temperatura apa) util pentru calibrare. DSC00005.JPG ( Size: 600.15k ) Number of downloads: 257 Bobina jumostatica de Solenza. This post has been edited by iuliano_smile: 14 Sep 2013, 17:02 Attached thumbnail(s) DSC00004.JPG ( Size: 532.52k ) Number of downloads: 235 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#921
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Uite pe cineva care chiar intelege chestiile astea
![]() 1) Ar trebui sa gauresc capacul de la distributie (bine, asta n-ar fi chiar un capat de tara); 2) Am probleme destul de serioase legate de spatiu in zona aceea a compartimentului motor (e drept ca nu stiu exact ce dimensiuni are roata aia dintata). Din cate am inteles de la cel de la care l-am achizitionat ar fi M2 dar inca nu l-am desfacut si exact nu stiu cum sa-mi dau seama. This post has been edited by BH 59 FIF: 14 Sep 2013, 19:45 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
payty |
![]()
Post
#922
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
e configurabil megasquirtul ? (recunosc, nu sunt deloc documentat).
Nu s-ar putea pune pe axa cu came si sa faci o roata dintata "custom" care sa intre acolo, configurand ECU-ul pt o viteza de rotatie la jumatate? regulatoare de presiune "rising rate" gasesti in Anglia pe ebay.co.uk la vreo 60 de lire parca. This post has been edited by payty: 14 Sep 2013, 20:40 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#923
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
FIF(imi cer scuze dar nuti stiu numele:) ) uite msq 2 stie de renix 42-2-2
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2-Extra_Renix.htm Dar recomand sa folosesti un al 2lea senzor sai dai comanda gen sa stie cand e pistonul 1 la compresie. Plus ca volanta ta e un pic ciudatica si in loc sa mearga pe semisecvential, mergi pe injectie multipunct(adica toate scuipa odata) si single coil. Pe cand daca ii pui al doilea senzor mergi pe semisecvential(adica sa scuipe 2 cate 2) si pe bobina jumostatica(wasted spark). Iti mai pun linkuri utile: http://www.msextra.com/doc/index.html#ms2 Ial la mana si pe megasquirt 1 si pe 2. Pentru ca msq 2 este o versiune mai inbunatatia al lui 1. http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext....htm#4cy_wasted Cama asa se configureaza pentru wasted spark Uite ce vorbeam de al doilea sezor. Poti sa il bagi in delcou cu un senzor magnetic si ii faci o cama decat http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...al.htm#2senscam Sau ii lasi toate camele si folosesti setarile astea http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext....htm#2senscrank recomand maxim un motoras de relanti http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...anual.htm#Fidle Dar vezi ca poti sa folosesti si un motoras cu 4 fire gen ca alea de logan sau cum am facut poza la al meu. Cu ajutorul lui poti sai faci relantiul la rece sau elimini situatie de cenzurat gen ca atunci cand aprinzi toti consumatorii si scade relantiul..... Pentru situatia in care te apuci sa faci hartile...incarca hartile de avans originile, scoase din cartulia de la alpine turbo, dar recomandare foloseste si aceasta functie http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...anual.htm#knock In loc sa dai biela afara din bloc, mai bine ii da avans mai mic automat. Pentru benzina exista un programel(piggy back) care iti face harta automat dupa targetul afr ales de tine si si afr-ul dat de sonda lambda Si boost controlerul care mi se pare cea mai smechera treaba la tot stand aloneul http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext...anual.htm#boost Plus ca poti sai pui si protectie de over boost....Doamne fereste o ia pe aratura....barim o opresti:))). Apropo in legatura cu sonda lambda...pana una alta poti sa folosesti si un narrow band...k nu stranuta. Piggy backul ala stie si de narrow band. Iar pentru wideband, mai strangi banuti si iti iei ceva bun cu tot cu ceas si sonda... Si cam atat ca ti-am dat o gramada de studiat:d. 14 Sep 2013, 22:46: Imi cer scuze pentru postul dublu dar vreau sa fie separate. Pentru payty Msq in general si orice stand alone il poti pune si pe trabant:))). Atata timp cat ii dai minimul de parametrii sa functioneze e perfect. Un dezavantaz la aceste stand aloneuri fata de calculatoarele stock de pe masini este ca nu sunt auto adaptabile si secventiale in adevaratul sens al cuvantului(adica nu sa scuipe unul cate unul, ci si sa reglez injectia si scanteia individual pe fiecare piston). This post has been edited by iuliano_smile: 14 Sep 2013, 22:46 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#924
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Am ajuns si eu in sfarsit acasa si odata cu mine au ajuns si injectoarele. Desfac imediat si cutia MSQ-ului si va spun exact de care e.
L.E: L-am desfacut si totusi cred ca e MSQ 1 (v.2.2 scrie pe placa). Cu toate astea analizand un test comparativ de pe msextra.com am observat ca si MSQ 1 este compatibil cu volanta 4-4-22. http://msextra.com/feature-xref.html This post has been edited by BH 59 FIF: 16 Sep 2013, 20:54 Attached thumbnail(s) 2013_09_16_19.10.05.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 214 2013_09_16_19.10.28.jpg ( Size: 943.32k ) Number of downloads: 208 2013_09_16_19.10.48.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 214 2013_09_16_21.10.59.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 197 2013_09_16_21.10.59.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 183 2013_09_16_21.10.28.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 161 2013_09_16_21.10.28.jpg ( Size: 1.74mb ) Number of downloads: 160 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#925
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Din considerente preponderent estetice (da, stiu, sunt cocalar) am optat in final pentru clapeta asta de acceleratie (este de R21 Turbo). O fi bine, o fi rau, om vedea
![]() This post has been edited by BH 59 FIF: 19 Sep 2013, 16:19 Attached thumbnail(s) 551133_577949648937889_316834180_n.jpg ( Size: 111.52k ) Number of downloads: 277 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Black%Snake |
![]()
Post
#926
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
Eu cred ca nu trebuie sa macelaresti nimic, din cate stiu eu acele racorduri ( furtune) ce intra in injectoare sunt flexibile, cred ca e un furtul special ce il iei la metru, cele 4 bucatele le pui mai lungi si atunci vine totul la fix. Pastrezi doat partea de sus unde iasa cele 4 stuturi spre injectoare.
This post has been edited by Black%Snake: 19 Sep 2013, 23:01 |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
payty |
![]()
Post
#927
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
scuze pt offtopic, dar nu prea avea rost sa deschid alt topic pt aceasta intrebare:
stie cineva daca merge pusa placa de presiune de alpine turbo pe volanta de dacie de 200? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#928
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
eu am avut aceasta combinatie dar facuta invers, placa de presiune de dacia 200 pe volanta de alpine. teoretic ar trebui sa mearga si combinatia ta.
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
bartenders |
![]()
Post
#929
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 14 April 05 ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 16 Sep 2013, 18:21) Am ajuns si eu in sfarsit acasa si odata cu mine au ajuns si injectoarele. Desfac imediat si cutia MSQ-ului si va spun exact de care e. L.E: L-am desfacut si totusi cred ca e MSQ 1 (v.2.2 scrie pe placa). Cu toate astea analizand un test comparativ de pe msextra.com am observat ca si MSQ 1 este compatibil cu volanta 4-4-22. http://msextra.com/feature-xref.html In poza este PCB v2.2 cu cpu MS1, care nu stie sa citeasca volantul 44-2-2. Plus ca nu are circuitele elctronice pentru a lega acel senzor de volant. Ii poti "grefa" un delco de VW / AUDI care are senzor HALL(mai simplu de conectat la ECU tau), de preferat modelul fara avans vacumatic de la motorele cu 8v injectie electronica. |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#930
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(BH 59 FIF @ 16 Sep 2013, 19:21) Am ajuns si eu in sfarsit acasa si odata cu mine au ajuns si injectoarele. Desfac imediat si cutia MSQ-ului si va spun exact de care e. ceva noutati despre modificari? sper ca nu te-ai facut si tu zgarcit ca altii in detalii si poze ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 01:44 |