DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nokia, a inchis fabrica din jucu !

vijelie
post 30 Sep 2011, 10:39
Post #91


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Dpdv trafic nu stiu, dar e evident ca repararea gropilor tine de siguranta traficului, nu de prezenta investitorilor.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 30 Sep 2011, 10:45
Post #92


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Trebuie impartit traficul: masinile livrate, aprovizionarea cu piese, si naveta muncitorilor.

Numai daca ar fi sa tii cont de navata muncitorilor (Mioveni-Pitesti) si tot trebuia facut ceva.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 30 Sep 2011, 10:57
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




QUOTE(tribunul @ 30 Sep 2011, 11:35)
Dar in cazul Mioveni, se justifica un drum, macar fara gropi.
*



nu stiai ? dn 73 va fi modernizat !

QUOTE
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România a semnat, contractul de execuție, inclusiv proiectare pentru modernizarea DN 73 - Pitești - Câmpulung - Brașov.

Șoseaua este plină de gropi și avea nevoie urgentă de reabilitare.

Contractul a fost câștigat, prin licitație deschisă, de asocierea Azvi SA - Straco grup SRL - Piomar development SRL - Tractebel engineering SA. Valoarea contractului se ridică la 275.864.055 lei fără TVA. Finanțarea este asigurată prin fonduri de la Bugetul de stat.

Data estimată pentru emiterea Ordinului de începere a lucrărilor este 15 iulie 2011. Proiectarea va dura jumătate de ani, iar lucrarea trebuie să fie gata în doi ani și patru luni. În plus constructorul va da o garanție a lucrării de zece ani.


http://www.adevarul.ro/locale/brasov/braso..._512349108.html


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 30 Sep 2011, 11:09
Post #94


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Parca Mioveniul e pe 73A.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 30 Sep 2011, 17:31
Post #95


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu se observa decit pe hartile la scara mai mare.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony-s
post 30 Sep 2011, 19:39
Post #96


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 465
Joined: 24 June 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(b76bgaarh @ 30 Sep 2011, 10:03)
da aeroportul ala de la cluj poate sa asigure ce vroiau astia? ca ultima data cand am aterizat pe el ziceai ca au pe pista toate gropile din bucuresti. sau ala era cel de la orade? plm am uitat.
*



Pista e proasta - plina de gropi si balarii desi cam o data la 6 luni mai apare cate un anunt ca e inchis aeroportul pentru modernizarea pistei....ce e si mai interesant e faptul ca e plin de pasari pe si in jurul pistei...dupa cate stiu eu pasarile sunt una dintre cele mai serioase probleme in fazele cele mai importante ale unui zbor - decolare/aterizare.

Ca distanta intre jucu si aeroport sunt cam 7-8 km.

This post has been edited by tony-s: 30 Sep 2011, 19:40


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih95
post 30 Sep 2011, 20:00
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 October 05




E frumos ...... , da' nu prea

[attachmentid=1627753530]


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony-s
post 30 Sep 2011, 20:04
Post #98


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 465
Joined: 24 June 05
From: Cluj-Napoca




Se tot bate moneda pe concedierile de la nokia....pe langa faptul ca salariile erau mici am inteles ca nici conditiile de munca nu erau extraordinare.

This post has been edited by tony-s: 30 Sep 2011, 20:07


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 30 Sep 2011, 21:39
Post #99


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Deci intre a avea un loc de munca platit pe praful asta si a nu avea servici e mai bine sa nu ai servici. Tontonele nu te duci tu inapoi pe topicul tau?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 30 Sep 2011, 22:43
Post #100


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(tony-s @ 30 Sep 2011, 20:39)
Pista e proasta - plina de gropi si balarii ....ce e si mai interesant e faptul ca e plin de pasari pe si in jurul pistei...dupa cate stiu eu pasarile sunt una dintre cele mai serioase probleme in fazele cele mai importante ale unui zbor - decolare/aterizare.

Ca distanta intre jucu si aeroport sunt cam 7-8 km.
*


Daca pot ateriza avioanele cu oameni in ele, alea pline du cutii de carton ce au? Le doare-n capse?
Si daca le facea pista personala dispareau pasarile? Ce naiba Tonica, tot ca la fotbal ?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony-s
post 30 Sep 2011, 23:57
Post #101


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 465
Joined: 24 June 05
From: Cluj-Napoca




La faza cu gropile si pasarile ma refeream pt. nivelul si calitatea extrem de proasta a infrastructurii din romania si pt. siguranta traficului aerian....oricum pe pista din cluj nu pot ateriza/decola avioane cargo de dimensiuni mari pt. a fi rentabil pt. nokia sau orice alta firma trasnportul aerian.

This post has been edited by tony-s: 1 Oct 2011, 00:08


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 1 Oct 2011, 08:51
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




worship.gif off topic: apropo de animale salbatice in zona pistei. la iasi un avion tarom s-a lovit cu un mistret.

on topic:
QUOTE
Reprezentantii ZTE Corporation in Romania sunt atenti in prezent la ce se intampla la Jucu, in judetul Cluj, in conditiile in care acolo este o platforma de echipamente telecom, aeroport si autostrada, dar asteapta desecretizarea contractului cu Nokia si o invitatie de la autoritati pentru o posibila investitie in zona, a precizat pentru HotNews.ro Lorian Vintila, director de strategie al ZTE Romania. Chinezii si-au anuntat deja intentia de a deschide o linie de productie de echipamente de telecomunicatii in tara, iar ministerul Comunicatiilor le-a propus judetul Constanta, unde se duc momentan discutii. Celalalt mare furnizor chinez, Huawei, are ca prioritate Bucuresti pentru deschiderea unui centru de suport tehnic cu circa 1100 de noi angajati pana in 2014, a precizat Vlad Doicaru, director in cadrul Huawei Romania.


avea dreptate tribunul icon_mrgreen.gif

si inca ceva:

QUOTE
Presedintele Consiliului Judetean Cluj, Alin Tise, a declarat vineri ca exista discutii avansate cu compania germana Bosch pentru o investitie in Parcul industrial Tetarom, cel mai probabil linga halele Nokia, transmite Ziua de Cluj. Compania germana ar urma sa angajeze in prima faza peste 1.000 de persoane. UPDATE: Bosch a confirmat ca este in discutii cu guvernul si administratia parcului industrial pentru o investitie la Cluj.

Alin Tise a mai spus ca discutiile cu Bosch pentru deschiderea unei facilititati pentru productia de componente auto dureaza de peste zece luni.

Bosch a confirmat ca exista discutii. "Astfel, la ora actuala Bosch analizeaza oportunitatea unei investitii in Cluj-Napoca/Romania. In acest context suntem in discutii cu Guvernul Romaniei si cu administratia zonei industriale Cluj-Napoca. In paralel cu discutiile se efectueaza probe de soll", spun germanii.


macar astia de or veni sa-si respecte angajamentele referitoare la numarul de salariati, salarizarea lor, conditiile de munca nu precum se aude ca au facut cei de la nokia - duca-se pe pustii...


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 1 Oct 2011, 09:32
Post #103


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(george_scala_2004 @ 1 Oct 2011, 09:51)
macar astia de or veni sa-si respecte angajamentele referitoare la numarul de salariati, salarizarea lor, conditiile de munca nu precum se aude ca au facut cei de la nokia - duca-se pe pustii...
*


Unde se aude? Ca sa ascult si eu. Daca era un contract si nu s-a respectat presupun ca existau si penalitati?

Oricum ma intreb si eu ca dobitocu', oare nu era mai bine sa vina si Bosch-ul si ZTE Corporation, dar sa fi ramas si Nokia?


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 1 Oct 2011, 09:37
Post #104


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




O sa se sature si chinezul ala sa munceasca gratis, deja ii obliga pe muncitori sa semneze un act prin care familia sa nu primeasca nimic in caz ca se sinucide la munca.

Cat o sa mai munceasca si chinezul ala 12 ore pe zi, 7 zile pe saptamana pe 100 de dolari.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 1 Oct 2011, 09:46
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(ady77 @ 1 Oct 2011, 10:32)
Oricum ma intreb si eu ca dobitocu', oare nu era mai bine sa vina si Bosch-ul si ZTE Corporation, dar sa fi ramas si Nokia?
*



Nu te mai intreba tongue.gif , de Nokia se stia de mai bine de juma de an ca-si fac bagajele sa plece ...


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Oct 2011, 15:48
Post #106


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




6 luni? Au bagaje multe. Si au venit cu o papornita.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 1 Oct 2011, 15:58
Post #107


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cind i-am primit la noi n-aveau nici chiloti pa cur! (asta-i expresia corecta)


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 1 Oct 2011, 20:10
Post #108


Forumist


Group: Members
Posts: 3.016
Joined: 23 July 09




Da mai, dar chinejii aia cica au in fabricile alea ale lor (la alea de fabrica Apple) facilitati pentru cazare, masa, sala de sport (cu piscina cica). Deci degeaba are asambleorul ala de la Jucu 6-800 de lei pe luna, daca de banii aia abia iti ajunge sa mananci, daramite sa mai intretii si casa (de chirpici). Ce asigurari medicale... ce family planning, ce cont de bani pentru facultatea copiilor... suntem in Congo... aa Romania. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony-s
post 1 Oct 2011, 23:50
Post #109


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 465
Joined: 24 June 05
From: Cluj-Napoca




Exact asta ziceam si eu - la nokia erau conditii mizere de lucru pt. sec. 21 in UE pt. salarii de nimic....probabil ca decat nimic erau bune si alea vreo 2000 de locuri de munca insa nu cred ca e o asa mare tragedie d.p.d.v. a fortei de munca - zona clujului poate absorbi cele 2000 de locuri de munca pierdute mai ales avand in vedere salariile mizere de la nokia.

Tragic e faptul ca nokia pleaca in conditiile in care ajunsese sa fie cel mai mare exportator din romania (a depasit undeva la inceptul acestui an Dacia) ....citisem undeva ca judetul cluj a avut crestere economica si in 2009 si in 2010 - acest lucru datorandu-se exclusiv nokia a carei crestere a acoperit scaderea din toate celelalte domenii.


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 2 Oct 2011, 06:08
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




...si inca o data ne dam seama de cit de primitiva - produse cu un slab nivel de prelucrare si valoare adaugata redusa: cherestea, cereale, fier vechi, etc. - este economia romaneasca daca ajungem sa plingem plecarea unui fabricant...


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 2 Oct 2011, 08:00
Post #111


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Eu as zice sa te rezumi totusi la linkuit, ca in caz ca ai uitat, au plans si nemtii dupa Nokia cand a plecat, sau si Germania are economie primitiva?

This post has been edited by ady77: 2 Oct 2011, 08:00


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 2 Oct 2011, 09:12
Post #112


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Ba ce-ti mai place sa strici inima omului... N-ai mai vazut asa ceva! mad.gif

This post has been edited by kum: 2 Oct 2011, 09:13


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Oct 2011, 15:28
Post #113


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(george_scala_2004 @ 2 Oct 2011, 07:08)
...si inca o data ne dam seama de cit de primitiva - produse cu un slab nivel de prelucrare si valoare adaugata redusa
*



QUOTE(ady77 @ 2 Oct 2011, 09:00)
Eu as zice sa te rezumi totusi la linkuit, ca in caz ca ai uitat, au plans si nemtii dupa Nokia cand a plecat, sau si Germania are economie primitiva?
*



Culmea e ca a nimerit-o aici Georgel (fara sa vrea icon_mrgreen.gif ). Desi volumul exporturilor de la Jucu era important (locul doi, dupa Mioveni), valoarea adaugata era extrem de mica - practic, fabrica aia era un simplu centru de asamblare si de ambalat telefoane ieftine. Toate componentele erau importate. Asta e si motivul pentru care salariile erau mizere, iar forta de munca era din mediul rural. Nu era nevoie de mai mult.

Acum, nu zic ca e misto ca pleaca, nici vorba. Se pierd 2.000 de locuri de munca, asa, prost platite cum erau. Fix de-aia au plans si nemtii, cu ceva timp în urma - pentru locurile de munca. Se mai pierd si ceva taxe si impozite platite statului roman. Per total, salarii+taxe+impozite = 200 milioane euro/an.

This post has been edited by Markos: 2 Oct 2011, 15:30


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 2 Oct 2011, 15:38
Post #114


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(Markos @ 2 Oct 2011, 16:28)
salarii+taxe+impozite = 200 milioane euro/an.
*


Neglijabil, ne permitem ce plm. Mai taiem niste salarii, mai crestem un pic tva-ul si nu se cunoaste ca a plecat nokia, important e sa facem bazine de inot.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 2 Oct 2011, 15:41
Post #115


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Markos @ 2 Oct 2011, 15:28)
... salariile erau mizere, iar forta de munca era din mediul rural. Nu era nevoie de mai mult.
*

recomand wub.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 Oct 2011, 16:44
Post #116


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Fruntea sus! Vine Bosch, face o fabrica de pilitura de fier pentru pompele de injectie cu acelasi nume.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 2 Oct 2011, 19:26
Post #117


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Aia cu pileala nu erau Delphi?


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 2 Oct 2011, 19:45
Post #118


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.506
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Alea de la Bosch nu-si produc singure pilitura, au nevoie de sursa externa.

Back ontopic. Plangem mai tare plecarea nokiei decat zecile de fabrici utile(*) care s-au inchis din '90 pana amu?

(*) Utile, ca au fost si destule de-alea.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 2 Oct 2011, 19:51
Post #119


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Cand fraierii de la Coca Cola se plangeau de faptul ca fratii Frutti Fresh beneficiau de inlesniri fiscale de la stat, nu facea nimeni emisiuni in care se infiera Partidu.
Iar cand aceiasi fraieri au inceput sa inchida fabrici, televiziunile au bagat meteo, era tarziu.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 2 Oct 2011, 19:54
Post #120


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Da' cele "câteva" micro-uri închise din 2009 încoace nu zice nimeni nimic?
De fapt, da-i în plm, erau evazioniști cu toții!


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 06:32
Forum Renault