Drumul de la carburator la injectie, Vreau sa trec pe injectie
![]() ![]() ![]() |
Drumul de la carburator la injectie, Vreau sa trec pe injectie
Tonyus |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|||
augustin87r |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
SAlut,
Am si eu o nelamurire.Acum vreo cateva saptamani am avut ocazia sa vad compartimentul motor al unei berline cu injectie.Nu am vazut diferente semnificative intre cea clasica shi cea cu injectie. 1.Delcoul a disparut, bujiile sunt conectate la o unitate centrala.Practic s-a eliminat platina, lucru care nu e greu e facut, unii posesori de dacii clasice au facut aprindere cu optocuplor sau cu senzor Hall. 2.Carburatorul mi s-a paraut putin modificat, dar parca era o chestie pusa deasupra carburatorului vechi Carfil. 3.Nu am vazut injectoare, chiuloasa e exact aceeasi. Masinile cu injectie nu au carburator. Asadar ce fel de modificari s-au adus.Explicati-mi si mie va rog. Din cate am vazut aici,pt daciile mai noi este folosit un moninjector.Ala cum functioneaza si cu ce e mai bun. Presupun ca tot 2 supape are pt fiecare piston una de admisie si una de evacuare. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Ov |
![]()
Post
#63
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pe prima pagina a acestui topic te-ai uitat ?
chiar eu am pus un post prin 2005 in care ziceam care-s diferentele ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
viperfox |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
dar totusi, de ce motoarele pe injectie au alt sunet decat cele pe carb, mai ales atunci cand dai la cheie?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
am inteles in mare.Voiam totusi o explicatie la obiect.Topicul asta trateaza cam ce ar trebui schimbat la o dacia clasica pt a o face pe injectie.Am inteles oarecum. Nu-s mari modificarile. Am nelamuriea.......unde sutn injectoarele.Cik e numai unul in galeria de admisie.Stiam ca injectorul pulverizeaza benzina in capul pistonului........ma rog, ata ete.....pa pa
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Ov |
![]()
Post
#66
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
injectia e mono-punct, adica e fix un singur injector care pulverizeaza in galeria de admisie care alimenteaza toti cilindrii in acelasi timp.
In afara de partea de alimentare, adica in loc de carburator e acest injector si de aprindere exista un senzor pe volanta care trimite un semnal de pozitie calculatorului care impreuna cu informatiile primite de la lambda, T aer, T apa comanda direct o "bobina" care da scanteia (si in functie de comanda se ajusteaza si avansul), nu e nici o diferenta la motor. Adica daca iei un motor normal si pui o galerie cu corpul de injectie (injector, clapeta acceleratie, un regulator pt benzina si senzorul de T aer), o volanta cu semn, un senzor pe volanta, un senzor de T apa, "noua" bobina si o pompa electrica de benzina, ti-a facut-o injectata! Inca ceva, bine ar fi sa ai capota model nou (zambetul) ca altfel nu'ncape ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
viperfox |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(augustin87r @ 7 Jul 2006, 14:52) am inteles in mare.Voiam totusi o explicatie la obiect.Topicul asta trateaza cam ce ar trebui schimbat la o dacia clasica pt a o face pe injectie.Am inteles oarecum. Nu-s mari modificarile. Am nelamuriea.......unde sutn injectoarele.Cik e numai unul in galeria de admisie.Stiam ca injectorul pulverizeaza benzina in capul pistonului........ma rog, ata ete.....pa pa asta se intampla la injectia multipunct, care are cate un injector in fiecare cilindru la injectia monopunct ca cea de pe berline este un singur injector in galeria de admisie care de unde ajunge amestecu in cei 4 cilindrii |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
viperfox |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
apropo Ov, uite eu nu stiam chestia asta, eu am capota zambetul (ca in poza) dar e pe carburator, dar intr-adevar este dintre ultimele modele pe carb; dar daca atunci cand au scos motoru pe injectie nu a mai incaput si au modificat capota clasica in cea zambetul lui iliescu, care este, sa recunoastem, bine realizata, de ce nu au fost in stare sa faca un lucru asemanator cu capota de la papucul diesel, care are acel scarbos capac negru?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
Ov |
![]()
Post
#69
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai trebuiau sa faca o noua capota si mai mare
![]() adica .... muuuuuuuult mai mare |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MikeRG |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 1 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dex lada @ 3 Jan 2006, 01:30) 2 injectoare pt fiecare piston ? De ce ? Sau are 4 pistoane ? Dupa declo si evacurare (4 in 1 ?)as zice ca are 4. Galeriile sunt cumparate ? (nu par a fi facute de cineva home made). E un kit ceva ? Cat costa ? 1 injector / cilindru; 4 cilindri opusi 2 cate 2 - boxer galeriile pot fi modificate din cele originale - se sudeaza stuturile pentru injectoare - am vazut asa ceva dar e destul de complicat de facut si cu risc de nereusita - descentrare de regula - sau de-a gata http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=320 |
--------------------
Renault
Clio
2007/ 1.5 dCi /Expression Renault Clio Symbol Expression 1.5 dCi 85 C.P. 2007
|
|
dex lada |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu eram sigur daca era boxer cu 4 ,am crezut ca e cu 2 cilindri (eu stiam ca e cu 2,poate e model mai nou )si d-aia am intreba.
Si tot nu ai zis cat costa a costat Kit-ul, si ce "calculator" folositi ? MegaSquirt ? This post has been edited by dex lada: 23 Aug 2006, 21:27 |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#72
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(viperfox @ 7 Jul 2006, 15:56) apropo Ov, uite eu nu stiam chestia asta, eu am capota zambetul (ca in poza) dar e pe carburator, dar intr-adevar este dintre ultimele modele pe carb; dar daca atunci cand au scos motoru pe injectie nu a mai incaput si au modificat capota clasica in cea zambetul lui iliescu, care este, sa recunoastem, bine realizata, de ce nu au fost in stare sa faca un lucru asemanator cu capota de la papucul diesel, care are acel scarbos capac negru? Eu am dacie pe injectie si am schimbat capota cu una de CN3 pt ca nu-mi place cea de CN4. Nu atinge absolut nimic. Tot designul e de natura estetica, era vorba sa se puna motoare mai mari care nu incap. Dar pana la urma au scos vechea berlina din productie ![]() La diesel e alta treaba, am vazut un interviu cu un oficial de la dacia cand a iesit papucul cu motor diesel. Acea umflatura se datoreaza filtrului de aer plasat direct pe motor si ar fi putut fi facuta o adaptare pentru inlocuirea filtrului cu unul pe contraaripa, dar ar fi crescut costurile. Si mai zicea el ca acea umflatura i se pare estetica. La 7-8 mii de euro cat e acum un papuc, mi se pare curata nesimtire ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 22 Sep 2006, 22:46 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
danutSZY |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 14 July 06 ![]() |
............sau se poate injectie mono punct de pe opel astra de 14i........daca gresesc sa ma contrazica cineva!!!!!
|
--------------------
dacia
1400
1995
|
|
anndi |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Sau multipunct de pe motorele de reno de 1,4. Se ia chiulasa cu tot ce trebuie. Parca suna mai bine!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
MikeRG |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 1 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dex lada @ 23 Aug 2006, 21:18) Nu eram sigur daca era boxer cu 4 ,am crezut ca e cu 2 cilindri (eu stiam ca e cu 2,poate e model mai nou )si d-aia am intreba. Si tot nu ai zis cat costa a costat Kit-ul, si ce "calculator" folositi ? MegaSquirt ? boxerul vw nu a fost niciodata cu doi cilindri; confunzi cu motorul de oltcit club da, folosim megasquirt, varianta locala - www.epsicom.com kitul e in facere pentru discutii interminabile, solutii probabile si dat cu presupusul http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=1325 This post has been edited by MikeRG: 6 Nov 2006, 15:11 |
--------------------
Renault
Clio
2007/ 1.5 dCi /Expression Renault Clio Symbol Expression 1.5 dCi 85 C.P. 2007
|
|
Ov |
![]()
Post
#76
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
yknot |
![]()
Post
#77
|
![]() just turbo Group: Members Posts: 226 Joined: 29 September 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(MikeRG @ 6 Nov 2006, 15:10) boxerul vw nu a fost niciodata cu doi cilindri; confunzi cu motorul de oltcit club da, folosim megasquirt, varianta locala - www.epsicom.com kitul e in facere pentru discutii interminabile, solutii probabile si dat cu presupusul care este status-ul megasquirt?... l-ati facut deja? |
--------------------
volvo
480 turbo
1990 ex. owner r5 GTT
|
|
radu_ |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
desi topicu ii vechi scriu ca poate ii careva care inca mai vrea injectie pe dacie, eu sigurat vreau, numa bani si sa ma mai documentez putin in legatura cu piesele
injectia de dacie e mono-motronic adica calculatorul se ocupa de injectie si de aprindere in acelasi timp o versiune mai simpla ii mono-jetronic care se ocupa doar de injectie(care e aceeasi la mono-motronic si la mono-jetronic)si aprinderea este clasica cu distribuitor cu avans vacumatic. nu necesita senzor pe volant, dar necesita senzor in distribuitor chestie ce exista deja adaptata pt dacie si prin acest senzor citeste doar turatia motoruliu din cat am cautat pana acum am gasit doar pe vw passat 3b din 1990 injectie mono-jetronic dar motor de 1.8, poate are si golfu/polo 1.3-1.4-1.6, aici trebuie sa mai caut, poate opel sau fiat, aveti mai jos schema injectiei mono-jetronic, nu ii complicata nu is multe cabluri, senzorul de temperatura apa cred ca exista deja de la 1310li Attached thumbnail(s) mono_jetronic.JPG ( Size: 103.27k ) Number of downloads: 3137 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#79
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
nu merita injectia.....singurul avantaj sprint mai bun putina putere(asa mi se pare mie) si porneste tot timpul la prima cheie(daca motorul e ok si are fotoghin) si iarna dar toate aceste rezulta un consum mare 8-10 orash ia 6-7 in afara.....si piese skumpe la motor ...ma refer la partea electronica
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
panter1 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ai uitat sa mai spui ca un motor pe injectie tine cat 2-3 motoare pe carburator adica la peste 250-300.000. km fara sa se umble la motor, daca se schimba consumabilele la timp. Sistemul ala de injectie are grija mai multa de motor decat ar face-o orice carburator, nu degeaba are si alt sunet, iar ce se strica la ea se strica foarte greu si intr-adevar scump, dar nu mai stai toata ziua sa reglezi platina, carburator, delcou, sa schimbi platina impuscata, jigloare infundate, ba nu merge bobina, ba condensatorul ba aia ba ailalta cand ti-e lumea mai draga. Tin minte cum odata am ramas in drum cu cealalta masina ca se impuscase platina, noroc de un sofer vasluian care a oprit si avea una in plus, am avut carburator si fara sa supar pe nimeni dar cred ca nu au termen de comparatie. Stiu cum sunt amandoua si nu as da injectia pentru carburatie ptr nimic in lume
![]() This post has been edited by panter1: 6 Jul 2009, 01:07 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#81
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(panter1 @ 6 Jul 2009, 01:48) In afara de a schimba consumabilele ( filtre )intretine curatenia la motor , chiar nici numai tin minte de cand nu am umblat la reglaje ( cred ca mai bine de vreo 7 luni ) de fiecare data porneste la sfert de cheie , indiferent de vreme sau anotimp si nu am avut nici o problema cu ea , cheie si am plecat .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#82
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(panter1 @ 6 Jul 2009, 00:48) ai uitat sa mai spui ca un motor pe injectie tine cat 2-3 motoare pe carburator adica la peste 250-300.000. visezi..tine fix la fel cat unul pe carburator, si aici ma refer la motoarele romanesti de Dacie, carburator vs injectie. Nu comparam un motor de Dacie cu unul de BMW sa zicem. Apropos, un motor de Tico pe carburator tine cel putin dublu ca unul de Dacie cu injectie monopunct. QUOTE(panter1 @ 6 Jul 2009, 00:48) Un carburator si avansuri reglate corespunzator sunt la fel cu injectia monopunct ce o ai tu, daca aveai injectie multipunct intelegeam sa o lauzi atat, dar unicul injector ce-l ai face exact acelasi lucru ca un carburator, avantajul e ca nu mai exista soc. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#83
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
injectia e aiurea...as skimba oricand cu un carburator dublu corp bine reglat....injectia consuma mult e pretentioasa si consumabile electonice scumoe
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
Andyno |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
in loc sa dai inainte hathazy, tu dai inapoi
![]() ![]() as da doua dacii noi pe carburatie pe una veche pe injectie ![]() This post has been edited by Andyno: 19 Jul 2009, 22:24 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
popaandreey_27 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 10 July 09 ![]() |
e buna injectia.. odata ca se arde mai eficient amestecul.trage mai bine .....mie unul nu imi place ca sunt fan old school...ca hathazy
![]() |
--------------------
dacia
1300
1983
- vn01vjc
|
|
fabyfaby |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 January 08 ![]() |
sa va zic
am o nebunie de dacie berlina pe injectie cu motor de 1.6 cm3. e nebunie curata. Sunt mandru cand las in urma la sprint pe distante scurte loganuri, astre, etc Dacii pe carburatie Repet SPRINT PE DISTANTE SCURTE |
--------------------
Dacia
Berlina Ti 1,6
2000 Ti
- VS 02 WKP
|
|
arth_ur |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 09 ![]() |
Nu cred ca nu se poate realiza injectie pe Dacia cu carb avan d in vedere ca unguri au montat pe Lada injectie multipunct Link in limba maghiara: http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=52 sau tradus: http://translate.google.com/translate?prev...history_state0= (Oricum cei care se pricep vor intelege)
|
--------------------
Dacia
Break
2002
|
|
mihai_mm |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 15 February 10 ![]() |
Pana la urma a reusit cineva sa schimbe din carburator pe injectie? Ma refer strict la injectie de Dacie, nu alt tip. Ar fi interesante poze, opinii, probleme, costuri si exact ce s-a modificat.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
alecsutz03 |
![]()
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 2 March 09 From: BRASOV ![]() |
eu ma gandeam la o injectie monopunct de vw golf 2....cum a fost adaptata de un baiat din bv pe olcit...http://www.stecit.lx.ro/
ar fi mai simpla...ma gandesc daca iau injectia de pe un motor 1.8 si o pun pe motorul meu 1.6 oare nu o sa-l inece?ma gandesc sa nu ii dea prea multa benzina:|ce parere aveti? |
--------------------
Seat
Toledo
mk1 1993
- bc98yry
|
|
alinHR |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc ![]() |
QUOTE(Ov @ 5 Jul 2005, 17:41) si trebuie si alt rezervor, pt ca la injectie pompa de benzina este in rezervor si gaura de sus este MULT mai mare. Deci ti-ar trebui cam asa: 0. calculator + instalatie electrica 1. rezervor + pompa benzina 2. corp injectie 3. sonda lambda 4. bobina pt injectie + fise 5. volanta de 200 cu decupatura pe ea pt citirea turatiei 6. alta carcasa de ambreiaj (ca sa bagi senzorul de turatie acolo) 7. alt capacel in capul chiulasei, pt ca nu mai sunt doar 2 senzori acolo, ci trei, si al 3-lea senzor (tot de apa e, dar e pt calculator). 8. merge bine-mersi si fara catalizator 9. merge bine-mersi si fara circuitul de recuperare al vaporilor 10. galerie de admisie 11. cele 2 relee care comanda calculatorul, pompa de benzina si preincalzirea de la sonda lambda 12. sper sa ma insel, dar din cate stiu eu (din auzite, barfe), zambetul lui iliescu (CN4) a aparut pt ca sub o capota normala (deci si 1300 clasic) nu incapea corpul injector. Da Ovi dar sunt dacii si din 99 cu zambetul lui iliescu si pe carburatie!!Deci motivul sigur nu o fost injectia!!Aspectul mai degraba arata mult mai bine decat celelalte tipuri!! |
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 12:58 |